Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8351) jolti05 válasza asdf_ (#8349) üzenetére


jolti05
őstag

Szermély szerint, Te mit javasolsz?
Pont annyi véleményt olvastam idáig, annyi mindent írtatok, hogy csak fogom a fejem, hogy akkor most merre induljak.
Egy kedves barátom szerint egy nagyobb csoportot kellene szervezni, elmenni a boltba, kicsapni kicsit a balhét, persze csak szóban, majd közölni, hogy ahol lehet, megy a lejárató kampány (facebook, stb), és ha kell, naponta megjelenünk a bolt előtt, eltántorítva az oda betérőket a vásárlástól.

A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...

(#8352) jolti05 válasza sasa311 (#8350) üzenetére


jolti05
őstag

Sajnos még egy 19.990 forintos cipővel sem (ennyibe került), mivel egyetemi hallgatóként nem engedhetem meg magamnak, hogy pereskedjek.

A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...

(#8353) Turbolada II válasza jolti05 (#8351) üzenetére


Turbolada II
őstag

Ha a bolt nem fogadja el a békéltető ajánlását, akkor azt a netre kirakják. Nem túl gyakran fordul elő, hogy nem fogadják el az ajánlást. (nem éri meg az ingyen negatív reklámot)

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8354) Turbolada II válasza jolti05 (#8352) üzenetére


Turbolada II
őstag

500 egyezség vagy ajánlás született 2012 első felében és 26 kötelezés.

Összesen 200 egyezség volt, az ajánlások 61%-át pedig teljesítették. nem teljesítők többnyire nagy cégek (posta, bank) voltak. Tehát összesen 500-ból 380-an jártak jól. Persze, ha az alaptalan eljárásokat nem számoljuk ide.

[ Szerkesztve ]

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8355) jolti05 válasza Turbolada II (#8353) üzenetére


jolti05
őstag

Köszönöm, és a statisztikát is.

Ezennel azt hiszem, megszületett a döntés. Bemegyek majd a boltba, elmesélem a boltvezetőnek, hogy ezt a szakvéleményt én nem fogadom el, örülnék neki, ha ott helyben meg tudnánk beszélni, ha pedig nagyon ellenáll, akkor végigcsinálom a békéltető prodecúrát, és várom majd az eredményét.

A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...

(#8356) dethroner válasza jolti05 (#8355) üzenetére


dethroner
veterán

Én azt javaslom igenis menj a békéltetőkhöz. A tárgyalásra el sem jött nekem a bolt, gondoltam én is magamban mindenféle cifra dolgot, meg hogy semmit nem ér ez az egész, de a tőlük kapott papírnak mégis hanyatt vágta magát a hervis. Szóval első lépésnek jó az, lehet vele eredményt elérni, aztán ha neked adnak igazat de a bolt továbbra is szarik a fejedre, akkor legalább van a kezedben egy hivatalos valami, amire hivatkozhatsz esetleg a bíróságon.

sasa311 Az én szandálom 3000 volt, mégis elmentem volna a bíróságra is ha kell. A bolt az elutasításomkor lehet azt gondolta hogy nem fogok ekkora értékkel foglalkozni, de amikor vittem a békéltetős ajánlást, mégis megcsinálták.

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#8357) D1Rect


D1Rect
félisten

Van nekem egy ismerősöm akinek van egy rossz VGA-ja.
Játék közben és PS-ből kilépve bedobta a "grey screent".
Elsőre át se akarták venni tőle, elhajtották azzal, hogy "használjon régebbi drivert".
Most ott tart, hogy böngészőtől is eldobta magát a kártya és nem adott képet, átvették.

"Megnézték"... Szerintük hibátlan és nem akarják "elküldeni a gyártónak".

Nekem nagyon büdös ez a történet, mit tehet ilyenkor?

(#8358) Turbolada II válasza D1Rect (#8357) üzenetére


Turbolada II
őstag

Ha kéri a vásárlók könyvét, akkor van egy olyan érzésem, hogy el fogják küldeni a szerviznek.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8359) sasa311 válasza D1Rect (#8357) üzenetére


sasa311
veterán

A gyártónak?! Miért, tán importőr kiskereskedés? Vagy netán szürke áru? ...

Vásárlók könyvére rögtön ugranak majd...

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#8360) D1Rect válasza sasa311 (#8359) üzenetére


D1Rect
félisten

Igazából nem tudom hova akarják küldeni (nagykerbe kéne elméletileg), én is azt mondtam neki, hogy ha visszajön mint jó, akkor vásárlók könyve körmölés részletes hibaleírással.

(#8361) ANDROID???


ANDROID???
addikt

Na szépen alakulnak a dolgok...

A készülékem 10.19-én lett leadva (4 szervizelés alkalom), és ma kaptam az sms-t, hogy átvehető.
Elmentem érte, de kiderült, hogy ugyanott felvéste a szerviz a keretet mint az 1. szervizelés alkalmával, pedig ha a másik alsó sarkát választotta volna akkor csavarhúzó nélkül levehette volna a drága szervizes a telefonom hátlapját.Ezen kívül a kijelző plexi ugyanúgy mozog mint leadás előtt. így 4 szervizelés alatt nem sikerült a telefonomat hibátlanul visszaadniuk. Kb aug. óta megy a szervizből ki szervizbe vissza "téma", és már nagyon unalmas. Most a szerviz lapra az került, hogy kérem a cserét, ha már hibátlanná varázsolni nem sikerül a szerviznek. Szerintem ismét "szervizelni" akarja csak a szerviz és cserét nem segít elő.
Amikor a szervizestől kértem, hogy szóljon a vezetőnek nem tette, annyit mondott "itt vagyok én", és leírta a csereigényt a papírra és az a lehetőség maradt, hogy aláírom és elfogadom és majd sms-ben értesítenek, ha a telefonom rendeződött.
Mit tegyek, hogy végre cseréljék a készülékemet?
Az első keret csere után azt mondta a szervizes, hogy fődarab cserével is jár a javítás akkor ezt már célszerűbb lenne cserélniük, mert ugye a költsége így megint csak magasabb lesz mint ha cserélnék már a készüléket végre.????

A sok utánajárást nem fogja számomra kárpótolni senki, nem beszélve arról, hogy a szervizelés alatti idővel a T le akarja rövidíteni a jótállási időt (legalábbis a wstend szervizben a T dolgozó azt mondta, hogy azzal az idővel nem lesz hosszabb, még ha az alkatrész új is arra is csak az eredeti jótállási határidő.

Ilyen esetben azért már nem szabadna, hogy kérdéses legyen a csere és valami kárpótlás...

(#8362) Turbolada II válasza ANDROID??? (#8361) üzenetére


Turbolada II
őstag

Bemondással nem lehet a hatályos jogszabályokat felülírni. Vásárlók könyve, fogyasztóvédelem. Csere helyett állj el a szerződéstől.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8363) asdf_ válasza Turbolada II (#8362) üzenetére


asdf_
veterán

Kedvezmenyes keszulekvasarlasnal elallni a szerzodestol az nagy rumli szerintem. Legalabbis nagyot neznek, ha a T visszallitana a kedvezmenyes keszulekvasarlasra valo jogosultsagat (vissza kene, mert ugye a szerzodes elotti allapotot kene visszallitani, de hat sok szerencset hozza).

[ Szerkesztve ]

(#8364) asdf_ válasza ANDROID??? (#8361) üzenetére


asdf_
veterán

nem beszélve arról, hogy a szervizelés alatti idővel a T le akarja rövidíteni a jótállási időt (legalábbis a wstend szervizben a T dolgozó azt mondta, hogy azzal az idővel nem lesz hosszabb, még ha az alkatrész új is arra is csak az eredeti jótállási határidő.

Mondtad neki, hogy ezt az egbekialto baromsagot adja mar irasba? (Jo, ok, a masodik evben, ami a gyarto onkent vallalt korlatozott jotallasa jellemzoen, ott billegosen lehet ilyet csinalni -vagy ha ez nem tetszik, akkor viszel szakvelemenyt es szavatossagban intezteted a gyartoi masodik ev korlatozottja helyett-, de az elso evben teljesen egyertelmuen nem lehet ilyet csinalni, ott csak es kizarolag uj alkatresz kerulhet beepitesre, es az uj alkatreszre ujraindul a moka. Esetleg arra gondolhatott, hogy hiaba cserel ki egy alkatreszt mondjuk egy fel eves telefonon, onnantol neked nem az 1+1 eves jotallasod fog elni, hanem az 1 ev kotelezo, jogszabaly szerint eloirt, es a gyarto altal onkent vallalt viszont nem egy ev lesz, hanem annak hatarideje valtozatlanul a vasarlas napjatol szamitott ket evig el. Na ilyet viszont -szerintem, ha jol le van papirozva- tenyleg lehet).
Remelem azert, az osszes leadasrol es visszavetelrol van datumos papirod.

[ Szerkesztve ]

(#8365) jolti05 válasza dethroner (#8356) üzenetére


jolti05
őstag

Bíróságra biztosan nem mennék, mert nem tudok arra pénzt áldozni, hogy bebizonyítsam az igazam. Mindenesetre, ha lement a zh időszak, ellátogatok a békéltetőkhöz.

A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...

(#8366) ANDROID??? válasza asdf_ (#8364) üzenetére


ANDROID???
addikt

Persze az összes átadás-átvételről megvan minden papír...

(#8367) csoki


csoki
senior tag

Helló!

Előre is bocsi, kicsit hosszú lett :B de így remélem átlátható az egész (vagy nem mert kifelejtettem még lehet így is dolgokat :) )

Következő a történetem: 10.24-én leadtam a gépemet a számtechboltba bevizsgálásra, mivel szerintem meghalt az alaplap benne (garanciális). Ezt következő napra ők is megerősítették, bevették szervízbe, küldik vissza nagykerbe. Kérdezték h tudok-e nélküle élni/dolgozni... mondtam van egy laptop, dolgozni elég (játszani nyilván nem és nem titok h azért szeretnék azt is rajta nem véletlenül van benne egy gtx460:) )
1 hét múlva (okt 30án) telefonálok mi a helyzet vele, mondták h még a nagykerben van.
2 hét múlva ismét telefon, ugyanaz a helyzet.
3 hét múlva is ugyanez a helyzet, de mondták h néznek nekem egy csere alaplapot addig amíg visszajön az enyém. mondtam h nem akarok variálni (gépet visszahozni (kocsim nincs), esetleg új wint telepíteni), várok még
4 hét múlva még mindig nagyker ül rajta.
5 hét múlva azaz a héten, kedden bementem ismét érdeklődni (arra jártam épp), mondták h hívjam köv. nap őket mert akkora lehet lesz plusz infójuk. hívom is őket tegnap, mondják h biztos h javítani fogják az alaplapot, csak kérdés mikorra, ugyanis vissza kell(ett) elvileg küldeni egészen ázsiába, az meg hajóval jópár hét... mondta a srác h már nekik kellemetlen (hát még nekem...) és többek közt az ilyen ügyek miatt szakították meg ezzel a nagykerrel már a kapcsolatot, és h hívjam ma őket, kitalálnak valamit nekem (csere alaplap...) h tudjon használni a gépem

Olvastam első hsz-ben h már nincs idő meghatározva javításra de ez azért már nonszensz...
mit tudok tenni? ma még nem hívtam őket....
(bolttal amúgy eddig semmi problémám nem volt, kb 10 éve onnan veszek szinte minden szgépes cuccot, korrektek)

üdv: CSoki

[ Szerkesztve ]

(#8368) csoki


csoki
senior tag

fejlemény: nem akarnak tovább váratni, adnak egy ideiglenes alaplapot aztán majd ha megjön az enyém akkor kicserélik... találtak ugyanolyan chipsetes alaplapot elvileg (vagy hasonlót gondolom mivel az enyém 785g) de nincs rajta ide csatlakozó nekem meg a jó öreg pioneer 111d dvdíróm még olyan, így még kapok egy ideiglenes sata-s dvd-írót is.
ma már mehetnék is érte, de munka miatt csak holnap tudom elvinni...

(#8369) dethroner válasza csoki (#8367) üzenetére


dethroner
veterán

"javítani fogják az alaplapot, csak kérdés mikorra, ugyanis vissza kell(ett) elvileg küldeni egészen ázsiába, az meg hajóval jópár hét... "

Mekkora mákod van hogy már feltalálták a hajót, képzeld meddig várhatnál a lapra ha mondjuk tevekaravánon hoznák-vinnék :D

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#8370) csoki válasza dethroner (#8369) üzenetére


csoki
senior tag

hát ha még gyalog :DDD

na de viccet félretéve: visszaolvastam közben 100-150 hsz-t, és láttam h írtak olyat ugye h elállhatok a javítástól/cserétől (cserélni amúgysem tudnák).
kérdés pontosan mennyi idő után (35 napja van náluk) vagy mitől függ ez?

jegyzőkönyv se lett felvéve amikor beadtam, csak adtak először egy "szervíz átvételi elismervény (munkalap)"-ot majd másnap egy "garanciális / szervíz bevételezés (jegyzőkönyv)" nevezetű lapot, na de ezen a "jegyzőkönyvön" nincs rajta az ára az alaplapomnak ill. a címem is hiányzik, plusz az igényemhez se írtak semmit (gondolom javítás ilyenkor az alap) ... többi megvan a standard jegyzőkönyvhöz képest...

most mondjon valaki biztosat/okosat :R

[ Szerkesztve ]

(#8371) Turbolada II válasza csoki (#8370) üzenetére


Turbolada II
őstag

Ezeknek az adatoknak kell a jegyzőkönyvben szerepelniük.

a) a fogyasztó nevét, címét,

b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: termék) megnevezését, vételárát,

c) a vásárlás időpontját,

d) a hiba bejelentésének időpontját,

e) a hiba leírását,

f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,

g) a kifogás rendezésének módját.

Ha valamelyik hiányzik akkor az az anyagi jog megsértése, ami megalapozhatja az elállást.

[ Szerkesztve ]

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8372) csoki válasza Turbolada II (#8371) üzenetére


csoki
senior tag

a) név megvan, cím nem(garancia levélen sincs cím, viszont tel szám mindenhol)
b) megnevezés oké, vételár nincs
c) d) e) ok
f) ilyen van a lapon: "Egyéb, az üzlet jótállásra vonatkozó kikötése, feltétele, megjegyzése, az ügyfél esetleges igénye:" és nincs semmi odaírva
g) "A teljesülés módja:" és ide sincs írva semmi

mit csináljak akkor így holnap amikor bemegyek?
ezekre hivatkozva ne fogadjam el az ideiglenes lapot hanem álljak el a javítástól és kérjem vissza a pénzem? (ha nem kötekednek akkor levásárolnám én amúgy ott egy másik, újabb alaplapra és kész...(tudom ilyen nincs igazából, de vegyük úgy mintha vissazadnák a pénzt és egyből vennék helyette mást))

[ Szerkesztve ]

(#8373) #40731136


#40731136
törölt tag

Sziasztok!

Van (volt) egy (akkor még 1 hétig) garanciális Gigabyte egerem, amely elromlott (egy kattintást kettőnek érzékelt, mikrokapcsoló hiba), ezért visszavittem a helyi boltba, ahol vettem (PC Host Miskolcon). Az úr azt mondta, hogy ő kipróbálja, tényleg rossz-e. Ekkor elmondtam neki, hogy ez a hiba random jellegű, tehát van, amikor 1-2 napot jól működik az egér, aztán újra használhatatlan, szóval nem feltétlenül fog előjönni a hiba most. Természetesen Murphy törvénye alapján pont jó volt akkor az egér, mikor kipróbálta. Mondtam neki, hogy attól még legyen szíves felküldeni a Gigabyte márkaszervizébe Budapestre, állapítsák meg ők a hibát és javítsák/cseréljék, nekem nem sürgős, tudom nélkülözni addig az egeret. Azt mondta ekkor, hogy ő nem küldi, mert ha kiderül, hogy mégsem rossz, akkor az ő kára megfizetni a postaköltséget. Ilyet tehetett volna egyáltalán az eladó? Nem kellett volna neki automatikusan küldenie a cuccot? Elmondtam a fickónak, hogy nem véletlenül hoztam vissza az egeret, mert hamarosan lejár a garanciája, most még van esélyem, hogy megjavítsák, később bukom a dolgot. Erre ő nem mondott semmit. (Gondolom ő meg úgy vélekedett, biztosan jó az az egér, csak gari lejárta előtt gyorsan cseréltetni akarom, jól kitolva vele. De könyörgöm, arról nem tehetek, ha a gari lejárta előtt 1 héttel mondja be az unalmast az egér. A garancia az garancia. :( ) Annyit mondott a fickó "nagy kegyesen", hogy ha a gari lejárta után 1 hónappal még produkálja a hibát, akkor ő megjavítja. De nem volt mit tenni, hazahoztam az egeret.
1-2 napig valóban jól szuperált, aztán a garancia lejárta után 1 nappal művi pontossággal, újra elkezdett rosszalkodni. Visszavittem ismét, de Murphy törvénye alapján ott ismét nem produkálta a hibát. Az eladó mondta, hogy amíg ő nem tapasztalja a hibát, nem javítja meg. Elmondtam az eladónak, hogy elég valószínűtlen, hogy egy rossznak kikiáltott, egyébként teljesen jól működő egérrel rohangálok a boltba, égetve a pofámat, a garanciális idő lejárta után, rongyos 3-4 ezer forintért eladva a becsületemet. De nem volt mit tenni, ismét hazahoztam az egeret.

Persze most már teljesen mindegy, a gari lejárt, meg a sztori második fele annyira nem is érdekes a kérdésem szempontjából, de érdekelne, hogy amikor még garanciális volt az egér, akkor az eladó helyesen járt-e el. Pl. most ha nekem lett volna egy hiper-szuper LGA2011-es Core i7 3930K procim, ami hibás, akkor annál is kerített volna a föld alól egy LGA2011-es alaplapot, kipróbálni, hogy tényleg valósat állítok-e amikor azt mondom, hogy rossz a processzor? Nem hinném...
Rajtam maradt a még mindig rossz egér, a garancia pedig lejárt.

A választ előre is köszönöm. :R

[ Szerkesztve ]

(#8374) Turbolada II válasza csoki (#8372) üzenetére


Turbolada II
őstag

1. 15 nap bőven letelt, jelentős kellemetlenség ért bla, bla
2. a jegyzőkönyv nem a jogszabályoknak megfelelő

Ha neked a levásárlás is jó, tégy úgy. (persze ha olcsó a bolt)

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8375) csoki válasza Turbolada II (#8374) üzenetére


csoki
senior tag

1. az igaz hogy letelt de nincs rá szabályzat tudtommal h mennyi idejük van rá megjavítani, csak annyi h törekednek rá 15 napon belül; jelentős kellemetlenségre meg lehet azt mondják h ők felajánlották egyből h adnak egy másikat amíg megjavítják az enyémet ( ne érts félre nem kötekedni akarok, csak fel akarok készülni minden eshetőségre)

2. na ebbe nem köthetnek bele :)

1-2 ezerrel olcsóbban is meg tudnám venni a kiszemelt alaplapot máshol (24 helyett 22ért), de ha itt át is szerelik nekem, akkor annyit megérne.... már ha van éppen náluk olyan készleten... rossz alaplapom is 22-24 ft volt kb

(#8376) Turbolada II válasza csoki (#8375) üzenetére


Turbolada II
őstag

Ha adtak alaplapot akkor azzal megfeleltek az együttműködési kötelezettség és jóhiszeműség polgári jogi alapelveinek, de attól függetlenül neked ez így is okozhat jelentős érdeksérelmet. Max. 1-2 hetet várj tovább.

[ Szerkesztve ]

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8377) dethroner válasza Turbolada II (#8376) üzenetére


dethroner
veterán

Pl jelentős kényelmetlenség lehet ha nem pont ugyanolyan chipset van a lapon és emiatt mondjuk újra kéne telepíteni a rendszert.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#8378) csoki válasza Turbolada II (#8376) üzenetére


csoki
senior tag

adni akartak szerintem egyből ezért kérdezték h szükségem van-e rá? (hülye kérdés, nem dísznek van szgépe az embernek...) csak mondtam h nem vészes mivel van egy laptopom is
3 hét után is felajánlották újra, meg ugye most is ( de szerintem bármikor mondtam volna h adjanak egyet mert meggondoltam magam, adtak volna, tényleg rendesek csak most jól megszívatta őket (is) a beszállítójuk (igaz engem ez annyira nem hat meg :) ))

de azért így 5 hét után asztali gép nélkül már tényleg "jelentős kellemetlenség" ért.

csak most kérdés h a rosszul/hiányosan kitöltött jegyzőkönyv miatt (vagy a 35 nap miatt) jogom van-e elállni a javítástól (vagy levásárolhatom-e) a további várakozás elkerülése végett?

ezt a rész már 2* elolvastam, de így világos h most igen vagy nem :F (jegyzőkönyv az biztosan rossz, szóval már csak amiatt is visszakérhetném az alaplap eredeti árát ha minden igaz,ugye?)

(#8377) dethroner na igen legfőképpen emiatt nem akartam/akarok csere alaplapot (más kérdés h amúgy se ártana újra rakni a wint :DDD )

[ Szerkesztve ]

(#8379) csoki válasza csoki (#8378) üzenetére


csoki
senior tag

*így SE világos

lehet az lesz odamegyek kinyomtatva az előbb linkelt oldalt, aztán akkor mehet a "szájkarate" :D

(#8380) Turbolada II válasza #40731136 (#8373) üzenetére


Turbolada II
őstag

Az eladónak kell viselnie továbbá azokat a költségeket, amelyek a jótállási igény érvényesítésével kapcsolatban adódtak.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8381) #40731136 válasza Turbolada II (#8380) üzenetére


#40731136
törölt tag

Tehát az eladónak mindenféleképpen fel kellett volna küldenie a cuccot Pestre, akár hibásnak ítéli, akár nem?

(#8382) Turbolada II válasza #40731136 (#8381) üzenetére


Turbolada II
őstag

Ja, menj vissza, hogy vagy kicserélni vagy bejelentést teszel az NFH-nak. A vásárlók könyvébe mindenképp írj bele.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8383) #40731136 válasza Turbolada II (#8382) üzenetére


#40731136
törölt tag

És az nem érdekes, hogy azóta már lejárt a garancia?

(#8384) Turbolada II válasza #40731136 (#8383) üzenetére


Turbolada II
őstag

Nem, mert jogsértés történt.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8385) ANDROID???


ANDROID???
addikt

Amennyiben a T mobil felé 1430-on (rögzített hívás) tettem panaszt, az azonos értékű a vásárlók könyvébe való bejegyzéssel?
A fogyasztóvédelem felé emailben küldöm a T mobile-val kapcsolatos panaszt az mennyire elegendő kezdésnek?

(#8386) csoki válasza csoki (#8379) üzenetére


csoki
senior tag

alakul a dolog: felhívtam a fogy. védelmet, az ott elmondottak alapján így fogok eljárni:
bemegyek ma, mondom nekik h utánanéztem a jótállás feltételeinek ill felhívtam a fogy. védelmet is és vagy adjanak egy konkrét időpontot h mikorra lesz kész BIZTOSAN az alaplap (max 1 hetet adok még, már 5 hete húzódik az ügy...) vagy egyezzünk meg akkor valahogy : pl adnak egy másik alaplapot ami legalább olyan értékű most mint az enyém volt amikor vettem
ha egyik sem sikerül akkor mondom h megyek fogy. védelemhez a hiányos jegyzőköny miatt, beírok vásárlók könyvébe, ill. békéltető testülethez is fordulok.
ha ezekre se ijednek meg (nem tudunk megegyezni) akkor persze meg is teszem

így szerintetek korrekt/szabályos/jogos?

[ Szerkesztve ]

(#8387) sasa311 válasza csoki (#8386) üzenetére


sasa311
veterán

igen

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#8388) #40731136 válasza Turbolada II (#8384) üzenetére


#40731136
törölt tag

Na, határozott fellépéssel, és azzal, amit mondtál, sikerült meggyőzni az eladót, no meg végre sikerült ott helyben is produkálnia a hibát az egérnek. Miközben igazamat bizonygattam, az eladó egy "Maga nem normális." kommentár mellett kicserélte az az egeret egy újra. Mivel ez már gari időn túl volt, nyilván az ő (bolt) kontójára kaptam az új egeret.

Vajon megérte hülyének nézni a vásárlót? Megérte lehülyézni, később pedig emiatt bocsánatot kérni, mikor beigazolódott, hogy mégis a vásárlónak van igaza? Megérte ezzel idegesíteni a vevőt és saját magát is, igazságtalanul? Megérte megvárni amíg letelik a garanciaidő (ameddig a gyártó kárpótolta volna őt a kárért, nem pedig "saját kontóra" kell adja az új egeret)? Nem hinném. Kénytelen-kelletlen kicserélte, de mindketten éreztük, hogy ott már többet nem fogok vásárolni... :U

Köszönöm a segítséged. :R

[ Szerkesztve ]

(#8389) csoki válasza #40731136 (#8388) üzenetére


csoki
senior tag

remélem ma én is sikerrel járok :)

grat az új egérhez :C

(#8390) Turbolada II válasza #40731136 (#8388) üzenetére


Turbolada II
őstag

Amikor ezt mondta azonnal kértem volna a vásárlók könyvét. Továbbá megúszta volna az egér költségét, ha időben cseréli. Az ilyet nem tudom sajnálni.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8391) #40731136 válasza Turbolada II (#8390) üzenetére


#40731136
törölt tag

Igen-igen. Ha elsőre felküldte volna Pestre a cuccot, vagy cseréli, akkor mindketten megspóroltuk volna az idegeskedést, ő meg az egér árát, azaz 4250 Ft-ot.

(#8389) csoki
Köszi, sok sikert neked is. :R

[ Szerkesztve ]

(#8392) Turbolada II válasza #40731136 (#8391) üzenetére


Turbolada II
őstag

Milyen egér is volt?

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8393) #40731136 válasza Turbolada II (#8392) üzenetére


#40731136
törölt tag

Ilyen, csak v2 verzióban.

(#8394) Turbolada II válasza #40731136 (#8393) üzenetére


Turbolada II
őstag

Sejtettem, az enyém le szokott fagyni 1-2 mp-re. Hamarosan viszem is vissza.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8395) Skyline18


Skyline18
tag

sziasztok
Érdeklődni szeretnék hogy vettem egy Asus laptopot, és a hátulján a gyári számnál legalul ott van hogy 2012-03
gondolom ekkor gyártották. ebből is gondoltam, hogy még lehet rá garancia.
a volt tulaj nem tud semmit mert ő is csak beszámította.
esetleg nem tudnátok segíteni, hogy hol és hogyan tudnám kideríteni, hogy van-e még a gépre garancia esetleg?
köszi!

(#8396) sasa311 válasza #40731136 (#8393) üzenetére


sasa311
veterán

Ilyenkor tűnődöm, hogy én miért nem kapok SOHA olyan ellenfelet, ahol 1 db +3-ascipő van az egész csapatban :)

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#8397) ANDROID??? válasza ANDROID??? (#8385) üzenetére


ANDROID???
addikt

8385 valaki?

(#8398) Atapi válasza Skyline18 (#8395) üzenetére


Atapi
senior tag

elvileg van/lehet rá garancia, de a szerviz garjegy/számla nélkül nem fog vele foglalkozni, jogosan.

(#8399) asdf_ válasza Skyline18 (#8395) üzenetére


asdf_
veterán

Ha C3-mal kezdodik a gyari szama, akkor akkor gyartottak. Probald a gyartoi oldalon a gyari szam szerint beazonositani: http://support.asus.com/download/options.aspx?SLanguage=en&type=4

(#8400) asdf_ válasza ANDROID??? (#8397) üzenetére


asdf_
veterán

A vasarlok konyvebe tett bejegyzesbe 30 napon belul kotelezo valaszolni. Az ugyfelszolgalatnak irt levelre is. A szoban tett panaszra a fene tudja.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.