Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21001) cidalain


cidalain
veterán

akkor én nagyon jól jártam. a 09.15-ei megérkezett 10.12-én.
tegnap is feladtam egy rendelést, kíváncsi leszek az mennyit fog futni. szerencsére nem olyan sürgős, de jó lenne azért még idén :)

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#21002) pvt.peter válasza Silent77 (#20952) üzenetére


pvt.peter
őstag

Jó neked, nekem még minidig ue. a helyzet: #20878

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#21003) kulup


kulup
tag

Október 11.-én eu express-szel rendelt tabletet most hozta a DPD.

(#21004) syler123 válasza kulup (#21003) üzenetére


syler123
veterán

Mikor változott a nyomkövetés? Én 10-én rendeltem, de jó lenne ha már megmozdulna, már eléggé várom :)
Még mindig Southall.

(#21005) Dr. Gonzο válasza syler123 (#21004) üzenetére


Dr. Gonzο
senior tag

Próbáld meg a DPD oldalán a tn számodat megadni, úgy hogy 1550-et írd be elé. Gearbest oldala nekem sem követte.

[ Szerkesztve ]

(#21006) syler123 válasza Dr. Gonzο (#21005) üzenetére


syler123
veterán

Köszi!

Ott is figyelem, eddig semmi mozgás. Remélem azért a héten megmozdul és jövőhéten azért hozzák már.

(#21007) kulup válasza syler123 (#21004) üzenetére


kulup
tag

Hétfőn jött az első SMS, hogy 2-5 napon belül hozzák, abban benne volt a DPD-s kód is. Ma reggel jött a második, hogy ma 10 körül itt lesznek és így is lett.

(#21008) bobek72


bobek72
tag

sziasztok.
lenovo p8 tabot szeretnék kék színben rendelni app-bol de nem tudok eu express-t kiválasztani mert ezek a lehetőségek vannak:
vagy a dhl eu lenne 15,74-ért ami áfa mentes?
vagy nem tudtok valami kupont ami leviszi az árát 150 körülire asztali böngészőből?

[ Szerkesztve ]

(#21009) Krogoth


Krogoth
senior tag

(#21008) bobek72
Ehhez a termékhez nem elérhető az EUExpress szállítási lehetőség, nem lehet tréfamentesen rendelni.

[ Szerkesztve ]

(#21010) bobek72 válasza Krogoth (#21009) üzenetére


bobek72
tag

az oké, asztaliból meg van eu express? csak ugy 207 dodo

(#21011) andrisbandi válasza bobek72 (#21010) üzenetére


andrisbandi
őstag

https://prohardver.hu/tema/re_ebay-es_kutyuk_kis_penzert/hsz_96479-96479.html

Lenovo P8 tablet
139.99 USD
11NOV181

Nekem még ment ezzel a kuponnal kb egy hete.

Engedte az EU Express szállítást is, ha nem volt más a kosárban.
Asztali gépről, Chromeból.

[ Szerkesztve ]

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#21012) bobek72 válasza andrisbandi (#21011) üzenetére


bobek72
tag

Köszi próbáltam már nem fogadta el.

[ Szerkesztve ]

(#21013) kulup válasza bobek72 (#21012) üzenetére


kulup
tag

Próbáld ezt : LINK Lenovo02 , én meg tudnám venni 130-ért. Lehet, hogy csak a fehéret.

[ Szerkesztve ]

(#21014) AtiSnatch válasza kulup (#21013) üzenetére


AtiSnatch
aktív tag

Nekem is működik. EU Expressel $136.58.

(Kékre nem jó.)

[ Szerkesztve ]

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

(#21015) bobek72


bobek72
tag

Köszi nektek, közben sikerült app-ból is eu-express, az volt a baj, hogy tokkal együtt nem engedi, csak a tabletre.

[ Szerkesztve ]

(#21016) retesz147 válasza kulup (#21003) üzenetére


retesz147
addikt

Az nem Eu raktáras volt?

dugesz77: Nekem is ma hozzák a csomagom, azért nem kaptál sms-t, mert GB máshova írta a telszámot, nem a szokásos helyre. Hívtam őket innen tudom a részleteket.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13 eu dev...

(#21017) Pozsi85


Pozsi85
tag

Kis pozitív tapasztalat. Luxemburgi posta 14 nap volt. Fordítva működik mint a belga, itt akkor élesedik, ha luxembrugból jön tovább. A belga csomagom viszont beérkezett (belgiumba vagy ki tudja???) és azóta sincs semmi hír már egy hete... :/

(#21018) Lengar


Lengar
újonc

Kezdek aggódni. Látom mindenkinek jön meg a csomagja, nekem meg szept 29 óta meg se moccan :(

(#21019) jeselivo


jeselivo
csendes tag

Újként üdv mindenkinek!

Egy kis pozitív (számomra nagyon meglepő) stat az elmúlt 2 havi 70 db folyamatban lévő csomagomról (mind postára adástól értendő, párszáz-párezer forintos tételek):
- CJAHAM szállítás 9 nap alatt jött meg
- LURAM szállítás 13 nap alatt jött meg
- BEEXPHQ szállítás 8 nap alatt jött meg

Ugyanakkor van több Belgium registered, ami beragadt már 40 napja, de ugyanaznap postára adott egyéb Belg.reg meg már megjött. Szóval emiatt kicsit aggódom.

Egy kis segítségkérés, megköszönöm ha valaki rendet tudna tenni a fejemben (60 napig meg nem érkező csomag):
Próbáltam a fórumból kihámozni, de csak összevisszaság van a fejemben.
Tehát mindenféle szállítási móddal rendeltem dolgokat (max 3-4 ezer forintig), különböző Registered illetve Unregistered Air Mail szállítási móddal, biztosítást nem kötöttem hozzá.

Amelyik csomag nem érkezik meg 60 napig, annak milyen eséllyel kapom vissza az árát, vagy küldik újra? Függ a szállítási módtól? Unregistered Mail-nél pl. tuti nem kapom vissza/nem küldik újra?
Azért nem világos ez az egész számomra, mert eddig nem kellett a csomagok átvételét igazolnom, legtöbbször be volt dobva a postaládába, de most pl. egy LURAM és egy Netherlands reg. aláírós volt (csak egy listán, semmi komoly), és a csomagon is nagy piros "R - nemzetközi ajánlott" címke volt.
Szóval igazándiból a GB nem tudom honnan tudná, hogy ténylegesen eljutott-e hozzám a cucc. Egyáltalán nem trükközni szeretnék, csak a ténylegesen meg nem érkező csomagok miatt szeretném, hogy ne érjen kár.

Olvastam, hogy ha bepöttyintem azt a párszáz forintos biztosítást, akkor nem kekeckednek a visszafizetésnél/újraküldésnél. Van értelme Unregistered Mail+biztosításnak, vagy ez totál hülyeség?

(#21020) cidalain válasza jeselivo (#21019) üzenetére


cidalain
veterán

az 1-2 dolcsis vacakoknál nem foglalkoznék ugyanakkora összegű biztosítással. vagy benyeli az ember, mert olyan csekély az összeg, hogy még a 4 nap levélváltást sem éri meg. de ilyen összegnél azért újra lehet küldetni velük.
azért a paypal is véd, ott is lehet kopogtatni, ha a GB nagyon kekeckedne. de pl 100 dollár fölött meg már nem oszt nem szoroz a 3-4 dolláros biztosítás, ha ezzel az elvesztés esetén sokkal gördülékenyebé válik az ügyintézés.
biztosítás esetén mindig regisztrált postával adják fel, így aki a regisztrált potára van ráizgulva annak is jó, mert ingyen posta + biztosítás olykor olcsóbb, mint a sima regisztrált posta.

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#21021) jeselivo válasza cidalain (#21020) üzenetére


jeselivo
csendes tag

Köszi az infót, igen, nyilván én sem párszáz forintosra kötnék biztosítást, bár most sok általam kinézett terméknél már valamiért nagyon drága a reg.mail, olcsóbb lenne az ingyen regisztrálatlan+biztosítás.
Hát, még pár nap, és mehet élesben a reklamáció pár csomag miatt, meglátjuk számít-e nekik, hogy több tucat csomagnál szépen visszajeleztem, hogy megjött, értékeltem, stb.
Illetve egy pozitív tapasztalatom már van, egy hibás külső dvd ház árát szó nélkül visszaadták, lehet, hogy feleslegesen parázok az elveszett csomagok miatt is... :N

(#21022) sepsi0 válasza cidalain (#21020) üzenetére


sepsi0
őstag

"biztosítás esetén mindig regisztrált postával adják fel,"
Ezt cáfolom, sajnos.
Most rendeltem Xiaomi hőmérőt kapcsolót és olcsóbb volt a biztosítás, mint a reg posta. Megrendeltem biztosítással és szépen feladták unreg postával, valami SBxxxxxx csomagszámmal, ha kell megadom a csomi számot.

Ragszám: SB3000577XXX

[ Szerkesztve ]

(#21023) cidalain válasza sepsi0 (#21022) üzenetére


cidalain
veterán

viszont akkor nem értem, hogyan fogja biztosítani magát, hogy átvetted e vagy sem?

én 20 dollár felett kötök biztit kábé. lehet hogy a magasabb összeg miatt éri meg neki akkor regisztrálttal küldeni a biztosítottat?

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#21024) sepsi0 válasza cidalain (#21023) üzenetére


sepsi0
őstag

Nem tudom, én is most próbáltam elöször.
Most lettem fillérbas.ó, eddig mindent regisztráltan kértem, még a pár dolcsis kacatokat is. Minden megjött eddig.
Most megjártam pár rendeléssel és buktam sok 10 dollárt, megfogadtam, csak kuponnal veszek ami kell.
Most rendeltem Xiaomi Network speakert, addig ügyeskedtem, hogy 18 dolcsival lejebb pontoztam az árát, addig csak kosárban volt, majd egy hónapig...

Sőt a BG-n eddig 10$ felett az ingyenes posta is kapott tn-t, most ez sem. Biztos ők is spórolnak.

[ Szerkesztve ]

(#21025) AtiSnatch válasza cidalain (#21023) üzenetére


AtiSnatch
aktív tag

Ja, nekem is belga postával küldik a miband2-t.

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

(#21026) jeselivo válasza cidalain (#21023) üzenetére


jeselivo
csendes tag

Én azt nem értem:
Amikor biztosítás kötése miatt adja fel a GB esetleg regisztráltként, akkor az valami "másfajta regisztrált", mint amit amúgy mi is ki tudnánk választani vásárláskor, vagy pl. ugyanolyan Belgium, vagy akámi registered lesz? Mert ha ugyanolyan, akkor ezzel sem látom biztosítva azt, hogy átveszi a vevő, lévén eddig nekem a sok-sok regisztráltból kettőt kellett aláírnom. Vagy a regisztráltnak mindössze annyi lenne az értelme, hogy bizonyos pontig nyomon követhető legyen, de nem teljesen az átvételig?

Más: Samsung sd kártya böngészőben $12.49, app-ban elvileg 4.56 kedvezmény, mégis csak egy centet von le az appban. Másnál is? Ötlet a jóárasításra?

[ Szerkesztve ]

(#21027) AtiSnatch válasza jeselivo (#21026) üzenetére


AtiSnatch
aktív tag

A biztosítással fedezi a cég a bebukott rendelések refundját, legalábbis egy részét. :))

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

(#21028) sepsi0 válasza ha3fis (#20752) üzenetére


sepsi0
őstag

Eszem megáll :W van kupon és működik!
DANY026

(#21029) PNP válasza jeselivo (#21026) üzenetére


PNP
őstag

Nincs különbség ilyen szempontból, ez csak azért van, hogy ne lehessen nem regisztráltra biztosítást kötni (és visszaélni esetleg vele). Amúgy a Belga TN (LVS kezdetű) az pont nem sokat ér, mert nem kell aláírni, az összes többit elvileg igen. Ha mégsem, akkor a postás csinál valamit rosszul, vagy jól (mondjuk ismer, és bedobja a postaládába).

(#21030) buca84


buca84
őstag

Ma én is kézbe kaptam a 09.14 -én rendelt eu express -es csomagomat. DPD hozta, de nem kaptam se SMS-t, se emailt. A honlapon láthattam csak hogyan mozog a csomag.

Viszont a csomagon nem látok átragasztást és 09.17-ei dátum van a tracking label -en. Szóval nem tudom milyen gigszer volt és azt miért nem lehetett bevallani normálisan.

(#21031) cidalain válasza jeselivo (#21026) üzenetére


cidalain
veterán

nekem az autós kamerát NL regisztrálttal küldte, házig tudtam követni (Mo-on is a posta rendszerében), és alá kellett írnom a postásnál az ívet átvételkor.
azt unregistered post (0 $) + insurance (~1,5 $) módon kértem.

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#21032) kcsa válasza cidalain (#21031) üzenetére


kcsa
veterán

Ezt most kipróbáltam én is, unregistered + insurance, olcsóbb volt mint a legolcsóbb tracking :)

(#21033) kusz


kusz
csendes tag

rendeltem egy xiaomi 3g routert eu expressel. feladtak belgaval. masnak irtak hogy visszaadjak a kulonbozetet, tolem elfelejtettek megkerdezni hogy mi legyen. de egy valamit nem ertek. latom hogy meg sokaknak kuldik eu expresszel tovabbra is a csomagokat. akkor ezt miert nem lehetett, foleg hogy meg mindig elerheto ez a szallitas a termeket a kosarba rakva.

(#21034) cidalain válasza kusz (#21033) üzenetére


cidalain
veterán

Miert tolunk kerdezed?
Irjal nekik ticketet. Akiknek visszaadtak a kulonbozetet, azok is nyilvan eloszor reklamaltak.
A miertre nyilvan a legegyszerubb az, hogy elbaltaztak. Ennyi.

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#21035) johniee


johniee
senior tag

Október 5.-én rendelt CHUWI Hi10 Pro ma érkezett meg DPD futárral meglepetés mentesen :C

"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)

(#21036) BuildP


BuildP
újonc

Sziasztok!

Végre történt némi "előrelépés" az ottragadt Eu Express-es rendelésemmel.
Válaszoltak 5 nap után a Ticket-emre. Sokkal okosabb nem lettem tőle.
Alap infók:
- Szeptember 14-én rendelve: Teclast Tablet + Tok Eu Expressel
- Dpd.co.uk, dpd.hu a mai napig: 2017-09-15 09:10:00Customer data received Southall
Október 14-én kaptam egy emailt miszerint:
"We have reshipped your order out and here is the new shipping information The delivery information customers: XXXX YYYY, shipping address: xxxxx. , city: xxxxx, state: xxxxx, zip_code: xxxx, country: HU, phone: 36-xxxxxxxxx Reference number: LVS13XYXYXXY1,shipping method: BEAM, tracking site: http://track.bpostchina.com/ shipping date: October 20, 2017 06:08:39,estimated time: 15-20 business days, sku*quantity:209165201 * 1 , remaining items sku*quantity:208107001 * 1 , Teclast 98 Octa Core Android 6.0 4G Phablet We apologize for any inconvenience, thank you for your patience and kind support."
Amennyiben nem vagyok teljesen hülye és jól értelmezem, és értem akkor "újrafeladták", de csak a Tokot......

Na ekkor nyomtam nekik egy Ticket-et (október 20-án). Arra jött most egy válasz, gyakorlatilag beidézték az Okt.14-ikei emailt némi opcióval:
"We are sorry that you have not received your order yet. Due to the customs inspection, your package has been returned back to us. We are arranging the new shipment now.

Your parcel has been shipped out and it is on its way.

The delivery information
customers:XXX XXX, shipping address: XXXXX , city: XYXYX, state: YXYXX, zip_code: YYYY, country: HU, phone: 36-XXXXXX
Reference number: LVS13XYXYXYX1,shipping method: BEAM,
tracking site: http://track.bpostchina.com/ shipping date: October 20, 2017 06:08:39,estimated time: 15-20 business days,
sku*quantity:209165201 * 1 ,

remaining items
sku*quantity:208107001 * 1 , Teclast 98 Octa Core Android 6.0 4G Phablet

As I am writing to you today, the parcel is in transit, you can follow it up easily.

In this condition, we can only refund your Phablet.
(I)We can refund 96.99USD to your paypal account. Can I process the refund now?
Could you kindly wait for a few more days?
(/I)
Please feel free to contact us anytime and we hope you can receive your parcel soon.

Thank you for your patience."

Lehet gyenge az angolom (sőt biztos), de akkor most elküldték újra vagy el fogják újra küldeni a tabletet? Vagy most mi van?
Mert a szaros tok egyértelmű.... Tiszta komédia, 5 napja is leírtam nekik, hogy felfogtam, a tokot a megadott nyomkövetési számmal újraküldték, erre beidézik az emailt. Konkrétan a tabletre kérdeztem rá.... Most legalább arra felajánlották a refundot...... vagy tudok-e várni még pár napot....? Could you kindly wait for a few more days? Mire várjak még? Mert nekem ebből a tablet nem derült ki? Várjak pár napot hátha feladják újra?
Komolyan kérdezem, Ti mit tennétek?! Hogy járok jobban.... Nekem a lényeg, hogy megjöjjön karácsonyra...
- Kérjem a Refund-ot és Rendeljem meg újra EU Expressel ? (még mindig lehet EU Expressel szállítást választani)
- Mennyi idő míg átfut egy ilyen Refund?
- Refund esetén nem kéne a szállítási díjra meg a biztosításra is vissza kapni némi összeget? (Jó nem az a halál nagy összeg, de na... a refund ra felajánlott összeg az csak a tablet ára)
- Várjak, csak nem egyértelmű hogy mire is? Arra hogy netán kapok egy újabb nyomkövető számot amivel a tabletet újrafeladták?
- Utolsó opcióm, hogy kérem a Refund-ot és megrendelem, de "sima" postával (NL, BE) aztán lesz ami lesz? Ha mák akkor tréfamentes lesz, ha nem akkor fizetek, meg a magyar postának is......

(#21037) 13rainiaC válasza jeselivo (#21019) üzenetére


13rainiaC
csendes tag

A Belgium Registered csomagok nekem is nagyon lassúak. Az eddigi negatív rekorder 40 nap (naptári nap) alatt jött meg. Én is aggódtam, meg le is mondtam már róla, de megjött. "Szerencsére" van most egy ami ezt szeretné megdönteni, már 33 napnál jár... :)

A leggyorsabb eddig 18 nap volt nekem, de jellemzően 20-30 nap között szoktak lenni.

[ Szerkesztve ]

(#21038) blash válasza FingR86 (#20347) üzenetére


blash
tag

A tavaly novemberi rendelésemnél sehogy sem működött a ticket nyitás, állandóan az the order does not exist jelent meg a rendelés száma alatt. Kerestem egy újabbat, s elküldtem valami mással. Kíváncsi vagyok a válaszukra arra, hogy teljesen más valamivel kellett elküldenem.

(#21039) kusz válasza kusz (#21033) üzenetére


kusz
csendes tag

Dear Gearbest ! As I ordered my item from you I paid the delivery separately. I get it through an another delivery company that is much cheaper than as I paid! Please send me back the difference to my GB Wallet. Thanks a lot
Gearbest Customer Support At10/25/2017 20:50:26
Dear Tibor,

Thank you for your message.

Sorry that we cannot pay the price difference to you.
Please note all our items come from China and prices vary often according to many factors such as currency exchange and suppliers.Sometimes prices will increase or decrease.These are market's facts.All prices are based on the price you paid when you placed the order.
We have shipped your order out and it is on its way to you now.
Please check all your delivery details below:
The delivery information
customers: ****************, shipping address: ********************. , city: ***********, state: ********* zip_code: ****, country: HU, phone: *******************
Tracking number: LVS1376360001934850,shipping method: BEEXPHQ,
tracking site: http://track.bpostchina.com/ shipping date: October 25, 2017 03:32:44,estimated time: 15-20 business days,
sku*quantity:214613301 * 1 ,PB0110101 * 1 ,

As you know the shipping time is just for reference and we can not guarantee specific delivery time.
The exact shipping time can also be affected by many factors that is out of our control.
There are some extra reasons that may lead to delay,such as peak season, bad weather, holidays and Festivals (either in your country or in China) and so on.

Please rest assured that it is in transit safely.
Sincerely hope you can receive it as soon as possible.
Should you require additional assistance, please feel free to reply to this message directly.

Best Regards,

Na ilyenkor mi van? a cuccot megveszem kuponnal, fizetek nekik 10 dollart eu expressre. erre elkuldi mashogy aztan meg hivatkozva nem ad vissza semmi, hogy valtoznak az piaci arak. meg hogy a rendeleskori ar szamit. igen, akkor 29ert vettem kuponnal +10. most meg 39. akkor hova lett a kedvezmeny amit adott?

(#21040) ANOka


ANOka
őstag

Feladták a sárga kábel blankolót.

(#21039) kusz
OFF: Gondolod, hogy magyar nyelvű topikban angol nyelvű rizsát akarunk olvasni? Én nem - hiába érteném meg, ha akarnám -, de ha másvalaki igen, akkor ő biztosan válaszol.

[ Szerkesztve ]

(#21041) Turbobacsi válasza BuildP (#21036) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

nagyjából hasonló eset: ma kaptam mailt hogy újraküldik így:
Tracking number: RXxxxxxxxxDE,shipping method: DHLRAM,
tracking site: dhlecommerce.asia/track shipping date: October 26, 2017 06:34:05,estimated time: 10-25 business days,

erre kíváncsi leszek: korábban ezt írták:
Due to restrictions with your selected shipping method, your order has been shipped using Registered Mail. This may cause a slight delay to the delivery.
As a gesture of goodwill for this time only: if you incur any import tax resulting from this, kindly provide us with the tax receipt, and we will compensate up to $50 USD for the tax fee.

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#21042) Darth11


Darth11
aktív tag

Az mennyire általános, hogy a 170 dolláros telefonhoz 50 dollárról állították ki a "számlát", ezt az esetleges vámolás miatt csinálják?

(#21043) Turbobacsi válasza Darth11 (#21042) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

mindennapos :)

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#21044) Bornie127 válasza Darth11 (#21042) üzenetére


Bornie127
senior tag

Az neked úgy sem lesz jó semmire sem.

(#21045) Darth11 válasza Bornie127 (#21044) üzenetére


Darth11
aktív tag

Persze, tudom, de ha esetleg meg is fogják a vámon, azért nem mindegy hogy 170 vagy 50 dollár után kell ÁFÁ-t fizetni :)

(#21046) zeon.hu válasza Darth11 (#21045) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Nem érdekli őket, mi van ráírva.
Ha vámolják, akkor bekérik a számlát, paypal bizonylatot.

#?*@&!

(#21047) Bornie127 válasza Darth11 (#21045) üzenetére


Bornie127
senior tag

170 után fogsz fizetni. Ez 110%.

(#21048) Beni2360 válasza Darth11 (#21042) üzenetére


Beni2360
félisten

Egyértelmű, mivel nekik is kell a saját vámra figyelni mivel kifele is át megy a saját vámolásukon és azután ezt is figyelembe veszik az adó bevallásuknál, hogy mennyi is az annyi. :DD
Ilyenkor vannak azok a példák amikor vissza fordították a Kínai vámnál a terméket, vagyis nem csúszott át. Gondolom ott is egybe van a két cég mint nálunk.
Pl: Tenálad elküldik 50 $ és a visszárunál meg te 170 $ írnál és ezért kérik, hogy kicsi összeg szerepeljen a csomagon.

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#21049) BuildP válasza Turbobacsi (#21041) üzenetére


BuildP
újonc

Na ez az, hogy ha újrafeladják lehet abból bármi is, (DHL, NL, BE.......)
Két dolog nem mind1, hogy mikor indítják el, meg mivel küldik.... na ezekre nem hajlandóak válaszolni egyértelműen.
Szerintem inkább kérem a Refund-ot, aztán megrendelem én "újra", akkor legalább annyi beleszólásom lesz, hogy mivel küldetem, ha rájuk várok akkor semmi ráhatásom, majd, figyeljem az emaileket stb....

- Érdemes még próbálkozni az Eu Express-el, vagy ha egyszer buktam valószínű megint fogom? Vagy közben szépen átállnak az itt emlegetett "vonatos" sztorira?
- Mennyi átfutással kapom meg a Refundot?

(#21050) pumsz


pumsz
tag

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Eddig nem sokszor rendeltem még gearbest-ről, de most átváltok rá az EU raktár miatt. Már több helyen olvastam, hogy EU raktárból lehet rendelni vám és áfa nélkül. Ezt a gearbest oldalon a shipping cost menüpont kinyitásával tudom kiválasztani? Mert eddig még egy terméknél sem igazán láttam ebben a menüben ilyen opciót. Köszi

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.