Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33401) Golfplusz válasza Silent77 (#33397) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Szerinted az elmúlt 15 napban megérkezhetett már a csomagom Németországba, és azért nem frissül a track mert irdatlan mennyiséget kell feldolgozniuk, vagy 15 nap kevés rá hogy odaérjen? ( A Holland postás csomagom később indult de már itt van😊)

(#33402) New Bluestar válasza Golfplusz (#33401) üzenetére


New Bluestar
tag

Szia !
Az én csomagomat 25-én adták fel, és 13-án érkezett Németországba, és ahogy nézegettem, a többieké is kb 15-20 nap alatt ért oda.
Gondolom akkor mostanában lenne várható a tiéd is, de most azért jön a hétvége meg a karácsony, lehet, hogy késni fog, még nem aggódnék.

(#33403) Golfplusz válasza New Bluestar (#33402) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Köszi az infót.😊

(#33404) Silent77 válasza Golfplusz (#33401) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Nem kevés, szerintem lassan mozdulnia kell. :K
Persze az ünnep miatt kiszámíthatatlan.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33405) Golfplusz válasza Silent77 (#33404) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Neked is köszönöm. :)

(#33406) PepeDon


PepeDon
tag

Valaki járt már úgy, két ticket-ben is kapott értesítést csomag átvételéről?
November 20 óta jön a csomag feucht-ból. Már el is kezdték kerestetni. Erre ma jön egy üzenet, hogy siessek vegyem át. Tudom, hogy ez csak egy sablon szöveg. De így most két ticket van egy csomaghoz. Írjam meg a másodikhoz, hogy xxx számmal már nyitva egy ticket, vagy hagyjam a fenébe. Vagy ha az első elrendeződik, akkor kezdjek el reklamálni a másodiknál, hogy hol a csomag? ;] (najó, ez az utolsó mondat csak vicc, nem nyúlnak le a 'drága' céget).

(#33407) Savageboy


Savageboy
aktív tag

A november 26-án rendelt Mi Pad 4-et vajon mikor méltóztatnak majd feladni? Hétfőn nyitottam rá egy ticketet, arra azt válaszolták, hogy szerdán várható a feladás, természetesen azóta is 'Paid' a státusz.
Rokonoknak segítettem intézni a rendelést, mondtam nekik, hogy idén semmiképpen ne számítsanak már rá, de azért ez, hogy még fel sem adták, lassan már kezd túlmenni egy határon... :(((

(#33408) Lomas válasza PepeDon (#33406) üzenetére


Lomas
tag

Hát így karácsony előtt nagyon elkezdtek dolgozni... Én is megkaptam ma ugyanezt az e-mailt, mint a nyomozásuk "eredményét". Írtam nekik, hogy ott az általuk megadott link a nyomonkövetésre. Látnak változást? Akkor miből gondolják, hogy a csomag megérkezett Magyarországra?
Ilyen, komolyan, csak a mesében van...

(#33409) ladanyi


ladanyi
tag

Sziasztok! Én még új vagyok a vásárlásban, ebben kérnék segítséget. Azt olvastam lehet Kínából telefont rendelni vám és áfa nélkül Eu priolity line szállítással. Nem tudom milyen régi volt a cikk, mert vásárláskor már csak priolity line módot ad fel HK4 raktárból.
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_685215.html?wid=1527929#goodsDetail
Erről a telefonról beszélnék. Milyen szállítási módot kell akkor választani?
Köszi a segítséget!

(#33410) havri1 válasza ladanyi (#33409) üzenetére


havri1
félisten

Ez konkrétan out of stock, lejárt akció.
De amúgy igen, Priority line az illetékmentes szállítás részedre.

havri

(#33411) zedok


zedok
senior tag

Sziasztok!

Ti kaptatok mar insurance declaration doksit hogy ki kell tolteni? Ha nem kotottem van sansz a komplett karteritesre?

Köszönöm.

Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D

(#33412) Lomas válasza ladanyi (#33409) üzenetére


Lomas
tag

Azért egy pár oldalt - úgy nagyjából kettőt - visszaolvashatnál, ha már idehozott a szerencséd... :) Jelenleg kb. öten vagyunk itt, akik a GB-n rendeltek telefont EU Priority Line szállítással, és egyikünk telefonja sem érkezett meg, elveszett, ellopták. Nagyjából mind Black Friday környéki rendelés. Illetve keress rá a Feucht kifejezésre - ez a németországi tréfamentesítő központ - csodákat fogsz olvasni, itt a topicban csak a dicső "Bermuda-háromszög" néven émlítik - ugyebár ahol minden eltűnik... (Az EU Priority line szállítás mind ott jön át.) Remélem, nem látom újra a neved ebben a blogban, úgy kb. 1 hónap múlva, mint a "legújabb klubtag". Szóval a helyedben kétszer meggondolnám azt a rendelést. (Zoknit, gatyát, tokot talán érdemes, de nagyértékű terméket én az életben többé nem rendelek a GB-nél.)

(#33413) ladanyi válasza Lomas (#33412) üzenetére


ladanyi
tag

Köszönöm havri a válaszodat! Nem szükséges visszaolvasnom két oldalt, mert a kérdésem nem az volt, hogy hány embernek veszett el a telefonja. A szövegértés általános iskola 2. talán 3. osztályában elvárt képesség (csak mondom ha már idehozott a szerencsém) ja és :)

(#33414) Lomas válasza ladanyi (#33413) üzenetére


Lomas
tag

Nehogy mégegyszer meglássalak! :) De van egy olyan érzésem, hogy még találkozunk...

(#33415) yossarian14 válasza Savageboy (#33407) üzenetére


yossarian14
tag

Én november 25-én rendeltem a kínai ROM-os 4/64GB-s verziót. Nekem december 12-én feladták a csomagot. Bár igaz, hogy én szorgalmasan minden nap nyomogattam a 'Dispatch faster' gombot az oldalon (amiről meg voltam győződve, hogy semmi hatása nincs :) ), illetve egyszer ticketet is nyitottam, hogy miért nem adták már fel akkor, amikor eredetileg kiszállításra írták a termék oldalán. Akkor azt írták, hogy a beszállító nem számított ennyi rendelésre és késésben vannak, de megígérte, hogy az én rendelésemet előre veszik (itt megint nem gondoltam, hogy tényleg így lesz) és kapok GB pontot is a kiszállítás után kárpótlásként.

Úgyhogy ha szeretnéd felgyorsítani a folyamatot, akkor érdemes lehet írni nekik normális hangnemben. Arra kell figyelni, hogy első körben egy robot választ kapsz, utána arra még legyen egy válaszod, amiben megint csak normális hangnemben kifejezed a csalódottságod.

(#33416) Savageboy válasza yossarian14 (#33415) üzenetére


Savageboy
aktív tag

Én 3/32-eset rendeltem, eredetileg azt hiszem 17-20 közötti szállítási dátum volt megadva, ami aztán folyamatosan változott (és változik azóta is) a termék oldalán. A dispatch faster-t már vagy 3x megnyomtam én is, de szerintem az csak ilyen placebo gomb, a türelmetleneknek. :) Valószínűleg az lesz akkor, hogy írok megint nekik, ilyen sokáig még soha nem húzták egyik rendelésem feladását sem, eléggé bosszantó...

(#33417) Flexy90


Flexy90
senior tag

Sziasztok!

Olvasgatom már egy ideje a DENUEB/Feucht postázással kapcsolatos problémákat.
Van olyan akinek a novemberben feladott csomagja NEM tűnt el? (Én nem láttam ilyen hozzászólást, persze az ír először akinek gondja van)
Nekem még úton van a csomagom, de kezdek aggódni...

Második kérdésem, hogy ha az enyém is eltűnne van-e esély a 100%-os pénzvisszatérítésre ($240), ha nem kötöttem biztosítást, de PayPal-el fizettem?

Xiaomi Fan

(#33418) pn4hvq válasza Flexy90 (#33417) üzenetére


pn4hvq
senior tag

Nekem nov 06-13-ai rendeléseim közül mind a 3 megérkezett (telefon, robot, nagy rc autó).

(#33419) scourge válasza Flexy90 (#33417) üzenetére


scourge
csendes tag

Van, ha kivárod a 60 napot és csak azután indítasz papypal disputot. Ha GB-ről rendelted akkor a GB a reklamációdra csak 50%ot akar majd adni. Ilyenkor kell paypalhoz fordulni. Ők visszaszerzik a teljes összeget. De szigorúan 60 nap után szabad csak a paypalhoz fordulni. Én azt kívánom neked, hogy erre ne kerüljön sor ;)

[ Szerkesztve ]

(#33420) Pzoli2 válasza Savageboy (#33407) üzenetére


Pzoli2
tag

Én is rendeltem Nov.24.
Ugy néz ki hogy nekem az elem tranzitban van nyomkövetés szerint.
Nem tudom ilyenkor mennyi idő még megjön?

(#33421) Tierce válasza Lomas (#33408) üzenetére


Tierce
csendes tag

Én is ma kaptam meg a sablon üzenetüket, hogy tán fáradjak be a postára, mert megérkezett a csomag ... egen...nagyon dolgoznak... :((

[ Szerkesztve ]

(#33422) Pzoli2 válasza Golfplusz (#33395) üzenetére


Pzoli2
tag

Ugy néz ki hogy "Az elem tranzitban van".
:F

(#33424) benfolds


benfolds
őstag

hogy lehet elérni, hogy ne a flash sale árat vegye figyelembe fizetéskor, hanem az eredeti árat mínusz pontok? sokra megyek az 10% flash sale-lel, ha pontokkal 30%-kal olcsóbban tudnám megvenni az adott terméket. elméletileg, de a gyakorlatban nem tudom, mert most akciós.

(#33426) Silent77 válasza benfolds (#33424) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Sehogy, már nem régóta nem megy flash sale-nél a pontok használása.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33427) benfolds válasza Silent77 (#33426) üzenetére


benfolds
őstag

hát az szomi. :((

(#33428) Flexy90 válasza scourge (#33419) üzenetére


Flexy90
senior tag

Köszi, és neked is (#33418) pn4hvq !
Akkor van remény :)

Xiaomi Fan

(#33429) Lomas válasza Tierce (#33421) üzenetére


Lomas
tag

Nos, miután írtam nekik, hogy a helyi postánál nincs, és ezt ők is látják, mert még Magyarországra sem érkezett be, ezt a válasz kaptam:

Kedves ....!
Köszönöm a türelmed.
Őszintén bocsánatot kérünk minden kellemetlenségért és késedelemért.
A magyarországi posta helyett a legközelebbi helyi DHL-be kell menni.
A logisztikai információk nem szinkronizálhatók.
Megkerestük a logisztikai céget, hogy ellenőrizze, a hajózási ügynökség azt mondta, hogy a csomagja megérkezett a rendeltetési helyre, kérjük, forduljon a helyi DHL-hez, hogy minél hamarabb vegye fel a csomagot.
Általában a csomagot elküldjük a legközelebbi DHL-nek a címed köré.
Tisztelettel kéri a legközelebbi helyi DHL-t, hogy ellenőrizze a pacakge-t.
Elnézést kérünk az általunk okozott kellemetlenségért.
Ha segítségre van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk bármikor.
A GearBest kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kíván!
dédelget
GearBest Ügyfélszolgálat
http://www.gearbest.com/

Mi a bánatom ez? A magyar DHL tudhat a DHL Deutche Post-os szállításról? Lehet, hogy a Magyarországon ismert DHL szállította a csomagot? Mit kezdjek ezzel? Gondolom ez is egy formalevél, kapott ilyet valaki?

(#33430) pn4hvq válasza Lomas (#33429) üzenetére


pn4hvq
senior tag

"dédelget" :DDD :DDD :DDD
Ha Priority Line-nal rendelted, akkor itthon a posta fogja szállítani.

[ Szerkesztve ]

(#33431) Golfplusz válasza Pzoli2 (#33422) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Szia!

Amíg nem érkezik meg hozzánk és ezeket a lépéseket nem látod még a posta nyomkövetőjében addig IGEN "tranzitban van" :)

Esetemben ezek a fülhallgatók (Holland regisztrált posta), ami sokkal hamarabb ideért mint a telefon amit Priority line postával kértem.

[ Szerkesztve ]

(#33432) Golfplusz válasza Golfplusz (#33405) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Megtört a jég :)

Ha jól gondolom ( a bejegyzéseiteket olvasva) akkor most jött el az ideje annak, hogy a gyomorgörcs elleni tablettát bevegyem . Vízzel vagy inkább védőitallal javasoljátok? :D

(#33433) Flexy90 válasza Golfplusz (#33432) üzenetére


Flexy90
senior tag

Egy cipőben járunk, ma frissült az enyém is és ugyan itt áll. :)

Xiaomi Fan

(#33434) Golfplusz válasza Flexy90 (#33433) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Reméljük a legjobbakat. :D

(Elephone A5)

[ Szerkesztve ]

(#33435) Golfplusz válasza Flexy90 (#33433) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

"Elvileg" 2-3 napon belül meg kellene érkezni hozzánk, de a Karácsony miatt szerintem a két ünnep között fog frissülni. Mit gondolsz?

(#33436) Golfplusz


Golfplusz
csendes tag

Előre elnézést kérek mindenkitől, ha a most feltett kérdés már vmikor elhangzott. ;)

Hol tudok levelezni az eladóval, ha látom a "STORE" nevét de nem találom az opciót a levelezéshez? Mindezt azért kérdezném, mert Alin van erre lehetőség, és soxor használtam ( úgy gondolom ,ha a vásárláskor az eladóval váltasz néhány kedves mondatot, akkor ő is pozitívan fog hozzá állni.)

Volt rá példa nem 1x hogy China Registered Airmail postával küldött csomagok 9 nap alatt a kezemben volt. Igen tudom hihetetlenül hangzik de igaz. :) Mindez azért lehetséges, mert nem telt el 4-5 nap mire megkaptam a tracking number-t, és nem telt el újabb 4-5 nap mire frissült is, hanem 1-2 órán belül megtörtént minden.

[ Szerkesztve ]

(#33437) Flexy90 válasza Golfplusz (#33435) üzenetére


Flexy90
senior tag

Leghamarabb 28. vagy 29-én lehet új bejegyzés.

Xiaomi Fan

(#33438) Golfplusz válasza Flexy90 (#33437) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Köszönöm.

(#33439) Lomas válasza Golfplusz (#33436) üzenetére


Lomas
tag

Szia, kiaz az eladó? Gearbest? Jobbra felül support center (támogató központ) ott tudsz ticketet (jegyet) nyitni. Ha problémád lesz, nyugi, bele fogsz jönni... Két hete még én sem tudtam... :)

(#33440) Golfplusz válasza Lomas (#33439) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Szia!

Nem a GB hanem Fwxtek Store az eladó, de nem reklamálni szeretnék ( tudom az a support) hanem az eladóval váltani néhány mondatot. Ha jól értelek akkor csak ticket-re van lehetőség, meg messenger üzire, de én másra gondoltam.

Azért köszönöm neked. :)

[ Szerkesztve ]

(#33441) kissit


kissit
csendes tag

Sziasztok! Rendeltem egy drónt a kisfiamnak a gearbest-en eu priority line szállítással. Hogyan tudok a csomagra tracking number-t kérni? 12.15.-én rendeltem, pay pal-os fizetéssel, jelenleg a rendelés Payment Received státuszban van. Köszönöm.

(#33442) havri1 válasza kissit (#33441) üzenetére


havri1
félisten

Ha feladják, meg fog jelenni a TN.

havri

(#33443) Pzoli2 válasza Golfplusz (#33431) üzenetére


Pzoli2
tag

Köszönöm a választ. :R
Figyelem hátha változik .
Jó lenne ha még idén megkapnám.

(#33444) Golfplusz válasza Pzoli2 (#33443) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Szívesen. :)

Én úgy gondolom, ha meg is érkezik országunkba még idén, akkor is kicsi az esély rá, hogy a kézbesítés megtörténik, tekintettel arra,hogy nálam 2 nap telt el mire a posta nyomkövetőjében megjelentek az adatok, pedig már itt volt. :) Most is feldolgozás alatt van, pontosabban éppen halad a helyi postázó felé, ezután ott is feldolgozzák és jöhet a kézbesítés.

Talán a 2 ünnep között átvehetem majd. :)

(#33446) Golfplusz


Golfplusz
csendes tag

Arra mi lehet a válasz, hogy bizonyos termékeknél csak a priority line, meg az expedited shipping szállítási módok érhetőek el. (pld. pénztárca, karóra, cipő...)
Ez csak azért érdekes, mert legtöbb esetben többe kerül a posta (15 dodo), mint maga a termék (10 dodo) :)
A kettő együtt meg nagyon nem éri meg, hogy megvegyem. :(

Ezt nem vágom még, de biztos van rá magyarázat.

(#33447) Silent77 válasza Golfplusz (#33446) üzenetére


Silent77
Topikgazda

50$ felett kell vásárolni és akkor ingyenes lesz az eu express.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33448) Tierce válasza Lomas (#33429) üzenetére


Tierce
csendes tag

Nekem is azt írták, hogy ne a tracking site-okat nézegessem, hogy hol jár a csomag és ne is a helyi postát, hanem a helyi DHL-t keressem...azt hiszem ez nem az én feladatom lenne...

[ Szerkesztve ]

(#33449) Golfplusz válasza Silent77 (#33447) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Értem, de ha nem szeretnék annyit költeni rá ?
Nekem tökéletes lenne egy regisztrált posta is néhány dollárért, például nyakláncokat ,gyűrűket engedi ilyen postával is.

Na mind1. Köszi a választ. :)

(#33450) benfolds válasza Silent77 (#33426) üzenetére


benfolds
őstag

paradox módon ahhoz, hogy olcsóbban meg tudjam venni, most az kell várnom, hogy feljebb menjen az ára. :U

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.