- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egy újabb érdekes eset
- New Game Blitz - 2025
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Az elfelejtett kiberfegyver
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
Korrektek voltak, a pénzvisszafizetésbe is benne vannak csak az volt a gond, hogy nem gondoltam rá, hogy patyolat tisztának kell lennie a talpnak. Ott is kapirgáltak rajta valamit de az lófütty volt, nekiugrottam kicsit komolyabban, így már szerintem visszavihetem. Kipróbáltattak velem 2 fajta talpbetétet is meg valamilyen sarokrészre ragasztható "szűkítőt" de egyik sem ért semmit.
Összességében korrektek voltak és segítőkészek, mondta is a nő, hogy így most ugye lényegében nem tudom használni a cipőt. Kérdeztem ha otthon megtakarítom a talpát akkor visszavihetem e. Azt mondta igen.
Most ilyen, ettől jobb nem lesz.Redmi Note 7
-
sasa311
veterán
válasz MCGaiwer #9396 üzenetére
Nem.
A méretet ismered, rá van írva. Köteles viszont nem vagy felpróbálni vásárlás előtt.
Ha a dobozban két nem egyforma méretű cipő van az gyári hiba. Nem hiszem el, hogy ennyire nehéz megérteni amit mondok.
Az, hogy valami kitágul a használattól megint más kérdés.
Én elhiszem, hogy rossz érzés lenne beismerni, hogy baromságot sikerült leírnod, de ez már kezd kissé komédiába átcsapni, hogy "jobbnál jobb" ötletekkel szeretnéd bizonyítani, hogy normális az, hogy egy pár 45-ös cipőből a két cipő nem egyforma...[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
MCGaiwer
addikt
válasz sasa311 #9395 üzenetére
A fogyasztó nem érvényesíthet szavatossági (illetve jótállási) igényt, ha
• a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kelletta méret az pont olyan tényező, amit a szerződéskötés pillanatában ismersz, vagy ismerned kell. Ehhez semmi köze, hogy milyen szám van írva a dobozra. a cipő adott, megnézheted, megmérheted, ezért ismerned kell a méretbeli különbségeket.
olyan mintha megveszel egy bőrcipőt, majd az idővel kitágul, majd visszaviszed hogy hibás mert nem azonos a mérete azzal ami rá volt írva...
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
sasa311
veterán
válasz MCGaiwer #9394 üzenetére
Te valahol nagyon el vagy tévedve. A jótállást nem a gyártó hanem a kereskedő biztosítja. Ergo ha a boltban össze vannak keverve a cuccok az a kereskedő hibája és ő is felel érte.
Azt meg totálisan nem értem, hogy mit lovagolsz a vevő lábméretén. SENKIT NEM ÉRDEKEL. Meg lehet mérni azt a cipőt és ha nem egyforma a két pár, akkor selejt. Pont. Ha egyforma és úgy nyomja a vevő lábát az meg egyéni szoc probléma, csináltasson egyedi cipőt. Ez így működik.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
MCGaiwer
addikt
válasz sasa311 #9393 üzenetére
partalan vita... szerintem a méretazonosság nem a minőség része, ezért nem is tartozik a garancia kérdéskörébe. maga a termék attól még nem lesz selejt, hogy nem jól van összepárosítva. az esetleges üzleti hibákat, miszerint nem veszik észre hogy összecserélték a cipőket meg szintén nem a gyártói garancia kérdése, tehát arra sem vonatkozik, max az üzlet járatja le magát ha nem figyel rá.
másrészt meg amint említette, 4mm eltérés van a lába között, szóval még az is lehet, hogy a cipő azonos méretű...
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
sasa311
veterán
válasz MCGaiwer #9391 üzenetére
Oké, még egyszer, lassan, tagolva:
Senkit nem érdekel mekkora a vevő lába. Egy pár cipő az két egyforma méretű jobb ill bal oldali cipőt jelent.
Visszaviszi és ha nem egyforma a két cipő akkor az selejt. Pont. Ez pedig méréssel kimutatható, csak egy mérőeszköz kell hozzá.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
MCGaiwer
addikt
válasz sasa311 #9390 üzenetére
ugyan ennyi erővel megmérhetnék a lábát is, biztos az sem lesz egyforma, akkor most pereljük be a természetet is? lehet, ha egyforma lenne a lába, fel se tűnt volna neki a különbség. éppen ezért mondom 3xra, hogy a méret nem minőségi tényező. másrészt meg a méret vásárlás előtt ellenőrizhető, míg egy hibás varrás, ragasztás, rossz anyag, amikre a garancia ki lett találva, nem.
csak az ő érdekében mondom, hogy ne jogokat lebegtetve menjen vissza, mert egyrészt erre az esetre szerintem nincs, másrészt meg szép szóval mindenkinek jobb eredményt lehet itt elérni. kitisztítja, berakja a dobozba, és visszaviszi. valószínűleg ki fogják cserélni, és már csak az árban kell megállapodniuk.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
sasa311
veterán
válasz MCGaiwer #9388 üzenetére
A jogot nem érdekli a valószínűség. Vagy egyforma vagy nem. Majd megmérik. Ha nem egyforma akkor pedig gyártási hiba, ami hibás teljesítés.
És itt nem a méretezésen van a hangsúly. Ha 150-esnek nevezzük akkor is egyformának kell lennie a két cipőnek méretileg!
Az szintén kutyát nem érdekel, hogy a BOLTBAN egy vicces kedvű vásárló összekeveri a termékeket. Ez az ÜZLET felelőssége, hogy erre odafigyeljen!
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
trassher
addikt
válasz MCGaiwer #9386 üzenetére
Nálam is lejárt.
Igen én is erre gondoltam mivel épp a kezemben egy H&M-es blokk amin ez áll:
"Termékeinket a vásárlástól számított 30 napon belül -bizonylat ellenében- kicseréljük vagy a vételárat visszafizetjük"Cipőt amúgy is nehezen veszek mert annyi igazi selejtet árulnak hogy az valami hihetetlen és erre még az is rátesz hogy 45-46-os lábam van és ahogy észrevettem ekkora méret alig van már.
Amúgy egy sima séta volt a városban, cirka 1 óra hossza. Annyi hogy a cipő talpa már ugye poros de azon egy nedves kendő segít.Redmi Note 7
-
MCGaiwer
addikt
válasz sasa311 #9384 üzenetére
nagyobb a valószínűsége, hogy a lába nem egyforma. valamint a méret nem minőségi tényező. gyárthatnak 44es cipőt is, és ráírhatják hogy ez 150es, ha nekik éppen az a számozás tetszik.
#asdf
akár egy vásárló is cserélgethette a két dobozban a cipőket. semmi nem bizonyítja, hogy a két cipő nem méret azonosan jött ki a gyárból. A cipő ott van a vásárló előtt. lehetősége is van felpróbálni, forgatni, méregetni, járkálni benne mielőtt megveszi.[ Szerkesztve ]
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
asdf_
veterán
válasz MCGaiwer #9383 üzenetére
Ezt erosen cafolnam. Amennyiben egy 44-es cipo bal es jobb oldala kulonbozo meretu, akkor gyartasi hibarol es hibas teljesitesrol beszelunk, raadasul az elso fel evben az eladon a bizonyitasi teher. Ha nem egyforma a ket cipo, ugyan hogy a banatban maszna ki ezalol jogilag?
-
MCGaiwer
addikt
válasz trassher #9381 üzenetére
lejárt a szerkesztési idő
közben eszembe jutott, hogy ruházati terméknél bevett szokás (tehát nem jog, max ha jóindulatúak megteszik, így érdemes úgy kommunikálni feléjük a dolgot) hogy hibátlan, állapotban x napig visszaveszik. ennek része a doboz megléte, és semmiféle kopás, szakadás, sérülés nem látható a terméken.
itt kérdés hogy mennyi és milyen használat során derült ki a cipő méretének hibája, ha nem látszik kopás a talpon, és az utca piszkát el tudod tüntetni, valószínűleg ki fogják cserélni neked. Viszont elképzelhető, hogy számlázási/könyvelési rendszerük miatt nem tudják visszaadni a pénzkülönbözetet. Ebben az esetben vagy vásárolsz az olcsó cipő mellé még valamit, vagy benyeled a drágább cipő árán az olcsóbbat, de legalább egy használható cipőd lesz.
legközelebb meg tessék körültekintően ellenőrizni a terméket mielőtt megveszed, cipő esetén külön figyelve a méretre (és itt tudod, hogy apró eltérések csak használat során derülhetnek ki, de éppen ezért kell úgy választani, hogy +- fél szám eltérés még beleférjen.)
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
sasa311
veterán
válasz trassher #9381 üzenetére
Ha nem csak az az egy pár cipő volt hibás (te nem próbálod fel a cipőt vétel előtt? ) akkor igen, visszakérheted a pénzed. OIyan, hogy levásárlás, nincs! Te döntöd el, hogy újra elköltöd-e ott a pénzed vagy sem.
Ha a lábad felemás akkor viszont megint más a gyerkőc fekvése.
MCGaiwer:
Ez nem igaz. Ha nem egyforma a két cipő akkor az hibás teljesítés.[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
MCGaiwer
addikt
jog szerint sajnos jelenleg nem jár neki semmi :S
a minőség ellenőrzését vásárlás előtt kell elvégezni, aminek cipő esetében ugyan nem része a megfelelő méret megállapítása, de ez nem is a gyártó feladata, így ezért nekik nem egyező méret esetén nincs felelősségük (kivéve ha mondjuk egy 44es cipő mellé egy 39es van párosítva, ami ellenőrzése megint csak a vevő dolga lenne, de ilyen kirívó esetekben azért az üzlet is hibás lehet).tehát,csak hogy egy klasszikust idézzek: megnéztétek oszt megvettétek nem? ez van.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
asdf_
veterán
válasz trassher #9381 üzenetére
Haaaaaat, ember legyen a talpan, aki megallapitja, hogy a a cipoben van elteres, vagy a labadban...
Mindenesetre jog szerint neked a javitas, csere, penz vissza jar, ebben a sorrendben, ha a sorban elobbit tudjak teljesiteni, akkor az azutanira nem tarthatsz igenyt. Tehat elso korben ha tenyleg a cipo hibas, akkor -mivel a javitas ertelemszeruen itt nem jatszik- cserere van jogod. -
trassher
addikt
Sziasztok!
Tegnap vásárolt terméket ha visszaviszek tokkal-vonóval blokkal mivel minőségbeli kifogásom van akkor van lehetőség arra hogy pl egy olcsóbbat vegyek?
Lényegében vettem a Deichmann-ban egy cipőt de használat során kiderült hogy nem egyezik a méret. Saccra fél szám eltérés van a kettő között. Két cipő volt játékban, a drágábbat vettem meg. Ha most én visszamegyek és elmondom mi a helyzet az működik hogy cipő vissza, másikat megveszem a különbözetet pedig visszaadják vagy ilyenkor csak levásárolni tudom az adott összeget?Redmi Note 7
-
Adler
aktív tag
válasz kinaicuccok #9379 üzenetére
De ha nincsen ügyfélkapus bejelentkezésem akkor se bejelenteni és se érdeklődni nem tudok?
Nikon D40 kit/D90 +18-70mm AF-S IF + 70-300mm ED AF + SB-900 + MB-D80; ASUS Crosshair V Formula + AMD FX-8150 + ASUS GTX660 + Kingston DDR3 KHX1600C9D3K2/8G
-
kinaicuccok
csendes tag
válasz jooker82 #9366 üzenetére
Szerintem meg egy marha jó minőséget kaptál elvileg egy kulcsnál az a lényeg hogy minél keményebb és edzettebb legyen.
Fogyasztóvédelem el fog hajtani, keress valami rendes másolót ahol nagy teljesítményű gépek vannak.http://kinaicuccok.blog.hu - Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)
-
Adler
aktív tag
Sziasztok!
Valaki megtudja nekem mondani, hogy a fogyasztóvédelmet hogyan tudom elérni? A honlapon megadott számokat senki fel nem veszi!!! Már napok óta próbálom elérni őket!
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Nikon D40 kit/D90 +18-70mm AF-S IF + 70-300mm ED AF + SB-900 + MB-D80; ASUS Crosshair V Formula + AMD FX-8150 + ASUS GTX660 + Kingston DDR3 KHX1600C9D3K2/8G
-
MCGaiwer
addikt
vagy a vas kemény, vagy a másoló berendezése gyenge. szemlélet kérdése.
én az utóbbira tippelek, ugyanis a vas (vagy acél) extra kezelés hatására lesz csak keményebb, az meg ugye pénz, így miért fordítana extra költséget a keményítésre a gyártó, ha arra nincs szükség, illetve használhatatlan lesz tőle a termék? így kétlem, hogy gyári hibás termék lenne. miután meg sérült, így már nem is köteles visszavenni a 8 napon belül.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
bullseye
addikt
válasz jooker82 #9360 üzenetére
Na de te a bolti visszavételt nézted! (OK. rendes tőlük, hogy hajlandóak rá, csak ha ki sem lehet bontani... mindegy.) Alatta a 8 napos. Az utolsó mondat szerintem nettó baromság. Mondjuk ez a megfogalmazás kinyitja a bicskakulcsot a zsebemben... törvény "ajánl" ők meg "követelhetnek"
Én itt azt nem értem, hogy pontosan mi ez, és miért kéne belevágni, meg mit, de az elállásnál az nem számít. De ha belevágtál, az már igen
[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
jooker82
nagyúr
-
bullseye
addikt
válasz jooker82 #9357 üzenetére
8 napon belül jelezned kell, hogy elállsz az üzlettől, és a termék visszajuttatása után 30 napon belül kell visszaadni a pénzedet... ez az alap (+kivételek, ha pl. spec. rendelésre készült, romlandó, koncertjegy, aukció, mittomén) de mivel a termék már nincs az eredeti állapotában, így megállapíthatnak értékcsökkenést, (de ha rendeltetésszerű használat során következett be, akkor mégsem), szóval ez izé... ehhez nálam okosabb kell
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
jooker82
nagyúr
Sziasztok
Netes rendelésnél akármit veszek,8 napon belül kötelesek visszafizetni az árát? Rendeltem egy bicskakulcsot 4000+ 450 szállitás és a kulcsszárat 2 kulcsmásolós is visszadobta,hogy annyira erős vasból van,hogy nem tudnak bele mintát tenni. 1-2 mm-t belekezdett,utána azt mondta,hogy nem vállalja tovább.
Vajon visszavennék? Ha nem ,mehetek fogyvédelemhez?LG G2 32 GB 4.4 AOS
-
axioma
veterán
Betetdijjal kapcsolatban: spar a panaszra visszairta (kozpont), hogy sajat szabalyzatuk szerint adott ev dec.31-ig kell kifizetni, es vasarlastol fuggetlenul, errol a boltot is tajekoztatta.
Ugyan jogszabalyilag meg 5 evig lennenek kotelesek... de mindegy, ezen a bakin lepjunk tul.
Bement a ferjem, viszi a levelet. Hat ok nem kaptak semmi ertesitest. Kihivtak a fonokot, az vegul (kb. 10 perc huzavona) a penztaros sipitozasa mellett (hogy fog neki eltunni az a minusz) odaadta.
Azt nem tudom, hogy legkozelebb erdemes-e odamenni... merthogy nem megoldottak generalisan a problemat, hanem valamit ide-oda fognak adminisztralni. Ami mar csak azert is erthetetlen, mert az interspar mintha ugyanaz a ceg lenne, es ott alapbol mukodik (csak az meg nekunk ritkan esik utba). -
Attix82
addikt
válasz CoolBoy323 #9351 üzenetére
Épp ezt írtam anno, hogy boltba se tudod kipróbálni a VGA-t de nem tudsz elállni. Ha neten akkor igen.
-
sasa311
veterán
válasz CoolBoy323 #9349 üzenetére
Egy olyan 5-6 éve nincs semmiféle elállás. Se 3 napos se 2 perces.
CSAK távollévők között van 8 napig.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
bullseye
addikt
válasz CoolBoy323 #9349 üzenetére
Jaja, már 2005-ben is volt róla újságcikk, hogy megszűnt. Kb. 1 éve egy pacák hívott, vett 1 millióért egy palzmatévét, de nem tetszett neki, és azt mondták nem veszik vissza. Remélte, hogy mi megmondjuk a frankót. Megmondtam. Nem örült...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz CoolBoy323 #9347 üzenetére
Boltban vásárolva nincs elállási jogod. (sokan emlegetik a 3 napot, de ez már régóta nincs)
Ha a neten rendelsz, akkor van 8 napig elállási jogod, mert nem tudtad megvizsgálni a terméket - de ott is vannak kivételek amúgy. Tök mindegy, hogy csere vagy új vásárlás történt.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
őstag
válasz CoolBoy323 #9344 üzenetére
Webshopos rendelés volt a másik termék?
Ha igen, akkor elállhatsz; mindegy hogy van a számlán egy mínuszos tételVGA-t, AM4, AM5/ Intel 10-14. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-, DDR5-t, SSD-t veszek!
-
sasa311
veterán
válasz CoolBoy323 #9344 üzenetére
Igen, amit kaptál az új vásárlásnak számít és nem, nincs lehetőséged elállni, hogyha a termék hibátlan.
Az, hogy egy ventillátor "zúg" hibának számít-e azt nem tudom sajnos.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
CoolBoy323
nagyúr
-
sasa311
veterán
válasz CoolBoy323 #9341 üzenetére
Akkor még egyszer.
Jogilag ilyen nincs. Az, hogy mit handabandázik neked az eladó az megint más tészta. A magyar jog nem ismer olyat, hogy "ráfizetés". A szerződés semmis, minden vissza az eredeti állapotba majdpénzt te visszakapod amit ott azonnal újra elköltesz. Ez a jogszerű eljárás.
Az, hogy nem hibás az első termék jelen esetben irreleváns. Jó fej volt az üzlet (mert ugye nem kötelessége hibátlan terméket visszavásárolni), de ha megtette akkor nincs joga megvonni tőled a jogaidat.
Viszont olyan, hogy "elállási jog" nincsen. Tehát a a termék hibátlan akkor a világon semmi sem kötelezi az eladót annak cseréjére akármilyen formában (se ráfizetéssel, se visszavétellel, sehogy sem) - ez alól csak a távollévők közötti szerződések kivételek.
Tehát a te esetedben ha van egy hibátlan terméked ami "nem jött be" ki tudja miért akkor csak az eladó jóindulatán múlik, hogy azt cseréli-e neked (drágábbra, olcsóbbra, zsák babra, stb...)
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
MCGaiwer
addikt
válasz CoolBoy323 #9341 üzenetére
Ez jogilag úgy működik, hogy
az hogy a gyakorlatban mi történt lényegtelen. Ha neten vetted, akkor 8 napod van elállni, ha személyesen, akkor semmi.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
sasa311
veterán
válasz CoolBoy323 #9339 üzenetére
Ez jogilag úgy működik, hogy te visszakaptad a pénzt és vásároltál (több) pénzért ugyan ott egy másik terméket. Ergo igen, minden jogod megvan ugyan úgy.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
CoolBoy323
nagyúr
mi a teendőm akkor, ha egy garanciális terméket kicseréltek egy másikra (ráfizettem), de a másik nem jött be, így egy harmadikat szeretnék?
elállási jog a 2. termékre ilyenkor van, v nincs?
-
attiati
veterán
kicsit off
Használt telefon vételénél kötelező írni adásvételi szerződést?
Ha igen, akkor érvényes lesz e egy olyan szerződés, amit második tulaj ad el, de ők nem írtak róla semmit, és a számla még az első tulaj nevére szól.
Egyáltalán hova kellhet ez az adásvételi? (azt sajnos friss élményből tudom, hogy rendőrségi feljelentéshez, és IMEI tiltáshoz kell mindenképpen, hogy igazolni tudjam, hogy az enyém)
-
asdf_
veterán
válasz Black&White #9336 üzenetére
Akkor viszont tartos fogyasztasi cikk lesz, mert:
Melléklet a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelethez:
18. MP3 lejátszók, Pendrive készülékek, illetve az ezekhez, valamint a digitális fényképezőgépekhez
használatos memóriakártyák 10 000 Ft bruttó vételár felett;En felhivnam a samsung ugyfelszolgalatot, hogy ez a szituacio, meseljenek, hogy megis mi tart eddig.
-
asdf_
veterán
válasz Black&White #9334 üzenetére
A samsunghoz neked semmi kozod, nem toluk vetted a termeket. Hogy mit tudsz csinalni, ahhoz viszont ptk-t kene nyalazni, mert a 151-es itt gondolom nem lesz alkalmazhato, mert most fejbol nem vagom, az is lehet, hogy kotelezo jotallas ala nem is tartozik a termek, de ha megis, akkor is 10e ft alatti vasarlasrol van szo.
-
Black&White
addikt
Egy több, mint 2 hónapos bevizsgálási idő gondolom már a nonszensz kategória, ugye?
Eddig nem nagyon törődtem vele, mert "csak" egy mSD-ről van szó, de azért most már rendeződhetne a dolog.
Milyen jogaim vannak ilyenkor?
A forgalmazó (i..n) legutóbb a Samsungra próbálta hárítani a felelősséget. -
Josi
senior tag
válasz masterful87 #9330 üzenetére
Esetleg keresd meg ezügyben a Night Computert.
http://nightcomputer.hu/ferguson/asztali-dvd-lejatszo.html
Nekem úgy rémlik, ők az importőrök.
Talán tudnak neked segíteni.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
asdf_
veterán
válasz masterful87 #9330 üzenetére
Nem feltetlen kell amugy ordogot latni egy ilyen tortenet moge, siman lehet olyan is a szitu, hogy 2-3-4 embernek volt egy kft-je, 1-2 kivalt/ki akart valni, egyik ember erre, masik arra, az eredeti ceget es valamennyi vagyonkat ez vitte, az uzlethelyiseg meg a masike lett, o meg alapitott egy uj kft-t, es odavette dolgozni azt, akivel eddig is dolgozott.
De ketsegtelen, hogy nem ez a jellemzo ok az ilyenre Ha az eredeti ceg meg papiron meg mukodik, akkor tok egyszeru dolgod van, irsz egy tertis levelet a ceg szekhelyere, elregelve mi a problemad, nekik meg elvileg valaszolniuk kell. -
MCGaiwer
addikt
de pont ez az, amiért nem értem az egész hozzáállásukat. ez a Digital Planet név nekem semmit se mond, valószínűleg másnak se sokat. szóval magában nem ér semmit (nem úgy, mint a példában az Euronics, amit azért sokan ismernek) Mi értelme van a "névvételnek" ha közben hátulról mutyizással megölik a nevet? vagy csinálják rendben, és tartsák/vegyék a nevet, vagy csinálják tisztességtelenül, névcserével, de ne a kettőt egyszerre...
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
masterful87
senior tag
Annyi adalék elég lesz a történethez, hogy konkrétan ugyanaz az ember adta el nekem a DVD lejátszót, mint akihez most vissza vittem?
Még azt is megkockáztatnám, hogy a hátulról előjövő nagyon határozott emberke is ott dolgozott, amikor két éve megvettem ezt a csodát.A Digital Planet a Kelenföldi buszállomás melletti kis utcában működött, a NetAssist Kft. működtette a NotebookZone-nal, meg a PDAStore-ral együtt. A DP megszűnt, lett helyette egy BestMarkt nevű bolt. Az RBNet meg egy utcával odébb van, a CityTaxi központjában, és bizony ugyanazok dolgoznak ott!
Pontosan azt mondta a fószer, hogy ők csak a nevet vették meg, panasszal a NetAssist-hoz forduljak, aminek a székhelye Tápiószelén van.
Most az RBNet.hu Kft. üzemelteti a PDAStore-t, a NotebookZone-t és az RBNet-et.Na ezt fejtse meg valaki, de én is disznóságot gyanítottam a dologban már a kezdetek óta!
-
asdf_
veterán
válasz MCGaiwer #9327 üzenetére
Mert van egy markanev, meg van egy cegnev. Es a kettonek nem feltetlenul van koze egymashoz, ellenben a markanev lehet bevezetett, ertekes is (pl. ha bemesz egy euronics-be, akkor a vorosko kft-tol, vagy a bravotech kft-tol fogsz szamlat kapni, es siman lehet, hogy az egyik beleun, jon egy harmadik kft-, ugyanott, ugyanugy euronics egisz alatt, aztan megis az egvilagon semmi koze nem lesz jogilag az elozo ceg altala eladott dolgokhoz -mas kerdes, hogy ekkora ongolt nem fognak loni, hogy ezzel lejarassak az euronics markanevet, es valahogy elintezik, csak probaltam szemleltetni).
Nem mellesleg volt mar ra jopar pelda, amikor ugyanazon emberek, ugyanazon dolgozokkal, ugyanott, adott markanev alatt, de mar a harmadik, negyedik ceg alol mukodtek (az elozo meg csodbement/bedontottek, partunkat es kormanyunkat meg csokoltatom, hogy ceget csodbe vitt cegvezetonek engednek ujabb ceget inditani ugyanazon tevekenysegi korben, en siman eltiltanam x evre)[ Szerkesztve ]
-
MCGaiwer
addikt
válasz masterful87 #9323 üzenetére
13kért volt egy lejátszód 3+x évig. ez már így jó vétel volt. jelentsd fel őket a fogyvédelemnél, aztán vagy lesz vmi, vagy nem.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
masterful87
senior tag
Réges-régen egy messzi-messzi galaxisban.... JA NEM!
2011.05.17-én vettem egy Ferguson 890-es dvd lejátszót a Digital Planetben.
Az első garanciális csere 2012.03.23-án történt meg, a második 2012.08.10-én, a harmadik pedig ma, két hónapos "szervizelés" után!
Mivel elzárkóztak mindenféle lehetőségtől, hogy megszabaduljak a 4-ik lejátszómtól, így akartam kérni egy tiszta gari papírt, hogy azzal eladhassam. Ekkor közölték, hogy hát erre már nincs garancia, így adta vissza a beszállító, hogy erre már nem él a garancia. Ekkor hátulról előjött még egy jó ember, aki egészen véletlenül képben volt, hogy a beszállító szerint el volt törve a CD-tálca, és csupán MÉLTÁNYOSSÁGBÓL cserélték ki, pedig vissza is adhatták volna úgy ahogy van, tehát sz@rul! (nem törtem el a tálcát, kezdetben képhibákat művelt HDMI-n, majd fagyogatott, végül már a tálca se nyílt ki)Mondtam, hogy ez így nem lesz jó, csak kéne az az 1 év gari, de azt mondták, hogy ők csak közvetítők a beszállító és köztem, meg különben is, ők csak átvették a nevet attól a bolttól, ahonnan vettem, és örülhetek hogy egyáltalán az RBnet intézi az ügyemet.
Melegen ajánlották, hogy akkor Vatera, adjam el egy hét próbagarival. Lehet megpróbálom, habár még növesztek egy kis bőrt a képemre, mert ehhez az ügylethez jó vastag fog kelleni!
Hiába próbáltam a fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni, teljesen higgadtan nem vettek róla tudomást, és békésen közölték hogy ez van sajnos.
A hab a tortán az volt, amikor elkezdtek engem okolni, hogy 13 ezer Ft-ért mégis mit vártam, miért nem vettem valami márkásat, vagy kétszer drágábbat! De könyörgöm, ez csak egy gagyi DVD lejátszó, HDMI csatival, meg USB-vel, aztán kész, még ez az ár is sok volt érte, nem hogy még több 10 ezerért vegyek ezer éves technikát!Így aztán elhoztam, gari nélkül, szomorúan, beletörődtem, hogy ez van, és beregelek Vaterára.
Hol hibáztam? Mit tehettem volna? Nekik volt igazuk, vagy engem itt bizony becsaptak?
-
asdf_
veterán
válasz Turbolada II #9321 üzenetére
Tenyleg, mert regen VPOP-s volt a termekhamisitas, es most megorokolte a nav.
-
ZozzHUN
addikt
Sziasztok
iphonetartozekok.hu-ról rendeltem egy iphone 3 headset-et (elvileg) gyárit, gyanúsan olcsón, végül kiderült, hogy hamisítvány. Emailt írtam nekik még aznap, választ nem kaptam. Ma felhívtam a weboldalon található telefonszámot és lenéző stílusban közölte a hölgy, hogy akkor visszaveszik az árut, de az már pedig eredeti. Hol tudom jelenteni őket, hogy másoknak ne tudják eladni a hamisítványaikat? Van itthon dobozból származó ténylegesen eredeti és van rengeteg különbség köztük.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Shrike7973 #9315 üzenetére
Torvenyileg nem kotelezi az itteni MM-et erre semmi, jofejsegbol megtehetik, ha epp olyanjuk van. Valamint a vasarolt cumok garjegyet is erdemes lenne megsasolni, mert az is egy elkepzelheto szituacio, hogy a garjeggyel es a kinti vasarlasi szamlaval a hazai szakszerviz foglalkozik vele.
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz Shrike7973 #9315 üzenetére
Szerintem meg kérdezd meg az itthoni Mediát e-maile-n és ha igent modnanak akkor legalább írásban is meg lesz.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
MCGaiwer
addikt
válasz Shrike7973 #9315 üzenetére
jogszabály tudtommal nem kötelezi, üzletpolitikájukban meg szerintem nincs benne. szóval szerintem nem tudott itt gariztatni, de egy próbát megérhet.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
Shrike7973
senior tag
Üdv,
Eltöltöttem egy évet szakmai gyakorlat/szakdolgozat írás címen Németországban.
Ez idő alatt pénzt is kerestem, amiből néha-néha vettem elektronikai cikkeket a MediaMarkt-ban.
Kérdésem, hogy ha ezekkel problémám akadna, akkor az otthoni MediaMarkt-ban fogom-e tudni érvényesíteni a garanciát. Vagy nekem kell felkeresnem a gyártót? Nem tudom, hogy vonatkozik-e a termékekre gyártói garancia.
Blokkok és csomagolások mindenhez megvannak.Szó van a következő termékekről:
Ebook Reader: Kobo Glo
Phillips hajnyíró
Phillips DownTown fejhallgató
Sennheiser/Adidas sportfülhallgató
Remington Therapy Pro kerámia hajvasaló -
ANDROID???
addikt
Gyanítottam..
Tájékoztattam, hogy nyugi, az alcámat hordtam vissza lelkesen amíg végül sikerült egy új példányra cserélnem. Az most beszart 2 hó után és a szerviz TELEMAX ismét nem jól rakta össze.
A T állítólag nem nyúlhat hozzá, csk beküldheti a Telemaxhoz (újabb próbálkozásra).
Nem tudom felfogni épp ésszel, hogy ott ugyan milyen ügyes emberek "dogoznak". Azért megnézném, hogy ha ők a telefonjukat szutyok elcseszett állapotban kapnák vissza, mennyire lennének boldogok. -
legenda
válasz ANDROID??? #9312 üzenetére
nem kerek a történet...
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
ANDROID???
addikt
A T-ben egy vásárlótól, aszt hallottam, hogy az "ájfont" visszavitte 2 nap után, mert rossz volt.
több mint 1 hónap után sem volt készülék amit tudtak volna neki adni, hogy meglegyen a csere.
1000-el be volt rágva, (totál jogosan) és panaszkodott nekem. Azt mondta, hogy a 15 nap törekedés az ügyvédje szerint egy nem létező törvényre alapoz. (szerintem butaságot beszélt.)
Vélemények? -
Turbolada II
őstag
Találtatok egy joghézagot mégpedig az inszuffiencia típusút.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #9305 üzenetére
A gyarto nem fogadja el, de jogilag ugyanugy, mint a szamitogepnel, nincs igaza.
A kotelezo egy ev jotallas letelte utan (vannak ugye 5 ev garis tapok is) persze olyan felteteleket tamaszt, amilyet akar (termeszetesen csak akkor, amennyiben ezek a szavatossagbol eredo jogokat nem csorbitjak). -
asdf_
veterán
válasz Biznisz Elek #9303 üzenetére
Nem, amennyiben a kereskedo bizonyitja, hogy nem megfelelo olaj az oka a jelzett hibanak, melyet jotallas kereteben probalnek javittatni (tadaaaaaaaam: nem rendeltetesszeru hasznalat jogi megallasa).
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Biznisz Elek #9300 üzenetére
Ha nem tevedek, az idezett jogszabaly azt tartalmazza, hogy ahhoz, hogy valaki munkakoreben egy adott tevekenyseggel foglalkozzon, ahhoz milyen vegzettseggel kell rendelkeznie. Ez esetben pedig fogyasztovedelemmel kapcsolatos jogi relevanciaja az idezett jogszabalynak nincsen.
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #9299 üzenetére
Nincs mit tisztazni. A jotallasra kotelezettnek bizonyitania kell, hogy nem rendeltetesszeru hasznalat az oka annak, hogy a szamitogep (vagy egy alkatresze) nem mukodik. Egy felnyitott cimke ezugyben nulla bizonyito erovel bir (azt mar nem is mondom, ha mar ragacsrol beszelunk, a lowcost kategoriaban utazo hazakban fellelheto femmenyiseg miatt, amilyen atomstabilak azok -nyeklik-nyaklik az egesz- , rohogve el tud szakadni az oldallapra es a haz hatuljara atmenoen feltett szalag, ha ratamaszkodva egy kicsit megmozgatja az ember a hazat).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest