Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DIRT Rally 2.0

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:10:54

LOGOUT.hu

Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#751) #78687232 válasza PuMbA (#750) üzenetére


#78687232
törölt tag

Számomra ez csak egy játék, nem a realitást keresem :R a kormány egyelőre nagy bukta, max eladom majd. Az árát jól tartja.

(#752) PuMbA válasza #78687232 (#751) üzenetére


PuMbA
titán

Ja, értem akkor :) Azt hittem, hogy a minél realisztikusabb vezetési élmény miatt játszol.

[ Szerkesztve ]

(#753) Gigi01 válasza #78687232 (#751) üzenetére


Gigi01
őstag

Akkor miért vetted meg?Első kormányom 2009 körül vettem,azóta autó csak kormány.

Nem tudtam beállítani a fovot,sehogy sem jó nekem.Ma láttam egy rallydriver(nő)-t menni vele motorháztetőnézetben,ami ugye szimulátoros körben szentségverés.Kipróbáltam,eddig nem mertem,mert belső nézetben kell menni,kár volt,érzem az autót.A vr-re még kíváncsi leszek azért.

(#754) GalaHU válasza Gigi01 (#753) üzenetére


GalaHU
őstag

A motorháztető nézet bocsánatos bűn, a külsőnézet halálos! :)

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#755) PuMbA


PuMbA
titán

A Pro karrier rali szint már elég izzasztó. R2 Fiesta-val megyek és 10. vagyok Argentínán összesítésben 6 szakasz után. Egy szakaszon, amikor kinyomtam a szemét a gépnek végeztem másodikként 340 ezred hátránnyal. Itt nem óvatoskodhatok már, mint eddig, nyomni kell 5-ösbe a taligát minél többször. A többi helyszínen mindig jobb vagyok, de így se biztos, hogy meglesz a Masters. Ahhoz még gyakorolni kell.

[ Szerkesztve ]

(#756) atomeec válasza PuMbA (#755) üzenetére


atomeec
senior tag

Előtte még Elite lesz :) Szerintem nagyon sok függ az autótól és igen, nagyon sok helyen kell nyomni jobban, mint azt biztonságosnak érezné az ember (valóságban ki van zárva, hogy ilyet kockáztatna az ember).

(#757) fagy53 válasza GalaHU (#754) üzenetére


fagy53
nagyúr

Soha nem értettem mi a baj a motorháztető nézettel, ez áll a legközelebb a valósághoz...
Autóban ülve még a motorháztetőből sem látni sokat, jó esetben a ablakmosó fúvókákat, a kormány és a műszerfal már a lefele nézés kategóriába esik bele. Miért jó ha a valóságtól eltérően egyszerre látom a műszerfalat és a környezetet, az utat? Számomra azért mert így lassabban történik minden, a sebességérzet más... :D no meg jólesik nosztalgiázni a historic kategória autóinál, a 2000 évtől felfele számomra teljesen érdektelen a műszerfal nézet.

(#758) DanielK válasza fagy53 (#757) üzenetére


DanielK
addikt

Hát, ha autót vezetsz sem a motorháztetőn ülve teszed.
Én a pov/head kamera állást használom, szerintem az pont az, amit a valóságban is látnál

(#759) PuMbA válasza fagy53 (#757) üzenetére


PuMbA
titán

"Soha nem értettem mi a baj a motorháztető nézettel, ez áll a legközelebb a valósághoz..."

:N A második belső nézet áll a legközelebb, hiszen a valóságban látod a kormányod tetejét, kicsit az autó belsejét is és a karosszériát bal oldalt (bal kormány esetén) és a tetejéből is kicsit.

[ Szerkesztve ]

(#760) fagy53 válasza DanielK (#758) üzenetére


fagy53
nagyúr

Kösz, kipróbálom... :R
Egyébként ha a valóságban a motorháztetőre ülnék és előrenéznék semmit nem látnék belőle, tessék kipróbálni! :DDD

PuMbA: ezeket csak akkor látom, ha leveszem a tekintetem az útról, akár fej vagy szemmozgással.
Az a bajom a második nézettel, hogy úgy érzem összementem és 12 éves gyerekként ülnék a volánhoz mint régen.

(#761) d4Y.187


d4Y.187
tag

Sokan a nemzetközi élmezőnyben is motorháztetős nézetet használnak azok közül akikkel eddig volt szerencsém együtt dolgozni. Leginkább ízlés kérdése, részemről pl többet segít a cockpit nézet, ha van fix referenciám a sebességeket és az elmozdulásokat érezni. Még karton is nagyon sokat látok a gépből a periférián, nemhogy dobozos gépben ülve...furcsa is lenne bármi mást használni a virtuális térben.

Egyébként egészen elviselhető lett a svéd rali, bár még mindig ég és föld rbr ngp-hez képest :)

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#762) Gomez86


Gomez86
őstag

Kis update a töltés idő problémához:

I made some "loading-tests" and compared my fix with the one from NamorNismo and here are the results:

-measured from clicking on "select" (car) to the beep-sound after loading-

Location: Monaro (Australia)

Stage: Mount Kaye Pass (Daytime/Cloear/Dry Surface)

Normal loading time: 45 seconds

Change CPU priority on max: 16 seconds (!)

Change CPU priority on max and disable "CPU 0": 12 seconds (!!!)

Disable "CPU 0", standard CPU priority: 12 seconds (!!!)

All default programs are running on "CPU 0". Disabling it lets the game focus on the other CPUs and they will not get limited by CPU 0.

Unfortunately you have to do this manually every time you open the game.

Magyarra fordítva le kell tiltani hogy a 0-ás CPU magot használja és azzal kényszeríted hogy a többit viszont igen.

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#763) roliat


roliat
csendes tag

Sziasztok!

A Masters szintre eljutott már valaki a karrierben? Mert az valami iszonyat nehéz. Skoda Fabia WRC-vel megyek, az Elite szinten 2. lettem (nyerhető lett volna pedig, csak pár szakaszt kicsit elrontottam), de Masters-en az is kirívóan jó eredmény, ha valahogy a top5-ben végzek egy szakaszon. Fognak az AI-n finomítani majd, hogy nyerhető legyen, vagy ez így marad? Van infó erre vonatkozóan?

(#765) #78687232 válasza Gigi01 (#753) üzenetére


#78687232
törölt tag

Nem volt még olyan hogy valami tetszett, beszereztél egyet otthonra és mégsem felelt meg hosszútávon? Nem tudtam hogy ehhez extra magyarázat kell.

(#766) PuMbA


PuMbA
titán

1 perces hátránnyal 59. vagyok a napi kihíváson :D 2-szer szálltam el 150-nel...

(#763) roliat: Igen, nagyon nehéz az AI, világbajnoksághoz közeli időket kell menned Masters-en vagy Elite-en :)

(#765) SwitcX: Gondolom arra gondolt, hogy azért vettél kormányt, hogy minél valóságosabb élményed legyen, hiszen egy igazi autóban is van kormány, pedálok. De mivel leírtad, hogy nem kerested a minél valóságosabb irányítást és maradtál a kontrollernél, ezért talán felesleges lett volna megvenned.

[ Szerkesztve ]

(#767) Gomez86 válasza #78687232 (#765) üzenetére


Gomez86
őstag

Írj privátot ha eladnád, mert ma összeraktam az évek óta nem használt G25-öt, és úgy fest elégett a motorja. Szétszedtem, mert elsőre olyan tüneteket produkált mintha a kormányállás érzékelője lenne oda, de amikor szétszedve bekapcsoltam akkor láttam hogy ahogy próbálja elfordítani óvatosan füstöl a motor...

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#768) #78687232 válasza Gomez86 (#767) üzenetére


#78687232
törölt tag

Még nem szeretnék túladni rajta, lehet beszerzek hozzá valami olcsóbb állványt.

(#769) d4Y.187 válasza Gomez86 (#767) üzenetére


d4Y.187
tag

Van 6500Ft-ért keveset használt motorpárom, ha esetleg érdekel. Beszerelést is tudom vállalni 5000Ft-ért, 30 nap garanciával. Illetve ha elhozod a G25-öt, alkatrészként nyomott áron felveszem.

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#770) Gomez86 válasza d4Y.187 (#769) üzenetére


Gomez86
őstag

írtam privátot

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#771) LeventeV


LeventeV
senior tag

Sziasztok.
Nem tudjátok, fogják tartani az egyik héten új content, másik héten patch sémát?
Várható mára valami?

(#772) Gomez86 válasza LeventeV (#771) üzenetére


Gomez86
őstag

Szia, Kicsit ambiciózus terv lenne szerintem... Nem tudok semmiről ami most jönne a játékhoz. Svédet még csak mostanában élesítették mindenkinek

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#773) Ciccuka


Ciccuka
veterán





[link]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#774) PuMbA


PuMbA
titán

H2 RWD és H3 RWD-t vezetgetni kell folyamatosan, mert kijövök a gyakorlatból, ha egy ideig FWD vagy 4WD-zek :) 4-5 szakasz kellett mire megint úgy tudtam vezetni H2 RWD-t, mikor csak azzal játszottam folyamatosan. Weekly H2 RWD Ausztrálián 18-adik lettem, de ahogy többen megcsinálják a hét folyamán, biztosan visszacsúszok 100-150. hely közé.

[ Szerkesztve ]

(#775) PuMbA


PuMbA
titán

Új infók (röviden: FFB javítás lesz, Clubs Júniustól, VR hamarosan lesz):

Hey all, although my hands are a little tied in responding as openly as I'd like to, I'll do my best to tackle some of the above. /u/madpew has condensed the issues you're talking about somewhere a little lower down the thread, so I'll use that to structure my response:

"We're not fixing FFB as it's not broken for us"

We're definitely making changes in this area - but OP is right that we had to do a lot of investigative work and talk to a lot of people to ascertain what was 'missing'. Also, as we've alluded to elsewhere - not everyone has been affected/been discontent with the FFB out of the box, so we've had to discuss about how to implement it as well (and that's still something we're trying to define). Please bear in mind that we also have a wealth of data here about people's wheels, settings, etc - so it's all a big balancing act to please as many people as possible.

In terms of the process of how we refine and change FFB; it’s something that needed key individuals in the studio to be given the time to look at in detail, whilst also trying to balance this against giving them the time to fix other issues and work on upcoming features. There are also a lot less people available to take part in this process now the game's out, as the service team is smaller than the base game team. There are demands from all areas of the company, with numerous projects going on and F1 2019 launching two months earlier than ever before. In that respect, it's something that's ended up taking us a little longer to tackle, just by sheer number of people available - and that's something we're really sorry about. Throw into the mix that we want to get it validated by pro drivers, and you can see how the weeks have gotten away from us.

And finally, just on the point of FFB: with DiRT Rally 2.0 we very much focused on simulating the effects that come through the front wheels as purely as possible, and we (and external validators) were pleased with how authentic the simulation felt in that regard. However on previous games, rather than just science, we used a little more art in some of the effects (especially with regards to the chassis effects, environmental effects, etc) - and that's the area where we've seen the most feedback.

We didn't think we were launching it 'broken' and felt we had achieved and validated a realistic representation of steering feedback when driving a rally car. The sheer volume of [negative] feedback we've had definitely took us by surprise, and it's taken us a considerable amount of time to find something that a/ tackles the feedback we've had, and b/ is still an improvement on all previous iterations of DiRT games. We're getting there, and I look forward to sharing with you in the coming weeks when these changes/options will arrive. Our car handling team have done an absolutely stellar job when it comes to DiRT, and they've been valiant in going through the more nuanced feedback we've received about how it feels.

"We're not adding clubs because there aren't enough players in this game"

Clubs is in for testing now. It's very likely Clubs will arrive in June - which we know is late, and it's disappointing because the same thing happened with DiRT 4's Clubs coming quite late post-launch - but it's a huge undertaking to get right. We have also needed to refactor the backend RaceNet system and make significant changes to the web interface as a result. However, we're seeing some brilliant retention numbers despite the lateness of this feature, and we're confident it'll be more than ready to provide infrastructure for our competitive plans later this year (as well as all your plans).

Just while we're on competitive - the next update will include human-only MP rallycross. We've always been listening, and that comes later this month in Update 1.4.

"We only push out the DLC we promised because that makes us money while fixes don't"

The health, longevity and player sentiment is just as important to the commercial stuff as DLC is. There's no point releasing DLC if people aren't playing the game - if no-one's playing it, who's going to buy DLC? And conversely, who will let us make DLC if no-one's buying it? Plainly: everyone who's worked on DR2.0 loves it and wants to make more for it for as long as we're allowed!

But back to the main issue raised: the new environments are made by our amazing Environment Artists and Level Design team, and the vehicles are made by our Vehicle Artists. It's a predominantly different set of skillsets that tackle the bugs. However, player satisfaction and happiness is just critical to our commercial goals as DLC.

"We're working on VR instead"

"We're not working on VR because of other fixes"

We're working with an external development company to make this. There's a VR build in the studio right now - the lion's share of work is done, and we're onto looking at comfort features. More on that soon!

[ Szerkesztve ]

(#776) Met válasza PuMbA (#775) üzenetére


Met
nagyúr

Remélem a setupolás dolgot átdolgozzák, elég szar így yt videókból írkálni.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#777) GalaHU válasza Ciccuka (#773) üzenetére


GalaHU
őstag

Tök jó skinek, ha van időd elmagyarázhatnád hogy hogy kell őket beilleszteni a játékba, mert a tutorialok alapján nekem eddig nem sikerült... :(

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#778) Ciccuka válasza GalaHU (#777) üzenetére


Ciccuka
veterán

Én nem próbáltam, de ez van írva:
Install: Simply unzip the folder in the cars folder of DirtRally2
Tehát csomagold ki egyszerűen a Cars mappába

Valamelyikben eleve benne van a Cars mappa, azt csak simán a játék főkönyvtárába kell

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#779) Strezi válasza PuMbA (#775) üzenetére


Strezi
őstag

Mindig ledöbbenek milyen szövegeket tudnak lenyomni azok, akiknek az a feladatuk hogy kifele kommunikáljanak a cégtől :DDD

Hiába na, ez is egy szakma! :C

Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

(#780) d4Y.187 válasza Strezi (#779) üzenetére


d4Y.187
tag

codemasters progress meeting video

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#781) LeventeV válasza Strezi (#779) üzenetére


LeventeV
senior tag

Én azt nem értem, hogy hogy engedhették el ezt a csajt szabadságra a go-live utáni héten... pont amikor a sok szar miatt kellett volna egy rendes közlemény.

(#782) PuMbA


PuMbA
titán

Egyébként most a hivatalos fórumon arról megy a vita, hogy az FFB eléggé hasonló a sima RBR-hez képest és a DR1-ben voltak túlzó és hatásvadász effektek :D Talán úgy fogják megcsinálni, hogy állítható lesz az FFB vagy netán tényleg nekifeküdtek és úgy lesz jobb az FFB, hogy nem fognak teljesen DR1 irányba elmenni :F

[ Szerkesztve ]

(#783) roliat válasza PuMbA (#782) üzenetére


roliat
csendes tag

Mindegy, csak csináljanak vele valamit. Én úgy érzem, hogy túl kevés visszajelzés érkezik a kormányra, mintha csak egy kis center steering force lenne és kész. Vagy csak nem tudom rendesen beállítani. :) Mondjuk én Logitech DFGT-vel játszom, ami ugye hivatalosan nem támogatott, a DR1-ben pedig az volt, nem tudom milyen pl. egy G29-cel.

(#784) PuMbA válasza roliat (#783) üzenetére


PuMbA
titán

A fejlesztők irománya alapján most csak az első kerekekkel történő dolgok kerülnek visszajelzésre az FFB-vel, míg a DR1-ben minden kerék, a váz és az egész autó mozgását belevitték az FFB-be, ami természetesen nem annyira realisztikus, de a javításban elvileg majd lehet kapcsolni a két mód között.

"And finally, just on the point of FFB: with DiRT Rally 2.0 we very much focused on simulating the effects that come through the front wheels as purely as possible, and we (and external validators) were pleased with how authentic the simulation felt in that regard. However on previous games, rather than just science, we used a little more art in some of the effects (especially with regards to the chassis effects, environmental effects, etc) - and that's the area where we've seen the most feedback."

Egy érdekes komment:

"BTW, two weeks ago, I invited 2 my friends to play some sim games - DR1, DR2, Asseto Corsa and RBR. They liked all games, except DR1 - theu don't understood behavior of a car (and both have more than 30 years of driving experience). DR1 is fun to drive, but it's not a sim - cars have no weight, FFB is randomly created. Sadly, a lot of people are thinking, that DR1 has good FFB.

Community asked for realism, CM shipped (they invited two good rally drivers and Jon Armstrong did an excellent job) - but seems community doesn't like realism at all, they want just strong, fake FFB.

After almost 15 we have real competitor to RBR, but nobody wants it. Sad.

Maybe CM need to create Dirt Rally Moon Edition, with moon physics and fake FFB - to please DR1 fans."

[ Szerkesztve ]

(#785) n3m3r3


n3m3r3
tag

Közeleg a Stage 3 ! :)

"All of this content is due to arrive throughout the month, beginning with the two vehicles and livery on May 7th. The Germany Rally will be released on May 21st."

(#786) PuMbA válasza n3m3r3 (#785) üzenetére


PuMbA
titán

Fincsi, de a Clubs is jöhetne minél hamarabb, mert akkor tudunk egymás ellen is nyomatni :)

[ Szerkesztve ]

(#787) Tomdriver válasza roliat (#783) üzenetére


Tomdriver
őstag

Mindegy, csak csináljanak vele valamit. Én úgy érzem, hogy túl kevés visszajelzés érkezik a kormányra, mintha csak egy kis center steering force lenne és kész.

Miközben DR1-ben realisztikusabb volt, ez itt konkrétan nulla. :D Támogatott kormánnyal is. (Fanatec Clubsport V2 base)

[ Szerkesztve ]

(#788) bulikavagyok válasza n3m3r3 (#785) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Hmm, a három közül ez lesz a kedvencem szerintem. Bár Svédországot még nem teszteltem. :B

(#789) PuMbA válasza Tomdriver (#787) üzenetére


PuMbA
titán

"Miközben DR1-ben realisztikusabb volt,"

Pont ez az, hogy a rali versenyzők és szimulátorosok szerint, akikkel csinálták, kiadták visszajelzésre és tesztelésre a játékot, a DR2 realisztikusabb :D A DR1-ben a Codemasters leírta, hogy mesterségesen túlpumpálta az effekteket és még a hátsó kerék FFB-je is megjelenik az első kerekeknél, ami ugye nem valóságos.

[ Szerkesztve ]

(#790) Tomdriver válasza PuMbA (#789) üzenetére


Tomdriver
őstag

Én ebben nem akarok itt vitát nyitni, én vezettem 4WD autót méghozzá Walter Röhrl Audi s1-ét teszten ('87) és utána is még néhány típust .
Sz'al ha prómozni kellene egy játékot, akkor én is így nyilatkoznék. :D

(#791) PuMbA válasza Tomdriver (#790) üzenetére


PuMbA
titán

A fő rali tanácsadó Jon Armstrong Ford Fiesta R5-tel versenyzik a valóságban, szóval biztos nem az Audi S1-ről mintázták a dolgokat :) Teljesen más a két autó, teljesítményben és modernségben is.

[ Szerkesztve ]

(#792) d4Y.187 válasza Tomdriver (#790) üzenetére


d4Y.187
tag

nincs új a nap alatt. ma már a need for speed n+1 is úgy van promózva, hogy autóversenyzők segítségével készült a játék. :D

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#793) Tomdriver válasza PuMbA (#791) üzenetére


Tomdriver
őstag

Ez így igaz, mármint hogy nem S1 a minta, én mondjuk nem is állítottam ilyet, csak hogy volt már a kezem alatt csúcs 4WD (de akkor az R5-ből mintázták itt azt is?? Az úgy elég gáz...)....

[B](#792) d4Y.187 Na jó persze, tudjuk, de ott már sarkosan kilóg a lóláb. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#794) n3m3r3 válasza PuMbA (#786) üzenetére


n3m3r3
tag

Kifejtenéd hogy mi ez a Clubs? Egy fórumos egymás ellen nyomatás bejönne :K

(#788) bulikavagyok
Részemről is nagyon várós, hullámvölgyes aszfalt , hajtűkkel, erdei környezet. Mi kell még?
A svéd is egy teljesen egyedülálló helyszín, szöges gumi, minimális tapadás, maximális hómennyiség.
Abszolut más vezetési stílust követel. Ha van rá lehetőséged ne hagyd ki.

Megragadnám az alkalmat viszont némi háborúra ;] Semmi extra, csupán magamból indulok ki, több mint két hónapja 0 traction; stability control segítséggel igyekszem helyt állni. Mikor megjelent a játék sokan arra panaszkodtak hogy a játék nem elég szimulátor jellegű, sehol nincs mondjuk a RBR-hoz képest. Úgy látom hogy azért egy masters, vagy elite kupáért igencsak meg kell szenvedni. Iszonyat kocsi setup, és pályaismeret kell hogy sikerüljön. Azért csak ki van a balansz találva..

(#795) Sub-ZeRo válasza n3m3r3 (#785) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Nem játszok vele, de lehet a subarut megküldöm majd egy pár szakaszon... :DDD

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#796) n3m3r3 válasza Sub-ZeRo (#795) üzenetére


n3m3r3
tag

Naja, ez a beharangozó videó szerintem is megadja a hangulatot. A zene csúcsra lassított subi eleje, és focus hátulja brilliáns hatáskeltés :)

(#797) PuMbA válasza Tomdriver (#793) üzenetére


PuMbA
titán

Szerintem esélyes, mert a Codemasters nem egy nagyon nagy játékfejlesztő stúdió és nem engedheti meg magának, hogy minden autóra külön FFB-t csináljon :) Viszont ha kijön az FFB javítás, akkor biztosan mindenki boldogabb lesz.

(#794) n3m3r3: Ugyanaz, mint a Dirt Rally 1-ben. Csinálhatsz külön helyszín, pálya összeállítást és akik becsatlakoznak, van például 1 hetük, hogy megcsinálják és akkor a végén pedig összemérjük az eredményeket.

[ Szerkesztve ]

(#798) #78687232 válasza PuMbA (#797) üzenetére


#78687232
törölt tag

Az lenne a legjobb ha konzolos csatlakozhatna a pc-s játékoshoz is

(#799) PuMbA válasza #78687232 (#798) üzenetére


PuMbA
titán

Most is együtt vagyunk a napi, heti, havi kihívásokon, szóval szerintem így kéne lennie :)

[ Szerkesztve ]

(#800) #78687232 válasza PuMbA (#799) üzenetére


#78687232
törölt tag

Helyes! Mivel nem gyakorlok rendszeresen (még), valószínűleg nagyon lemaradok tőletek tudásban, mégis szívesen csatlakoznék heti / havi versenyekhez.
Még egy rendesen összeszedett külön rekord táblázat hiányzik, ezt az egyből is hiányoltam.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DIRT Rally 2.0
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.