Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13182) basaharc502


basaharc502
aktív tag

Nálam ugye az LG monitorom rosszalkodott és élni kívántam a garanciával, futár jött elvitte...és azóta csend és hullaszag a monitorom körül, a futár nem adatott semmit, se egy elismervényt, telszámot, elérhetőséget hol tudnék érdeklődni...Kérdem én ez normális dolog? Számoljam a 21 napot? Várjam a csodát, hogy egyszer csak visszahozza? Vagy én keressem őket az ügyfélszolgálaton keresztül, hogy wtf?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.