Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33701) szmyky válasza viktorhu (#33700) üzenetére


szmyky
aktív tag

Te is tévedsz, mert igenis van egy feletesse a GB-nek, mégpedig a Paypal!
GB el fogja fogadni a Paypal döntését, mert nem tehet mást, a Paypal pedig azt az elvet alkalmazza, ami normális, nem pedig, amit a GB megálmodik.
Ha az eladó nem tudja bizonyítani, hogy a csomagot átvette a vevő, akkor nyilván a vevő javára fog dönteni.
Az pedig, hogy a csomag eljusson a vevőhöz egyértelműen az eladó felelőssége!

Hiszen te nem is lehetsz felelős a csomagért, mivel te nem áll szerződésben a szállító céggel, így nem is indíthatsz nyomozást a csomag után, ez egyértelműen a feladó felelőssége és dolga.

Tehát mindenki kérjen nyomozást a GB-től a csomagja után és arról a hivatalos dokumentumot.
Ha ezt nem kapja meg akkor az eladó nem tett meg mindent azért, hogy kiderítse mi történt a csomaggal, ez már egy nyerő pont a PayPal vitában.

De arra kérek mindenkit, hogy várja ki a 60-70 napot(feladástól számítva) és ne forduljon annál hamarabb a Paypal-hez, nehogy lerázzák azzal, hogy még túl korai és még megérkezhet a csomag.

[ Szerkesztve ]

(#33702) Timyyy válasza Lagos (#33696) üzenetére


Timyyy
őstag

"Gearbest egyenlőre a füle botját sem mozdítja......."

Remélem nem gondolod hogy írkálni fognak neked hogy ugyan megkaptad-e már a csomagod? Neked kell utána járni...

[ Szerkesztve ]

(#33703) viktorhu válasza szmyky (#33701) üzenetére


viktorhu
veterán

Megint más dolgokat keversz ide, ennek sincs köze a jogi blablához, ami itt elhangzott. Ahogy a Gearbestnek, úgy a Paypalnak is megvannak a saját szabályai, és mivel a paypal használói elfogadják a paypal arbitrációját, így az az ő szabályaik szerint fog zajlani. A Paypal pedig attól lett sikeres, hogy a nemzetközi kereskedelemben hiányzó fogyasztóvédelmi szabályokat pótolja a saját szabályzatával.

(#33704) szmyky válasza viktorhu (#33703) üzenetére


szmyky
aktív tag

Tehát akkor kinek a szabályai érvényesek?
Ugye, hogy nem a GearBest megálmodott szabályai, hogy ő a csomagfeladás után már nem felel a csomagért, ha nincs biztosítás kötve.

[ Szerkesztve ]

(#33705) zedok válasza zedok (#33637) üzenetére


zedok
senior tag

Sziasztok!

Hat a PP-n futottam meg par kort a GBvel, zarjam le az ugyet stb. Ugyanazt csinaltam mint ok, bemasoltam ugyanazt a szoveget allandoan. Vegen mivel mar a GB oldalon felajanlottak a visszateritest (PP-n) eloszor nem akartak, végül csak beadtak a derekukat es visszafizettek a teljes összeget. Eljen eljen. De miert kell ennyi cécó?:(

Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D

(#33706) kenand


kenand
veterán

EU Registered vagy Europe registered ÁFA kerülő megoldás, vagy csak a Priority line EU Express az?

(#33707) kenand válasza zedok (#33705) üzenetére


kenand
veterán

Hátha megunod, én most a Bnagooddel küzdök a csomagom Mexikóban van track szerint 70 napja nem jött meg. Kénytele voltam Paylpal disputeot indítani. (Egyszer akkor sem akart fizetni amikor még biztosítás is volt rajta....)

(#33708) Timyyy válasza kenand (#33706) üzenetére


Timyyy
őstag

Europe Registered (Szlovákián keresztül jön).

(#33709) kenand válasza Timyyy (#33708) üzenetére


kenand
veterán

És oda a kis Kínaiak becsempészik, tehát ÁFA nem lesz? ( Priority line EU Express így működik)

[ Szerkesztve ]

(#33710) Timyyy válasza kenand (#33709) üzenetére


Timyyy
őstag

:K

(#33711) brodorics


brodorics
csendes tag

rövid keresgélés után ezt találtam:
https://uk.trustpilot.com/review/gearbest.com
Azért az itt olvasottak alapján nem meglepő, hogy közel 20% azok aránya, akik nullára értékelték az oldalt! Mondjuk, ha előbb találom meg biztosan nem rendelek semmit, illetve kifizetem a biztosítást. :O Azzal vígasztalom magam, hogy talán dec.22.-én még gyorsan bezsákolták a csomagomat, kocsira tették, csak nem indult el a kamion. A mostani hétvégén mennek vissza a vendégmunkások, így talán a következő egy hétben előre mozul majd az állapota a jelenelgiről:Die Sendung wird ins Zielland transportiert und dort an die Zustellorganisation übergeben. :K

(#33712) Bogyi007 válasza Castell (#33659) üzenetére


Bogyi007
veterán

Érdekesen kezd ez alakulni....

Ticket:XXXXXXXXXXX
Order Number:XXXXXXXXXXX
Message Type: No Longer Needed
Subject: I don't want it
Message:

I do not want to order the product, because after ordering the smart watch will not be an international edition.

I will not be able to use Hungarian in Chinese if my phone is set to Hungarian.
I don't want to use English or use it as a gift.

Ticket Status: Processing
Full Name:Zoltán

Gearbest Customer Support At 01/05/2019 09:25:23 CST

Dear Zoltán,

Thank you for your feedback.

282716802 * 1 , HUAWEI Honor 4 Bracelet.

Please confirm whether you want to cancel the item and we can ship the item (294316605 * 1 , ID115 Plus 0.96 Inch Smart Bracelet)to you.

Thank you for patience and understanding.

Best regards,
Susan.Zuo
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Zoltán Krisztin At 01/05/2019 01:39:31 CST
Greetings!

Yes, I would like to cancel (and get back your purchase price) the order of HUAWEI Honor 4 Bracelet.
Keep your ID115 Plus 0.96 Inch Smart Bracelet ordering.

Thank you very much for the administration!

Have a nice day!

Gearbest Customer Support At 01/06/2019 09:21:45 CST
Dear Zoltán ,

Thanks for your order with GearBest.

We have modified the item quantity for your order.

The shipping fee from 0 USD to 3 USD.

However the change can only be reflected in our system and it won't update in your account.

This is absolutely normal.

Once your order has been shipped out we will send you a confirmation email.

Thank you for your understanding.

Please feel free to contact us anytime.

Best regards

Susan.Zuo

GearBest Customer Service

http://www.gearbest.com/

Jól értem hogy ő csak módosítaná a rendelést és kész? Szót sem tesz arról hogy a Huawei Honor 4 óra árát visszaadja, az pedig kurta nagy luxus lenne hogy 14400 forintot fizessek egyetlen alap okosóráért....

Ezt írtam vissza...

Zoltan Krisztin At 01/06/2019 06:56:08 CST
Thanks for modifying your order, but what about the price of the HUAWEI Honor 4 Bracelet?

Since I don't need the product yet, I would like to get my purchase price back to my PayPal account.

When I made the order I paid both products and it is clear to me that if I do not ask for one (more expensive) product (and you confirm the same), I would of course like to get it back.

Since I have paid through PayPal, it may not be difficult for you to return the price of the HUAWEI Honor 4 Bracelet and the amount of the costs charged to you.

Of course, all my documents are available for my transaction ...

thanks
Zoltan Krisztin

[ Szerkesztve ]

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#33713) eisento


eisento
addikt

Sziasztok!

Rendeltem (28/11/2018-an) a kepen lathato termekeket, a mai napig nem jott meg. kezdjek aggodni vagy varjak meg?

Tudom karacsonyi idoszak de azert ilyen lassan nem jott meg egy cucc sem....

[kép]

Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi

(#33714) Dluinet válasza eisento (#33713) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Azért 60 napot várj.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#33715) eisento válasza Dluinet (#33714) üzenetére


eisento
addikt

rendelestol szamitva? csak munkanapokat szamoljak a 60 napba?

Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi

(#33716) lac14548 válasza eisento (#33715) üzenetére


lac14548
aktív tag

Naptári nap

/Motorola V2288/Siemens C35/Siemens MT50/Nokia 6600/HTC Touch Cruise/ZTE Blade/Samsung Galaxy S+/Xiaomi Redmi 1S/Xiaomi Redmi 2 Pro/Xiaomi Redmi Note 6 Pro/Realme 8 ...

(#33717) Lomas válasza eisento (#33715) üzenetére


Lomas
tag

Én most kérdeztem rá, mikortól számíthatok érdemi ügyintézésre. január 19-et írtak. Elfogadtam. November 11-én rendeltem, november 19-én szállították ki. Vagyis szállítástól számolják, ez a legújabb divat... Nem lehet ezeken eligazodni, abszolute nem konzekvens a support, lényegében a visszatérités mikéntjét, értékét is üzletnek tekintik. És ez az, ami baromira nem korrekt.

[ Szerkesztve ]

(#33718) vegyszer válasza Lomas (#33717) üzenetére


vegyszer
addikt

Én ezért kaptam fel a fejem, mikor a Xiaomi új drónját majd két hónappal a megjelenés előtt már elő lehetett rendelni.

Erre hogy működik a PayPal vajon?

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#33719) baligaliba válasza sunnysys (#33106) üzenetére


baligaliba
újonc

Szia!

Ugyanabbam a cipőben járok,mint Te:

Santa Perpètua de Mogoda,Spain, The parcel has left the parcel center.
2018-11-30 12:29:00
San Fernando de Henares (Madrid),Spain, The parcel was handed over to GLS.
2018-11-29 23:16:22
San Fernando de Henares (Madrid),Spain, The parcel has left the parcel center.
2018-11-29 23:16:22
San Fernando de Henares (Madrid),Spain, The parcel has reached the parcel center.
2018-11-29 23:16:17
San Fernando de Henares (Madrid),Spain, The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.
2018-11-29 10:24:20

Neked azóta volt előrehaladás?

(#33720) vandor01


vandor01
őstag

kari elott egy kupacban fotoztam ertekeltem az utolso vasarlasokat aztan dorzsolve a tenyerem vártam a pontokat minimum 500.at..... 2 hét utan sincs semmi.... persze review-im fent vannak kepekkel szépszavakkal barki olvashatja nezegetheti.... support azt irta mivel a vasarlasaim atvételei regebbiek mint 1 honap ezert lofasz pont jár...... ja nem! azert adnak 70pontot...
na szép a GB már a szutyok pontokkal is szivozik.... kertem akkor utolso reviewmat tavolitsák el a rendszerbol mert nem engedelyezem a megjelenésuket... amugy is tobbet dolgoztam vele mint 70 pont tobbet kerek de nem 71-et! minimum 400!.... :D :DDD
szarfaszu banda.... a biztivel meg regelt kuldemennyel sok cuccok mar dragabb mint az ALIn.... egy valami miatt erheti meg néha neha GB-tol vasarolni.... bazseválhatsz a pontokkal esetleg sarc mentes postazasi utvonal EU raktar? :D

[ Szerkesztve ]

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#33721) anadroid válasza vandor01 (#33720) üzenetére


anadroid
senior tag

Tavaly tavasszal változott meg a reviewra adható pontok rendszere ilyenre.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#33722) vandor01 válasza anadroid (#33721) üzenetére


vandor01
őstag

értem én :)
de mikor rakantintasz a reviewra akkor kuldhetne uzenetet hulye gyoker ne dolgozz vele mert lofaszt kapsz erte de azert majd kirakjuk ha mar ingyeee csinaltad nekunk :DDD :DDD :DDD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#33723) Silent77 válasza Silent77 (#33641) üzenetére


Silent77
Topikgazda

22db érkezett, ezeket reggel elküldöm.

Ahogy írtam, nem biztos, hogy tudok segíteni, de megteszek mindent.
Privátokra ahogy időm engedi válaszolok.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33724) Atomgeszi válasza Silent77 (#33723) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Nem semmi.. És,ha egybevesszük mondjuk az én 1,5 évvel ezelőttimet, meg amik itt elhangzottak, meg akik nem olvasták mondjuk, hogy írjanak neked emailt.. ez hatalmas szám.. :Y

(#33725) vandor01 válasza vandor01 (#33722) üzenetére


vandor01
őstag

na megy a pontokkal a bazseva.... ha nem a zsetonnal meg wallet meg paypallal lehet csinalni.... akkor csinaljak a ponotkkal :DDD a 70 helyett ajanlottak 200.at! lassacskan meglesz a fele! :) ezt a kinai cigo nepseget :D :DDD a hold sotetoldala mar megvolt! :C ebbol tellik majd a mars utazasra :DDD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#33726) gyjofi válasza petyuska74 (#32536) üzenetére


gyjofi
tag

Szia!

Én is épp most rendeltem egy M365-öt, de nem tudtam meg pontosan, hogy mi az az EU Ocean shipping. Ha valaki tudja, engem is érdekelne.

Korábban rendeltem onnan 3D nyomtatót, FPV szemüveget és mindkettő EU (...) shippingel jött, ami abban merült ki, hogy átreptették/áthajózták kínából egy eu raktárba, majd onnan tovább DHL/GLS-el és így vám és áfa mentes volt. Gondolom itt is ez lehet a metódus. Illetve reménykedem benne. :)

(#33727) pelenka35


pelenka35
őstag

Dear Karoly,

Thank you for your reply.

Since you didn't pay any insurance for your order and till now you haven't received your order so we consider that your order may be lost on the way but we can not open a claim to the shipping company because there is no insurance so please understand this is a loss for both of us.

Please consider our solutions:

1) Resend the item upon repaying 50% of the order value.

In this case we will send you an invoice to submit the payment of 90 USD via PayPal.

Please confirm your shipping address again in this format:

Customer: , Shipping Address: , city: state: , zip_code: , country: HU, phone:

2) Partial refund to your Wallet as store credit.

We can refund 90 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 1 points for every 1 USD. e.g. 1 USD=1 points, 3 USD=3 points etc.).

This refund will be processed within 24 hours.

You can use both your Wallet and points to purchase your future products.

Learn more about wallet benefits : http://www.GearBest.com/m-article.htm?id=111

Learn more about points benefits : http://www.GearBest.com/about/about-points.html

3) Partial refund to your original payment account.

In this case, we can refund 90 USD to your original payment account.

Thank you for your understanding.

Please feel free to contact us anytime.

Best Regards

Ada

GearBest Customer Service

http://www.gearbest.com

Én itt tartok fordulhatok már a paypalhoz , hogy intézzék ők a dolgot ?

Gamertag:Rob3rt75

(#33728) Bogyi007 válasza Bogyi007 (#33712) üzenetére


Bogyi007
veterán

Gearbest Customer Support At 01/07/2019 11:28:05 CST
Dear Zoltán

Thank you for contacting GearBest about your order.

Once the order be shipped out, please contact us ,we will refund the difference price on your paypal account or GB wallet account.

Thank you for your understanding.

Best regards
Susan.Zuo
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Zoltan Krisztin At 01/07/2019 02:21:38 CST
Thank you for your administration!

Okay so I like it better. I would ask for a refund on your PayPal account (contact xxxxxxxxx@gmail.com anyway)

Thanks to Zoltan Krisztin

[ Szerkesztve ]

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#33729) Dieneshero válasza viktorhu (#33622) üzenetére


Dieneshero
újonc

Valóban nem olvastam el. Eddigi tapasztalataim azok voltak a paypallal kapcsolatban, ha nem kaptam meg egy csomagot a szállítási idő elteltével hogy, vissza fizették a pénzt.
Paypal azt írta jan 20ig kivizsgálja az ügyet. Bár érdekesnek találom hogy, ennyien rendelnek, vész el csomag mindig kb ugyan ott, NEM TUDJA igazolni hogy, én át vettem volna a csomagot, mivel meg se jött.
Ráadásul gondolom rengeteg panasz megy ugyan erre a szállítási mizériára, főleg a GB részéről.
110e volt a teló, ráadásul biztosítást is kötöttem. AZért az elég tré ha nem védi a vevőt a pp, a bizti.
45 nap csak nem 60, de elég érdekes lenne, ha ezt megtehetnék, a pp meg hagyná, akkor behúznának rengeteg embert, amiből nem hiszem hogy nem lenne nagyobb ügy.

(#33730) viktorhu válasza Dieneshero (#33729) üzenetére


viktorhu
veterán

Majd kiderül, reméljük, hogy jól végződik a dolog. Csak amíg a 60 nap nem telik le, a paypal elfogadja, hogy még úton lehet a csomag, és mondhatják, hogy várjál még rá - de ezzel el is vesztetted a paypal-közvetítés lehetőségét.

Talán ha a német postának tudnál írni, és megírnák Neked, hogy az valószínűleg elveszett, az segítene a paypalnál.

Szerk: ha biztosításod is van, akkor tényleg nagyon elhamarkodottan nyitottál paypal case-t, ki kellett volna várnod a hatvan napot, és a gearbest fizetett volna :(

[ Szerkesztve ]

(#33731) Kecsotam


Kecsotam
tag

Nekem is a héten jár le a 60 nap az Mi8-amra. Mivel volt biztosításom így nagyon reménykedem benne, hogy nem fognak próbálkozni.
Viszont engem inkább most az érdekelne, hogy változott valami az EU Express szállítás? Mintha valahol azt láttam volna most már a holland posta végzi a DHL helyett. Ez esetben gondolom nem megy át a bermuda háromszögön. Vagy az a holland EU az valami más?

(#33732) Atomgeszi válasza Kecsotam (#33731) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Elvileg az hollandokon keresztül megy és egyelőre gyorsabb is.

(#33733) huliganboy válasza Kecsotam (#33731) üzenetére


huliganboy
addikt

Szia

Nekem is úton van egy... NL posta számot kaptam elsőre, majd megjelent egy DHL-es német postás szám... az él a másik nem... Ma érkezett Radefeld elosztóba.

2019-01-07 09:21
Radefeld, Germany, The international shipment has been processed in the parcel center of origin
2018-12-20 18:59
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Kíváncsian várom innen hová megy, vagy marad valaki "zsebébe"..

(#33734) rolandrepasi válasza viktorhu (#33730) üzenetére


rolandrepasi
tag

Nekem dec 11-telt le a 60 nap. Volt biztosításom. Vártam türelmesen,nem írkáltam. Ennek ellenére a gb még 1 hétig kínlódott. Végül paypal lett belőle. Az ő döntésüket várom december 20-a óta.... Kíváncsi leszek. Szerencse hogy unokabátyám Münchenben adótanácsadó menedzser. Az ő segítségével fogom felhívni a német adóhatóság és megfelelő szervek figyelmét a gb tevékenységére. Persze ha rám nézve negatívan dönt a paypal. Kezd elegem lenni a kínaiak mentalitásából. Amíg nem veszel valami a se...det is kinyalnák. De ha utána valami gond van még hülyének néznek.. Persze ezt itthon is eljátszák, de fogom magam és odamegyek. De most? Eléggé nagy a távolság...

(#33735) viktorhu válasza rolandrepasi (#33734) üzenetére


viktorhu
veterán

Ha letelt a hatvan nap, az eddigi itteni tapasztalatok szerint neked fog ítélni a paypal. Megkéred, hogy kerestessék a csomagot, pár nap múlva rákérdezel a keresés eredményére, kamu válasz, mert nem tudják érdemben kerestetni - mész a paypalhoz.

(#33736) #63390720 válasza viktorhu (#33735) üzenetére


#63390720
törölt tag

Én meg arra leszek kíváncsi hogy a paypal meddig ül majd a döntésen...

(#33737) rolandrepasi válasza viktorhu (#33735) üzenetére


rolandrepasi
tag

Ezen túl vagyunk. Mondták hogy elvitte a mókár a csomagot. Még a német dhl-el is váltottam emailt. Ők rendesen leírták hogy a feladó hatásköre a kerestetés. Volt már máskor is hogy így jártam. De akkor nem problémáztak. Elhiszem hogy sok az ellopott csomag. De a szállítási és behozatali csatornát azt ők kreálták...

(#33738) viktorhu válasza rolandrepasi (#33737) üzenetére


viktorhu
veterán

Akkor nem lesz gond szerintem, csatold ezeket az infókat is a paypal-ügyedhez, meg gondolom elküldted Silent77-nek is emailben a rendelésed számát, így ő is próbál intézkedni.

(#33739) Tarokk79


Tarokk79
aktív tag

A németeknél nekem is elveszett a csomagom, de én már megkaptam a refundot. Bár azzal is húzták az időt.

Most rendeltem egy másik telefont. Az Hollandián keresztül jön. A holland posta szerint 12.28-án megérkezett Magyarországra a csomag, de a magyar posta ma azt mondta, ők még nem látják a rendszerükbe.

Kezdjek aggódni itt is?

[ Szerkesztve ]

(#33740) Timyyy


Timyyy
őstag

Eltűnt telefon ügy folytatódik, ugyebár nyitva van a ticketem, még a 60 nap nem telt le, de már kerestetem a csomagom.
Ezzel párhuzamosan nyitott ma egy külön új ticketet a GB, aminek ez a szövege:

We are sorry for the delivery issue of your package.
(1) The latest logistics information:
2018-12-19 13:40:00The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization.
2018-12-19 10:17:00The international shipment has been processed in the export parcel center
2018-12-18 21:44:00The international shipment has been processed in the parcel center of origin
2) Your delivery deadline is February 4,2019.
This is the deadline given by the shipping company, as in some rare case it will take longer than the delivery time frame to deliver the package.
3)To resolve the problem, please kindly tell us your address again.
Consignee name:
Detailed address:
City:
State:
Zip code:
Country:
Phone number:
We sincerely apologize for any inconvenience we caused. Look forward to hearing from you.

Más is kapott ilyet? Most ha ezt kitöltöm újra az adataimmal és elküldöm nekik (ahogy meg is tettem), akkor tulképp mi fog történni? És miért külön ticketben írták ezt?

(#33741) rolandrepasi válasza Timyyy (#33740) üzenetére


rolandrepasi
tag

Semmi nem fog történni... Időhúzás... Sablon üzenet a te csomag számoddal ... Nekem 2x küldtek ilyet..

(#33742) vandor01 válasza Tarokk79 (#33739) üzenetére


vandor01
őstag

most akkor hol tunik el a telefon?
nemeteknel vagy orbaniaban?
izgibizgi kerdesek......

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#33743) bul07 válasza Timyyy (#33740) üzenetére


bul07
nagyúr

Nem lehet hogy Silent77 közbenjárása reagálva nyitottak ők

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#33744) walakyb válasza Dieneshero (#33729) üzenetére


walakyb
aktív tag

Ha jól számolom 18 nappal feladás után már PP-hez szaladtál. Én a helyedben örülnék, hogy a PP jan 20-ig elhuzza a vizsgálatot, ennyi idő alatt simán visszadobták volna, hogy "várj a seggeden, még úton van a csomag". 18 nap alatt karácsonyi szezonban nagy mázlival a leggyorsabb csomag TALÁN megérkezik, nemhogy egy eleve inkább 3-4 hetes átlagos szállítású dolog.

(#33745) Lomas válasza Timyyy (#33740) üzenetére


Lomas
tag

Velem is ez történt... Csak nem pontosan így. A régi ticketben kérték az adatok megerősítését, amit elküldtem, erre délután nyitottak egy másikat, amelyben azt kérik, hogy előfordulhat, hogy nekem kell begyüjteni a "helyi DHL"-nél... Írtam nekik, hogy ne kezdjük már el mégegyszer ezt a kört, különben sincs semmi közöm a "helyi DHL"-hez, mer EU Priority Line-val rendeltem, azt a DHL Deutce Post szállítja magyarországra, onnét meg a magyar posta - ami nem helyi DHL - hozza, hozná házhoz. De gondolom, ezt nem nekem kellene ismertetni velük...
Vicc ez a cég, szerintem annyi problémás ügyük van, hogy már azt sem tudják hol vannak...

[ Szerkesztve ]

(#33746) Lomas válasza bul07 (#33743) üzenetére


Lomas
tag

Ez bennem is felmerült, de remélem nem az a válaszuk, hogy kezdjük elölről az egészet, azokat a köröket, amit már két hete is többedszerre megfutottunk... Helyi DHL, ja... tudják ezek, egyáltalán ki szállít nekik? Asszem 18-án írok ismét a helyi DHL-nek, a postának, meg a Deuche post-nak, 19-én az egészet elküldöm nekik, utoljára megkérdezem a nyomozás eredményéről meg a visszatérítésről őket, aztán megyek a bankba, én nem szórakozom többet egy ilyen ócska piti kis céggel, az biztos.
Amúgy néztetek már külföldi oldalakat? Nem csak minket érint, mindenhol szidják őket...

(#33747) vandor01 válasza Lomas (#33746) üzenetére


vandor01
őstag

akkor a tokosoknal lopizzak a telcsiket es enyebb konnyen ertekesithezo cuccokat!

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#33748) Silent77 válasza bul07 (#33743) üzenetére


Silent77
Topikgazda

Nem tudom, lehet. Reggel továbbítottam a kapcsolatomnak, és odaírtam mindhez, hogy full refund.
Beszélni ezután fogok vele, de a régi kapcsolatomnak is jelezni akarom, mert Ő tudott segíteni anno.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#33749) Lomas válasza Silent77 (#33748) üzenetére


Lomas
tag

Köszönöm - szerintem mindenki nevében, aki a feuchti ügyben érintett - hogy próbálsz nekünk segíteni! Kérlek jelezd továbbra is, ha bármi információd van.

De most komolyan, már boztosított csomagoknál sem korrektek? Mi fizettünk egy olyan biztosítást, amit nem is kellett volna igazán, mert a csomagokért övék a felelősség, úgy gondolom, őket nem éri kár a mi biztosításunk miatt, és ezt nem akarják továbbadni? Hát milyen cég ez, könyörgöm...

[ Szerkesztve ]

(#33750) Flexy90 válasza Silent77 (#33748) üzenetére


Flexy90
senior tag

:R
Valószínűleg a Te közbenjárásod miatt nyitottak új ticketet, mert én is kaptam.
Nekem egy Winter nevezetű írt, de nem kérte újra a címem, csak írta, hogy várjak 5-7 munkanapot és felajánlott néhány pontot. Nem bánnám, ha nem kellene februárig várni a pénzemre, de türelmes vagyok :)

Szerk.: A ticketek nektek is csak linkről nyílnak meg? Ha listából kattintok, hibát dob és nem nyitja meg.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Fan

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.