- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Celeron aranykor
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pardise
senior tag
Hali! Új mondeot lehet magyarítani? Facebook csoportban láttam, hogy többen magyarították, egy srácnak kell írni, ha akarunk magyar nyelvet. Persze csak a műszerfalat lehet magyarra, syncet nem. Van valakinek magyar? Ha igen akkor hogyan lehetséges?
Szerk.: Most írta a faszikám, hogy 30 ezer forintért magyarítaná a műszerfalat.....
-
TigerDzsó
tag
-
flymi
addikt
válasz
molnarpeter #15190 üzenetére
2005-ös Ford Focus kombi, 1.6. benzines motorral, 239e km, 200e-nél cserélve a vezérlés.
-
flymi
addikt
Megvettem életem első saját autóját!
Blogbejegyzésben majd részletezem a vásárlás körülményeit és minden fontosabb mozzanatot. Már írtam is pár sort.
Bakker, még mindig remegek! -
Pardise
senior tag
Kis helyzetjelentés, hátha érdekel valakit: Nem soká meg van a mondiban a 3 ezer km, fogyasztás 8,2 liter. Továbbra is megvagyok elégedve az autóval!
-
flymi
addikt
Az autót szerda reggel megyünk megnézni, előtte odatelefonálok azért, megvan-e még. Állapotfelmérésre szakszerviz 1,5-2 hét múlva tudott volna csak időpontot adni, második szervizben a telefonos kisasszony annyit mondott, szerda reggel csörögjek rájuk és majd mondanak egy időpontot, de aznapra biztosan kapok. Remélem még délelőtt le tudjuk zavarni a dolgot, mert délután 5-re már melóhelyen kell legyek...
-
Mi5u
tag
"10w40 olajjal jártak vele, hanem a gyárilag előírt 5w30-cal. -> Na ennyire azért nem vagyok képben. Ennyire nem mindegy?"
A viszkozitást elhagyva is teljesen mások a tulajdonságai. A motor nem erre a típusú olajra(illesztések, hőtűrés) van tervezve, de a"szakik" előszeretettel öntik minden "korosabb" autóba "kopottezmártizvéénegyvenkellbele" felkiáltással. A gyári ajánlás nem véletlenül van, és az olaj sosem fog esetleges mechanikai hibákat gyógyítani.
Ellenben csak a lerakódások mennyisége nő, és a kopást gyorsítja fel. -
flymi
addikt
válasz
gabor9991 #15177 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat. Korábban már olvasgattam mk2 focusról, miket kell nézni, de gyakorlat teszi a mestert. Egyedül nem is mennék el autót nézni/venni.
Dízel több okból nem opció, nem részletezném.10w40 olajjal jártak vele, hanem a gyárilag előírt 5w30-cal. -> Na ennyire azért nem vagyok képben. Ennyire nem mindegy?
-
gabor9991
őstag
Na, kimentem a garázsba csináltam pár képet hátha segít majd a döntésben, bár a kormány kopásból nagyon nagy következtetést levonni nem lehet, az enyém így néz ki[kép] a pedálgumik meg így [kép].
És 140.000 van benne.A kuplungon már kicseréltem a gumit mert el volt kopva a sarkade gyári vettem rá, ha egyszer eladom ezt nézheti bárki, nem kopott.
Hátsó ívek peremét nézzétek meg, hogy rozsdásodik-e, az első sárvédő alját, a műanyag doblemez mögött, ezt úgy is meg lehet nézni, ha nyitott első ajtónál átnézel a sárvédő mögé.
Ha magyar akkor ugye van szervizkönyv amit valameddig vezettek is, remélhetőleg nem 10w40 olajjal jártak vele, hanem a gyárilag előírt 5w30-cal.Ha benzines akkor 10évesen vagy 160.000 km-nél cserélték a vezérműszíjat és a hosszbordás szíjakat is erre is érdemes rákérdezni.
Nagyon nagy baja nem tud lenni egy szívó benzinesnek, nem sok dolog tud benne elromlani.
Ha dízel, az más, azzal kapcsolatban nincs tapasztalatom. -
flymi
addikt
válasz
gabor9991 #15175 üzenetére
Mk2-es, nem faceliftes. Cirka negyedmillió km van benne, elvileg hihető. Mo-on forgalomba helyezett, tehát nem behozott, ami lehet jó is, de rossz is (sózás). Majd körbenézzük rozsdaügyileg. Kormányon és a műszerfal felső műanyag részén látszik a használat/idő és a nap nyoma, ennyit vettem ki a képekből. De persze élőben "minden kiderül".
kérd le a nyilvántartóból vagy/és a voltetörve.hu- ról -> Ehhez kellene legalább egy rendszám vagy alvázszám igaz? Ha holnap odatelefonálok, megadják bármelyiket is?
Két nappal a megtekintés előtt szerinted esélyes, h már nem lesz szabad időpont a szervizben a "nagy napon"?
Mondjuk csak órák kérdése és kiderül, holnap reggel nyitásra úgyis tudni fogom már...
De ez is milyen már, h kérek időpontot, mondjuk teszem azt mázlim van és kapok, de a szerelő azt mondja nem kóser a verda, akkor üres kézzel indulunk vissza, a szerviz meg vár... -
gabor9991
őstag
Milyen focus?
1?2?3?
Árban kb. hol helyezkedik el?Azért kérdezem, mert én mondjuk egy 1-es 5-600 ezres focust nem vinnék márkaszervizbe átvizsgáltatni, de egy 2-est vagy 3-ast mindenképpen, ha van rá lehetőség.
Az átvizsgálás szerintem 10-15-ből megvan, időben szerintem max egy óra.
Ha a márkaszervizben rendes az ember akár a futásteljesítményről is ad infót.Megnézik a fényezést hol volt javítva, átnézik a futóművet, meg az egész autót, kiolvassák az esetleges hibakódokat, és kapsz egy komplett állapotlapot az autóról.
Szerintem egy drágább autónál megéri ezt kifizetni.
Pl, ha kiderül, hogy a két első lengőkar nagy sziilent, vagy szervószivattyú vagy hátsó lengőkar szilent cserés ami tipikusan minden focuson előbb-utóbb cserés lesz, annak az árát le tudod alkudni.
De ettől függetlenül kérd le a nyilvántartóból vagy/és a voltetörve.hu- ról is az adatait, ha magyar a kocsi.Az az ötezer már nem számít, annyit úgyis le fogsz alkudni az árból. -
flymi
addikt
Helló urak!
Lenne több kérdésem is, előre is köszönök minden segítséget és választ!
Szerdán megyünk autószerelő ismerőssel megnézni egy használt Focus kombit.
-Szerintetek érdemes beszélni hétfőn reggel a közelben lévő szervizzel, hogy odamehetnénk-e/beférünk-e szerdán időpontra egy átvizsgálásra? Vagy elég a szerelőre hagyatkoznom? (Fordja van neki is, de gondolom ez nem sokat számít)
-Mennyit kóstál egy ilyen átvizsgálás és kábé mennyi ideig tart?
-Ha minden passzol és az autó olyan amilyennek megálmodtam, valamint a szerelő is rábólint hogy szerkezetileg okés, akkor valószínűleg ott helyszínen átutalással is lehet rendezni a dolgot.
Nade! Papírozás után gondolom az autó "azonnal elhozható" lenne (feltéve ugye ha nincs kivonva a forgalomból), de ugye az okmányokat vagy nekem vagy a kereskedőnek kell majd intézni, ami idő és nem megy olyan hamar. Én leginkább csak másnap csütörtökön, esetleg pénteken hoznám el. Lehet ilyen opció szerintetek? -
#31600896
törölt tag
válasz
DeFranco #15171 üzenetére
Már én is vettem le MK2 Focuson, és szoptam vele rendesen. Egy patent se szakadt bele, de lehet csak mázlim volt. Én nem rendelek a neten patentot, többe kerülne a szállítási költség. Nem az enyém a verda, de akié már szerintem valahogy megcsinálta mire jött az első válasz a kérdésemre. :-D
-
kelly416
veterán
válasz
#31600896 #15169 üzenetére
Most komolyan. Egy marék patentet is veszel a művelet előtt és minden meg van oldva. Még így is sokkal olcsóbban jössz ki, mintha szerelő csinálná, és jó eséllyel csak egy rudat kell a helyére tenni, vagy egy csukló részt megigazítani. A szerelő meg, ha nem jó helyre viszed, kicserélteti Veled a zárat (persze, hogy nem, csak papíron), vagy valami hasonlót csinál jó pénzért.
-
#31600896
törölt tag
Üdv. 2002-es Ford Fiesta jobb első ajtóban a zár nem igazán működik. Van mikor működik, van mikor nem, belülről nem lehet kinyitni esetenként, csak kívülről kulccsal. Nem központi záras. Mi lehet a gond? Eltörött valami rugó a szerkezetben? Fontos lenne minél hamarabb kideríteni a probléma okát. Köszi. Üdv.
-
lizakattila
senior tag
válasz
radi8tor #15165 üzenetére
2-es Focus, ebbe befér.
Inkább még kitölteni kell majd a nyílást.
(#15164) bajnokpityu: nem vagyok egy nagyon "wide fülű", ha tudja hozni kb. azt a szintet, mint a 6000CD, az nekem már bőven jó. Inkább a gyerekek miatt kell, hogy folyton szóljon valami, ill. akkor már nem jönne rosszul, ha tudna kihangosítóként is funkcionálni. GPS, navi nem érint, arra ott a telefonom.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
lizakattila #15157 üzenetére
Beépítő keretet adnak minden fejegységhez, de farigcsálni kell sokat a nyílást hogy beférjen (fent és lent) mivel 1.5 DIN-es az a nyílás. Vagy ha nem akarsz farigcsálni vehetsz komplett keretet.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
lizakattila #15157 üzenetére
Kenwood 5016ot használok. Abszolút más világ, sokkal sokkal jobban szól, mint cd6000, sony. Ja most látom,h nem a 2dinre kérdeztél, hanem egy 20rugós kínaira. Na az tuti szsrabb, mint sony, és kicsit gyengébb, mint cd6000. Mert a 80rugós androidos is ilyen.
-
pet007
aktív tag
válasz
molnarpeter #15162 üzenetére
Nem tudom pontosa mi megy szet benne, de szerintem maga a rugos szerkezet amit bowdennel nyitsz ki, egyszeruen nem zar le, csavarhuzoval is ha lenyomom siman visszaugrik. Amugy ha valakinek van hasonlo gondja, akkor a rugot ami zarszerkezet elejen van kell kicsit megszeretni es utana van, hogy lezar.
Itt egy video, kb ugyanaz a problemam mar masodik alkalommal: [link]
Most belenezve arrol beszel hogy a kabel feluton jar a pokolba menet, azt mennyire szetbontos cserelni? -
jupp008
senior tag
Használ valaki CD nyílásba helyezhető mobil tartót ?
ilyesmitAmit eddig használtam egyik napról a másikra elvesztette a passzentosságát és könnyen kilehetett húzni mobillal együtt a nyílásból. Gyári rádió CD nyílása kicsit szűkebb mint az átlagos rádiókba lévő, ezért nem tom van e esetleg vmilyen bevált tipus erre.
-
pet007
aktív tag
válasz
lizakattila #15157 üzenetére
En is gondolkodtam mar 6000cd cserejen, de ezekhez kell beepitokeret, kabel, es meg mindig valoszinu, hogy kormanyrol nem tudod majd vezerelni. Beepitokeret amugy eleg huzos aron van sajnos. Nem tudom tiedben mi doglodik, de ha van jack in kesztyutartoban, akkor egy parszaz forintos bt-s cuccal szerintem nincs rossz hangzasa amugy.
-
pet007
aktív tag
-
lizakattila
senior tag
Sziasztok!
Felteszem itt is a kérdésem, ilyen vagy ehhez hasonló (7018B, 7021B...) fejegységet használ valaki az autójában?
Véleményekre lennék kíváncsi, hogy az árához képest mennyire jó/nem jó; hangminőség, rádió, az érintője, bluetooth kapcsolat, stb... Köszönöm!Illetve a beszerelése mennyire macerás? Kell plusz keret, stb. hozzá? Gyári 6000CD van a Focusban, ami kezdi a végét járni, ezért gondolkodtam, hogy egy ehhez hasonlóra cserélném (tudom, vannak kozel 100k-s gyári megoldások, de azt nem engedi meg most a budget
)
-
updog
őstag
válasz
Tsebacsi #15152 üzenetére
Megvan a tippem, a Roidmi topicban rá is kérdeztem: a Roidmi nézi az akksifeszültséget, és elvileg hangjelzést (is) ad ha probléma van, és mivel az elmúlt két (elég hideg) napban volt csak ez, gyanítom itt lesz a kutya elásva. Mondjuk menet közben (csak akkor történt ilyen) végképp furcsa...
-
pet007
aktív tag
Sziasztok! Tavaly kellett cserelnem motorhazteto zarszerkezetet, es most megint elojott ugyan az a hiba, hogy nem zar le rendesen. Gyari total el volt rozsdasodva, rendeltem egy ujat ebayrol, birta kb egy evig. Erdemes ebbol gyarit keresni? Vagy van valami oka hogy ezel elromlanak? Most nem tudom hogy rendeljek megint ebayrol vagy erdemes rafizetni gyarira.
-
updog
őstag
Sziasztok!
Ha valami probléma van az autóval, azt a beépített csipogón** keresztül adná tudtomra ugye? Tehát nem a rádió hangszóróin keresztül. Értem ezalatt: az elmúlt két napban többször csinált olyat a C-Max(?), hogy totál ugyanúgy mint máskor, vezettem, közben ment a zene, majd egyszer-egyszer a rádió hangszórói egy pillanatra elnémültak, és egyetlen, a kínai ébresztőórák irritáló, magas csipogásához hasonlót csippant, majd ment minden tovább. Spotify-t hallgatok, ment közben a Waze, Roidmi Bluetooth transmitteren, a gyári rádióval. Pont úgy, mint bármikor az elmúlt fél évben. Direkt próbáltam gyakran lefelé pillantgatni, párszor elcsíptem hogy pont akkor néztem le amikor csippant, de semmi nem villant fel a műszerfalon. Érzetre is minden OK. De a telefont is figyeltem, nem jött se notification, se instrukció a Waze-től, semmi...
**A beépített csipogón azt értem, hogy pl. a menüben navigáláskor, vagy az ajtónyitáskor hallatszó (másmilyen) csipogás az egyértelműen valahonnan középről, a műszerfal felől jön, nem a rádió hangszóróiból. Míg ez az új hang két oldalról, a hangszórók felől hallatszott.
-
Pikkolo^^
addikt
válasz
dellfanboy #15144 üzenetére
[link] pénzbe kerül a teljes, érdemes lekérdezni. Sok információ van benne, főleg ha külföldi az autó.
-
_ak_
addikt
Sziasztok,
egy ismerősnek a Ford KA-ja pot.méter folytószelep út 1. hibát rögzít. Ez mi lehet? Mit csininál, vagy hogy javítható?
Épp szerelőnél van, meg foglalkoznak vele, de gondoltam rákérdezek nálatok is,biztos ami biztos alapon. -
troll81
addikt
Szelephezag állítás ra keresnék megbízható embert. Tudnátok ajanlani valakit? Mk1 focus 1.8 zetec. Köszönöm előre is.
-
tailor
őstag
válasz
dellfanboy #15144 üzenetére
Van hivatalos gépjárműadat-lekérdező szolgáltatás: LINK
Persze ebben csak az szerepel, amit felvittek... De egy próbát mindenképp megér! -
kcsa
veterán
válasz
dellfanboy #15144 üzenetére
Nincs, és arra is van esély hogy a márkaszerviz is csak a tulajdonosnak adja ki az információt.
-
dellfanboy
őstag
hasznalt ford focus II vasarlasa eseten ha az elado megadja az alvazszamot, van olyan website ahol le tudom ellenorizni az auto eloeletet?
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
kelly416
veterán
Én hasonlót vettem króm színben, az ajtó belső műanyagjai közé próbáltam meg betologatni, esélytelen. A két végén "mint bíró .... a ló...", köztük meg bele sem tudtam dugdosni rendesen. A lámpa (köd, helyzetjelző, országúti) kapcsolója szigetét körbe vettem, az pofásan néz ki, aztán ennyi. Elajándékoztam a többit.
(MK2 fóka)
Úgyhogy szerintem először érdemes körbetekinteni, hová tennétek a csíkot és van-e ott némi kis hézag? -
updog
őstag
válasz
tailor #15134 üzenetére
Hát, a kocsi színe is az
-
#27070592
törölt tag
Sziasztok
Focus mk1 akku kérdésem lenne:
A gyári spec az ezüst-kalcium akku használatát írja elő, mennyire gáz ha sima ólomsavas akku van az autóban?
Állítólag a generátor nagyobb feszt ad az akkunak,mint amit egy standard ólomsavas akku szívesen elviselne, szeretnek az olcsó akkuk egy két éven belül elhalálozni.
Van valakinek ilyen tapasztalata? -
Sziasztok!
A focus mk2-ben ugyan az a 2.0 szívó benzin motor van mint az mk4 mondeoban?
-
rellif
senior tag
Sziasztok!
Pár hónapja sikerült vennem egy Ford Focus mk3-at.Kérdésem az "Útszakasz km-számláló"-val kapcsolatos.
Nemrégen egy hosszabb útnál kellett volna a pontos megtett km.A számlálót induláskor nulláztam,de visszaúton vettem észre,hogy kb 2000 km után újra kezdte a számlálást.
Nem találtam ezzel kapcsolatban semmilyen leírást,így kell működnie? -
smokiii1
aktív tag
válasz
DeFranco #15118 üzenetére
Szevasztok!
Nemrég vettem egy 1.4 focust. 2001 ambiante. Nem is konkrétan erről kérdeznék, hanem arról hogy szervízkönyv lekérésen kívül tud e valaki más módszert amivel ki lehet deríteni volt e visszapörgetve a km számláló? 130800 kmel vettem, ami gyanúsan kevés nekem, de állapota viszont nagyon jó, szóval megvettem. -
DeFranco
nagyúr
nekem ebből a szempontból túlzott igényeim nincsenek, nem vagyok lábtérfetisiszta, trabantban nőttem fel. a fóka hátul is elég... nekem.
a fiam szintén nem akar elférni a gyerekülésben, most már alap hogy leparancsoljuk róla a cipőt a háttámla védelmében de mutass egy tetszőleges légköbmétert amit egy 3-16 éves gyerek nem tölt be
-
kcsa
veterán
válasz
DeFranco #15116 üzenetére
Ez a kattanásom
Egyébként a lányom a gyerekülésben nehezen fér el a hátam mögött kisebb autókban.
De hétvégén pont autókat nézegettem, és tengelytáv (mint a belső tér fontos mérőszáma) alapján már nem is olyan nagy, két-három centivel kisebb a Dacia Logan, ami őszintén meglepett.
Ennyit nőttek az autók az elmúlt 17 évben (első mk3 mondeo ugye 2001-es)
-
#27070592
törölt tag
Ez tényleg az ársáv teteje, de nem is a full fapad 1.4 ambiente.
Ami leginkább érdekes extra nekem az a motoros tetőablak, amiből itthon alig találni eladót, úgy kell vadászni. Ha volt is törve az eleje, azt nem tartom akkora tragédiának egy tizenhat éves autónál.
szerk: #radi8tor szerintem az egymilla alatti használt autóknál nincs lényegi különbség 600 700 vagy 800k ár között. Ha hajlandó az ember megfizetni a vétel utáni alapos szervízt, az simán kiteheti a vételár 40-50 százalékát is, ha négy-öt év használat a cél. De inkább költök egy igazoltan 300-at futott magyarországi autóra, mint egy 400ról 190re tekert párszáz eurós lerúgott lomra, amit itthon már 600ért hirdetnek.
-
#27070592
törölt tag
Sziasztok.
Nem vagyok (még) Ford tulajdonos, egyelőre nézelődöm, elég nehezen döntök ilyen kérdésekben.
Van egy kiszemelt Mk1 kombi, ami tetszik, de nem néztem még meg. Szerintetek képek alapján érdekes lehet? Elég furcsán áll a géptető, (vagy csak nincs rendesen lecsukva?). Rozsda nem nagyon látszik, illetve rendszámot lekérdezve valósnak tűnik a 293k futás. -
DaFok
tag
válasz
radi8tor #15108 üzenetére
Ilyesmire gondoltam én is mikor beindítottam és reméltem nem lehet nagy a baj, mert amúgy nagyon egyben van és látszik,hogy vigyáztak rá hiába a majdnem 280k km.
Én is ettől tartok,hogy nem lesz szín azonos és majd látszik a különbség. Majd kiderül ha ott tartok, szeretnék rendbe rakni rajta mindent.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
kelly416 #15107 üzenetére
Színre karosszéria elemet keresni nem jó ötlet. Egy bontós mondta, hogy fél évig keresett családtagnak egy adott színt, de feladta. Ami színre egyezett azt kocsi mellé rakva már teljesen más árnyalatnak látszódott. Nagyon nem mindegy pl az sem, hogy mennyit áll a napon a kocsi. Szóval ezek hallatára bordó Fókához zöld ajtót vettem. Azóta se látszik rajta sehol, hogy zöld. Merci szerviz jó munkát végzett.
DaFok: rázás az motortatró bak miatt van általában. Nekem télen semmi bajom nem volt vele, nyáron klímát bekapcsolva amikor alapjáratot kicsit lehúzta a klíma elviselhetetlen rázásba kezdett az autó.
3 gumibak van, de nem kell mindet cserélni csak amelyik lóg. Nálam már nem volt benne gumi, fém a fémmel érintkezett.
Eredeti nagyon drága, utángyártott van 10-15 körül. -
kelly416
veterán
Én a helyedben vennék akár bontóban is két jó állapotban lévőt (vagy újonnan, nem tudom, úgy mennyi az ára), és ha már úgyis ismerős fényezi, mindkét elemet színre fújatnám. Mert ha én keresnék, tuti pirosat találnék csak a szürke autómhoz, mert nekem nincs fényező ismerősöm.
-
-
DaFok
tag
Sziasztok,
Adott egy - korához képest - jó állapotban lévő 1-es fóka. A szokásos rohadós betegsége az első két sárvédőn már látszik és azokat meg is csinálom amint hozzám kerül mivel még nem nagy a baj.
Viszont ami fura volt,hogy kicsit ráz (remeg) a kocsi alapjáraton, a motor szépen és egyenletesen jár, jól húz... stb.. Esetleg motortartó bak vagy más baj lehet ennek a hátterében?
Köszi a válaszokat előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Hobby elektronika
- Trump vámjai miatt hiány lehet az elektronikai termékekből az USA-ban
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Star Trek
- Parkside szerszám kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteB650M R5 7500F 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB Lian Li O11 ROG Dynamic XL 650W
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS 10 Bit - 5120x1440 5K - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest