Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33301) Tierce válasza Robi975 (#33293) üzenetére


Tierce
csendes tag

Szia!

Én annyiban vagyok csak "jobb helyzetben", hogy én kötöttem ilyen 5-6 dolláros biztosítást is a csomagra a PayPal-os fizetésen kívül.

Szerintem, ha PayPal-al fizettél és végigjárod illedelmesen a köröket, akkor nem lesz baj.

(#33302) Tierce válasza pelenka35 (#33298) üzenetére


Tierce
csendes tag

A GearBest szabályzata szerint elvileg a vásárlástól számított 60 nap után lehet reklamálni, ha valami gáz van a csomaggal.

(#33303) Tierce válasza Robi975 (#33295) üzenetére


Tierce
csendes tag

Most irigykedem, mert Neked csak 5-7 nap a kivizsgálás. :)
Bezzeg nekem 15 :O

[ Szerkesztve ]

(#33304) Robi975 válasza Tierce (#33303) üzenetére


Robi975
újonc

Az az 5-7 nap szerintem kamu, csak egy időhúzás. Írtak valamit és kész. Meg lennék lepve ha előkerítenének bármit is, ha egyáltalán megpróbálják.

(#33305) Tierce válasza Robi975 (#33304) üzenetére


Tierce
csendes tag

Egyébként szerintem is kamu.

Most már csak azt nem tudom, hogy megrendeljem-e máshonnan a mobilt vagy pedig még reménykedjek abban, hogy valami csoda folytán befut a postára a csomag, így 16 nappal a Feucht-os továbbküldés után ...

(#33306) havri1 válasza Tierce (#33305) üzenetére


havri1
félisten

Ameddig nem kapod vissza a pénzt, ne rendeld meg máshonnan.

havri

(#33307) Robi975 válasza scourge (#33300) üzenetére


Robi975
újonc

Köszi az infót. Természetesen nem fogok megelégedni a pénz felével. Fizettem egy termékért (Alfawise a12 projektor) amit nem kaptam meg. Nem az én hibámból, én teljesítettem amit kellett, fizettem előre, így elvárom, hogy ők is teljesítsék a dolgukat. Addig oké, hogy feladták a csomagot, de útközben eltűnt. Ők mint feladók nyomoztathatnak a csomag után. Ha nincs csomag adják vissza a pénzem, a többit meg játsszák le a szállító céggel. Nem hagyok náluk pénzt azért, mert valaki nem megfelelően végezte a munkáját, ne adj Isten lenyúlta a csomagom. Egyébként feltűnően sok csomag tűnt el ebben az időszakban elnézve az itteni hozzászólásokat.

(#33308) Rick4 válasza havri1 (#33297) üzenetére


Rick4
félisten

Jó ötlet, köszi! :D

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#33309) Lomas válasza Rick4 (#33308) üzenetére


Lomas
tag

Nem hinném, hogy nem tűnt fel nekik... Én 5 emberről tudok, aki ebben az időszakban így járt. (Elvileg a GB-nek van egy e-mail címe- support@gearbest.com - talán lehetne ott csoportos tájékoztatást adni-kérni.) Azon agyalok, hogy valahogy, csoportosan nem lennénk-e hatékonyabbak... Én konkrétan azt sem tudom, hogy ki a ludas. Feucht- ban feladták - ez az utolsó bejegyzés - a MKP meg már nem vette át. A Deutche Post (DHL) száálította tovább elvileg Feucht-ból. Nem tudom, hogy ott már nem került fel a kocsira ténylegesen, Ahmed, a DHL-es sofőr tüntette el az autóból, avagy a reptéren, postánál bevágta valaki egy poros sarokba, hogy majd januárban foglalkoznak vele... De ez szerintem a gearbestnek sem jó. Az én esetemben az a gáz, hogy bankkártyával fizettem ugyanakor volt boztosításom tehát a GB-t sem érte elvileg kár, hiszen a biztosító térít, a GB meg felém. Emiatt bízom benne, hogy korrektek lesznek a kis ferdeszeműek. Elvileg a bank is tud ilyen ügyekben eljárni, kicsit macerásabb mint a paypal. Erről tud valaki valami közelebbit, hogy hogy működik?

[ Szerkesztve ]

(#33310) Lomas válasza Rick4 (#33308) üzenetére


Lomas
tag

Majd én bejelentem a GB-nek, hátha korrektebbek lesznek az én ügyemben... :) Neked meg a következő rendelésednél ami eltúnik Feucht-ban majd visszafizeti a felét, oszt' visszatérül a 6/64 8/128 közötti veszteségük. Örülj a szerencsédnek, úgysem lesz mindig így! :)

(#33311) walakyb válasza Lomas (#33310) üzenetére


walakyb
aktív tag

Ezt a veget ugye csak viccnek szantad? Orulj a szerencsednek, lol. Gondolom, ha visszakapod a penzed, es valami csoda folytan megkapnad utana a telefont is, te is orulnel a szerencsednek, hiszen ingyen telefon

(#33312) gabor231


gabor231
tag

Sziasztok segitséget kérnék.Gearbeströl rendeltem telót, nov 07én ami nov 23-án megérkezett németbe denueb elosztóba onnan jönne itthonra,de nem jött még meg idáig,másik topikból ide irányitottak,Mit tehetek kinek irja? GB-nek már irtam ezt.Ők a postához irányitottak,

(#33313) bul07 válasza gabor231 (#33312) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha nem jön meg január 7-ig újra írsz a GB-nek hogy nem jött meg és refundot kérsz

Még túl hamar van hogy GB komolyan foglalkozna vele, paypal-hoz se érdemes fordulni még ők is zárhatják hogy úton van akkor meg bukó a paypal védelem

Így nem tehetsz mást egyenlőre hogy vársz

Amúgy nem értem azért a pár ezer forintért megéri ez a tortúra, és a garanciáról még szó se esett

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#33314) havri1 válasza bul07 (#33313) üzenetére


havri1
félisten

Esetemben pl az a pár e Ft 38e volt.

havri

(#33315) Feribox20


Feribox20
csendes tag

Sziasztok! Nekem is ugyanúgy megakadt egy 11.11.-én rendelt telefon a GearBestről. Már leveleztem a postával és GearBestel is főleg azután, hogy a napokban küldött a GB nekem is egy ilyen "átvehető a csomagja" e-mailt... Semmi használható nem mondtak, csak annyit, hogy 10-15 nap várása után vegyem fel velük újból a kapcsolatot.

Én már lemondtam róla, hogy karácsonyig megérkezik...

[ Szerkesztve ]

(#33316) PepeDon válasza Feribox20 (#33315) üzenetére


PepeDon
tag

Szerintem nem csak "a karácsonyra megérkezik"-ről mondhatsz le, hanem a teljes csomagról.
Az enyém hasonló státuszban november 20-tól van. Már csak azt várom, hogy újra mikor adják fel. Ezek a csomagok egy fekete lyukba lettek kipostázva.

(#33317) Pocak89


Pocak89
aktív tag

Azon lepődtem meg, hogy látom többeknél, hogy telefont rendeltek és DE végződésű a csomagszám. Én 11.24-én rendeltem telefont amit 12.06-án adtak fel. Nekem a holland postán keresztül jön a cucc, csomagszámom is NL-re végződik (priority line). Jelenleg a képeken látszik hol tart a dolog. Érdekes, hogy ez már tegnap késő délután ebben a státuszban volt, tehát a továbbszállítási idő előrébb volt. Illetve ami nagy "meglepetés" volt, hogy 14-én azt jelzi, hogy a célország felé szállítás alatt van, eközben elvileg éjszaka kellett, hogy induljon... Amúgy meg utánanéztem és az a hely ami fel van tüntetve elosztó központnak Angliában van... Én meg péntek óta abban a hitben éltem, hogy Hollandiából már eljött a csomag. Azért remélem január elején ideér.

Video games ruined my life!!! Good thing I have two extra lives

(#33318) gabor231 válasza bul07 (#33313) üzenetére


gabor231
tag

Köszönöm.Ha januárig várok akkor mennyi esélyem van visszakapni a pénzt?paypalal lett fizetve,de ugytudom nem volt egyéb biztositás kötve.Egyébként miaz hogy lenyulják ? követési szám nem jelent semmit? Az ilyen kis csomagocskák meg gond nélkül megjönnek.

(#33319) Kecsotam válasza gabor231 (#33318) üzenetére


Kecsotam
tag

Ne viccelj. Te valamit megvásároltál bízva az eladóban, hogy megoldja, hogy eljusson hozzád gond nélkül.
Az alap, hogy kifizeti neked ha nem tudja bizonyítani, hogy te átvetted. Nem kell hagynia magát senkinek. Az alapfelállás, hogy mindenki visszakapja a pénzét. Csak néha egy kicsit dolgozni kell érte.

(#33320) manu75


manu75
aktív tag

Megint segítséget kérnék. Egy rendelésben volt egy kabát egy óra meg egy melegítő zokni. Ma megjött a csomag a DPD hozta benne volt a kabát meg az óra. Volt a csomagban egy shipping list papír azon is csak ez a két termék volt feltüntetve. Létezhet, hogy a zokni egy külön csomagban megjöjjön? Vagy írjak egyből ticketet? Ha igen a szállítást elfogadjam és utána vagy inkább előtte írjak?

(#33321) walakyb válasza manu75 (#33320) üzenetére


walakyb
aktív tag

eloszor nezd meg a rendelesek kozott, valoszinuleg partly shipped, es kulon csomagban fog menni. ha ott nincs semmi ilyen, akkor irj nekik

(#33322) Lomas válasza walakyb (#33311) üzenetére


Lomas
tag

Először is bocsánatot kérek, ha bárki olvasatában is bántó volt, amit írtam. Nem, nem viccelni akartam - ahhoz már nincs túl sok kedvem - hanem elkeseredésemben csupán egy kicsit ironizálni, utalva arra, hogy az utóbbi 2 hétben olvasottak alapján az, hogy valakinek ellopják a csomagját, gyakorlatilag bárkivel előfordulhat a GB-nél...
Az meg a Te vicced akart lenni, amit az utolsó mondatodban írtál? Vagy tényleg előfordult olyan, hogy valakinek a beragadt feucht-i státuszt követően később mégis megérkezett a csomagja úgy, hogy időközben a GB visszafizette a vételárat? Na, az azért tényleg vicces lehetett... :)
Szóval elnézést mégegyszer, ha valakit megbántottam.

[ Szerkesztve ]

(#33323) Golfplusz


Golfplusz
csendes tag

Üdvözlök mindenkit.
Sokat olvastam a fórumot az elmúlt napokban, mert érdekelt vagyok én is az aktuális 2 GearBest megrendelésemmel. Szeretném megosztani veletek az eddigi tapasztalataimat, illetve az egyik megrendelésemmel kapcsolatban kérdezni szeretnék tőletek.
Az egyik megrendelésem 4 db fülhallgató ami Holland postával jön (regisztrált) dec. 07-én rendeltem már Hollandiában van (kép mellékelve, le kellett kicsinyítenem hogy beleférjen)

A másik egy Elephone a5 rendelés ami dec. 03-án rendeltem Priority line-al.

A kérdésem ehhez fűződik. Mennyire természetes az az állapot amin éppen áll, vagyis hogy nekem a vámolás előtt megállt a frissítés? Mert láttam egy-két tracknél, hogy max. 1-2 nap után a vám adatok jöttek (kép) a nyomkövetésben, nálam 5 napja áll, és nem frissül. Ez gond lehet?
A segítő válaszokat előre is köszönöm.

(#33324) manu75 válasza walakyb (#33321) üzenetére


manu75
aktív tag

Szia! Igazad van, két track van a detail-on belül. Viszont így, hogy jóváhagytam megkaptam a terméket a zoknira külön már nem fogom tudni mert eltűnt a confirm gomb. Ezt lehetett volna másképp is csinálni?

(#33325) bul07 válasza manu75 (#33324) üzenetére


bul07
nagyúr

Egyáltalán minek kell megjelölni hogy megjött

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#33326) gabor231


gabor231
tag

irtam a gb-nek hogy nov 23ota feuchtban van a csomag.Most várnom kell 15napot,vagy mást is kell tennem?köszönöm
ezt küldték vissza

Thank you for your message.

For this issue, we have sent a report to the logistics provider to make an investigation, please

allow 7-15 business days, for us to have an update available.

And you can contact us later to check their feedback.

Thank you for your patience and kind understanding.

Best regards,
Zoe
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/

[ Szerkesztve ]

(#33327) havri1 válasza bul07 (#33325) üzenetére


havri1
félisten

Mert a valós visszajelezések alapján állapítják meg egyes szállítási módoknak a kézbesítési idejét.

havri

(#33328) PepeDon válasza gabor231 (#33326) üzenetére


PepeDon
tag

Úgy látom Zoe állandóan ügyeletes :D
Nekem is ő írt reggel, de engem biztat, hogy fáradjak már be a helyi DHL-hez és vegyem át a csomagom....
Nem kicsit forrt fel az agyvizem. Direkt írtam, hogy november 20-tól jön a csomag Feucht-ból.
De sebaj írok egy regényt neki, hogy meg is értse.

(#33329) tobias40 válasza PepeDon (#33328) üzenetére


tobias40
veterán

Saját tapasztalat!

Normális hangnemben írt levelekkel és türelmesen kell velük beszélni,nekem 3x adtak már full refundot ,persze a kötelező köröket mindig lefutottuk.
Értik és tudják ők is a problémát de nekik a saját érdekeiket kell képviselniük.

Amikor már "elfogynak" és nem vagyunk túl arogánsak és követelőzőek akkor beadják a derekukat.

A lényeg a TÜRELEM! ;]

(#33330) PepeDon válasza tobias40 (#33329) üzenetére


PepeDon
tag

Tudom, tudom....
Csak már másodszor játsszák el ezt a menj postára, futárcéghez, hogy átvedd.
December elején mikor "eltűnt" a csomag a posta rendszerében írtam nekik, hogy akkor most mi van. Akkor is azt írták, hogy menjek be a DHL-hez személyesen és érdeklődjek. Mivel már többen jelezték itt, akiknek december elején, november végén tűnt el a csomag szintén Feucht-ban, gondoltam én is megpróbálom jelezni. Írtam is, hogy csomag nincs, utolsó esemény Feucht. Hátha veszik a lapot, hogy ennyi idő alatt egy kínai postás is biciklivel kikézbesítette volna a csomagot. De nem.

Gondolom ott is van belső szabályzat, a kötelező lépésekkel, csak reméltem, hogy át lehet ugrani egy pár lépcsőfokot.

Marad a várakozás, mert szükségem van a telefonra, vagy a pénzemre :) .

(#33331) Kecsotam válasza PepeDon (#33330) üzenetére


Kecsotam
tag

Hát ezaz és akkor most jön a nagy kérdés, hogy bepróbáljam még egyszer? Az újrakézbesítést válasszam, vagy a pénzvisszafizetést? Nagyon kéne a telefon, mert a mai napig nem láttam ilyen áron sehol. De hiányzik nekem, hogy 2 hónapig megint várakozzak?! És mi van ha megint így járok?!
Nem tudom, mit fogok majd választani......

[ Szerkesztve ]

(#33332) PepeDon válasza Kecsotam (#33331) üzenetére


PepeDon
tag

Azóta már rendeltem az asszonynak is egyet. Az holland postával jön és már Angliában van (legalábbis egy-két tracking oldal szerint). Ha felajánlják az újra küldést, akkor majd azzal kérem (ha lehet választani).
Egyébként felőlem lehet 2 hónap, csak lássam, hogy mozog a csomag és nyelte el a föld. Legfeljebb az újra küldöttet is újra küldik..... :D

(#33333) walakyb válasza PepeDon (#33330) üzenetére


walakyb
aktív tag

Az a baj, hogy azt az 1-2 lepcsofokot, amit at szeretnel ugrani, azt te generalod azzal, hogy 60 nap elott nekiallsz levelezni veluk.
Teljesen biztos vagyok benne, hogy ok is tokeletesen emlekeznek az EU Express tavaly novemberi bedolesere, amikoris dollar szazezreket fizettek vissza olyan csomagokra, amik vegul (igaz, jelentos kesessel, de) megerkeztek, es biztos vagyok benne, hogy ezek jo resze nem is jelezte, hogy hoppa, visszafizettetek a penzem, de most megis megjott az X termekem, szeretnem ujra kifizetni.
Felreertes ne essek, megertelek en teged is, szar dolog, amikor az embernek elvesz a csomagja. De oket is meg lehet erteni, es 60 nap utan mar max a felaru visszafizetessel szarakodnak (na ez valoban nagyon gaz a reszukrol...), arra viszont ott van a PP.

(#33334) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Tök egyszerű a megoldás.
1. GB minden csomagban elrejt egy GPS jeladót, összeköti a TN számokkal, és a jelentésekkel, hogy ki kapta meg és ki nem. Aki nem kapta meg, checkolja, hogy merre jár az eltűnt csomag.
2. IMEI Szám alapján kérvényt nyújt be Kína a Huawei titkosszolgálat lehallgató egységével, hogy minden eladott kínai telefonnak az IMEI számát kövessék nyomon, amit nem jeleznek vissza, illetve a Feuchti bermuda háromszögből nem került elő, annak mérjék be a helyét.
3. Mivel Kínában úgyis sokan vannak, ráállítanak Feucht és 100 km-es körzetében a helyi apróhirdetős oldalakra figyelőket, akik a nem megérkezett telefon típusokra keresnek és szűrnek eltűnésük alapján, illetve RAM/tárhely szerint.
Kína úgyis szarik a GDPR-re. Legalább a GB és a vásárlók is megnyugodnának. ;]

(Egyébként mindenkinek szurkolok, hogy akinek nem jön meg, legalább a pénzét kapja vissza :K Én is egyszer égettem meg magam, azóta köszi nem)

(#33335) walakyb válasza Atomgeszi (#33334) üzenetére


walakyb
aktív tag

Hat, azert telefont ennel sokkal egyszerubb megoldani. Feljelentest tenni a nemet rendorsegen minden egyes eltunt darab utan IMEI szammal. Az ilyen szamokat elvileg minden szolgaltatonak blokkolnia kell, de talan meg jobb is, ha nem teszik, IMEI alapján meg lehet talalni a keszulekeket. Innentol mar eleg egyszeru a dolog, orgazda elkap, kitol vette, szerintem 2 nap alatt az enyveskezuek nagy resze sitten lenne, a maradek pedig nem merne tobbet lopni, legalabbis telefont.

(#33336) Golfplusz válasza Atomgeszi (#33334) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

:D :C

(#33337) bul07 válasza havri1 (#33327) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha érdekli egyáltalán őket

Amúgy csak hátránya van, GB esetén meg főleg
Ha meg jelöli akkor ha nem értékeli időben elveszik a lehetőség
Ha mondjuk egy hét múlva tönkremegy egy lehetőségtől elesik, mert nálam a 1hetes üzemidő olyan mintha meg se jönne, én szoktam ilyenkor inkább azt írni hogy meg se jött mint bizonygatni hogy használhatatlan

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#33338) Atomgeszi válasza walakyb (#33335) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Ez már csak azért is nehézkes, mivel fogalmunk sincs, hogy nekünk hogy lesz áfamentes. Nem véletlen hagyja ki szerintem a sorozatos feljelentést a GB.

Egyrészt szerintem, ha monitoroznák az eladott telefonok IMEI számát és még figyeltetnék is, még jobban haragítanák az EU-t, az ÁFA megkerülések mellett is. Már kb a helyi kisboltban is erről beszélnek, hogy a priority line ÁFA mentes.

Csak kérdés, hogy mi marad. Egy időben Angliában "vámoltak", most német, most már Hollandia. Szerencsére még van pár ország ahol ki lehet húzni egy-egy évet..

Bár ezekből kiindulva, hogy előbb DPD , majd DHL, majd NL post. Biztos van valahol egy stróman aki majd bukik ezekből kiindulva.

(#33339) walakyb válasza Atomgeszi (#33338) üzenetére


walakyb
aktív tag

Szerintem oket az nem erdekli, hogy vammentesen jon be, sokkal inkabb, hogy a 3-400$-os eladast lejelentettek 20-30$-nak...
A megfigyelest pedig termeszetesen nem ok csinalnak, hanem a nemet rendorseg. Ha pedig valakinek azzal van baja, hogy a lopott telefonokat megfigyelik, ott valami gebasz van...

(#33340) havri1 válasza bul07 (#33337) üzenetére


havri1
félisten

Fél év garancia van minden elektronikus eszközre náluk, ha jól emlékszem. Mondjuk ilyen rövid garancia mellett fontos, hogy az érkezés vagy a vásárlás dátuma a kezdő.

havri

(#33341) Atomgeszi válasza walakyb (#33339) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Még mindig nem tudjuk, hogy hogy lesz ÁFA mentes.

Ha úgy jön be,hogy 20-30 $-ra hamisítják a számlát, ÁFA csalás. Mind a GB, mind a szállítmányozó cég felelősségre vonható(de mivel fogalmam sincs az EU törvényekről, lehet, hogy csak DHL, mivel az van helyben.) Ha úgy, hogy a bizonyos emberke, akit a GB pénzel, csukja be a szemét, amikor a GB termékei jönnek, szintén ÁFAcsalás. És ezzel megint csak a DHL vonható felelősségre, hogy héjj ti engedtétek be az országba. Gondolom ezért maradt abba az angliai DPD áfamentes szállítás is, mert ennyi terméket már nem tudtak eltussolni. DHL-nél(ha ott egyáltalán) meg tisztában vannak vele, hogy igazából nem tehetnek semmit a rendőrség felé, mert azzal megint ők buknának be, hogy belemennek egy ilyen csalásos ügybe. Gondolom a dolgozók is ezt tudják és zsákmányolják a csomagokat, mert úgysincs semmi vonzata. Csak, ha MO-ról ennyi csomagot jelentenek, EU szinten mennyi mehet a többi országgal összeadva. Valószínűleg annyi, hogy a GB -nek ez már nem éri meg, és ezért most a hollandoknál van.

(#33342) Atomgeszi válasza havri1 (#33340) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Ha jól emlékszem fasttechen az átvétel dátuma a mérvadó. Mármint ami bizonyítható TN-el. Aminél nem, gondolom a vásárlás dátuma, de ott is gondolom rátolnak 20-30 napot.

(#33343) havri1 válasza Atomgeszi (#33341) üzenetére


havri1
félisten

Kb én is ezt látom valós háttérnek. Nem üzembiztos egyik sem hosszú távon, ezért változik x időnként a mód. Mert ugye a hagyományos Registered mail működik még mindig, és fog is.

havri

(#33344) viktorhu


viktorhu
veterán

Ma töröltettem a november 11-es rendelésemet, mert még mindig nem adták fel.

(#33345) UberMutant válasza viktorhu (#33344) üzenetére


UberMutant
őstag

akkor nem is kellett az neked

(#33346) lac14548


lac14548
aktív tag

Kértem a Gearbestet, hogy indítson vizsgálatot, kerestesse a november 13.-án feladott csomagomat, ami december 1.-én volt Németországban, mert 19 nap alatt már ide kellett volna érnie Németországból.

Ezt válaszolták:
Thank you for your message. Here is the results from the carrier: The package has arrived at the destination, please contact the customer to contact the local DHL/Post Office as soon as possible to collect the package. Thank you for your understanding and cooperation.

A posta nyomkövetője (és minden más nyomkövető szerint) szerint Németországból továbbítva.

Szállítás Kimenő küldemény továbbküldése 2018.12.01. 8:00 DENUEB

Kerestettem a magyar postával is.
A posta ezt válaszolta:

Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Elektronikus nyilvántartásunk szerint a keresett küldemény a Magyar Posta kezelésébe még nem érkezett meg.
Beérkezését követően nyomkövetésünkben a "Célországba megérkezett vagy feldolgozva" információ fog megjelenni.

A 60 nap még nem telt le...
A paypal-hoz még nem érdemes menni?

Tudom, várjak.

/Motorola V2288/Siemens C35/Siemens MT50/Nokia 6600/HTC Touch Cruise/ZTE Blade/Samsung Galaxy S+/Xiaomi Redmi 1S/Xiaomi Redmi 2 Pro/Xiaomi Redmi Note 6 Pro/Realme 8 ...

(#33347) havri1 válasza lac14548 (#33346) üzenetére


havri1
félisten

Még ne, korai.

havri

(#33348) viktorhu válasza UberMutant (#33345) üzenetére


viktorhu
veterán

Ha nem kellett volna, akkor vártam volna a végtelenségig is :)

(#33349) lovi27


lovi27
addikt

Még nekem se adták fel a 11.11. mobilomat, de én még reménykedek.

(#33350) scourge válasza lac14548 (#33346) üzenetére


scourge
csendes tag

Valamiért el tudom képzelni, hogy február vége felé a biztonsági őrök sétálnak a MKP telephelyén az alábbi párbeszéddel: Te Józsi mi ez a nagy konténer itt eldugva DHL felirattal?
Másnap bent a feldolgozóban, ú baszki elfelejtettük feldolgozni a DHL karácsony előtt szállítmányát, tudod amit eldugtunk oda hátra, hogy könnyítsünk az év végi hajtáson és Józsi a ZŐR tegnap megtalálta.... :W :C

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.