Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33651) Lomas válasza Silent77 (#33650) üzenetére


Lomas
tag

Üdv, megkaptad a mailt?

(#33652) Silent77 válasza Lomas (#33651) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Nem néztem még, de biztos.
Összevárok párat.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33653) Lomas válasza Silent77 (#33652) üzenetére


Lomas
tag

Rendben, köszönöm!

(#33654) defy456 válasza Silent77 (#33652) üzenetére


defy456
aktív tag

Én is elküldtem.

(#33655) hadabeni


hadabeni
újonc

Sziasztok! Enis szomoru vagyok, nem erkezett 11.11 ota a telefonom! A legjobb az, hogy a nyomkovetes alapjan Magyarorszagon, Budapesten!!!! 8 percre tolem, a Bp. 1. sz. Csomagkézbesítő Bázison tunt el december 8-an, 3x bementem, felorakat vartam, majd vegulis december 27-en nyogtek be, hogy hat ez nincs meg, itt eltunt! Felveszik panasznak, varjak! Azota sincs elorehaladas! Segitsetek! mit lehetne tenni? Van olyan akinek szinten Pesten tunt el? Rohadt ideges vagyok, irogatom az emaileket a gearbestnek, a postanak, de nincs egyelore elorehaladas 😡😡

(#33656) Tierce válasza Silent77 (#33641) üzenetére


Tierce
csendes tag

Szia!

Ment az email tőlem is.

(#33657) Bogyi007


Bogyi007
veterán

Sziasztok!

Még múlt hét szombaton rendeltem meg a sokak által javasolt ID115 Plus 0.96 Inch Smart Bracelet és egy Huawei Honor 4 Sports Smartband okosórát. Még mindig Not Shiped státuszban vannak (egy csomagba rendeltem őket). Egyrészt emiatt de főként az végett mert a Honor 4 nem tud egyáltalán magyarul (kínaiul annál inkább és nem nekem lenne hanem egy ismerősnek) nyitottam egy Ticketet a rendelés lemondása végett:

Csak a Huawei órát választottam ki így gondolom a másik órát kihozzák majd, valamint ha pozitívan bírálják el a kérelmet akkor mennyi idő alatt küldik vissza az árát?
PayPal egyenlegből fizettem (forintos árat kiírva) ami egy Virtuális Mastercardról vonta le a vételárat.

Egyáltalán mi a tapasztalat? Milyen gyorsan zajlik le egy ügyintézés?

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#33658) ZED58 válasza Silent77 (#33650) üzenetére


ZED58
csendes tag

e-mail ment

(#33659) Castell válasza Bogyi007 (#33657) üzenetére


Castell
aktív tag

Szia!

Nekem 2,5 hétig volt egy csomagom not shipped, mire feladták. érdemesebb türelemmel várni és nem rázúdítani a supportra az ilyen dolgokat. De mivel, h te már írtál nekik, ezért elbírálják az ügyedet valószínüleg pozitívan, átlag 1-2 hét mire rendezik majd.

Összeségében minden esetben ajánlott kivárni a 60 napot, mielött bárhova irogatunk, akár nem jött meg, akár not shipped.

(#33660) Robi975 válasza Silent77 (#33641) üzenetére


Robi975
újonc

Szia!

Küldtem mailt én is Feucht ügyben.

(#33661) Adrenalin1


Adrenalin1
csendes tag

Sziasztok,

Csatlakozom az eltűnt GearBestes mobilok klubjához...
Október 20-án rendeltem egy Xiaomi Redmi Note 6 Prot, ami November 20-án adott utoljára életjelet a német DHL-nél:
2018-11-20 05:33:00
The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization.

A GB örömlevelére (vedd át a csomagod) végigjártam én is a szokásos utat: Magyar Posta -> Magyar DHL -> Német DHL -> GB.
Végül tegnap írta a GB, hogy mivel nem volt biztosítás a rendelésen, ezért a 60000 HUF-omból 60 USD-t visszaadnak, mivel már nem kapható a termék.

Végigolvastam a topicot és most látom, hogy mázlimra PayPallal fizettem így van esély a teljes vételár visszafizetésére.
Abban kérek segítséget, hogy ezt miképpen tudom megtenni? (Szerencsére még sohasem kellett ezzel élnem, pedig lassan 20 éve rendelek külföldről.)

Üdv.: Péter

P.s.: Amúgy csak a GearBesttel jár így pórul az ember vagy a GearVita, Banggood is hasonló?
(Rendelnék még pár dolgot, de ezek után már nem merek...)

(#33662) oris válasza Silent77 (#33641) üzenetére


oris
aktív tag

Mail ment tőlem is. MI8 - november 3 :(

"Nagyon ritka az ember, akinél a szavak teljesen fedik az élet valóságát. Talán ez a legritkább tünemény az életben." Márai

(#33663) Robi975


Robi975
újonc

Sziasztok!

Én is a feucht-i károsultak egyike vagyok. Egy Alfawise A12-es projektornak lehettem volna a gazdája, de sajnos nem így történt. Cseh raktár, dec.1 óta semmi hír, utolsó esemény: küldemény továbbküldve DENUEB. Megfutottam a köröket a GB-vel, írtam a DHL-nek, beszéltem a postával, semmi. Most ott tartok, hogy a GB írta ha dec. 26-ig nem jön meg a csomagom, akkor megoldást kínálnak, akkor jár le a 30 nap. A megoldásuk borítékolható volt, kb 50 %-os kártérítés, mivel nem volt biztosítás. Természetesen nem fogadtam el, de ők kötik az ebet a karóhoz, így csak a Paypal marad.
Két kérdésem volna ezzel kapcsolatban:
1., Európai raktáras áru, ők 30 napot írtak, a 60 nap a kínai árukra vonatkozik? Tehát most 40 nap után fordulhatok a Paypalhoz?
2., Szerintetek van esély rá, hogy visszakapjam a pénzemet így paypal-on keresztül ha nem volt biztosításom?
Nem vettem biztosítást, mert fizetem az árut, a szállítást, amit 3-5 napra ígértek, a biztosítást lenyúlásnak tartom. Nem tudom mennyivel lett volna gördülékenyebb biztosítással.
Köszönöm, ha válaszoltok.

(#33664) gabor231 válasza Silent77 (#33643) üzenetére


gabor231
tag

én is irtam feucht ügyben

(#33665) bul07 válasza Robi975 (#33663) üzenetére


bul07
nagyúr

Én kivárnám a 60 napot, és közben futnék még pár kört a GB-nél
Kérném hogy kerestessék a küldeményt(paypal-hoz ez jól jön)

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#33666) Robi975 válasza bul07 (#33665) üzenetére


Robi975
újonc

Köszi a válaszod, folyamatosan levelezek a GB-vel, de hajthatatlanok, a kerestetést már kértem korábban, kértek re 5-7 munkanapot, az már rég lejárt, eredmény annyi, hogy talán 2 napja írták, hogy valószínűleg a küldeményem elveszett.

(#33667) viktorhu válasza Robi975 (#33666) üzenetére


viktorhu
veterán

Ha kimondták, hogy elveszett, azzal már mehetsz a paypalhoz.

(#33668) ateteny válasza Silent77 (#33652) üzenetére


ateteny
csendes tag

Szia Silent77!

Én is küldtem e-mailt.

(#33669) Flexy90


Flexy90
senior tag

Silent77: Ha jelezted a GB felé az eltűnéseket, légyszi írd majd meg, hogy hányan gyűltünk össze, kiváncsi vagyok hány embert érint csak innen a fórumról.

Xiaomi Fan

(#33670) #63390720


#63390720
törölt tag

Aki-nek jött mostanában /már/ csomagja UPS-sel kérem írjon rám privátban! köszönöm

(#33671) kulup


kulup
tag

HK raktárból rendelnék egy telefont. Itt csak "sima" (nem EU) "Priority line" szállítás van és ha ezt választom, akkor a checkout-nál "Netherlands Registered(PDM) $1.80 10-25 business days" -ot ír. Ez biztosan ÁFA-mentes ? Köszönöm.

(#33672) Timyyy válasza kulup (#33671) üzenetére


Timyyy
őstag

Igen.

(#33673) scourge válasza Adrenalin1 (#33661) üzenetére


scourge
csendes tag

Szia!

Ne hagyd, HOGY CSAK 50%-ot térítsenek.. Várd ki a 60 napot és fordulj a paypalhoz. Paypal vissza fogja szerezni a teljes összeget. A GB-nek is megírhatod ezt, hogy ha nem adják vissza a teljes összeget akkor a 60 nap leteltével a paypalhoz fordulsz. Szerintem így ők is visszaadják. Ha nem akkor tényleg paypal.

[ Szerkesztve ]

(#33674) Timyyy


Timyyy
őstag

Újabb levél a GB-től eltűnt telefon ügyben. November 15-i a rendelés, tehát a 60 nap január 15-én letellik, kilátásba is helyeztem nekik a paypal refund-ot, erre ezt kaptam:

According to the policy of our company, we would process the issue regarding refund or reshipment when the mail is shipped out 45 business days and the customer still has not received it.
If you still have not received the package until Feb 04, please contact us again and we will offer you solutions at that time .

Ennyire hülyének néznek egyébként? Biztos nem várom meg a február 4-et, miért is tenném? Vagy arra játszanak, hogy addigra kifutok valamilyen határidőből esetleg a paypal szemszögéből is? :F :(((

(#33675) bul07 válasza Timyyy (#33674) üzenetére


bul07
nagyúr

PayPal 180nap
Lehet ők a feladástól számolják a 60napot,

De ajánlott 60 napon túl várni

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#33676) backup1 válasza Exelsior (#32053) üzenetére


backup1
csendes tag

az lett?

(#33677) Timyyy válasza bul07 (#33675) üzenetére


Timyyy
őstag

A feladásra december 5-öt ír a GB felület. Most akkor tényleg onnan várjam ki a 60 napot? Már ku*** kellemetlen magyarázkodni a kollégámnak egyfolytában....

(#33678) havri1 válasza Timyyy (#33677) üzenetére


havri1
félisten

Nem releváns, hogy feladástól számolnák, kivéve, ha előrendelés.
Amennyiben vásárláskor ez nincs lefixálva, feltüntetve, azaz in stock, abban az esetben a feladónak 60 nap áll rendelkezésére, hogy a címzetthez eljuttassa a terméket. Ez egy íratlan szabály, de PP ezt tartja szem előtt.

[ Szerkesztve ]

havri

(#33679) Flexy90 válasza Timyyy (#33674) üzenetére


Flexy90
senior tag

Nekem is ilyesmit írtak ma.
Furcsáltam is, hogy itt azt mondtátok, hogy fizetéstől 60 nap, nekem a feladástól számítva lenne logikus, és úgy néz ki ők is ezt gondolják:

November 18-án rendeltem, és Dec. 8-án adták fel (hiába írnak Dec 10-et..)
3) We shipped your parcel on Dec 10, 2018. Therefore your delivery deadline will expire on Feb 8, 2019.
Once we receive all the above details, we will offer you a solution for your case once we reach this date.

2018-12-08 17:14:00
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Xiaomi Fan

(#33680) havri1 válasza Flexy90 (#33679) üzenetére


havri1
félisten

Pedig fizetés.
Még a webshopok előtt, ebayes időkben, minden terméknél ott volt a várható szállítás ideje. Annak vége volt a támpont, ami általában 60 nap. Ez nem változott a feladás miatt, fizetéskor lett fixálva.

havri

(#33681) dugesz77 válasza Timyyy (#33677) üzenetére


dugesz77
őstag

Rég leálltam a kollégáknak vagy ismerősöknek a "megnemérkezős" Mérnincsmáritt" magyarázkodós cuccok rendelésével. Komolyan még én maradtam sz@rban a végén. Felnőtt emberek, intézzék maguknak ,engem meg már nem érdekel mit gondolnak rólam amikor nyíltan azt mondom hogy "rendelj magadnak, én is így tettem".
Kell tudni húzni egy vonalat. Ha kell segítség azt adok a mit-honnan-kitől érdemes esetleg segítek utánanézni de a többit rájuk bízom. Elég a saját bajommal foglalkozni .

[ Szerkesztve ]

(#33682) Flexy90 válasza havri1 (#33680) üzenetére


Flexy90
senior tag

Ez valami általános egyezmény, vagy hogy kapcsolódik az ebay a GB-hez?
Kerestem a honlapjukon, de nem találtam erre utaló infót.
Válaszként megírtam azért nekik, hogy November 18-tól számolják a 60 napot, mert én akkor rendeltem a terméket. :)

Biztosítást nem kötöttem rá, úgyhogy ebből valószínűleg PP ügy lesz..

Xiaomi Fan

(#33683) havri1 válasza Flexy90 (#33682) üzenetére


havri1
félisten

Semmi köze, én ebay ~60 nap - PP kapcsolatot írtam, vagyis arra gondoltam.
GB/BG sem ma kezdte, sok statisztika alapján alakították ki a saját koncepciójukat.

havri

(#33684) Adrenalin1 válasza scourge (#33673) üzenetére


Adrenalin1
csendes tag

Megírtam nekik köszi. Reménykedem...
Továbbra sem értem, hogy ők miért akadékoskodnak, hiszen szerződésben vannak a szállítóval, akinek teljes felelőssége van az ügyben, mint ők is írták.

(#33685) 894418a684 válasza Silent77 (#32428) üzenetére


894418a684
újonc

Szia
Lenne egy kérdésem hogy nem e tudod hogy Netherlands Registered(PDM)-nél magyarországon kik hozzák házhoz
Mert az a helyzet hogy kissebb baki lett a cím megadásakor
Irányítószám és utca stimmel de városnak rosszat adtam meg
És pesten is van egy olyan cím csak nem utcával hanem Úttal
Nem tudod ilyenkor mi a teendő és hov kellene fordulnom mert nem kevés pénzröl van szó :(

(#33686) havri1 válasza 894418a684 (#33685) üzenetére


havri1
félisten

Posta hozza.

havri

(#33687) ztibor válasza 894418a684 (#33685) üzenetére


ztibor
senior tag

Ha az irányítószám jó, talán megtalálják.

(#33688) 894418a684 válasza ztibor (#33687) üzenetére


894418a684
újonc

2013 az stimmel az utca házszám is oké csak pomáz helyett budapestet írtam
Hol járjak ennek utána ?
Rgyébként nagyon köszi a válaszodat

(#33689) Ciccuka válasza dugesz77 (#33681) üzenetére


Ciccuka
veterán

+1
Egy tokot rendeltem isminek nemrég. Amire megjött, azt mondta, hogy nem is kell már, és amúgy sem tetszik a külalakja. :((

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#33690) Lomas válasza havri1 (#33683) üzenetére


Lomas
tag

Na végül is kiderült, hogy a november 23-án rendelt kamerám, ami "partly shipped" státuszban volt eddig, csak ma váltott shipped státuszra, jött is az e-mail, hogy kiszállították. hát nem kapkodták el...
Ami inkorrektséget erről a cégről olvastam csak az utóbbi 1 hónapban, az biztossá tette, hogy én ennél a cégnél a közeljövőben semmit nem szeretnék rendelni, semilyen szállítási móddal. 4 rendelésem volt eddig, az első - egy kisebb értékű cucc - rendben ideért, a másik 3 - kb. 500 USD összértékű - novemberben rendelt csomagjaimnak se híre, se hamva... Az ígérgetés, az időhúzás, meg a bocsánatkérés az nagyon megy, a kiszolgálás az nem nagyon. Bár már alapban büdös, hogy a "terms and conditionsban" olyanokat írnak, ami a Kína által aláírt nemzetközi egyezményekkel ellentétes. És ők ezt úgy gondolják, megtehetik...

(#33691) viktorhu válasza Lomas (#33690) üzenetére


viktorhu
veterán

Semmi köze a postai szabályokhoz az ÁSZF-nek, a két fél megállapodásán múlik, hogy milyen incoterms-et alkalmaznak a nemzetközi kereskedelemben. Egyébként meg nem a karácsonyi szezonban kell rendelni, én is beugrottam egy nov11-es akciónak, aztán december közepén lemondtam - máskor nem volt még problémám velük.

(#33692) lovi27 válasza viktorhu (#33691) üzenetére


lovi27
addikt

Én még várom, hogy feladják. Nálam jövőhét péntekig kaptak haladékot... ;]

(#33693) Pcgamers


Pcgamers
tag

Én is csatlakozom a témához. Akcióban vettem egy gimbalt december 27.-én. Aznap éjszaka jött egyből egy üzenet hogy sajnos elfogyott és vagy visszautalják a pénzt vagy választhatok valami mást abban az árban. Én a Paypal refoundot kértem. 2 nappal késöbb jött erre egy válasz, hogy mégis elküldik nekem a gimbalt és küldték is a TN-t. Újabb 2 napra rá kaptam egy e-mailt hogy újra feladták a csomagomat és küldtek egy másik TN-t, majd ma megint kaptam egy 3. TN-t. Az első két TN az WEL Post a 3. pedig DHL. Mostmár csak az hiányzik hogy Feuchtban "véletlenül" eltűnjön.

(#33694) Lomas válasza viktorhu (#33691) üzenetére


Lomas
tag

Tévedsz. Látszólag ez két fél megbízáson alapuló jogi aktusa. Ahogy én sem köthetek senkivel munkaszerződést úgy hogy 50 ft-os órabért írok bele - még ha vállalná is - mert ott van néhány magasabb rendű szabályozás, pl MT.
Nálunk is úgy képzelte néhány kínai, hogy azt csinál a boltjában vendéglőjében, amit akar... Aztán jött az ÁNTSZ, NAV, stb. és volt nagy meglepődés. Annak idején személyzeti tanácsadó voltam a KBR-nél, amit IFOR, SFOR-ként hallhattál a 90-es évek végén. Az amcsik, amikor idejöttek 95. december 10-én, eleinte úgy vettek fel embereket, hogy látott-e már vezetéket, vagy épp szöget meg kalapácsot, az előbbi lett villanyszerelő, a másik ács. (Carpenter, bár az nem pont ugyanaz.) Aztán szóltunk, hogy itt van ám OMMF, annak ez nem biztos, hogy nagyon tetszeni fog...
Itt sem írhat olyat a GB, hogy márpedig ő áthárítja a felelősséget a vevőre, meg a szállítóra, stb. mert őt is kötik azok a magasabb rendű szabályozások, amelyeket a székhelye szerinti állam elfogadott, és annak megfelelően alakította ki a belső, általában rendeleti szabályozást. Ez kb. olyan lenne, mintha a balatoni fagyiárús kiirná, hogy 1 gombóc magyaroknak 250 Ft, németeknek 500. Elvileg megtehetné, illetve, ha a német megveszi ötccázé', mondhatjuk, hogy az ő dolguk, de ez nem így van.
Itt olvasgathatsz, ha érdekel a téma:
http://www.upu.int/en/the-upu/acts-of-the-union-and-other-decisions/about-the-acts-of-the-union-and-other-decisions.html

Egyetemes postaegyesület, Kína 1914. óta tagja, hasonló feladatokkal, jogosultágokkal, mint az ET, EB, WTO, stb.

Amúgy meg nem hogy a karácsonyi szezonban, a büdös életben nem rendelek ettől a "cég"-től. :) Már csak azt várom, hogy a három függőben lévő ügyem kifusson, oszt1 végeztem velük. Szerintem sokan vannak ezzel így.

[ Szerkesztve ]

(#33695) Lomas válasza Lomas (#33694) üzenetére


Lomas
tag

A magyar posta sem véletlenül informál arról, hogy a feladó jogosultsága a csomag után érdeklődni, "nyomkövetés" vonatkozásában, illetve említést tesznek a feladó kötelezettségeiről is. Azt elismerem, hogy a történet nem fekete, vagy fehér... Az, hogy a EU-PL. csomag, illetve szállítás miképp válik uniós áruvá, kissé bonyolítja az ügyet, de hogy az ÁSZF több helyütt jogsértő, abban egészen biztos vagyok.

Egyébként ha már az inconterms-et emlegetted, nekem erősen úgy tűnik, hogy a kis sárgák kissé keverik az FCA-t a DAP-pal...

[ Szerkesztve ]

(#33696) Lagos válasza Silent77 (#33652) üzenetére


Lagos
újonc

Szia!

Én is Gearbest károsult vagyok. Elveszett a telefonom Feucht - DENUEB postai telepen, mint sokan másoké. November 13-a óta nincs róla hír. Írtam a gmail-os címedre adatokat.

Gearbest egyenlőre a füle botját sem mozdítja.......

Mire lehet számítani?

Kössssszi

(#33697) =Mentor= válasza Lomas (#33694) üzenetére


=Mentor=
őstag

Nekem eddig jó tapasztalataim vannak a Gearbesttel, persze az is igaz, hogy 25 000 Ft feletti cuccot még nem rendeltem és amint látom, a drágább dolgok ellopásával van probléma. Mindenesetre jó tudni, hogy ennyire nagy a rizikó és nem szabad sajnálni akár 5-10 ezer forint plusz pénzt sem a megfelelő biztosításra és szállításra.

(#33698) bul07: Ha csak annyit spórol az ember, akkor eleve nem Kínából rendel szerintem, ha mondjuk egy 100k+-s telefonról van szó.

[ Szerkesztve ]

(#33698) bul07 válasza =Mentor= (#33697) üzenetére


bul07
nagyúr

5-10e Ft-al többért már majdnem megveszed itthonról is az esetek 60-70%-ban, és ennek az előnyeit még sorolni se kell

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#33699) Almos


Almos
aktív tag

A november 23-i telefon rendelésemet 43 nap után, ma állítólag postázták. Egyelőre nem tudom, hogy örüljek-e ennek, mert bár van rajta biztosítás, és EU priority line-nal jön, ahogyan az eddigi tapasztalatokat látom, elég nagy a valószínűsége, hogy eltűnjön, amint beérkezik az EU-ba...
Csatlakozom azokhoz, akik valószínűleg nem rendelnek többet a Gearbestről. 2017-ben 20 nemzetközi rendelésemből 7 volt GB-ről, gond nélkül megérkeztek, a 2018-as 3 rendelésből pedig csak 1 db...

(#33700) viktorhu válasza Lomas (#33694) üzenetére


viktorhu
veterán

Ez teljes félreértés, erre a tranzakcióra nem vonatkoznak a "belső" jogszabályok, mivel tisztán exportálják az árut. Az itteni jogszabályok betartásáért pedig te mint importőr felelsz.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.