- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egy újabb érdekes eset
- New Game Blitz - 2025
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Az elfelejtett kiberfegyver
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
őstag
Sziasztok!
Szeretném leírni a történetem. Vettem egy iphone 5-öt, a vodafone online shopban. Pár nap alatt meg is érkezett. Futár hozta, gyárilag fóliázott dobozban. Aláírtam a szerződést a futár előtt, ő balra el...én pedig örülök a telefonnak. Épp dolgoztam, így várnom kellett amíg hazaérek a kibontással. Otthon bontogatás...és 2perc öröm után csúnya felismerés: a telefon krómkeretén van egy ütésnyom (elég kicsi, de látható bőven).
Nosza, irány a helyi voda márkakereskedés, az eredmény: nem lehet 3napon belül cserélni, az apple hivatalos szervízébe kell küldeni. Ok,teló fel Pestre, én meg várok. Ez nov. 14.-én történt. A telefon tegnap érkezett vissza, az üzletben pedig azzal fogadtak,h. a hivatalos szervíz szerint nem jogos a csere, így marad az ütött teló. Csodás. Olyan előfizum van, amihez van biztosítás, de ez sem ér semmit.
Azt ajánlották forduljak a fogyasztóvédelemhez...
De fogalmam sincs érdemes-e vagy próbáljak meg együttélni a kis hibával. De azért egy ilyen drága telefonnál, ez eléggé bosszantó.Szerintetek hogy kellene hozzákezdenem a fogyasztóvédelmis dolognak?
A történethez hozzátartozik: pár nappal ezelőtt, amikor a telefon még a szervízben volt, bementem a márkaképviselethez, szerettem volna elállni a szerződéstől, ugye ez 8munkanapon belül lehetséges távollévők között kötött szerződés esetén. Jött az újabb hidegzuhany: ez nem lehetséges, mert amikor aláírtam a futár előtt a szerződést, azzal elfogadtam a feltételeket és nem számít távollévők közötti szerződésnek. A voda hivatalos oldalán az ÁSZF-ben benne van a 8napos határidő. De az eladó szerint az online shop-os rendelés nem ilyen szerződés. Kérdem én...akkor mi az a vodánál? 2lehetőséged van telefont venni: 1. megveszed boltban, ami kizárja a távolos cuccot...vagy 2. rendeled az online shop-ban. Kértem az eladót mondja meg legyen szíves,h. mi számít akkor távollévők között kötött szerződésnek, mire azt mondta: ő nem jogi szakember, nézessem meg ügyvéddel az ÁSZF-t. Jóóóó.....
Most itt vagyok egy gyárilag sérült telefonnal...úgy,hogy több mint egy hétig nálam sem volt és se a telót se a SIM kártyát használni nem tudtam.
-
jeni
félisten
[link] ebben a 30 napos javítási időt nem találom,mert csak annyi van írva,hogy törekednie kell a 15 napos javítási idő elkészültével.
ami értelmezés szerint 15 naptári nap.van egyéb konkrét infó valakinek ezzel kapcsolatban?
-
sasa311
veterán
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát
képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói
szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték
megfizetését igazoló bizonylatot.Tehát NEM KELL a garanciajegy, csak a számla / blokk!
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
asdf_
veterán
válasz zolee5016 #8293 üzenetére
Jotallasi igeny jotallasi jeggyel ervenyesitheto. Azonban a szamla birtokaban ezt elvileg -ha sajat jotallasi jegyrol beszelunk- nem tart semmibe potolni. De normalis ugyviteli rendszer mellett szamla sem kell, mert lonek egy gyari szamot, es a program megmondja mikor, kinek lett eladva es hogy garis-e meg.
A sima szamla azert nem kivaltoja a jotallasi jegynek, mert azon -jellemzoen- nem szerepel a termeg gyari szama, ellentetben a jotallasi jeggyel. -
zolee5016
őstag
Sziasztok....1 kérdésem lenne...adott egy videokártya ami garis még kb 1 évig...igen kb mert a garipairjai ,jótállási jegye nincsen meg,A számla megvan amin rajta van a dátum is...ezzel lehet garanciás ügyintézést kezdeni?? mármint csak a számlával???
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
asdf_
veterán
válasz ANDROID??? #8291 üzenetére
Ugy indul ugye egy jotallasos ugyintezes, hogy jogszabalyban eloirt jegyzokonyvet kell felvenni (ennek elmulasztasat is meg lehet jegyezni a vasarlok konyveben) melyben van egy olyan sor, hogy vasarlo altal ervenyesiteni kivant igeny, jelzed, hogy oda a csere szocskat sziveskedjenek felvezetni. Amennyiben ott helyben nem nyilatkoznak rola, hogy elutasitjak a csereigenyt, 3 napjuk van erre, ha ezt nem teszik meg, ujabb bejegyzes a vasarlok konyvebe.
En mondjuk jofej lennek, es mivel a T-nel eloszor jar a telefon, az elozmenyek (3 sikertelen javitas) ismereteben adnam at, kulon kernem, hogy ezt is vezessek fel a munkalapra, ha eztan sem jarnak sikerrel, a jo isten nem fogja alaptalannak itelni a csereigenyedet. Ekkor telo vissza, jegyzokonyv, csereigeny, ha elutasitjak, munkalapok masolataval tertis level t-nek, hogy cserelnek, vagy talalkoztok a bekelteto testuletnel (vagy automatikusan oda fordulsz, es sporolsz egy kis idot ezzel). Mondjuk sajna a bekelteto testulet nem feltetlen olyan, akiktol meg kene ijedniuk, szoval nem biztos, hogy ettol osszeszarjak magukat. -
ANDROID???
addikt
válasz sasa311 #8290 üzenetére
Rendben, megpróbálom ezt a módszert is, de 70%ban így próbáltam a korábbiakban is és nem jártam sikerrel sajnos...
Igazából nem akarok sem tárgyalásra menni sem egyéb testület általi vizsgálat vagy bármi más költséget megtéríteni és később visszakövetelni, mert ugye a telefont tőlük megrendeltem ők ki is hozták nekem és a szervizelést ők vállalták nem nekem kelljen már ezzel sz@rozni.Különben nagyon tetszett a megfogalmazás
Esetleg, ha ez nem válik be, mi lenne még a tipp?
-
sasa311
veterán
válasz ANDROID??? #8289 üzenetére
TE: Kezit csókolom, visszahoztam a telefonomat immár 4x mert megint szar (illedelmesen megint hibás). Legyenek kedvesek cserélni most már a készüléket, mert ez kurva ciki (illedelmesen = Jelentős kellemetlenséget okoz).
MANCIKA: Sajnálom, XY szervízzel egyezkedjen, bla bla bla bla bum bumm bla bla
TE: Nem egyezkedek semmilyen szervízzel, krvanyátok (illedelmesen = önöktől vásároltam a telefont, senki mással nem vagyok hajlandó tárgyalni, csakis önökkel és önöktől várom a megoldást is)
MANCIKA: De a szervíz BLA BLA BLA BLA bla bal..bla
TE: Értem, akkor kérném a vásárlók könyvét ahova beírom, hogy kruvanyád (illedelmesen = ahol jegyzőkönyvben szeretném rögzíteni, hogy ÖN, MANCIKA személyesen elutasítja a csereigényemet és teljesen jogszerűtlenül, a törvényi előírásoknak ellentmond, ezzel szándékosan megtéveszt engem, mint vásárlót, továbbá ön, minta a T-mobil hivatalos képviselője állítja, hogy tamtaramtaram). Ezután vagy marha készséges lesz vagy valóban leírod ezeket szépen gyöngybetűkkel a vásárlók könyvébe. 90%-ban nem kell írni...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
ANDROID???
addikt
válasz sasa311 #8288 üzenetére
Adhatnál valami jó kis érvelési tippeket
Mert én már sok mindent próbáltam mondani nott, de mindent leszereltek frankón mint ha a falnak beszéltem volna, vagyis sz@r a telefonom sajnálják de ez van, rajtuk múlik, hogy jó legyen de még sem így van sajnálják de ez van...
Szóval, lehet hogy tényleg a szabályos asztal csapkodás lenne a lényegre törő... -
sasa311
veterán
válasz ANDROID??? #8287 üzenetére
Téged nem kell, hogy érdekeljen, hogy ki kire mutogat. A jogszabály egyértelmű: a garanciális ügyintézést az ELADÓ viseli. Pont. Te a T-től vetted, így a Té -vel kell csak ügyintézned. Ha szar a szervízük oldják meg, szerződjenek mással, stb... Meg se hallgasd azt a mondatot, amiben említik a szervíz szót.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
ViiiiktorOC
senior tag
(#8282) bullseye + (#8283) asdf_ + (#8284) sasa311
Köszönöm fiúk! Így már értem! Akkor hibásan tudtam ezt, meg más is hibásan mondta!
Bolt vissza nem cserélte, hanem levásárolhattam volna mivel személyesen a nevemre rendeltem.
Egyenlőre megmarad, majd lehet hogy eladom később!
Köszönöm!LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
sasa311
veterán
válasz ANDROID??? #8279 üzenetére
Szard le a szervízt - senkit nem érdekel.
neked CSAKIS a boltban van jogod reklamálni. Majd ők leboxolják a szervízzel.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz ViiiiktorOC #8277 üzenetére
Hibátlan termék esetén nem köteles 3 percen belül sem.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
asdf_
veterán
válasz ViiiiktorOC #8277 üzenetére
Ha szemelyesen vasaroltad, nem webshopon keresztul -tehat nem tavollevos szerzodesrol beszelunk- akkor igy jartal. A teves vasarlas nem jogosit fel elallasra.
-
bullseye
addikt
válasz ViiiiktorOC #8277 üzenetére
Bolti cuccokra nincs 3 napos próbakör. Ha neten rendelted, akkor 8 nap van elállásra, mert nem nézhetted meg vagy próbálhattad ki előtte.
A 3 nap arra van, ha hibás, mert akkor csere jár javítás helyett. De ha boltban vetted, és nem nézted meg jó-e arra, amire szeretnéd, akkor csak a bolt jóindulatán múlik, visszaveszik-e.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
jeni
félisten
válasz ViiiiktorOC #8280 üzenetére
a neten próbálj rákeresni
-
ANDROID???
addikt
Na a helyzet az, hogy nem pattogtam direkt nem kiabáltam nehogy amiatt kib@sszanak a helyiségből mert azzal ugye nem előre hanem hátra...
A vásárlás webshopon keresztül történt. Viszont mindig valahogy kidumálták, hogy nekem lesz rossz ha elmegyek a fogyasztó védelemhez, mert az nem kötelezi őket semmire stb...Minden alkalommal ott volt nálam az összes papír a szervizelésről is, nehogy belém tudjanak kötni, de hiába.
Ugyanis alcatel készülékről van szó melyet a TELEMAX szervíznek kell küldenie a szolgáltatónak (TMOBILE) és a TELEMAXnak kell adnia a papírt róla, hogy cserélje a TMOBILE.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz ViiiiktorOC #8277 üzenetére
igen szombati nyitva tartás az nekik munkanap.
abban az esetben köteles ha hibás,elvileg levásárolhatod,tudtommal,hogy köteles vissza fizetni ez szerintem boltonként eltérő.
meg kell nézni mi az az elállási jog 3 napon belül? -
ViiiiktorOC
senior tag
Üdv.
Vettem egy házimozit. Ha nem felel meg arra amire szerettem volna, akkor 3 napon belül kötelesek visszafizetni a teljes vételárat? 3 munkanap? Bolt szombaton is nyitva van, akkor az munkanap?
köszönömLamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
jeni
félisten
és abban az esetben ha a bolt megszűnik de maga a szerviz még müxik?
tehát ez esetben a szervizben töltött 30 naptári napot (és nem a 30 munkanap alapján figyelik) kell figyelembe venni és a 3x javítás utáni elállást vagyis a 4. javításnál mondhatom,hogy köszi már nem kérem a terméket.
és az a fogalmazás,hogy törekedni kell a 15 napos betartására az meg szerintem lutri szöveg.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Nem kell igazolnia. Az elado szerv jotallasi kotelezettsege fennall anelkul is, hogy a szerviz barmit mondana a keszulekrol. A szerviz csereutalvanya nelkul nem cserelhetunk, az csak tudatlansag, sajat penz kimelese erdekeben elkovetett szandekos/nem szandekos jogsertes, lerazoszoveg (a kivant alahuzando).
Nem aszerint kell jotallnia az elado szervnek, hogy egy szerviz mit ir a papirra, hanem aszerint, amit a jogszabalyok eloirnak neki. Mar csak azert is, mert mivel az elado szerv all szerzodesben a vevovel, a jotallas esetleges nem teljesitesenek jogkovetkezmenyei az elado szervet terhelik (NFH buntetesek, birosagi per vegkimenetele).
Jelen esetben a vasarlas helyen torteno panaszkodasnal -a panasz alapjat alatamasztando- a 4 darab munkalap masolatanak bemutatasaval indit az ember.[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
válasz ANDROID??? #8271 üzenetére
Rosszul csinálhatod
Asztalt veri nem habzó szájjal üvöltözve kell.
Bemész, elmondod a nyűgödet ők meg nyilván leszarnak. Akkor elkéred szépen a vásárlók könyvét és szépen leírod benne, hogy neked mekkora kellemetlenséget okoz, hogy már X napja nincs terméked illetve mennyire rossz, hogy már 4x kell szerelni, egyúttal leírod, hogy ragaszkodsz ahhoz, hogy az üzlet vagy cserélje neked a láthatóan javíthatatlan hibás terméket vagy elállsz a szerződéstől.
Ez sokkal inkább működik, mint a láncfűrész.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
ANDROID???
addikt
válasz sasa311 #8269 üzenetére
Az a gond, hogy ez már megvolt az első 3 alkalommal és sikertelen...
Valaki valami konkrétabbat? Mire hivatkozzak, vagy milyen jogszabály "támogatja" a helyzetemet?
Sajnos a 30 nap még messze van, csak azért sajnos, mert akkor nem csak ütném az asztalt hanem stihlt vagy baltát vinnék e célból...[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Vasinger! #8264 üzenetére
szia
érdemes azért a 6500 Ft-t torturát végig vinni. mert ha mégis igazat adnak neked akkor ott a biróság ami még többe kerülne,és lehet,hogy mégse vonatkozik a magyar törvény rájuk,hacsak nem blöffölnek-e?
lehet azért van ráírva a 2 év garancia mert a törvény előírja,hogy a (1év)garanciális dolgot fel kell tüntetni valamiképen.másik pár sorral lejjeb van írva hogy a te esetében törekedni kell a 15 napra.
de ha 30 napso esetről van szó abban az esetben 30 naptári nap vagy 30 munkanap?
ha túlépi az cucc leadási szervizben állási ideje a 30 napot akkor automatikusan él az eláállás jog vagyis kötelező pénz vissza fizetés lép érványbe,esetleg a levásárlási lehetőség?[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
válasz ANDROID??? #8268 üzenetére
Verd az asztalt, az a leghatásosabb.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8230 üzenetére
A telefon szervízbe leadás óta eltelt már 17 nap is, a papíron a 11.13 a határidő, ilyen esetben mit tegyek?
Mert a készülékem már 4. alkalommal van a szervizben, és az első 3 alkalommal elutasították a csere igényemet, igaz most úgy lett leadva a készülék, hogy a készülék cseréjének igénye az elsődleges.
Menjek be verni az asztalt? Vagy mi a fenét csináljak? A telefon már kellene, és a jogszabályban pedig csak az van leírva, hogy 15 napra kell törekedniük.
??? -
Vasinger!
nagyúr
-
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
A minap vettem egy pendriveot innen: katt
A pendrive mellé az van írva, hogy 2 év teljes körű garancia: katt
Ma, mikor mentem a boltba, közölték velem, hogy 72 órás cseregaranciát vállalnak rá, más nem. A pendirveokra nem vonatkozik a 2 év garancia.
Ilyet lehet? Az oldalukon 2 év szerepel, sőt mondok jobbat. a számlán amit adtak azon is 24 hónap szerepel, pontosabban ez áll rajta: KATT
Elvileg a számlán sehol sem jelölték, hogy nem él rá ez a 2 év garancia csak azért, mert pendrive, sőt pont azt írták, hogy garancia levél elvesztése esetén a számla is elég az érvényesítéshez. Természetesen csak számlát adtak.
Azért is hoztam el, még ha nem is tetszett ez a dolog, mert gyártói garancia az élettartamra szól, de nem akarom ezt annyiban hagyni, mert nem szeretem, ha átvernek.
Másrészt meg 8 napon belül gond nélkül visszavihetem, mert webshopban vásároltam....Mit gondoltok erről a dologról? Ez így fair? Ha valamiért elromolna és 2 éven belül van jogom reklamálni a termék legaranciáztatását?
A válaszokat előre is köszönöm!
-
all6atos
tag
[ Szerkesztve ]
-
all6atos
tag
Sziasztok!
Nem sok esélyt látok a sikerre, de azért leírom az esetem.
Vettem itt egy ilyen pendrive-ot bő két hete. Hétvégén teljesen behalt (0 MB), tegnap visszavittem, erre közlik velem, hogy pendrive és memóriakártya esetében csak 3 nap garancia van. A srác megnézte, ott is hibás volt, azt mondta nem veheti át, írjak az ügyfélszolgálatnak, majd kitalálnak valamit... (akivel egyébként gépen folyamatosan beszélt, és szóvá is tettem, amire a válasz az volt, hogy elfoglalt a rendelésekkel...)
Kértem helyben a cserét vagy a pénzt, esetleg valami más megoldást.A 6 hónap szavatosságról még nem találtam egyértelmű infót, de elvileg annak minimum járnia kéne. De, a weboldalon, rendeléskor, és a számlán is 24 hónap garanica van feltűntetve, amire rá is van írva, hogy a számla a garanciajegy.
Egy papírt sikerült kierőszakolnom:
Nyilatkozat:
A mai napon XY által 2012.10.23-án nálunk vásárolt A-Data s102 pro 32GB típusú (sor.szám:11450067) hibás termék átvételét és garanciális ügyintézését megtagadtuk, mivel az ilyen típusú termékre (pendrive, memóriakártya) a számlán feltűntetett 24 hónappal ellentétben 72 órás cseregaranciát vállalunk. Budapest 2012.november 14., aláírás+bélyegzőA számla szlovák (Nowim s.r.o, Komárno), a garancia idő és hogy a számla a garanciajegy magyarul vannak rajta, továbbá egy PlazaMarketes bélyegző.(aláírás nincs...) Tehát valószínűleg a PlazaMarkettel hivatalosan nincs is kapcsolatom, bár nem tudom hol és hogy van bejelentve.
Írtam egy levelet nekik:A 2012.10.23-án Önöknél vásárolt A-Data S102 Pro 32GB típusú pendrive-ot meghibásodás miatt a mai napon bevittem az átvételi pontjukba (1131 Budapest Reitter Ferenc utca 132. F épület), ahol a hibás termék átvételét és garanciális javítását/ügyintézését megtagadták, arra hivatkozva, hogy ezen típusú termékre csak 3 nap garanciát vállalnak, annak ellenére, hogy a számlán/garancialevélen 24 hónap teljeskörű garancia szerepel, mely rendeléskor és átvételkor is ebben a formában volt feltűntetve. Ez már jóval több, mint a vásárlók tudatos megtévesztése, és ha kell megteszem a szükséges lépéseket (fogyasztóvédelem, bíróság, stb).
Mivel első ilyen esetem, nem tudtam a jegyzőkönyvről.
Érdemes visszamenni és jegyzőkönyvet felvetetni? Hogy nézzen ki mi legyen benne? (Amit adtak nyilatkozatot az valószínűleg nem megfelelő.)
Vásárlók könyvébe is írjak még bele amit akarok?
Fogyasztóvédelem, APEH, PSZÁF, kiket és hogyan lehetne rájuk uszítani?.Az oldalukon kint van még:
Termékgarancia:
Minden egyes termékre gyári garancia érvényes, és márkaszervizben történik a szervizelésük.A garanciális ügyintézést a PlazaMarket végzi, Önnek az esetleges hiba bejelentését cégünk felé kell megtennie:
•A jótállási (és szavatossági) igény érvényesíthető nyitvatartási időben, hétfőtől péntekig, 9-17-ig. írásban, e-mail: info@plazamarket.huEurópai garancia: Egyes általunk forgalmazott termékekre Európai garancia érvényes. A garanciális feltételek minden tekintetben megegyeznek a Magyarországon érvényes jótállási feltételekkel (gyártónként eltérő).
A honlapunkon feltüntetett árak, képek, leírások csupán tájékoztató jellegűek és nem minősülnek ajánlattételnek.
A megrendeléssel a fent említettek a szerződés tartalmának részévé válnak.
Válaszotokat előre is thx!
üdv,
Feriu.i.: igazából azon lepődtem meg, hogy egy két hetes, egyértelműen hibás termék esetén rögtön és nyíltan elutasítanak, még csak levásárlás sincs, vagy részleges visszafizetés, vagy bármi... Ezért, ha nem nagy meló az a minimum, hogy vizsgálják át a céget és zárassák be .
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz sinya85 #8253 üzenetére
Ha mar nyitva van, a van-e elismervenyed kapcsan:
5. § Javításra a terméket elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, a termék azonosításához szükséges adatokat, a termék átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított terméket átveheti.
-
asdf_
veterán
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről4. § (2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Tehat nem munkanap.
-
jeni
félisten
-
Turbolada II
őstag
válasz sinya85 #8249 üzenetére
Keresd meg a fogyasztóvédelmet. Utána írj egy levelet a boltnak, hogy már értesítetted a fogyasztóvédelmet.
*A boltot telefonon is megkeresheted.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
sinya85
senior tag
válasz Turbolada II #8245 üzenetére
Írtam egy levelet:
Mélyen Tisztelt Central Computer team.
Elég bosszantó hogy 2 hónap után nincs semmi hír a garanciában visszaküldött 6950-es vga-rol
Szeretném megkérni önöket, hogy lépjenek valamit az ügyben, különben én fogok.
Tisztelettel Sinkovicz JánosSemmi válasz már 3 napja.
Szerintetek?
Akkor most lehuztak egy 6950 dcu IIvel?ஜ۩۞۩ஜ
-
asdf_
veterán
válasz Turbolada II #8247 üzenetére
Amennyiben a fizetesi meghagyasra ellentmondassal elnek, automatikus birosag. Fizetesi meghagyas nelkul viszont nem fizetnek ugysem.
-
asdf_
veterán
válasz Turbolada II #8245 üzenetére
Jo tanacs, csak tessen mar mogeirni zarojelben, hogy ha a bolt nem adja, akkor kozjegyzo, fizetesi meghagyas, ha ellenkeznek, akkor pedig birosag az ut, annak minden koltsegevel es idejevel.
-
-
bullseye
addikt
válasz sinya85 #8243 üzenetére
Sajna nincs így. 15 napra kell törekedniük, de semmi konkrétabb. Viszont nem okozhatnak jelentős kellemetlenséget neked. Ha úgy érzed azt okoz, hogy 2 hónapja náluk a VGA, akkor érdemes beszélni velük, hogy adjanak valami cserét a javítás idejére, vagy cserét kérni javítás helyett (ami meg nekik nem okozhat jelentős hátrányt...). Vagy simán pénzt vissza.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
sinya85
senior tag
De örülök, hogy megtaláltam ezt a topikot.
Valaki megtudná nekem mondani, hogy ha visszaküldök garanciába egy terméket akkor mennyi idejük van kicserélni?
mert én ugy hallottam ha xnapig nem tudják javítani akkor kell adniuk egy ugyan olyat.
és biza a 6950esem már 2hónapja gariban van. és elég bosszantó
ha valaki tud valamit az ilyenekről megköszönném ha leírná.ஜ۩۞۩ஜ
-
asdf_
veterán
válasz Trebron09 #8241 üzenetére
Visszavonom, mivel a ceg el, ervenyes az adoszama, nincs felszamolas, vegelszamolas es csodeljaras alatt, igy jotallni koteles. Zsokavar utcaba (szekhely) kuldj nekik egy tertis levelet, ha a telefonszamain nem ered el oket, hogy van egy garis procid, legyenek kedvesek eljarni. Atadni csak papir elleneben barmit!
-
Trebron09
őstag
Jól látom, hogy a Cellcom megszűnt?
Még jó, hogy tavaly vettem onnan procit 3év garral.. most ilyenkor mi van ha gariztatni kéne?
- Kreatív módon kell áramvonalasítani a stagnáló koncepciót! -
-
asdf_
veterán
Mivel -ha jol tudom- ugyis futaros garszervize van, amihez fel kell hivnod az ugyfelszolgalatot, kerdezd meg toluk. Az mas kerdes, hogy jogilag megall-e (termeszetesen nem), ha esetleg azt mondjak, hogy nem szedheted ki. Meg az is, hogy a festekes csavaron latni-e, hogy mar megnyitottak-e egyszer vagy sem, nem tudom, mit kell a festekes csavaron figyelni (egyaltalan, azt sem, hogy az emiatt van-e megfestve, vagy mas okbol) es ha emiatt es ok szetszedettnek latjak, akkor esetleg visszadobjak-e, meg radnyomjak a futarkoltseget.
[ Szerkesztve ]
-
exn
csendes tag
az lenne a kérdésem, hogy elromlott a laptopom, de mielőtt elküldöm szeretném lementeni a vinyóról a dolgokat, a vinyót ki lehet venni garanciavesztés nélkül a notebookból, letörölni és visszarakni? Packard Bell notebookom van.
-
asdf_
veterán
válasz Biznisz Elek #8234 üzenetére
Per eseten egy javadra szolo bekeltetos dontes meglebegtetese eleg jo ut a pernyertesseghez. Ha nem kivan az ember perelni, akkor tenyleg nem feltetlenul jo sokra, mert ha a bepanaszolt nem hajlando alavetni magat a testulet dontesenek (marpedig jog szerint van lehetosege erre), akkor tenyleg halottnak a csok a dontes.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz dethroner #8056 üzenetére
Na megvolt a békéltető testületes marhaság. A Hervis képviselője el sem jött, és nem is nyilatkozott az üggyel kapcsolatban semmiféle módon. Az ügyben eljáró jogász a lábbeli megtekintése után úgy vélekedett hogy nem én tettem tönkre, hanem a gyárilag szar ragasztás a hibás. A javaslat hogy a bolt javíttassa ki a hibát, erről 15 napon belül értesítést küldenek nekem és a boltnak is. Ha nem hajlandóak rá, akkor jelezzem a testületnek. A kérdésemre hogy ha nem javíttatnak akkor mi lesz, csak egy széles mosoly volt a válasz Mehetek szakvéleményért, bíróságra, stb. Köcsög magyar jogszabályok, tehetetlenek ha a vevő panasszal él, járjon az ember tortúrára.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
asdf_
veterán
válasz dethroner #8231 üzenetére
Onkent nem veszik vissza. Elallas eseten nincs merlegelesi lehetosege a tuloldalnak, mas kerdes, hogy ha a jogossagat vitatja, akkor talalkoztok a birosagon, aztan ott meg porul lehet jarni vevokent, ha tenylegesen nem alltak fenn azok a korulmenyek, amik feljogositottak volna a vasarlastol valo elallasra.
-
dethroner
veterán
válasz ANDROID??? #8230 üzenetére
Én a helyedben a kapott levelet elküldeném a fogyasztóvédelemnek, mert szerintem fogyasztói joggal ellentétes amit állít, vagyis hogy nem veszik vissza a készüléket, vagyis nem lehet elállni a vásárlástól.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8135 üzenetére
Írtam panaszlevelet, amire ezt a választ kaptam, inkább csak linkelem, hogy ne foglaljon itt sok helyet.
Aztán beszéltem a 1430-al és bementem egy szervízbe (még nem kaptam vissza készülékemet,de kb most itt tart).
[ Szerkesztve ]
-
TIT
veterán
Sztem próbáld meg.
72 óra a vásárlás napjától kezdődik vagy másnaptól? -
Buster17
addikt
Hali!
Nos garis Seagate vinyómnak szép lassan csökkent a kondicója és nőtt a szektor hibája már lassan 1 éve.
Már az első hibánál bebicegtem Pestre a boltba vidékről hogy cseréljék de nem tetták, mert a SeaTools vinyó tesztelő program szerint tökéletes (zöld).
Most a napokban rohamosan zuhant 29%-ra ~60%-ról és most a program diagnosztikalás után kék lett.
Nos ilyenkor már merjem megint bevinni gariztatni? "Kék" hibánál már cserélhetik a hibás HDD-t? -
asdf_
veterán
Megkeresed a nagyert, ahonnan volt, ott vagy szobaallnak veled, vagy nem, vagy csekkolod itthttps://westerndigital.secure.force.com/WarrantyCheck?lang=en, es ha a wd szerint garis, akkor jol becsomagolva futarral kikuldod a nemetorszagba a wd-hez (2-3k huf, visszautat ok fizetik). Ha a wd szerint mar kifutott a garidobol, de neked gyari szamos szamlad van, ami szerint meg benne van az idoben, azt mellekelve elvileg elfogadjak.
[ Szerkesztve ]
-
drgab
tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, ugyanis meghalt a WD külső merevlemezem, de van még rá 3 hó garancia. Ezzel csak az a baj, hogy az üzlet ahol vettem(coolshop) megszűnt, továbbá anno nem volt a dobozban garilevél, csak számla. Ilyenkor mit tudok csinálni?
Nokia 3310 -> Sony-Ericsson F500i -> Samsung SGH-E250 -> LG KM900 Arena -> Samsung Galaxy S Advance -> Samsung Galaxy S5 -> Iphone 7
-
maláj
addikt
-
maláj
addikt
üdv urak
felmerült 1 érdekes kérdés - majd ti tudjátok az okosságotember elmegy eDigitálba, vesz 1 Logitech K400-at 10k-ért, webshopban kiírva, hogy 5 év gar., ügyf. szolg. telefonra megerősíti, hogy tényleg 5 év, a dobozban a papíron viszont 2 év szerepel ...
Logitech felhív, megerősítik, hogy 3 év a gar, Edigitálnak 2 és ebből jött ki az 5 év gar. nekik (amúgy egyszerre indul a 2 és 3 év ...)
ilyen esetben mi a helyzet
-
asdf_
veterán
Ugy, hogy neked is ket ev garinak hirdetve adtak el egy 1+1 ev garis termeket, aminel az elso ev a magyar jogszabalyok szerint eloirt kotelezo jotallas, a masodik ev pedig a gyarto feltetelei szerinti, korlatozott jotallas.
Innentol ket eselyed van:
- vagy lengeted a jotallasi jegyedet, amin 2 ev jotallas van irva, es hogy lesznek szivesek annak megfeleloen eljarni, a gyartoi korlatozott jotallasra pedig nem hivatkozni, mert az nem szerepel a termek melle kapott jotallasi jegyen, ha nem fogadjak el, akkor vasarlok konyve, opcionalisan nfh bejelentes, bekelteto testulet, fizetesi meghagyas, birosag sorrend (ennek osszes rizikojaval, penz- es idoszuksegletevel)
- ha a cserelt alkatresz egyelore nem hibasodott meg, akkor leszarod es majd foglalkozol vele, ha problemas lesz -
TXT
őstag
válasz sasa311 #8214 üzenetére
köszönöm a válaszod!
Én is így gondoltam, de egy vitás kérdés kapcsán ezt kaptam:
A törvény így szól:Amennyiben főpanel csere történik a garancia első évében a (magyar állami) 1 évig tartó garancia újra indul de ha a vásárlást követő második évben történik fődarab vagy készülék csere akkor 6o napos jótállást kap viszont amennyiben az eredeti garancia hosszabb 6o napnál akkor azt a hosszabbat kell figyelembe venni.Na most akkor hogy is van ez????
-
TXT
őstag
Garancialis cserenel az uj termekre milyen garancialis feltetelek vonatkoznak, hogyan van ez szabalyozva?
-
asdf_
veterán
válasz Sargapingi #8211 üzenetére
Ha az e-cegjegyzekben tarolt cimen a ceg nem fellelheto, az apeh azonnal zarolja az adoszamat, ha jol remlik. Attol, mert x utca 2. III. em 15., attol meg lehet az a ceg szekhelye (plane, ha nemreg valtozott). En elso korben oda irnek egy tertis levelet.
-
asdf_
veterán
e-cegjegyzek.hu-n meg kell nézni, hogy él-e a cég. Ha nincs felszámolás alatt, tehát csak a boltot zárták mondjuk be, akkor még él a jótállási kötelezettségük, ellenkező esetben a nagykert kellene valahogy megtalálni(akik vagy szóbaállnak veled, vagy nem), vagy marad a gyártó direktben.
-
Sargapingi
csendes tag
válasz djculture #8208 üzenetére
Cellcom-Online Kft. volt az üzlet, és a hardverkernél is megerősítették nekem hogy megszűnt, mert ők voltak a beszállítójuk, de utána néztek gyári szám alapján és az én kártyámat nem tőlük rendelte a kisker.
Most azon is gondolkozok hogy a fogyasztóvédelemnél kérdezek utána, ők talán utána tudnak járni a kiskernek.
A levelet azért megírom majd a gyárnak. -
djculture
félisten
válasz Sargapingi #8205 üzenetére
A kisker maga lehet megszünt de attól még érvényes garija van a nagykernél/beszállitónál.Amúgy ha meg is szünt az üzlet a cégnek kutya kötelessége intézni a garit. Nekem is volt már ilyen hogy a cég telephelyét kellett megkeresnem. De ha felszámolták akkor is szoktak segíteni hova forduljak.Melyik bolt volt ez?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Sargapingi #8205 üzenetére
Szerintem vagy ok mondjak meg, hogy europaban kihez kell menni http://www.hisdigital.com/us/support-71.shtml vagy a gepbolt, dealernek oket adja ki a weboldaluk, lehet, hogy disztribek is.
-
Sargapingi
csendes tag
Sziasztok!
Meghibásodott a HIS HD 6870 ATI videókarim, és szervízben azt mondták valószínűleg javíthatatlan.
1 év garanciát kaptam rá, viszont az üzlet megszűnt, így nem tudom beváltani.
Tudtok segíteni hogy ha van gyári garancia, és hogy az mennyi idő (2011 november 4-én vettem a karit) esetleg hogy tudnám elérni a gyártó magyarországi képviseletét, és úgy cseréltetni a karit garanciával?
Előre is köszönöm -
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #8169 üzenetére
Gondoltam egyet, mert már nagyon zörög, és felhívtam őket - Edigital - 35 perc 53 másodperc után feladtam a várakozást. Email-t írok nekik inkább, bár volt már olyan, hogy arra sem válaszoltak.
Szerk: Afelől rendelkezik-e a fogyasztóvédelmi törvény, hogy egy olyan üzlethálózat esetében, ahol az országban szétszórva vannak boltjaik, a webáruházukból vásárolt terméket a vásárló leadhatja e saját akarata szerint a hozzá legközelebb eső boltjukban, mert a vásárlói érdekei ezt kívánják?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Totalisan indifferens, hol dolgozol es milyen pozicioban. Jotallasi esetek ugyintezesenel csak es kizarolag a fogyasztovedelmi jogszabalyok, a PTK, es a fogyasztoi szerzodesen/jotallasi jegyen az elado altal az elozo kettoben irtaktol a fogyaszo javara tett tobbletvallalasok relevansak, az, hogy egy TIT neven iro forumozo ir egy forumon, az meg marhara nem.
Leforditva: amennyiben jogszabaly nem irja elo, hogy 3 napon belul meghibasodott meghibasodott termeknel a fogyaszto kerhet cseret VAGY penzvisszateritest, addig csak a csere jar (mert arra valo kotelezest -feltetelekkel- viszont tartalmaz a jogszabaly, idezve is lett fentebb).
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- Napelem
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest