Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ATISoft
tag
Na, válaszolok magamnak.
''Mi a teendő, ha a számla, vagy a jótállási jegy elveszik?
A termékre vonatkozó jótállási igény csak a számla és a jótállási jegy együttes bemutatása esetén érvényesíthető. Ezért nagyon fontos, hogy mindkettőt megőrizze.
Ha a számla tűnt el, akkor a vásárlás helyén próbáljon meg új számlát kérni. Ha a jótállási jegyet veszítette el, de a számla megvan, akkor a pótlás az eladási helyen, a szervizben, de akár a termék gyártójánál (importálójánál) is kérhető. Fontos tudni azonban, hogy a jótállási jegy kibocsátójának a jóindulata szükséges a pótláshoz, mivel jogszabály nem kötelezi rá. ''
(forrás: http://www.fvf.hu)