-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #8491 üzenetére
Lényegtelen a gyártó mit ír. Amennyiben az ütközik a honi szabályozással máris semmis.
Mondd, olvasol is, vagy csak irsz?
Maradva a peldanal, egy zsiruj vga kartyara (10k huf vetelar felett) egy ev kotelezo jotallas es tovabbi 2 ev szavatossag vonatkozik (afolott most nagyvonaluan tekintsunk el, hogy az elso egy evben is el egy ev szavatossag, de mivel a jotallas a fogyaszto szamara kedvezobb jogokkal jar, termeszetesen ezon jogaval fog elni, hulye lesz az elso evben szavatossagozni). Tegyuk fel, hogy a gyarto tovabbi ket ev korlatozott jotallast valla a termekre az elso ev kotelezo jotallas lejarta utani idore.Namost:
- elso ev: kotelezo jotallas, tiszta sor- masodik, harmadik ev: szavatossag + a gyarto feltetelei szerinti korlatozott jotallas el. A vasarlo besetal a boltba, es sajat valasztasa szerint vagy szavatossagi jogaval el (es mivel rajta a bizonyitasi teher, ehhez hoz egy fuggetlen szakertoi nyilatkozatot, miszerint a termek meghibasodasa ennek es ennek a kovetkezmenye, igy a fogyaszto panasza jogos), vagy pedig a gyarto altali vallalt korlatozott jotallassal kivan elni. Amennyiben ez utobbit valasztja, -nagyon erosen hangsulyozom, hogy az en velemenyem szerint, es errol viszont batran nyithatunk vitat, hogy ki mit gondol rola- ezzel a lepessel szavatossagi jogaval nem kivant elni, igy az abban irtak be nem tartasat nem kerheti szamon az elado szervtol (ugymint csere csak ujra, vetelar visszajar, csere eseten ujraindul es hasonlok. Igy -tovabbra is hangsulyozom, hogy szerintem- a gyarto korlatozott jotallasban vallalt feltetelei a szavatossag altal eloirtakkal nem tudnak utkozni.
Ahhoz, hogy a vevo a szavatossagbol eredo jogait ervenyesithesse, ahhoz fuggetlen szakvelemennyel kell rendelkeznie es amikor megkerdezik tole azt a bizonyos kerdest, amely a 49/2003-as fogyasztoi szerzodes kereteben ervenyesitett jotallasi es szavatossagi igenyek intezeserol szolo torveny szerint eloirt jegyzokonyv kotelezo eleme (fogyaszto altal ervenyesiteni kivant igeny), oda szepen azt mondja, hogy szavatossagi igenye van, majd a kovetkezo sorban megnevezi a kifogas rendezesenek modjat (es itt valaszt egyet a szavatossag altal neki kinalt lehetosegkbol).- negyedik, otodik ev (tp link cuccok, 5 ev garis hdd, ssd): jog szerint a vevonek _semmi_ nem jar, csak es kizarolag az adasveteli szerzodes es az annak mellekletet kepezo dokumentumokban (pl. gyartoi jotallasi jegy) irtak ervenyesek.
Ahol dolgozom, az pedig nem bolt, nem tud betevedni senki. Uzleti ugyfelek vannak, akik helyszini garit kapnak. Mindenre. De csak annyit, amennyi jar nekik (mind a jogszabalyok, mind a gyarto feltetelei altal).
[ Szerkesztve ]
-
Atapi
senior tag
válasz Turbolada II #8498 üzenetére
10. diáról beszélek. a második részhez nincs közöm, olyat nem állítottam.
szerk: illetve az önkéntes jótállási időszakban már lehet releváns vonatkozása a beszámításnak, de ebben a részben már a gyártó/forgalmazó és a fogyasztó közti bokszról van szó, amiben a kereskedő már csak közvetítői szerepet tölt be (amennyiben nem a kereskedő vállalt extra jótállást). a törvény ugyanis azt nem köti ki, hogy a gyártótól átszállt kedvezőbb jótállási feltételekért a kereskedőnek kell helytállnia.
[ Szerkesztve ]
-
Turbolada II
őstag
Javaslom áttekinteni ezt. [link]
Az miért is lenne kedvező, ha a használt alkatrész árát beszámítanák és nem visszatérítenék?
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Atapi
senior tag
válasz Turbolada II #8496 üzenetére
vigyázz, nem a kötelező jótállásról beszélünk, hanem az azon túlmutató önkéntes vállalásról. ez csak kedvező lehet, bármilyen feltétel szerint, hiszen a tv elő sem írja. ha nem lenne kedvező, akkor a tv szerint nem is szállna át ezen jog a fogyasztóra, és okafogyottá válna a kérdés.
-
Turbolada II
őstag
-
Atapi
senior tag
válasz Gyuri27 #8494 üzenetére
frappáns válasz, de azért levezethetnéd nekem, hogy az alábbi paragrafusból, miszerint:
"(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra." (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet)
hogyan következik az, hogy a gyártó kedvezőbb feltételeit szabályozza bármilyen módon a tv. mert gyakorlatilag ezt állítod, megállás nélkül.[ Szerkesztve ]
-
Turbolada II
őstag
És a szavatossággal mi van? Akkor is érvényesítheted a jogod csak fordul a bizonyítási teher. Bár a fogyasztók nem szoktak ezzel a lehetőséggel élni.
Ha van kötelező jótállás, akkor annál az önkéntes nem lehet hátrányosabb. 10K alatt lehet.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Gyuri27
félisten
Lényegtelen a gyártó mit ír. Amennyiben az ütközik a honi szabályozással máris semmis.
Akkor érvényes ha a hazainál kedvezőbb. Amelyik cégnek ez nem tetszik nem forgalmazza itthon a terméket.
Egyébként ahány ország annyi fogy véd törvény. Viszont a gyártónak mindig adott ország törvényeihez kell alkalmazkodni (limitált garancia, mert ugye van a globális, illetve eu-s ahol ugyanazok a feltételek). Amúgy meg semmi közöm a gyártóhoz. Sem a nagykerhez. Meg a vatikánhoz se.
Nekem az eladóhoz van közöm.Írd már meg melyik boltban dolgozol. Ne hogy véletlenül betévedjen oda valaki.
Amd - Radeon - Ryzen
-
-
dethroner
veterán
válasz Bagira01 #8487 üzenetére
Már volt ipon-os szerződéselállásban részem. Mindegy mit írnak a papírjukra. A vételár jár vissza. Sőt, még az is lehet hogy több is mint a vételár, ha a vásárlás és a szerződésbontás között volt mondjuk egy jó kis áfa emelés
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
Bagira01
veterán
válasz Turbolada II #8484 üzenetére
Többek között az ipon-os garanciapapírokon is ott figyel , hogy csak az általuk meghatározott áron tudják "beszámítani" a terméket a 12 hónap eltelte után. Igaz velük még nem volt 1 éven túli garis ügyintézésem. De gondolom ott is ez az ügymenet.
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
asdf_
veterán
válasz Turbolada II #8484 üzenetére
Nyugodj meg, nem kapja vissza. Napfogyatkozas surubben van, mint amikor kisker lovet kap vissza a nagykertol (kiveve a cunami utani hdd-cserek, ahol cseretermek tobbet ert, mint a vasarlaskori ara, igy automatikusan mindegyikre penzt adtak vissza, nem pedig csereltek. Aztan hogy, hogy nem, egyszercsak felbukkant par nagykerben olyan hdd, aminek ha a gyarto oldalan megnezted a gariidejet, akkor fel-egy-masfel ev mulva jart le, ertsd: a kocsog nagykernek a gyarto kicserelte, a nagyker a vasarlaskori erteket visszaadta a kiskernek, a cseretermeket meg eladta ujkent. Mindekozben pedig ha a gyartonal cserelt a kisker futaros RMA-val, siman jott a cseredarab. Ennyit a kocsog kiskerekrol )
-
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #8482 üzenetére
Nezd, kezd el lapozgatni kulonbozo gyartok weboldalan a jotallasi felteleleket, fordits kulon figyelmet a limited warranty kifejezes kornyeken talalhato irasoknak, es majd ha kiokosodtal, akkor tudunk tovabb beszelgetni.
A torvenyben olyan van, hogy szamitogepre es alkatreszeire 10k huf ertekhatar felett 1 ev kotelezo jotallas tartozik, mivel igy tartos fogyasztasi cikknek minosul. Ez az, ami jar, semmivel sem tobb (a maradek ket evre a szavatossag termeszetesen igen).
Namarmost, ha az ezutan az egy ev utan kovetkezo idoszakra (amire a jogszabaly a szavatossagon kivul semmit nem ir elo, tehat ez a fogyaszto elonyere torteno valtoztatas, igy nem semmis kitetele a szerzodesnek) vallal valamit a gyarto (pl. tovabbi ket ev korlatozott jotallast -nehol meg a temek dobozan is rajta van a 3 years limited warranty-), akkor valoban, ezt a boltos kotelezo tovabbadni. Tovabb is adja, meg kapja a vevo 1+2 ev formajaban. Megkapta a vevo, amit jar? Megkapta. Tovabbadta a boltos, amit a gyarto ad? Tovabbadta. Akkormeg? -
Turbolada II
őstag
válasz Bagira01 #8478 üzenetére
Na ezért rendesen meg lehetne b*szni a boltos száját. A pofátlanság csúcsa. A nagykertől visszakapja a pénzt, a különbözetet meg elrakja magának.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Atapi
senior tag
válasz Gyuri27 #8482 üzenetére
"Olyan nincs a törvényben, hogy korlátozott jótállás."
bár ezt nem nevesíti a tv és pongyola is a megfogalmazás, de azt sem írja elő a tv, hogy a gyártó által biztosított kedvezőbb jótállási feltételeknek a kedvezmény teljes időszakában a kötelező jótállással megegyező feltételrendszerűnek kell lennie. csak annyi szerepel, hogy ha a gyártó kedvezőbb feltételeket kínál a kötelező jótálláson felül, akkor ezt nem nyelheti le a kereskedő. viszont a gyártó a kedvezőbb feltételek esetén alkalmazhatja a saját kedvezőbb feltételeit (pl meghibásodás esetén cserél hasonló eszközre, de esetleg nem pontosan ugyanolyanra). szerinted ha ez ellentétes a törvénnyel, akkor pontosan mely részével?
-
Gyuri27
félisten
Látod megint beleszaladtál a jóba. Ha meg azt írom ökörség amit írsz téped a szád személyeskedés miatt.
A boltos senkire nem hárithatja át a jótállási kötelezettséget.
Másrészről te ezzel a 12 hónapos kötelező jótállással vagy elfoglalva. Folyamatosan ezt írod. Holott az eladó nem nyelheti le a garanciát. Azaz lenyelheti. Ha meg emiatt megüti a bokáját az is az övé.
Olyan nincs a törvényben, hogy korlátozott jótállás.
Az meg abszolult lehúzás, hogy a vevő a csere termékre nem kapja meg a teljes garanciát."Aztan persze aki 3 ev garos jotallasi jegyet ad 1 ev teljes + 2 ev korlatozott helyett, es a ket es feledik evben nem tud se csereleni, se javitani es a vevo az eredeti vasarlasi arat ker tole vissza, az fizesse is meg a hulyeseget, es adja vissza a vasarlasi osszeget, leven ezt vallalta."
Gondolom ez a misztral nagy kódexéből van. Remélem a kedves vásárlók ahol a garizás így müködik azt a boltot messzire elkerülik.Amd - Radeon - Ryzen
-
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #8479 üzenetére
Ha faszsagokat ir a boltos, es 3 ev garisnak adja el a vga zsugat, akkor valoban lehet ott keresni.
Amennyiben viszont 1 ev kotelezo jogszabaly altal eloirt jotallas + 2 ev a gyarto feltetelei szerinti korlatozott jotallassal adja el a termeket, maris olyasmi lephet eletbe, hogy a +2 evben a gyarto ujra/javitottra, vagy hasonlora, az eredetinel nem dragabb aru termekre csereli a bekuldott termeket ugy, hogy az onkent vallalt jotallas vegso ideje nem valtozik (vasarlasi datuma + 3 ev mulva vege van). Namost, amennyiben egy adott markanal ez igy zajlik, rogton meg is van a magyarazata, hogy miert nincs mod egyezkedni a bolttal, mert ha o egy masik kartyat+kabelt+lemezt+leirast kap vissza cserebe a gyartotol, aminek gyartoi jotallasi ideje az eredeti termek vasarlasi ideje+ 3 ev mulva lejar (ertsd: masnak eladhatatlan a rovid hatramarado ido miatt + a termek kvazi OEM volta miatt), akkor a bolt is csak azt tudja visszaadni.
Aztan persze aki 3 ev garos jotallasi jegyet ad 1 ev teljes + 2 ev korlatozott helyett, es a ket es feledik evben nem tud se csereleni, se javitani es a vevo az eredeti vasarlasi arat ker tole vissza, az fizesse is meg a hulyeseget, es adja vissza a vasarlasi osszeget, leven ezt vallalta.
-
Predator2
addikt
Köszönöm a segítségeteket.
És az alaplap miatt reklamálhatok a boltba ahol vettem h nem működik rendesen az USB 3.0?
Gyári hibás a vezérlője sajnos. de minden más rendben van az alaplapon.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Bagira01
veterán
válasz Predator2 #8472 üzenetére
Vannak boltok ahol nem a vételárat adják vissza, hanem az ő általuk kigondolt értékevesztett árat. Ez a garanciapapíron is rajta van. Példának okért volt egy majdnem 3 éves gtx285 ami gariba vissza lett víve, nem volt ugyan olyan, javítani se tudták(70k volt a garpapíron) Megállapították, hogy a gtx650ti felel meg neki teljesítményben, annak a vételára 42k volt, cserét ajánlottak fel vagy hogy odaadják a 42k-t....
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
sanzi89
addikt
válasz Predator2 #8472 üzenetére
Igen, annyit kötelesek adni, amennyiért vettem, se többet, se kevesebbet.
Ha a VGA javítható nem valószínű, hogy beszámolják bármibe, még ráfizetéssel sem. Egy kérdést megér, de erre nem kötelezi semmi a boltot.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Gyuri27
félisten
A jogszabályokat mindenki láthatja ezen topik első posztjában.
Sajnálom, hogy a kedves boltos kolléga nem azt látja leírva mint mások.
A boltosnak annyit kell betartani minimálisan ami le van írva. de azt betű szerint.Kicsit pongyolán fogok fogalmazni. Akit érdekel a törvény pontos szövege az utána olvas.
Egy termékre 10k felett kötelező a jótállás. Ez tiszta sor.
10k alatt elvileg nem. Érvel a kolléga böszen. Ez csak ott sántit, hogy ha a termék gyártója vállal a termékre garanciát. Kerüljön az 3 jó magyar ezresbe. Azt az eladó, bolt köteles a vevő részére biztosítani. Ráadásul maradéktalanul. Azaz egy 5k-s tp link esetében a boltos nem adhat 12 hónap jótállást a 60 helyett.
Persze magyar boltos simán megteszi. Ott viszont nem kell vásárolni.
Az is téves elgondolás fenti példánál maradva, hogy 12 hónap után a vevő szaladgáljon a szervizhez vagy a gyártóhoz. A vevőt a jótállás teljes időtartama alatt az eladóval/boltal áll jogviszonyban (hiszen a vásárlás egyfajta szerződés). Azaz a vevőnek semmit nem kell tennie ha problémája van azon kivül, hogy visszamegy ahol vásárolt. Persze magyar boltos előszeretettel küldözgeti a vevőt ide oda. Ez törvénytelen. Hiszen a gariztatással kapcsolatban felmerülő költség az eladóé/bolté.Két megjegyzés a végére. Nem kötelező boltosnak lenni. Lehet menni napszámba kapálni.
Másrészről ha valaki valótlant, hülyeséget, fél igazságokat állit. Mert nem olvasta vagy felületesen a jogszabályt. Az ne reklamáljon ha az orrára koppintanak.
Amúgy amiket a kolléga írt megboldogult mistralos mentalitásra hajaz erősen.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Predator2
addikt
A VGA-val kapcsolatban ha netán megtudják de mivel már nem mai darab (jobban járnék egy modernebb új termékkel akár ráfizetéssel is!!) kérhetem h számolják be nekem az új árába?
sanzi89
Ha nem tudják javítani és egy ugyan olyanra cserélni se akkor azt a vételárat kapom vissza amennyiért vettem vagy ez hogyan működik pontosan?
A 8 napon belüli netes vásárlásnál nem gond h kinyitottam a dobozt és a csomagolást leszedtem a készülékről? Meg hát használtam is egy kicsit.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
bullseye
addikt
válasz Predator2 #8468 üzenetére
1, Ha neten rendelted, akkor is visszaküldheted 8 napon belül, ha nem tetszik a színe... indokolni sem kell. De mire a pénzed visszaadják, az időbe telhet...
2, Ha javítani sem lehet, és nem tudják ugyanolyanra cserélni sem, akkor visszajár a pénzed. De sok boltban ilyenkor felajánlják, hogy kapsz egy újabb, erősebb modellt, ami jelenleg abban az árkategóriában van, mint amennyi visszajárna. Ha az tetszik neked, érdemes lehet elfogadni, ha a garancia is újraindul vele.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
sanzi89
addikt
válasz Predator2 #8468 üzenetére
2. VGA kérdés:
Ha még garanciális, javítsák meg. Ha nem tudják megjavítani, akkor adjanak helyette PONTOSAN ugyanolyat, ha nem tudnak pénz vissza. A beszámítós, meg más VGA dolognak ne engedj, kérd a vételárat ebben az esetben, és azt veszel rajta és ott, ahol neked jól esik."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Predator2
addikt
Helló
1. Interneten rendelek egy hajvágót de az nem vágja rendesen a hajamat mert mondjuk tépi akkor azt 8 napon belül visszaküldhetem? Vagy csak akkor ha nem volt használva?
2. Ha veszek egy számítógépes alkatrészt (VGA) és az utolsó héten hal be a 3. évben akkor milyen lehetőségeim vannak (az a terméket nem forgalmazzák már)
Kérhetem egy új azonos termék cseréjét?
Kérhetem h számolják be egy új másfajta termék árába?Illetve
Ha egy termék gyári hibás (alaplapon rossz a USB vezérlő azért néha fagyásokat okoz de ez az adott széria sajátossága sajnos) Kérhetem a termék cseréjét? Vagy esetleg egy másik alaplapba beszámítást?
SRY a sok kérdésért meg ha esetleg butaságot kérdeztem de nem vagyok teljesen jártas a dologban?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Atapi
senior tag
válasz Gyuri27 #8464 üzenetére
és mi lenne, ha személyeskedés és nagy arc helyett tételesen, jogszabályi bekezdésekkel alátámasztanád az állításod? mert így kb az jön le, hogy mindenki köcsög, aki nem úgy gondolja ahogy Te, pedig asdf_ érvelése helytállónak tűnik, a jogszabály alapján is, sőt, korábbi állításaid szerint a boltosoknak a jogszabályban előírton túlmenő garanciális ügyintézést kellene biztosítania, mert csak...
-
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #8454 üzenetére
1: láttál már új routert gari nélkül?
Nem, de 10k alatti termek nem tartos fogyasztasi cikk, igy a 151/2003 egyetlen sora sem vonatkozik ra, jotallasit sem kell adni hozza, csak a PTK-ban irtak kotelezoek es az opcionalisan a gyarto altal adott jotallasi jegyen vallaltak.2: nem kell gar jegyet adjon, elég a számla vagy számla másolat, blokk.
10k huf felett kotelezo a jotallasi jegy a 151/2003 mellekleteben felsorolt arukra (amennyiben a wifi routert elektronikus hirkozlesi vegberendezesnek tekintjuk, akkor ahhoz is, ez ugye rogton egy kis jogi szkander, mert vegberendezes imho az adsl modem, a catv modem, meg az FTTH-s dobozka, a wifi router eleg billegos es talan meg a jogalkotoi szandekot sem lehet rahuzni, hogy aszerint az)3: ha nem ad gar jegyet vagy nincs kitöltve vagy szabálytalanul esetleg oltári nagy baromságokat tartalmaz a vevőnek ehhez semmi köze. Nem is érintheti hátrányosan. Hiszen le vagyon írva. A törvénytől csak pozitiv irányba térhet el az eladó. Minden más semmis.
Kiveve, ha 10k huf alatti, mert ahhoz tovabbra sem kell jotallasi jegy, tovabbra sem tartozik a kotelezo jotallas hatalya ala, es tovabbra is csak a PTK-ban irtak ervenyesek ra.4: nincs olyan, hogy gyártói gar levél vagy a kereskedői. A vevő az eladóval áll jogviszonyban. Azaz bármi nyűgje van az eladónak kell azt rendezni.
Ez majdnem igy igaz, azonban letezik az 1 eves kotelezo jotallas (10k huf feletti, mellekletben felsorolt termekekre), ellenben kaphat a juzer egy 6k hufos routerhez is gyartoi jotallasit, amiben a gyarto korlatozott -a PTK-ban eloirtakon felul onkent vallalt, attol a fogyaszto elonyere eltero- vallalasai vannak leirva. Az en szohasznalatomban ez a gyartoi jotallas (mivelhogy ok vallalnak onkent egy olyat, amit a torveny nekik nem ir elo, mely jotallasi feltetelek akar olyat is tartalmazhatnak, hogy ezen onkent vallalt jotallast a juzer a felsorolt szakszervizekben ervenyesitheti, ergo egy pl. 4 eves eszkozzel bejovo ugyfelet teljesen jogosan hajthat el a bolt a megjelolt szervizbe, mivel sem a PTK, sem az esetleg ervenyes 151/2003, sem a jotallasi feltetelekben vallaltak nem irjak ezt elo neki, nem volt ilyen vallalasa, es itt nem el a 15 nap sem, javitas/csere eseten a jotallas sem feltetlen ujra stb. stb.).5: még egyszer. Mindegy mi van leirva a gar jegyre. A hatályos törvény szerint kell eljárni.
Mar amennyiben az egyaltalan vonatkozik ra (marmint a 151/2003 ugyebar).[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8449 üzenetére
#8449: erre senki semmit?
-
bullseye
addikt
válasz Bagira01 #8457 üzenetére
Ez két külön téma.
Ha hibás a garanciális termék, akkor javítani kell, vagy cserélni ugyanolyanra. (ha 3 napon belüli a hiba, akkor kötelező a csere), ha egyik sem megy, akkor pénzt vissza. (esetleg adhatnak más, jobbat, ha beleegyezel!)
Ha nem tetszik a termék, akkor szívességképpen esetleg kicserélheti a cég, ha jó fej, vagy neki is megéri, de ez nem garanciális kérdés.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Bagira01
veterán
válasz Gyuri27 #8456 üzenetére
Ugyanarra az árkategóriájú készülékre, hogy fizessek rá(kenjem meg az eladót vagy mi? ) Hibás is, nem is tetszik, mert akinek lett véve nem tuja rendesen használni illetve vannak fura dolgai a konstrukciónak slide csúsztatás eszetlenül van megoldva
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Bagira01
veterán
Sziasztok!
Tegnap vettem egy Nokia C2-05-öt flottás előfizetéssel a vodefone-nál. A telefon hibás és amúgy is egy kalap szar. Ma visszavittem, hogy szeretném cserélni egy másik, de ugyan olyan árú készülékre. Azt mondták, hogy nem lehet csak ugyanerre. Mit lehet ilyenkor tenni? Tényleg nem cserélhetek másikra vagy csak hazudtak?Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Gyuri27
félisten
Az a baj, hogy valamiért véded a mundért.
1: láttál már új routert gari nélkül?
2: nem kell gar jegyet adjon, elég a számla vagy számla másolat, blokk.
3: ha nem ad gar jegyet vagy nincs kitöltve vagy szabálytalanul esetleg oltári nagy baromságokat tartalmaz a vevőnek ehhez semmi köze. Nem is érintheti hátrányosan. Hiszen le vagyon írva. A törvénytől csak pozitiv irányba térhet el az eladó. Minden más semmis.
4: nincs olyan, hogy gyártói gar levél vagy a kereskedői. A vevő az eladóval áll jogviszonyban. Azaz bármi nyűgje van az eladónak kell azt rendezni.
5: még egyszer. Mindegy mi van leirva a gar jegyre. A hatályos törvény szerint kell eljárni.Amd - Radeon - Ryzen
-
sasa311
veterán
válasz coolpet #8451 üzenetére
Ezaz, hogy sehol. Olyan, hogy "levásárlás" nem létezik a jog szerint. Csak csere és eredeti állapot visszaállítása (vagyis pénz visszaadása).
Az a te döntésed, hogy a visszaadott pénzt rögtön elköltöd-e ott vagy sem.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
ANDROID???
addikt
Alcatel készülékem panaszát a T-mobile elutasította, mondván hogy átvettem a készüléket, és "bíznak benne hogy már elégedett leszek a készülékemmel".
Helyzet:
Bementem a (külső)szervizből visszatérő készülékért a T-pontba, ott mondtam hogy leadtam a panaszt így talán nem kellene a vizsgálat végéig átvennem a készüléket mert akkor lezárják mondván rendben a készülékem, erre a T-pont szervizes: "nyugodtan vegyem át mert ha a vizsgálat a csere döntéssel végződik, akkor is ki lesz cserélve a készülékem ha most átveszem, egyébként is ha nem veszem át akkor pedig tuti telefon nélkül leszek még legalább 1 hónapig, mert jön a karácsony stb. ez volt dec. 3.)
Utána pedig, jött a panaszomra a "vizsgálati eredmény", hogy átvettem a szervizelést követően a telefonomat, így remélik minden rendben van vele..
Hát a fogyasztó védelemnek már megírtam a szitut, az tovább küldött a békéltető testülethez, így nekik is megírtam a szitut (a "válasz" megérkezte előtt), de erre most várnom kell. Igazából nem vagyok optimista a szituval kapcsolatban, csak reménykedem. A T felé jeleztem hogy a panaszomat igenis vizsgálják ki, mert még most sincs rendben a készülék, (egyszerűen mintha direkt szívatnának vele) erre most megint van 30 napjuk, hogy ezt megvizsgálják. Gratulálok szabályzat.
Mit tehetnék még, hogy végre tényleg sikerrel pontot lehessen tenni az ügy végére??? -
coolpet
senior tag
Hali!
Hogy tisztazzuk, kaptam garijegyet a bolttol, 60 honapra(5 ev) kialitva, es a vetelar is 10K felett, 10200Ft volt.
Tegnap visszavittem, hadakoztam, se cserekeszuleket nem kaptam, sem igeretet, csak elkertek a telo es mailcimem, ha van valami ertesitenek, de 3-4 het, tapasztalatok alapjan lehet 5 is. Valszeg ha nem javithato levasarolhatom naluk, penz nem jar vissza, valamint annyit mondott, hogy ennyiert ne is varjak csodat, a TPLink egy kinai gagyi szar, majdnem mindegyiket visszahozzak, nem is kotozkodott.
Szoval annyit tudnek tenni, ha eltelik 3 het beszolok hogy mivan mar, es mehetek a fogyivedelemhez akik nem tesznek semmit sem, max elkuldenek a bekito testulethez, aztan mhetek birosagra amit en fizetek amig le nem zarul az ugy, es az en javamra nem dontenek.
Erdemes? -
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #8446 üzenetére
Az a baj, hogy most mindketten beszelunk a levegobe. Mert ad1 egyikunk sem tudja, hogy hogyan lett eladva, mit irt az elado garinak (ha egyaltalan adott garjegyet, merugye ha nem tartozik a kotelezo jotallas ala, akkor nem kell adnia), ad2 ha adott jotallasi jegyet, akkor az sajat volt-e vagy a gyartoe (5 evbol tp linkre tippelek es gyartoira), es abban mi foglaltatott, mert nyilvan az ervenyes, azerint kell eljarnia az eladonak. Es hogy ezen papiron mi volt irva, azt egyikunk sem tudja
"(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában
átszállnak a fogyasztóra."
Amennyiben 10k huf alatti a termek, nem tartos fogyasztasi cikk, igy a fenti egyaltalan nem vonatkozik ra (mert az a tartos fogyasztasi cikkekre vonatkozik). -
Gyuri27
félisten
Vannak bajok.
Ha már el lett adva a termék x év garival utólag ne találjuk ki, hogy az ára 10k alatt van.
Valamint "(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában
átszállnak a fogyasztóra."Amd - Radeon - Ryzen
-
Atapi
senior tag
válasz Gyuri27 #8443 üzenetére
"5 ev garis a cucc, masfel evet ment."
gyártói garos a cucc (már amennyiben nem maga alatt vágja a fát a bót), a gyártó feltételei érvényesek rá, a magyar törvények szerint. hol a probléma?
-
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #8443 üzenetére
Egy apro piciny problema azert van, hogy egy router jellemzoen nem tartozik a kotelezo jotallas hatalya ala (10k huf alatt ugye nem), igy a torvenyre hivatkozni fel evnel idosebb termeknel (hacsak nem szavatossagi ugyintezest kivan a vevo, es fuggetlen szakvelemennyel ment ugyintezni) nem biztos, hogy celravezeto
De mondom, tartson egy filleres tp linket, adja azt kolcsonbe es csokolom. -
Gyuri27
félisten
Nem érdekel senkit a tapasztalat. Senkit nem érdekel a nyomora. Ő bokszolja le akivel akarja a vevőnek meg tv szerint javitson vagy cserélje ki vagy adja vissza a pénzt.
Amúgy ha normális boltos lenne akkor tök egyszerüen müködne a dolog.
Pikk-pakk meg lehet nézni a routor mitől döglött be. Nem egy ördöngős szerkezet.
Az user csak úgy tudja tönkre vágni ha földhöz vágja. Esetleg valami okositott pancsolt firmware-t rak fel.
Mindkettő hamar megállapítható. Ha pedig nem user error akkor a boltosnak cserélve lesz. Azaz ha ő levesz a polcról egyet és oda adja a vevőnek ő csak jól jár. A routert ő megkapja és lesz egy elégedett vevő. Így meg egy vásárlóval kevesebb (meg akinek elmesélik a történetet). meg lehet majd vívni a fogyvéddel is.
Persze ehhez agy kéne, meg gerinc. Csak sajna ebben az országban ezek hiánycikknek számítanak.
Illetve amit a gyártója (nagyker) ennyi idő alatt nem gariz azt nem kell árulni.Amd - Radeon - Ryzen
-
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #8440 üzenetére
Továbbá ott bukott az ügy, hogy a nyomorult boltos még irásba is adja a vevőnek, hogy a gari 4-5 hét. Azaz esze ágába nincs törekedni a 15 napra.
Nono, ez lehet tapasztalat is. Bar teny, ha ez tapasztalat akkor meg fog egy 4 ezres wifi-s tp linket, oszt' mostantol az a kolcsonkeszulek ilyen esetekre es keszen vagyunk (meg aminek 4-5 het a garis atfutasa, azt a szart nem arulja tobbet).
-
Turbolada II
őstag
válasz Gyuri27 #8440 üzenetére
Hivatkozzon jelentős érdeksérelemre vagy kényelmetlenségre, akkor nagyobb esélye van. Főleg ha ezt be is írja a vásárlók könyvébe.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Gyuri27
félisten
Kutyát nem érdekli a karácsony. 15 nap az 15 nap decemberben is és juniusban is.
Továbbá ott bukott az ügy, hogy a nyomorult boltos még irásba is adja a vevőnek, hogy a gari 4-5 hét. Azaz esze ágába nincs törekedni a 15 napra. Én elballagnék a fogyvédhez. Játszanak ők is.
Illetve akkor fáradnék be az üzletbe mikor sokan vannak. Karácson előtt ez aktuális. Aztán cirkuszolnék. Leendő vevők had lássák csak milyen jó bolt is az.Amd - Radeon - Ryzen
-
asdf_
veterán
válasz sasa311 #8438 üzenetére
Marmint 15....
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről4. § (2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Persze mivel a torekednie szo van benne, igy gumiszabaly (azt viszont kalkulaljuk bele, hogy mindjart karacsony, es tetszik, nem tetszik, 1-1.5 hetre megall az elet, nem csak te lebzselsz otthon a karacsonykor, szilveszterkor, meg a ket unnep kozott, hanem az is, aki a hibas termekedet javitja, atveszi, kiadja, szallitja stb. stb.).
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
-
Gyuri27
félisten
válasz coolpet #8433 üzenetére
15 napjuk van rá. Amúgy meg menj be. 2 dolgot kérj. Ezt a 4-5 hetes javitási időt írásba és a vásárlók könyvét. Az előbbit nem fogják oda adni. Az utóbbit igen. Abba szépen írd le mi történt és mit mondtak.
Melyik bolt ez?
Csere készülék biztosításara jogilag nem kötelezi őket semmi.Amd - Radeon - Ryzen
-
coolpet
senior tag
Sziasztok!
Tonkrement a routerem, es a boltal valo kapcsolatfelvetel utan a kovetkezovel szembesultem: [link] .
Mi ilyen esetben a teendo?
Cserekeszuleket kotelesek adni, vagy mennyi az az ido ami alatt meg kelljen fordulnia a termeknek garibol?
Udv!
-
sasa311
veterán
válasz Turbolada II #8428 üzenetére
De miből gondoljuk, hogy rögzített bekötésű vagy 10 kg-nál nehezebb termékről van szó?
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
szamovar
tag
Beleolvastam a fórumba és látom, hogy gyakori kérdésként merül fel a 15 napos határidő.
Én egy cipőt vásároltam és a jegyzőkönyvben ez szerepel: legfeljebb 15 napon belül kell elvégezni!
Mi a teendőm a továbbiakban?Alcatel One Touch Max DB - Nokia 3310 - Nokia Ngage - Samsung E900 - Samsung P850 - Se w800 - Nokia N91 - Eten m500 - Samsung I900 - BlackBerry 9000 - Motorola Defy - Nokia E52 - Nokia Lumia 1020 - Apple Iphone SE
-
Turbolada II
őstag
" Azon termékek esetén, ahol a garancia a gyártó által kibocsátott jótállási jeggyel érvényesíthető, továbbra is a gyártó magyarországi szervizhálózata felé kell eljuttatni a meghibásodott terméket, ezekben az esetekben garanciafutárunk nem tudja vállalni a díjmentes elszállítást."
Gyönyörű. "Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik." Vagy nem.
d) forgalmazó: az a vállalkozás, amely a terméket közvetlenül a fogyasztó részére forgalmazza,
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Turbolada II
őstag
válasz sasa311 #8420 üzenetére
Nem a vevőt terheli. A Ptk. 309. szakasza magasabb szintű jogszabály a 151/2003-mas kormányrendeletnél.
§ (1) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Iii kapásból nincs szállítási költség
(2) Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik. Itt sincs szállítási költség.
Amiről te írtál az az általános, bevett gyakorlat, hogy a vevővel fizettetik ki a szállítási költségeket, de ez nem jogszerű.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
dethroner
veterán
válasz Turbolada II #8422 üzenetére
De van egy súlymegkötés is, nem tudom pontosan a súlyhatárt, de pl hűtő, tűzhely stb méretű dolgok már abba a kategóriába esnek, amiket vagy az üzemeltetés helyén kell javítani, vagy a kereskedőnek saját költségén kell elszállítani.
Ahogy mondod[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz afterwhite09 #8418 üzenetére
Tuning van valamin?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Turbolada II
őstag
válasz sasa311 #8423 üzenetére
Azt hittem azért kérdezi, mert macerás csomagot kell visszaküldenie. Nekem egy Z5500-ast vittek el ingyen.
Aztán Hollandiából küldtek egy újat.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
sasa311
veterán
válasz Turbolada II #8422 üzenetére
nonono!
Nem oda Buda!rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Turbolada II
őstag
válasz sanzi89 #8421 üzenetére
2) Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
És itt tartós fogyasztási cikkről van szó.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
sanzi89
addikt
Ha interneten rendeltem valamit egy távoli cégtől, akkor garanciális probléma esetén kinek kell fizetni a szállítást? Gondolom a kereskedőhöz nekem kell visszajuttatni, tehát az én állom, de a bolt köteles visszaküldeni a saját költségén, vagy azt is kérheti rajtam?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
afterwhite09
tag
Ugye az említett szaküzletből webshopon rendeltem, amit személyesen vettem át. Több játékkal lett kiprobálva több különböző gépen, különböző hardverekkel és a hibajelenség fenn áll. Friss a driver updatel-t a játék is. Egyszerűen nem tudom mi lehet a probléma, tényleg a már 'nemtudom, hogy sírjak vagy nevessek' kategória.
Köszönöm a segítségedet.
People had more, than they needed...
-
asdf_
veterán
válasz afterwhite09 #8414 üzenetére
Javitas, csere, penz vissza. Ez a sorrend, es kizarolag akkor ugrunk egyikrol a masikra, ha az elotte levo nem teljesitheto (jo, van meg arleszallitas is, de azt most ne keverjuk ide). Mivel te 3 napon belul vagy, a javitas ertelemszeruen nem jatszik, mert 3 napon belul a jog ilyet nem enged, tehat ha tenyleg hibas a kartya -es nem pedig az adott jatek szar- es tudnak cserelni, akkor nem kerhetsz penzt.
Mas kerdes, ha webshopos moka, akkor elvileg 8 napon belul indoklas nelkul elallhatsz a vasarlastol. Aztan hogy ezen jogodat mennyire sikerul ervenyesiteni vagy mennyire nem, azt mar boltja valogatja.[ Szerkesztve ]
-
afterwhite09
tag
válasz Skyline18 #8415 üzenetére
Ez már a 3. ilyen VGA Először egy Sapphire HD7770, aztan egy Sapphire HD7850. Mondon jó, kifogtam egy szar szériát, váltok. Most az Msi HD7850 rossz és ezt az előzőek garanciális ügyintézésénél is megerősítették, de nem fogok megint egy hónapot várni, mire szülnek valamit ezzel a dologgal, ezért érdekel a dolog, hogyha visszaviszem akkor visszaadják-e a pénzt ?!
3. különböző gépben lettek kirpbóbálva, minden alkalommal és produkálják a hibát.
[ Szerkesztve ]
People had more, than they needed...
-
Skyline18
tag
válasz afterwhite09 #8414 üzenetére
nekem sokszor volt ilyen jelenség, és nem vga gond volt... volt hogy a játék volt hibás... vagy valami software gond volt. de még véletlen se hardver!
szerintem rendesen ellenőrizd előtte le azt a vga-t, több vga tesztelővel, és 3d mark-al is és egyéb programokkal.
aztán ha ott is ezek a gondok vannak akkor már előfordulhat hogy mégis a vga. -
afterwhite09
tag
Üdv.
Ma vettem egy HD7850-es VGA-t az iPon-tól és a helyzet az, hogy ilyeneket csinál (tudom ez 7950,de a hiba jellege pontosan ugyan ez) :
A kérdésem az lenne, hogy ha visszaviszem holnap, akkor vissza kellene adniuk a pénzt nem ?
Előre is köszönöm a segítséget.
People had more, than they needed...
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8361 üzenetére
11,27-én este (vissza) leadott telefonomról ma küldték az sms-t hogy átvehető, a két dátum között leadtamn ezzel kapcsolatban 2 panaszt levélben is 1-et és 1430-on is 1-et, lehet, hogy kapok egy új telefont és kicserélik, ha az sms a szerviztől jött?
Mert a múltkor nem járta meg ilyen rövid idő alatt , akkor közel 1 hó volt, és én ennyi herce-hurca után új készüléket szeretnék.
Ha nem a panaszom miatt küldték az sms-t hanem csak mert meg lett "javítva" (ami eddig még nem sikerült nekik (T-Mobile), akkor ne vegyem át a telefont bízva a csere kérelmes panaszomban??? Vagy mi lenne a célszerű? -
dethroner
veterán
válasz #41635072 #8408 üzenetére
Milyen fura is az hogy a fogyasztóvédelem nem tud semmit tenni fogyasztói kifogás esetén.
De az hogy emailben nem fogadnak be semmit ez nekem új, hiszen pár hónapja én is előzetes telefonbeszélgetés után emailben küldtem el a boltól kapott jegyzőkönyv másolatát amiben a garanciális igényem elutasításának indoklása a fogyasztóvédős nő szerint is igencsak megérne egy vizsgálatot. Szóval elküldtem emailben, nemsokkal később kaptam levélben egy tájékoztatást hogy eljárást kezdeményeznek a panaszom eredményeként. Mondjuk az eljárás eredményéről meg nem kaptam semmiféle tájékoztatást.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ANDROID???
addikt
válasz #41635072 #8410 üzenetére
Nem tudom, és szerintem sokan fel is teszik a kérdést ebben az országban, hogy akkor mire is van a jótállás, mert tudjuk, hogy van ilyen fogalom de a jogszabályok mindenre jók, csak nem a felhasználók érdekeit védik...
Na akkor mit is kezdjek én a T-Mobile szolgáltatóval? -
#41635072
törölt tag
válasz ANDROID??? #8409 üzenetére
Sajnos rá kellett döbbennem, hogy bizony semmire.
Az egyetlen tevékenység amire állításuk szerint képesek az az, hogy perelés esetén szólnak a békéltető testületnek.Ebből kiderült számomra, hogy a garanciapapír önmagában lósz@rt sem ér, a boltos hozzáállásán múlik minden. Perelni lehet, de arra az emberek többségének se pénze se ideje.
Miért nincs egy olyan hatósági szerv, aki betartatja a jótállásra vonatkozó törvényt? Így lobogtathatom a levegőben a papírkámat.[ Szerkesztve ]
-
#41635072
törölt tag
válasz dethroner #8407 üzenetére
Fejér megyei fogyasztóvédelem.
De már feladtam elektronikusan is 30 napos ügyfélkapu reggel...Mondjuk leírték, hogy nincs jogkörük kötelezni az eladót/szervízt a garanciális javítás teljesítésére vagy a vásárlási összeg visszafizetésére. Szóval semmire sem fogok menni velük, és dobhatom ki a garanciális karórám, ami nem volt olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
#41635072
törölt tag
válasz ANDROID??? #8405 üzenetére
Közben a portáljuk egy eldugott bugyrában ráakadtam, hogy náluk sem lehet email-ben ügyet indítani, csak ügyfélkapus reggel.
-
dethroner
veterán
Na, van még korrekt bolt is. Írd le a nevét szerintem, ne csak a szar boltok legyenek nevén nevezve, legyen egy kis ingyen reklám a vevőbarát hozzáállásnak is.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
#41635072
törölt tag
Üdv!
E-mailben leadtam a panaszom a megyei illetékesnek.
Egyeltalán lehet így, vagy itt is csak postán fogadják a panaszt (ha nincs ügyfélkapum), mint a hírközlési hatóságnál?
Nem tudom miért nem tudnak egy válaszlevelet küldeni, hogy fogadtuk a levelét, vagy rá se nézünk, ne várd a választ. -
csoki
senior tag
válasz #40731136 #8391 üzenetére
jó hír: bementem, pont bent volt a tulaj, elmeséltem neki mi a helyzet a gépemmel (még pont nála adtam le a gépet, de már ugye nem emlékezett rá, 5 hét után nem csodálom), lényeg a lényeg, normális volt nagyon, kérdezte mit szeretnék akkor és az lesz.
mondom ugyanilyen értékben egy új alaplapot, mondta oké, ők majd leverik a nagykeren a régi alaplap árát persze olyan alaplap nem volt épp náluk amit kinéztem, de hétfőre már meglesz végre
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Opel topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Minimalista külsejű, combosnak tűnő léghűtést tol ki a gyárkapun a Cooler Master
- Synology NAS
- Anime filmek és sorozatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest