Új hozzászólás Aktív témák

  • Beladon

    aktív tag

    Sziasztok!

    Garanciális problémával fordulok hozzátok. (remélem jó helyen teszem) Tehát adott egy Razer Deathadder 2013 4G egér ami a Media Planet -ben lett vásárolva ez év májusában. Két év garanciával. A termék egészen tegnapig működött gond nélkü. Gondoltam ma felkeresem az üzletet (nem személyesen mivel elég messze vagyok onnan) tehát maradt az email és telefon. Két telefonszám van megadva az oldalon egy vezetékes és egy mobil. A mobilon hangposta fogad a vezetékesen meg előfizető nem kapcsolható bla-bla... Írtam email-t is természetesen válasz: 0. Az oldalon ez a felirat fogad: Cégünk határozatlan ideig a rendeléseket nem tudja teljesíteni. Nagyon jó... Kérdezem én mit tehetek ez ügyben? Fordulhatok a termék gyártójához? Egyetlen futár által adott számlám van amin az üzlet neve nem szerepel, valamint a vásárlásról tájékoztató email-ek is megvannak. Külön garancialevél nincs, de az oldalon ezt írják:

    Minden általunk forgalmazott termékre az adott termék adatlapján feltüntetett garanciális időt vállaljuk. Ez minden esetben feltüntetésre kerül a számlán (vagy külön garancialevél mellékelésével!).
    Ha külön jótállási jegyet nem adunk, a számla ebben az esetben, jótállási jegyként is szolgál.

    Remélem van valakinek hasznos tanácsa az ügyben. Előre is köszönöm a válaszokat.

    Üdvözlettel: Beladon

Új hozzászólás Aktív témák