Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11129) Superhun válasza D1Rect (#11124) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A szavatossági igény felvételről igen, de a javítás/kicserélés folyamatáról már nem. Továbbra is homályos marad az a rész, hogy miként bizonyítja a vállalkozás azt, hogy ő mindent megtett a szavatossági igény 15 napon belüli rendezéséért.

A kötelezően előírt jegyzőkönyvön kívül szerintem nem történt szigorítás a tényleges gyakorlathoz képest, csak most már lesz mit a boltok arca alá dörgölni és nem kell a békéltetőkhöz/fogyasztóvédőkhöz fordulni, ha már 2 hónapja nem jött meg a külföldi gyártóhoz küldött hardver. Ez mindenképpen pozitívum.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.