Hirdetés
- Lenry: Már megint el fog pusztulni a világ
- hcl: Xbox One S macerálás
- vrob: Irány a 32 bit: játékprogramok 1994-1995-ben
- pityutool: Soproni VasVilla Bringabörze
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- hcl: Xbox kontroller maraton
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Gurulunk, WAZE?!
- Graphics: Hamis SSD-k az online piactereken, hirdetési oldalakon, hogyan szűrd ki?
- Kalandor: ALZA vagy eMAG?
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
PACSA75
őstag
válasz
ldn218 #45752 üzenetére
A gyári Ford akku már nem az ami régen volt. A Mondeo Mk1 ben 10 évig bírta a gyári akkumulátor. A céges 2018 as Focusban 3 év után cserélni kellett. 2021 ben 4 kollégámmal együtt szinte ugyanabban a hónapban cseréltük az aksikat (mind 2018 as Focus volt).
Amúgy most egy Focus Mk2 em van. Tegnap ellenőriztem a szervó olajat. Nagyon mocskos már, ezért cserélem. Jól tudom, hogy zöld szervó olaj megy bele (Focus 2006 1.6 benzin)?
-
Dnalorr
tag
válasz
ldn218 #45199 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a válaszokat.
#45197robertka: Nem cseréltünk kábeleket, de felvetem mint lehetőség.
#45198subaruwrc: Őszintén szólva fogalmam nincs, hogy néztek már ki a gyertyák. Azt hiszem ott is maradtak a szerelőnél. Viszont nem tapasztaltam komolyabb olajfogyasztást. Két olajcsere között nem kellett utántölteni, és ránézésre a motor is tiszta.
-
robertka
tag
válasz
ldn218 #44746 üzenetére
Jól gondolom, hogy ezt a szétszereléshez írod? Ha a bepréseléshez akkor nem tudom elképezni, hogyan gondolod. Az agy csavarjai és a csapágy közé kellene valami közdarab és akkora hogy túlérjel a 130mm-es kerékagyan, ha a keréagyból vágok ki egy darabot az nem lesz nagyobb önmagától. Erre gondolok: [kép] [kép]
-
#27070592
törölt tag
-
-
subaruwrc
félisten
válasz
ldn218 #29631 üzenetére
nekem nem volt jó tapasztalatom a focomo / motorcraft gyertyával hiába volt új
hézagok nem stimmeltek gyárilag emiatt rángatott vele gyorsításkor.
igaz neked a légtömegmérőd hella, de nekem volt egy hella trafóm ami 3 hetet bírt majd megdöglött.
1.6 benzinnél nem gondolnám hogy le van kokszolódva a szelep tekintve hogy szívócsőbe fecskendez, nem direktbe. de csak egy user vagyok nem szerelő.
előbb gyanúsítanám a kábelt, vagy leginkább a gyertyát. -
#31600896
törölt tag
válasz
ldn218 #27308 üzenetére
A spray kiszerelésű 2K lakkról sürgősen lebeszéllek. Én egyszer próbáltam, fröcsögött minden irányba még a szemembe is majdnem. Kezemről 2 hét alatt kopott le. Ráfröccsent a rendszámtáblára, az első lökhárítóra, motorház tetőre, és cserébe a lámpa is gány lett. (Maszkoltam az autót, de nem az egészet.) Nitróval sikerült nagy nehezen sok idő alatt levakarni az autóról. Nekem nem sárga a lámpatest, csak közelről karcos. Fólia... hát azt is próbáltam hólyagos lett és le is vált róla könnyen. Új lámpára, ami teljesen karcmentes, kőfelverődésmentes arra jó, de ami már megkopott azon nem fog jól tapadni.
-
ath
senior tag
válasz
ldn218 #26311 üzenetére
jogos, egyik ST link dupla lett
[link]
mennyire lehet dinamikusan vezetni egy ekkora autót 125 lóval? máshogy megfogalmazva, tényleg kell e a 150 vagy több lóerő ahhoz, hogy jól menjen? ami a mostani octavia-val a halálom, hogy a kemény somogyi dombságokat a 67-es vonalán, csomagokkal, dög melegben esetleg légkondival éppenhogy teljesíti. -
DeFranco
nagyúr
válasz
ldn218 #25948 üzenetére
"Biztos hogy nem én csinálok hit kérdés belőle ezt nem is tudom honnan szedted
"
"Nekem semmi bajom a gyári ajánlott motorolajokkal ne értsd félre, viszont ha valaki mást tesz bele az nem (I)hiszem (/I)hogy kárt okoz a mechanikának."
nuff said
"Inkább nálatok van az hogy mást nem mertek használni gondolván gyári előírás ez a legjobb az autómnak."
megalapozott információnk nincs arról hogy a másik megfelelő (vagy jobb). neked sincs gondolom. ha van akkor vázold. hint: "sanyibá mondta" nem megalapozott informácó. a "fuvaros vagyok" sem az.
"Neked mondott már olyat egy márka szerviz vezető hogy a vadonás új autódba csak azért teszi ezt és ezt a viszkozítású olajat mert a garancia miatt a gyár ezt írja elő és ő ezt igazából nem ajánlaná?"
mi a köze a viszkozitásnak a szabványhoz? mindenesetre a viszkozitás meg relatív fogalom, most vettem autót, négy viszkozitás van megadva működési feltételtől függően. szabvány meg egy.
"Neked mondott már olyat másik márka szervízes hogy ne a gyári olajat rakd mert attól van jobb is ?"
mit jelent neked a gyári olaj? amire a márka logoja van rászitázva? vagy az a márka amit a gyártó "ajánl"? egyik sem az amiről mi beszélünk, szabványt tudhat 15 márka, onnantól már ízlés dolga ezek közül az ember melyiket választja (nem hiszek az olajmágiában. tudja a szabványt, nekem megfelelő a viszkozitása, kész, letudva)
"Neked mondott már olyat a castrol disztribútor hogy ne ezt a "szart" tedd bele ?"
nem mondott, és?
én elhiszem hogy sok emberrel beszélgetsz és mindenki nagyon meg akarja szakérteni a kérdést, és mindenki meg is osztja rengeteg tudást a fejibül a levegőbe hanghullámként mint mennyei mannát, mert hát ugye más nem tudja a nagy igazságot csak ő mert hát ő is kell hogy fontos legyen valamiért és kell valami értéket képviseljen a világban ami egyedi és ami őt definiálja a létezésben mert különben csak lebegne az üres térben a lét és a mineklét között.
ismerek én is ilyeneket. 80%-a tökhülye. ide is jár egy pár.d
van a motor, tervezte a mérnök. ő ért hozzá. specifikált paramétereket. ezt kell tudni az olajnak. tudja, jó. nem tudja nem jó. ennyi. ez a matek, pistabá meg figyeljen oda arra hogy nyomatékra húzza a szűrőt és ne magyarázzon.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
ldn218 #25938 üzenetére
ott van a kutya elásva, hogy te hitkérdést csinálsz olyan dolgokból, ami tényszerűen levezethető:
1) olajcsere periódus - ebben az esetben tényszerűen kijelenthetjük, hogy van egy gyári specifikáció, ettől gyakoribb olajcsere periódusra átállással ártani nem árthatunk a motornak, max felesleges, de valószínűsíthetően inkább többlet élettartamot biztosít.
2) olajszabvány - ebben az esetben a gyártó meghatároz egy szabványt, aminek meg kell felelni az olajnak. a szabvány mint olyan, eleve egy gyűjtő fogalom, vannak benne az adott motor szempontjából fontos és kevésbé fontos paraméterek, de mindenképpen egy olyan halmaz, ami a mérnökök által tervezetten szükséges működési paramétereket biztosítja. lehet van más szabvány is, ami a motor szempontjából fontos működési paramétereket szintén biztosítani tudná, de mivel mi nem vagyunk szakképzett tribológusok (ahogy gondolom te sem mert akkor nem ide járnál okoskodni) ezért ezt nem tudjuk megállapítani, így nem is jelenthetjük ki azt amit az 1. pontban megtehettünk (legalább olyan vagy jobb). Még azon a szinten sem, hogy ACEA A3<A4.
Éppen ezért a szakképzett tribológusmókusok akár otthon is kikeverhetnek maguknak étolajból pakurából nagypapa házi pálinkájából meg a kocsmáros rozi haja szálából speckó olajat, mindenki más meg jobban teszi ha betartja a gyári előírást, mert minden más "jóazbelebélám" szintű épületes marhaság. Itt nincs hiszem meg nem hiszem, meg gonosz kasztrol megvette a sok ford mérnököt, tudja vagy nem tudja a paramétert. ennyihekk.
Válaszoltam a kérdésedre?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínában már az USA nélkül is tudnak 5 nm-es chipeket gyártani
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Politika
- MotoGP & WSBK
- Milyen okostelefont vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Jövedelem
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Felléphet az amerikai tech óriások ellen Németország az újabb vámok miatt
- További aktív témák...
- Beszámítás! Apple iPad 10.9 2022 64GB WiFi tablet garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ- Hp Elitebook 840 G8 i5 11. gen 14" Magyar laptop / notebook- Win11
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 4070 Super 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Csere-Beszámítás! Fehér Inno3D Twin Edge RTX 5070 12GB GDDR7 Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest