- sh4d0w: Az Oracle hack
- PSti: Fizetőssé teszi a start gomb megnyomását a Microsoft?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Apple iPad 11” (A16, 2025) 6/128GB
- vrob: Irány a 32 bit: játékprogramok 1994-1995-ben
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bambano: Bambanő háza tája
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
Sziasztok S Max tempomat kapcsolóra valaki cikkszámot tudna írni?2007 valószínűleg halott a kapcsolom nem hajlandó semmit csinálni
-
ReFleXx
addikt
válasz
Real_Necro #27284 üzenetére
mostanaban nem volt semmi kiemelkedo
-
darvinya
titán
válasz
Real_Necro #27295 üzenetére
Az igaz, de legalább jól néz ki.
-
darvinya
titán
válasz
Real_Necro #27290 üzenetére
Csak vékonyabb peremű gumi, és máris azonos méretű.
-
ldn218
tag
[ Módosította: radi8tor ]
-
darvinya
titán
válasz
Real_Necro #27284 üzenetére
Felni. [link]
Ráadásul tetszik is, csak furatszám nem stimmel. -
darvinya
titán
Elért engem is antenna tartó pöcök törés.
Home Made-ben megoldottam, mivel már az univerzális antennához járt adapter.
Így kicsit megcsiszoltam a felületet, és átfurtam, hogy M5-ös menetet meg tudjam csinálni.
Nem tökéletes, de nincs álványos fúróm, így csak emberi érzék maradt a szint tartásos fúrásra.
Igaz, hogy 30.perces műveletet fordítottam rá, de ez is megteszi.
Senki nem fog szög, meg sublerrel nézegetni. -
Real_Necro
veterán
válasz
bajnokpityu #27282 üzenetére
Így vettem, ezért cseréltem normál méretre, mikor leszolgálta az idejét.
Jut eszembe, mostanában nem láttam napi felni akciót. :) -
bajnokpityu
félisten
válasz
Real_Necro #27281 üzenetére
Ettől még nem ravalo méret.
-
SPeti1984
senior tag
válasz
darvinya #27268 üzenetére
Értem amit mondasz, néztem Én is, de Én úgy tudom, hogy ezek a mondeo-k ha sima 1.6 volt akkor lehetett 205/55 R16 ha nagyobb motor akkor 215/55 R16. Attól eltérőt nem láttam sehol ami gyári ajánlás lenne. 18-ból is /40 meg /45-ös is volt ugyan azon szérián, de lehet az lesz, hogy ami a kocsira van ragasztva matrica azt nézzük meg aztán az alapján lesz 16-os gumi véve, végülis az a gyártói jóváhagyás azzal nincs gond műszakin sem meg ilyesmi.
-
#31600896
törölt tag
Köszi
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
#31600896 #27276 üzenetére
Akkor neked csak a 2. opció járható (bekötöd úgy ahogy a gyártó javasolja).
Oda akkor tudod felszerelni ha kivágod a műanyagot, ezt meg odarögzíted hátulról valami kis konzollal. Ha műanyag vágás nélkül szereled fel akkor nagyon kilógna a LED.Elvezetni ott vezeted a motortérben ahol tudod. Adnak hozzá kábelkötegelőt is.
n1nja: hát akkor passz.
-
#31600896
törölt tag
Lehet akkor a ködlámpás variációt elengedem, de akkor ide raknám fel, ahol ki van jelölve.
Bekötése igényel komolyabb szaktudást? Forrasztani, ampert és voltot mérni nem tudok.
Ja és a sok kábelt elvezetni hol szokták? Motortérben lógnak? -
kcsa
veterán
válasz
#31600896 #27273 üzenetére
Ha a ködlámpa funkciót nem szeretnéd használni (bár miért ne tennéd..
) akkor kapcsoló sem kell, nekem Osram szett van, beköthető ködlámpa funkció nélkül is az elvárt működéssel - ez beépítve tartalmazza a vezérlést.
Ha ködlámpa is kellene, akkor ahhoz az én tudásom már kevés, hogy mi kellhet hozzá
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
#31600896 #27273 üzenetére
Simán megoldható.
Én ilyet vettem miután végigjártam az olcsó kínai megoldásokat (hamar elromlanak).Két opciód van a szabályos bekötésre:
- keresel egy olyan kapcsolt 12V-ot ami csak gyújtásra ad tápot és amint felnyomod a helyzetjelzőt nincs rajta áram (én ezt rádió mögött találtam meg a háttérvilágítás kapcsoló kábelén)
- bekötöd úgy ahogy a gyártó javasolja (fix 12V kap az akkuról és egy kapcsolt 12V a helyzetjelzőről) -
#31600896
törölt tag
Üdv Urak!
Nappali menetfény beépítésen gondolkozok. Az autóban alapból sincs ködlámpa, de annak a helyére szeretném rakni. Jobban tetszene, mint a ledcsík. Meg lehet ezt oldani szerintetek? Ha igen mik kellenek hozzá? Bontott ködlámpa szett, meg kapcsoló is? Segítsetek már légyszíves.Egy MK2 Focus lesz az áldozat.
-
n1nja
tag
Srácok,
ForScan-ben nézve a KeyST PID-et (Ignition Key Status) ugrálást látok (0-1). Pótkulccsal is próbáltam, ugyanez.
Gondolom folyamatosan 1-nek kellene lenni. Vélemény? Nálatok mit mutat?
Köszi! (Focus mk1.5 1.6b 2002)
[kép] (bocs a gyenge minőségért) -
kcsa
veterán
válasz
bajnokpityu #27264 üzenetére
Tökre igazad van, én is így válogattam, igazolható 8x ezer kilométerrel vettem a régifajta 4sebességes automatát, de valami nyígja így is van. Csak mo$t épp ninc$ kedvem utánamenni, kettest aránylag rántósan veszi fel- és leváltásnál is, ráadásul kettesben remeg is (ezt még vizsgálgatom, lehet hogy féltengely csere lesz belőle mindkét oldalon).
Kicsit csalódtam, hogy már ennyi futásnál is problémás tud lenni...
-
darvinya
titán
válasz
SPeti1984 #27267 üzenetére
Pl: [link] itt kiszámolja melyik gumi lesz megfelelő kisebb felnin.
/45R18 nagyobb, mint /55R16Azért írtam, hogy rossz lesz a sebesség, mert fix és mechanikus mérőknél, csak fizikailag lehet ezen segíteni.
Egyes digitális mérőknél csak meg kell adni kerék felni és gumi adatait és ez alapján állítja be. -
ReFleXx
addikt
válasz
milkabrams #27263 üzenetére
csakis ujat
-
bajnokpityu
félisten
válasz
milkabrams #27263 üzenetére
100e km alattit.
BMW é pl úgy tudom jó, van olajos DSG, ami egész jó, a régi 2.2es ford dieselhez is jó váltót adtak. jó a toyota féle is(bár vezetni ratyi). nomeg a nagy régi hidraulikus 4-5sebességesek is tartósak voltak.de mivel jó automata ritka, ezért én eltekintettem az automatától, és inkább nyomatékos dieselt vettem, amit ritkán kell kapcsolni.
-
milkabrams
őstag
válasz
bajnokpityu #27261 üzenetére
Akkor milyen automatát vennél?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
milkabrams #27255 üzenetére
A PS az igen jó eséllyel túl van elettartaman ilyenkor. Wv dsg bol az olajosak aránylag tartósak, ha 60ezrenkent cserélik az olajat.
Én biztos egyiket se vennem... -
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Ismerősnek adott egy 2014-es Ford Mondeo MK IV-es 2.0 TdCi 163 PowerShift Titanium-S Kombi gyárilag 18"-os kerekekkel. A kérdése az lenne, hogy téli gumiként fel lehet tenni rá a 16"-os felnit és a 215/55R16 méret kell rá? Esetleg a féktárcsák miatt lehet, hogy a 16-os nem megy fel rá?
-
milkabrams
őstag
válasz
molnarpeter #27256 üzenetére
Kb. 2 évig (lehet, hogy utána is) heti 3 alkalommal ~120km pálya és hétköznaponként ~30km 90-es út, havonta egy 700km-es út, városban max. havonta 100-120 km. Az automata kell, viszont nem szeretném 3 havi fizum elkölteni egy bekrepált alkatrészre, utánanéztem az akkupark esetleges cseréjének, azzal sem vagyok beljebb. Lenne még Fiat Bravo 1.6 mjet, de ott kb. kizárt, hogy találjak automatát. Akkor megpróbálok egy Skodát találni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
milkabrams #27255 üzenetére
Csak automata dízel játszik? Esetleg meg lehetne próbálni olyat keresni, amin márkaker cserélt váltót, vagy ilyesmi (mobile.de-n keresve ATG a cserélt váltó). VAG DSG egész tűrhetően bírja, ha le volt dobálva az olaj, de nehéz igazolni utólag. Előny még az 1.9 motor, hátrány a kor és abból fakadó plusz nyűgök. Toyota/Lexus hibrid tud kb 0 kockázattal 2 pedálos vezetést, ott az akku a szintén húzósabb kritikus pont.
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Mk. 4 Mondeo Powershift váltójáról mi a véleményetek? Mekkora az esélye, hogy egy ~300 ezret futott autónál belefutok egy 1 millás javításba?
Szerintetek Skoda Octavia 1.9 dsg vagy Ford Mondeo Mk.4 powershift vagy a számomra ismeretlen másik automata lenne a jobb választás? -
#21346560
törölt tag
-
flymi
addikt
Ford 5W30 5 lityi motorolaj + Mann Filter szűrők (olaj, lég, aktív szenes pollen) 22505 pénz az Unixból. Annyira nem is volt vészes.
-
zoger
tag
Automatát semmiféleképpen nem.
Erre én is úgy gondolom dízel kéne.
Az ecoboostoknál 2014-re már módosították a hűtőcsöveket én inkább olyat keresnék. (de ha nem olyan visszahívás van rá s cserélik)
Nekem egy 1.0 125 lovas focusom van most lesz benne 100ekm eddig csak egy termosztát csere volt gariban ill. egy 1.25 fiestám. A focus ahhoz képes, hogy nehezebb 200 kilóval 1 literrel kevesebbet fogyaszt ugyanazon körülmények között.
1.6 Ti-VCT-t mk2-es focusban vezettem, nem megy annyira mint 1.0, és többet is fogyaszt, de a várható költségei jóval alacsonyabbak. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
cappa72 #27246 üzenetére
AdBlue: motorra kb semmi, legjobb tudomásom szerint a NOx katalizátorra van befecskendezve. Környezetvédelmi és egészségügyi szempontból így csupa jóság, és folyadékként sem egy veszélyes dolog (karbamid+víz, gyakorlatilag egy finomított vizelet
). Negatív - minden ami gyártással és karbantartással kapcsolatos, néha pumpa hiba miatt komplett tartály csere kell igen drágán, ilyesmik... Szerintem
-
válasz
bajnokpityu #27234 üzenetére
A 7 literes fogyasztás szerintem teljesen reális.
A régi, 140LE-s tdci fogyasztott 7.4-et 160-nál klímával (3 felnőtt + 2 gyerek + csomagok).Mondjuk ez az adblue megint egy érdekes dolog. Kiváncsi vagyok, milyen +/- hatásai vannak - motorra, környezetre, tüdőre...
-
Dißnäëß
nagyúr
Sziasztok, Motorcraft gyertyák mit bírnak kb ? (km)
Jónak számítanak ? -
#24556544
törölt tag
válasz
molnarpeter #27243 üzenetére
Majd próbálgatom, még nincs nálam a kocsi.
-
#24556544
törölt tag
Szerintetek egy 2015 ös focus nál a gyári tolatókamera nem működik, nem is érzékeli, mintha nem lenne, arra szoftveresen lehet valami? Vagy tuti, hogy valami szervizes dolog lesz? :/
-
flymi
addikt
Dilemmába vagyok, h cseréltessem-e a hamarosan esedékes éves szerviznél a gyertyákat vagy felesleges. Elvileg ugye ha jól tévedek 30e km a csereperiódus, ezekben az NGK-kban a fele sincs. Végül is nem egy nagy tétel.
Újabban hidegen indításkor nem minden alkalommal akar lefulladni a kocsi. Öngyógyít?
Így egyelőre a trafó + kábel cseréjét parkolópályára tettem. -
bajnokpityu
félisten
válasz
cappa72 #27230 üzenetére
6 személy többször volt, meg 5 felnőtt férfi is, de 7 személy talán csak 1x.
Igazából 2 dolog van, amivel picit atvertek. Egyik a fogyi. Sztem aránylag sok 7literes fogyi 150nel dieseltol. Illetve az adblue elvileg 6-10e kmre elég. Hát, inkább a fele... De legalább már van olcsón. -
Real_Necro
veterán
válasz
radi8tor #27229 üzenetére
Szeretek ilyesmi helyeken kocsikázni, csak nem a sajáttal. Például Korfu szigetén Jimnyvel hatalmas élmény volt ennél sokkal rosszabb utakon végigmenni, olykor parázni a borulástól.
Egyébként a természetvédelmi területről jutott eszembe, hogy járok arra túrázni és sajnos ami tavaly meg előtte még természetvédelmi terület volt, ma már pár helyen "magánterület", lerombolt erdőrészekkel, kettévágott túristautakkal... Eléggé kiábrándító. -
darvinya
titán
válasz
Earl_Muttley #27231 üzenetére
Az volt, pont első csavart akartam kitekerni, erre fej kijött és már eset motorbak-motor blokkhoz.
Még a csavarhoz sem értem. -
válasz
bajnokpityu #27220 üzenetére
Na jó... szabad ilyet is.
7 személlyel is használtátok már? -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Real_Necro #27225 üzenetére
Csak egy szakasz volt necces, a többi kb olyan mint egy útépítésnél az ideiglenes bekötőút.
Nagyon leromlott az állapota az útnak, pár éve simán el lehetett menni végig kocsival (a természetvédelmi területig). -
darvinya
titán
On:
Ma 45perc alatt kicseréltem az üzemanyag szűrőt, mert hát ebbe még szerintem nem volt.
Rosdás Motorcraft erről árulkodott.
Belőle kiöntve a maradékot, igencsak homokos volt, pedig az elmenő oldalról öntöttem ki.
Szegény motor, mit kellett használnia.És egy ötlettel vezérelve, gondoltam lekapom a gázpedál helyzet érzékelőt, ha már úgyis szerelek.
Erre a torx bitfej beesett a motorhoz.
1 órán keresztül keresgéltem, s szívroham kerülgetet, nehogy szíjhoz szoruljon.
Így beindítani sem mertem.
Aztán óra után beleuntam, és legyen bármi, kell az autó.
Beindítva, hallgatozás semmi rendelellenes zajt nem produkált.
Ekkor utolsó ötletként megnéztem a lengőkart, és ott volt. -
7Sony7
addikt
válasz
bajnokpityu #27220 üzenetére
Persze hogy jöhet! Ha valaki betéved, nég azt hiszi, hogy mind rossz.
-
flymi
addikt
válasz
radi8tor #27221 üzenetére
Idén voltunk először sógiéknál a Dunánál és a húgom volt a felvezető kocsiban.
(Ti sose tegyetek ilyen botor dolgot, mert minden múltbéli vélt vagy valós sérelemért megfizettek!)
A rögösebb és hosszabb úton mentünk a falut kikerülve állítása szerint csak azért, h "érezzem a törődést".
~8 km tömény kínszenvedés, repedezett, elporladt, kátyús aszfalt maradványokon, a padka helyenként ugyan kavicsos, de elszórva olyan tankcsapdák voltak, h ha abba valaki beledurrant személykocsival, helyben kifordul az autó kereke és lehet hívni a medicoptert. Ha 15-nél gyorsabban mentem volna lehet széthullott volna a futómű, pedig szinte új.
Azért a végén megköszöntem neki és emlékeztettem, h a pici ott szunyált a hátsó ülésen.
Még a gúglis autó sem merészkedett arra soha, pedig mikor az M9 hídját építették előtte járható út volt csak a kamionok leamortizálták, nem kicsit. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #27220 üzenetére
Ma terepeztem egy kicsit a problémamentes Forddal. KFKI-n túlra merészkedtem vele, csak egyszer ért le az alja itt.
Utána megmásztuk még uzsonna előtt a Hármashatár hegyet.
-
bajnokpityu
félisten
legyen egy problémamentes fordról is szó, vagy az már szóra sem érdemes?
1 év, 25e km 5 ország,5 személy, min 6.2 max 7.0. -
Jenne
őstag
válasz
gabor9991 #27217 üzenetére
Azt a módszert követtem, hogy ilyen szitukban visszafogottan, kicsit halkabban a megszokott beszéd hangerőnél beszélek. Nem felkapott, ideges hangon! Nem szabad megijedni, kis félénk nyuszinak tűnni, mert akkor azonnal éreztetem, hogy én vagyok a behódoló és Ők a vezér hím. Ez a halk, nyugodt hangnem meg szokta lepni az egyen ruhásokat. Egyébként Ők is jegyzőkönyvezni akartak azonnal, csak az az un. szóbeli meghallgatáson alapuló szóbeli jegyzőkönyv akart lenni. Jól hangzik ...ugye?
A másik ami még ide tartozik, hogy tovább offoljak: például a sógiknál ha egy rendőr félre állít az úton, akkor annak tutira oka van. Ilyen mondva csinált, csak azért hogy büntessenek vagy éppen mert unatkoznak és elüssék valamivel az időt, ilyenek nincsenek. Valahogy ott tisztelik is a rendőröket ezért.
Egyébként volt eset, 2018-ban, mentünk két autóval A1-s pálya Ausztria. Az egyik értesítő nagy elektronikus táblán a másik autót rendszám alapján kiintették a következő pihenőnél, 12 Km-re volt az a pihenő erre emlékszem még. Több rendőrségi autó és rendőr motoros is álltak ott. A kiintés oka pedig, hogy nem égett az egyik tompítottja, és csak a jobb láthatóság miatt szóltak/figyelmeztettek. (ezt már itthon is tudta a tulaj mielőtt elindultunk, de hát milyen a magyar ember...elindult így)
Udvariasan figyelmeztették, kérdezték mi az útirány, aztán ennek figyelembe vételével adtak (kinyomtatva!) egy papírt, rajta jó pár szerviz címmel, ott lehet az égőt cseréltetni. Na ez elmaradt persze mondanom sem kell (milyen a magyar ember...), haza felé szintén kiintettek bennünket, pontosabban azt az autót, kérdezték, nagyon udvariasan, miért nem lett kicseréltetve az ízzó? Mindegy is, hát ha nem, akkor most már nem figyelmeztetés hanem büntetés lett. 200 €
Na ez a szerintem egy korrekt rendőrségi eljárás, a büntetés és az összeg ellenére is. -
gabor9991
őstag
válasz
cappa72 #27216 üzenetére
Azért ahhoz tökösnek kell lenni, hogy két gyökérrel így merjen viselkedni az ember még akkor is, ha 100 százalékosan meg van róla győződve, hogy igaza van.
Amikor azt látod a neten, hogy 50 kilós nőnek a 100 kilós rendőr épp le akarja törni a karját miközben járókelők videózzák az esetet akkor lehet nem mindenki és minden esetben mer ellentmondani a rendőrnek és ezt úgy gondolom ki is használja egy részük.
Ezért is van az, hogy amikor az ember meglát egy rendőrt rögtön azt nézi mi az amiért megbüntetheti és nem az jut eszébe, hogy milyen jó látni azt, hogy teszik a dolgukat. -
gabor9991
őstag
Szóval találkoztál két gyökérrel .
Van több videó amin ilyen szituáció látható, ahol kimondottan olyan helyzetet teremtenek ami kiprovokálja a többi közlekedőből a szabálysértést.Nettó gyökérség amit csinálnak.Mondjuk nemrég baja-szeged úton mentem egy rendőr kisbusz után jó hosszan 100-105-tel ahogy épp nekik jó volt, nem volt gond belőle ,ők is siettek meg én is -
válasz
Alemida #27213 üzenetére
Sajnos...
Én 1x nem kapcsoltam be,de már bánom!
Tegnap mentem is volna feljelentést tenni ha van videó.
Erre felénk van egy elcseszett éles kanyar,ami pont egy dombtetőn van,nem lehet egyik irányból se belátni,ráadásul 90-es tempóval is cinkes az a kanyar.
Pont a domb tetejére értem a kanyar felénél,amikor szemből feltűnt egy fekete merci 2/3 részt az én sávomban,nyesni akarta a kanyart nagyon durva tempónál.
Csak azért nem csattant nekem frontálisan,mert éppen le tudtam rántani a padkára a fókát,így is csak pár centire ment el mellettem...
Még szerencse,hogy nemrég csinálták az utat és elég széles a padka.
Az ilyen megérdemelt volna egy feljelentést!
Ha mondjuk épp lepillantok a klímapanelre,biztos baleset lett volna,nem biztos,hogy most itt írogatnék... -
Jenne
őstag
válasz
gabor9991 #27202 üzenetére
Mi volt a gondjuk? Nem tudni, de szerintem lehet hogy unatkoztak vagy nem érték még el az aznapra kiadott büntetési számot... ki tudja?
Egyébként tényleg csak annyit közöltek, hogy gyorsabban haladtam az adott útra megengedett sebességnél és így ezáltal túlléptem a 90Km/h-t az előzésnél ami meg már szabálytalan. Valóban mondták, hogy van kamera az autójukban és felvették, erre mondtam, hogy én is...és meg is mutattam, hogy megnézik-e mert visszajátszom szívesen. Na ekkor kicsit elhallgattak, én meg közben közöltem velük, hogy semmi gond, vegyünk fel jegyzőkönyvet a történtekről, azzal kiegészítve, hogy Ők indokolatlanul lassabban haladtak, ezzel kicsit feltartva és előzésekre kényszerítve a mögöttes forgalmat és azt is vegyük jegyzőkönyvbe, hogy az én szabályos előzésemet követően azonnal piros villogót kapcsoltak és szirénát és leállítottak, majd ellenőrzés alá vontak. Indoka pedig: gyorshajtás miatti előzésért. Az autóm belső kamerájának a video felvétele (időpont, sebesség, az előttem haladó rendőr autó sebessége a felvételen) csatolva lesz a jegyzőkönyvhöz ...stb ...stb. Erre a válasz, hogy nem kell ehhez jegyzőkönyv, elég ha Ők intézkednek. Na ezt azért már nem. Fogtam a telefont, és elkezdtem hívni a 112 segélyhívó számot, mondtam Nekik közben hogy hívok egy másik járőrt a 112-ről, a tisztázatlan esethez és a jegyzőkönyvhöz, mert akkor a kiérkező járőr már nem lesz érintett az ügyben. Persze mindezt a legnyugodtabb semleges hangon közölve velük. Na erre már mosoly szünet a részükről, összenéztek, mondták.. nem kell másik járőr és szó nélkül beültek az autóba és elhúztak.
-
Aba86
csendes tag
válasz
darvinya #27208 üzenetére
Sziasztok,
Fiestát tervezek venni munkába járáshoz (napi 100 km, nagyrészt M0), a következő két változat közül melyik lenne a jobb választás?
1.0 Ecoboost (101 LE), manuális váltóval vagy 1.6 Ti-VCT (ilyet csak automata váltóval találtam)
2013-2014 körüli évjáratok.
Megbízhatóság illetve a nagyobb táv miatt fogyasztás is szempont lenne. Utóbbinál lehet egy dízel jobb lenne, de azt nem szeretnék.
Ecoboostot be szabad vállalni? Tesztek alapján jókat írnak róla, de kiváncsi lennék a tapasztalatokra ha vannak.Köszi előre is
-
gabor9991
őstag
Sebességkülönbség a 2 autó között szerintem elég volt, másodpercenként 3.5méterrel tettél meg nagyobb utat tehát a rendőrautó mellett legfeljebb 1.5 másodperc alatt haladhattál el, a biztonságos előzés ilyen sebességkülönbség mellett nem tarthatott tovább 5-6 másodpercnél.
Mi volt a gondjuk ami miatt megállítottak?
Gondolom azt próbálták megmagyarázni, hogy gyorsan mentél?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Xiaomi 12T Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor 90 512/12GB / Újszerű állapotban / 12 hónap jótállással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070 Super GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L15 Gen2 AMD - Ryzen 7 I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest