Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
válasz t72killer #1399 üzenetére
Ezek szerint azt a részt nem szoktad elolvasni(?). .
Amúgy a valóságban nekem az a két alkalom, amikor erre szükség volt, a következőképpen nézett ki:
Jeleztem, hogy a termék, amit vettem x hónapja, elromlott. Bekérték a médiaanyagot, videó, képek, leírás, stb. Pár napon belül írták, hogy 2 verzió van. Vagy elküldöm és megjavítják, vagy kompenzálnak. Egyik esetben volt Eu-s szerviz, így ez megoldódott. Másik esetben a visszaküldés helyett ők javasolták a kompenzációt. Első ajánlatba természetesen nem mentem bele, mert az nem nekem kedvezett volna, hanem nekik. . Ez automatikusan így van, ha belemész a te bajod. Én nem tettem, így a második ajánlat már bőven jó volt, mondhatni bőven pluszban jöttem ki belőle.Abban szerintem egyetértünk, hogy egy globálisan (így Magyarországon is) forgalmazott termék esetén szerintem alapnak kellene lennie, hogy a Dji az értékesítés helyétől abszolút függetlenül vállaljon rá globális garanciát. Ha ezt nem teszi, az nem a forgalmazó hibája, hanem a Dji szar üzletpolitikája. Én vettem már Japánból fényképezőt és érdekes módon itthon is érvényes volt ár a gar.
Egyébként ahogy olvasgattam a neten, ki lehet kerülni ezt az egészet. Erről itt is van egy szép sztori, a lényeg az, hogy ha máshol is vetted, az számít, hol aktiváltad, nem az, hogy hol vetted.
Tehát nagyjából ez a lényeg:
"DJI never asked me for an invoice - so they never saw my Shenzhen CN invoice. When I needed the repair service, I went to the Care Refresh webpage and they asked for my login information (which was done when I was back in New York) as well as the Care Refresh policy number (and that had a China policy number). That was it and the website was able to verify my coverage.
Another side note: I did complain by phone to DJI repair about the long repair time and when the person was researching my case, they did see that I bought Care Refresh in China and not in the US. It didn't matter to them and 3 days later it was shipped via UPS back to my home in NY."
-
Geller72
veterán
válasz dronosroli #1402 üzenetére
Egy mondatban összegezve:
"Sajnáltuk, hogy Wi-Fin kommunikál a drón és a távirányító, ugyanis a Mavic Pro rádiós technológiája biztosította az eddigi legjobb élményt. Az Air-é sajnos elmarad tőle"
Aztán két szó:
-ocusync
-lightbridge
Valamint a repidő.Nekem a megbízhatóság az első. Ez az én szempontom. Azért írtam azt, hogy ÉN nem Air-t vennék.
De lehet, hogy NEKED azok a szempontok fontosak, amik nekem nem.
Minden attól függ, hogy ki mire venne drónt. -
twine
veterán
válasz dronosroli #1390 üzenetére
Vitorlás versenyen pld víz fölött jól tudott jönni ,amikor lövésem nem volt "merre vagyok arccal", és hol vagyunk a csónakkal, és nem akartam az időt húzni az rth-val ,hogy emelkedjen 15m-rol 50-re majd jöjjön vissza...ott stoppoljam ki az rth-t és forgassak tovább a környezetemben,,,, egyszerűen csak átváltok térképre látom a repülés irányát,a felszállási pontot ,és máris tudom mi a pálya....ugyanez a folyamat szárazföld fölött idegen helyen,,,már akár 400-600m távolságra is tőlem....ha hirtelen nem tudom merre is járok, mert sport módban követtem egy autót..."sokszor" jön jól szvsz. az a térkép!Annak ellenére, hogy én is azon vagyok ,hogy ha lehet,maradjunk a géppel visual contactban.....lehet,hogy az esetek 99%ban pár masodpercnyi ,rossz esetben percnyi nezelodes után egyenesbe kerülne az ember,de munka közben az aksi idő az isten,,az egy és mindenek felett való...gyorsabb ha az ember átvált ilyen. Helyzetben térkép nezetre...és nincs is kérdés "merre van arra"
Nekem pld erre jó a térkép...
Sokszor használom azt rth-t is,,de esete válogatja mikor mi a jó,,gyilkos szélben 10-15m-n még elropkodok, de nem szeretném pld ha 50-re emelkedne az rth miatt....ki tudja mi van ott fent alapon....
Szóval mikor.mi a jó...de hogy bőven van létjogosultsága a terkepnek,az biztos[ Szerkesztve ]
-
dronosroli
újonc
köszi, utánanézek az offline térképnek, így már érdekes.
Más:
DJI-ben mit tudnátok ajánlani P3P tudással, csak újabb kiadásban? Nem muszáj phantom, mert videózni nem szoktam, főleg fotózni, RAW-ban, erre kellene inkább.
Van egy backup Spark is, de az csak jpg-eket készít, RAW-ot nem, az csak nagyon vészmegoldás, annál valamivel jobb kellene.http://dronosroli.hu
-
t72killer
titán
válasz dronosroli #1408 üzenetére
Ktgvetés kérdése ugyebár, P3P tudása tudtommal a sima P4-nek van, de ha fotóban előrébb akarsz lépni, akkor a P4P a megoldás az 1"-os szenzorával. SzVSz jó képeket csinál, stackelve meg pláne
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
|AP|
veterán
eddig csak földről fotóztam, de már jó ideje szeretnék felszállni és belevágni a drónos fotózásba/videózásba. Sok-sok olvasgatás után a DJI-nál kötöttem ki.
Természetesen egy Mavic 2 Pro lenne a legjobb (érzékelő, optika, rádiós kapcsolat, hatótáv, stb), de nem érzem azt, hogy kezdőként rögtön az egyik legprofibb géppel kellene belevágnom.
Logikus kompromisszumnak tűnik az Air, árban, tudásban, méretben. Persze kisebb az érzékelő, kevesebbet repül, de ezekkel kezdetben szerintem ki tudnék békülni (aztán ha nagyon beválik a dolog, akkor talán váltanék Mavic 2-re)
Két dolog aggaszt leginkább az Air-rel kapcsolatban:
1. nemrég egy YT videó alatt olvastam, hogy a legutolsó frissítés óta még többször veszíti el a jelet repülés közben.. találkozott ezzel valaki?
2. Wi-fi kapcsolat: néha azért városban is szívesen használnám és hát CE módban ugye nem igazán alkalmas erre. FCC módban elérhető jelentős stabilitás növekedés városban is? Arról már láttam videókat, teszteket, hogy szabadban jelentős javulás érhető el hatótávban, de városban is jóval stabilabb a dolog FCC módban?Ha ezekben a kérdésekben megnyugodnék, akkor "beszoktatásnak" valószínűleg teljesen megfelelő lenne egy Air.
-
|AP|
veterán
válasz rankesz #1411 üzenetére
hát igen, a fix 2.8 lehet gond. Mélységélességgel drónos fotókon nem annyira játszanék, inkább az élesség lenne fontos. Ahhoz jól jönne egy szűkebb rekesz, de elégedett voltam azokkal a fotókkal, amiket eddig az Air-től láttam.
Persze látom az érzékelőből, optikából adódó különbségeket, de "tanuló" drónnak továbbra is túlzásnak érzem a Pro2-t. -
Tibcsi68
tag
Korábban írtam, hogy a P4P-m 5'27"-es, 4 Gb- os darabokra tördeli fel az ennél hosszabb, 4K-s videokat. Akkor még tévesen azt hittem, hogy az exFat miatt, de kiderült, hogy valami jogszabály (pontosan nem tudom, mi) miatt van a 4Gb-os korlátozás a videofájlok méreténél. Tud valaki valamit erről? https://forum.dji.com/thread-103179-1-1.html itt írnak róla angolul, amit nem nagyon értek, sajna...
Galaxy S22 ultra 512 + Galxy Watch 7, + 180 piros, 0 feketepont!
-
martinkeet
aktív tag
Tegnap az új kontaktlencséimnek köszönhetően totálkárosra zúztam a Mavic Pro-mat.
Van rá DJI Care.
A Magyar support azt mondta, hogy Ők is eltudják intézni, de az önrészen kívűl rámegy az ÁFA, és a postaköltséget is Nekem kell álnom.
A repair.dji.com-mon kértem a "request service"-t, majd kérte a sorozatszámot. Már az elszállítási címnél tartok, de nem tett utalást a biztosításomra, így nem fejeztem be a rendelést, nehogy kiszámlázzák a javítást.
Tudnátok segíteni, hogy mi is a pontos teendőm?
Köszönöm! -
Geller72
veterán
En kifejezetten megbantam hogy nem egybol azzal kezdtem, amim van. Megsporoltam volna egyreszt egy csomo penzt es bosszusagot. Az is igaz, hogy nekem elotte volt mar par ev tapasztalatom es a racer vonal utan ez sokkal konnyebb. Nehezsegben. Ha az anyagiak engedik, szerintem vedd meg azt ami neked technikailag a legjobb. Megtanulni hasznalni meg lesz jdod. Az nagyon alapokat egy dji telloval is meg tudod tanulni, es azt kesobb akarmikor el tudod adni. Szerintem. De van itt olyan ember, aki kezdesnek p4p-t vett es ahogy latom nem volt vele gond, es nem is banta meg.
-
|AP|
veterán
válasz Geller72 #1415 üzenetére
igen, valószínűleg igazad van, fotó témában rengetegszer végigjártam már ezt az utat.
Viszont jelenleg még akkora az árkülönbség a 2Pro és az Air között, hogy ez egy elég jelentős szempont.Próbáltam keresni olyan oldalt, ahol összehasonlítják a kettő képét, de inkább csak videóban találtam, fotó összehasonlítást nem annyira (ugyanaz a téma, ugyanolyan fényviszonyok, teljes felbontású képek egyiktől és másiktól is). Tud valaki esetleg ilyen összehasonlításról?
-
Amarton
tag
Ha csak fotóra kell, akkor jó az AIR is.
Úgyis RAW-ba csinálnád a képeket. A különbséget utómunkával el lehet tüntetni.
A PRO2 rosszabb fényviszonyok között kezd el elhúzni.
Ennek ellenére én a PRO2 választanám, mert a WIFI az elég rossz és videóban pedig sokkal jobb.
Tablet + fullHD élőkép és nagyon jó képek / videók tudnak készülni.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
dronosroli
újonc
válasz Tibcsi68 #1413 üzenetére
Nagy vonalakban annyit írnak, hogy van egy szabályozás, ha 30 percnél hosszabb egybefüggő videót képes készíteni egy eszköz, akkor az már más kategóriába számít vám meg mindenféle szabályozás szempontjából (gondolom profi kamerának minősül, vagy valami hasonló, nagyobb sarc van rá, stb... emiatt kell a limit)
A másik vonal, amit említenek az, hogy hiába van nagy kártya és olyan fájlrendszer rajt (exFAT) ami támogatná a 4GB-nál nagyobb fájlméretet, az új gépekben is megmaradtak a régi (FAT) filerendszer miatti korlátozások (4GB méret max).
A 30 perces vonal azért nem biztos, hogy releváns a P4 meg hasonlók kapcsán, mert annyit nem is tudnak a levegőben tölteni
Nem jutottak előbbre a topic végére, ahogy olvastam...[ Szerkesztve ]
http://dronosroli.hu
-
Tibcsi68
tag
válasz dronosroli #1418 üzenetére
Köszi szépen, érdekes dolog, akár mi is a valóság belőle...
Galaxy S22 ultra 512 + Galxy Watch 7, + 180 piros, 0 feketepont!
-
őstag
Fold 4,Note20 U+Watch Active 4+Tab S7 FE*** i14 Pro +watch 7 SS**iPad PRO 12,9 ,Mac Air M1 **VIDEO:DJI Osmo Pocket&Mobile 3**DRON: Mavic AIR FMC,**ZENE:FIIO M11+FH5,Sharling M1,DragonFly Cobalt**FEJES.:AKG545,845BT,BOSEQC25,Audeze LCD2,Sony WH1000XM3,Focal s.Clas,Grado SR80e
-
forceberg
veterán
Csak függőlegesen mennyi lehet az Air hatótávja? Szerintem vízszintes eltávolodáshoz áll jól a lábán lévő antenna.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Cyborg
őstag
válasz Maxximus #1420 üzenetére
Sziasztok,
nincs drónom, csak követem a topikot, előre szólok, tehát semmi tapasztalatom veleVéletlen nem próbáltál még hatótávot növelni wifi repeaterrel?
Mondjuk veszel egy xiaomit, az szög egyszerű, és rádugod egy power bankra, az meg mindenkinek van már.
Lehet ennek gyakorlati haszna vajon? -
korcsillio
addikt
Üdv.
El szeretném adni a Phantom 2 Vision + madaram.Kb.milyen ár a reális érte?Mennyit kérjek?[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz korcsillio #1425 üzenetére
Itt "kint" franciában az ízi kessben 150 eurókért megy, hibátlan állapotúakat adnak ennyiért. P3Pro van 350-ért.
Az ár sok mindentől függ. Hogy mit adsz hozzá, (filterek, akkuk, stb) a gép és részegységei milyen állapotban vannak, ( ezen belül pl. kamera, gimball állapota) a hozzá adott akkukban mennyi töltés van, etc. Tehát olyan 60-tól lehet érte szerintem kérni induló árnak. Láttam már lényegesen olcsóbban és drágábban is. Drágábban szerintem nem reális, mert ha azt nézem, hogy 100 körül van a P3Pro, az meg lényegesen jobb gép ennél - akkor az a belőtt ár 60-75k közt tűnik inkább reálisnak. Kérni lehet érte bármennyit, kérdés, hogy el is akarod e adni, vagy csak hirdetgeted. . -
qpakcovboy
őstag
Dji spark fcc módban használom. Ma kivittem reptetni kicsit és 25 méteren azt mondja gyenge a jel, akadozott a kép és el is veszítette. Aztán visszajött és le is szálltam. Találkozott valaki már ilyennel?
Pár méterig jó a jel csak.
Wifin használom a kontrollert, eddig nem volt vele gond -
Geller72
veterán
válasz qpakcovboy #1428 üzenetére
[OFF]
#vajonmiertvanteleanetsparkproblémákkal
#megezatopikis
[/OFF][ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Tény. Viszont arányaiban is elég sok probléma van ezzel a "jelenséggel". És ha "ennyit" kiad valaki egy gépre, nem igazán szereti a problémákat. Nekem 2 közeli ismerősömnek van ilyen drónja, és ez a hiba mindkettőjüknél megvan. Mármint a random hatótáv csökkenés.
[ Szerkesztve ]
-
dronosroli
újonc
válasz Geller72 #1405 üzenetére
Szerinted ilyen 1. generációs Mavic-et árulnak még EU-ban újonnan? Beszéltem egy fotóriporterrel hétvégén, azt mondta, Phantom 2 volt Neki régen, Mavic-re váltott (nem AIR) és nem hiányzik Neki a Phantom széria. Ha egy profinak jó, nekem is biztosan jó lesz
De nem ugrok bele egyszerre, hátha sikerül meggyógyítani a P3P-m a télen[ Szerkesztve ]
http://dronosroli.hu
-
dronosroli
újonc
+1 (hülye) kérdés: a Mavic 1 ugyanaz, mint a Mavic Pro?
Mert láttam mavic pro-t, mavic 2 pro-t, mavic 2 Zoom-ot, ezt mind fly more meg platinum verzióban, de mavic 1-et sehol. (Air-eket alapból nem néztem)
Bocs, ha hülyeség, de eddig a Mavic vonalt hanyagoltam, de annyira, hogy nem is olvastam róluk...http://dronosroli.hu
-
Geller72
veterán
válasz dronosroli #1434 üzenetére
Sőt, van Mavic 2 Enterprise is már. .
Az 1 egyébként sima Mavic Pro. Az első szériából több fajta, white, platinum..etc. A Platinum spec propokat és moddolt szoftvert kapott, a repideje is megnövekedett, sokkal halkabb lett. A Mavic 2-ből alapvetően két fő ág létezik (eddig). A 2 pro és a zoom. Itt a két gép közt kamera különbség van. Az Enterprise az egy Zoom széria, néhány moduláris kiegészítővel.Ha sikerülne kifognod egy első szériás platinumot, abból az a legjobb. Szerintem. Azt hozzáteszem, hogy csak akkor, ha olcsóbb, mint egy akciós 2. Mert ugye utóbbi is 1000 euró alá ment már.
[ Szerkesztve ]
-
S.J.
tag
tudtok arrol hogy lesz jo dji dron black friday akcioban? beruhazok elso dronra egy jo mavic et😁
zoom es a pro2 kozott mennyi minosegben a kulonbseg a kameraban mondjuk szazalekban megadva a pro javara? hasselblad matrica csak parasztvakitas? Dji tulajdonaban van, vegulis osszesre rairhatna nem?
[ Szerkesztve ]
-
|AP|
veterán
válasz dronosroli #1438 üzenetére
nem a hasselblad felirat a lényeg, hanem a szenzorméret
[ Szerkesztve ]
-
total90
veterán
válasz dronosroli #1440 üzenetére
Elvileg más lencse és a P4P-t még mindig jobbnak tartják ami a képminőséget illeti. Szerintem elenyésző, cserébe a MP2 sokkal kisebb, hordozhatóbb.
Ha nincs jó, ló a szamár is.
-
Geller72
veterán
válasz total90 #1441 üzenetére
Az MP2 egy új termék, ami a régi szériát váltja le. Ez most olyat tud, mint a P4 kb. Nem lennék meglepve, ha '19-ben kijönne egy új Phantom széria. A Phantomoknál a szériaszámok közt elég agy ugrások voltak fejlődés tekintetében. azaz a P3P és a P4P V2 utolsó szériája közt sokkal nagyobb az ugrás, mint a Mp és a M2P közt szerintem. ennek fényében én úgy gondolom, hogy ismét érdemes kivárni annak, akinek a méret nem számít, mert könnyen lehet, hogy egy sokkal komolyabb gépet kapunk, mint az összes eddigi széria mindkét oldalon. Akinek viszont számít a kompaktabb jelleg, a méret és elég ez a minőség, amit most kamerában tudnak, annak megéri egy M2P. Akinek meg még ilyen sem kell, annak a zoom a kiváló választás, mert eléggé vicc lett az ára az 1000 euró alá benézve, a korábbi MP-k árának fényében. .
-
dronosroli
újonc
Már csak az a kérdés, hogy a P4Pro és a Mavic 2 Pro között mekkora a különbség szélállóságban...
Ha a Mavic 2 Pro bírja ugyanazt a szelet, mint egy régi P3P, akkor ki is békülnék vele...
Volt már valaki Mavic 2 Pro-val szélben fenn? A P3P még 25 km/h-nál egész kezelhető, tudja vajon ezt a Mavic?
@Twine, mi volt a legnagyobb szél (km/h-ban) az új P4-el, ahol még felmentél és bírta?http://dronosroli.hu
-
Geller72
veterán
válasz dronosroli #1444 üzenetére
A P4-nek súlybeli előnye (is) van. Majd kétszer nehezebb, mint akármelyik Mavic. Ezek számok, tények. Soha nem lesz olyan szélálló. Én 40km/h-s szél és efeletti lökések közt is repültem már, de ezek legtöbbje teszt volt, hogyan viselkedik majd, ha netán egyszer úgy hozza a sors. Alapból nem repülök nagy szélben, éppen ezért ez a része - hogy mennyire bírja a szelet - nem érdekelt, csak a fentiek miatt, hogy kiismerjem a cuccom. Szerintem itt a Dji tulajok legtöbbje nem repült és nem is akar szélben kockáztatni. Meg úgy általában senki, aki drónnal repül. Soha nem a szél erőssége volt a problémám racerekkel sem, mert bazi nagy szélben is tudnék velük repülni, de nagy pofára esés tud lenni, amikor egy erős hátszelesből ráfordulsz a géppel az oldalszélre. Nem beszélve arról, hogy sokkal jobban kell gazdálkodni tudni az akkuval, mert nem biztos, hogy az "odaút" fele annyit vesz ki az akkuból, mint a visszaút. J néhány lepottyanós - eredetileg range tesztnek induló vidi van fent a yt-on, ahol nem vette észre, vagy nem is figyelte a tag, hogy azon a magasságon, ahol a gép volt, volt egy enyhe hátszél. Ez túl nagy önbizalmat ad, mert sokan nem számolnak és csak azt nézik, hogy mennyi van még az akkuban. Hátszélben sokkal messzebb eljutsz vele egységnyi akkuval és mire a tag visszafordult 60%-nál, már ott eldőlt a dolog. A visszaút feléig nem jutott el. Sajna abban a vidiben épp víz felett fogyott el az akku... Én mondjuk biztos nem szigetek közt nézném meg, hogy meddig repül a gépem. .
-
dronosroli
újonc
válasz Geller72 #1445 üzenetére
Na pont ez az, hogy nem akarok én sem kockáztatni...
Pont a P3P-vel volt olyan, hogy kellemes szellő volt, Balaton mellett, 10-15 km/h max. de voltak hozzá nagyon hirtelen és kiszámíthatalanul jövő 30-40 km/h lökések is (igaz, hogy csak pár másodpercig tartottak, de azzal is simán odébbtolta a gépet 5 métert, pont a víz fölé, de ha fák között lettem volna, simán neki tudta volna egy fának is lökni, mire elkezdett korrigálni...), és ezt szeretném elkerülni, hogy csak úgy fogja a könnyű gépet és odébbtegye, ezért is gondolkodom erősen a Mavic vonalon...
Meg amerre én lakom, mindig fúj valami szél, ha nem is erős, de valami mindig van...http://dronosroli.hu
-
Tibcsi68
tag
A Phantom 4-es sorozathoz is kapható VIVID szűrők mennyire adják vissza a Phantom 3-akban gyárilag a beállításokban kiválasztható VIVID szép, élénk színeit?
Galaxy S22 ultra 512 + Galxy Watch 7, + 180 piros, 0 feketepont!
-
martinkeet
aktív tag
Szegénykémet brutálisan elintéztem...
A szervízből küldték a képeket.
Három láb, két rotor és test csere.
Sport mód és elcsúszott kontaktlencse.
100 Euro lesz a javítás biztosítással.
Ha visszakapom eladom az összes tartozékával, és beruházok a újabb generációra.
...és marad a szemüveg.[ Szerkesztve ]
-
t72killer
titán
válasz Geller72 #1445 üzenetére
Én egyszer repültem 40-50km/h-s szélben (P4P), szerencsére nem voltak erősebb széllökések, de kicsi terület fölött maradtam, ahol kb a repülés minden pontján (+200méterrel odébb is a mezőn) le tudtam volna szállni és odasétálni a madárhoz. Tengeri sziklaszirt fölé kirepülni azért teljesen más téma, ahol nemcsak elviheti a szél rossz irányba a madarat, de jó eséllyel sose lesznek meg a roncsok (care...).
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest