Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 02:35:32

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14601) dodopek válasza Geri89 (#14598) üzenetére


dodopek
addikt

Ilyet upgrade nincs a 2005-ös Fiestához? 1.3 benz a9ja motor. Nagyon kevés az a 69 ló...

(#14602) SzlobiG válasza dodopek (#14601) üzenetére


SzlobiG
félisten

Szívó benzineseknél nem szokott lenni ilyen. Oda hardveres csere-bere kéne, ami nem éri meg.

(#14603) Sub-ZeRo válasza flymi (#14599) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

És?! Azért mert erre volt pénzem, műszakilag meg állapotilag úgy mond tökéletes volt, még nézgelődök sti meg evo fronton is. ;]
Meg lesz is valamelyik a kettő közül. :))

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#14604) Geri89 válasza #49155328 (#14600) üzenetére


Geri89
aktív tag

Igen, 115 LE-s automatával van..
Nekünk MK4-es Mondeoban van ez a motor, 140-es variáns. Most 225e van benne, 200-nál vezérlés csere, azon kívül semmi gond nem volt vele. (2010-es az autó, 2011 óta van nálunk, minden szerviz gyári előírás szerint Fordban. 20e/olaj, szűrők, 60e/gázolajszűrő ). Szerintem nem problémás motor, részecskeszűrő miatt nyilván igényli, hogy legyen országúton/pályán használva.

dodopek: Nem tudok róla.. :( Ahogy írták szívó benzinnél nem nagyon van lehetőség teljesítmény növelésre..

[ Szerkesztve ]

(#14605) dellfanboy válasza dodopek (#14601) üzenetére


dellfanboy
senior tag

dobj ra egy jo kis turbot

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#14606) molnarpeter válasza dodopek (#14601) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Motor-, vagy autó csere :) nincs turbó, nem lehet két kattintással húzni rajta, sok-sok pénz és idő után talán plusz 10-20 ló ha lenne benne. Vagy nézz nagyobb motort bele, plusz papírozást kalkulálj, vagy eladni ezt és venni erősebbet - szvsz utóbbi tisztább és egyszerűbb megoldás, de első szerviz, átírás plusz költség.

(#14607) molnarpeter válasza #49155328 (#14596) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

1997 ccm nagyon ajánlott, régi és kiforrott konstrukció, talán a "pierburg szelep" probléma jellemző, bajnokpityu leírta, keress rá.

(#14608) Goose-T válasza Geri89 (#14598) üzenetére


Goose-T
veterán

A 115 (valahol 116-nak írják) lóerősben nincs változtatható geometriájú turbó, csak fix, ha jól tudom. Szóval annak a tuningolása nem megy olyan könnyen.

Eladó gitáros cuccok: http://tinyurl.com/94uy6j9b *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#14609) Goose-T válasza molnarpeter (#14607) üzenetére


Goose-T
veterán

Az sem egy életbevágó probléma, egy 15 ezres alkatrész 10 perces cseréjével orvosolható. Arról lehet felismerni, hogy leállításnál fingó hangot ad a kocsi. :DDD

Szerk.: amúgy ahogy fentebb mondták, nagyon ajánlott a gyakori autópályázás, a városi üzemet nem nagyon bírják. Pont ma ment előttem egy ugyanolyan Mondeo taxi, mint az enyém (MK4 FL TDCi), és kőkeményen kormolt gázadáskor. Vagy a halálán volt már a sok városi üzemtől, vagy csak átfúratta a taxis a DPF-et.

[ Szerkesztve ]

Eladó gitáros cuccok: http://tinyurl.com/94uy6j9b *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#14610) dodopek válasza molnarpeter (#14606) üzenetére


dodopek
addikt

Annyit nem ér, csak gondoltam hátha. :D
Elvagyunk vele, nem vagyok egy MSC fajta, csak 5 emberrel a gödöllői dombon kicsit kiábrándító a lendületből sebesség vesztés. Ez van, így marad... :)
Köszönöm mindenkinek a választ. :)

[ Szerkesztve ]

(#14611) flymi válasza Sub-ZeRo (#14603) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Nem is azért mondtam, hanem a három F miatt. :)

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#14612) Goose-T válasza dodopek (#14610) üzenetére


Goose-T
veterán

Ahogy a német mondja: no replacement for displacement.

Eladó gitáros cuccok: http://tinyurl.com/94uy6j9b *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#14613) dodopek válasza Goose-T (#14612) üzenetére


dodopek
addikt

És tényleg... :DD :DD

(#14614) kelly416 válasza Goose-T (#14609) üzenetére


kelly416
veterán

Hát... az átfúrt DPF miatt nem igazán füstöl annyira, mint egy lyukas turbócső miatt. :DDD Sajnos tapasztalat. Igaz, ameddig a DPF a helyén van, nem engedi ki a kormot, csak elrakódik, mint állat, úgyhogy ez is saját bőrös tapasztalat. De jó turbócsővel DPF nélkül sem kormol csöppet sem az autó.

(#14615) Mi5u válasza flymi (#14611) üzenetére


Mi5u
tag

Ezen a szabályon mindig is jót röhögtem. Én úgy voltam vele, hogy minden a rendszeres karbantartáson múlik, és ez be is vált az elmúlt 25 évben. Sosem a márkát néztem, hanem hogy az igényeimnek a legjobban megfeleljen az autó. Pl: a Skodát sem sz@rozom le, vennék is újra pedig abból még a hajtókar is kilépett(BXE motoros volt). Most ugye Ford-om van PSA származék dízelmotorral, úgyhogy a legtöbb ember szemében halmozottan hátrányos a helyzetem. :DDD

(#14616) Geri89 válasza Goose-T (#14608) üzenetére


Geri89
aktív tag

Akik csinálják, ők azt mondják, hogy a DW10... motorok mind egyformák. A vezérlés (sw) dönti el, hogy 115, 140 vagy 163 ló. És a gyári sw-ben az mindhárom opció benne van, csak meg kell adni a számítógépnek, hogy melyikkel dolgozzon..

(#14617) Pardise


Pardise
senior tag

Most hívtak, megjött a mondeo, jobb első ajtó meg van húzva a lakkozásnál, javítani kell.... A beszállítók meghúzták vagy nem tudom, picike helyen a lakk. Mindjárt küldenek képeket. 2-3 nap a javítás.

[ Módosította: radi8tor ]

Your car, your life ;)

(#14618) dellfanboy válasza Pardise (#14617) üzenetére


dellfanboy
senior tag

nah ilyen hirnek nem orulnek :O , valami kedvezmenyt adnak?

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#14619) Pardise válasza dellfanboy (#14618) üzenetére


Pardise
senior tag

Nem is örülök, reszketek olyan ideges vagoyk. Mindjárt megyek be és megnézem mi a helyzet. Nem tudom, jelneleg az ígért képet sem kaptam meg a hibáról. Remélem nem nagyon sérült a lakk és egy polír kiszedi. Ha pedig újra kell fényezni, akkor azt fogom kérni, hogy az egész ajtót cseréljék le, azért nehogy már egy ilyen új, drága autót fényezn kelljen 0 km-esen....

Your car, your life ;)

(#14620) RazoR


RazoR
veterán

1.6 TDCi indításnál fémes koppanó hang, csak egy, mi lehet?

(#14621) Gergőke88 válasza Pardise (#14619) üzenetére


Gergőke88
addikt

Neked valahogy mindig csak a szívás része jut a Forddal.

(#14622) bajnokpityu válasza RazoR (#14620) üzenetére


bajnokpityu
félisten

van benne kéttömegű?

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#14623) RazoR válasza bajnokpityu (#14622) üzenetére


RazoR
veterán

Van (sajnos)...

(#14624) pet007


pet007
aktív tag

Lattam itt a fogyasztasokat par embernel, hat 4.5 5 liter az nalam csak alom, 2008as mk4 2.0 benzines mondiban atlag 7.5-8 korul jar... uresen :))

(#14625) kcsa válasza Pardise (#14619) üzenetére


kcsa
veterán

Szállítási sérülés gyakori, gyárilag fényezett ajtó (=azonos festékvastagság) pedig nincs.

(#14626) radi8tor


radi8tor
MODERÁTOR

Menet közben km óra ugrál fel-majd vissza aktuális értékre. Jeladó hiba?
Vezető oldali ajtónyitás kilinccsel nem mindig megy elsőre. Mi lehet az oka?

2003 Focus 1.6 benya

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#14627) molnarpeter válasza kcsa (#14625) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Igaz, én engedményt kérnék, aztán saját javítás. Ködölés, a javítás előtti fotó birtokában védhető, de teljes ajtó fényezve már neccesebb...

(#14628) Pardise válasza kcsa (#14625) üzenetére


Pardise
senior tag

Megnéztem az autót. A hiba kb. 1 cm átmérőjű körben van a lakk felpattogva. Felajánlották, hogy az egész komplett ajtót (nem csak a vényezett elemet) cserélik, de az megint csak nem gyári lenne meg áttenni a tükröt meg a mindent, ki tudja milyen lenne. Azt javasolták, hogy ezt a kis hibát lefényezik egy tenyérni nagyságú helyen, az lesz a legjobb és észre sem lehet venni a javítást. Pesti profi autókozmetikus barátom felhívtam, ő is ezt javasolta. Fordban az értékesítő srác nagyon rendes, felajánlotta, hogy az első éves szervíz ingyenes lesz kárpótlásként, amelyet csak akkor fogadok el, ha a Ford ajánlja fel, nem pedig a srác fizeti saját zsebből, de ezeket még majd megbeszéljük, amikor átveszem a kocsit. Szívás ez, mert már holnap hozhattam volna haza a mondit, így megint csúszik egy hetet kb....

Your car, your life ;)

(#14629) flymi válasza Mi5u (#14615) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Nem tom, első autóm lesz, de már 2005-ben is szemeztem a Focussal, igaz akkor még csak a ferdehátúval. Mivel egy évvel előtte érettségiztem (2004) és nem tehetős, elvált szülők egyik gyerekekeként indultam a nagyvilágba, csak csorgathattam rá a nyálam. Később volt alkalmam vezetni pár Fordot, köztük csepplámpás kombi Mondeot is, na akkor lettem kombi*uzi. Nem ragaszkodom feltétlen a márkához, egy Opel G Astra is ugyanúgy megtenné, de azért valljuk be, azért annyira mégsem. :N

Úgy fordult meg a kezeim alatt több kocsi, hogy egyik sem volt az enyém, ergó csak rövid ideig volt alkalmam vezetgetni egy-egy márkát és típust, így annyira nem látok/láttam bele melyikkel mennyi szívás van. (Ford (3 típus), Peugeot (2t), Renault (2t), Opel (2t), talán más nem volt...)

Minden amit a kocsikról tudok az utánaolvasás eredménye (és Top Gear :) ), de nálam dobogós a második generációs első kiadás és a faceliftes Focus kombi. Még nincs telehányva technikával (na persze mihez képest), de azért elég biztonságos és komfortos szaladgálós családi autó (-nak tűnik). Pár éve még másfél milla körül szaladgáltak, most már picit lejjebb ment az ár, 800-tól 1.3-ig elég szép a választék, de azért fosok a visszatekert átverős kocsiktól. Totalcar-becsületesnepper vidiken épp pár napja rágtam át magam, megint. Oké, hogy állapotot veszünk és nem kilométert, de rengeteg a trükk és bizonytalanná tesz.

A helyi kereskedő aki mondta, hogy keres nekem 1.6-os benzinest és szól ha van, nem a legalja tróger gané kocsikat árulja azért. Épp ezért szeretném inkább tőle itt helyben megvenni, mint 50-100 km-ket rohangálni egy-egy példányt átnézni. Igaz külföldről hozza, de legalább egyik sem rozsdás és a kilométerek is elég hihetőek.
Majd megkérem kollégát, hogy ha jelez a kereskedő, hogy jöjjön el velem és nézze át (Ford Escort kombija van :) és eredeti szakmája autószerelő, űzi is magánba), mondja el a véleményét majd "róla". Biztos ami tuti. Nincs ablakon kidobni való fölös egy millám, pláne nincs további félszerennyim komolyabb javításokra. Persze olajcsere, esetleg hűtött féktárcsa, betétek cseréje még beleférnének, de nem akarok mellényúlni és valami selejtet venni. Hónapok múlva úgyis kell egy szett téli papucs, azon sem akarok spórolni és használtat venni. Max 10 hét és minden kiderül. Szomorú lennék, ha ennyi idő alatt nem találna, mert már kezd tele lenni a tö... hócipőm, hogy nem vagyok mobilis.

Apósom példáját akarom elkerülni, aki mindig mindenből a legolcsóbbat bizniszeli ki használtból is ha kell. Igaz egy szakadt rönyója van, meg rozoga nyugdíjas, nem éri meg gyárit venni, stb...
De ha asszony végre terhes lesz, többet nem ülhet bele abba a csotrogányba. Az az én és a zasszony kocsija lesz. Apósom csak lelakná. Nem egyszerű na.

Aki megteheti vegyen új autót, bár én sosem értettem a miértjét (oké gari miatt talán), persze lehet ha jövő héten nyernék egy milliárdot én is azt vennék, de valahogy szerintem nem jó irányba fejlődünk autózás terén. Oké kell a villanygép, kell az eco izé meg a hibrid bigyó, fogyasztáscsökkenés, de... Nehéz megfogalmazni, de számomra az autózás nem az, hogy tele van pakolva a jármű vezetést segítő okosságokkal butáknak, meg analfabétáknak akik azt hiszik ettől majd magától megy. Nem testszik a használd, dobd el és vegyél újat filozófia, a "fogyasztói társadalom" kombó hallatán a hideg ráz. Műanyag, szeméthegyek, stb... Pedig nem is vagyok "zöld".

Én szeretem érezni ha tekerem a kormányt, hogy attól fordul az autó, nem attól, hogy valami elektronika rásegít. Lehet az autózás azért kell, hogy élmény legyen nekem, mert sosem volt saját, amire vigyázhattam volna, ez benne van a pakliban, de egyszer ha megtehetném én bizony bejárnám Európát kocsival. Igaz azt valami GT-vel tenném akkor, nem kombival. :D Talán.
Ez az egyik álmom.
Imádom a kacskaringós hegyi utakat, szeretem ha a havas-jeges úton (egyedül vezetve persze, nem forgalomban) kicsit odaléphetek neki és kipörögnek a kerekek, picit meg is csúszik. Az élvezetes autózáshoz nem kell háromszázzal repeszteni, persze az is adhat nem kevés adrenalint, de a kettő szerintem nem ugyanaz.
Itt rátérve icipicit az autósportra ezért szeretem/szerettem jobban a rallyt (WRC) és a WTCC-t (ami mán ugye ilyen formában nincs), minden más kicsit unalmas volt.

Elnézést ha kicsit hosszúra nyúlt... :B

Összegezve: Nulla tapasztalattal, szerény költségvetéssel szeretnék jó autót. Az meg pláne nem baj, ha egy MK2-es Focus lesz. Ennyi. :D

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#14630) bajnokpityu válasza radi8tor (#14626) üzenetére


bajnokpityu
félisten

LEhet jelado is, de allitolag tipushiba, es a muszerfalban keszul valami meghalni. Nekem azt csinalta, h meghatarozott helyen kikapcsolt, majd bekapcsolt a sebessegmero. Mintha valami zavarna az eterbol.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#14631) kcsa válasza Pardise (#14628) üzenetére


kcsa
veterán

Értem hogy bosszantó, de jól döntöttél ;)

(#14632) Pardise válasza kcsa (#14631) üzenetére


Pardise
senior tag

Igen, több hozzáértő embert is felhívtam, hogy döntsek. Remélem szépen kijavítják!

Your car, your life ;)

(#14633) Jenne válasza Pardise (#14619) üzenetére


Jenne
senior tag

Szia!

Remélem még nem későn szólok. Arról a fényezés javításról, amit a szerviz fog majd csinálni, kérj egy pontos és részletes jegyzőkönyvet! Nagyon nem mind1 miért!
Történetesen (rokoni körben) érintett voltam egy hasonló történetben. Pár éve volt, a trélerről amikor engedték le az új, átadásra hozott autókat, ezt a rokon autóját meghúzták, a jobb oldalát, hátsó sárvédő dob, jobb oldali első-hátsó ajtók. Nem volt vészes, de picit mindenhol kellett kigittelni (vagy mi a neve). Ezt a három elemet újra fényezték, de talán csak nagyon gyakorlott szem vette volna észre, hogy már nem gyári fényezettek azok az elemek. Szerviz ezt jelezte az átadáskor, de csak ennyi és ÚJ autóként adta át és nem készült róla papír vagy ilyesmi, csak szóbeli információt adtak. Mint később kiderült, ezt a kis malört a szerviz hamar-hamar "elfelejtette", nem emlékezett rá, nem volt nyoma papíron, így csak sajnálkoztak. Lényeg, hogy a rétegvastagság mérő ezt az eltérést már kimutatta.
Azért írom le ezeket, mert aztán kábé egy évre rá, egy éves korában ezt az autót az egyik teszkós parkolóban egy izomagyú terepjárós elég szépen meghúzta, a jobb oldalát, a terepjáró magas első lökhárítójával. Nosza biztosító, ...stb...ahogy ilyenkor lenni szokott...De a biztosító nem volt hajlandó semmit sem fizetni a javításba, mert már javítottnak ítélte (a rétegvastagság mérő mérése által) a jobb oldali ajtókat. Javítottra nem fizet! Na itt a kör bezárult, sajnos. Szerviz semmiről sem tud, biztosító nem fizetett semmit, végül maradt a saját zsebből való javítás. Nem volt olcsó a javítás, mondanom sem kell.

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#14634) radi8tor válasza bajnokpityu (#14630) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Akkor majd megnézem OBD-vel, hogy amikor ugrál a mutató akkor OBD milyen km/h értéket olvas ki.

⭐ Stella

(#14635) -v- válasza flymi (#14629) üzenetére


-v-
addikt

Aki megteheti vegyen új autót, bár én sosem értettem a miértjét

Pl.: [link]

Én szeretem érezni ha tekerem a kormányt, hogy attól fordul az autó, nem attól, hogy valami elektronika rásegít. Lehet az autózás azért kell, hogy élmény legyen nekem, mert sosem volt saját, amire vigyázhattam volna, ez benne van a pakliban, de egyszer ha megtehetném én bizony bejárnám Európát kocsival. Igaz azt valami GT-vel tenném akkor, nem kombival. :D Talán.
Ez az egyik álmom.
Imádom a kacskaringós hegyi utakat, szeretem ha a havas-jeges úton (egyedül vezetve persze, nem forgalomban) kicsit odaléphetek neki és kipörögnek a kerekek, picit meg is csúszik. Az élvezetes autózáshoz nem kell háromszázzal repeszteni, persze az is adhat nem kevés adrenalint, de a kettő szerintem nem ugyanaz.

Az egyes focus akkor sokkal jobb. Abból már az 1.6-ossal is jókat lehet nyomulni, ha találsz egy értelmes állapotú 2 literes benzineset, még jobb.

[ Szerkesztve ]

(#14636) molnarpeter válasza -v- (#14635) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Hallottam valami olyat, hogy állapotlap kötelező. Mondjuk nálunk úgyis mind át van nézetve fényezés méréssel együtt. Céges eladó valamiért nem szimpatikus sokaknak, csak a magánszemély, bár itthon kb annyi az esélye, hogy nem szűnik meg egy kereskedő cég, mint hogy Jóska bá kifizeti utólag a javítást... Híg a szakma :D

Focus 1: de az rohad :D alapvetően hasonló a számla, ha rendesen költ a régire (futómű felújítás, rozsda kezelés illetve megelőzés), kezdő jogsival szvsz már a kettes is bőven elég élénk. Menni kell egy próbakört, nincs mese :D

[ Szerkesztve ]

(#14637) Pardise válasza Jenne (#14633) üzenetére


Pardise
senior tag

Jegyzőkönyvet és részletes hiba és javítási leírást kapni fogok ezt mondták is, valamint garanciát. Köszönöm az infót :)

Your car, your life ;)

(#14638) -v- válasza molnarpeter (#14636) üzenetére


-v-
addikt

Hát igen, a cégautó, volt rendőrautó stb. a másik .. igazából az a csalóka, nem a használt autóval van a baj, hanem azzal amiket írtam, meg a volt cégeutókkal, szóval mondjuk a valós használtautópiac, ami szóba is jöhet, tehát magánembertől, értelmes állapotú, amit át lehet nézetni stb. az nem is tudom hányada lehet a hahus kínálatnak .. tizede? Pláne bizonyos ársávokban, vagy típusoknál meg felszereltségeknél.

(#14639) molnarpeter válasza -v- (#14638) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Való igaz, a népszerű 1-1,5m kategóriában még rosszabb a helyzet. Viszont kevesebbet is elég lenne hozzá dobni, hogy kapjon épkézláb használtat, de sok esetben fel sem merül...

(#14640) bajnokpityu válasza -v- (#14638) üzenetére


bajnokpityu
félisten

pont MPéktől vettem a mondeot. volt már több használt járművem, általában nagyon sokat megnézek, de ma már hirdetés alapján szűrőm a 95%ukat.

MPéktől vennék megint kocsit. pedig: céges, jobb ajtó, lökös, kerékiv fényezése volt javitva, sok km.
aztán másfél év alatt 30e km beleszaladt ismerősök hülyére szivják az import megkimélt, gyári fényű, keveset futott fordokkal, én meg megvonom a vállamat, kiégett 1 izzó. akkor melyik volt rossz vétel?

hozzá tartozik, h szerkezetet nem ért sérülés, a sok km csak magyarnak sok, (3 évesen volt 140 benne)

ha tisztán jogi oldalról nézzük, jobb cégtől vásárolni, mint magánszemélytől, a nepperek szokásos bizományi biznisze meg a legrosszabb. kinti kocsik km-jében 95% eséllyel mókoltak, a nepperek meg külön műszert tartanak rétegvastagságmérésre vétel és eladás esetén :)
szintén nepper haveromnak évente min 1 cége alakul, és szűnik meg. amikor hivtam, kéne kocsi, akkor azt mondta, nekem nem ad el, mert ő abból él, h szar kocsikat ad-vesz, különben éhenhalna. jó a viszonyunk, azért merte elmondani, mert akarta, h továbbra is megmaradjon a jó viszony.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#14641) -v- válasza bajnokpityu (#14640) üzenetére


-v-
addikt

Valószínűleg igazad van, a nagy baj, hogy az átlagember szerintem nem annyira vágja, melyik 95%-ot is kell akkor szűrni :D

(#14642) bajnokpityu válasza -v- (#14641) üzenetére


bajnokpityu
félisten

elnézve a FB topicokat, 1. szempont ár, 2. felszereltség 3. km óra.
állapot, ellenizhetőség 99. szempont. naponta 10témát inditanak, hogy check engine, lerohadtunk autópályán, mit csináljak, hogy hazavigyen.

mp:molnarpeter :D

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#14643) radi8tor válasza bajnokpityu (#14640) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

MP = mi?

⭐ Stella

(#14644) molnarpeter válasza radi8tor (#14643) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Jelen :D

embe esetén egy akku volt a gond, kapott másikat. Van még itt a fórumon Astra, annál váltó tartó bakot nem húzta meg egy szerviz, és azt intéztük (hozzáteszem, hogy új kuplung, felújított váltó, grátisz vezérlés, stb). Nameg egy BXE Octavia, ami nemrég EGR hibát dobott - ha nem nyest, az is szavatossági igény. Utóbbi esetben nyugodtabb is az ember, hogy olyan vette meg, aki tud a hajtókarcsapágyak problémájáról, és nem 5 hónap múlva jön vissza motort kérni :DDD

[ Szerkesztve ]

(#14645) radi8tor válasza molnarpeter (#14644) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Jahogyúgy :)

⭐ Stella

(#14646) ReFleXx válasza bajnokpityu (#14642) üzenetére


ReFleXx
addikt

kedvencem amikor vetel utan kerdezik meg hogy a tobbiek szerint valose a futasteljesitmeny. hat nem k* mindegy mar akkor? 😀

molnarpeter, meg mindig nepperkedik? 😀

[ Szerkesztve ]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#14647) bajnokpityu válasza molnarpeter (#14644) üzenetére


bajnokpityu
félisten

velem is korrektek voltatok.

egyelőre túl drága nekem még az 5ös benyásotok, de majd a következő, talán.

meg mentünk kicsit egy 5össel, és nemcsak, h passzentosabb belül, de a mozgása se volt valami meggyőző. valahol találtam adatot, h elvileg 25kilóval könnyebb azonos motor esetén az 5ös mondeo, de mégse mozog szépen. túrja magát kanyarban, feszességből is veszitett.

nomeg hogy a rádióból kell klimát állítani+szar a hangja a gyári hifinek is egy jókora probléma számomra. mondjuk ezt még megoldanám.

mondhatnánk, h savanyú a szőlő, de nem, ára meglenne, csak éppen még nincs szerelem. már beraktam keresőbe az 508ast is :) ha már pihepuha a futómű, akkor csinálja franciásan :)

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#14648) DeFranco válasza radi8tor (#14626) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Vezető oldali ajtónyitás kilinccsel nem mindig megy elsőre. Mi lehet az oka?

Valami megmihálylik az ajtónyitó szerkezetben, van róla soktíz youtube videó, melegben jön elő egyébként, kánikulában (legalább is nálam).

Bagolyék ismerik a problémát után tudnak állítani akkor jobb lesz de nem tökéletes, ha megint szar lesz megint állítanak rajta, ez van, a csere, meg a házi kendács. hogy házilag pontosan mit kell azt most nem tudom megmondani fejből.

Nekem bagolyék állítottak rajta, azóta használható, van hogy előjön, de kint még nem ragadtam. előtte volt hogy meguntam és a másik oldalról engedtem be magam.

(#14649) kelly416 válasza kelly416 (#14594) üzenetére


kelly416
veterán

Egyébként ettől a motortól mennyire elfogadható a 6,5-6,8liter átlagfogyasztás relatíve sok (50-60%) várossal? Én sokallom, mert az előző 626 kombim 2.0TD motorral 5,5 körül evett, igaz, az közel sem volt ilyen menettulajdonságokkal megáldva. Hogy kerek legyen a sztori, no dpf, no egr (és soha többet az a szerelő).

(#14650) jansky1


jansky1
senior tag

1.4es, benzines focus 2 nálunk 10 körül fogyaszt. :DDD :O

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.