Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33801) Atomgeszi válasza Lomas (#33796) üzenetére


Atomgeszi
veterán

És, hogy csavarjak még egyet a dolgon, lehet, hogy téglát raknak azokba a csomagokba vagy szecsuáni csirkét, ami a röntgenen egyértelmű, így egyszerűbb kiszűrni a DHL-nél is, hogy melyik csomag "lopódjon" el..
Így tehát fel se adnak egy eleve 30% árréses terméket, amit másnak szimplán eladnak. ;] :DDD

(#33802) Silent77


Silent77
Topikgazda

Ezt a vonalat inkább privátba folytassátok. :R

Amúgy teljesen kizárt ez az elmélet.

Kiégtem mára. :D

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33803) Atomgeszi válasza rolandrepasi (#33800) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Bazz. egyre gondoltunk. :C

(#33802) Silent77

Bocs, túl sok volt az X.. mármint Gearbest akták mára. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#33804) rolandrepasi válasza Lomas (#33799) üzenetére


rolandrepasi
tag

Nekem az a gyanúm hogy vámszabad területen mókolnak valamit valahogy. Anno telefongyárban dolgoztam. Létrehoztak állami valamint uniós támogatással vámszabad területet. A mobilteló alkatrészenként jött. Magyar ember összerakta és csak papírom ment vissza mint alkatrész. A valóságban kész telefon hagyta el a gyárat. Made in Mexico, Taiwan stb plecsnivel.... 1 évig csináltuk. Utána 2 hét alatt elpakoltak 390ezer db telefont valamint az összeszerelő sort...... Na de hagyom most már ezt mert nem ide tartozik. Majd megírom még hogy paypal mire döntött.

(#33805) rolandrepasi válasza Silent77 (#33802) üzenetére


rolandrepasi
tag

Rendben. Részemről vége...

(#33806) Lomas válasza rolandrepasi (#33800) üzenetére


Lomas
tag

Amiket írtam korábban, már azok is surolják az összeesküvés elmélet határát, de hidd el, a pénzügyi, szállitmányozási piacon is éltem jónéhány évet, így tovább tudnám gondolni... Én azért ezt már akartam így leírni, de ha már táncba hívtál, akkor épp épp DHL Deutche Post-os Ahmedet is érdekelté lehet tenni, hogy komenti a 400USD-s telefont, nem a feketepiacon erőlködik 50 USD-ért, veszélyeztetve a lebukást, hanem visszaküldi a GB-nek, mondjuk 150 USD-ért... De ez már erős túlzás, úgy gondolom... Pedig vannak, voltak ennél sokkal vadabb ötletek, megoldások is, akárcsak kishazánkban körülnézve... :)

(#33807) Lomas válasza Silent77 (#33802) üzenetére


Lomas
tag

OK Uram, de mint látod, a az agyrák eszi méregtől a topiklakókat, a mai hozzászólásokat olvasva. Nincs véletlenül valami nyugtatólag ható információd? :)

[ Szerkesztve ]

(#33808) Silent77 válasza Lomas (#33807) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Nincs még semmi, rögtön jelzem ha megtudok valamit. :K

Ma írta, hogy 5 csomag megérkezett. Ugyanazt a sablon szöveget amit mailba küldeni szoktak.
Megnéztem én is, természetesen semmi változás.
Akkor mutatta meg, hogy a rendszer nekik azt jelzi, hogy megérkezett.
Holnap elmagyarázom, hogy rosszul.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33809) Flexy90 válasza Lomas (#33799) üzenetére


Flexy90
senior tag

Nagyon túlgondoljátok, és ez csak felesleges flame szerintem.

Elmondom röviden az én véleményemet. Szerintem a GB eleve kisebb összeget ír a termékekre mivel szürke/fekete import, ezért a biztosítási érték is kisebb, soha nem éri el a termék valódi értékét.
Mindegy hogy vásárolsz-e extra biztosítás, mert a GB a csomagra írt összegig biztosított. Az extra díjat azért szedik, mert ha 30-40 emberből 1nek eltűnik a csomagja akkor nekik az nem veszteség, ha ki kell fizetni. Jelen esetben viszont tömegesen tűnnek el a cuccok, ezért beprobálkoznak mindenkinél kisebb kártérítéssel több kevesebb sikerrel.

Én csak attól tartok, hogy valahogy megoldják hogy a PP levonja tőlük a kártérítéseket, és a PP pedig egy idő után nem akarja majd saját kontóra kifizetni ezeket. Remélem viszont ennek nem sok esélye van.

Xiaomi Fan

(#33810) Lomas válasza Flexy90 (#33809) üzenetére


Lomas
tag

Bocsáss meg ha nem jól gondolom, de ha már én kifizetem a biztosítás díját a GB-nek, ami, mint írtam pariban van a DHL Deutche Post weboldalán található biztosítási értékekkel, vagyis én pontosan a 387 USD értékű telefon DHL D.P-náll közzétett "publikus" díjat fizettem - vélhetően a GB-nek a volumenre tekintettel alacsonyabb biztosítási díjak vannak rögzítve - akkor a GB miért az én kontómra nyerészkédik azzal, hogy nem az általam megfizetett biztosítási értékre biztosítja a csomagomat, ha már a díjat tőlem beszedte? Ez így nem kerek. Nem az én hibám, hogy a GB a szállítmánybiztosítási díjat nem arra fordítja, amire tőlem elvonta.

[ Szerkesztve ]

(#33811) Lomas válasza Flexy90 (#33809) üzenetére


Lomas
tag

Korábban találtam egy sokkal korrektebben bontott listát, de most nem megy, szerintem ez is megteszi: https://www.dhl.de/de/privatkunden.html

Az ne zavarjon meg, hogy DHL van a sarokban. A Deutche Post üzletág dob át ide, lent udod kiválasztani a legördülőben a DHL express, vagy sima módot. Lehet vele játszani...

(#33812) PepeDon


PepeDon
tag

Hogy ne csak negatív dolog legyen itt.
Tegnap megérkezett a holland postás telefonom. 32 nap alatt ide is ért a hosszú hétvégék ellenére.
Érdekes, hogy míg a belga postás csomagon látszódott, hogy Kínában lett feladva, komplett címmel mindennel, addig itt csak egy holland postafiók van megadva, mint vissza cím.
A tracking szerint az Angoloknál is járt. Szóval ha valahol újra csomagolják, vagy becsomagolják (ha esetleg ömlesztve érkezik konténerben), akkor látják mi is van a dobozban. Ha németeknél is így megy, akkor röntgen sem kell egyszerűen "elrakja", ha pont olyan telefon van "rendelve".
Persze úgy is lehet, ahogy eddig fejtegettétek.

Holland postás (postnl) csomag útja:
To: Hungary Query takes : 416 MS

2019-01-08 16:40:00 Rakamaz Posta,Successfully delivered
2019-01-08 12:17:00 Rakamaz Posta,Mail item available for collection at post office
2019-01-08 11:17:00 Rakamaz Posta,Allocated to postman
2019-01-08 09:29:00 Nyíregyházi Logisztikai Üzem,Feldolgozás szállítás alatt
2019-01-06 14:56:00 Nemzetközi Posta Kicserélő Központ,Forwarding to domestic delivery network
2019-01-05 14:28:00 Nemzetközi Posta Kicserélő Központ,Arrival at international place of exchange
2018-12-21 00:35:00 Gbasma,Send item abroad (Export)
2018-12-18 20:07:00 Gbasma,Consolidated for local delivery

From: Netherlands Query takes : 426 MS

2019-01-08 14:40:00 The item has been delivered successfully.
2019-01-08 14:22:00 The delivery of the item was unsuccessful.
2019-01-08 09:17:00 The item is at the local sorting centre.
2019-01-06 13:56:00 The item is on transport to the local sorting centre
2019-01-05 13:28:00 The item has been processed in the country of destination.
2019-01-04 18:35:00 The consignment has arrived in the country of destination.
2019-01-04 18:35:00 The item has arrived in the country of destination.
2018-12-19 16:29:00 The item is on transport to the country of destination.
2018-12-18 18:08:00 The item is processed at the Postnl sorting center.
2018-12-18 18:07:00 The item is at the PostNL sorting center.
2018-12-17 01:23:00 The item is pre-advised.

First vessel
Query takes : 418 MS

2018-12-17 00:00:00 Shipment in transit-delivered to destination country.
2018-12-16 22:00:00 Customs clearance processing complete.
2018-12-16 20:00:00 Parcel is in clearance.
2018-12-14 17:00:34 Parcel arrived at the airport.
2018-12-13 15:41:48 Departed Hongkong Sorting Centre.
2018-12-13 11:00:25 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-12-13 10:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2018-12-10 17:07:24 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2018-12-10 11:40:46 Shipping Label Printed.
2018-12-10 11:39:42 Confirmed & Prepared For Packing.
2018-12-08 10:38:09 Order Created.

(#33813) walakyb válasza Dieneshero (#33761) üzenetére


walakyb
aktív tag

Megtetszett ez a kezdés, úgyhogy nem kioktató, amit írok, ne értsd félre, DE
1. Mégis miért kellett volna megérkeznie Dec 13-ra? Ami időpontokat ott látsz, az minden esetben ESTIMATED DELIVERY TIME, amit sok szállításból számítanak ki. És lehet, hogy furcsa lesz, amit mondok, a karácsony körüli (igen, kínából a november is már karácsony körüli) csomagok azok, amik lassabban szoktak megérkezni. Egyébként ha már itt tartunk. Ha azt mondod, hogy dec 13-ra kellett volna odaérnie a csomagnak, akkor miért mentél már a PP-hez december 3-án?
Az meg hogy írják, hogy itt nézd meg, ott nézd meg, nem véletlen, nagyon sok csomag akadt már el, ami később mégis megérkezett, majd a kedves vásárló vissza is kapta a pénzt, a cucca is meglett, a GB meg ehetett sót...
Ami pedig a PP-t illeti. PP-n 180 napod van reklamálni. Szóval ha letelik a 60 nap, és akkor kezdesz el reklamálni, akkor is bőségesen van időd intézni a dolgokat. Viszont, ha a PP egyszer lezárta az ügyet, az adott tranzakcióval kapcsolatban többet nem nyithatsz újat, még akkor se, ha 5 hónapja sehol a csomagod, és pénzt se kaptál vissza.
De egyébként tök egyszerű a képlet. Jelenleg nálad úgy néz ki a dolog, hogy azonnal és fillérekért legyen ott nálad a dolog, és természetesen áfát se kelljen fizetni. Na, ez így együtt nem megy. A 18 nap (amire már PP-nél voltál) erre a szállítási módra akkor se elég, amikor nincs is túl sok rendelés. Ha gyorsan kell, akkor ott a DHL, azt tényleg hamar megkapod (mármint az expedited shipping). Persze, drága, és még Áfa is lesz rajta. Az olcsó és Áfamentes pedig lassú, ez így megy. Természetesen az az opció, hogy valakik lenyúlják a csomagokat már erősen más kérdés megintcsak.
Félreértések elkerülése végett, nem vagyok se GB bérenc, sőt, lassan GB vásárló se, nekem is vannak olyan dolgok, amik nagyon nem tetszenek (pl biztosítás, végletekig húzott feladások, amik nem egyszer refundba torkollnak, stb), de azért igenis vannak dolgok, amiket a tisztelt vevőknek is meg kell érteniük. Értem én, hogy minél előbb akarja mindenki a cuccát, de egyrészt, kína igencsak messze van, másrészről nagyon sokszor nem a GB hibája a késés/eltűnés (abba most ne menjünk bele, hogy miért arra küldik a cuccokat), harmadrészt pedig igen, van, amikor a GB a ludas a dolgokban.
Viszont ha gondolod nagyon szívesen mesélek pár Aliexpresses történetemet, hogy hogy mennek a dolgok akár 98%+-os eladóknál is, és a végén még én vagyok a köcsög, mert nem voltam hajlandó a neki tetsző okkal visszakérni a pénzt.
Írtad korábban, hogy magyar boltba bemegy az ember, és kiveri a balhét. Megsúgom, Magyarországon sem feltétlenül jobb a helyzet, főleg amióta kiherélték a fogyasztóvédelmet... Sőt, tovább megyek, szolgáltatóiparban sok cég még arra se hajlandó, hogy a saját szarát helyrerakja, itt is tudok mesélni egészen friss esetet. DPD csoport elcserélt 2 csomagot (más-más feladó). Kb annyira hajlandóak, hogy reklamáljak a feladónál, mert náluk mindig a feladó csinálja a csomagcimkéket. Az már fel se tűnik nekik, hogy ez esélytelen, mivel máshol vásároltunk. A lányom telefonja még mindig sehol, pedig január 9 van, és december 18-án kezdtem reklamálni...

(#33814) viktorhu válasza walakyb (#33813) üzenetére


viktorhu
veterán

Engem főleg a kiszámíthatatlan feladási időpont zavar. Nem véletlen, hogy az Ali bünteti a kereskedőt, ha nem adja fel az ígért időpontban a terméket, tudták, hogy ez az egyik ütközési pont a kínai kereskedő és a nyugati vásárló között.

(#33815) walakyb válasza Lomas (#33793) üzenetére


walakyb
aktív tag

mint mondjak, elég csúnyán el vagy tévedve, 200%, meg társai. Nézz rá egy GB-s (vagy bármely más) csomagra, hogy mi van értékként feltüntetve rajta. És igen, ha eltűnik/megsemmisül a csomag, akkor bizony a cég azt az összeget fogja megkapni. nemhogy 100, de sokszor 10% sincs...
Ami meg a német könyvvizsgáló cégnél dolgozó embert illeti. Igen, tök jól hangzott, meg minden, DE kicsit gondoljuk már végig. Szerinted egy német könyvvizsgáló cég eleve mit tudna kezdeni a GB-vel, még akkor is, ha az ott lenne Németországban. De így, a világ végén kb köszönni tudnak nekik, de választ arra se várjanak.

(#33816) walakyb válasza viktorhu (#33814) üzenetére


walakyb
aktív tag

Az a baj, hogy az Ali pont hogy nem csinál semmit. Nekem eddig 2 eladó kottyintotta el, hogy a rendszerük automatice shipped outra teszi a lejáró cuccost, ad egy akármilyen TN-t mellé, azt csók. Majd valamikor fel lesz adva a cucc, ha egyáltalán...

(#33817) Lomas válasza walakyb (#33815) üzenetére


Lomas
tag

Ne haragudj, nem folytatom a témát, tettem egy ígéretet a topicgazda Silent77-nek...

(#33818) Atomgeszi válasza walakyb (#33815) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Aki eddig priority line-al rendelt, annak mi volt a csomagján?

Mert gyanítom nem az, hogy Kínában feladva a szecsuáni negyed Gearbest bugyraiban, hanem, az, ahol átcsomagolták ( Mint 1,5 éve az angol DPD, nekem már angol címmel jött - egy deka kínai cím, semmi nem volt rajta).

A GB-nek meg az számít, hogy Kína -> Német között tűnik el, és nem Német -> Magyar között. Mert, ha jól sejtem átcsomagolják.

De valaki, akinek megvan a legutolsó német rendelése esetleg valakinek az új PDM holland, fényképezze már le, hogy mik a csomaginformációk. Honnan hova tartott, mi az összeg.. Csak a kiváncsiság miatt.

Ja igen, bocs az offért, de talán belefér, hogy egy kicsit reálisabb képet kapjunk a csomagról, hogy mi az útvonal. Kína - (átcsomagolás nélkül) Magyarország. Vagy Kína - Német (átcsomagol - bezsebel), Német > Magyarország

[ Szerkesztve ]

(#33819) Lomas válasza Silent77 (#33808) üzenetére


Lomas
tag

Szia, nem lehet, hogy ezt a levelet az említett 5 db csomaggal összefüggésben küldték?

Bár ez is eléggé sablonszövegnek tűnik...

"Dear ...,

Thank you for your patience.

I apologize for my late response.

Please rest assured that the item is on its way.

Please wait for it patiently to reach you.

Hope you will receive it earlier.

Apologize for the inconvenience we caused again.

If you need any help, please feel free to contact us anytime.

Best wishes for 2019 from GearBest.

Cherish

GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/"

(#33820) PepeDon válasza Atomgeszi (#33818) üzenetére


PepeDon
tag

Így néz ki egy tegnap érkezett holland csomag címkéje. (mínusz egy kis feketítés, de nem akarok kéretlen levelet, telefonhívást :) )
Vagy Hollandiában átcsomagolták, vagy ott csomagolták be. Esetleg még Anglia, mert ott is járt tracking szerint.

[ Szerkesztve ]

(#33821) Almos


Almos
aktív tag

Ha jól értelmezem, ez a csomag még el sem indult, hiába kapott TN-t. Ez mennyire normális egy NL registered Priority line-os rendelésnél? Értem én, hogy nem egyesével küldik a csomagokat, hanem konténerben, de nehogy már 4 nap alatt nem jött össze akkora adag, amit ki tudnának küldeni a raktárból...
Vagy csak szimplán kaptam egy kamu TN-t (43 nap várakozás után...)?

(#33822) Beni2360


Beni2360
félisten

Alfawise PE1004T Smart Plug EU szabvány - WHITE a GB-n
Kupon: GBSKHUCZ01
A fizetés összege: USD 7.43

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#33823) atos30


atos30
aktív tag

Magyar posta elkezdett dolgozni!!!!
több mint 1 hónapja hagyta el a repülő kínát és tegnap regisztrálták csak be a magyar postakicserélőben és most kezembe is nyomta a postás. Úgy néz ki a magyarok ültek eddig a csomagon.

A pénz azért van, hogy elköltsük!

(#33824) wierra válasza atos30 (#33823) üzenetére


wierra
senior tag

Neked legalább megérkezett. ;)

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#33825) Dieneshero válasza walakyb (#33813) üzenetére


Dieneshero
újonc

Alapból ott a gond, hogy nem kínából, hanem EU-s raktárból rendeltem meg a cuccot. Ott a határidő dec 3 volt. Oké ünnepek meg csúszik, csúszhat ebbe igazad van, de amikor írtam a GB-nek ők írták hogy legkésőbb dec 13 várjak, aztán dec 19, majd jan 4. Na most minden egyes várt dátum után újat ír, ebből te mire következtetsz? Én arra hogy bolondnak néznek, legalább is annak tudatában hogy a csomagküldő szerint ők már nov 27 átadták a magyar postának a csomagot, a magyar posta meg közli hogy, se erre a címre (azaz nekem) se ilyen csomagszámmal nem vettek át csomagot. Erre a GB küld levelet hogy a csomag kiszállítva, vár a postán vegyem át, ahol persze nincs hisz megkérdeztem, de ennek ellenére újra megkérdeztem, ha netalán valaki elnézte volna.
Olcsón meg áfa mentesen meg azonnal.... Erre azt mondom, ki az aki nem akarja olcsóbban? Másik pedig nem azonnal, hiszen van várakozási idő, de (ez lehet az én hibám) ebayes rendeléseknél már hozzászoktam, a megadott idő pl 2019.01.18 akkor addig a napig nem szólok, várok. De ha nem érkezik akkor írok hogy mizu? Ha nem tudja a megadott időre kiküldeni akkor vegyen fel valakit aki kiszámolja mennyi idő amíg ideér, vagy írjon rá dupla időt. Írja rá hogy 2 hónap mire ideér és max meglepetés ér hogy hamarabb itt van. Értem én a nézeted, miszerint úgy tűnik a "szokásos sz..rágó magyar"-nak tűnök aki olcsón akar mindent és azonnal, de tudod azért 110+ezer kicsit sok, ha 4-5ezer veszne el, nem izgat. Itt viszont igen! Főleg hogy a rendelés nem saját, hanem megkértek és bár nem az én hibám ez, bárkivel előfordulhat hogy elvész a csomag, azért nekem is kellemetlen. Arról nem beszélve amit a GB csinál, hülye olcsó kifogások. Rossz a cím, meg add meg újra az adatokat, várj, visszautalok egy kicsit és várj még tovább...
Már sajnálom hogy nem olvastam utána jobban a GB rendeléseknek. Ha ezt tudom sosem rendelek onnan, megmaradok a jól bevált ebay-nél! De mielőtt valaki megharap nem, nem mondom hogy ott nem vész el semmi, de ha ott elveszett egy csomagom, a megadott idő után írtam az ebaynek, visszaadták a pénzt gond nélkül, kevesebb rizsával és kínlódással.

(#33826) Lomas válasza atos30 (#33823) üzenetére


Lomas
tag

Nekem lassan 2 hónapja hagyta el Kínát... :) Milyen csomag volt, Feuchtos?

(#33827) vandor01


vandor01
őstag

az ész megáll az összes tolvaj Felcsutos :D :D
europa szemete ott gyulik össze egy kis rablobandazasra :DDD :DDD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#33828) viktorhu válasza walakyb (#33816) üzenetére


viktorhu
veterán

De csinál. A nem valós tracking külön dispute kategória, és neked fognak ítélni. Ha pedig tömegesen nyomják a nem követhető trackingeket, akkor riaszt is a rendszer, nekem két olyan rendelésem is volt, ahol az Ali magától visszaadta a pénzt kérés nélkül, mielőtt én bármi gyanúsat észrevettem volna, és az indoklás az volt, hogy az eladó egy csomó hamis trackinget megadott.

(#33829) Cruzito76


Cruzito76
csendes tag

Elképedve olvasom a kommenteket...
Mi a fene történt itt?

Nekem eddig a GB volt a pontosság, gyorsaság és a precizitás szimbóluma. Eddig személyesen csak jó tapasztalatom van, de riasztóak ezek a hírek...

Amúgy lemaradtam valamiről? 30 eurós terméket (táska) akarok rendelni, és 7-10 euróért akarja csak kihozni. Ugyanez a Banggood-nál. Másik termékkategóriában ugyanez, csak 45 felett lesz néhány cent.

Magyar jogszabályváltozás volt, vagy mi történt?

(#33830) #63390720


#63390720
törölt tag

Sajnos nekem 24-e óta nem változik, szerintem majd ezt is el lehet könyvelni...
Mo, 24.12.2018 18:09 --
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

(#33831) Silent77 válasza #63390720 (#33830) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Ezzel nincs gond. :N

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33832) Bogyi007 válasza PepeDon (#33766) üzenetére


Bogyi007
veterán

Megkaptam a magyarázatot is mára:

Gearbest Customer Support At 01/09/2019 09:14:36 CST

Dear Zoltán

Thank you for contacting GearBest about your order.

We have explained for you in the previous message.

Since the order be cancelled one item,the shipping fee from 0 USD to 3 USD.

So you need to pay 3 USD for the shipping fee.

And the item cost is 39.99 USD, then we need to refund 39.99-3 =36.99 USD.

Thank you for your understanding.

Best regards

Susan.Zuo
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Ezzel csak egy bajom van összesen. Én is elköltöttem már pár száz dolcsit a GearBestnél, van VIP státuszom is, és mégis a maximális költséget számolja el a rendelés törlésének az adminisztrációs díjaként.

Ezt tartom pofátlanságnak. Akkor minek van VIP státusz vagy éppen mi kell ahhoz hogy valaki ne 3 dolláros levonást kapjon hanem például díjmentes vagy 1 dollár legyen az.
Inkább ki se írta volna a spektrumát a levonási költségeknek csak mondta volna azt hogy 3 dollár lesz oszt Jó napot!

Így a szememben egy sz**rágó banda képében marad meg a GearBest innentől...

[ Szerkesztve ]

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#33833) viktorhu válasza Bogyi007 (#33832) üzenetére


viktorhu
veterán

Nincs benne szó levonási vagy adminisztrációs költségről. Az ingyenes posta vész el az egyik tétel kivétele miatt, a postaköltség lesz 3 dollár a maradék árura.

(#33834) cikasz válasza Cruzito76 (#33829) üzenetére


cikasz
őstag

Én ha komolyabb tételt rendelek onnan (meg bárhonnan) mindig kérek biztositást is.
Meg is jönnek a dolgaim! :U

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/groups/775784742804666

(#33835) Bogyi007 válasza viktorhu (#33833) üzenetére


Bogyi007
veterán

14461 forintot fizettem a 2009 forintos occo okosóráért és a Huawei Honor okosórára. Visszakaptam 10630 forintot...

Kicsit drága lett így az a másik óra... :W :W :W

Amikor megrendeltem a Huawei órát annak volt alapból az ára 11449 forint és most is ennyi. Amikor a kosárban csekkoltad akkor adta hozzá még a postaköltséget és a biztosítás díját is...

[ Szerkesztve ]

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#33836) Cruzito76 válasza cikasz (#33834) üzenetére


Cruzito76
csendes tag

Nekem is megjött eddig minden, én is szoktam kérni biztosítást.

Egy 33 eurós táskára viszont a 8 eurós kiszállítást kicsit sokallom, eddig ilyet nem láttam.

(#33837) Lomas válasza Cruzito76 (#33836) üzenetére


Lomas
tag

Örülök neki, de hidd el, többen vagyunk itt most olyanok, akik kötöttek biztosítást, és van közülük olyan akinek már elindult a refund disputéja, amely jelenleg 50%-os visszatérítés ajánlatnál tart, még egyszer mondom, a biztosítás ellenére. És ezek többségében mind 300-400 USD közötti telefonok, amit már azért biztosít az emberfia, eés nem 30 USD értékű táskák.

Cikasz

Szintén örülök neki, hogy ilyen felelősen gondolkodsz, megkötöd a biztosítást, és EDDIG ez volt a tapasztalatod. De ha visszaolvasol, tapasztalhatod, hogy a GB-nél jelenleg semmi sem biztos, csak talán az, ha elmész érte Kínába.

[ Szerkesztve ]

(#33838) Ferike81 válasza Cruzito76 (#33836) üzenetére


Ferike81
senior tag

Van ilyen. Viszont, ha hozzávesszük, hogy rendeltem 15 ezresért három telefontokot szép hazánkból, és mindezt 1499Ft-os postaköltségért sikerült a postának 4 azaz négy nap alatt kiszállítani, akkor nem is olyan sok a 8 juró Kínából. Persze én is sok dolgot free shipping-gel rendelek, de az értékesebb motyónál nem sajnálom azt a 8-10 de akár 20 dodós szállítási költséget. Persze hozzászoktatta a jó kínai kereskedő a magyart az ingyen postára, ezért nem is esik jól, ha pénzt kér a szállításért. Hazánkban ez természetes. Ha rendelünk valamit akkor fizetünk a postáért. Pl múltkor kellett egy alkatrész amit megrendeltem és a 265Ft-os bruttó árra jött szintén 1500Ft postaköltség. Na de ha kell akkor kell. Nem kioktatásnak írom, és nem is okoskodni akarok, csak ha innen nézed a dolgot akkor rájössz, hogy hazánkban csak így megy az online rendelés.

Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.

(#33839) Cruzito76 válasza Ferike81 (#33838) üzenetére


Cruzito76
csendes tag

Nem értetek, Srácok!

Nem magával a van postaköltséggel van gondom, hanem kíváncsi voltam, hogy mi változott az elmúlt pár hónapban?
Épp ez a fura, hogy a 30 eurós dolgot nem tartom annyira értékesnek, hogy 8 eurót fizessek a postáért.

A konkrét kérdésem tehát az volt, hogy történt-e valami változás Kína-Magyarország viszonylatban?

(#33840) Lucho7


Lucho7
tag

Sziasztok, rendeltem Europe registered postával cuccot még decemberben. Január 3.án lett róla infó a nyomkövetőben. Erre írt a gearbest, hogy menyjek be a csomagért, mert megérkezett a helyi postára. De ez tutira nincs itt. Akkor minek írnak? Valakinek volt ilyen? Szlovák posta, volt már ilyen rendelésem de az rendben megérkezett amikor megjelent info a trackben.

(#33841) Silent77 válasza Lucho7 (#33840) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Hibásan jelez a rendszerük, azért megy a mail.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33842) Lomas válasza Silent77 (#33841) üzenetére


Lomas
tag

Na, látom, azért már szereztél némi infót... :)

(#33843) Ferike81 válasza Cruzito76 (#33839) üzenetére


Ferike81
senior tag

Én ezt meg is értettem, és nem ezért írtam neked, hanem mert te vetetted fel a témát utoljára.

Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.

(#33844) Lucho7 válasza Silent77 (#33841) üzenetére


Lucho7
tag

Köszi! Akkor majd megjön, nem kevertek el semmit.

(#33845) nemedikacsa


nemedikacsa
csendes tag

Sziasztok!
Én is a Feucht-os társasághoz tartozok sajnos :( két rendelésem is volt egy november 2.-án egy pedig november 6.-án 32 és 400 USD értékben. November 21 és 23.-án megálltak ezzel a szöveggel: " Feucht, Germany, The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization." azóta nem történt semmi.

Ma nagynehez megírták a GB-nél, hogy elvesztek a csomagjaim, de mivel nem volt biztosításom, így csak 10 és 100 USD-t fizetnek vissza :D december közepén a GB indított ticketet, hogy vegyyem át a csomagot, és közel egy hónap b@szakodás után (nem tudom szebben kifejezni magamat) (jó-e a cím, nézzem a postán meg, beszéljek a DHL-lel, stb) leírták hogy: "We regret that your package may have been lost." "The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.". Viccesen felajánlották a nevetséges visszatéréítési összegeket, válaszul írtam nekik, hogy teljes refund-ot akarok, ha nem megy akkor majd a paypal segít. Egyelőre várom a válaszukat.

December közepén a német DHL-t felhívattam a hugommal (ő tud jól németül, meg logisztikában is dolgozik, így nehezebben rázzák le fals dumával, mint engem :D) akkor a DHL-esek azt mondták, hogy december elején átadták Magyarországra. Nem tudom ez mennyire igaz, de azt is el tudom képzelni, hogy valahol MO-n lebillentették egy sarokba a kamionról a cuccokat és a posta nem ért még a végére. Vagy a DHL hazudik, tudja a fene.

(#33846) Golfplusz válasza #63390720 (#33830) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Kb. 15. nap múlva fog változni. :)

(#33847) #63390720 válasza Golfplusz (#33846) üzenetére


#63390720
törölt tag

ez már a 16. nap :P

(#33848) viktorhu válasza Cruzito76 (#33839) üzenetére


viktorhu
veterán

Semmi változás, csak árpolitika. Mondhatnák, hogy 38 euró az óra és free shipping. Vagy 36 euró az óra és 2 a postaköltség. Az a kérdés, hogy megér-e neked 38 eurót az óra, meg hogy van-e máshol jobb ajánlat, mert akkor meg hajrá.

(#33849) lac14548


lac14548
aktív tag

Három nyitott Ticket-em is van, mindháromra írtam (ugyanazt).

Az elsőre azt írták ellenőrizzem a címem.... (Hatodszor)

A másikra azt, hogy olvassam el a vásárlási feltételeket és egyebeket, ha lejárt a 60 nap akkor az alapján fognak dönteni.

A harmadik "Winter" válasza nyugtatott meg leginkább:

Dear László,

Thank you very much for your patience.

Since you have bought the insurance for this order, we will refund the full amount to your account if there is no any result from the logistics provider by the deadline.

We sincerely apologize for any inconvenience we caused.

Thank you very much for your support of GearBest.

Best Regards

Winter

GearBest Customer Service

Azt hiszem neki fogok írni újra hétvégén (akkor jár le a 60 nap).

Kösz, Silent...

/Motorola V2288/Siemens C35/Siemens MT50/Nokia 6600/HTC Touch Cruise/ZTE Blade/Samsung Galaxy S+/Xiaomi Redmi 1S/Xiaomi Redmi 2 Pro/Xiaomi Redmi Note 6 Pro/Realme 8 ...

(#33850) Tubk


Tubk
csendes tag

Valakinek biztositás nélkül sikerült már elérni azt hogy terméket újraküldjenek? ha kikötném hogy max posta dijat fizetnék ujra érte semmi mást :U :))

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.