Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8665) marcyman válasza Attix82 (#8661) üzenetére


marcyman
aktív tag

Persze értelek én, de ettől függetlenül ne legyen már elfogadott, hogy a hibás terméket ne cseréljék vissza garanciális időn belül. (Pláne egy ilyen kaliberű cégnél, és egy ilyen kaliberű monitornál.) Na majd kiderül, egyelőre ezt visszaküldöm, ha a másik is hibás addig nem nyugszom míg tökéleteset nem kapok. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.