Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Haier w910 – nem mosógép
- [Re:] [.LnB:] ProtonMail(?)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
A szavatossági igény felvételről igen, de a javítás/kicserélés folyamatáról már nem. Továbbra is homályos marad az a rész, hogy miként bizonyítja a vállalkozás azt, hogy ő mindent megtett a szavatossági igény 15 napon belüli rendezéséért.
A kötelezően előírt jegyzőkönyvön kívül szerintem nem történt szigorítás a tényleges gyakorlathoz képest, csak most már lesz mit a boltok arca alá dörgölni és nem kell a békéltetőkhöz/fogyasztóvédőkhöz fordulni, ha már 2 hónapja nem jött meg a külföldi gyártóhoz küldött hardver. Ez mindenképpen pozitívum.