Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kuzu
újonc
válasz optikus #13052 üzenetére
Sziasztok!
Hasonló probléma: Hibás terméket visszavittem, átvételi elismervényen 2 hetes javítást vállaltak. 2 hét után emailekre nagynehezen kaptam választ, hogy azt külföldre küldték, a javítás idejét nem tudják. Ajánlottak cseredarabot (régebbi, náluk már nem is kapható modell), de a cseretermékre vonatkozó általános kérdéseimre csak szóban akarnak válaszolni.
A garancia 3 éves, a probléma félidőben jelentkezett.
Ugyanazt a terméket már nem gyártják. HA megjön a válasz, hogy nem javítható, köteles vagyok az általuk felajánlott cseredarabot elfogadni? Vagy visszakérhetem a vételárat? Hogy van ez az egy éven belüli jótállás? 1,5 évnél már örülhetek, ha valamit adnak a rossz helyett?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asus A68HM-Plus AMD FM2+ alaplap
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A17 (2023) Gaming notebook - R7 7735HS 16GB RAM 512GB+ 1TB SSD RTX 4050 6GB WIN
- Asus H81M-K LGA 1150 alaplap
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 2024 13" M3 8GB 256GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac 27" 2020 i7 16GB Radeon 5500xt 8GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest