Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DIRT Rally 2.0

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:10:54

LOGOUT.hu

Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1751) GalaHU válasza atomeec (#1750) üzenetére


GalaHU
őstag

A kameraváltás megoldotta, szerencsére...

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#1752) sberci


sberci
tag

Egy dirt 4, dirt rally 1 ota elo hibat vegre javitotta egy lelkes amator, hiaba van telehanyva evek ota a cm, steam forum vele, nem tud mit kezdeni vele a tokeletlen CM.
Ami az usb eszkozok folyamatos ellenorzese miatt jelentkezik, van megkerulo modszer ra, leginkabb az huzd ki a kormanyod, valtod stb. Vagy epp tiltsd le sorba az eszkozeid, egyszer csak jo lesz.
A vr verzio ota meg fajdalmasabb ez a hiba, mivel meg tobb embert erint es jatszhatatlanna teszi a jatekot a 2 masodpercenkenti megakadasa.
Egy hackelt dinput dll es lon csoda.
Akit erdekel a srac leirta pontosan mit csinalt.
https://github.com/simonowen/dirtfix/releases/tag/v1.3

(#1753) Zoolee1976


Zoolee1976
aktív tag

Off:Most megy a "eSports WRC World Final 2019 " finálé,egy Magyar csávó is résztvesz,valami Szubotics Péter.Ha valakit érdekel utólag is,itt a link! https://www.youtube.com/watch?v=XHpLLCXfsLY&feature=push-lsb&attr_tag=IqSgeJ7X4M7xa-oR%3A6

Zoolee

(#1754) SirRasor


SirRasor
őstag

Üdv mindenkinek!
WRC 8 megjelent. Eddig Dirt-eztem és hát...
Itt az én noob tapasztalatom.
Érdekelne a Ti véleményetek is.
Ami engem érdekel, az nem a grafika és hang, hanem az, hogy melyik áll közelebb a valósághoz. Direkt nem azt kérdeztem, hogy melyik a realisztikus, mert nyilván ezek csak játékok, de akkor is na :)

Make Love not war!

(#1755) sberci


sberci
tag

Meg nagyon az ut elejen jarhatsz, ha ilyen kerdeseket teszel fel, "profi" meg ugysem jatszik ezekkel, csak ha fizetnek erte, vagy kikapcsoladast keres es nem hasonlitgatja a semmit a valamivel :)
a dirt 2-t, mint ahogy az egyet is elvezet vezetni murvan es konnyu is, mert tudod mire szamithatsz, mire mit fog reagalni.A wrc 8 meg minden evben fejlodik, de kicsit iden tultoltak ezt a lepattog az utrol padlo gazon egy egyenes szakaszon is temat, vagyis dirt 2 utan nagyon nehez az uton maradni es nem azert mert jo. (szerintem)
De par kor utan atall arra is az ember agya, megszokja mire mi tortenik es ezzel is lehet szaguldozni, csak nem olyan jo moka. A hatso kerekes, meg elso keres autok mintha nem is leteznenek, az is sokat elarul mi doboghat a "motor" alatt.

ui: az autot wrc8-ban is lehet tuningolni termeszetesen.

[ Szerkesztve ]

(#1756) sberci válasza Zoolee1976 (#1753) üzenetére


sberci
tag

ilyesmi lesz iden ev vegen ugye a dirt rally2-ben is. "World championship".
Mondjuk wrc7-ben mar az elso heten is varni kellett jo sokat, mire inditott valaki egy multis szervert, annyira kevesen jatszottak vele.
Grat a sracnak, hogy volt turelme ennyit szoszolni vele, de milyen gaz mar 13. percnel atesik a palyan az egyik srac :)

[ Szerkesztve ]

(#1757) ndlx válasza sberci (#1755) üzenetére


ndlx
aktív tag

Saját véleményem szerint: bárhol bármikor bármilyen körülmények között lepattog az útról, néha egy k***rva kavicstól is.
Ráadásul az előbb 5ből 5szor kaptam defektet mert hozzáértem a szalagkorláthoz egy szűk részen, bármilyen szögben érek hozzá, elég súrolni, defekt.
Ki is léptem mert felidegesített.

Amúgy nem rossz game, elfér a DR2 mellett, vannak benne egészen jó dolgok, amellett persze, ahogy írod is, a 4WD-n kívül a többi felejtős, RWD teljesen kuka, látszik, hogy max alibiből csinálták.
Az aszfalt egészen jól sikerült. Murván túl sokat repked a kocsi, mintha szárnya nőtt volna.
De a pályák jók. Még ha nem is szépek :)
Ja és nekem az autók között semmi különbséget nem érezni, tök mindegy mivel megyek, max a hangja más, bár az is csak minimálisan.

De az egész szubjektív...

[ Szerkesztve ]

(#1758) sberci válasza Zoolee1976 (#1753) üzenetére


sberci
tag

Harmadik lett a magyar srac ahogy nezem, o versenyzik Ladaval is, ha mar "igazi" versenyzoket kerestetek elobb.
De nem nagyon reklamozza ezt, hoyg a wrc-vel kockult.
A rendes neve:
Péter Suborits

https://www.facebook.com/subee203/timeline?lst=100000084573650%3A100001201384568%3A1570305923

(#1759) ndlx válasza sberci (#1755) üzenetére


ndlx
aktív tag

Ez már régóta érdekel, jó is hogy említetted mert folyton elfelejtem megkérdezni:
- milyen rally játékkal játszik a "profi"?

(#1760) Gigi01 válasza ndlx (#1759) üzenetére


Gigi01
őstag

Szerintem nem ezzel. :N

Bár linkeltem itt már egy csajt,aki rallypilóta,és ezzel ment.Meg a videói szerint RBR-el.Mondjuk,hogy mivel gyakorolnak,szerintem passz.Ő sem ezzel,szerintem.
Mivel,és milyen hardverrel.(több kijelző,egy,vr)

[ Szerkesztve ]

(#1761) ndlx válasza Gigi01 (#1760) üzenetére


ndlx
aktív tag

...ezt ismerjük, és igen, ezt mondja mindenki, de a válaszhoz ettől még nem kerültem közelebb.
Kíváncsian várom, hol bújik egy profi rally játék, amit eddig még nem sikerült megtalálnom.
Az iRacing és többi hasonló csoda-igazi szimulátor biztos remek, nem kétlem, de ez az ilyen-olyan körbe ring, 1000 egyforma kör, rázókő miegymás nekem sajnos piszok unalmas, meghát nem is rally, szóval azokat kihagyhatjuk az összehasonlításból.

[ Szerkesztve ]

(#1762) Gigi01 válasza ndlx (#1761) üzenetére


Gigi01
őstag

Te,nem tudom mióta tolod,hát nekem utána kell néznem,régóta.Nekem sem jön be a Rally,meg szabad kószáláson kívül semmi.Nem szeretek versenyezni.Megértelek,én nem tudok másról.
Keszthelyi Vivit tudod ki?

Iracing-et nem próbáltad?Nem csoda az,nehogy azt hidd.

(#1763) GalaHU válasza ndlx (#1759) üzenetére


GalaHU
őstag

Hogy ki mennyire profi az jó kérdés, itthon szerintem senki, mert nem kap pénzt a versenyzésért (más kérdés hogy azért valahogy csak megélnek belőle páran ;) ) de jónéhányan szórakozgatunk efféle játékokkal.

Anno az RBR volt a sztár, Gyarmati Ariel, Ranga Peti is komolyan tolta. Legutóbb Kispetővel beszéltünk a Dirt4-beli tapasztalatairól...

De hogy bárki komoly edzésként tekintene rá arról nem tudok. Jó móka, csiszolja a reflexeket, de erre jó volna más is. Annyira távol van a valóságtól, hogy értelmetlen az összehasonlítás.

Én egyszer próbáltam meg egy Lyukóbánya-Parasznya szakaszra felkészülni egy rFactor moddal és pimpelt Ladával de többet ártott mint használt. Egyszerűen semmi nem ott volt mint a játékban, a gumik totál máshogy működtek, annyit ért hogy végigtudtunk botorkálni a pàlyabejáráson...

Részemről komolyan felkészülésre használható rallyszim nincs jelenleg a piacon...

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#1764) ndlx válasza GalaHU (#1763) üzenetére


ndlx
aktív tag

Nem is profizmus a lényeg, hanem a választék. Ami szerintem nincs, rally témában.
Arról lehet beszélgetni, hogy a meglévők (DR/WRC) mennyire valószerűek, de arról, hogy lenne egyéb profi rally sim program, felesleges, jelen tudásom szerint legalábbis. Ami akár hiányos is lehet, csak nem valószínű.

A jelenlegi rally kínálat valószerűsége pedig biztos elmarad a most divatos realistic sim cuccok mögött, de még így is sokkal inkább szimulátor, mint árkád.

Szerintem egy kitartó basic játékosnak eljutni oda, hogy pl a DR2-vel igazán jól menjen, komoly munka, és nem fogunk tudni ettől még igazából ralizni (nem mintha fenyegetne a veszély :) ), de azért az sem mondanám, hogy amit itt megtanul az ember, az haszontalan vagy teljesen másként működne a valóságban, egyszerűen csak sokkal kevesebb a valóságnál.

Talán úgy tudnám ezt jól összefoglalni, hogy ha DR időszak előtt beültem volna egy rally gépbe kicsit próbálkozni valami veszélytelen pályán, valszeg csak pislogtam volna fogalmatlanul, így meg lehet élvezném és pár dolgot el is találnék, mikor mit kell csinálni. Nem lennék tőle sem versenyző sem profi, de mégis azt gondolom, valós haszna lenne a sok órának amit ezekkel eljátszottam.

Kb ez a szubjektív véleményem, és itt erősen érdekelne a tiéd, ami ezek szerint már valós tapasztalaton alapszik.

[ Szerkesztve ]

(#1765) GalaHU válasza ndlx (#1764) üzenetére


GalaHU
őstag

Persze, nyilván nem lehet haszontalannak nevezni, de attól hogy virtuálisan nagy penge valaki, még simán elvérzik valós pályákon! (akár szó szerint is...)

Éppen ellentétes ok-okozati összefüggés van a szimezés és a valóságban jól hajtó sofőrök között. Gyakran szoktam a Guitar Hero-hoz hasonlítani a dolgot: Megadja a tevékenység élményét, de csak távolról nézve, nagy hunyorgatással ugyanaz. Egy olyan zenész aki valóban tud gitározni, jó eséllyel hamar belejön a GH-zásba, mert nem idegenek tőle azokat a mikromotoros mozgások ami kellenek hozzá, és ráadásul valószínűleg hallása is van hozzá.

Én egész gyerekkorom óta autószimekkel (a kor mércéjéhez mérten) gyakoroltam, hogy majd versenyző lehessek (gyermeki naivitás) aztán amikor az első szlalomversenyre odaálltam egy szakadt Ladával hirtelen más kávéház lett az egész.

Az a baj, hogy a jelenlegi rendszerek nem tudják átadni azokat az erőhatásokat amik az autókban érnek, és ezek nélkül nem lehet jól irányítani. A kormányon keresztül várjuk és kapjuk az összes információt, pedig a valóságban csak egy része jön onnan. Még a kidől-bedől rázkódó cockpitek is csak kommentálják az eseményeket, azokra épülve nem lehet vezetni, ellenben kiváló hangulatfokozók. A NextLevelRacing-nek készült mostanában egy olyan cockpitje ami oldalirányban is tud csúszni, talán abban lesz fantázia, de azt még nem próbáltam.

Zsigerből kell éreznek az autó megcsúszását, vagy a megcsúszás mértékének változását hogy határon tudj menni, de ezt kereskedelmi forgalomban kapható rendszerek jelenleg nem tudják.

A másik tényező a gyakorlás kérdése. Pályaversenyhez van értelme gyakorloni, mert memorizálod a pályát, kicsit szokod a milliőt. De Rally-ban? Nincsenek olyan pályák amik megfelelnek a valóságnak (A DR-ben igen, de VB-futamra kijutni indulóként szinte lehetetlen), ergo csak az autót tudnád szokni...

A másik dolog, hogy elnézegetve a TOP időket, vagy akár a hétvégi WRC-döntőt, a szimezés a játék fizikia motorjának a határainak kereséséből, adott esetben a glitch-ek kihasználásából áll(t). Hogy meddig lehet levágni, melyik padka nem csinál defektet, vagy átfér-e az adott kombináció 5 km/h-val gyorsabban. A valóságban ezeket nem tudod lepróbálni, mert az első túltolt akció jobb esetben jelentős anyagi kárral jár, és esetleg te is már csak nyakig gipszben nézed vissza a belsőkamerát... Aztán ekkor már nem csak 2 kattintás az újraindítás, hanem adott esetben hetekbe-hónapokba kerül mire összefércelik újra az autót, ha ugyan nem lett TK. A költségről már nem is beszélve... :(

Ezzel a tudattal már csak kevesek merik mindenütt áttolni. Anno amikor 2015-ben Országos Bajnoki címért voltunk csatában Lada Kupában, nagyon sokszor voltunk olyan szituban hogy tudtuk hogy át kéne küldeni elemelés nélkül, és volt is lábremegés a célban rendesen mert csak a Szentlélek tartott meg az úton... Erre hosszútávon kevesek képesek (mi sem).

Persze ezzel együtt a mai szimek már elég jól megtanítják veled hogy mi a különbség az FWD és RWD autók között, hogy kb miként viselkedik egy 4WD, mikor lehet és illik fékezni. Vagy hogy a mellett ülő pasasra kell figyelned. Egyszóval jó alapot adnak az elinduláshoz, de egy évadni DR-és sem ér fel 2 havas éjszakával a Bükkben... :)

[ Szerkesztve ]

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#1766) PuMbA


PuMbA
titán

Alap dolgokra jó a DR. Reddit-en a DR folyamon írták páran, hogy a valóságban megcsúszott vizes úton az autójuk és a DR-es reflexekkel megfogták az autót.

[ Szerkesztve ]

(#1767) Zoolee1976


Zoolee1976
aktív tag

Én itt hasznát vettem a szimulátoros múltnak már párszor!(Tirol Achensee)Télen jó párszor akadtak el 4 kerekes autók a szerpentinen ott ahol én "vígan" feljöttem az első kerekes Seat Cordobámmal! :)(persze kizárólag lendületből,de akanyarokban lefelé akár lehetett kicsit kézifékezni is)Kétszer is volt olyan helyzet mióta vezetek hogy a bukkanó után olyan 90-100 as tempónál jött szembe az én sávomban valaki,de mindkétszer sikerült reflexből elkerülni az ütközést.Igaz utána meg is kellett állnom olyan adrenalin löket volt hogy majd kiugrott a szívem.Lehet hogy ez csupán a jó reflexeimnek köszönhető,de kb olyan volt mint a DR2.0 ban vagy az Automobilistaban megfogni egy hátsó kerekes kocsit az aszfalton.Elindul a hátulja lebeg tekered jobbra ballra aztán csak össze szeded.Szerintem aszfalton a SLRE nek is nagyon jól sikerült fizikája van,de persze az Rallysimfans pluginnak egyik sem ver oda! :)

Zoolee

(#1768) Zoolee1976


Zoolee1976
aktív tag

Mindkét első versenyt elcsesztem.A másodikon a Porschéval túlcsúsztam a bálákon fékezés közben,senkit nem ütöttem el mégis kaptam 1 perc büntetést,be is fejeztem.Az első versenyen meg egyszerűen nem találtam a Peugeot 208 R2 nek a fékbeállítását!Nagy tempónál bármennyire is nyomtam vagy csak pumpálltam,gyengén erősen bárhogyan a féket mindig keresztbe állt az autó.Teljesen a hátsó kerékre raktam a féket és az erőt is vissza vettem de semmi változás,aztán megpróbáltam még vagy 4 fajta beállítást de a vége ugyan az,100 kmh fölött folyamatosan keresztbe állt fékezésnél.Valakinek esetleg van ötlete erre a Peugeot 208 R2 ra milyen fék beállítás kellene amitől fékezésnél nem dobja így magát?

Zoolee

(#1769) PuMbA válasza Zoolee1976 (#1768) üzenetére


PuMbA
titán

Akkor megint arról fog szólni az első 3 versenyem, hogy hozzászokjak az autókhoz :) Rally GT osztállyal se szoktam játszani.

[ Szerkesztve ]

(#1770) Zoolee1976 válasza PuMbA (#1769) üzenetére


Zoolee1976
aktív tag

Az a baj hogy nem akarok annyi időt rászánni hogy végigmenjek előre a szakaszokon és közben beállítsam a kocsit.Pedig ha egy versenyen végig akarok érni lehet ezt kellene csinálni.Csak az a baj hogy így negyven felett hamar elfáradok a nagy koncentrációban,aztán a versenyre tuti nem tudom már azt amit a "szabadedzésen"! :DD Viszont ez a Peugeot 208 R2 a bögyömben van,akkor is kitalálom hogy milyen fékerőt állítsak be.Gondoltam arra is hogy a pedálszett nincs jól beállítva,de a Project Cars 2 ban és az Automobilistában is faszán tudom adagolni a fékerőt,de ez itt most irreális volt nagyon.A GT osztályban nekem jobban ment a Atonnal mint a Porscheval,a Prosche szerintem több időt kíván,legalább is tőlem!

Zoolee

(#1771) DanielK válasza GalaHU (#1765) üzenetére


DanielK
addikt

Nem vagyok versenyző, sőt, de imádom a rallyt. Amikor tudok, megyek versenyekre.
Nagy álmom, hogy navigátorként legalább egy versenyhétvégére beülhessek egyszer valaki mellé. De sanda gyanúm, hogy ez nagyobb pénzmag nélkül itthon esélytelen. :DDD
Miért navigátor? Pont azért, amit írsz. Egy ilyen versenyautó vezetése óriási felelősség is, nem csak anyagilag, de azért rajtad kívül még egy emberért is felelsz. És hiába vannak a bukócsövek, azért csúnyán lehet sérülni.
Amúgy imádok apósommal járni rallyra. Az erc-re is megyünk.
Amúgy Bükk, apósomék a 80-as években rendeztek rallykat Szilvásváradon, meg versenyzett is trabanttal. :)

(#1772) szente válasza DanielK (#1771) üzenetére


szente
addikt

Azt ugye tudod, hogy ha elnézed (pl elcsúszik egy sorral a neved) navigátorként az itinert, akkor miattad fogtok esetleg meghalni?
Szerintem a navigátor se olyan, hogy beülök sétakocsikázni.
[link]
Itt is csak azért vállalták be, mert kívülről ismerték az amúgy sem bonyolult pályát.

[ Szerkesztve ]

(#1773) DanielK válasza szente (#1772) üzenetére


DanielK
addikt

Ja, persze. Ez természetes.
Nem amiatt ülnék be a navigátori ülésbe, mert könnyebb vagy kevesebb a dolga, felelőssége.
Egyszerűen nem érzem magamban azt, hogy képes lennék elvezetni egy versenyautót. :N
A rally kétemberes verseny. Navigátor nélkül nem lenne rally.

[ Szerkesztve ]

(#1774) szente válasza DanielK (#1773) üzenetére


szente
addikt

Furcsa, én fordítva érzem. :D
És ezzel nem azt mondom, hogy gyros lennék, hanem szerintem inkább tudnék a képességeimnek megfelelő gyorsasággal menni. De hogy nem lennék képes navigálni, az fix.

[ Szerkesztve ]

(#1775) GalaHU válasza DanielK (#1773) üzenetére


GalaHU
őstag

Én is navigátorként kezdtem, óriási mázlival. Nagyon jó iskola, hogy fogalmad legyen a dologról, és rágyere hogy ez nem 2 ember sportja... Inkább 8-10 emberé, mert a szerelők, autó és motorépítők, logisztikai segítők nélkül nem megy! Még a vajaskenyeret kenő barátnők/feleségek is nélkülözhetetlenek... :)

De nem akarom szétoffolni a topicot.

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#1776) Shodan válasza DanielK (#1771) üzenetére


Shodan
addikt

ERC-re ajánlom Rabócsit, Füzér - Abaújvári elág, Disznókő - Mád / Mád -Disznókő gyorsokat...

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#1777) szente válasza GalaHU (#1775) üzenetére


szente
addikt

Szerintem se offold szét, inkább nyiss a Logout-on egy blogot és mesélj. :P :K

[ Szerkesztve ]

(#1778) DanielK válasza GalaHU (#1775) üzenetére


DanielK
addikt

A szakaszon 2 emberes, vagy több ha nézőknek kell segíteni.
Azon kívül sokkal több emberes, ,ezt is aláírom. :K
De tényleg ne offoljuk szét.

Na amúgy jövő héten vége lesz az egyik sulimnak (remélem :B ), utána talán fogok tudni 1-2x jönni. Kell a sereghajtó is... Milyen versenyek vannak most? Mivel kell menni?

(#1779) Gomez86


Gomez86
őstag

Na mai nap elgyengültem és vettem egy G29-et :Y :P :DDD
(BTW MM-ban egy tizessel olcsóbban dobják most mint úgy általában máshol)

Mentem gyorsan a PH2-ben, és nagyon boldog lettem hogy milyen jól megy. Az első két szakaszt megnyertem amitől annyira felbátorodtam hogy a 3-ban 3x borultam fel és az időm értékelhetetlen :DDD

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#1780) havri1 válasza Gomez86 (#1779) üzenetére


havri1
félisten

Mi volt előtte?
Mennyi volt MM-ben?
Van most aprón 70-ért TM T300 GT, én azon gondolkodom erősen, nem várok a fanatecre, lehet idén nem is lesz BF-ben olcsóbb:(

havri

(#1781) GalaHU válasza havri1 (#1780) üzenetére


GalaHU
őstag

70-ért bestbuy, nehogy G29-et vegyél helyette!

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#1782) Zoolee1976


Zoolee1976
aktív tag

Off:Ha már a kormányoknál tartunk akkor nekem is lenne egy teljesen új szerű Driving Force GT.Sajnos a két rögzítő füle letört alul,de persze megvannak azok a kis műanyag darabok,de ha valaki tudja fixre rögzíteni király kormány!Kb 30 óra van összesen benne.Olcsón adom mert csak foglalja a helyet.Részletekért priviben légyszi!On

Zoolee

(#1783) Gomez86 válasza havri1 (#1780) üzenetére


Gomez86
őstag

Van egy 12 éves G25-öm, de sajnos az tönkre ment, és úgy voltam vele hogy ennyi idő után megérdemlek egy másikat. Dirt2.0-t amúgy eddig X1 kontrollerrel játszottam a tönkrement kormány helyett, szóval most kicsit olyan mintha kontrollerről váltanék, de persze azért nem teljesen hiszen nem idegen a hasonló tudású kormány.

64 most, olyan 74 szokott lenni másol. (PH-s cikkben is annyival promózták)

Most hogy tegnap este nyomtam vele pár kört elkezdek keresni váltót meg kéziféket hozzá :D

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#1784) ndlx


ndlx
aktív tag

Sajtoltam ki némi időt, gondoltam behozom kicsit a bajnokságot.
Az első borzalmas volt, azon felül, hogy nem voltam formában, ha egy gyerek rángatja a kezed kormányzás közben, az tud kicsit nehezíteni :)
A svédre itt maradtam egyedül, gondoltam hú, na most... de pár pálya és egy aktuális 2.hely után a racenet hulladék azt gondolta, legyen elég...

Nehéz ezt szavakkal. Még csak nem is online játszunk, csak lokálban, mindössze az eredmények meg pár adat mennek online. Oly sok cég megoldotta már ezt sokkal durvább verzióban, real time online játékok és stb.
Ez itt konkrétan siralom.

[ Szerkesztve ]

(#1785) Met válasza ndlx (#1784) üzenetére


Met
nagyúr

Délután próbáltam én is lefutni a maradék 3 szakaszt, a napi ai eventet letoltam de a bajnokival még várok, hátha helyrejön.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#1786) ndlx válasza Met (#1785) üzenetére


ndlx
aktív tag

Végül megfutottam :)
hajrá.

(#1787) Met válasza ndlx (#1786) üzenetére


Met
nagyúr

Én is tegnap, sajnos.
Utolsó szakaszon felakadtam egy fán, onnan kezdve elkapott az ideg, padlógázzal végig, élesebb kanyaroknál ki a mezőre, visszarakott, mentem tovább, defekt, fejreállás stb.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#1788) ndlx válasza Met (#1787) üzenetére


ndlx
aktív tag

Ezt ismerem, amikor egy apró hiba idejét be akarja hozni az ember, ott kezdődnek a vicces dolgok 😀

(#1789) Met válasza ndlx (#1788) üzenetére


Met
nagyúr

A fa utáni első kicsúszási még úgy voltam hogy megpróbálom behozni.
Utána meg már dühből mentem.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#1790) Met válasza Met (#1789) üzenetére


Met
nagyúr

Mondjuk azt nem értem hogy miért nincs ott az "eredményem" a 6. szakaszon.
Pedig beértem.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#1791) PuMbA


PuMbA
titán

Nem tudom, hogy hogy lehet ezt összehozni, de az első szakaszon, ami hosszú szakasz 1 tized másodperc különbség :D Szoros...

[ Szerkesztve ]

(#1792) ndlx válasza PuMbA (#1791) üzenetére


ndlx
aktív tag

Ejha, erősen nekikezdtél. Kivi leszek a továbbiakra.

(#1793) PuMbA


PuMbA
titán

Ilyet még nem láttam (hallottam). A 3. szakaszon volt navigátor meg ütközés és hóropogás hang, de motorhangom nem volt :DDD Nem olyan egyszerű nélküle menni...

[ Szerkesztve ]

(#1794) GalaHU válasza PuMbA (#1793) üzenetére


GalaHU
őstag

Ehhez kell a gyors nézetváltás! Nekem is a villanyos-BMW patchel jött ez a feature... :)

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#1795) PuMbA válasza GalaHU (#1794) üzenetére


PuMbA
titán

Kösz. Ha előfordul még, akkor megnyomom a C billentyűt :) Nem is a 3., hanem a 4. szakaszon volt, mert ott vesztettem 10mp-et emiatt.

[ Szerkesztve ]

(#1796) Zoolee1976


Zoolee1976
aktív tag

A Svéden csak én mentem 4 sör után? :)Kaptam is vagy egy percet három szakasz után,ma meg józanul csak tartottam a hátrányom!Az Argentínnál még a szöges léccel recskázás is kellemesebb,de így is volt 8 másodperc előnyöm az utolsó időmérő után de persze túlcsúsztam egy kanyarban,aztán gondoltam visszavergődök az útra,ezután simán becsúszott a szakadékba.Terminal damage,és mint a második szakasz után láttam kaptam is érte 30 perc büntit!Szóval a maradék Argentín szakasz helyett inkább alt F4 és recskázom a szögesléceimmel! :)

Zoolee

(#1797) atomeec válasza Zoolee1976 (#1796) üzenetére


atomeec
senior tag

:DDD

Remélem van még elég idő, hogy befejezzem őket a hétvégén.

(#1798) Solesz84


Solesz84
aktív tag

Sziasztok. Miota Amd-re valtottam proci teren azota most probaltam ki a jatekot es olyan mintha mikro akadasok lennenek. Az FPS megvan es a Vsync is ki van kapcsolva a monitor Freesync-es. Intelnel nem volt ilyen jelenseg. Vkinek otlete esetleg?

Asrock X570 Taichi, Ryzen 9 5900X , NZXT Kraken X72, Gskill TridentZ RGB 32GB DDR4 3600Mhz Cl16, Kfa2 RTX 4090SG, Samsung 860 EVO 1 TB, 850 EVO 500GB SSD, WD 3TB HDD, NZXT H710i, LG Oled C2 42" , MSI MPG A1000GW, Fanatec DD1, CS V3 Pedal, Fanatec V1.5 Shifter, Fanatec V1.5 Handbrake

(#1799) atomeec válasza Solesz84 (#1798) üzenetére


atomeec
senior tag

Szia. Mondanám, hogy olvass vissza, sajnos nem vagy egyedül, de könnyen megtaláltam a saját posztom, van mástól is, de kb ugyanaz a megoldás valószínűleg nálad is, köze nincs a CPU-hoz. Írd azért majd meg, hogy valóban megoldódott-e :R

(#1800) PuMbA válasza Solesz84 (#1798) üzenetére


PuMbA
titán

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DIRT Rally 2.0
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.