Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34001) sztsam


sztsam
csendes tag

Sziasztok

Gearbestről rendeltem egy i10 tws bluetooth fülest igencsak akciós áron (11500ft). Azt írja ki, hogy kifizetve de még össze sem rakták pedig december 20.-án rendeltem. Most ugyanaz nincs náluk raktáron csak másik link alatt minimum 16000ft-ért.
A support azt írta jan31-ig kitolták a feladási időt.
Járt valaki már így, vissza kérjem a pénzem vagy várjak?

-Sam

(#34002) ddaveg válasza sztsam (#34001) üzenetére


ddaveg
csendes tag

Ugyanígy jártam, nem rég beszéltem egy Live Chat ügyfélszolgálatossal, és mondta, hogy a várható küldési idő az nem feltétlen pontos, mert ugye sok mindentől függ. Tudom rossz várni, hogy most mi van, de ünnepek is voltak, népszerű is a termék, szóval én várok még vele, akkor is, ha jó pár hetet kell.

(#34003) Dluinet válasza sztsam (#34001) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Húzzák az időt, arra várnak, hogy visszamond.
Ha nem mondod vissza, akkor 3 hónap után felmondják a rendelést egy sajnálkozó szöveggel és visszautalják a pénzt.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#34004) sztsam válasza Dluinet (#34003) üzenetére


sztsam
csendes tag

Sejtettem, hogy ilyesmi van benne mivel ár alatt venném meg és nem akarják elküldeni...
Jobban örülnék a fülesnek mint visszautalják :D

-Sam

(#34005) lac14548 válasza lac14548 (#33978) üzenetére


lac14548
aktív tag

Ma meg is érkezett a paypal-ról a számlámra a pénz.
Írtam Winternek, megköszönve az ügyintézést.
A másik két Ticket-et lezártam.
Winter-é még nyitva...

Most a terméknél nekem kell valamit jelölni (nyilván nem azt, hogy megkaptam), vagy majd a Gearbest lezárja ezt a rendelést, hogy refundolva lett?

/Motorola V2288/Siemens C35/Siemens MT50/Nokia 6600/HTC Touch Cruise/ZTE Blade/Samsung Galaxy S+/Xiaomi Redmi 1S/Xiaomi Redmi 2 Pro/Xiaomi Redmi Note 6 Pro/Realme 8 ...

(#34006) Lomas válasza sztsam (#34004) üzenetére


Lomas
tag

Nálam ugyanez volt a szitu, egy autós kamerát rendeltem november 23-án, 61 USD-ért, dec 20-án már 75 USD volt, December 27-én elindult osztott szállítással - elvileg ekkor annyi történt a tracking szerint, hogy elküldték a DHL-nek az elektronikus adatokat. Január 5-én shippedre váltott, lett egy újabb tracking számom, asszem' jan 11-én meg megjelent egy FRCDGA jelzésű 3. tracking - mindez a GB felületén - majd most újra Hong-Kong-ban van a reptéren. Az MI 8 Feuchti akció után egészen kezdem már megszokni ezt a GB által árasztott felhőtlen nyugalmat, egyfajta lesza..om érzést... :) Ja, mellékesen a szintén novemberben rendelt 64 GB-s memóriakarim sem ért még ide.
A nov 11-én rendelt MI 8-am végső türelmi ideje most jár le 19-én. Egy biztos, ennyi jóízű GB tapasztalat után én egy centtel sem hagyom, hogy lehúzzanak - biztosítás, szállítási díj etc. - mellékelem a visszaigazolt mailt, és az azon szereplő összeget kérem vissza, ez a bármilyen lehetséges leendő rendelésem minimum feltétele. Végül is, ha nekik az ilyen 2 hónap alatt 500 USD-ért rendelő hülye vevőre nincs szükségük, az had' legyen az ő bajuk. Az tuti, ha csak egy centtel is le akarnak húzni, elinditom a chargebackot. (Így is lesz árfolyamveszteségem, meg a korábbi rendeléseim alapján járó pontokból 5 USD-t felhasználtam a semmire, örüljenek annak, meg annak is, ha valaha még egyszer hajlandó leszek tőlük rendelni.)
Amúgy multkor valamelyik kínai termékeket promotáló oldal írta, hogy a yeelight lámpa hude' occó' a GB-n. Na mondom megnézem, hátha mégis kedvet kapok. Ha a biztosítási díjat, szállítási díjat, miegyebet hozzáadtam, már nem is volt olyan occó'. Csak úgy kíváncsiságból felnéztem Alira, hát, a GB-s alapösszenél is olcsóbban találtam. És most kapaszkodjatok meg: január 5-én, szombaton rendeltem meg délután, erre 10-én becsenget vele a postás. Először fingom nem volt, mi a fene lehet akkora dobozban, először az én örök optimista lelkem azt gondolta, talán mégis előkerült a GB-ről rendelt MI 8-am... Azóta is azon agyalok, ezt hogy csinálták. Amúgy Alin rendeltem az MI8-hoz tartozékokat, jóval a telefon rendelést követően, már mind rég itt van.
Szóval a GB-hez nyugodt szívritmus, optimális vérnyomás, meg némi türelem kell mostanság. Ha van, várj, ha nincs, mond le.

[ Szerkesztve ]

(#34007) Silent77 válasza lac14548 (#34005) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Nincs további teendőd.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#34008) pbalazs09


pbalazs09
csendes tag

Sziasztok! November 13-án rendeltem GB-ről egy Mi A2 Liteot, de a mai napig nem érkezett meg. Elvileg a magyar postához már befutott. Ez látható jelenleg:
Van értelme várnom még? Már 60 napon túl vagyunk... Előre is köszi! :)

(#34009) Lomas válasza pbalazs09 (#34008) üzenetére


Lomas
tag

Anya, kezdődik... :)

Ha úgy kb. egy-két oldalt visszaolvasol, mindent meg fogsz tudni, a további várható teendőidről is. KB húszan járunk itt ebben a cipőben...

[ Szerkesztve ]

(#34010) komlo654 válasza pbalazs09 (#34008) üzenetére


komlo654
csendes tag

Ha feljebb mész láthatod hogy nekem is ugyan ez a helyzet csak január 8-a óta. :)) Úgy hogy kezdek én is lemondani erről a termékről ha neked is már ennyi ideje "állítólag" Magyarországra érkezett.

(#34011) defy456 válasza pbalazs09 (#34008) üzenetére


defy456
aktív tag

El kell keserítselek. Keress rá a "feucht" (ez ugyan azmint a deneub)szóra a fórumban.
Egyáltalán nem biztos, hogy ideérkezett...

[ Szerkesztve ]

(#34012) anadroid válasza pbalazs09 (#34008) üzenetére


anadroid
senior tag

Ez nem futott be, ez csak elindult Nürnberg-Feuchtról. A kerítésen át, kidobva, az ott várakozó vándoroknak.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#34013) lac14548 válasza Silent77 (#34007) üzenetére


lac14548
aktív tag

Winter nyitott ticketjét is zárhatom?

/Motorola V2288/Siemens C35/Siemens MT50/Nokia 6600/HTC Touch Cruise/ZTE Blade/Samsung Galaxy S+/Xiaomi Redmi 1S/Xiaomi Redmi 2 Pro/Xiaomi Redmi Note 6 Pro/Realme 8 ...

(#34014) code1005


code1005
senior tag

Nekem 3 levélváltás után maguktól felajánlották a full refund-ot, nem kellet paypal-lal fenyegetőzni, gondolom sok a "DENUEB" panasz mostanában.

plata o plomo

(#34015) Kleroo válasza Tierce (#33995) üzenetére


Kleroo
veterán

Az óradíjad nem akartad még kiszámlázni nekik, amennyi ideig írkáltál nekik?
Plusz a rezsit, albit amíg ez tartott, amennyit fogyasztott a géped :) :U

[ Szerkesztve ]

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#34016) Golfplusz


Golfplusz
csendes tag

Sziasztok!

Egy technikai kérdésben kérném a segítségeteket.
Adva van egy okos óra amit limitált mennyiségben lehet megvenni adott órától.
Ezt a pillanatot megvárva megadtam a kódot el is fogadta és mutatta az akciós árat de amikor a fizetés végére értem, már az eredeti árat akarta levonni.
Ez hogyan lehetséges? Illetve csak később kapnám meg a kedvezményt?
Persze így nem sikerült a tranzakció mert a webkártyámon az akciós árnak megfelelő összeg volt csak.

(#34017) arfer válasza Golfplusz (#34016) üzenetére


arfer
aktív tag

Annyian ráugrottak az akcióra (botok, emberek egyaránt), hogy mire fizettél volna, elfogyott az akciós készlet... A Gearbest attól, hogy betetted a kosárba, nem foglalja le Neked a cuccot.

[ Szerkesztve ]

(#34018) Dluinet válasza Golfplusz (#34016) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Ez akkor sikerülne neked, ha 1 max 3 másodperc alatt kiviteleznéd, mert különben megelőznek az ügyesebbek.
Lassú voltál.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#34019) Golfplusz válasza arfer (#34017) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Köszi. Akkor erre még gyúrnom kell. :)

(#34020) Golfplusz válasza Dluinet (#34018) üzenetére


Golfplusz
csendes tag

Neked is köszönöm. Ha jól emlékszem az első 5 vásárlónak adja meg a kedvezményt. Erről Jim Carrey jut eszembe. ..."akkor van esélyem.." :D

(#34021) brodorics


brodorics
csendes tag

Indítottam egy tickettet, mert a rendelt tabom dec 22 óta nem mozdul, a hírhedt Feuchtban tűnt el ez is. :O Gondoltam megelőzöm magam, és most itt tartok, többedik levélváltás után. Persze először próbálkoztak a címem ellenőriztetésével, de dec. 22.-én rendeltem egy mem. kártyát Kínából, azt pl. már megkaptam. Na írtam is, hogy onnét már megjött gond nélkül pedig nincs a szomszédban, a csehektől meg még most sem. :K
Erre írták ezt:

Dear,
We're happy to help in any way.Thanks for your understanding.We will follow up this package and will inform you once we get the updates. Please kindly wait for 5-7 business days.If you need any help ,please feel free to contact us at any time.

Best Regards
Evelyn
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Szerintetek valóban kerestetik, vagy csak írták? :R

(#34022) Lomas válasza brodorics (#34021) üzenetére


Lomas
tag

Legkorábban a rendeléstől számított 60 nap után számíts érdemi ügyintézésre. Nekem a feladástól számították. Addig adatot egyeztetnek, kérik hogy vedd fel a kapcsolatot a postával, mert megérkezett a csomagod, aztán vedd fel a kapcsolatot a helyi DHL-lel - mindezt függetlenül attól, hogy milyen szállítási móddal rendelted. Hiába írogatsz nekik, csak az idődet vesztegeted. Szóval türelem.
Nem kell nekem hinned, olvass vissza kicsit, kb. 2-3 oldalt, sokmindent megtudhatsz, amire rákérdeznél, jelenleg kb. 20 emberke jár itt a fórumon abban a cipőben, amiben Te. A későbbi alkudozáshoz is jól jön, ha elolvasod azok tapasztalatait, akik ezen már túl vannak.
Ha a 60 nap közelében jársz, és nem boldogulsz a GB-vel, esetleg kérj tőle segítséget, fordulj Silenthez, ő a topicgazda, sokaknak segített már.
Biztosítást kötöttél? Milyen módon fizettél?

[ Szerkesztve ]

(#34023) brodorics válasza Lomas (#34022) üzenetére


brodorics
csendes tag

Hiszek neked, mért ne hinnék? jó pár hozzászólást elolvastam dec.22 óta, és egyre borúsabban látom a helyzetet.
Sajna úgy érzem van miért aggódnom. nem PayPallal fizettem, és nincs biztosításom sem. 5.5$ -t kértek a DHL szállításért. Én hülye meg azt hittem, ez egy háztól-házig szállítás, meg sem fordult a fejemben, hogy a német állami posta, majd a hazai posta kezeli az ügyem. (vettem már DHL szállítással telefont a Geekbuyingról, akkor nem volt semmi gond, négy nap alatt a háznál csöngettek!)
150 $ veszne el, ami nekem csak úgy ablakon kidobott összegként igencsak fájó lenne.

[ Szerkesztve ]

(#34024) AtiSnatch válasza brodorics (#34023) üzenetére


AtiSnatch
aktív tag

PP nélkül elég könnyen le tudnak rázni sajna :(

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

(#34025) Almos


Almos
aktív tag

Package status : In transit
Destination:Hungary
2019-01-19 00:35:00 Gbasma,Send item abroad (Export)
2019-01-17 14:29:00 Gbasma,Consolidated for local delivery

Origin:Netherlands
2019-01-14 06:42:00 The item is pre-advised.

frist_vessel:
2019-01-15 03:00:00 Shipment in transit-delivered to destination country.
2019-01-15 02:00:00 Customs clearance processing complete.
2019-01-15 01:00:00 Parcel is in clearance.
2019-01-14 14:03:56 Parcel arrived at the airport.
2019-01-13 07:06:24 Departed Hongkong Sorting Centre.
2019-01-11 11:00:16 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2019-01-11 09:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2019-01-05 12:31:09 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-01-05 11:43:18 Shipping Label Printed.
2019-01-05 11:42:40 Confirmed & Prepared For Packing.
2019-01-04 15:07:12 Order Created.

Hmmm, nem is tudom mit gondoljak, amikor holnaputáni bejegyzéseket látok a tracking oldalon... :F

Másik tracker is hasonló adatokat ad:

Package status: In transit
Destination: Hungary
2019-01-18 23:35 International office of exchange, Consignment departure
2019-01-18 23:35 GBASMA, Send item abroad
2019-01-17 13:29 GBASMA, Insert item into bag
Origin: Netherlands
2019-01-14 06:42 The item is pre-advised
======================================
Powered by www.17track.net

(#34026) PepeDon válasza Almos (#34025) üzenetére


PepeDon
tag

Nekem is így volt. Jegyet vett a következő gépre :D.
5-6 nap volt talán mire frissült, utána már a magyar posta kicserélőjeben lesz. Onnan meg 2-3 nap mire megkapod.

(#34027) Tierce válasza Kleroo (#34015) üzenetére


Tierce
csendes tag

Nem is rossz ötlet. Lehet, hogy nyitok is egy újabb Ticket-et. :D :D

[ Szerkesztve ]

(#34028) Lomas válasza brodorics (#34023) üzenetére


Lomas
tag

Ne aggódj! Keress rá erre a szóra hogy "chargeback". Nekem most az a meglátásom, hogy erősebb, mint a paypall. A paypall nem büntet, a mastercard-chargeback igen. Chargeback ráta is van ám a világon. Érdeklődj a bankodnál, de ne a helyi fiókban, hanem a központi ügyfélszolgálaton. Rá is guglizhatsz a kifejezésre. 1-2 hete írta valaki, hogy neki a banknál elég volt a képernyófotó a tracking állapotról, meg a megrendelés visszaigazolás. A bank megelőlegzi az összeget, majd a GB-től visszaszedi. Állítólag a bizonyítás is megfordul, vagyis a GB-nek kell(ene) igazolni, hogy teljesített, vagyis átvetted az árút. Az meg ugye nem fog menni. Itt is 180 napod van, mint a PP-nél.

[ Szerkesztve ]

(#34029) pelenka35


pelenka35
őstag

Szép napot
Novemberben a rendeltem egy memo kártyát egy nappal a telefon rendelés után. Kártya tegnap megjött .
Telefon még sehol :)

Gamertag:Rob3rt75

(#34030) PepeDon válasza pelenka35 (#34029) üzenetére


PepeDon
tag

DENEUB, Feucht-on keresztül? Akkor számolhatod a napokat mikor telik le a 60 nap és reklamálhatsz.
Vagy rögtön írhatsz Silent77-nek és majd ő segít rendezni, mint ahogy itt már sokaknak.

Nekem is eltűnt november 20-án Feucht-ba a telefon. Fel is ajánlották az újraküldést, vagy a visszafizetést. A telefon árát térítették volna vissza. A biztosítást nem, ami szerintem rendben is van, az egy külön szolgáltatás volt, nem a termék ára.
Kértem az újra küldést, majd eszembe jutott, hogy mi van, ha megint Feucht felé megy. Erre annyit válaszolt, hogy nincs készleten 10-15 munkanap mire majd küldik, de hogy merre azt nem írta. Gondoltam a 10 napba belefér ezért még egyszer írtam, hogy jó lenne ha holland postával jönne és biztosítás is lenne rá, mert mi van, ha megint eltűnik. Erre a választ, hogy ma feladtuk a csomagot, holland postával, biztosítás már nincs rá. Gyorsan pörög Kínában az idő :D .
Egyébként vicces is volt, mert flash sale-be még 190db volt készleten a telefonból, mikor írta, hogy elfogyott.
A tracking szám már él, kíváncsi vagyok mikor fog megindulni.

(#34031) hunaqua


hunaqua
addikt

Egy kicsit elvesztem a szállítások között.

Melyiket válasszam:

EU Registered vagy Priority Direct Mail :

Mind a kettő Áfa mentes szállítás?

Amennyiben igen akkor melyiket ki szállítja,és melyik szokott gyorsabb lenni?
Az egyik 3usd a másik 4 usd. plusz költség.

SONY 65XE8577----Philips 58PUS8506----TCL 55c635----Onkyo RZ740----Dali Concept 8/6/C/S----HIVI VR8-W----Zgemma H9 Combo----Uclan Ustym 4K Pro----Asus_Tuf-AX5400----Vontar X3 X4----X96 Max+----Tanix_TX3_Max----Tanix W2---Raspberry Pi

(#34032) brodorics válasza Lomas (#34028) üzenetére


brodorics
csendes tag

Holnap jár le a 30 nap, elindítsam még ma a folyamatot?

(#34033) dugesz77 válasza brodorics (#34032) üzenetére


dugesz77
őstag

Szerintem nem fog veled senki foglalkozni a 30. napon. Várj.

(#34034) Lomas válasza brodorics (#34032) üzenetére


Lomas
tag

Had' ne keressem vissza: melyik 30 nap? Mikor rendelted? Mikor szállították ki? Nekem elég konkrétan leírták, hogy a "hajózási társaságokkal" olyan szerződésük van, hogy a kiszállítást követő 60 napon belül kell megérkeznie az árunak. A PP a rendelést követő 60 nap után foglalkozik érdemben azügyeddel, a bankoknál ugyan nem tudom mi a minimum határidő, az még biztos, hogy mind a PP dispute-t mind a chargebacket 180 napig kezdeményezheted a rendelést követően. Szóval ha a rendelést követő 30 napnál tartasz, akkor még sehol ne indíts semmit... Nekem dec. 3-án ragadt be Feucht-ban (nov 11. rendelés, nov 20. kiszállítás) egy 15 napos, és egy 7-10 napos "nyomozási-kerestetési" határidő kkérést követően konkrétan rákérdeztem arra a végső határidőre, amikor érdemben foglalkoznak velem. jan 19-et írtak. Hétvégén mással leszek elfoglalva, hétfőn kontaktolok, ha ők addig nem kezdeményezik.
Most mégis visszanéztem, dec 22-én akadt el a csomid, ha jól láttam, szerintem 30 nap még korai, bár függ attól, mikor rendelted. Inkább ahhoz igazodj kb. 60 nappal. És először a GB-vel egyezkedj, de ők a szállítás utáni 60 napig nem nagyon fognak érdemben reagálni, legfeljebb, elküldenek a postára, meg ide-oda. En azt csinálom, hogy ha hétfőn-kedden nem sikerül full visszatéritést elérnem, szerdán indítom a chargeback-et.

[ Szerkesztve ]

(#34035) brodorics válasza Lomas (#34034) üzenetére


brodorics
csendes tag

köszönm a tanácsot, akkor még várok! :R
Mindenesetre a levelet amit megírtam nem törlöm, úgy érzem kellhet még az! Ne vesszen kárba az időm!

(#34036) Lomas válasza brodorics (#34035) üzenetére


Lomas
tag

A bankoknál formanyomtatvány van erre, nem kell levél... :) Már ha arra gondoltál... Amügy írtam privit, jobbra felül... De amúgy nagyon szívesen, örülök, hogy segíthettem valakinek. Szerencsére ebből a "fajtából" vagyunk itt egy páran, ha már közös a sorsunk abban, hogy mindannyian voltunk olyan bátrak, és a GB-től rendeltünk... :)

[ Szerkesztve ]

(#34037) Lomas


Lomas
tag

Na, a kamerám is már látható végre, valami Radenfeld elosztó központban jár, vagy mifene... Kérlek, nyugtassatok meg, hogy az nem ugyanolyan, mint Feucht... Silent77, ha például Te mondod, neked elhiszem... :)

(#34038) Pcgamers válasza Lomas (#34037) üzenetére


Pcgamers
tag

Onnan fog Feuchtba menni. De ne izgulj nem minden veszik el. Én a gimballomat ma vettem át, pedig Feuchton keresztül jött és január 2.-án rendeltem.

(#34039) rolandrepasi


rolandrepasi
tag

Üdv. Okt. 17-i rendelésem árát ma kaptam vissza. Dec 17-én jeleztem paypal felé hogy mi a helyzet a csomagommal( eltűnt a bermudában...) Ők levêl ide levél oda 3 napig. Majd írták hogy jeleznek ha döntöttek. Kivárták a 30 napot amit maximum várnak. Így tegnap írták hogy visszaküldik a pénzem. Ma meg is kaptam( ár+szállítás+biztosítás). Jó kis 3 hónap volt....

(#34040) atos30 válasza rolandrepasi (#34039) üzenetére


atos30
aktív tag

Ja, PayPal sem kapkodja mostanában el a dolgokat. Nagyon régen 8 nap volt , aztán 14.Most én is 30 napos vizsgálatra várok (nem Grarbestes csomag)

A pénz azért van, hogy elköltsük!

(#34041) SiloV


SiloV
újonc

Üdv. Nálam is indul a következő kör. Feucht, no insurance, Winter ticket, 6x nap eltelt, partial refund ajánlat.
Visszaírtam, hogy full refundnak jobban örülnék. Remélem nem lesz szükség Paypal körre is.
Ha valaki átküldene egy olyan szívhez szóló választ, amire egyből fizettek, azt megköszönném :))

(#34042) pbalazs09 válasza SiloV (#34041) üzenetére


pbalazs09
csendes tag

Azt én is megköszönném ha valaki segitene benne, hogy mit érdemes írni nekik, hogy fizessenek, szintén paypallal fizettem.

(#34043) tobias40 válasza pbalazs09 (#34042) üzenetére


tobias40
veterán

A lényeg hogy normális hangnembe írd le a tényeket,amiket tapasztaltál.
Korábban már 100x le lett írva miket írtunk a levélbe tessék visszaolvasni,ne legyetek lusták!
A köröket úgyis megfutják azonnal nem fognak emiatt full refundot adni,meg kell érte dolgozni! ;]

(#34044) mokus18


mokus18
tag

Sziasztok!
Már megvettem, egy 3,99 USD-ért egy Flash Card ot. CN-099. (China Post Unregistered)
Mivel bőven értékhatár alatt van, így akkor nem kell tartanom, semmilyen vám, meg egyéb költségtől.
Mivel, nem kértem "nyomkövetést", így vagy megérkezik egyszer, vagy sohasem.

De, most tervezek, két másik dolog vásárlását.
Mini keyboard vásárlását: $6,19
Warehouse CN-099 (vagy CN-001, de itt már drágább)
Shipping:
$0,30 Unregistered Air Mail.
$2,43 Registered Air Mail

A másik pedig, egy Android Tv box, ami $30,00 (Ez is még belefér a vámmentes határba?)
Shipping $5
Warehouse CN-099 vagy Fast-23 ?

Köszönöm előre is a tanácsaitokat.
Mókus

(#34045) brodorics


brodorics
csendes tag

Mindkét fél egyetért abban, hogy a megrendelést követően a szállítás a harmadik fél logisztikai cégének kizárólagos felelőssége. Ebben a szakaszban a termék (ek) teljes tulajdonjoga a vevőnek tartozik; a szállítás során az összes kapcsolódó felelősséget és kockázatot a vevő viseli.

A fentiekre hivatkozva a GB 149$ helyett felajánlott 45$-t.
Szerintetek?
Persze elutasítottam, kérem a teljes refundot.

[ Szerkesztve ]

(#34046) PNP válasza brodorics (#34045) üzenetére


PNP
őstag

Látom, nem sikerült a fordítás, de ez angolul is hülyeség.

(#34047) brodorics válasza PNP (#34046) üzenetére


brodorics
csendes tag

We apologize for this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) We can't resend the package to you because the item is currently back ordered.
2) Partial refund to your Wallet as store credit.
We can refund 43 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points(You will receive 1 points for every 1 USD. e.g. 1 USD=1 points, 3 USD=3 points etc.).
You can use both your Wallet and points to purchase your future products.
Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html
3) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund 43 USD to your original payment account.
-For credit card refunds, the transaction will appear within 7-14 business days.
The exact length of time is dependent on your card issuing bank.
Kindly let us know your decision.
Once again we apologize for any inconvenience caused.

A Gugli ennyit tud. :) Én meg semennyit. :D

[ Szerkesztve ]

(#34048) Atomgeszi válasza PepeDon (#34030) üzenetére


Atomgeszi
veterán

"A telefon árát térítették volna vissza. A biztosítást nem, ami szerintem rendben is van, az egy külön szolgáltatás volt, nem a termék ára."

Viszont a PP a teljes összeget téríti vissza biztosítással, mert ugye a végén egyben szerepel az összeg.

De hát mindegy is, akkor sem korrekt, hogy valakinek önként visszafizetik, valakinek meg nem. .

(#34049) mokus18


mokus18
tag

Ahol nem jelenik meg "Warehouse", az pontosan mit jelent?

(#34050) Kecsotam


Kecsotam
tag

Sziasztok!

Csak, hogy ne csak a sok negatív tapasztalatot olvassák a fórum új látogatói:

Néhány levélváltás után visszautalták a novemberben rendelt, majd Feucht-ban elveszett gerbestes teló árát.
Kellett neki pár levélváltás és a biztosítási díjat én sem kaptam vissza, de ez már nem is fontos.

Két kérdésem lenne:
- Légyszi jelezzétek ha az új ÁFA mentes holland postás szállítással rendben megérkeznek a telefonok, nagyobb értékű csomagok. Tudjunk róla, mikor áll vissza a rend és mikortól lehet újra nyugodtan rendelni.

- Másik kérdésem már nem annyira tartozik a fórum témájához, de erősen gondolkodom, hogy a Bangoodról rendelem meg a Gearbest után a készüléket. Itthon még mindig 30.000-el drágább. Van bárkinek bármi tapasztalata az ÁFA mentes szállításukkal kapcsolatban?

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.