Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
Sziasztok!
Állásban szobahőmérsékleten mennyire merülnek az Air aksijai, avagy mi a normális önkisülés mértéke?
Egy ideje nem repültem a géppel, de már csak 2,5 pontosak gombnyomásra az aksik.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Beküldtem a videót a kései Care vételre. El is fogadták.
Van esetleg valami apróbetűs, vagy ez tényleg minden akár júzer baromságra is szól?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Csak függőlegesen mennyi lehet az Air hatótávja? Szerintem vízszintes eltávolodáshoz áll jól a lábán lévő antenna.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Geller72 #1461 üzenetére
Kb. az összes speckóban ez áll:
"Operating Temperature Range 0°C - 40°C"Amit írtál a propokról, pont azért nem vennék utángyártottat, mert a gyári az biztos nem sima ABS.
Azért elég gáz lenne, ha mondjuk - néhány fok a gyáriaknak gondot okozna.
... valami vlogosok biztos kipróbálták már, hogy meddig bírják a valóságban.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz t72killer #1539 üzenetére
Én egyedül attól tartok, hogy a hidegben túl rideggé válnak a propok.
Lehet, hogy egyet beáldozok, megnézem, hogy 20 fokon, majd megnézem, hogy mélyhűtve mennyire törékeny.
A 12 propból 1db-ot lehet megéri eltörni, ha hidegben könnyen elpattan, akkor nem szállok fel a géppel.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz lalapapa55 #1573 üzenetére
Mi baj van a Go-val, hogy külső SW-t kellene venni helyette?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
forceberg
veterán
válasz Teasüti #1630 üzenetére
Mivel én túrára is viszem magammal a gépet, fontos, hogy az Air 1 pótaksival + RC mindössze 840g.
A gépet a kapott "szappantartójával" szoktam tenni a fotós táska egy objektív rekeszébe.
A két aksi nekem legalább 4 felszállásra elég szokott lenni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Fent kell tartani az árakat, hogy az utód majd magasabban tudjon kezdeni.
Van egyébként hír utódról? Esetleg valami nagyobb szenzoros gép max. Air méretben?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz t72killer #1718 üzenetére
Én megcsináltam a videót, aztán nem kötöttem meg az Air-re.
100€, aztán ha elveszik, vagy vízbe esik, nem is ér semmit.II. Exclusions
This plan does not cover:
1) Lost or partially lost aircraft and accessories.
2) Stolen or abandoned aircraft and accessories.
3) Damage caused by flight under unsuitable flight conditions.
4) Any repair fees resulting from or following water damage.
5) Repair fees for battery, propellers, remote controller or other accessories.
6) Deliberate losses.
7) Abrasions and shell damage that do not affect the performance of the aircraft.
8) Direct or indirect losses caused by force majeure.
9) Repair requests for damage incurred outside the period of validity.
10) Indirect loss and/or anticipated profit in any form.
11) Extra fees resulting from technical enhancements or performance improvements.
12) Personal injury and/or property loss to the customer or any other people caused by the aircraft.
13) Any legal fees related to DJI Care’s warranty coverage.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Geller72 #1734 üzenetére
Droidnál egy baj van, hogy sok telefont elkezd tölteni a távir.. Én nem találtam opciót a töltés kikapcsolására, ezért én ezt egy béjről rendelt USB kábel átalakításával megszüntettem magamnak.
[link]
Így a távir alig merül. Másfél pöttyről szoktam tölteni, de nem hagyom teljesen feltölteni, ha töltéskor már 4 pöttyig fut fel, akkor leveszem. Ha már a gép aksijait is lemeríti állásban, a távir se legyen fullra töltve.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
A kábel sima USB, én magamnak alakítottam át, hogy ne tudja szívni a távirt a telefon.
A gyári kábelt nem akartam szétvágni, azért rendeltem egy másikat.
A telefonod menüjében nincs esetleg olyan, hogy le lehetne kapcsolni az USB eszközként való töltését?Csak Bp., állítólag Debrecenben is fel lehet vinni.
Idegesítő, mert a feladottba kell tenni, amit én emiatt fóliázok.
Csak a csupasz drón aksi nélkül megy a gép hasába, aksik és távir meg a fedélzetre.
Emiatt egy kemény kis dobozba rakom, ami, ha ráállok sem törik össze.
Hazaúton meg a madár is a kéziben.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz t72killer #1559 üzenetére
Ma szeles hideg időben lőttem fel a gépet. Az időkép kamerája szerint -3,7 volt a helyszínen, a hegytetőn 2m magasan. A gép felette repkedett, úgy olyan -4-5 biztos volt. A szél volt gázos, volt, hogy megbillent egy pöfftől, meg ki is írta, hogy szálljak le ASAP
Egy kép:Ami gond volt... az első aksit 55%-kal vettem ki, később, kb. 2 óra múlva még repülni akartam azzal az aksival egy rövidet, de akkor épp 53%-on nem engedte a gépet felszállni, valami olyasmit írt ki, hogy hideg az aksi. Már nem emlékszem a pontos angol szövegre. A repüléseken kívül táskában, azon belül meg a szappantartóban volt a gép. Kézre is érezhetően nem volt hideg az aksi. Lehet, hogy kiteszem a hidegbe, aztán megnézem, hogy mi a pontos szöveg...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz VANESSZA1 #1747 üzenetére
Nem lehetett az olyan hideg, inkább az volt, hogy a "hűvössel" párosult, hogy már félig merült volt az aksi.
De kézzel tapintva nem volt egyáltalán hideg...Kérdés, hogy mennyire kell felfűteni, hogy elégséges legyen, de ne is pazaroljunk el túl sok kraftot?!
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz t72killer #1829 üzenetére
Ez olyan, mint az autózás. Akinek van pénze rá, az tud majd fizetni
De ha úgy nézed, mondjuk a természetben is zavarja az ott élő állatokat.
Nekem volt is erre egy esetem, Krétán a fecskék, voltak vagy 30--40en, nekiálltak csipákolva körözni az Air felett. Valami ragadozónak hihettékhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz martinkeet #1884 üzenetére
Az sem érdeke senkinek, hogy egy ütközéskor a drón maradjon egyben.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz MPowerPH #1887 üzenetére
Én múltkor full havas ködben repültem, nekem sem igazán állt meg egy helyben. Airrel nem volt különösebb gond. Egy kicsit kimentem látótávolságból, de a térképen nagyon figyeltem, hogy hol van, sima ügy volt visszajönni. A home fontos, meg, hogy ha feléd fordul a gép, akkor a nyíl is arra mutasson.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz VANESSZA1 #1936 üzenetére
Szép és jó(rssz), de... Szerinted a mindenféle cikkekben-médiában megjelenő kép vagy videók készítőinek folyamatosan van az egész országra engedélye? Különben honnan látnák 30 nappal előre, hogy lesz valami érdekes jelenség? Jégmintás Balaton, vagy leapadó Duna?
(#1920) majestic: vedd meg a gépet, amit szeretnél, ha alatta veszel valamit, akkor ott lesz a szálka, hogy miért nem vetted meg?! Némileg olcsóbban a Mavic Air már jó gép.Lakatlan területen meg kell tanulni használni, megtanulod az elméletet, aztán felszállsz vele. Szerintem azért ritka a műszaki hiba, ezek a gépek inkább emberi hibából-felelőtlenségből mennek neki ennek-annak.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
A telefonomon minden repülésnél ki van kapcsolva a net és a GPS vevő is, működik.
A kontrollerhez való RTH az lenne, hogy ha elmész a felszállási helytől, akkor a kontrollerhez fog hazamenni?A Go-ban a térkép nézetét meg lehet valahogy változtatni?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz VANESSZA1 #2170 üzenetére
Már pedig az egyre több "drónos barom" miatt ez lesz egyre inkább, hogy szinte bárhol csak hekkelt rendszerrel fogunk tudni felszállni. Bár engem a városi reptetés nem érint, de akár azt is elképzelhetőnek tarom, hogy a közeljövőben a repülési engedély nélkül felszállni sem lehet majd a drónokkal. Azaz előbb-utóbb a repülési engedélyt is fogják csekkolni a vezérlő programok.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
-
forceberg
veterán
válasz MPowerPH #2205 üzenetére
100Ohm körül, ha jól emlékszem. Ami biztos, hogy amivel fixen működött, annak a 2/3-át raktam be.
Így tényleg csak max. néhány mA csurog át.Valaki itt írt régebben egy videót, ott 33Ohmot raktak bele. Igazából már a 33Ohm is jól megfogja az áramot.
A telefon aksija meg szerintem mondjuk egy 20 percig tartó max. 10-20mA-es töltést sem fog töltési ciklusként megélni.
A mostanában alkalmazott gyorstöltés 2-3A simán van.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz LordAxwell #2232 üzenetére
A kapkodas eredemenye jo esellyel egy ordenare baromsag lesz.
Ne legyen igazam!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Az mitől lehet, hogy be-bebilleg a kép videó közben, (kétszer láttam ilyet eddig), széllökést stabilizálna túl?
(Air)http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Geller72 #2299 üzenetére
Teljességgel igazad van. Ez is egy olyasféle helyzet, mint, amikor autópályán mennek az idióta fizikaórát nem barmok a többiek seggében, a féktáv kb. 10%-án. Sajnos helyzet elemzésben, előrelátásban az ország többsége nem áll túl fejlett szinten.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz sityupityu #2422 üzenetére
A kis műanyag pozícionáló keretet ki kell venni, mindjárt nem macerás bedugni a gyári oldalsó kábelt...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz sityupityu #2680 üzenetére
Arról is lehet olvasni, hogy nem tesz jót nekik a folyamatosan magas feszültségen tartás, azaz 100%-on tárolás. Csak repülés előtt kell feltölteni fullra. Annyival előtte, hogy legyen ideje kihűlni.
A lemerült aksikat tároláshoz elég kb. 40%-ra feltölteni. 30% alatt se legyen.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz sityupityu #2683 üzenetére
Nalam az Air 65%-ra meriti le. Az mar pont nem tul magas, de meg egy felszallashoz eleg.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
12+ GB szabad hely a telón, erre kiírja a Go, hogy nincs elég hely a cache videó tárolásához. WTF?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest