Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#228) ATISoft


ATISoft
tag

Na, válaszolok magamnak.



''Mi a teendő, ha a számla, vagy a jótállási jegy elveszik?

A termékre vonatkozó jótállási igény csak a számla és a jótállási jegy együttes bemutatása esetén érvényesíthető. Ezért nagyon fontos, hogy mindkettőt megőrizze.

Ha a számla tűnt el, akkor a vásárlás helyén próbáljon meg új számlát kérni. Ha a jótállási jegyet veszítette el, de a számla megvan, akkor a pótlás az eladási helyen, a szervizben, de akár a termék gyártójánál (importálójánál) is kérhető. Fontos tudni azonban, hogy a jótállási jegy kibocsátójának a jóindulata szükséges a pótláshoz, mivel jogszabály nem kötelezi rá. ''

(forrás: http://www.fvf.hu)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.