Hirdetés
- Egy korszak vége
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- i5 12400F - báránybőrbe bújt farkas
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz kelly416 #19834 üzenetére
Nyugis családi autózáshoz elég, persze megértem, hogy jobb a tartalék.
De licenszelt D.román izéhez képest még ez is erőgép.
Sajna volt szerencsém ilyen csodát kipróbálni, s nem csalódtam Wartburg-ban.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #19625 üzenetére
No mindegy, már megrendeltem. Legfeljebb ha nagyon gáz akkor nem rakom fel.
Szoktam én is mikroszálas törlővel szárazon törölgetni, de a szélvédőn akkor is visszaköszön erős napsütésnél a fekete műanyag látványa.Beszéltem az utcánkba egy másik szerelővel (karosszéria és szélvédős), h mi legyen a kavicsfelverődéssel, mondta h keressem egy hét múlva megoldható. Megfúrja, feltölti és kész.
Arra a kérdésemre, h miért recseg a szélvédő bal felső sarka nyomás hatására azt mondta, h valószínűleg nem kerülhetett oda elegendő mennyiségű ragasztó, de ne parázzak kiesni nem fog a helyéről. Viszont ilyet ne cseréltessek vele kompletten mert nem szereti. Fordoknál ilyen keretes szélvédők vannak (enyém már egyszer cserélve lett anno simára, tehát már nem fűtőszálas) és valamiért nem igazán szívleli ezeket.Egy aprócska kérdés még. Kíváncsi lennék próbáltátok-e már mennyi a vége a kocsinak? Mármint persze magánúton vagy versenypályán. Gyárilag asszem 180km/h a vége, de ezt valahogy elég nehéz elképzelni.
130-ig mertem nyomni neki egyszer de hiába volt egyenes út elég szar minőségű volt szóval nem erőltettem tovább. 1.6 benzinnél még simán elférne egy hatodik fokozat is. 110 felett simán megenné. Oké nem egy erőgép, de kívánná úgy érzem.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Cyrin
addikt
válasz kelly416 #19359 üzenetére
Én hozzászoktam a Toyota Corollánál illetve előzőleg a mondeoban a könyöklőre, így amikor a ford-ot vezettem nagyon hiányzott.
állítani lehet mindenfelé, közben hátrább lett álltva, hogy a pohártartó használható legyen, de van a könyöklőben is van pohártartó. Illetve a teteján a könyöklő rész kb 3 cm-t előrehúzható.
[ Szerkesztve ]
-
mtade
aktív tag
válasz kelly416 #19323 üzenetére
A StreetKa-tól fázok, gondolom nincs annyi alkatrész hozzá, mint a sima Ka-hoz. Meg nagyon nem is akarok sok pénzt eltapsolni rá, olyan 350k körül lenne a keret + az egyebek.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #19269 üzenetére
Nálam is faltól falig ki van ékelve.
Ez kicsit olyan mint amikor a kasszánál felpakolod a holmikat a szalagra. Az üdítőket meg a sört hosszában fektetve tedd már fel kérlek! De hát vannak akiknek nem számít, hogy a következő a sorban tojást tett fel a kétliteres kólájuk mögé.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
TigerCat
nagyúr
válasz kelly416 #19246 üzenetére
Valamelyik kisautóban láttam ilyet a jobb első ülés előtt, hogy ha anyuka egyedül megy haza, a bevásárlószatyrot fel tudja akasztani, nem gurul mindenfelé a tartalma. Valami ilyesmi, gyári, kihajtható megoldás:
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
embe
nagyúr
válasz kelly416 #19190 üzenetére
A gyűjteményemben ilyen is található.
Ez a 3. ilyen típusú amit próbáltam. A gond, hogy a teló a kormány mögé esne, ráadásul a rács oldal irányba néz.
Küszködök tovább vele.Itt valami barkácsszakkör fog csak segíteni.Arcam AVR5 felső kategóriás házimozi erősítő, új állapotú, eladó
-
-
pn4hvq
senior tag
válasz kelly416 #18997 üzenetére
"Reggel hidegben ütemtelenül kattog, amint bemelegszik vagy jó az idő, nem kopog indításnál sem."
Nem lehet a hosszbordásszíj-körön (azannya, hogy kell írni ezt a szót? ) lévő görgő, feszítő, csapágy okozza? A Mondeon 1,5 hónapja ezügyben futottam egy kört. Az is hidegben kezdte, ha melegebb lett a motor, akkor csendbe lett. De egyre romlott, egyre hangosabb és továbbtartó lett a hang. -
flymi
addikt
válasz kelly416 #18991 üzenetére
Nem túl romános/franciás a Lodgy? Skoda Yeti-ben gondolkodtam még, de hát nincs puttonya. Focus meg mindig is kívánság listán volt (2005-ben még a ferdehátú volt az álom, csak később lettem kombib*zi), csak nem épp pont ez és így.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
pn4hvq
senior tag
válasz kelly416 #18991 üzenetére
Én a munkahelyen szoktam vezetni a néhány éves Dacia Dokkert. Amikor én beleültem, akkor 40.000km alatt volt a futás, most 8x.000. A lényeg: rendben van, hogy olcsóbb, de ez a Dacia menet közben zörög, kopog, kapubeállónál lévő kis feljárón le-, felmenve az egész kasztni nyekereg (gondolom, hogy meg van tekeredve, ha valamelyik 1-2 kerék eltérő magasságon van). Nem bántásból, lenézésből, lebeszélésből írom, csak én ezt tapasztaltam. A 2006os Focus és a 2003as Mondeo ehhez képest síri csendben közlekedik.
Viszont egyszerű, a fentiektől eltekintve teszi a dolgát, keveset fogyaszt, megpakolt utánfutót is gyakran húz. Talán a régi Suzuki Swiftekhez tudnám hasonlítani. -
flymi
addikt
válasz kelly416 #18985 üzenetére
Sráccal fordultunk egyet késő este Fülén az 5. BRSZK-n és hidegen indítva a motort tökre azt hitte, hogy dízel.
Mondom nem, csak hidegen ez ilyen.Két első alsó szilent, alsó váltótartó bak és a két kerékagy lesz a héten cserélve. Jobbos kanyarokban hazafelé 100-nál minden más zajt elnyomott a búgás, szóval igencsak odavan szegény. Magából az agyból ítélve sosem volt cserélve, rozsdás is. Igazából jövőre akartam kompletten szanálni tárcsával és betéttel együtt, de ez most korábban jött nagy bánatomra.
Hó 27-re meg érkezik a dob, a hátsó csővég és a szerelékek.Asszony épp tegnap mondta, hogy
1. jobban jártunk volna ha veszünk egy újat
2. ha már megvettük ezt akkor egyszerre ki kellett volna benne cserélni mindent ami kakis, igaz állt volna egy hónapot a szerelőnél de nem kéne minden hónapban 1-2 napot keresni amikor épp nincs rá szükség.Felgyújtani nem akarom, bár igazság szerint akkor nem kéne soha többet talicskázni bele a pénzt.
Ez a kerékagy dolog is bármikor beüthetett volna, elvégre épp tegnap ugrotta meg a 244e km-t.
A váltótartó bak csere után már nem leszek vele ennyire óvatos azért, szeretném kipróbálni mennyire megy.
Eddig nagyon óvattal kellett indulni mindig lámpánál is, különben csattogott rendesen. Oké nem egy versenyparipa, de mikor láttam egy 1.3-as szutyuki szedánnál kiakadni a mérőórát (200-ig van skálázva), azóta piszkálja a csőröm, hogy tudja-e vajon az én kotlám egyáltalán a 150-155-öt? Elviselne még egy 6. fokozatot ami azt illeti, 100-as tempónál is pörög 3000 környékén.Meg aztán mire szépen végig megyek rajta újra kezdhetem elölről, hacsak a rozsda meg nem eszi addig. Sajnos a víz gyönyörű szépen be tud folyni az illesztéseknél is és bent meg tud ülni a hajlatokban. A porral-sárral vegyítve aztán
szépencsúnyán megteszik áldatlan hatásukat./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #18652 üzenetére
Szervó hidraulika csövet? Vagy a motor burkolatot?
Faszbúkon kérdeztem pár emberkét, egyiknél se volt olyan Volvos műanyag. 3 csavarért meg ehh...
Hidraulika cső lett volna egy helyen bontott, de nem mertem bevállalni, ránézésre már az sem volt teljesen eredeti és javításmentes. Meg most már tökmindegy, itt a vacsiúj csak beépítésre vár.
Motorháztető szigetelést, vonószemet, egy pár napellenzőt és egy hátsó hangszórót és egy darab dísztárcsát is egy bontással foglalkozó ürgétől vettem, megbízható.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
zgi521
újonc
válasz kelly416 #18364 üzenetére
az az igazság, hogy élőben nem láttam nem is tudom még hol a motorszám
ez a hivatalos közlekedési hatóság oldalára felkerült tegnapi (eredetvizsgás) kép. több is van belőle és mindegyiken látszik. gondolom próbáltak fókuszálni a számokra.a motorteret láttam, általánosságban sztem egy év pora látsztott rajta, nem volt lemosva, takarítva vagy
nyest által megrágcsálva..
a kiegyenlítőre vetettem egy pillantást, az min-max között volt.átvételkor megnézem, próbálom majd megérinteni, ha nem lesz forró ill. kiszagolni..
még bőven garis, annyira nem aggódom azért.[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz kelly416 #18100 üzenetére
Visszaolvasva értetted volna és nem írtál volna hülyeséget.
Tehát, nem a felnire gumi felrakásról van szó, hanem a kerékagyra komplett kerék felrakás, amit gumis légkulccsal rákapalálja csavar(anyá)t.
A csavar(anyá)t kézileg, tehát kerékcsavar kulccsal soha nem tudod rákalapálni.Csavar meghúzási sorrend:
- páros csavarokknál, mindig keresztbe
- páratlan csavaroknál, mindig minden másodikUtána húzás meg mindig kell, mert kézileg nincs kalapálás és földön álló kerék nem fekszik fel rendesen kerékagyra.
Az, hogy Te mit tartasz jónak légkulcs használatra, az csak tied.
Menj el gumisnak és 1 hónap után mond ugyanezt, mikor napi 14 órában végzed fel-leszerelést.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
DeFranco
nagyúr
válasz kelly416 #18100 üzenetére
Arról ne is beszéljünk, hogy nincs az a gumis, aki rákapatja a csavart kézzel, és utána tesz rá kulcsot, ami az anyáknak az egyik legnagyobb ellensége. Normális ember kézzel kapatja fel és utána kulcsozik. Szerintem.
Bocs, ezt nem értem, háromszor elolvastam de úgy tűnik hogy ugyanazt írtad le kétszer.
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #17852 üzenetére
Ebben igazad van. Megint túlgondolom a dolgokat (zseb esztétikus kibélelése), de igazából bármi megteszi, ami még hasznos is ha kéznél van.
A zsebben a multiszerszámot tartom, 1-2 öngyújtót, egy zseblámpát, egy csavarjúzót, a kocsi kézikönyvét és néhány cd-t. A mindenes bicska tud komolyan vándorolni benne, mert annak van súlya is.Ma átrakatom az alu felnire a hankuki nyári pacskerokat, már elvittem a szakműhelybe. Megnézettem az egyik gumis sráccal a felniket, azt mondta az a néhány lepattogzás és karc csak esztétikai hiba, komoly baja nincs. Ha fent lesz majd lemosogatom, a rossz gumikból virágágyás lesz. Aztán majd ha még egy picit jobb idő lesz majd kicserélem a télieket a nyárira, az acélfelniket majd csiszolni festeni kell, meg úgyis kell még szereznem egy adag alu felnihez való csavart és egy szett kerékőrt, mert még az sincs.
Unixban néztem most van a Fabi/Bilstein (~9k) mellett Anmax márkájú (~6k) kerékőr szett is. Az is jó lehet?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Jenne
őstag
válasz kelly416 #17780 üzenetére
Nem tudom, de gondolom még sehol, mert biztosan mondta volna a garázs szomszédom ha lenne előrelépés a történetben. Tegnap is találkoztunk éppen, de nem említette csak kezet fogtunk aztán ment mindenki a dolgára.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Goose-T
veterán
válasz kelly416 #17744 üzenetére
Szerintem tedd a hirdetés linkjét az aláírásodba, az teljesen legális itt a fórumon, ha nem akarod közvetlenül belinkelni.
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16918 üzenetére
Mondjuk úgy, h féláron kapom az alkatrészeket. Csak ezért bírom idegekkel. Egyébként már a vételár felét ráköltöttem volna. Simán.
Ha nem lenne a kontakt, akkor nagyon nem futotta volna olyan úri huncutságokra, mint a halkan nyöszörgő szivattyú cseréjére.
De lehet holnap elmegyek és veszek már akkor hozzá új féktárcsa porvédő lemezt is. De szívem szerint új nyerget is szereznék, de legalábbis valami szebbet a használt piacról.Egyébként múltkor azt álmodtam, h csavarig szétszedettem a kocsit és minden alkatrészt újra cseréltem.
Sajnos a végösszeget nem tudtam meg a végén, de kíváncsi lennék rá azért. Ha valaki unatkozik adja már össze hányszorosa lenne egy új autó árának.DeFranco: Komplett hátsó futómű javító készletet vettem vasakkal, szilentekkel, csavarokkal mindennel.
Nem tudom mire gondolsz pontosan mikor azt mondod h levágják az egészet...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
válasz kelly416 #16892 üzenetére
amúgy nem vitatom amit írsz mert nem tudom, de a tce az 90 lovas. (plusz turbós de soha nem volt turbós autóm, nem ismerem a karakterisztikáját)
az a 80-hoz képest észrevehető különbség azért, (bár én folyamatosan 100-ra emlékszem nem tudom miért) hondás mértékegységben minimum két lángnyelves matrica meg egy légterelő...
nem tudom. biztos hurka amúgy, ki kell próbálni.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz kelly416 #16884 üzenetére
FL1 2003. június
FL2 2005 nemtommikor, emlékeim szerint valódi jele a krómszegélyes hátsó lámpa. (kivéve ha valaki berakta bontóból a régebbi darabjába)Már FL1-nél is megkapta a szögletes ködlámpát, de pl. hátsó féknyavaját csak 2004-ben javították, tehát erősen javallott tutira menni FL2-vel.
Anyám férje is mondta, hogy minek szívatom magam, állandóan szerelőhöz hordom blabla, az övét persze nem kell. Ja persze, én rendesen leszervizelem évente (néha én, néha szerelő), asszony megtörte első lökhárítót, persze az is szép munka volt, mindig van valami, de nagy dolog tényleg semmi extra. Cserébe össze nem lehet hasonlítani a két autót
BTW én is győzködöm magam új autó feleslegességéről, de pár hónapja túrom a hahut, és egyelőre ott tartok, hogy 1-2 éves autónál egyszerűen nem engednek annyit az árból, hogy az legyen az év vétele, mínusz 2-300ezerért már inkább megveszem az újat, akkor is, ha hitelre.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DeFranco
nagyúr
válasz kelly416 #16884 üzenetére
1: nem tudom pontosan a sztoridat de nekem is volt sírva röhögős időszakom a fókával pedig csak "benne van" és "kopó" dolgok mentek el
2: próbáltad amúgy ezeket a motorokat vagy csak a saját megítélésedre hagyatkozol? nyilván nem egy nyomatékos nagydízel, ezért mondtam hogy mi a viszonyítási pont amit ismerek. ha annyit tud, akár emelkedőn vagy akárhogy akkor OK. arra nem fogok felköhögni +2 milliót hogy majd egyszer a hegyekbe felmegyünk. a hímpotenciálomat meg nem emelkedőn előzésben mérem.
nem védem a motort mert nem ismerem, de valahogy az ecoboostokat se látom visszagurulni a gödöllői emelkedőről
btw. pont azért dobtam fel a témát hogy beszélgessünk az alternatívákról, hogy egyáltalán merre lehet indulni ma ha nem egy betegágyat akarsz amit még ideig óráig valahogy életben tartasz hanem egy olyan kocsit amivel a szomszéd gyagyás pesta is el merne indulni amesterdamenba és vissza. meg nem 5+ millió.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz kelly416 #16881 üzenetére
nem próbáltam még és nem is kérdeztem utána de szerintem abba a kasztniba a 100 lóerő talán elég, ha tudja azt menettulajdonságban mint az 1.6 szívó a fókában a fóka kasztnijával akkor jók vagyunk.
megalapozatlan még ez a dolog mert nem is ültem benne, nem is érdeklődtem, de sokat agyalok az alternatívákon mert a piacról nem sok jót hallok.
-
kcsa
veterán
válasz kelly416 #16879 üzenetére
MK3 Mondeóból csak FL2 benzinest szabad venni szvsz, ha cél a (mázlifaktortól függően potenciálisan) olcsó(bb) üzemeltetés. Persze láttam már 5-600k-t futott dízlit is, de belenyúlósabb.
Enyémben van szinte teljesen biztosan 210k, ami eddig fájt egy rugótörés (akkor már legyen lengéscsillapító is és toronycsapágy...), megelőző jelleggel ki lettek berhelve a légterelő lapocskák, és most egy kormányműcsere. A többi az fogyó-kopó (még úgy is, hogy egy hátsó féktárcsa pár az én szerelési hibámból ment a kukába)
Igazából mostanában én is nézegettem új(abbacska) autókat, de mindig oda térek vissza, hogy ez nagy, kényelmes, nem perverz a fogyasztása sem, hát igen 13 éves lesz, kell rá költögetni, de még így is olcsóbb, mint hitelt fizetnem új autóra.
SX4-re és Dusterre vagyok ráizgulva, de nyilvánvalóan SX4 a jó vétel kettő közül, de az 4.5m :/
(úgy néz ki a zárójel a kedvenc írásjelem)
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DeFranco
nagyúr
válasz kelly416 #16879 üzenetére
én is nagyon meg vagyok lőve mit vennék, kotványt nem akarok, elegem van a kedvesuramozásból, sk szerelni nem tudok és nem is akarok, ami meg relatíve fiatalabb és megbízható az meg nincs, mert 2008-nál fiatalabb itthoni autó úgy általában nincs. ha van akkor drága vagy kétes előéletű...
úgy hogy nagyon erősen hajlok rá hogy 2,5 millió egy full extrás logan 3 egy kombi logan mindennel, 3,5 egy sandero és akkor 5 évig napszemüveg. ezek árlistás árak a honlapról kérdés mit lehet még alkudni.
szinte biztos hogy minimális bukóval el lehet adni 4 évesen mert ennyiért akkor sem lehet majd autót kapni.
használtan meg nem mernék kb. semmibe beleugrani 2 millió alatt de annyiért se lehet csodát várni.
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16817 üzenetére
Lehet Unixból veszem majd, ott ~4k-val olcsóbb a kerékőr szett, meg talán a csavarokra is kapok még némi kedvezményt.
Végül Cromaxtól rendeltem a koptatót és a hűtő alatti műanyag védő elemet, tegnap jött meg utánvéttel. Gyorsak voltak, le a kalappal![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16808 üzenetére
Tudsz linkelni olyat, ami ehhez az aluhoz való kerékanya + kerékőr?
Igazság szerint az anyák egy részét is cserélni kellene már mert nem túl szépek no meg öregek, elhasználódtak így 13 év után. Ha nem 2000Ft darabja, akkor vennék mind a négy kerékre komplett szettet anyából is./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16808 üzenetére
Persze, rajt hagyom a gumikat amíg meg nem veszem a nyárit rá. Lehet lemegyek hamarosan Pécsre, van egy jó gumis (kolléga nagyon dícsérte őket), állítólag szép nagy raktárkészletük van és gyorsan, korrekten dolgoznak.
Ebben a Focusban is tudnék néha dobni még egy fokozatot. Persze ez nem egy ST/RS, kipróbálnám azokat is mennyire más egy mezei Focushoz képest, de gyanítom ég és föld. Csak úgy kíváncsiságból.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
válasz kelly416 #16790 üzenetére
persze, nekem is megvan ez a megoldás, sőt már azt is megtaláltam hol lehetne megfúrni a rádió házát a belső kivezetéshez, de annyiban bonyolult a dolog, hogy két ellentétes helyre kellhet kivezetni: vagy le a pohártartóba, ha a feleségem telefonjáról szól a balambér, vagy ha egyedül vagyok akkor fel a szelőzőhöz ahol az én telefonom pocol a tartóban.
persze fel lehetne pakolni még egy tartót a feleségem telefonjának de akkor már megint ott tartunk hogy több a leves mint a hús.
szóval ezt úgy kell megoldani hogy a balközép szellőző és a jobb pohártartó között átvihető legyen a jack, ezért is jött képbe, hogy legyen bluetooth, és akkor nem kell tyúkbelezni meg van kihangosítás is, de akkor meg a középkonzol ratyi meg valamennyi pénzt is ki kell adni a projektre pluszban (ami alapvetően nem lenne gond ha maga a megoldás résmentes lenne)
a legjobb valami "man in the middle" bluetooth dobozka lenne amit bepattintok pl. a rádió meg a csatlakozó közé, és aztán arra kell csatlakozni a telefonnal és intézi a lejátszást.
kelet-európai problémák
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16744 üzenetére
Nem is hallottam az egészből semmit, még csak érezni sem lehetett, csak annyit láttam mikor már eltávolodtam a padkától, h a műanyag darabok ott hevernek szerte szét. De mint mondtam, már eleve törött volt és ezért lógott is, 1-2 helyen nem is fogta semmi a jobb oldalon pedig csak egy gyorskötöző tartotta a helyén. Szóval jobb is így, most legalább kap egy újat és ezután jobban figyelek mennyire állok rá. Leginkább lehetőleg semennyire.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16695 üzenetére
Most találtam egy Ford gyári 16-os alu szettet amit centíroztatni kéne, mert az egyik felni láthatóan egy ponton nem kerek, de amúgy szerintem rendben van. Még várom, h visszaírjon az eladó. Plusz előny, h a közelben lenne. Remélem megvan még neki.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
válasz kelly416 #16692 üzenetére
én pesten lakok, van választék, kerestem sima tukkó 14-es acélfelnit használtan, kerestem egy jó darabig aztán vettem inkább egy szett újat.
mind full rozsda volt (ami vastagon le volt kenve azokat meg sem néztem, az mind rohad a festék alatt mint az állat, a használt felni árában homokfújnák le, nem éri meg megcsinálni, letaknyolják és kész) volt ami ránézésre ütött, volt ami csak megforgatva, határ sz*r volt az összes.
van akit nem zavar ha kicsit ver a futómű 120-nál észre sem veszi én kényes vagyok rá.
10k volt a gyári új felni darabja, a régiek nem voltak rosszak 3k-ért a feladás napján elmennének inkább eltettem őket jó lesz eladáskor.
arról nem is beszélve hogy mindenre ráhazudják hogy ford felni aminek legalább a furatkiosztása egyezik, pontos ET szám már ritka
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16692 üzenetére
15" méretben találtam 20k-ért acélfelnit és a gumik is olcsóbban kijönnének ~65k-ból. A kinézett alu szett 68k + 74k a gumik. Ez durván 50% megtakarítás lenne, de valamiért még mindig jobban húzok az egyel nagyobb méret felé nyárinál. 17" viszont már túl sok (a gumi rá a drága), felniből lenne választék már 50k környékén.
Szóval most nem tudom még, kicsit elbizonytalanodtam. Prémium gumit tennék rá, számít annyit a 15" -> 16"-ra váltás a tapadásban, h megérje?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16684 üzenetére
Linkelj nekem légyszi szép / újszerű acélfelnit 20k/garnitúra árban, mert én nem találok a paraméterek alapján, pedig már napok óta túrom a netet.
Az eddigi legjobb ár amit találtam új acélfelnire a méretemben az 14100Ft/darab, illetve 14990Ft/darab. Az túl sok. Akkor erre az árra már inkább rádobok 2-3 Mátyást/darab és veszek egy használt tip-top alut.
Tudom, h sérülékenyebb, de nem szoktam ámokfutni. Ha baj van, akkor meg úgyis mindegy, az alut lehet centíroztatni, a lemezt meg lehet kukázni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16681 üzenetére
Mázlid volt.
Nekem is kicsit úri huncutságnak tűnik az alufelni de tény, h jobban néz ki, nem kell dísztárcsákkal vacakolni amik egyébként a legtöbb esetben meglehetősen gagyik (és funkciójukat nézve túl drágák is).
Tavasszal ha lekerül a téli acél azt is festeni kell, mert nem a legszebb.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
válasz kelly416 #16435 üzenetére
Kb egy kaptafa a kettő megbízhatóságban,mondjon bárki bármit.
De előtte próbáld ki, hogy befér-e három gyerekülés. Mi raktunk már be hármat a mondeoba, de akkor az övekkel vergődés van - de tény, befért.
Pár napja leírtam tipikus hibákat, ugyanaz igaz mindkettőre.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
#31600896
törölt tag
válasz kelly416 #16187 üzenetére
Nem, csak az előzmények döntő többsége a vezetési tehetségedről szóltak. Most jobban megnézve valóban volt szó transmitterről. Árukeresőn nézegettem őket, szinte mindegyiknél elmondható, hogy vagy halk, vagy hallható kis sercegés. Unok már CD-ket írni, jó lenne egy pendriveról való zenehallgatás. Egyenlőre még vacilálok.
-
albiosz
őstag
válasz kelly416 #16156 üzenetére
Köszi az infokat! Ha van 6 másik transmittered és kapásból ezt ajánlottad elsőre, akkor gondolom biztos jó lesz. Mindenképp 3S-t vadászok, az újabb konstrukció, egy régi autónál több esélyt látok, hogy megfelelően működik majd. Hívás abszolút nem érdekel, 2 órát megyek max egyben, annyit mindenki kibír nélkülem. Nem találok máshol internationalt egyelőre, de nem sürgős. Gondolom, ha gearbesten lehetett kérni készletértesítőt, akkor érkezik még.
Olvastam a balesetedről, kitartást! Remélem találsz jó megoldást!
-
gabor9991
őstag
válasz kelly416 #16163 üzenetére
Casco öreg kocsira is köthető.
Az én focusom 2007-es, 50 ezres önrésszel fizetek havi 1300 forintot
Értékvesztés gyakorlatilag elhanyagolható egy új autó értékvesztéséhez képest, egy lodgy meg szerintem nem is lenne túl nagy előrelépés semmilyen téren.
Én is gondolkodtam már a váltáson, de nekem azt adta ki a matek, hogy nekem nem érné meg a csere azt a pénz amennyibe kerülne. -
#31733248
törölt tag
válasz kelly416 #16146 üzenetére
Részvétem... Nekem egy őzike több mint 1 milliós kárt okozott két éve, a casco fizetett, de utána rögtön fel is mondták a szerződésemet. Rendőrségi helyszínelést kértem, kihívták a helyi vadásztársaságot is. Nem volt kint a vadveszély tábla, ezért fizetnie senkinek nem kellett.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kelly416 #16157 üzenetére
A Bambi ha elpusztult, akkor rendőrt hívni, meg a helyi vadásztársaságot kellett volna, de ki tudja kifizetették volna veled a Bambi árát...
Elhiszem hogy másra költötted volna a pénzt. Én ilyen helyzetben vagyok, csak nem kem olyan 300 kilóba lesz a mutatvány.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz kelly416 #16146 üzenetére
Kb. 100-150 körül.
Ha nem találsz első lököst, amit kapsz, de ha azt megveszed, úgy is le fogod festetni, akkor már ilyen árba megy, hogy hogy 50-60. kb 20 a lökös, 20-ért ha lefestik jó vagy. De mivel ez is több darabból áll, még ott vannak a műanyagok... Én utángyártottat vettem és azt fújatom színre.
Lámpát is kapsz bele, bontottatt, de annak már a lakk megy le, kavicsfelverődéses stb, egy utángyártottat okosabb megvenni, Én így tettem, mert a gyári bontott és az utángyártott között 1500/darab árkülönbség volt...
Jah, 36-ért vettem párban.Az első rácsot, olyan amin a Ford jel van, kb 5-10 között kapsz. Ha krómos kell, lehet kicsivel több.
Ködlámpák utángyártottba olyan 20 körül megkapod szerintem párban.Kérdés az, hogy a zárhidad el ment e. Kérdés, hogy magad fogod összerakni, vagy elviszed egy szerelőhöz mert akkor az is plusz pénz.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
albiosz
őstag
válasz kelly416 #16139 üzenetére
Köszi a tippet! Utánaolvastam és elég jókat írnak róla valóban. Lehet, hogy hülye kérdés, de ha pl. youtube videot nézünk telefonon (természetesen csak az utasok), akkor annak a hangját is továbbítja? Teszek vele egy próbát szerintem. Sajnos épp nincs készleten international version a gearbesten. Remélem érkezik még. Máshol nem is látok csak kínai verziót.
(#16138) molnarpeter: köszi neked is!
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16146 üzenetére
Jujj, rossz nézni!
Annyira nem tűnik azért vészesnek a képek alapján, persze nem is szép, de legalább nem totálkár. Lehetett volna rosszabb is.
A bambi gondolom túlélte, bár itt-ott azért becsípte a bundáját a lökös.Meg aztán mindenki vezessen fokozott óvattal, tél van. Tegnap este és ma reggel is a mellékutak korcsolyapályák voltak, az ónos eső is rátett egy lapáttal. Hétvégére kicsit melegszik az idő, aszondják.
Tegnap reggel kint hagytam a kocsit az utcán, mondom este úgy is menni kell be az asszonyért. Hát mikor kimentem az utcára egy merő jég volt az egész, nem is láttam az autó színét és méteres jégcsapok lógtak mindenhol.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
válasz kelly416 #16146 üzenetére
engem pár éve hátsón durrantottak, még mielőtt megcsináltathattam volna, családtag parkolóházban lehúzta az oldalát is kicsit.
ok, fényező, műanyagos, hagymacsípősminden, szerencsére a biztosítós pénz fedezte az egészet, rá pár hónapra családtag ugyanott beletolatott a lökössel egy táblába
azt már nem csináltattam meg, le van ejtve, műanyag, elrohadni nem fog, nem érdekel.
-
patomi
őstag
-
patomi
őstag
válasz kelly416 #16121 üzenetére
Köszi, ezt mondhattad volna korábban is A vicc az, hogy most annyi minden más van ami miatt idegeskedhetek(költözés, lakáshitel) francot sem érdekli a pár karc. Abban az egyben reménykedem, hogy a kis állat amit elcsaptam nem sérült meg nagyon.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
SzlobiG
félisten
válasz kelly416 #16090 üzenetére
Tegnap ránéztem a fogyira hát ez most majd 9 lityi amit ír. Csak város, állandó hideg motorral, sok állójárattal ilyen max 1km-es távok.
Simán átmegy műszakin felesleges vissza alakítani. Nincs az közel sem 400k, max márkaszervizbe.
Luk szett ennyi bele munkadíj meg mondjuk 50k.Bakot nem vágom még nem kellett cserélni.
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #15939 üzenetére
+molnarpeter:
Nem tudom. Anno mikor a rönyón cseréltem szett kereket, a csere után mindig vagy jobbra, vagy balra kezdett el húzni.Tető csomagtartót hogy lehet felvarázsolni a gyári tetősínre? Kéne venni egyet. Az enyém is ilyen (kölcsönzött kép).
Végül is, ha innen nézem már én sem otthon lakom.
Asszony nem akar lakásba költözni akkor sem, ha ingyen adnák. Valahol megértem. Egy kertes családi ház azért mégis más, pláne most majd gyerekkel. Mikor fősulira jártunk elég volt kettőnknek egy szoba is a negyediken. Ez most kicsit más.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #15937 üzenetére
Mikor a frissen mosott és agyonöblítőzött, kint száradt ruhának is cigifüst szaga van beszedéskor, mindig megnézem újra a skandi lottószámokat, nem-e néztem el véletlen legutóbb a számokat, mert ha stimmelne, akkor költöznénk.
Akkor jön ki nagyon, mikor elutazunk pár napra valahova. Kivesszük a bőröndből a felhúzandó ruhát és épp csak le nem hányjuk egymást asszonnyal. A baj az, hogy a falak, a bútorok, minden beszívja ezt.
Én 10 évig aktívan cigiztem, mára csak melóhelyen gyújtok rá (stresszre fogom), otthon soha. De zavar.Alá kéne feküdni a verdának, a jobb oldali műanyag dobbetétet kéne betenni/lecserélni, de nem visz rá a lélek, hogy levegyem a kereket. Mert ha vissza is rakom, tutira húzni fog valamerre, futómű állításra meg már nem akarom vinni idén, majd csak tavasszal, ha felkerültek a nyári pacskerok.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #15935 üzenetére
Ebben az autóban nem dohányoztak és ha rajtam múlik nem is fognak soha.
Ha munkahelyen a szabad ég alatt elszívok pár füstöt az oké, de sem a kocsiban sem otthon például nem bírom elviselni és nem is füstölgök pláne, hogy após-anyós egész nap bent dohányzik és ilyenkor télen csukott ajtó/ablakoknál az összes füst felfelé száll a tetőtéri szobák felé.A műanyagokat én reszelgetném gyorsan a helyedben, és ezért vívódtam mostanáig én is ilyen beszerzésén, mostantól tutira megélek nélküle. Nekem ne feszítse semmi az üveget feleslegesen, és ne kínozza az ablakemelő motorját. -> Igazad lehet, bár télen nem nagyon kell lehúzott ablakkal vezetni. Majd kitalálok valami okosságot.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest