Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33951) Dinter


Dinter
addikt

Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata telefon gariztatással kapcsolatban? Mennyi ideig tart, megcsinálják-e rendesen, stb.
Most olvasgatom a garancia gyik-et, de ugye nem kell az eredeti csomagolás hozzá? Most a Redmi Note 5-mnek vannak hívási hibái, gyakorlatilag már csak a telefon lehet rossz.

(#33952) TheMiller válasza Dinter (#33951) üzenetére


TheMiller
tag

Hát, vissza kell küldened kínába (mindegy melyik GB raktárból vetted), nem olcsó mulatság, talán 10-15 ezreket emlegettek itt korábban. Mindezek után jön, hogy akkor átveszik-e, tényleg igazolják, hogy megkapták, stb. 2-3 hónap biztosan lesz.

Első körben én egyezkednék velük, hátha valami refund után itthon megcsináltathatod minimális bukóval, mert azért az mégis csak biztosabb.

The World is Yours

(#33953) Tierce válasza TheMiller (#33948) üzenetére


Tierce
csendes tag

Sziasztok!
Ezt írták:

Dear ..............,

Thank you for your message.

Please note, the shipping fee and shipping guarantee are not refundable. The package has been lost, which is out of GearBest's control and we can not refund this fee.

Thank you for understanding.

Best Regards,
Nare

Tehát, hogy a Szállítás költségét és a Biztosítás összegét azt nem tudják visszafizetni.
Külön érdekesség, hogy a Szállítás az ingyenes volt, mégis mintha a termék árából azt is le akarnák vonni...

Mik a tapasztalatok? Vissza szokták fizetni a szállítás és a biztosítás összegét is?
Ez is csak egy próbálkozás lenne a GB részéről? Mit írjak nekik? Fenyegessem meg őket a PayPal-al?
Egyébként a PayPal az egészet visszafizettetné velük?

[ Szerkesztve ]

(#33954) PNP válasza Tierce (#33953) üzenetére


PNP
őstag

Nyilván visszajár a teljes összeg minden tétellel együtt. Olyan egyébként még a GB-nél sincs, hogy ingyen szállítás után behazudnak egy összeget szállítási költségre, hogy majd azt levonják a refundból. Írd meg, hogy köszönöd a próbálkozást, de tisztában vagy a feltételekkel, miszerint teljes refund van, ha nem kapod meg a rendelésed.

(#33955) Flashy válasza Dinter (#33951) üzenetére


Flashy
veterán

küldtem vissza de azonnal látszó kijelzőhibával (megvolt minden eredeti csomagolás). először le kell velük egyeztetni hogy tényleg hibás és tényleg visszaküldöd és milyen feltételekkel, ki fizeti a postát, mit fizetnek vissza, vagy cserét küldenek-e és a cserét milyen postával küldik. ezután csomagolod, fotózod a csomagolást, csomagot, viszed postára, töltesz CN23-at (hogy a cseredarab áfa nélkül jöjjön), feladod, vársz, kifele biztosan kapni fogsz trackinget mert úgy adod fel, tracking írja hogy odaér, nyaggatod a kínait hogy na mi van, aztán egyszercsak feladják a cserét és megint vársz. akkor nem tudom mi van, ha olyan feltétellel küldöd hogy majd megnézik és utána döntenek hogy csere lesz-e, az elég kiszolgáltatott helyzet, jó lenne ha olyan hibát tudnál nekik videózni amiből már előre fix hogy mi lesz. paypal évi 12 visszaposta árát fizeti kb 9ezer forintig per darab de meg kell nézni mennyi időn belül. én nem kértem semmi plusz biztosítást, 3610 Ft volt a visszaküldés talán. valahol megírtam korábban ide is a sztorit.

(#33956) Tierce válasza PNP (#33954) üzenetére


Tierce
csendes tag

Köszi, megírtam nekik ;-)

Megvárom, hogy visszautalják a pénzt és rendelem is meg a telót EuStock-tól...vagy megvárom a Redmi Note 7-et :P

Tele van már a "stung stanglim" ezzel az egésszel ...

[ Szerkesztve ]

(#33957) TheMiller válasza Tierce (#33956) üzenetére


TheMiller
tag

Nálam az hatott, amikor megírtam, hogy ha nem akarnak segíteni, akkor jelen levelezést csatolva nyitom a paypal dispute-t.. - tiszta piacos alkudozás az egész. :)

The World is Yours

(#33958) lovi27


lovi27
addikt

Végre feladták a 11/11-i rendelésemet.
A RU......NL tracking számról tud valaki valami infót róla?

(#33959) Timyyy válasza bul07 (#33950) üzenetére


Timyyy
őstag

Kollégámnak kell, 60 volt a limit rá, és ez tetszett neki.

(#33960) kishozi válasza lovi27 (#33958) üzenetére


kishozi
csendes tag

Holland posta. Nekem eddig 8 rendelésem volt ezzel a szállítással. 9 és 17 naptári nap között érkeztek meg.

(#33961) lovi27 válasza kishozi (#33960) üzenetére


lovi27
addikt

Köszönőm! Csak az a RU indította be a fantáziámat. :DDD De akkor így jó.

(#33962) kishozi válasza lovi27 (#33961) üzenetére


kishozi
csendes tag

Nyugi, nem az oroszok hozzák zsigulival :D

(#33963) Dinter válasza Flashy (#33955) üzenetére


Dinter
addikt

Köszi. Az a baj, hogy elég hektikus a hiba, konkrétan van, hogy sokszor nem hallanak hívás közben, de van, hogy jó.. SIM-kártyát már cseréltem, és előtte 2 évig ugyanennél a szolgáltatónál a Redmi3 Pro-m teljesen tökéletesen működött, csak miután meglett a Note5-m, akkor kezdte el csinálni. Akkor valószínűleg az lesz, hogy megpróbálom megcsináltatni itthon, és kifizettetni velük. Viszont arról fogalmam sincs, hogy mutassam meg a hibát.

[ Szerkesztve ]

(#33964) hattrickuser


hattrickuser
tag

A DENUB/Feucht "problémát" többször olvastam itt az utóbbi időben. Én egy tabletet rendeltem Dec. 27.-én, amit elvileg 28.-án feladtak. Postázásnál ha jól emlékszem EU registered volt az elnevezés, 10-15 munkanapos szállítással, amelyhez kaptam egy Szlovák nyomkövetési számot is. Egyenlőre nem találom egyik rendszerben sem, azt kérdezném ezzel a szállítási módszerrel voltak az említett Feuch gondok? Nincs paypalom, de kértem biztosítást. Kellene aggódnom, érintett lehet a csomagom az eltűnésekkel kapcsolatban? Decemberben ennél kevesebb nap alatt már kézbe kaptam egy ugyanilyen metódussal rendelt borotvát, azzal semmi gond nem adódott, de itt még a feladást sem látom, ellenben olvastam néhány nyugtalankodásra okot adó hozzászólást.
:R

[ Szerkesztve ]

(#33965) havri1 válasza Dinter (#33963) üzenetére


havri1
félisten

Romot cseréltél már rajta? Factory reset?

havri

(#33966) Silent77 válasza hattrickuser (#33964) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Europe registered, az a szlovák.
Nem Feucht , nem kel aggódni. 14 munkanap telt el, ne izgulj majd érkezik.
A szállítási idő egy becsült érték, lehet kevesebb és több is. Nincs jelentősége, hogy decemberben mikor kaptad meg.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33967) Dinter válasza havri1 (#33965) üzenetére


Dinter
addikt

Nem cseréltem ROM-ot, végig a gyárit használtam. Factory reset még nem volt. Kész rejtély az egész.

(#33968) hattrickuser válasza Silent77 (#33966) üzenetére


hattrickuser
tag

Hálás köszönetem, sikerült megnyugtatnod. Nem aggódtam volna, ha egy másik topicban nem olvasok erről, majd itt is...

Akkor minden a tervek szerint :R

(#33969) lovi27 válasza kishozi (#33962) üzenetére


lovi27
addikt

Annyira nem lehet ideges, ha ennyit tudtam várni rá... ;]

(#33970) nemethchek19


nemethchek19
aktív tag

Srácok itt akkor most melyik az igaz $28.99-ért?

Tanix TX3 Mini L TV Box - BLACK 2GB RAM + 16GB ROM EU 279289204

2GB RAM + 16GB ROM vagy 1GB RAM + 8GB ROM???

(#33971) Dluinet válasza nemethchek19 (#33970) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Size: után amit kiválasztasz

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#33972) Silent77 válasza nemethchek19 (#33970) üzenetére


Silent77
Topikgazda

A 2/16. :K

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33973) Tierce válasza TheMiller (#33957) üzenetére


Tierce
csendes tag

Megírtam nekik még tegnap, hogy a Full refund az full refund....tehát akkor a teljes összeget utalják vissza.
Ez a válasz rá:

------------------------

Thank you for your email.

According to our terms and conditions, shipping costs are not refundable. You can see our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html Once you pay for shipping, it will be delivered directly to the shipping company. Please note, GearBest makes no profit on the shipping fees. Also note that the insurance fee is non-refundable (as on most commercial websites). GearBest does not benefit from insurance fees and it is optional. It just takes time to ensure our customers that their package will be replaced on the case or refunded if it is lost or damaged during shipment.

As our precious client,we do special treatment for only this time and we will refund you 169.95 USD to your Paypal account.

Thank you for understanding.

Looking forward to hearing from you.

--------------------------

Vicces, mert a termék ára 168.99 USD volt (+5,96 a biztosítás), de mivel "értékes ügyfelük" vagyok, jófejek lesznek és adnak 169,95 dolcsit :D

Még mindig nem akarják visszafizetni a Biztosítás díját....
Fenyegessem meg őket PayPal-lal?

(#33974) vandor01 válasza Tierce (#33973) üzenetére


vandor01
őstag

markold fel a lovet azt irany EuStock :DDD
ezt a szarfaszu bandat meg eletre felejtsd el Felcsutostol egyutt :DDD

nem rossz business amit a GB csinal :D ujabb összeeskuves.... :W
kapsz egy TN number 2 honapig kovetheted izgulhatsz kulfoldi baratokat szerezhetsz levelezgethetsz addig a GB porgeti lovedat esetleg USD/EUR/HUF/CNY szent harmasanak negyeseben kerestek valamennyit :) .... az élmény megfizethetetlen csak 5,96-ert izgibizgi tapasztalattal gazdagodtál! :DDD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#33975) PeterPH válasza vandor01 (#33974) üzenetére


PeterPH
senior tag

Véletlenül sem akarok a GB védelmére kelni, de a biztosítási díj visszatérítése ügyben ti fordítva ültök a lovon.
Pl. a királyi posta sem tériti vissza azt, csak az elveszett/megsemmisült/sérült küldemény tartalmának értékét.
De vegyünk mondjuk egy CASCO biztosítást. Megkötöd, havonta fizeted, és mondjuk két hónap múlva ellopják az autód. Ez esetben a biztosító kifizeti az autód értékét (most ne menjünk bele az avultatásba eurotaxba stb), viszont nemhogy nem fizeti vissza a biztosítás eddig befizetett díját, hanem még a maradék 10 hónapra is ki kell fizetned.
A biztosítás nem a termék árába van beépítve, hanem egy külön szolgáltatás, amit te megvásárolsz, és igénybe is veszel, hiszen a GB visszafizeti a termék árát.

(#33976) Nikaré válasza Tierce (#33973) üzenetére


Nikaré
őstag

Én elfogadnám a teljes visszatérítést és nem fenyegetőznék.

(#33977) wierra válasza wierra (#33943) üzenetére


wierra
senior tag

Roppant gáláns 50%-os refund-ot ajanlottak.
Most nyissa PP dispute-ot, vagy fussam még a köröket a GB-vél?

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#33978) lac14548


lac14548
aktív tag

Tegnap lejárt a 60 nap.
Írtam, hogy kérem vissza a pénzt
Winter ticket-jére válaszolva.

Ma jött a válasz: a teljes összeget visszaakapom biztosítással együtt!
Gondolom 1-2 nap mire a számlaszámom lesz.

Nem tudom, hogy, ha a másik ticket-re írok (ami csak sablon válaszokkal volt), arra is ezt a választ kaptam volna...

Mindenesetre Silent, köszönöm a közreműködést.
Vendégem vagy egy sörre, vagy milkacsokira...:)

/Motorola V2288/Siemens C35/Siemens MT50/Nokia 6600/HTC Touch Cruise/ZTE Blade/Samsung Galaxy S+/Xiaomi Redmi 1S/Xiaomi Redmi 2 Pro/Xiaomi Redmi Note 6 Pro/Realme 8 ...

(#33979) Feribox20 válasza Lomas (#33940) üzenetére


Feribox20
csendes tag

50. nap körül próbálkoztam, hátha visszaadják előbb, akkor mondták a deadline időpontját és, hogy vegyem fel velük a kapcsolatot majd aznap. Írtam nekik és jött a válasz, hogy visszautalják a rendelés összegét. A biztosítást nekem sem adták vissza, de nekem akartam további huzavonát. Nem, nem Winter volt én egy bizonyos Elvy-vel emaileztem.

(#33980) Tierce válasza lac14548 (#33978) üzenetére


Tierce
csendes tag

Hát érdekes...

Ezekszerint néha visszafizetik a Biztosítás díját, néha pedig próbálkoznak???

(#33981) placebo2018


placebo2018
csendes tag

Ma megjött egy rendelésem ez volt az első kinai rendelés,kell valamit csinálnom,jeleznem hogy megjött a cucc?

(#33982) vandor01 válasza placebo2018 (#33981) üzenetére


vandor01
őstag

nem KELL vele csinalni semmit csak hasznald es olomesboodoogsááág... :DD

viszont mikor lehet akkor kattinthatsz hogy megjott es esetleg pontokat is vadasznal akkor irhatsz review -t csak siman vagy fenyképpel vagy akar videoval! az átvételtol szamitva kb 30napig.... utanna is dolgozhatsz vele csak nem adnak pontokat.... de mindez fent van a GB honalapjan.... :F

[ Szerkesztve ]

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#33983) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Friss hírek

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#33984) komlo654


komlo654
csendes tag

Sziasztok!

Nemrégiben rendeltem egy CY......DE nyomkövetési kóddal rendelkező telefont ami állítólag már a magyar postánál van(posta.hu/nomkövetés oldalon is megtalálható).A termék már 2019.01.08-án 8:00-kor megérkezett hozzájuk azonban én még mindig nem kaptam meg a csomagom.Volt-e már valakivel ilyen? Szerintetek kezdjek el aggódni? :O

(#33985) sambenez válasza komlo654 (#33984) üzenetére


sambenez
addikt

Ha csak éppen az országba érkezett akkor, simán lehet ilyen. Türelem.

(#33986) Kija válasza komlo654 (#33984) üzenetére


Kija
aktív tag

Utóbbi időben amit Európából rendeletem és a Postának adták át az mindig előbb ért Budapestre mint onnan hozzám.
És mindez addig így lesz amig nem lesz vetélytársa a Postának.
Egyébként a kollégám felesége a postán dolozik és azt mmondta, hogy a helyi csomagelosztó központ körül időnként körbemegy a biztonsági szolgálat és összegyűjti a keritésen át kidobott csomagokat.
Gondolom műszak végén összeszedték volna. Csak azt nem tudom miért nem szerelnek fel webkamerákat, aztán a tettest meg átadná a rendőrségnek. Egy idő után leszoknának erről a passzióról odabent.

(#33987) Digitalis válasza komlo654 (#33984) üzenetére


Digitalis
senior tag

Nyomkövetés mit jelez, pontosan mi az utolsó bejegyzés?

Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.

(#33988) komlo654 válasza Digitalis (#33987) üzenetére


komlo654
csendes tag

[ Szerkesztve ]

(#33989) vandor01 válasza Kija (#33986) üzenetére


vandor01
őstag

akkor a nemetorszagi felcsuton is igy csinaljak egyet atcsomi egyet athajit :DD :DD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#33990) gorje


gorje
senior tag

Sziasztok!

Először is megszeretném köszönni Silent77 segítségét! Én is az "eltűntek" közé tartozom. Kollégának elküldtem a rendelési azonosítót és ezek után GB nyitott 1 ticketett és felajánlották hogy visszafizetik az eltűnt telefonom árát. Biztosítást kötöttem rá, azt nem fizetik. Nem is érdekel. Annyit megért hogy nincs huza-vona.

Therefore, we will refund 179.99 USD to your Paypal.

Could you please confirm that we can go on this way?

Én ugye paypalal fizettem, bankkártyáról emelte le. Na most ez a kérdés arra vonatkozik hogy a paypal számlámra kerül a pénz? Mert ha igen akkor onnan "kiküldve" bankszámlámra vannak költségei nem?
Mi a legjobb módja hogy ne "adó-zzak" sokat?

Leírtam mert eleinte én is felhúztam magam, de így végéről nézve... Rendben van ez.

(#33991) ztibor válasza gorje (#33990) üzenetére


ztibor
senior tag

A kártyádra kell visszakapnod a pénzt, ahogy fizetted.

(#33992) gorje válasza ztibor (#33991) üzenetére


gorje
senior tag

Erre gondoltam én is elsőre csak ez a paypalos kérdés elgondolkodtatott. Hogy jobban megéri nekik esetleg ha simán paypalra küldik mint a refund és ezzel akar kombózni.

[ Szerkesztve ]

(#33993) Digitalis válasza komlo654 (#33988) üzenetére


Digitalis
senior tag

Ezen a ponton, lehet még bármi. Remélhetőleg megindul pár napon belül.

Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.

(#33994) Flashy válasza gorje (#33992) üzenetére


Flashy
veterán

te Paypallal fizettél feléjük, azt ők nem tudhatják hogy egyenleged volt vagy bankszámláról ment. ők a paypalra kezdeményeznek egy visszautalást, az a számládra megy vissza. az ő kérdése szerintem nem arra vonatkozott hogy a paypalra akarod-e valóban, hanem hogy arra bólints rá hogy ez az egész így mint végső megoldás jó-e neked, mehet-e. egyébként ha simán utalnak a paypalodra (ami az egyenlegre kerül), az neked jutalékba kerül, ha refund címszóval utalnak vissza, az nem, de nekik itt már valószínűleg mindegy, nem jönnek ki jobban ha nem refundolnak hanem utalnak, csak még több macera.

(#33995) Tierce


Tierce
csendes tag

Nu. Írtam GB-nek 2 újabb Ticketet.
Finomam utaltam rá, hogy kezdem elveszíteni a türelmem, mivel Karácsonyi Ajándék lett volna a csomag.
Szóval fizessék ki a teljes árat (biztosítással együtt). Belengettem a PayPal Dispute-ot is.

Kicsit hízelegtem nekik, hogy mivel olyan kedves/segítőkész volt a Suppport és, hát a GearBest is is egy nagyon megbecsült cég, így a jövőben is szeretném ajánlani a cégüket az ismerőseimnek ;-)

Kicsit később hozzácsaptam még egy Ticket-et is, miszerint tudok olyan vevőkről, akiknek szintén DENUB/Feucht-ban veszett el a csomagjuk és számukra (Winter-ék) visszatérítették a teljes árat (biztosítással együtt)

Ez hatott. Ma kaptam egy Ticketet, miszerint 48 órán belül visszatérítik a teljes 175 USD-t. :DD

Apró örömökből áll az élet.

(#33996) wierra válasza wierra (#33977) üzenetére


wierra
senior tag

Belengettem, hogy megkérdezem a PP-t is az esetről.
Jött is a válasz Wintertől, hogy a szállítási díjon kívül visszafizetik az összeget.

"As a gesture of good will, we will refund 350.64USD to your payment account.
Please kindly confirm that if we can go ahead.
Please let us know your decision. We will try our best to help you.
When you place the order next time, please don't forget to pay for the insurance.
Such exception will not be applicable for future cases and will be recorded in our system."

Korrekt ügyintézés és sebesség. :K :C

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#33997) Kecsotam


Kecsotam
tag

Sziasztok!

Én lecsúsztam Silent77 segítségéről. Egy Mi 8-ast rendeltem és éppen pár napja járt le a 60 nap. Tegnap el is küldtem a levelet, hogy jó lenne ha rendeznénk most már. Kiemeltem, hogy Paypallel fizettem és volt biztosításom.

Erre azt írják, hogy nem volt és 40-50 dolcsival kevesebbet is akarnak visszafizetni....

After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.

The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.

1) We can't resend the package to you because the item is currently back ordered.

2) Partial refund to your Wallet as store credit.

We can refund 319.99 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points(You will receive 1 points for every 1 USD. e.g. 1 USD=1 points, 3 USD=3 points etc.).

3) Partial refund to your original payment account.

Szerintetek inkább fogadjam el és menjek a biztosra, vagy inkább írjam meg, hogy ez esetben a Paypalhez fogok fordulni. Mit javasoltok?

Amúgy van egy ilyen printscr-em is a biztosításról: [kép]

[ Szerkesztve ]

(#33998) Silent77 válasza Kecsotam (#33997) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Szia!

Nem csúsztál le, bármikor irthatsz, én pedig továbbítom.
Semmiképp ne fogadd el, küld el az order id-t nekem.
Nem tudok ígérni semmit, de megpróbálom.

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33999) Tierce válasza Kecsotam (#33997) üzenetére


Tierce
csendes tag

Csak pròbálkoznak.
Csatold nekik a rendelèsről szolò email-es visszaigazolást. Azon tètelesen rajta van, hogy mit fizettèl. Velem mèg a nemlètező szállìtási költsèget is ki akarták fizettetni. ;-)

(#34000) Kecsotam válasza Silent77 (#33998) üzenetére


Kecsotam
tag

Köszönöm!
Még egy esélyt kapnak. Nem fogadom el, bizonyítom nekik, hogy volt biztosításom és az egész összegre igényt tartok. Illetve megerősítem, hogy nem szeretném ha a paypalhoz kellene fordulnom, bízok az együttműködésben.

És ha ezután se akarják a teljes összeget visszaadni, keresni foglak, köszönöm szépen Silent77 a lehetőséget.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.