Úgy-úgy.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
Úgy-úgy.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
Köszönöm a segítséget. Ha szétszedet és megnézed azt is köszönöm.
Mivel a drónban is van rádióadó, természetesen azt is kisebb adóteljesítményűre kellett készíteniük az EU-ban. Tehát nem csak a távirányító tér el.
Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
Érdemes megnézni ezt a videót, hogy mit tud a Skydio2
Az első 4 perceben a Mavic2Pro követési funkcióját próbálja, majd utána jön a Skydio2!
Döbbentes! Felkötheti a DJI a gatyáját!
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Utánanéztem .....most rendelhetek megint javítócsomagot a fimimhez felzárkózás végett. Sosem lesz vége.
[ Szerkesztve ]
MSI GT70, i7-4940MX (4x 4,0GHz), DDR3L 1600Mhz 32GB, 2TB SSD + 4TB HDD + 128GB micro sd, Nvidia geforce gtx 1070m 8GB (330W táp)/Xiaomi Fimi A3 drón
Hol a link, elrepült?
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
Ez alapján a tárgykövetése elég durva. Az mindenképpen ökörség, hogy az első két moci lefele néz, a gépen látható, hogy rogyásig veri tele a kamerát (is) szeméttel a prop, mert egy vonalban van a kamerával. Ez nagy hiba. Az sem tetszik, hogy lebegés közben nagyon imbolyog, de kipróbálnám szívesen. Normális táv van hozzá?
1000 dollárt akkor sem érne meg.
[ Szerkesztve ]
+150 dodó mindkét táv, külön+külön. :/. 23 perc bruttó rep idő..:/.
Skydio 2 2.rész
Skydio 2 Active Track
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
Azért khm..Ez csak egy Dji topic.. . De itt a lehetőség, hogy nyiss neki egyet. .
és még egy erdei Skydio2 teszt
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
A DJI-t is össze kell néha hasonlítani valamivel.
Jelen esetben a Skydio2-vel vagy a jövő héten a CES-en bemutatásra kerülő Autel EVO2-vel, ha már a mavic 3-at nem akkor mutatják be.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
Én ezt a videót néztem először mikor rákerestem. És amire KillHates gondolt az a beépített érzékelők tudása lehet, brutál, semminek nem megy neki sebességen sem. Ilyen egy igazi okos drón, minden helyzetben csillagos 5-ösre vizsgázott funkciókkal .
Persze én is szomorítom itt a népet a nem ide való drónommal, de hova menjek? Itt legalább van élet. A topikom annyira 0 valszeg mint a drónom is, de ez van.
MSI GT70, i7-4940MX (4x 4,0GHz), DDR3L 1600Mhz 32GB, 2TB SSD + 4TB HDD + 128GB micro sd, Nvidia geforce gtx 1070m 8GB (330W táp)/Xiaomi Fimi A3 drón
A MavicPilots fórum egyik posztjából:
"...Also my mavic pro might become illegal soon if the new FAA law goes into effect that says my pro needs an identification emitting software. I got an email from FAA a few weeks ago (going to see if there is forum talk on this subject next)."
Kérdés, hogy mikorra ér el hozzánk?
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
Melyik szabályozás is ez pontosan?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Ez itt az, link a 2. hozzászólásban.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
Én úgy olvastam ez még csak tervezet és véleményeket várnak. A net tele van ezzel.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
Reméljük Neked van igazad, és én futottam át túl gyorsan a szöveget.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
Erről már régebb óta szó van, a Dji folyamatosan együttműködik az FAA-val (is) ez ügyben. Szerintem nem lesz ez olyan éles váltás. Két verzió van.
Az egyik, hogy fokozatosan lépik meg, az új gépek már csak így kerülhetnek kereskedelmi forgalomba. A régebbi gépekre is lehetővé kell tenniük, hogy a már eladott gépeket is alkalmassá kell tenni erre. Ennek a másik fele zsákutca, szóval ha még forgalmazni akarják a "régi" gépeket, akkor vagy a fenti pont kerül érvényre, vagy nem forgalmazzák, nem forgalmazhatják azokat. Ezt nem hinném, mert akkor néhány százezer mostani tulajt is tökön szúrnának. Van, akinek 3-4 Dji gépe van - elég megnézni a fórumokat.
Más alternatíva nem nagyon van, amelyik mégis, az zsákutca lenne.
Az új gépek már biztos, hogy csak így jöhetnek ki, de ez szerintem nem csak az amerikai piacon lesz így, max ott vezetik be elsőnek. Az biztos, hogy rövidesen ez be fog gyűrűzni az EU-ba is.
A Dji news-ben itt lehet erről olvasni, az FAA-nál a civil lakossággal itt tartják erről a "megbeszélést", február harmadikán zárják a tickettet. Jelen pillanatban 968 komment van ez ügyben.
Gyakorlatilag egyrészt egy azonosító, azaz Remote ID lenne, konkrétan lefordítva ez:
"Az autó rendszámaihoz hasonlóan a Remote ID mechanizmus segítene a hatóságoknak a légi járművek és pilótainak azonosításában és megfigyelésében, valamint további információkkal szolgál a további vizsgálatokhoz, ha szükséges."
A cucc kommunikálna a légügyi hatósággal és ennek megfelelően a többi légi járművel is, ha szükséges. Nem titkolt szándék, hogy elszámoltatható is legyen a tulaj, ha történik valami és ahogy most is minden Dji gép elküldi a log-ot a Dji-nak ezután nem csak annak küldené el, megőrizve gondolom elég hosszú ideig. Ez egy csapásra megszüntetné az illegális helyen repkedő gépeket, sőt, biztosra veszem, hogy oda-vissza cucc lenne, azaz fel sem enged szállni, ha nincs rá engedélyed, érvényes légtered, légtérhasználatid. Az amcsiknál fő szempont, hogy ez ne jelentsen a usereknek plusz költséget. Gondolom, ez lesz az, amit nálunk nagy ívben le fognak szarni. :/
Az is biztosnak tűnik, hogy - legalábbis az amcsiknál elsőnek, aztán gondolom itt is - bevezetik, hogy ok, van géped, megfelel mindennek, de neked van e jogsid? Szal a kövi az lesz, hogy akkreditált jogsi fog kelleni. Az FAA-nál ez már amúgy is megtehető, de nálunk még a vicc, de főleg kamu kategória van. Abban a pillanatban, hogy kötelező lesz, meg lesz a belső kör, hogy ki csinálhatja majd ezt és gondolom egyből olyan ára lesz, mint a teher+busz+nagymotor all+vizibicikli+kombájn jogsinak itthon együtt. Legkésőbb Lőrinc napra, meglepibe. .
Ne legyen igazam.
Valamit mindenképp kell tenni, mert a sok birka megveszi a gépet, és már aznap tele van a facséja a faluja/kisvárosa feletti repülés képeivel/videóival.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Ha így lesz akkor átköltöztök a versenydrónos topikba? vagy vesztek olyat mint ami nekem van, analóg netkapcsolat nélküli konzol irányítás. Buta drón, de jól repül és sokkal olcsóbb.
MSI GT70, i7-4940MX (4x 4,0GHz), DDR3L 1600Mhz 32GB, 2TB SSD + 4TB HDD + 128GB micro sd, Nvidia geforce gtx 1070m 8GB (330W táp)/Xiaomi Fimi A3 drón
Milyen gépet? Fel sem fog tudni szállni vele, vagy ha igen a rendőrség rögtön tudni fogja hova menjen.
Ez lesz mindenütt, jól kitalálták.
Meg miért birka? Azért veszi.
[ Szerkesztve ]
MSI GT70, i7-4940MX (4x 4,0GHz), DDR3L 1600Mhz 32GB, 2TB SSD + 4TB HDD + 128GB micro sd, Nvidia geforce gtx 1070m 8GB (330W táp)/Xiaomi Fimi A3 drón
Én a jelen helyzetet írtam...
+
(#4130) Geller72 ...de attól tartok, hogy mint szinte mindenre, erre is lesz hekkelés.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
...bármilyen hihetetlen, többen vagyunk itt, akiknek van DOE tagságija, érvényes biztosítása és eseti légtérhasználatit is szoktunk igényelni. Nyilván a mezőn, 50m-en, mindenkitől távol, vagy itthon teszt jelleggel nem minden esetben igénylek, de van, hogy azért nem, mert eleve 30 napra szól és addig annyit repülök, amennyit akarok. Van úgy hogy egy valaki kér, de többen használjuk a légteret. De mondok mást. Ha van egy fix helyed, ahol repülni szoktál, és az nem lakott terület, akkor hobby reptérnek/légtérnek lehet nyilváníttatni és ott akkor repülsz, amikor akarsz. Nem mondom, hogy egyszerű, de simán megoldható és az egyesület is segít ebben. (DOE) De az is elég lesz, ha gyúrsz a 250g-re, mert gyanítom, hogy nálunk is lesz egy ilyen súlyhatár, ami alatt nem kell reggelni. A Dji az FAA miatt (is) lépte meg ezt alapból a Mini esetében. Ami efelett van/lesz (Sky/Mavic P/P2/Z/P4/3/2/1/X8SE/A3, etc) az bukta.
"vagy vesztek olyat mint ami nekem van, analóg netkapcsolat nélküli konzol irányítás"
-Ezt gondolom, nem azért írtad, mert azt hiszed, hogy a Dji gépek esetleg nem tudják? .
Miért, a DJI-hoz sem kell netkapcsolat...Én nyáron amikor megvettem a gépet telepítettem az appot kimondottan arra a telefonra amit csak arra használok meg egy tabletre. A legtöbbet a telefonnal repülök, és az azóta semmilyen netet nem látott. Wifit sem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
De ez a regisztráció is mi tulajdonképpen a DJI-nál? Megadsz egy kamu email címet a regnél és már kész is. Ki és mit tud onnantól ellenőrizni? Mármint a mostani, már meglévő gépekről beszélek.
Most nézek egy új videót a Mini-ről, hogy hogyan viselkedik szélben. Az azért durva, hogy 6:58-nál ilyen tököm távolságból elveszti a jelet.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
1,- Most még...
2,- Más állhat a háttérben. Beszéltem szervizesekkel, és egyre több mini van szervizben, ami dobálja a jelet. Van, ami hónapokig jól működött, aztán egyszer csak elkezdte. Olyan szinten, hogy akár előtted van, akkor is random eldobhatja. Aztán ok, aztán megint eldobja. Függetlenül attól, hogy milyen messze van tőled. Ez nem annyira publlic még, de gyaníthatóan túlmelegedés van a háttérben. (Adó/vevő szinten). Külföldi fórumokon is felbukkan már a probléma. Én is azért tippelek melegedésből adódó "elfáradásra", mert ez jellemző a vtx-ek esetén racer körökben is. És ez olyan, hogy szépen, idővel jön elő, dolgozik a meleg és lassan, de biztosan leolvad a cucc.
A Dji fórumokon:
"AND AFTER 30 METRES LOSING CONNECTION... hundreds people writing about that issue and NO ONE OFFICIAL ANSWER FROM DJI"
Köszönöm a részletes választ!
Ha lehet tippelni: Victor(y) napra, visszamenőleg. Egyikünknek se legyen igaza!
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
Komolyodik a helyzet ha jól látom. Amit mi fizetünk majd ki, már aki akar majd, meg ezekkel a feltételekkel akar majd. Végül a mag marad.
A DJI-ra jellemző mostanság, hogy adok is valamit meg nem is.
Ez nagyon jól látszik a Mavic2 Pro/Zoom, Mini-nél is.
Nagy valószínűséggel ha jön a 3 Pro az is ilyen jellegű fejlesztésekkel lesz tele.
Ezen nincs mit meglepődni.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
Sziasztok!
Gyerkőcnek Tello-ja van, szeretné irányítani XBOX one controllerrel. IOS (Iphone) alatt tökéletesen működik (kipróbálás céljából kölcsönkértünk egyet) , de Android alatt nem aktív a Bluetooth kapcsolat az alkalmazáson belül. Feleslegesen nem vennék 10e Ft-ért egy Gamesir T1d kontrollert. Tudom, hogy van hack, telepítettem is az Octopus alkalmazást, így Android alatt is megoldott, de ott van egy jelentős fáziskésés az irányításban! Az lenne a legjobb, ha közvetlenül látná az alkalmazás az Xbox kontrollert!
Használd a tellofpv próba alkalmazást. Előtte párosítsd össze a telefont a kontrollerrel.
Harminc napos limit van rajta, utána fizetős, de nagyon megéri, 100x jobb app mint a gyári.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Köszönöm, kipróbálom!
(#4142) Impair1980 válasza Impair1980 (#4141) üzenetére
Valóban sokkal jobb! Okosba megvettem! 😇
Írtam rád priviben
Sziasztok.
Keresgéltem, de sajnos nem találtam rá választ, hogy DJI magyarországi garanciális szerviz van-e. Az Ipon-nál lett vásárolva egy DJI Mavic 2 Zoom drón és úgy hozták vissza (céges, többen is használják), hogy nem tud csatlakozni a kontrollerhez. Van hozzá Smart kontroller és a gyári kontroller is, de egyikkel sem működik. Bekapcsolás után felpörög a ventilátor és folyamatosan pörög, mozgatja is a kameráját ( gondolom kalibrál) és a ventilátorokat is megmozdítja, de csak ennyi. Számítógépre csatlakozásnál is az eszközkezelőben látszik, hogy folyamatosan le-fel csatlakozik, így sajnos a DJI Assistant-l sem lehet Resetelni, sem csatlakozni hozzá. Olyan mintha frissítés közben kikapcsolták volna és megadta magát a firmware. Fizikai sérülés nem látszik rajta.
Ha lehetséges szeretném kikerülni az Ipon-t a gyorsabb ügyintézés végett.
Neten találtam a a Duplitec Kft.-ami elvileg garanciális szerviz, de valószínű, hogy csak azokra amiket náluk vásárolok?
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
Nem. Ők is egy garanciális szerviz. Ha a Médiában veszel drónt, a garpapiron a Duplitec van. Az én gépeimen is így van. Van másik szerviz is, de a garpapiron szereplőhöz fog eljutni a drónod. Ha azon a Duplitec van, akkor hozzá. (Nem a szla. hanem a garpapír.) Egyébként rogyásig ad ki találatot, ha a google-be beírod, hogy dji márkaszerviz...
Ha elolvasod a 4135-ös hsz-em, ott épp hasonló problémákat fejtegetek, csak Mavic Minivel kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
Nem gondoltam volna, de már ma válaszoltak is az Ipon-tól és ők is a Duplitec-hez küldenek.
Köszönöm a segítséget.
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
Sziasztok!
Mi a véleményetek, hogy egy használt Mavic Pro és egy új Mini közül melyik érné meg jobban? Olvastam itt múltkorában valakitől, hogy az 1-es Mavicnek vannak hibái, de nem tudom mik ezek.
Kirándulások, nyaralások alkalmával lenne használva a drón leginkább.
Ha nem gond a nagyobb méret, a Pro-t venném, kb. kettővel komolyabb kategória. Ha használt, meg kell nézni alaposan a gimbalja állapotát, az akkujáét, esetleg a motorokat (mennyi port nyelhettek), de ezeket leszámítva, szinte mindegy, hogy új vagy használt.
Egyébként honnan jön mostanában oly sok embernél az az ötlet, hogy kiránduláshoz, nyaraláshoz veszek egy drónt? Ahhoz miért nem elég egy jó fényképezőgép, mindössze 1db zoom obival? Sőt sztem jobb is lenne kézből lőni, mert az élmény az emberrel együtt megörökítve lesz igazán értékes. Az üres tájat lefotózni jó magasból, esetleg valahol a távolban pár hangyányi emberrel, nem lesz túl érdekes pár év múlva.
Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
Mavic Pro-nál nagyon jól gondold meg hogy mennyire használtat veszel, mert ott szeret a szalagkábel "elfáradni" és egy szervizbe annak annyira nem olcsó a cseréje. Teljesen random módon jön elő, képremegés, meg hasonló kellemes dolgok kísérik. Ez sajnos amolyan gyerekbetegsége a Mavic Pro-nak, ha ilyet veszel akkor nagyon figyelj erre! Igazából ez tekinthető fő hibának, erre nagyon kell figyelni.
Mavic Mini repidőbe nagyon jó, FMC verzió van nekem, és ha a 3 akkut annyira repülöm ki hogy maradjon benne biztonsági tartalék, akkor olyan 70-75 percet tudok a levegőben maradni ami azért nem rossz. Az akkuk is olcsók hozzá. Negatívum hogy nagy szelet nem bírja, illetve nem tudsz vele közel se olyan messzire elmenni mint a Pro-val.
iPhone 13 Pro Max
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik