Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8951) Taru válasza asdf_ (#8950) üzenetére


Taru
tag

Hú köszi, ez valakinek tuti nagyon hasznos lesz, csak kár, hogy nem ez volt a kérdés és nem tudom miből gondolod, hogy serial nélkül próbálok gariztatni egy RAM-ot? Vagy, hogy pont azért érdekel.Bár tényleg gariztatok egy RAM-ot, annak meg van a serial matricája, és azonosítható, és nem kérdeztem, hogy a serial matrica NÉLKÜL gariztathatom-e.

Látom rosszul írtam a kérdést, mert teljesen félre értetted, akkor átfogalmazom:

Adott 2 RAM (2 különböző márka, márka lényegtelen). Az egyiken a matricára (serial matrica/garancia matrica) rá van írva a sablon szöveg ("Warranty void if removed") a másikra nincs. Na most, miért is van ráírva arra amelyikre rá van írva (a nyilván valót leszámítva (mert a legkisebb sérülés is garancia vesztéssel jár))? Kötelező ráírni HA ez így van vagy csak túlbuzgó a márka és ezért írta rá? HA kötelező, akkor ezek szerint van rá jogszabály, ha igen melyik? Ha nem akkor elméletileg jogilag mit kell követni? Mellékelt garancia tájékoztatót, ÁSZF-et vagy erre is van konkrét szabály ami a mérvadó?

Figyelem: Akérdés nem feltételezi a matricák meg nem létét vagy azok hiányában történő gariztatás módját! A kérdésben említett RAM-ok rendelkeznek matricával, mindkettőn sérülés mentes, mind 2 RAM működő képes. Ez egy elméleti jótállás jogi kérdés (mert nem értek hozzá de érdekel). Köszönöm! :R

(#8952) asdf_ válasza Taru (#8951) üzenetére


asdf_
veterán

Logikai uton levezetheto a kerdes:
Kulfoldi jogszabaly minalunk nem szokik ervenyesnek lenni, igy hogy odakint esetleg mit irnak, ezzel ne is foglalkozzunk. Ha magyar jogszabaly irna elo, akkor pedig magyarul lenne rairva, nem angolul.

A magyar jog szerint vizsgalva viszont erdekes helyzeteket szulhet ez. Vegyunk mondjuk egy hdd-t, amin egy csavart fedo matrica van, a csavar a hdd megbontasahoz szukseges. A magyar jog szerint a jotallasra kotelezett akkor mentheti ki magat jotallasi kotelezettsege alol, ha fuggetlen szakertovel bizonyitja, hogy a jelzett hiba az a felhasznalo altali nem rendeltetesszeru hasznalat kovetkezmenye. Namarmost, en csak ugy poenbol letepem ezt a matricat, meg csak csavarhuzo sem erinti a csavart, bad sectoros a hdd es beviszem garizni. A jog szerint el kell fogadjak, vagy bizonyitaniuk kell, hogy a feltepett matrica es a bad sectorok kozott ok okozati osszefugges van (ezt igye nehez lesz). Ellenben a gyarto ugy b***a vissza a nagykernek/kiskernek/vegfelhasznalonak az ilyen hdd-t, hogy attol koldul. Ra sem neznek, le sem tesztelik, el sem jut odaig, nincs rajta matrica, automatikusan nem garis es mar megy is vissza.

(#8953) dethroner válasza ANDROID??? (#8948) üzenetére


dethroner
veterán

Semmibe nem kerül bevinni a boltba a cipőt és megnézni mit kezdenek vele.Ha cserélik, akkor nem megérte? Ha nem, akkor ott van még az ingyenes békéltető testület, ami jó eséllyel adhat neked igazat, és akkor ismét jók az esélyeid a boltnál. Nem szabad alapból olyan tanácsokra hallgatni hogy szakvélemény, meg hogy régen vetted! Szavatossági időn belül vagy, vagyis ha nem te cseszted szét, akkor miért ne próbálnál tenni valamit magadért. Vagy ennyire nem számít a pénz, támogatod a dolgozó távolkeleti gyerekeket? :)

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#8954) Attix82 válasza dethroner (#8953) üzenetére


Attix82
őstag

Ez nem az a mese, békéltető is csak annyi tehet amit a jogszabály előír. Csináltasson szakvéleményt és mutassa meg a boltnak. 6 hónap után a vevőnek kell bizonyítani.

(#8955) Taru válasza asdf_ (#8952) üzenetére


Taru
tag

Igen, ezt értem. De miért irják rá? (persze azért, hogy ha sérül akkor ne kelljen cserélni/javítani, mert gondolom nem azért, hogy azonosítani lehessen, hisz logikus, serial számot nem veszek le, az alapján azonosítom, az kell ergo marad). Ennek kell lennie jogi háttérnek ami elmondja, hogy pl. Ha ilyen-olyan jogi/garancia érvényesítési kitételed van, leszel szives a vevőt tájékoztatni, még pedig úgy, hogy ráirod (ezt most találtam ki, de kb ez lehet benne). Próbáltam megkeresni, hogy mi is az a törvény ami miatt RÁ irják amit irnak illetve, hogy kötelező-e de nem találtam semmit.

Feltételezem ez a nemzetközi jog kereteiben lehet. Viszont felmerül így is a kérdés (nálam), ha nincs ilyen felhívás akkor mi a minimum és maximum sérülési határ és MI határozza azt meg? Mert persze, meg van a matrica, nem vette le, olvasható minden adat, de mennyire sérülhet a felhaszánló hozzá nem értése miatt, hogy végül ne számítson garanciálisnak (szétszerelés természetesen garancia vesztés). Tehát ha nagyon koszos, a felhasználó szerint olvashatatlan akkor le lehet tisztítani (száraz zsepivel), bár lehet maszatos lesz (de olvasható)? Kis darab leszakad de nincs rajta adat az akkor még garanciális? Ha rajta van a felhívás, ezekre egy NEM a válasz, de ha nincs, akkor mi alapján döntik el? Nemzetközileg (tehát gondolom a nemzetközi jognak megfelelően).

Továbbá a példádból kiderül, hogy a matrica hiány miatt a gyártó visszadobja, ami rendben van DE erről a feltételről a vevőt vételkor tájékoztatni kell (elméletileg, vagy a gyár perelhető, bár kétlem bárki idáig menne). Nem úgy, hogy amikor odaadják akkor elmondják, de egy leírásban pl ami minden azonos termékhez jár (az, hogy a vevő nem olvassa el mellékes), vagy éppen a matricán különben a nemzetközi jog szerint a gyár hibázott és kénytelen cserélni/javítani (hiszen hibásan informálta a vevőt ami az Ő hibája). Legalábbis én igy tudom, de nem tudok hozzá tv-t linkelni és pont ezért kavarodtam meg, mert SEMMIT nem találok ezzel kapcsoaltban (még cikket sem).

(#8956) asdf_ válasza Taru (#8955) üzenetére


asdf_
veterán

A gyar semmikepp nem perelheto, mert vevokent az egvilagon semmilyen jogviszonyban nem allsz vele. Egyedul a bolttal, ahol vetted, azzal viszont nagyon is. Es jotallni is csak az elado koteles.

(#8957) dethroner válasza Attix82 (#8954) üzenetére


dethroner
veterán

A békéltető első körben nem javasolja szakvélemény beszerzését. A "tárgyaláson", amire mindkét fél kap meghívást, megvizsgálják a terméket és ők ott adnak egy ajánlást a forgalmazó felé. Ami ingyenes, amit a bolt jó eséllyel el is fogad, amit egy esetleges peres eljárás során a fogyasztó érdekében lehet felhasználni. Tehát semmibe nem kerül, mégis azt tanácsolod ne éljen vele? Az én tapasztalatom is pozitív a békéltetőkkel kapcsolatban, és másnak is van itt olyan ügye, amit e békéltető testület segítségével ingyen oldott meg.
Az én lábbelim is túl volt a 6. hónapon, ezzel utasított el a bolt első körben. Aztán amikor megkapták az ajánlást, szó nélkül javították. De volt olyan közel 1 éves cipőm, amit néhány hete visszavittem és nem problémáztak, mondták keressek az árában valamit.
Szóval ne adj olyan tanácsot hogy próbát se tegyen!

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#8958) Taru válasza asdf_ (#8956) üzenetére


Taru
tag

Ok akkor a bolt perelhető helytelen informálás miatt (bár szerintem a boltnak nem sok köze van a gyár garanciális feltételeinek vevő felé közvetítéséhez, hiszen nem ők rakják rá a matricát amin felhívás van, de ezen nem fogunk össze veszni). Egyébként az éltettartam garancia amit a gyár vállal az nem jog viszony feléjük? Ők vállalták és a honlapjukon (minimum) ki is irták, jobb esetben a számlára rá van írva (pl. 2 év XY gari és élettartam garancia a gyártól, van is ilyen hardverem). Ha az feléjük nem érvényesíthető akkor a 2 év gari után hova kell fordulni (eddig azt hittem le emailezem a gyárral)?

A léngyeg változatlan, mi a minimum és maximum határ HA külön nem figyelmeztetnek, hogy a matrica NE sérüljön és ezt a limitet honnan tudja az átlag felhasználó (tehát pl aki nem ért az informatikához, nem jogász és elöszőr vesz számítógép alkatrészt mert vagy nem volt még gépe vagy mindig egyben vette)? Továbbá, azon kívül, hogy nekik érdekük ráírni ezt a figyelmeztetést, van-e bármi is ami erre kötelezi őket és ha igen mi az?

[ Szerkesztve ]

(#8959) szergej


szergej
tag

Helló srácok !
Történt olyan, hogy van nálam egy szőrbe elcserélt /40gb pata 16gb pata ssdért/ vinyó és úgy nézki hogy én húztam a rövidebbet. Gondoltam a 40es is csak a fiókban áll, max jól járok a cserével ...

Azt mondja a gazdája h neki win alatt néha akadozott-gondolkozott de utána működött tovább. Nálam már be se bootol és USB átalakítóra rakva nem jelenik meg meghajtóként csak szenved az egész rendszer tőle.

Tavaly októberi a cucc, garipapírjai másolva megvannak. Azt mondta a boltos ahova gari szól, hogy küldjem vissza garanciáztatni. Sértetlen rajta a matrica meg minden, ezt vettem észre rajta ami elég rendellenes:

képek

Van itt valami extra teendő, mik lehetnek a kilátásaim ??
Köszönöm a választ a tapasztaltabbaktól... nekem ez lenne az első gariztatásom. :R

Na milyen csokit kér minden PH! tag a büfében ? ---> 3Bit-et

(#8960) Attix82 válasza szergej (#8959) üzenetére


Attix82
őstag

Itt az a kérdés, hogy ami látszódik képen az okozhatja e a hibáját, ha igen akkor nem foglalkoznak vele. Én úgy vélem egy próbát megér, max feltételesen veszi be a Bolt, és várni kell pár hetet vagy hónapot mire lesz belőle eredmény.

(#8961) Attix82 válasza dethroner (#8957) üzenetére


Attix82
őstag

Persze, de az a hivatalos eljárás,hogy ha bíróság elé megy az ügy , akkor már kérik a szakvéleményt. Illetve ami a jogba/törvénybe le van írva a szerint járnak el.

Békéltető megpróbálja, vagy bejön vagy nem....ez azt jelenti, hogy az üzlet akar foglalkozni az üggyel vagy sem....ha igen akkor bíróság, ha nem akkor benyeli. (Ha szerencséje van az üzletnek, akkor a gyártóval el tudja intézni a cserét)

Üzlet válogatja ki, hogy áll a témához.

[ Szerkesztve ]

(#8962) szergej válasza Attix82 (#8960) üzenetére


szergej
tag

Affene. Pont úgy gondoltam hogy amiatt lehet esélyem. Ilyen kiégéses dolognak tűnik, szaglásra erőteljesebb "elektronika szaga" van mint a többi pinnél. Szabad szemmel kevésbé látszik mint macroval de nyilván én is azzal vettem észre. Próbáljam inkább levakarni mielőtt visszaküldöm ? :F

Na milyen csokit kér minden PH! tag a büfében ? ---> 3Bit-et

(#8963) Ádám16


Ádám16
addikt

Sziasztok!
Van egy prémium kategóriás Samsung mobiltelefonom, Samsung.com-ra beregisztrálva. A problémám az lenne, hogy a Home gombja (mely ugye fizikai gomb) "két állású" lett, így ha megnyomom, olyan érzés, mintha kétszer kattanna. A gomb jobb oldalán van a probléma. A helyzet az, hogy annyira nem is foglalkoztatna a dolog, de kb minden 10-15. alkalommal egy gombnyomás esetén is kétszer érzékeli a telefon emiatt a Home gomb megnyomását, és felugrik a Samsung hangalapú "segítőszerve", ahol egy nő beordibálja, hogy "WHAT WOULD YOU LIKE TO DO???!!!". Kellemetlen helyzetekbe kerültem miatta, de szervizbe félek beadni, mert túl sok olyan olvasok, hogy nem megfelelően bánnak a készülékekkel. Samsung szervizfutárt szerintetek ilyen "bagatell" esetben igényelhetek?

(#8964) rasky válasza Ádám16 (#8963) üzenetére


rasky
senior tag

Ha amoledes, akkor ellenőrizd le a beégést. Tárcsázóba *#0*# és a piros színnél nézd meg hagy e nyomot a felső sáv a kijelző tetején. Ha igen (általában minden amoledes készüléknél megjelenik egy idő után), akkor helyszíni javítást (azt írtad prémium, tehát jogosult vagy rá) hívd ki és cserélik a kijelzővel együtt a home gombot, vibramotort, hangszórót, stb, mivel egybe van ragasztva az egész.

[ Szerkesztve ]

(#8965) Ádám16 válasza rasky (#8964) üzenetére


Ádám16
addikt

Nem gondoltam volna, de megnéztem, és hagy egy sávot felül, tényleg, ha jól megnézem. Akkor "örülök", és köszönöm a választ! :)

(#8966) jubilleum


jubilleum
senior tag

Üdv!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Családi pótlékot szeretném meghosszabbítani, mert letelt az egy év. Ez úgy működik hogy a MÁK küld egy végzést az NRSZH-nak, hogy tűzzenek ki egy időpontot a felülvizsgálatomra 15 napon belül. Na már most 15 nap letelt, és nem történt semmi. A MÁK-ot hívtam ők azt mondták, azt mondták hogy most várnak a NRSZH válaszára. Az NRSZH pedig...igazából nem is mondott semmit, csak azt hogy nincs időpont. Ilyenkor mi lenne a teendőm?
Előre is köszönöm a segítséget.

(#8967) sasa311 válasza jubilleum (#8966) üzenetére


sasa311
veterán

Ez nem fogy. véd. ügy. Az állammal nem lehet szembeszállni :(

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#8968) jubilleum válasza sasa311 (#8967) üzenetére


jubilleum
senior tag

Ezek szerint a folyamatos "zaklatáson" kívül más fegyverem nincs?

(#8969) sasa311 válasza jubilleum (#8968) üzenetére


sasa311
veterán

Mindenkinek van felettese és felügyeleti szerve, de közszférának nem a fogyvéd.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#8970) jubilleum válasza sasa311 (#8969) üzenetére


jubilleum
senior tag

Értem. Akkor az én esetemben kihez kellene fordulni?

(#8971) userM


userM
csendes tag

Sziasztok!

Lábbelivel kapcsolatban lenne kérdésem, mégpedig, a héten (kedden) vásároltam egy légtalpas cipőt, és a mai napon tapasztaltam, hogy a balos lábbeli sziszeg/"szürcsög", ami az utcán nem lenne gond, de zárt térben már elég idegesítő (nem nyomja el környezeti zaj).
A cipő talpát megvizsgálva egy apró vágásnyomot láttam, amit szinte bármi okozhatott, illetve a talpon egy illesztési barázdában is fújtat terhelésre.
Ebben az esetben milyen lehetőségeim vannak? Kérhetem -e a termék cseréjét (esetleg más típusú, nem légtalpas cipőre történő cserét)? Pénz-visszafizetési igény érvényesíthető (vagy ez csak 3 munkanapon belül él)?

(#8972) Manitou válasza asdf_ (#8945) üzenetére


Manitou
addikt

Akkor az nem tolto, hanem toltonek latszo targy.
Ezt nem vitatom én sem.
Simán visszakaptam az árát, nem volt készleten másik ilyen töltő. Úgyhogy olcsón megúsztam a dolgot.

(#8973) kitbiagas


kitbiagas
csendes tag

Sziasztok!

Magyon égető és kellemetlen problémával fordulok hozzátok.

Adott egy teljesen új gép (másfél hetes), ami mellesleg piszkosul drága volt. Csak komplett gépet vettem szoftvert nem. Az új gépen friss telepítéssel és újratelepítéssel is állandóan hibaüzenetet dobál fel:

A képernyőillesztő összeomlott, majd helyreállt.

Mindent végigpróbáltam hardveres dolgokon kívül és semmi nem vezetett megoldásra.
A régi gépemen, ami kb. 7-szer gyengébb és olcsóbb, mint az új, minden program tökéletesen működött, egyebet nem raktam az újra sem.

Pár napja visszaküldtem gariba, de ma azt írták vissza, hogy náluk is jelentkezett a probléma, talán szoftveres gond van vele. Én pedig ezt nem hiszem.
Mit tehetek, hogy garanciális jogomat érvényesítsem?

(#8974) Attix82 válasza kitbiagas (#8973) üzenetére


Attix82
őstag

Milyen VGA van benne?

(#8975) kitbiagas válasza Attix82 (#8974) üzenetére


kitbiagas
csendes tag

Sapphire HD7970 3GB OC with Boost.
Dolgozni kell, nem játékra, és teljesen el vagyok keseredve.

(#8976) Attix82 válasza kitbiagas (#8975) üzenetére


Attix82
őstag

Próbáld meg régebbi driverrel, mondjuk 12.1-es pl. Vagy hol tartasz driver ügyileg?

(#8977) bullseye válasza kitbiagas (#8975) üzenetére


bullseye
addikt

Csak hajlandóak a lemezedről feltelepíteni az oprendszert, meg rá a működő drivereket némi pénzért. Ha az egész konfigot náluk vetted, talán még ingyen is. (te jó ég, mire kell ennyire komoly VGA?)

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#8978) kitbiagas válasza Attix82 (#8976) üzenetére


kitbiagas
csendes tag

Driver ügyileg mindent.
Gyárit, legújabbat, egyel újabbat, egyel régebbit, beta verziót...
Sőt, mindegyiket Driver Sweeper-el alvómódban uninstalláltam, és úgy raktam frissen újat.
De hiába minden erőfeszítés :(
A részletes hibajelentés ez lenne, ezt küldtem nekik vissza a géppel együtt:

http://autohuto.com/hibajelentes.doc

(#8979) Attix82 válasza kitbiagas (#8978) üzenetére


Attix82
őstag

Komplett gép konfigot leírnád.

(#8980) kitbiagas válasza Attix82 (#8979) üzenetére


kitbiagas
csendes tag

Intel Core i7-3770
MSI Z77 MPOWER
Geil EVO Leggera DDR3 PC10660 1333MHz 16GB KIT2
Sapphire HD7970 3GB DDR5 OC with Boost
WD 3,5" 1TB 7200RPM 64MB SATA-III Caviar Blue HDD
Samsung Series 840 250GB SSD
Cooler Master HAF 912 Plus Fekete GX750W PSU ház

Egyébként nagyon köszönöm, hogy így ismeretlenül is próbálsz nekem segíteni!

(#8981) Attix82 válasza kitbiagas (#8980) üzenetére


Attix82
őstag

Első próbálkozásra vedd ki a VGAt, IGP-t használd. Intel Burn Test 20 kört nyomjál le, használd az IGP-t 1 napig, hogy jelentkezik e az a tünet. Ha nem , akkor mehet bele a VGA driver telepítés, CC-be órajelet vedd vissza és úgy jelentkezik e.

(#8982) kitbiagas válasza bullseye (#8977) üzenetére


kitbiagas
csendes tag

Grafikai tervezéshez kell ilyen kártya. Vagyis más kellett volna, de erre futotta, így is jobb mint a régi.

(#8983) kitbiagas válasza Attix82 (#8981) üzenetére


kitbiagas
csendes tag

Jelenleg a Bluechipnél van, visszaküldtem. Csak nem értek túlzottan a hardverhez és félek nehogy visszajöjjön a gép arra hivatkozva, hogy szoftveres baja van. Elsősorban ez aggaszt.
Az, hogy vettem egy bivaly gépet, hosszú ideig spórolt pénzen, hibásan működik és ráfogják a szoftvereimre, ami régi gépen 100%-ig ugyanilyen környezetben, programokkal és eszközökkel jól működött.
Tehát mit mondotok ez hardver hiba lehet?

(#8984) Attix82 válasza kitbiagas (#8983) üzenetére


Attix82
őstag

VGA felé van probléma, de sajnos a Driverek se normálisak. Ezért szükséges letesztelni VGa nélkül a gépet, és aztán a VGA-val minden lehetőséget végigpróbálni. Ha alacsonyabb órajelen jó akkor VGA nem bírja a gyári értékeket.

(#8985) kitbiagas válasza Attix82 (#8984) üzenetére


kitbiagas
csendes tag

Ez mellett párhuzamosan egy másik szakfórumon is ezt ajánlották, hogy az alaplapival kell megpróbálni.
Mindenesetre remélem, hogy ez megfordult a szervizesek fejében is.
Azért is küldtem vissza, mert nem értek hozzá, remélem úgy állnak hozzá, és minden rendben lesz.

(#8986) beltram


beltram
tag

Szerintetek érvényesíthető a garancia abban az esetben, ha a jótállási jegy nem lett kitöltve, csak a blokk van meg a termékről? Ha jól tudom a jótállási jegy kitöltése a kereskedő felelőssége, nem?

pace be with you

(#8987) Attix82 válasza beltram (#8986) üzenetére


Attix82
őstag

Igen ki kéne töltenie, mivel a blokkon nincs semmi a termékről, amivel be lehetne azonosítani. Ha számla lenne akkor azon rajta lenne mit vettél, + a gyári száma is, amivel már beazonosítható.

(#8988) beltram válasza Attix82 (#8987) üzenetére


beltram
tag

Van valakinek ilyen tapasztalata? Konkrétan egy media markt-os vásárlásról van szó, kb fél éve történt és nem lett kitöltetve a jótállási jegy az ügyfélszolgálaton. Vajon elhajtanak, vagy nem problémáznak ezen? Ha igen, akkor érdemes verni az asztalt?

pace be with you

(#8989) Attix82 válasza beltram (#8988) üzenetére


Attix82
őstag

Kocogj be és megmutatod nekik :).....majd elválik, de ugye nem tudni az a termék volt e.

(#8990) Turbolada II válasza beltram (#8988) üzenetére


Turbolada II
őstag

Elég a számla is.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8991) Attix82 válasza Turbolada II (#8990) üzenetére


Attix82
őstag

Csak nincs számlája. Csak odanyomták a blokkot amin kb semmi nincs, csak a cég és az ár. Persze azért nézd meg, hogy fel van e tüntetve a termék és a gyári száma, ha igen akkor nincs gond.

[ Szerkesztve ]

(#8992) Turbolada II válasza Attix82 (#8991) üzenetére


Turbolada II
őstag

A blokk is elég.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8993) Attix82 válasza Turbolada II (#8992) üzenetére


Attix82
őstag

De azon van bármiféle termékazonosító?

(#8994) beltram válasza Attix82 (#8993) üzenetére


beltram
tag

A típus és egy termékkód van rajta, serial nincs.

pace be with you

(#8995) beltram válasza Attix82 (#8989) üzenetére


beltram
tag

Szeretnék felkészült lenni a jogszabályokat illetően. Voltak már problémás garanciális ügyeim és nekem az a tapasztalatom, hogy sokat számít az ember fellépése. A fogyasztóvédelmi fórumon azt olvastam, hogy a kormány rendelet szerint ezt mondja ki:

"A jogszabály értelmében az eladó köteles a fogyasztási cikkel együtt – minden kérés nélkül – jótállási jegyet átadni számunkra, amelyet közérthetően és egyértelműen, magyar nyelven kell megfogalmazni, és írásban vagy más maradandó eszközön kell átadni."

Magyarul ha nincs kitöltött jótállási jegy, az az ő mulasztásuk, ezért szerintem nem utasíthatják el a garanciális ügyintézést.

pace be with you

(#8996) Turbolada II válasza beltram (#8995) üzenetére


Turbolada II
őstag

Ezt jól mondod.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#8997) beltram válasza beltram (#8994) üzenetére


beltram
tag

Gondolom be tudják azonosítani a serialt a saját rendszerükben.

pace be with you

(#8998) bullseye válasza beltram (#8997) üzenetére


bullseye
addikt

Sokszor nem is problémáznak ezen, csak azért nem töltik ki, mert idő, és haladni kell. Ha gond van, kitöltik utólag a blokk alapján...

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#8999) Jester01 válasza beltram (#8995) üzenetére


Jester01
veterán

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

4. § (2) A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.

Jester

(#9000) asdf_


asdf_
veterán

Azert az a koltoi kerdes felmerul bennem, hogy a penztartol az ugyfelszolgalatig terjedo seta, avagy ott a jotallasi jegy kitoltese es lepecsetelese miert is maradt el.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.