- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
őstag
Sziasztok!
Szeretném leírni a történetem. Vettem egy iphone 5-öt, a vodafone online shopban. Pár nap alatt meg is érkezett. Futár hozta, gyárilag fóliázott dobozban. Aláírtam a szerződést a futár előtt, ő balra el...én pedig örülök a telefonnak. Épp dolgoztam, így várnom kellett amíg hazaérek a kibontással. Otthon bontogatás...és 2perc öröm után csúnya felismerés: a telefon krómkeretén van egy ütésnyom (elég kicsi, de látható bőven).
Nosza, irány a helyi voda márkakereskedés, az eredmény: nem lehet 3napon belül cserélni, az apple hivatalos szervízébe kell küldeni. Ok,teló fel Pestre, én meg várok. Ez nov. 14.-én történt. A telefon tegnap érkezett vissza, az üzletben pedig azzal fogadtak,h. a hivatalos szervíz szerint nem jogos a csere, így marad az ütött teló. Csodás. Olyan előfizum van, amihez van biztosítás, de ez sem ér semmit.
Azt ajánlották forduljak a fogyasztóvédelemhez...
De fogalmam sincs érdemes-e vagy próbáljak meg együttélni a kis hibával. De azért egy ilyen drága telefonnál, ez eléggé bosszantó.Szerintetek hogy kellene hozzákezdenem a fogyasztóvédelmis dolognak?
A történethez hozzátartozik: pár nappal ezelőtt, amikor a telefon még a szervízben volt, bementem a márkaképviselethez, szerettem volna elállni a szerződéstől, ugye ez 8munkanapon belül lehetséges távollévők között kötött szerződés esetén. Jött az újabb hidegzuhany: ez nem lehetséges, mert amikor aláírtam a futár előtt a szerződést, azzal elfogadtam a feltételeket és nem számít távollévők közötti szerződésnek. A voda hivatalos oldalán az ÁSZF-ben benne van a 8napos határidő. De az eladó szerint az online shop-os rendelés nem ilyen szerződés. Kérdem én...akkor mi az a vodánál? 2lehetőséged van telefont venni: 1. megveszed boltban, ami kizárja a távolos cuccot...vagy 2. rendeled az online shop-ban. Kértem az eladót mondja meg legyen szíves,h. mi számít akkor távollévők között kötött szerződésnek, mire azt mondta: ő nem jogi szakember, nézessem meg ügyvéddel az ÁSZF-t. Jóóóó.....
Most itt vagyok egy gyárilag sérült telefonnal...úgy,hogy több mint egy hétig nálam sem volt és se a telót se a SIM kártyát használni nem tudtam.
-
jeni
félisten
[link] ebben a 30 napos javítási időt nem találom,mert csak annyi van írva,hogy törekednie kell a 15 napos javítási idő elkészültével.
ami értelmezés szerint 15 naptári nap.van egyéb konkrét infó valakinek ezzel kapcsolatban?
-
sasa311
veterán
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát
képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói
szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték
megfizetését igazoló bizonylatot.Tehát NEM KELL a garanciajegy, csak a számla / blokk!
-
asdf_
veterán
válasz
zolee5016 #8293 üzenetére
Jotallasi igeny jotallasi jeggyel ervenyesitheto. Azonban a szamla birtokaban ezt elvileg -ha sajat jotallasi jegyrol beszelunk- nem tart semmibe potolni. De normalis ugyviteli rendszer mellett szamla sem kell, mert lonek egy gyari szamot, es a program megmondja mikor, kinek lett eladva es hogy garis-e meg.
A sima szamla azert nem kivaltoja a jotallasi jegynek, mert azon -jellemzoen- nem szerepel a termeg gyari szama, ellentetben a jotallasi jeggyel. -
zolee5016
őstag
Sziasztok....1 kérdésem lenne...adott egy videokártya ami garis még kb 1 évig...igen kb mert a garipairjai ,jótállási jegye nincsen meg,A számla megvan amin rajta van a dátum is...ezzel lehet garanciás ügyintézést kezdeni?? mármint csak a számlával???
-
asdf_
veterán
válasz
ANDROID??? #8291 üzenetére
Ugy indul ugye egy jotallasos ugyintezes, hogy jogszabalyban eloirt jegyzokonyvet kell felvenni (ennek elmulasztasat is meg lehet jegyezni a vasarlok konyveben) melyben van egy olyan sor, hogy vasarlo altal ervenyesiteni kivant igeny, jelzed, hogy oda a csere szocskat sziveskedjenek felvezetni. Amennyiben ott helyben nem nyilatkoznak rola, hogy elutasitjak a csereigenyt, 3 napjuk van erre, ha ezt nem teszik meg, ujabb bejegyzes a vasarlok konyvebe.
En mondjuk jofej lennek, es mivel a T-nel eloszor jar a telefon, az elozmenyek (3 sikertelen javitas) ismereteben adnam at, kulon kernem, hogy ezt is vezessek fel a munkalapra, ha eztan sem jarnak sikerrel, a jo isten nem fogja alaptalannak itelni a csereigenyedet. Ekkor telo vissza, jegyzokonyv, csereigeny, ha elutasitjak, munkalapok masolataval tertis level t-nek, hogy cserelnek, vagy talalkoztok a bekelteto testuletnel (vagy automatikusan oda fordulsz, es sporolsz egy kis idot ezzel). Mondjuk sajna a bekelteto testulet nem feltetlen olyan, akiktol meg kene ijedniuk, szoval nem biztos, hogy ettol osszeszarjak magukat. -
ANDROID???
addikt
válasz
sasa311 #8290 üzenetére
Rendben, megpróbálom ezt a módszert is, de 70%ban így próbáltam a korábbiakban is és nem jártam sikerrel sajnos...
Igazából nem akarok sem tárgyalásra menni sem egyéb testület általi vizsgálat vagy bármi más költséget megtéríteni és később visszakövetelni, mert ugye a telefont tőlük megrendeltem ők ki is hozták nekem és a szervizelést ők vállalták nem nekem kelljen már ezzel sz@rozni.Különben nagyon tetszett a megfogalmazás
Esetleg, ha ez nem válik be, mi lenne még a tipp?
-
sasa311
veterán
válasz
ANDROID??? #8289 üzenetére
TE: Kezit csókolom, visszahoztam a telefonomat immár 4x mert megint szar (illedelmesen megint hibás). Legyenek kedvesek cserélni most már a készüléket, mert ez kurva ciki (illedelmesen = Jelentős kellemetlenséget okoz).
MANCIKA: Sajnálom, XY szervízzel egyezkedjen, bla bla bla bla bum bumm bla bla
TE: Nem egyezkedek semmilyen szervízzel, krvanyátok (illedelmesen = önöktől vásároltam a telefont, senki mással nem vagyok hajlandó tárgyalni, csakis önökkel és önöktől várom a megoldást is)
MANCIKA: De a szervíz BLA BLA BLA BLA bla bal..bla
TE: Értem, akkor kérném a vásárlók könyvét ahova beírom, hogy kruvanyád (illedelmesen = ahol jegyzőkönyvben szeretném rögzíteni, hogy ÖN, MANCIKA személyesen elutasítja a csereigényemet és teljesen jogszerűtlenül, a törvényi előírásoknak ellentmond, ezzel szándékosan megtéveszt engem, mint vásárlót, továbbá ön, minta a T-mobil hivatalos képviselője állítja, hogy tamtaramtaram). Ezután vagy marha készséges lesz vagy valóban leírod ezeket szépen gyöngybetűkkel a vásárlók könyvébe. 90%-ban nem kell írni...
-
ANDROID???
addikt
válasz
sasa311 #8288 üzenetére
Adhatnál valami jó kis érvelési tippeket
Mert én már sok mindent próbáltam mondani nott, de mindent leszereltek frankón mint ha a falnak beszéltem volna, vagyis sz@r a telefonom sajnálják de ez van, rajtuk múlik, hogy jó legyen de még sem így van sajnálják de ez van...
Szóval, lehet hogy tényleg a szabályos asztal csapkodás lenne a lényegre törő... -
sasa311
veterán
válasz
ANDROID??? #8287 üzenetére
Téged nem kell, hogy érdekeljen, hogy ki kire mutogat. A jogszabály egyértelmű: a garanciális ügyintézést az ELADÓ viseli. Pont. Te a T-től vetted, így a Té -vel kell csak ügyintézned. Ha szar a szervízük oldják meg, szerződjenek mással, stb... Meg se hallgasd azt a mondatot, amiben említik a szervíz szót.
-
ViiiiktorOC
senior tag
(#8282) bullseye + (#8283) asdf_ + (#8284) sasa311
Köszönöm fiúk! Így már értem! Akkor hibásan tudtam ezt, meg más is hibásan mondta!
Bolt vissza nem cserélte, hanem levásárolhattam volna mivel személyesen a nevemre rendeltem.
Egyenlőre megmarad, majd lehet hogy eladom később!
Köszönöm! -
sasa311
veterán
válasz
ANDROID??? #8279 üzenetére
Szard le a szervízt - senkit nem érdekel.
neked CSAKIS a boltban van jogod reklamálni. Majd ők leboxolják a szervízzel.
-
sasa311
veterán
válasz
ViiiiktorOC #8277 üzenetére
Hibátlan termék esetén nem köteles 3 percen belül sem.
-
asdf_
veterán
válasz
ViiiiktorOC #8277 üzenetére
Ha szemelyesen vasaroltad, nem webshopon keresztul -tehat nem tavollevos szerzodesrol beszelunk- akkor igy jartal. A teves vasarlas nem jogosit fel elallasra.
-
bullseye
addikt
válasz
ViiiiktorOC #8277 üzenetére
Bolti cuccokra nincs 3 napos próbakör. Ha neten rendelted, akkor 8 nap van elállásra, mert nem nézhetted meg vagy próbálhattad ki előtte.
A 3 nap arra van, ha hibás, mert akkor csere jár javítás helyett. De ha boltban vetted, és nem nézted meg jó-e arra, amire szeretnéd, akkor csak a bolt jóindulatán múlik, visszaveszik-e.
-
jeni
félisten
válasz
ViiiiktorOC #8280 üzenetére
a neten próbálj rákeresni
-
ANDROID???
addikt
Na a helyzet az, hogy nem pattogtam direkt nem kiabáltam nehogy amiatt kib@sszanak a helyiségből mert azzal ugye nem előre hanem hátra...
A vásárlás webshopon keresztül történt. Viszont mindig valahogy kidumálták, hogy nekem lesz rossz ha elmegyek a fogyasztó védelemhez, mert az nem kötelezi őket semmire stb...Minden alkalommal ott volt nálam az összes papír a szervizelésről is, nehogy belém tudjanak kötni, de hiába.
Ugyanis alcatel készülékről van szó melyet a TELEMAX szervíznek kell küldenie a szolgáltatónak (TMOBILE) és a TELEMAXnak kell adnia a papírt róla, hogy cserélje a TMOBILE. -
jeni
félisten
válasz
ViiiiktorOC #8277 üzenetére
igen szombati nyitva tartás az nekik munkanap.
abban az esetben köteles ha hibás,elvileg levásárolhatod,tudtommal,hogy köteles vissza fizetni ez szerintem boltonként eltérő.
meg kell nézni mi az az elállási jog 3 napon belül? -
ViiiiktorOC
senior tag
Üdv.
Vettem egy házimozit. Ha nem felel meg arra amire szerettem volna, akkor 3 napon belül kötelesek visszafizetni a teljes vételárat? 3 munkanap? Bolt szombaton is nyitva van, akkor az munkanap?
köszönöm -
jeni
félisten
és abban az esetben ha a bolt megszűnik de maga a szerviz még müxik?
tehát ez esetben a szervizben töltött 30 naptári napot (és nem a 30 munkanap alapján figyelik) kell figyelembe venni és a 3x javítás utáni elállást vagyis a 4. javításnál mondhatom,hogy köszi már nem kérem a terméket.
és az a fogalmazás,hogy törekedni kell a 15 napos betartására az meg szerintem lutri szöveg.
-
asdf_
veterán
Nem kell igazolnia. Az elado szerv jotallasi kotelezettsege fennall anelkul is, hogy a szerviz barmit mondana a keszulekrol. A szerviz csereutalvanya nelkul nem cserelhetunk, az csak tudatlansag, sajat penz kimelese erdekeben elkovetett szandekos/nem szandekos jogsertes, lerazoszoveg (a kivant alahuzando).
Nem aszerint kell jotallnia az elado szervnek, hogy egy szerviz mit ir a papirra, hanem aszerint, amit a jogszabalyok eloirnak neki. Mar csak azert is, mert mivel az elado szerv all szerzodesben a vevovel, a jotallas esetleges nem teljesitesenek jogkovetkezmenyei az elado szervet terhelik (NFH buntetesek, birosagi per vegkimenetele).
Jelen esetben a vasarlas helyen torteno panaszkodasnal -a panasz alapjat alatamasztando- a 4 darab munkalap masolatanak bemutatasaval indit az ember. -
sasa311
veterán
válasz
ANDROID??? #8271 üzenetére
Rosszul csinálhatod
Asztalt veri nem habzó szájjal üvöltözve kell.
Bemész, elmondod a nyűgödet ők meg nyilván leszarnak. Akkor elkéred szépen a vásárlók könyvét és szépen leírod benne, hogy neked mekkora kellemetlenséget okoz, hogy már X napja nincs terméked illetve mennyire rossz, hogy már 4x kell szerelni, egyúttal leírod, hogy ragaszkodsz ahhoz, hogy az üzlet vagy cserélje neked a láthatóan javíthatatlan hibás terméket vagy elállsz a szerződéstől.
Ez sokkal inkább működik, mint a láncfűrész.
-
ANDROID???
addikt
válasz
sasa311 #8269 üzenetére
Az a gond, hogy ez már megvolt az első 3 alkalommal és sikertelen...
Valaki valami konkrétabbat? Mire hivatkozzak, vagy milyen jogszabály "támogatja" a helyzetemet?
Sajnos a 30 nap még messze van, csak azért sajnos, mert akkor nem csak ütném az asztalt hanem stihlt vagy baltát vinnék e célból... -
jeni
félisten
válasz
Vasinger! #8264 üzenetére
szia
érdemes azért a 6500 Ft-t torturát végig vinni. mert ha mégis igazat adnak neked akkor ott a biróság ami még többe kerülne,és lehet,hogy mégse vonatkozik a magyar törvény rájuk,hacsak nem blöffölnek-e?
lehet azért van ráírva a 2 év garancia mert a törvény előírja,hogy a (1év)garanciális dolgot fel kell tüntetni valamiképen.másik pár sorral lejjeb van írva hogy a te esetében törekedni kell a 15 napra.
de ha 30 napso esetről van szó abban az esetben 30 naptári nap vagy 30 munkanap?
ha túlépi az cucc leadási szervizben állási ideje a 30 napot akkor automatikusan él az eláállás jog vagyis kötelező pénz vissza fizetés lép érványbe,esetleg a levásárlási lehetőség? -
sasa311
veterán
válasz
ANDROID??? #8268 üzenetére
Verd az asztalt, az a leghatásosabb.
-
ANDROID???
addikt
válasz
ANDROID??? #8230 üzenetére
A telefon szervízbe leadás óta eltelt már 17 nap is, a papíron a 11.13 a határidő, ilyen esetben mit tegyek?
Mert a készülékem már 4. alkalommal van a szervizben, és az első 3 alkalommal elutasították a csere igényemet, igaz most úgy lett leadva a készülék, hogy a készülék cseréjének igénye az elsődleges.
Menjek be verni az asztalt? Vagy mi a fenét csináljak? A telefon már kellene, és a jogszabályban pedig csak az van leírva, hogy 15 napra kell törekedniük.
??? -
-
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
A minap vettem egy pendriveot innen: katt
A pendrive mellé az van írva, hogy 2 év teljes körű garancia: katt
Ma, mikor mentem a boltba, közölték velem, hogy 72 órás cseregaranciát vállalnak rá, más nem. A pendirveokra nem vonatkozik a 2 év garancia.
Ilyet lehet? Az oldalukon 2 év szerepel, sőt mondok jobbat. a számlán amit adtak azon is 24 hónap szerepel, pontosabban ez áll rajta: KATT
Elvileg a számlán sehol sem jelölték, hogy nem él rá ez a 2 év garancia csak azért, mert pendrive, sőt pont azt írták, hogy garancia levél elvesztése esetén a számla is elég az érvényesítéshez. Természetesen csak számlát adtak.
Azért is hoztam el, még ha nem is tetszett ez a dolog, mert gyártói garancia az élettartamra szól, de nem akarom ezt annyiban hagyni, mert nem szeretem, ha átvernek.
Másrészt meg 8 napon belül gond nélkül visszavihetem, mert webshopban vásároltam....Mit gondoltok erről a dologról? Ez így fair? Ha valamiért elromolna és 2 éven belül van jogom reklamálni a termék legaranciáztatását?
A válaszokat előre is köszönöm!
-
all6atos
tag
-
all6atos
tag
Sziasztok!
Nem sok esélyt látok a sikerre, de azért leírom az esetem.
Vettem itt egy ilyen pendrive-ot bő két hete. Hétvégén teljesen behalt (0 MB), tegnap visszavittem, erre közlik velem, hogy pendrive és memóriakártya esetében csak 3 nap garancia van. A srác megnézte, ott is hibás volt, azt mondta nem veheti át, írjak az ügyfélszolgálatnak, majd kitalálnak valamit... (akivel egyébként gépen folyamatosan beszélt, és szóvá is tettem, amire a válasz az volt, hogy elfoglalt a rendelésekkel...)
Kértem helyben a cserét vagy a pénzt, esetleg valami más megoldást.A 6 hónap szavatosságról még nem találtam egyértelmű infót, de elvileg annak minimum járnia kéne. De, a weboldalon, rendeléskor, és a számlán is 24 hónap garanica van feltűntetve, amire rá is van írva, hogy a számla a garanciajegy.
Egy papírt sikerült kierőszakolnom:
Nyilatkozat:
A mai napon XY által 2012.10.23-án nálunk vásárolt A-Data s102 pro 32GB típusú (sor.szám:11450067) hibás termék átvételét és garanciális ügyintézését megtagadtuk, mivel az ilyen típusú termékre (pendrive, memóriakártya) a számlán feltűntetett 24 hónappal ellentétben 72 órás cseregaranciát vállalunk. Budapest 2012.november 14., aláírás+bélyegzőA számla szlovák (Nowim s.r.o, Komárno), a garancia idő és hogy a számla a garanciajegy magyarul vannak rajta, továbbá egy PlazaMarketes bélyegző.(aláírás nincs...) Tehát valószínűleg a PlazaMarkettel hivatalosan nincs is kapcsolatom, bár nem tudom hol és hogy van bejelentve.
Írtam egy levelet nekik:A 2012.10.23-án Önöknél vásárolt A-Data S102 Pro 32GB típusú pendrive-ot meghibásodás miatt a mai napon bevittem az átvételi pontjukba (1131 Budapest Reitter Ferenc utca 132. F épület), ahol a hibás termék átvételét és garanciális javítását/ügyintézését megtagadták, arra hivatkozva, hogy ezen típusú termékre csak 3 nap garanciát vállalnak, annak ellenére, hogy a számlán/garancialevélen 24 hónap teljeskörű garancia szerepel, mely rendeléskor és átvételkor is ebben a formában volt feltűntetve. Ez már jóval több, mint a vásárlók tudatos megtévesztése, és ha kell megteszem a szükséges lépéseket (fogyasztóvédelem, bíróság, stb).
Mivel első ilyen esetem, nem tudtam a jegyzőkönyvről.
Érdemes visszamenni és jegyzőkönyvet felvetetni? Hogy nézzen ki mi legyen benne? (Amit adtak nyilatkozatot az valószínűleg nem megfelelő.)
Vásárlók könyvébe is írjak még bele amit akarok?
Fogyasztóvédelem, APEH, PSZÁF, kiket és hogyan lehetne rájuk uszítani?.
Az oldalukon kint van még:
Termékgarancia:
Minden egyes termékre gyári garancia érvényes, és márkaszervizben történik a szervizelésük.A garanciális ügyintézést a PlazaMarket végzi, Önnek az esetleges hiba bejelentését cégünk felé kell megtennie:
•A jótállási (és szavatossági) igény érvényesíthető nyitvatartási időben, hétfőtől péntekig, 9-17-ig. írásban, e-mail: info@plazamarket.huEurópai garancia: Egyes általunk forgalmazott termékekre Európai garancia érvényes. A garanciális feltételek minden tekintetben megegyeznek a Magyarországon érvényes jótállási feltételekkel (gyártónként eltérő).
A honlapunkon feltüntetett árak, képek, leírások csupán tájékoztató jellegűek és nem minősülnek ajánlattételnek.
A megrendeléssel a fent említettek a szerződés tartalmának részévé válnak.
Válaszotokat előre is thx!
üdv,
Feriu.i.: igazából azon lepődtem meg, hogy egy két hetes, egyértelműen hibás termék esetén rögtön és nyíltan elutasítanak, még csak levásárlás sincs, vagy részleges visszafizetés, vagy bármi... Ezért, ha nem nagy meló az a minimum, hogy vizsgálják át a céget és zárassák be
.
-
asdf_
veterán
válasz
sinya85 #8253 üzenetére
Ha mar nyitva van, a van-e elismervenyed kapcsan:
5. § Javításra a terméket elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, a termék azonosításához szükséges adatokat, a termék átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított terméket átveheti.
-
asdf_
veterán
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről4. § (2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Tehat nem munkanap.
-
jeni
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okos Otthon / Smart Home
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen monitort vegyek?
- Mozilla Firefox
- sziku69: Szólánc.
- Milyen NAS-t vegyek?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
- Geforce GTX950 2GB OC
- Apple Watch SERIES 8 45mm gold GPS + Cellular, STAINLESS STEEL! Akkumlátor 100%!
- Vadonatúj iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRTYAFÜGGETLEN! 6 hó garancia!
- iPhone 16 128GB ultramarin 1 hónapos! MEDIAMARKT számla, 3 év Apple garancia! Makulátlan! + tok!
- Ducky Shine 5 RGB Brown switch
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- XFX AMD Radeon RX6700XT 12GB / Újszerű állapotban / 6 hónap jótállással
- 12 Részletre BANKMENTES KAMATMENTES ASUS Vivobook 15 X1504ZA-BQ856W laptop további tulajdonsága
- BESZÁMÍTÁS! MSI PRO Z690 i7 14700K 64GB DDR4 2TB SSD RTX 3070Ti 8GB Fractal Design Meshify C CM 750W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest