Hirdetés

2024. június 15., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9780) Attix82 válasza Superhun (#9776) üzenetére


Attix82
őstag

Gyakorlatba ez nem megy, a Vevő is sok mindent elkerülhet , ha hagyja az eladót beviszgáltatni.
Mert:
1. lehet nem is az a termék a hibás , hanem más miatt
2. nincs peres dolog, ha az eladó a szemébe mondja, hogy hát elejtetted. Fizikai sérülés. Jobb mintha az eladó kiküld egy bírósági papírt ,hogy 100 000 ft ..közbe a termék volt 12e ft.

A fent említett bíróságos ügyben 1 db nagy hiba volt: a javítás , mert tilos javítani ha 3 munkanapon belül viszed vissza a boltba.

Aztán a többi márcsak mellékes dolog volt + valószínű más problémák is voltak ott.

+ mint említettem, sok helyen nincs raktáron pont az a termék, így beszerzési idő is van....ha ragaszkodik a vevő ahhoz a termékhez, de miért ne ragaszkodna hisz az kell neki :) Így az azonnali csere értelmét veszti.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.