Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • baaka

    tag

    Sziasztok!

    Némi segítséget szeretnék kérni tőletek! Office 365-el rendelkezem. Egy eszköznyilvántartást szeretnék készíteni a következőképpen:

    Több épületben is van ugyan olyan eszköz ezért ezt egy x-elős módszerrel szeretném megcsinálni. Az össze eszköz nevét felvezetni a B oszlopba, E-L oszlopokban pedig beikszelni, hogy az adott eszköz mely épületekben fodul elő. Mivel ez a dokumentum nyomtatott formában is elérhető lesz és több lapon keresztül fog majd tartani a különböző eszközök miatt, ezért szeretném, hogy minden lap úgy nézzen ki mint az első( mint a képen látható). Tehát az 1,2 sor tartalma(sorszám, megnevezés, személy, funkcó,épület,a,,b,c,d,e,f,g,h) minden lapon rajta legyen.

    Illetve a digitális formához, pedig oldalakon át tartó szűrőt szeretnék alkalmazni, minden egyes épület-re(E-L oszlop között), ahol az adott oszlopon x-re szűrve csak az adott épület eszközeit listázná ki.

    Előre is köszönöm.

Új hozzászólás Aktív témák