Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32451) havri1 válasza Lazika (#32450) üzenetére


havri1
félisten

Erre még ne nyiss, korán van, simán zárhatja a PP nekik, és annyi..

[ Szerkesztve ]

havri

(#32452) Lazika válasza havri1 (#32451) üzenetére


Lazika
senior tag

Sajnos nem PP-vel fizettem én marha.

(#32453) wocsok válasza Lazika (#32452) üzenetére


wocsok
tag

És biztosításod volt? Mert sajnos ez lenyúlták szerintem.

(#32454) Lazika válasza wocsok (#32453) üzenetére


Lazika
senior tag

Az sem volt, haverom ajánlotta az oldalt és gondoltam nem lehet vele baj. Neki két hét alatt megjött. Azért még reménykedem.

(#32455) havri1 válasza Lazika (#32454) üzenetére


havri1
félisten

Még várj. Barni lehet. Ha mégis fail, hívd a bankod a chargeback miatt. (akár már holnap is, kérdezd meg addig, mik a lehetőségeid)

havri

(#32456) Ciccuka


Ciccuka
veterán

GB tele lett 4.5 értékeléses memóriakártyásokkal így BF előtt. Ami nem jelent valami jót.

Csak a 128gigás kártyára ennyi találatot dobott, ezek mond most kerültek be 2 hete nagyrészt:

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#32457) Lazika válasza havri1 (#32455) üzenetére


Lazika
senior tag

Ahogy olvastam erről a helyről a topikban nem sok reményt látok. Holnap felhívom a bankomat. Kár volt, hallgatni a haveromra, hogy nem kell biztosítás meg semmi. Amúgy, ha nem érkezik meg mi az, hogy csak a fele árat akarják refundolni? Elmehetnek a ..

(#32458) havri1 válasza Lazika (#32457) üzenetére


havri1
félisten

Első körben ezt ajánlják fel, de pár levélváltás után már hajlandóak a walletre visszaküldeni (akár) a teljeset is, ami opció ugye, de nem mindenkinek jó. Én ennél a pontnál indítottam PP-n egyszer ügyet, szinte azonnal visszakaptam a pénzt.
Most parázok én is, mert nem szoktam biztosítást kötni, elvből, hiszen számomra egyértelmű, hogy a feladó a felelős a csomagért a kézbesítésig, mint ahogy ezt itt már beszéltük nemrég.
A vevőnek egy feladata van a vásárlás során, kifizetni a vételárat előre. Ha ez teljesül, semmi teendője nincs.

[ Szerkesztve ]

havri

(#32459) hunaqua válasza havri1 (#32458) üzenetére


hunaqua
addikt

Én is így gondolom,akkor építse bele az árba a biztosítást (amit nem hiszek,hogy nem lenne benne ). Ez egy jó plusz profit szerintem.Rengetegen kötnek így is biztosítást,sokkal többen mint az eltűnt csomag.Viszont az a gondjuk ,hogy gyakorlatban sokkal kisebb érték van feltüntetve a csomagon,ezért a posta is kevesebbet fizet ha eltűnik.

SONY 65XE8577----Philips 58PUS8506----TCL 55c635----Onkyo RZ740----Dali Concept 8/6/C/S----HIVI VR8-W----Zgemma H9 Combo----Uclan Ustym 4K Pro----Asus_Tuf-AX5400----Vontar X3 X4----X96 Max+----Tanix_TX3_Max----Tanix W2---Raspberry Pi

(#32460) vegyszer válasza hunaqua (#32459) üzenetére


vegyszer
addikt

Ha feladok csomagként egy egy kg-os arany tömböt, és azt írom rá, hogy ólom, a kutyának se tűnik fel a különbség. Csak az értékbiztosításban van elsőre az eltérés. Csak nekem, mikor a vevő azt mondja, hogy nem kapta meg, és kéri vissza az árát/küldjem újra. De ugye én okoskodtam az olcsó szállítással. Ez nem a vevő sara. De itt a GB/BG egy ilyen esetben nem biztos, hogy ugyanígy gondolja.

Mondom ezt úgy, hogy itthon adtam el egy vevőknek 3 telót egy csomagban évekkel ezelőtt, értékbiztosítva, és ott igenis rá lett írva, hogy 150000Ft, és át is kötötték zsineggel, arra meg több ólom plombát tettek. Itthon se volt olcsó, de inkább, mint hogy baj legyen.

[ Szerkesztve ]

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#32461) hunaqua válasza vegyszer (#32460) üzenetére


hunaqua
addikt

Én is így gondolom.Vásároltam valamit,nem történt teljesítés,tehát kérem vissza a vételárat.Nekem mint vásárlónak semmi közöm,hogy miért hiúsult meg a teljesítés.

[ Szerkesztve ]

SONY 65XE8577----Philips 58PUS8506----TCL 55c635----Onkyo RZ740----Dali Concept 8/6/C/S----HIVI VR8-W----Zgemma H9 Combo----Uclan Ustym 4K Pro----Asus_Tuf-AX5400----Vontar X3 X4----X96 Max+----Tanix_TX3_Max----Tanix W2---Raspberry Pi

(#32462) szmyky válasza Lazika (#32457) üzenetére


szmyky
aktív tag

Első körben kérd, hogy indítsák meg a nyomozást a szállító cégnél.
A nyomozás eredményéről pedig kéred a hivatalos dokumentumot.
Ha megkapod a dokumentumot, amit kétlek, akkor lesz a kezedben egy papír arról hogy eltűnt a csomag.
Ha nem kapsz hivatalos dokumentumot, akkor az arra lesz bizonyíték, hogy az eladó nem tesz meg mindent a csomag előkerítése érdekében.

(#32463) havri1 válasza szmyky (#32462) üzenetére


havri1
félisten

Ott a pont!

havri

(#32464) Hauptmann


Hauptmann
addikt

(#32465) havri1 válasza Hauptmann (#32444) üzenetére


havri1
félisten

Érdemes lenne felhívni a Postát, esetleg a NAV-ot közvetlenül, csomagszámmal.

Vámkezelési kérdésekkel kapcsolatos hívásait a Magyar Posta ügyfélszolgálata hétfőtől csütörtökig 08:00-16:00 és pénteken 08:00-12:00 között a 06-1-421-7235 telefonszámon fogadja.

[link]

[ Szerkesztve ]

havri

(#32466) Tubk válasza Tubk (#32370) üzenetére


Tubk
csendes tag

#Update

Ma megkaptam tracking number-t és emailt hogy Shipped out a cumóóó :))

(#32467) havri1 válasza Tubk (#32466) üzenetére


havri1
félisten

Na, kezdődhet a buli :DDD

havri

(#32468) Lazika válasza szmyky (#32462) üzenetére


Lazika
senior tag

Köszi. Próbálnék velük beszélni írtam is nekik a messengeren, de csak automata üzenet jön. Lehet, hogy nyitok egy ticketet inkább... Csoda lenne, ha megjönne a telefon.

(#32469) aut119 válasza aut119 (#32323) üzenetére


aut119
csendes tag

No visszajöttem a fejleményekkel. Ugye a bankomon keresztül indítottam refund folyamatot, mert a GB nem akarta visszafizetni az elveszett csomag árát. Pozitív lett a vége: a sok levelezés végén megadták magukat visszkaptam a teljes vételárat:-)

(#32470) Hauptmann válasza havri1 (#32465) üzenetére


Hauptmann
addikt

A csomagszám alapján nem találják, a sky56cn szerint pedig október 24.-én HUNGARY, the transfer of customs bejegyzés van.

Van rá biztosítás, de még várok egy kicsit, aztán megy a ticket a GB-nek.

(#32471) havri1 válasza Hauptmann (#32470) üzenetére


havri1
félisten

Ha a csomagszám szerint a Posta nem találja, akkor nem valószínű, hogy a vámon van.
Mi a csomagszám? Lehet kamu..4$US termékre nem nagyon szoktak valós TN-t adni.

[ Szerkesztve ]

havri

(#32472) Hauptmann válasza havri1 (#32471) üzenetére


Hauptmann
addikt

UG971879410CN

(#32473) havri1 válasza Hauptmann (#32472) üzenetére


havri1
félisten

Szerintem ez egy EU-ban nem követett csomag, és generált statból van az infó. Sehol sem regisztrálták még azóta.

[ Szerkesztve ]

havri

(#32474) Hauptmann válasza havri1 (#32473) üzenetére


Hauptmann
addikt

Aha, akkor engedjem el? Ha a jövő héten nem jön meg, megy a ticket.

(#32475) Silent77 válasza Hauptmann (#32472) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Ez egy sima unregistered kínai levél, amit nem lehet követni csak Kínában.
Nekem 15-20 hasonló csomagom még sehol, várj nyugodtan, majd érkezik.

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#32476) wierra válasza havri1 (#32439) üzenetére


wierra
senior tag

Köszönöm az infókat! :C
Így legalább nem kell felesleges hsz-eket irogatnom. ;)

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#32477) walakyb


walakyb
aktív tag

valaki csinalta ezt a penzeszsakos bohockodast?
az en linkemre akarki akar kattintani telefonszamot ker, de nem fogadja el...

(#32478) Tubk válasza havri1 (#32467) üzenetére


Tubk
csendes tag

De amugy érdekesnek találom igy utolag azt, hogy Te emlitetted hogyy 19-e előtt shipped lett neked is miután nyitottál feléjük egy ticketet. Valahogy nekem is ez történt ticket után, igazából 2 munkanapon belül shipped lett úgy hogy akkor 12.től paid volt :U :))

(#32479) viktorhu válasza Tubk (#32478) üzenetére


viktorhu
veterán

És akkor tényleg fel is adják, vagy csak státuszt változtatnak? Mert akkor lehet, hogy nyitok egy refundos ticketet a mi8 lite-ra, amit a múlt héten ígértek feladni :) Mondjuk ezeket az akciósakat amúgy is szívesebben refundolják, mint hogy kiküldjék, szóval nem biztos, hogy jól járnék :)

(#32480) sonique válasza aut119 (#32469) üzenetére


sonique
őstag

és a bankon keresztül mit csinaltak a beteherhelt összeggel letiltottak a kifizetést ??

(#32481) Tubk válasza viktorhu (#32479) üzenetére


Tubk
csendes tag

tracking numbert is csatoltak hozzá igy csak-csak :D ,de én azért azt úgy nem lépném meg, én sem Refund-ot nyitottam, de ha kicsit visszaolvasol 2-3 oldallal láthatod "értekezésünket" róla.

(#32482) flash-


flash-
veterán

üdv
termék vásárlásával kapcsolatban lenne kérdésem
1.ha beraktam a terméket a kosárba és paypalon akarom megevenni akkor egyből a paypal oldara irányít..nos akkor nem is lehet a kuponkódot megadni?

2.ha a buy-ra megyek,és a selected item-nél HK-t ír,a shipping options-nál pedig Netherland registered(PDM)-et akkor ez eu raktáros vám és áfamentes vásárlás lesz?

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#32483) sambenez válasza flash- (#32482) üzenetére


sambenez
addikt

1. Ne a paypal gombot nyomd meg hanem a mellette lévőt.
2. Nem, ez hk raktár de a hollandoknál lép az eu-ba és onnan jön ide. Egyébként áfamentesen.

[ Szerkesztve ]

(#32484) flash- válasza sambenez (#32483) üzenetére


flash-
veterán

okés rendben, de a paypal fizertési mód később akkor is választható ha a buy now-ra megyek?

[ Szerkesztve ]

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#32485) sambenez válasza flash- (#32484) üzenetére


sambenez
addikt

Igen.

(#32486) Tortug@ válasza havri1 (#32451) üzenetére


Tortug@
csendes tag

Nekem van egy EU Priority Line-os GB rendelésem, amivel gondom akadt. 43 napja 2018 október 11-én megvolt a shipping label és 26-án hajnalban már Feucht, Germany volt a helyzete.
Ahogy a képen is látszik 28 napja nem mozdult egy tapodtat sem. Nyitottam ticket-et november 6-án és azóta csak copy/paste válaszokat kaptam, mindenféle kifogással és minden esetben türelemre intettek. Következő lépésként 14-én nyitottam egy dispute-ot a PayPal-on. Ott ugyan ez folytatódott. Kértem őket, hogy kerestessék a csomagot a Deutsche Post-tal és megnyugtattak, hogy még aznap fel is vették a kapcsolatot a szállítmányozó céggel. Azóta csak egy dolog történt, az is a mai napon. Nyitottak egy új ticket-et és a következőt ajánlották:

We can refund you 20USD as a compensation for the delay./20 USD fájdalomdíj a késés miatt.

We will refund you the rest of 280.47USD to your pay pal if you stil can not receive the order after Dec 12,2018./ A fennmaradó 280.47USD összeget visszatérítik a PayPal számlámra, ha december 12-ig nem érkezik meg a csomag.

We can arrange resehipment if you do not want refund if you still can not receive the order after Dec 12,2018./Ha december 12-ig nem érkezik meg a csomag és visszatérítést sem szeretnék, akkor újra tudják küldeni.

Ez mind jól hangzik, de sajnos nem gondolom, hogy Feucht-ban csak pihen a Mi8SE telefon és hamarosan jön tovább. A PayPal-on december 3-ig tudom jelenteni, hogy nem sikerült megállapodni. Minden kommunikációról, rendelés részleteiről, termék oldalról vannak PDF file-ok. Esetleg van valami tanácsod/ajánlásod számomra? Előre is köszi!

(#32487) Lazika válasza Tortug@ (#32486) üzenetére


Lazika
senior tag

Ez durva. Nekem 13.-a óta van "elküldve" a telefon Mo.ra Feuchtból. Tegnap beszéltem velük chaten és azt mondták, hogy írnak a szállító cégenek és rákérdeznek, hogy mi van. Frissítgessem a tracking siteot. Kiváncsi leszek. Ráadásul nem is PP-vel vettem meg biztosítást se vettem hozzá. Ezek szerint ne nagyon reménykedjek. :W

(#32488) walakyb válasza Tortug@ (#32486) üzenetére


walakyb
aktív tag

huha, szerintem kicsit elkapkodtad a PP bevonasat. Igazandibol az a gond, hogy PP-nel ujabb ugyet emiatt a rendeles miatt mar nem tudsz nyitni. A GB ajanlata egyebkent szerintem korrekt, de kerdes, hogy tartjak-e PP nelkul is. Azt nem tudom, hogy ha PP-n megegyeztek, es nem tartjak be, akkor foglalkozik-e a PP a dologgal, de ha igen, akkor ott is tegyek meg ezt az ajanlatot.
mindenesetre 2 dolog biztos. Nehany naponkent kerdezd oket PP-n, hogy mi a kerestetes eredmenye. Es csak decemberben passzold at a dontest, nehogy a keves ido miatt azt mondjak, hogy meg uton van a csomagod.

Lazika: bankkal beszeltel?

[ Szerkesztve ]

(#32489) havri1 válasza Tortug@ (#32486) üzenetére


havri1
félisten

Feucht-ből 1 nap alatt meg kéne érkeznie ideális esetben: [link] Ez egy óra volt nemrég.
Mivel már van nyitva PP ügyed, azt ne zárd. (Lehet kicsit korán volt. Kínai régós rendelésre 60 nap kéne) Tudom, megbízható a GB, de ha zárod a PP-t, akkor csak a bizalom marad, semmi biztosíték.
Én amondó vagyok, ha már elindítottad, vidd végig, erre alapozva csak, és semmi másra.
Eszkaláld PP-n a határidő utolsó napján, de előtte mindent részletesen írj le nekik, és töltsd fel a doksikat. Kérdezd a GB-t a leveleézsen belül, mi a fejlemény. Eszkalálás után (ha jól emlékszem) már nem lehet hozzáírni az ügyhöz, döntenek a rendelkezésre álló információk alapján. Ezért fontos mindent, részletesen, érthetően leírni nekik.
GB-nek meg én annyit írnék, köszönöd szépen a felajánlást, de ragaszkodsz az eredeti kérésedhez, miszerint a pénzre van szükséged, mert ez a csomag elveszett vélhetően. Értsék meg, nincs biztosítékod több.

[ Szerkesztve ]

havri

(#32490) Tortug@ válasza Lazika (#32487) üzenetére


Tortug@
csendes tag

Remélem neked zökkenőmentesebb lesz a történeted, mint nekem. Igaz, valakinek kevesebb, mint 24 óra alatt jött meg Feucht-ból. Mivel ezt a konkrét TR számot itt találtam, feltételezem nem gond ha bemásolom referenciának -> CF511630332DE. ha mégis, akkor szóljatok és javítom.

@Akinek van véleménye/tapasztalata: PayPal dispute eszkalálás 54 nap után? Utána való napon jár le a lehetőség az eszkalációra.

[ Szerkesztve ]

(#32491) Ferike81


Ferike81
senior tag

Van olyan aki ezekből rendelt, és meg is kapta? Most jutott eszembe, és ránéztem valóban rendeltem belőle de se híre se hamva. Bár még hova sietnék? :D 10 méters 100 ledesből rendeltem párat.

[ Szerkesztve ]

Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.

(#32492) flash-


flash-
veterán

Gearbest garanciával kapcsolatban kérdeznék aki GB-ről rendelt okostelefont de garanciális gondja lett annak sikerült elintézni? könnyedén ment? milyen költségei voltak?

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#32493) Beni2360 válasza flash- (#32492) üzenetére


Beni2360
félisten

Milyen költségekre gondolsz?
Itthon is neked kell eljuttatni egy telefont a szervizbe. Itt legalább a vissza utat hozzád ők fizetik.
Nehéz menet lesz, készülj fel.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#32494) drosan válasza Ferike81 (#32491) üzenetére


drosan
tag

A 10m-es nekem tegnap jött meg :)

(#32495) walakyb válasza flash- (#32492) üzenetére


walakyb
aktív tag

nekem most van 1 eppen szervizben, de meg nem mondtak semmit.
Spanyolokhoz kellett kuldeni. Ajanlott levelkent adtam fel ertekbiztositas nelkul (fel eves redmi 5A, igy is adnak 15k-t, ha eltunik a csomag), pufi boritekban, jol kitoltve ilyen levegos muanyag foliaval, 2575 volt. 25k ertekmegjelolessel vmi 47xx lett volna, csomagkent valahol 12k korul. mult het kedden ert ki, kb 1 het alatt.
Sanszosan a flash rom ment tonkre benne, egyszercsak osszeomlott a rendszer, es nem is sikerult eletre kelteni sehogy. most varom, hogy mit mondanak, 2-3 hetet irtak

(#32496) Tortug@


Tortug@
csendes tag

@walakyb és havri: Köszi szépen a gyors válaszokat! Igen, a folyamatos kérdezgetés PP-n keresztül meglesz és az is, hogy dec. 3-ig várok az eszkalációval. Arra PP-nál rákérdezek, hogy ha felkínálják az ajánlatukat a PP felületén és elfogadom, hogy ha esetleg nem tartják be, akkor mi a helyzet vajon a PP foglalkozik-e vele. Majd jelentkezem a fejleményekkel.

(#32497) Ferike81 válasza drosan (#32494) üzenetére


Ferike81
senior tag

Köszi!
Akkor no para. Biztos galambpostával jön. :R

Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.

(#32498) flash- válasza Beni2360 (#32493) üzenetére


flash-
veterán

ja én csak érdeklődők hogy 15ezerrel olcsóbban megéri egy okostelefon gb-bg-ről..

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#32499) Ciccuka


Ciccuka
veterán


[link]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#32500) HXY válasza Ciccuka (#32499) üzenetére


HXY
addikt

Pocophone-ra vagy Mi Max 3-ra nem tudsz valami jó ajánlatot $200-ért vagy alatta?

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.