Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz kelly416 #14594 üzenetére
Egyébként ettől a motortól mennyire elfogadható a 6,5-6,8liter átlagfogyasztás relatíve sok (50-60%) várossal? Én sokallom, mert az előző 626 kombim 2.0TD motorral 5,5 körül evett, igaz, az közel sem volt ilyen menettulajdonságokkal megáldva. Hogy kerek legyen a sztori, no dpf, no egr (és soha többet az a szerelő).
-
embe
nagyúr
válasz kelly416 #14659 üzenetére
Akkor elmolyoltál vele kicsit.
Nekem is a bajom a kevés rakodófelület elől ( 2013-as Focus kombi) . Normális telefontartót, ami az igényeimnek megfelelő lenne, sem tudok felszerelni.
Küszöbborítást vettem én is, az Ebay-n, de 2-esre valót küldtek, nem bánkódtam sokáig. Refund megvolt, azt meg eladtam.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz kelly416 #14665 üzenetére
német korlátlan autópályán persze,de nálam valami ilyesmi a fogyi. 2.0CR mondi MK4.5, némi optimalizáció.
város 1 személy 8-9l
M0 1 személy, tempomat fix 100: 5.8l
autóút 2 személy 90-100:6.2
pálya 130-160: 6.8l
pálya 170-190:9-10l
szerpentin 2tonnára hizlalva, tempósan: 9l, volt vagy 250km múlt héten ezért merek tippelni.fedélzeti szerinti értékek, szóval van benne pontatlanság, de valami ilyesmi +0.2l-re tippelném a valósat.
engem meglepett, hogy mennyire kijön hova szánták a kocsit eredetileg: masszivan pályára.emlékeimben igy él az optimalizált 1.8tsi oktáv:
város: 9-14l
M0 1: 5.2l
autóút: 6.0l, de ha anya vezette, akkor 5
pálya 130: 8.5l
140+: 10+szerpentin: sok, de ment is
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz kelly416 #14677 üzenetére
háát, én az optimalizáció előtti 320Nm-re azt modntam: mozgó útakadály, illetve csuklósbusz
amikor a TSI megkapta az új szoftvert, akkor oké, 1-2 hétig nonstop padlóztunk, de ezzel leállva szerintem kb úgy mentünk, mint előtte. és ekkor csökkent a fogyi.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
-
patomi
őstag
válasz kelly416 #14702 üzenetére
Én nem adnám oda az tuti. 1 DIN-es, meg olyan barkács bovli kinézetű szerintem. De a 2 DIN-es is elég furán tud kinézni a beépítő keret miatt. (ez csak az én véleményem)
[ Módosította: philoxenia ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kelly416 #14702 üzenetére
Nézd meg jófogáson a bontottat, és mondjuk árukeresőn az aftermarket fejegységet. Ha már csere, akkor valami komolyabb droidosat néznék, navi stb, az utángyártott megoldások általában nagyon nem illenek a képbe szerintem is. Esetleg nézd meg a Seicane oldalát, gyárinak tűnő fejegységeket árulnak
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz kelly416 #14721 üzenetére
Na itt nagyon jól látszik az, amit az előbb leírni próbáltam.
Látja, kapcsolódik, már meg van a kódja is, minden ok-nak tűnik, csak épp a rádió kezelőfelülete hagy némi kétséget afelől, hogy tényleg bluetooth-os, és amikor én hívtam a feleségem, nem hallott semmit belőlem és én sem abból, amit Ő mondott. Szóval érdekes ez így. Bárkinek bármi ötlete? Mindjárt elolvasgatom a könyvét, amit németül megértek belőle, de semmi ilyen nincs benne ehhez a fajta rádióhoz emlékeim szerint. -
kelly416
veterán
válasz kelly416 #14731 üzenetére
Na, a kézikönyve alapján kellene legyen még egy bajuszkapcsoló a kormány mellett, amiről a hívásokat kezelem, de nekem olyan nincs. Pedig ha már felvenni meg elutasítani tudnék, na és leginkább kihangosítva beszélni, minden rendben lenne. Senkinek semmi egyéb ötlete?
-
bajnokpityu
félisten
válasz kelly416 #14731 üzenetére
még a 4.5es mondi esetén is úgy csinálta a ford, h egy kesztyűtartó alatt elrejtett külső modul kezelte a BT-t. amit vagy beleraktak gyárilag, vagy nem. de ettől a gombok még ott voltak a rádión.
kormány mögötti bajúszkapcsolót csak olyan kapott, amiben gyárialg volt.
szerintem neked utólag belerakták a bt modult, az kap áramot is, de a fej nem látja. akkor csinál olyat, h mutál, ha a telefonra kapcsolsz. vagy fel kell programozni a rádiót, h most már van BT, vagy össze kell dugni a vezetéket, helyesen.
egyébként épp készülök felrobbanni. telót cseréltem, és az új teló nem képes kihangosítani magát a méregdrágán berakott hifi fejjel. minden telóval párosodott eddig, és a teló is minden más BT egységet kezel, de ők ketten nem okék.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
TomMusic
őstag
válasz kelly416 #14789 üzenetére
Hát ja, én is ettől tartanék (mármint hogy szét van hajtva). De azért ez nem annyira "hülyegyerek" verzió. Szóval viszonylag igényes megjelenésű szerintem. Nem úgy, mint az ezerszámra látható tuning-jóskák.
Apropó, amúgy hogy lehet kideríteni, hogy egy kocsi szét van-e hajtva? Szerelő meg tudja mondani?Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
-
senior tag
válasz kelly416 #14905 üzenetére
A képeimet, kommentjeimet a legkevésbé sem azért teszem ki ide, hogy dicsekedjek, vagy bármi egyéb. Szívesen osztok meg az autómmal (bár a kerámia, fólia az autóápolási topikba tartozik, oda is teszek majd képeket, ott érdekeltebb téma) kapcsolatos dolgokat, hátha jön észrevétel, ötlet, tanács, esetleg másoknak tudok segíteni. Szívesen osztottam meg a fóliázást, mert nagyon jó dolog. Ha az előző kocsimon is lett volna, nem lettek volna kavicsfelverődések. Továbbá a kerámia is nagyon hasznos, melyet szintén azért osztottam meg, hátha valakit érdekel, kedvet kap hozzá és tudok neki segíteni tapasztalatokkal.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
válasz kelly416 #14937 üzenetére
Gyorsításkor, 3000 felett ennek is megjön a hangja, csak én ,,kicsit" spórolósabban vezetek(11e km alatt 5,8-as átlag fogyasztás..) így csak néha tudom ezt a hangot előcsalogatni, viszont amennyire én tudom a sportdob már az alaphangon is alakít, így ugyanolyan használat mellett lenne jobb hangja ha jól tudom a dolgokat
Gondolkodok még sport betétszűrőn, mert elvileg attól is kicsit jobb lesz a hang, meg elvileg a teljesítmény is, de 1-2%-ot meg sem érez az ember ha igaz ha nem.Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
-
Real_Necro
veterán
válasz kelly416 #15076 üzenetére
Egyetlen kúton tankoltam mindig az utóbbi időben. Mindig OMV Maxxmotion megy bele. Az autó sem volt nagyon magára hagyva, valamint automata záras (titanium felszereltség).
Lehet valami kosz, de ha még csinálja megnézetem szerelővel.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz kelly416 #15080 üzenetére
Ennek a nyílását pontosan merre találni? Munkahelyemen van endoszkópos kijelzős kütyü, azzal meg tudnám lesni.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz kelly416 #15107 üzenetére
Színre karosszéria elemet keresni nem jó ötlet. Egy bontós mondta, hogy fél évig keresett családtagnak egy adott színt, de feladta. Ami színre egyezett azt kocsi mellé rakva már teljesen más árnyalatnak látszódott. Nagyon nem mindegy pl az sem, hogy mennyit áll a napon a kocsi. Szóval ezek hallatára bordó Fókához zöld ajtót vettem. Azóta se látszik rajta sehol, hogy zöld. Merci szerviz jó munkát végzett.
DaFok: rázás az motortatró bak miatt van általában. Nekem télen semmi bajom nem volt vele, nyáron klímát bekapcsolva amikor alapjáratot kicsit lehúzta a klíma elviselhetetlen rázásba kezdett az autó.
3 gumibak van, de nem kell mindet cserélni csak amelyik lóg. Nálam már nem volt benne gumi, fém a fémmel érintkezett.
Eredeti nagyon drága, utángyártott van 10-15 körül.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #15272 üzenetére
De igen, rozsdás a felni. Tavasszal kap egy szett új nyárit, talán már alufelnire és akkor lekezelem.
Kephamos: Kapaszkodok, de remélem ez azért mégsem fagy be -5°C-nál, mint amint após vett bele tavaly a roncsba az említett helyről...
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz kelly416 #15322 üzenetére
én is mit kaptam az otthoniaktól, hogy skoda márkaszervízbe vittem a fiestámat...Após hordja oda már 21 éve az autóit, mert van ott egy ismerőse aki eléggé ért a kocsikhoz (vizsgabiztos már talán) s soha egyetlen egyszer sem volt gond egyik kocsijával sem, pedig Németországtól Olaszországig mentek mindegykkel mindenhol, s éves szinten simán megy 30k km-t, a mostaniába is 270e van...
Na de rendesen megcsinálták az enyimet is, kicsit húzósabb ára volt, de hogy minek (nem) lettem elhordva az valami gyönyörűséges
Tisztelet amúgy azon kevéske autószerelőnek aki amúgy hobbiból csinálja otthon falun, s olyan tudása is van, mert biztos van ilyen, csak arra mifelénk pont nem, ügyeletes autószerelőhöz a faluba egyszer vittem, még az elején, de soha többet inkábbGépelés nem az erősségemasdsdk
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest