Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33601) walakyb válasza havri1 (#33600) üzenetére


walakyb
aktív tag

Nem tudnád leszűkíteni ezzel a gondolatmenettel.
A tényleges menete a dolognak: csipp, zsákba be, repülő, repülő megérkezik, zsákból ki, csipp.
Ki, és mi alapján fogja eldönteni, hogy a csipp és zsákba be, vagy a zsákból ki és csipp között tünt el a csomag? de.
Sőt, DE.
Igazándiból még csak az se feltétlenül segíti a döntést, hogy máshonnan érkező regisztrált csomagok nem (vagy csak elenyésző hányadban) tűnnek el. Itt azért hozzátenném egy saját történetemet, amikoris egy NL Post-os csomagom elhagyta hollandiát, de sose érkezett meg kis hazánkba. Ellenben bő 1 hétre rá kaptam egy cetlit a postástól, hogy nem regisztrált csomagom van a postán, huzzak be érte, na ott figyelt... Regisztrált csomag végigjött az országon regisztrálatlanként....
Szóval, hogy miért nem számít. Aki egy kicsit is benne van az internetes rendelésekben, az tudja, hogy ezek a Feucht-i csomagok miről is szólnak. Jelentősen érték alatt lejelentett, ráadásul (legalábbis sanszosan) erősen a szürke (bár ez már inkább fekete...) zónában mozgó (vám és áfaelkerülés) csomagokról beszélünk, amiket nagyon nagy eséllyel a kutya se fog kerestetni, még ha eltűnnek se... Ide vonatkozó kérdés: van itt bárki, akinek a GB bármiféle kerestetési eredményt bemutatott? Ráadásul MINDEN szállítócég biztosítást is ad a csomagokra, de egy 400$-os telefon esetében a 10-20$ feltüntetett érték nem sok vizet zavar már... A lebukás esélye így majdnem a nullával egyenlő, csak arra kell odafigyelni, hogy csak az onnan jövő cuccok tűnjenek el.
Természetesen ez csak egy elmélet, simán lehet az is, hogy Feuchtban van a kutya elásva, csak leírtam egy szösszenetet, hogy sajnos bizony SEMMIT se lehet itt bizonyítani, csak azt, hogy a csomag eltűnt...

(#33602) Silent77


Silent77
Topikgazda

BÚÉK mindenkinek!

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33603) 50nor50 válasza walakyb (#33601) üzenetére


50nor50
újonc

Tényleg, ez mondjuk elég hihető nekem. Ahogy írtad, egy esélyesen 'fekete zónába' sorolható csomagot nem akar a GB kerestetni, mert kiderülne a trükk, ha van benne. Így inkább visszafizeti a vételárat, hiszen az eltűnt csomagok száma valószínű, hogy elenyésző a forgalomhoz képest. Ezt valaki, aki a kézbesítési folyamatban valahol részt vesz ügyesen kihasználja, és kivesz 1-2 zsákot néha, hiszen a feladó valószínűleg egy ilyen küldeményt nem fog kerestetni. Vagy csak egyszerűen tudja, hogy kimondottan a GB nem keresteti ezeket, így a GB-s csomag szabad préda...?

(#33604) Golfplusz válasza Nikaré (#33585) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Remélem én is, hogy hamarosan ez rendeződik. :)

(#33605) Golfplusz válasza Silent77 (#33575) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

(#33606) zedok válasza zedok (#33582) üzenetére


zedok
senior tag

Sziasztok!

Na most ott tartunk, hogy paypal case meg van nyitva. Viszont a gearbest oldalon felajanlottak a full refundot. De ezt addig nem tudjak utalni, amig nyitva van a paypal case. Nem szeretnék sem elesni a penzemtol, se ket szek koze esni. Gondolom ha bezarom a caset a PP-n, akkor mar csak a kartyas hivatalos chargeback megy ezzel a kiadassal? Nem feltétlenül bizok meg bennuk. Velemeny? Tanács?

Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D

(#33607) Flexy90 válasza zedok (#33606) üzenetére


Flexy90
senior tag

Az inkorrektség tetőfoka! :(((
Írd meg nekik nyugodtan, hogy zárod az ügyet, ha megérkezett a pénz a számládra, van egy hetük rá vagy eszkalálódik az ügy a paypal felé, majd ők döntenek.

Xiaomi Fan

(#33608) bl4ze


bl4ze
veterán

Sajnos nálam is pofátlankodik a GB : 12.29-i vásárlás "FLASH SALE" természetesen "In Stock"
Nem lett még feladva : elsőre azt mondták 12.31-én érkezik és rögtön feladják. (Xiaomi robot porszívó 280 USD)
Nem lett feladva : a mai chat-en már azt mondja majd talán 0107-0110 között érkezik, ami már erősen 2 héttel a fizetés után. Nagyon inkorrekt, hogy a pénzt beszedi, ül rajta de nem postázza a terméket.
Természetesen még ma is lehet leadni rá rendelést "in stock". :W :W :W

Bánom, hogy a GB-t választottam, náluk vettem meg. Most várhatok 2 hetet amire talán feladják EU Prio-val. :W :F :(

.:. bl4ze .:.

(#33609) bul07 válasza bl4ze (#33608) üzenetére


bul07
nagyúr

Semmit nem jelent hogy mit írnak, nagy valószínűséggel ők se tudják hogy mikkor lesz nekik
Én nem számolnék azzal hogy biztos feladják két hét múlva
Lehet hogy már jövőhéten feladják, de lehet hogy csak egy hónap múlva talán

xiaomi most télen variált a szállítási lánccal, és nem kapnak egyes partnereik
Magyar hivatalos boltba is ezért nem volt sok árú mert nem kaptak

Amúgy
Nem turkálok a zsebedben, de +8000e Ft és van rendes garanciád és pár nap alatt megkaptad volna (eustock, most nincs nem tudom mióta)
Még 10% felár sincs

Amúgy érdemes csekkolni a magyar oldalakat is mert van ami már olcsóbb mint Kínában
Xiaomi Mi Air Purifier 2S
[link] Ár: 42 900Ft -> rendes garancia (Van olcsóbban is 39.900Ft)

GB
[link] 184$ (52.000Ft)

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#33610) bl4ze válasza bul07 (#33609) üzenetére


bl4ze
veterán

Nem tudtam, hogy EU Stock-on van/volt ennyiért.
Gondolhatod, hogy rögtön ott vettem volna.
Xiaomi FB oldalon ajánlották, hogy GB-n érdemes most venni, mert 2ND Gen verzió és akciós 79 Ezer

De ha fel sem adják hetekig akkor az nagyon nem buli :W :W :W

.:. bl4ze .:.

(#33611) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Az íróasztalt feladták már valakinek? :D Mindig tolódik a shipping date..

(#33612) bul07 válasza bl4ze (#33610) üzenetére


bul07
nagyúr

Ezen mert ez a hivatalos Xiaomi fb
A többi csak reflinkek gyűjtőhelye

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#33613) wocsok válasza bl4ze (#33610) üzenetére


wocsok
tag

A 2ND Gen verzió azért az árért nagyon jó, adsz egy linket?

(#33614) Silent77 válasza bl4ze (#33610) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Nem Szilveszter csoportja ugye?

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33615) bl4ze válasza Silent77 (#33614) üzenetére


bl4ze
veterán

De, az Övé : Xiaomi Smart Home & MI Collection [Hungary]

.:. bl4ze .:.

(#33616) HXY válasza zedok (#33606) üzenetére


HXY
addikt

Egy éve nálam is hasonló volt, de a Banggood-nál.
Azt írták, hogy míg a Paypal case meg van nyitva, addig vmi hiba miatt nem tudják a refundot küldeni. Megbíztam bennük, lezártam a caset, majd rá 2 napra megjött a korábban megigért refund.

(#33617) cris78 válasza bl4ze (#33610) üzenetére


cris78
őstag

Ezért kell nézni, hogy mikor adják fel, mert abban a fb csoportban ész nélkül dobálja ki a kuponokat az admin, hiába 3 hete nem müködik. Neki csak a jutalék számít, nem azt nézi, hogy a vásárlónak is jó legyen, aztán meg jön, hogy elintézi, csak a kutya nem áll vele szóba.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#33618) bl4ze válasza cris78 (#33617) üzenetére


bl4ze
veterán

Nem voltam ezzel képben, sajnos.
Az akció valid volt, a GB trógerkedik sajnos.

Ha lesz EU Stock-nál megint, megveszem onnan, ha előtte sikerülne CANCEL-ra tenni a hosszú várakozás miatt.
Ez így trógerség, sajnos. :W

.:. bl4ze .:.

(#33619) cris78 válasza bl4ze (#33618) üzenetére


cris78
őstag

Már fél éve ilyet játszik a GB. Amivel semmi gond, ha nagy betűkkel odairja, hogy előrendelés vagy ha nem küldik időben akkor írnak, hogy vársz vagy mit akarsz.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#33620) Castell válasza cris78 (#33619) üzenetére


Castell
aktív tag

Hasonlóképpen jártam az egyik rendelésemmel, fizetés és a feladás között eltelt 2,5 hét Instock-kal megjelölt terméknél. 1,25 hónap volt így össz...

Egyébként türelmes voltam és nem zaklattam őket, de egy EU priority line és in stoc-kal jelölt terméknél nem erre számítottam kb.

(#33621) Dieneshero


Dieneshero
újonc

Sziasztok!

2018.11.11. napon rendeltem GearBestről egy xiaomi mi 8 128gb global telót. 2 nappal később fel is adták, vártam szépen nyugodtan, amíg nem a türelem olyan volt mint egy zárt szobában a levegő. Hiába van belőle sok idővel úgy is elfogy.....
Na szóval írtam a Gearbestnek hogy mizu mizu mizu.... lekoptattak hogy kiszállítás alatt....

Megnéztem a trackinfot, elvileg valóban, de már két hete egy bizonyos DENUEB városban tanyázott. Elkezdtem hát írogatni hogy halló tollfelvásárló mi van már? Megint lekoptattak.

Ekkor már paypalon keresztül írtam, mire kaptam egy levelet hogy ne is irjak a gearbest oldalra mivel hogy a paypalhoz mentem...jött a szokásos írogatás, mire közölték hogy adjam meg újra a címem. Megadtam újra és erre válaszként hogy a postán van vegyem át vagy visszaküldik... így bementem a postára, ahol néztek rám mint borjú az új kapura, mit keresek.... Logisztikai központot is felkerestem, nem is vettek át ilyen csomagot, kiderült még mindig DENUEB városkában van... Dec 3 óta megy a paypal írogatás, oda jutottunk hogy várjak jan 12, de a paypal ha jan 5ig nem írog nekik, lezártnak és megoldottnak tekintik az ügyet. Oda fajultunk jelenleg, hogy vissza utalják elvileg a teló 20%-át "jó szándékból" ezt ők írták így, és várjak még.

Info szerint továbbra se mozdult ki a csomag, de szerintem nem várok, paypal és vissza a pénzt. VAlószínű ezt a telefont soha nem kapom meg. Legalább is az itt olvasottak szerint.

Tapasztalatból írom, ha más is így járna. Búéék utólag. :)

(#33622) viktorhu válasza Dieneshero (#33621) üzenetére


viktorhu
veterán

Kár, hogy nem olvastad a többiek hozzászólásait, az elmúlt hetek másról sem szóltak, akkor nem futottál volna ilyen problémába. Többször is elmondtuk, hogy a hatvan napot ki kell várni a paypal reklamációval, különben lepattinthatnak a paypal részéről is. Most már nem lesz más esélyed, mint eszkalálni az ügyet, mielőtt lejár, és reménykedni. Olvass vissza kicsit a részletekért.

(#33623) zedok válasza zedok (#33606) üzenetére


zedok
senior tag

Erre valaki?:R köszönöm!

Nem igazan bizok bennük, hogy visszaadjak az osszeget, ha lezarom a 60 nap utan nyitott esetemet a paypalnal. Tovabba kertem, hogy irjak le a paypal oldalon is, erre az volt a válasz, hogy zarjam be es kuldik a penzt.

[ Szerkesztve ]

Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D

(#33624) viktorhu válasza zedok (#33623) üzenetére


viktorhu
veterán

Én úgy emlékszem, hogy kaptál választ. Természetesen nem zárod le a case-t, és nem egyezkedsz velük más csatornán, csak a paypal-on keresztül. Ha lezárod, semmilyen eszközöd nem marad, mert újat már nem tudsz nyitni, ha mégsem küldik a pénzedet.

(#33625) zedok válasza viktorhu (#33624) üzenetére


zedok
senior tag

Akkor csak elkerulte a figyelmem, de en is igy gondolom. Köszönöm! Masreszt mondhatja meg ebben az esetben is a PP, hogy ez nem a GB hibaja, így nem kapom vissza az osszeget? Viszont semmilyen keresesi információt nem villantottak, tobbszori keresre sem.

Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D

(#33626) viktorhu válasza zedok (#33625) üzenetére


viktorhu
veterán

Szerintem akkor rendben vagy. Hivatkozol erre - hogy nem kaptál semmi keresési információt - meg hogy kivártad a 60 napot, esetleg arra is, hogy le akarják záratni veled a paypal-ügyet a resolution előtt, be lehet másolni a levelezéseket bizonyítékként.

(#33627) zedok


zedok
senior tag

Ez jutott meg nekem is eszembe, legalabb valami bizonyitek legyen a probalkozasrol. Gondolom attol függetlenül, hogy nyitva van az ugy, tudnank rendezni a dolgot.

[ Szerkesztve ]

Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D

(#33628) viktorhu válasza zedok (#33627) üzenetére


viktorhu
veterán

Automatikusan lezárul az ügy, amikor elfogadják a visszatérítési kérésedet. Nem kell semmit trükközniük hozzá.

(#33629) Flexy90 válasza viktorhu (#33626) üzenetére


Flexy90
senior tag

Szia!

Mostmár szinte biztos, hogy nekem is ellopták a telefonom, Dec. 22-e óta nem mozdul Feucht-ból.
Honnan kell számolni a 60 napot? Fizetés, feladás vagy utolsó státusz frissítés?

Xiaomi Fan

(#33630) defy456 válasza Flexy90 (#33629) üzenetére


defy456
aktív tag

Elég sokan vagyunk így.
A fizetéstől számítva.

(#33631) Tierce válasza Flexy90 (#33629) üzenetére


Tierce
csendes tag

Fizetéstől számítják.
És valóban meg is várják vele a 60 napot...

10 levelet (Ticket) írtam nekik. Azt írták, hogy most január 2-ig kivizsgálják az ügyet.
Rákérdeztem, hogy akkor most hogyan is áll a "vizsgálat".

Erre visszaírták ma, hogy meg kell várnom a január 13-át (ekkor telik le a 60 nap) és, hogy csak akkor tudnak intézni bármit is.

(#33632) Silent77


Silent77
Topikgazda

Valahogy szedjük egy csokorba az eltűnt csomagokat, én pedig egybe továbbítom a GB felé.
Nem tudom, hogy tudok e segíteni, de hátha meggyorsítja, hogy vegyék le a szállítást.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33633) Flexy90 válasza Tierce (#33631) üzenetére


Flexy90
senior tag

Köszönöm!
Számomra ez a legjobb, mert csak a feladásra 3 hetet vártam :)

(#33632) Silent77: TN kívül kell bármi más infó? Megírom privátban, ticket-t még nem nyitottam.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Fan

(#33634) bl4ze válasza Silent77 (#33632) üzenetére


bl4ze
veterán

Miért használ DHL-t (Német Posta) miért nem DPD-GLS mint mások a sarcmentes csomagok esetében?
(Geekbuying stb.)
Nem értem ezt miért csinálja a GB amikor hónapok óta ez megy, ha nem fél éve.... :W

.:. bl4ze .:.

(#33635) HXY válasza Silent77 (#33632) üzenetére


HXY
addikt

Csak a Magyarországra szánt Priority Line-os csomagok tűnnek el?
A környező országok fórumain nincs ilyen tömeges reklamáció?

Nekem is eltűnt két 11.11-es csomagom, igaz azokat sima postával küldték és "csak" $15-$20 értékűek.

(#33636) Silent77


Silent77
Topikgazda

Nem csak minket érínt.

Order id-t küldjétek el pm-ben.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33637) zedok válasza viktorhu (#33628) üzenetére


zedok
senior tag

Mármint ha a GB elfogadja nem? Mert ugye most meg van nyitva az ügy PP-n - viszont jan.9-ig tudom ezt továbbítani a Paypalnak mint reklamáció. Viszont ha nem továbbítom, le van írva, hogy automatikusan lezárják az ügyet megoldottként. Tehát, legkésőbb 7-én továbbítom a PP felé az ügyet - és így a legtisztább szerintem.

Jól gondolom? :U

[ Szerkesztve ]

Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D

(#33638) Pocak89


Pocak89
aktív tag

Na ma végre kézhez kaptam a GB-től rendelt MI 8 telefonomat, végre megnyugodtam :D Dec 6-án adták fel holland postás téma volt és ma hozta a postás.

Video games ruined my life!!! Good thing I have two extra lives

(#33639) 50nor50


50nor50
újonc

Sziasztok!

Próbált már valaki levelezni a Deutschepost-tal? Váltottam velük egy pár panaszos levelet a Kínából érkező eltűnt csomagommal kapcsolatban, de mindig az a válasz jön, hogy csak a feladó kezdeményezhet nyomozást. Hiába mondtam nekik, hogy a szóban forgó feladó (GB) inkább kifizeti az elveszett/ellopott csomagokat, és nem nyit nyomozást, és számos ilyen esetről tudok, nem hatja meg őket. Bár szerintem tisztában vannak vele, hogy mi zajlik Feucht-nél.

fointddi@deutschepost.de

Dear Mr xy,

thank you for your message.

We tracked your shipment number and noticed, that the parcel is overdue by now.

In order to clarify the current status, please contact your supplier. Only he as our contract partner has the opportunity to request for an investigation.

We apologize for our late reply and any inconvenience caused.

Do you have any further questions? Please don't hesitate to contact your customer service representative using the phone number given below. In case you answer back via e-mail please refer to your first request.

Kind regards,
Rene Schmidt
Customer Service
Phone 0228 4333112

(#33640) viktorhu válasza zedok (#33637) üzenetére


viktorhu
veterán

Igen, várj, ameddig lehet, de időben eszkaláld az ügyet.

(#33641) Silent77 válasza Silent77 (#33636) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Inkább mailra, ott jobban átlátható!

Order id-t, és nicket küldjétek el ide: phgearbest@gmail.com

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33642) lac14548 válasza Silent77 (#33641) üzenetére


lac14548
aktív tag

Aki már küldte pm-ben az is küldje újra emailban?

/Motorola V2288/Siemens C35/Siemens MT50/Nokia 6600/HTC Touch Cruise/ZTE Blade/Samsung Galaxy S+/Xiaomi Redmi 1S/Xiaomi Redmi 2 Pro/Xiaomi Redmi Note 6 Pro/Realme 8 ...

(#33643) Silent77 válasza lac14548 (#33642) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Nem kell. :R

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33644) atos30


atos30
aktív tag

Nem csak GB csomagok tünnek el. Nekem most 2 eBay és 1 Fastech csomag vált köddé. A nyomkövetők szerint a repülő felszált, de sosem érkezett meg. Most futhatom a kötelező köröket PayPal-nél.

[ Szerkesztve ]

A pénz azért van, hogy elköltsük!

(#33645) HXY válasza Silent77 (#33641) üzenetére


HXY
addikt

Csak a priority line-os eltűnt csomagokat, vagy a sima unregistered belga postával rendelteket is küldjük el ide?

(#33646) Lomas válasza Silent77 (#33643) üzenetére


Lomas
tag

Üdv, én is csatlakoztam mail-ben, a részleteket leírtam.

A legnagyobb bajom az, hogy évek óta vásárolok Alin, a legdrágább csomagom 115USD volt, illetve közel 100 rendelésem volt. Mivel egyszer jött hibás termék, és azt is korrekt módon rendezték, feltételeztem, hogy ez a GB-nél is így lesz, pontosabban azt, hogy ez is egy korrekt cég. Ez sajnos hiba volt... Olvasva ezeket a 20%-os kártérítés felajánlásokat, még elkeserítőbb a helyzet.
Nem egy csomag alapján ítélkezem, hangsúlyozni szeretném... Van további kettő rendelésem az MI 8 black friday rendelésemen kívül, ami eltűnt Feucht-ban. Mindkettő november 23-ai rendelés. Az egyik egy 70mia + GPS kamera, priority line, biztosítva, bankkártyával, amit végül - cirka egy havi csúszással - december 27-én sikerült paid-ből "partly shipped" státuszba tenniük, ez egyben az utolsó track info, gondolom úton van, kínából, reménykedem benne, hogy túléli feuchtot és végre megkapok valamit. A másik egyehhez tartozó 64GB-s Mc SDXC kártya, ezen 11.27 az utolsó track info, azóta semmi.
Megértem hogy többen vagytok, akik háborogtok azokon, akik a GB-t hibáztatják, de az én abszolút peches szériám megalapozza ezt, azt hiszem... Nyilván, ha lett volna korábbi negatív tapasztalatom, vagy épp előbb olvasom ezt a topicot, nem spóroltam volna a szállításon, hiszen biztosítást sem viccből kötöttem a saját kontómra. A röhej az, hogy két másik kollégámnak is javasoltam a GB-t, mindkettő csomagja ideért karácsonyra... Na, asszem' ilyesmire a közeljövőben nem fog sor kerülni... Sajnálom, de nagyon pipa és elkeseredett vagyok, hogy így át lettem húzva a palánkon... Várom a 60 napot, és bízom egy konszolidált és korrekt ügyintézésben. A bankommal már egyeztettem, mondták, ha nem jutok dűlőre, menjek, segíteni fognak. Igaz, majd 25 éve ügyfelük vagyok.
Jut eszembe, pontosan mi a bánatom az a "partly shipped"? Darabokban jön a kamera, mint az ikeás bútor? Mondjuk már ezen sem fogok meglepődni, az tuti...

[ Szerkesztve ]

(#33647) Lomas válasza Lomas (#33646) üzenetére


Lomas
tag

Még valami, a GB hogyan írhat olyat a Terms and conditions"-ban, hogy ők nem felelőssek a szállítmányért, sőt, azt áthárítják a vevőre? Kína tagja a WTO-nak, ráadásképp 1914. óta UPU tag, ami a nemzetközi postaforgalmat szabályozza, gyakorlatilag a posták világszervezete. A magyar posta rendeleti szabályozása - amire hivatkoznak a kerestetési válaszaikban, miszerint a feladó felelőssége, ő kerestethet, stb. - illeszkedik az EU szabályozáshoz (EK határozat) az meg az említett világkereskedelmi, nemzetközi posta-szabályozási előírásokhoz... Gyakorlatilag amit a GB FAQ-jában, működési szabályaiban közzétesznek, ami alapján működnek, az a saját anyaországuk - székhelyük - által aláírt nemzetközi egyezményekkel ellentétes...

[ Szerkesztve ]

(#33648) vegyszer válasza Lomas (#33646) üzenetére


vegyszer
addikt

Ha a GPS kiegészítős kamerát vetted, és külön küldik a kamerát és a GPS modult na az a részleges küldés...

[ Szerkesztve ]

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#33649) Lomas válasza vegyszer (#33648) üzenetére


Lomas
tag

Köszönöm, eddig értem, csak kínomban ironizáltam... (Vagy csak próbáltam?) De ilyen esetben nem kellene 2 db tracking számot látnom, kapnom?

(#33650) Silent77 válasza HXY (#33645) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Csak a feucht, igen.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.