Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DIRT Rally 2.0

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:10:54

LOGOUT.hu

Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#651) snecy20 válasza Met (#649) üzenetére


snecy20
veterán

Én anno a Dirt 1 Monacoi, havas szakaszain is tapasztaltam ezt, akkor a monitoron állítottam, és megoldotta.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#652) Shodan


Shodan
addikt

Most lehet hogy én vagyok a hülye, de nem értem az időket. Most kezdtem uj championshipet első gyorsasági szakasz végén 6 hely. Majd updating to racenet és 19. hely ??? Vagy külön számolja a kategóriákat? Egyszerűen nem tudok top10es időt menni clubmanben.

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#653) PuMbA válasza Shodan (#652) üzenetére


PuMbA
titán

Verseny közbe csak az előtted történt időket látod, akik utánad jönnek, azok még mehetnek gyorsabb időt :) Így a végleges eredményt csak a végső képernyőn fogod látni.

"Egyszerűen nem tudok top10es időt menni clubmanben."

Akkor érdemes másik autóval próbálkozni, ami jobban fekszik és / vagy könnyebb vezetni. Milyen autóval mész? Én az első szintet Lancia Fulva-val mentem, Clubman-t Opel Kadett-tel. 5db 1. hely és 1db második hellyel zártam és most jövök a Pro szinten. Még nem tudom, hogy milyen autóval megyek, de még nem érzem magam felkészültnek egy 350 lóerős gépszörny vezetéséhez.

[ Szerkesztve ]

(#654) GalaHU válasza Shodan (#652) üzenetére


GalaHU
őstag

Nagyon nagy különbségek vannak kategórián belül, érdemes freeplayben végigpróbálni őket. Ott látod hogy mivel futják a TOP időket.

A-csoportban például a Lancia Delta mindent visz, ha megfeszülsz se kapod el egy Subaruval vagy EVO6-al... (sajnos a kedvenc 131-esem se lett ütőképes, de akkor is hű vagyok hozzá...) Van olyan pálya ahol világranglista 5. vagyok Lanciával, Micuval csak Top 50

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#655) atomeec


atomeec
senior tag

Pro szintet sikerült megnyernem (heti pár óra játékidőm van csak, az is sokszor szenvedés, mert nem érzek rá...), félek itt a vége a karrier módnak (és még hol a Master szint), nem tudom melyik autóval nem idegelném fel magam :DDD
Ez a Skoda egy álom volt, leszámítva, hogy néha fogtam és kiléptem, annyira felhúzott, hogy kimegy a hátulja kanyarban (ki kell, 4WD...).

(#656) fagy53


fagy53
nagyúr

Sajnos én is azok közé tartozom akik nem sikert halmoznak hanem kudarcot. Az open szint a L Fulviával kezdődött de berágtam rá és Mini-vel elsőként végigvittem, bár sokat segített a gép! ;]
A clubman szint a Peugeot 205-tel folytatódott, azóta sem értem miért csak jobbkormányos verzió van ebből a francia járgányból? :F
Itt már sajnos kijött a H-váltó és a kuplung használatának a hátránya, ennél a tempónál már komoly gond van az időkkel ha félrekapcsolok vagy ami ennél is rosszabb, hogy nem veszi be a fokozatot és a váltási procedurát előlről kell kezdenem, sok kis sec, sokra megy. :W
Eredményesség tekintetében csak a pofonok, de a vezetés élménye fantasztikus ezzel az autentikus stilussal.
Várom már a szekis autókat, talán majd kijövök a gödörből...

(#657) PuMbA válasza fagy53 (#656) üzenetére


PuMbA
titán

Én sem vagyok nagy szimulátoros, van egy régebbi kormányom, de az élmény szerintem is nagyon ott van :) 2-3 autóval egész jó vagyok, voltam már 180-adik Daily Challenge-ben Mini-vel, de semmi világrengető eredmény. Egy Subaru Impreza-val vagy Porsche 911 RGT-vel lemaradok a levesbe. Gyakorolni kell még velük. Az első részben is a 60, 70, 80-as autókkal szerettem nyomatni legjobban.

Ahogy többet játszok vele és közelítek a Dirt Rally 1 játékidejéhez azt kell mondjam, hogy a pályák jók. Az elején nem gondoltam ezt, de már szeretem Ausztárliát, Új-zéland és Lengyelországot, valamint USA sem rossz. Ennyi kedvenc helyszínem volt az 1-ben is, tehát azért a többség igen. Amik jönnek még a játékba Svéd és Németet is szerettem az 1-ben.

Egyébként a helyszínek többsége igazi :)

[ Szerkesztve ]

(#658) Gomez86 válasza PuMbA (#628) üzenetére


Gomez86
őstag

Nem ez volt a megoldás. Kipróbáltam mindenhogy. Autómatán, fix méreten, automata méreten különböző drive-okon (C-n is), de semmi nem javította meg. CPU "unatkozik" 20%-on töltés közben.

Majd belemegyek jobban ebbe hogy mi lehet a baja, de minden más játék gyorsan tölt (ROE, PUBG, Overwatch), mindig nálam van "waiting for players".

Megvárom az eheti patch-et aztán leszedem és visszateszem, ha nem oldja meg...

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#659) d4Y.187 válasza Gomez86 (#658) üzenetére


d4Y.187
tag

azt érdemes megjegyezni, hogy a codemasters még soha nem adott ki olyan címet ami rendesen működött volna pc-n.
nálam a vga sem pörög fel max órajelekig a legtöbb esetben, pedig egy öreg gtx960/4770 kombóról van szó.
valszeg ott lesz a hiba, hogy ezeket inkább konzolra írják, és semennyire sem érdeklik őket a pc játékosok. ellenkező esetben olyan progisokat is felvennének akik nem tombolán nyerték a diplomájukat. ez talán magyarázat arra is hogy nagyon más "fizikát" (urambocsá') számol a játék alacsony és magas framerate-nél....

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#660) PuMbA válasza Gomez86 (#658) üzenetére


PuMbA
titán

A CPU 20% annyira nem számít, mert a játék teljesen igénytelen a CPU-ra. Tesztekben látszik, hogy ugyanannyi fps-ed van egy 2 magos 4 szálas Intel Pentium-mal, mint egy 6 magos 12 szálas Ryzen-nel. A kérdés, hogy a háttértáradat és a memóriát mennyire terheli töltés közben? Játék közben meg csak a GPU számít.

(#659) d4Y.187: Nálam teljes erővel megy az RX460, de mondjuk a konzolokban is AMD GPU van GCN architektúrával, szóval valószínűleg ezért. A legtöbben a hivatalos Steam fórumokon is NVIDIA-val panaszkodtak GTX1080 és hasonlókkal.

"ez talán magyarázat arra is hogy nagyon más "fizikát" (urambocsá') számol a játék alacsony és magas framerate-nél...."

Ezt nem hiszem. Már próbálták jelenteni a hivatalos fórumokon, hogy alacsony fps-en lassabban számolja az időt a játék, de kiderült, hogy nem. Minden ok. Másrészt ahogy írtam, CPU igénytelen a játék, ahogy az 1 is az volt.

[ Szerkesztve ]

(#661) d4Y.187 válasza PuMbA (#660) üzenetére


d4Y.187
tag

nem néztem hogy számolja az időt :) ...némi tapasztalatom azért van a dologban :D de ha nem hiszed, nem hiszed. nyilván számokkal bizonyítani nem tudom, nincs telemetria log. továbbá eleve értelmetlen diskurzus lenne, ez csak egy tütüs játék. :DDD

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#662) PuMbA válasza d4Y.187 (#661) üzenetére


PuMbA
titán

"nyilván számokkal bizonyítani nem tudom, nincs telemetria log."

Van, PC-n be lehet kapcsolni, konzolokon nem :) Jöjjenek a számok.

[ Szerkesztve ]

(#663) d4Y.187 válasza PuMbA (#662) üzenetére


d4Y.187
tag

azzal hogy az inputokat, meg a csúszás hangjainak a lejátszását mutatja, ugye érted hogy miért nem vagyok kisegítve? :D

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#664) PuMbA válasza d4Y.187 (#663) üzenetére


PuMbA
titán

Akkor ha leveszed a grafikát, hogy legyen 100fps-ed és egy adott pályaszakaszon egy ugratón átugratsz 100km/h-val, majd pedig ugyanezt megcsinálod 20fps-sel és Replay módban külső nézeti kamera képet felveszed, össze lehet hasonlítani nem? :)

Gondolom nem neked jutott eszedbe már ez eddig, hanem csomó hardcore szimulátorosnak, akik olyan bugokat tesznek fel a játék topikjába van, hogy az autó hátulján egy kis darab nem úgy néz ki, mint a valóságban.

[ Szerkesztve ]

(#665) PuMbA válasza PuMbA (#664) üzenetére


PuMbA
titán

Egyébként mindegy, mert 20fps-sel a játék játszhatatlan, tehát mindenki minimum 60fps-sel tolja a reakció idő miatt, aki jó időket akar.

[ Szerkesztve ]

(#666) d4Y.187 válasza PuMbA (#664) üzenetére


d4Y.187
tag

ezt határozott nemnek veszem :U
ha kockánként nézzük a megjelenített képet, 100 frame miért ne lenne különböző, mint 20 frame? hatalmas hardcore szimes lehet, aki ilyen vagy ehhez hasonló marhaságokra vetemedik.
ezután pedig mutass egy szimet, ahol a számolt fizika ilyen szintű összhangban van a vizuálisan ábrázolt történésekkel.
amíg nincs i2 plugin, vagy hasonló mennyiségű adat, kérlek ne is fárasszuk egymást ilyenekkel. :N

egyébként nincs azzal gond hogy szereted ezt a játékot, én is szívesen előveszem. szórakozásnak teljesen megfelel. de miért akarod elhitetni velem, hogy ez igazából nem kacsa, mikor hápog? :D

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#667) PuMbA válasza d4Y.187 (#666) üzenetére


PuMbA
titán

Értem, csak ez mekkora különbséget okozhat? Gondolom, nem sokat, tehát aki nem full hardcore szimulátoros annak valószínűleg mindegy, hogy 2mp-cel kevesebbet megy 200fps-sel, mikor egyet hibázik és 12mp hátrányban van :)

"ha kockánként nézzük a megjelenített képet, 100 frame miért ne lenne különböző, mint 20 frame?"

Egyébként arra gondoltam, hogy ha máshogy számolja a fizikát, akkor nem távolabbra vagy közelebbre kell érkezned landolásnál az autóval a két esetben az egyiknél? Tehát az autó leérkezési pontját kell összehasonlítanod, nem a képkockákat.

[ Szerkesztve ]

(#668) Gomez86 válasza PuMbA (#660) üzenetére


Gomez86
őstag

Akkor pályabetöltésnél mi dolgozik ha nem a CPU a RAM és az SSD?

Nem arra írtam a 20% hogy miközben megyek annyi mert az tudom hogy indiferens.

Amúgy egyet kell hogy értsek hogy nem PC-re van ez írva. Ha arra lenne akkor már amikor készülök arra hogy betöltsek egy 9 stage-et magába foglaló event-et akkor az első töltőképernyőn betenné az összes pályát a RAM-ba. Vagy annyit amennyi hirtelen belefér (nyilván annak függvénye hogy mennyi hely van). Aztán a szervízelés közben pl betöltené a következő chunk-ot. Csak mivel a konzolokon ezek a dolgok sokkal limitáltabbak, így ez gondolom nem volt opció.

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#669) PuMbA válasza Gomez86 (#668) üzenetére


PuMbA
titán

"Ha arra lenne akkor már amikor készülök arra hogy betöltsek egy 9 stage-et magába foglaló event-et akkor az első töltőképernyőn betenné az összes pályát a RAM-ba. Vagy annyit amennyi hirtelen belefér (nyilván annak függvénye hogy mennyi hely van)"

Sajnos ennek nincs értelme. Nekem is, mint programozóként az a feladatom, hogy a lehető legkevesebb erőforrást használjam és sosem csinálunk felesleges dolgokat. Minek töltse be a 9 pályát, ha sokan csak 2-t mennek és utána kilépnek? Én is szoktam gyors játékokat nyomni. Tehát, mert valaki végigjátszik 9 pályát még nem lassíthatod le azt, aki csak 2 pályát akar lejátszani. Kilépés után ráadásul a memóriából kiszorított programok lassabban fognak magukhoz térni.

"Akkor pályabetöltésnél mi dolgozik ha nem a CPU a RAM és az SSD?"

SSD és RAM és a video RAM. CPU alig.

[ Szerkesztve ]

(#670) snecy20


snecy20
veterán

i9 9900K mellett 1440p-n olyan 5-15% között van csak a CPU intenzivitás, Single Rally közben. Rallycrossnál egy kicsivel több.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#671) d4Y.187 válasza PuMbA (#667) üzenetére


d4Y.187
tag

annak valóban mindegy. :D a hasonszőrű hc arcok meg nem fognak hasznot termelni a cégnek... így maga az elvárás sem realisztikus részemről :)

nincsenek vizuális méréshez fix körülmények. egyrészt ember legyen a talpán aki kétszer 100.0kph-val mikronra pontosan ugyanonnan ugrat, másrészt time attackban is az idő múlásával és a próbálkozások számával együtt némileg változik a pálya minősége.. harmadrészt pedig a replay-ben már kevesebb és fix adat áll rendelkezésre, valós idejű számítások ott már ha jól sejtem nincsenek.
konkrét számok kellenének, az autó tömege, rugók/csillapítás terhelései, mozgási sebességei és potenciálja, lengőkarok-alváz hajlásai, gumik rugózási/csillapítási értékei, vagy legalább ezeknek egy része. ebben az esetben adott szituációtól függetlenül is ki lehetne számolni a legkisebb fps szülte különbségeket is.

egyébként érdemes azt is megjegyezni hogy bármilyen szoftverben ahol ennyi változóval kell valós időben számolni, némi előnyben van akinél kisebb az input lag - már ha csak arra gondolunk hogy ami előbb megtörténik, arra előbb reagálunk....csak nem ennyire észrevehetően.

de lényeg a lényeg: a játékosok 99%-ának ez nem fontos, a maradék meg vagy lenyeli a keserű pirulát, vagy marad a hc címeknél. :)

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#672) PuMbA válasza snecy20 (#670) üzenetére


PuMbA
titán

Így van :) Tökéletesen fut nálam a játék a 15k-ért vett Pentium G4560-omon, ami 2 magos és 4 szálas. Az 1-ben is szerettem, hogy ilyen kicsi gépigényű.

(#671) d4Y.187:

Hát én nem tudom tényleg, a fejlesztőket kéne megkérdezni. Egy 2 magos / 2 szálas procin megy a játék ahogy láthatod 50-es minimum fps-sel. Ha én programoznék, akkor fix 50 vagy 60 fizikai számítást állítanék be a CPU-ra, hiszen amelyik processzoron elindul az tud is ennyit minimum. Az hogy a VGA ebből mennyit tol ki láthatóan az már mindegy.

[ Szerkesztve ]

(#673) PuMbA válasza PuMbA (#672) üzenetére


PuMbA
titán

Sőt, ahogy a mérésekből látszik és gondolkozok programozói fejjel, valószínűleg le is van fixálva a fizikai számítás, hiszen bármilyen processzorral szinte ugyanolyan gyorsan fut a játék :) Ha nem lenne lefixálva a számítás gyorsasága, akkor 100% processzor használatot okozna a játék minden processzoron.

[ Szerkesztve ]

(#674) d4Y.187 válasza PuMbA (#673) üzenetére


d4Y.187
tag

ebben az esetben pc-n sem készülhetne el 60-nál több kép másodpercenként, mindegy milyen konfigunk van :D illetve nem ilyen egyszerű a dolog, többek közt usb vezérlővel, északi híddal, déli híddal, gpu-val is kommunikálunk ugyebár. bizonyos válaszokat meg kell várni, mielőtt újra lefuthat egy adag számítás a procin.
a mai procik meg már nagyon sokkal többre képesek, mint a lapkakészlet többi része. ezért sincs egy játék sem manapság, amivel ennyire meg lehet küldeni a procit és ezért is szab limitet sokszor a inkább gpu áteresztőképessége a framerate-nek. :)

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#675) Gomez86 válasza PuMbA (#669) üzenetére


Gomez86
őstag

Ezzel a gondolkodásmóddal a chrome nem töltene be előre minden linket amikor egy honlapot megnyitsz. A windows nem tenné be a leggyakrabban indított alkalmazásaid egy részét a memóriába amikor elindítod, etc. Nagyon sok program dologzik előre hogy kevesebb legyen a töltési idő, nem rocket science és már újdonságnak sem mondanám. (ezt csinálja a telefonod is BTW, de ha programozó vagy nyilván nem tőlem tudod meg.) De ha a 9 stage bántja a szemed, nekem már az is elég lenne ha az eredméynlista kiírásánál már töltené legalább a következőt...

Nem kell kivennie semmit a memóriából a szabadon levő 10 gigába bátran tölthetne be bármit. (meg mindenkinek annyit amennyi szabadon van)

Nézd, nem kell védeni tőlem a játékot, mert egyrészt nem te csináltad, másrészt meg nagyon szeretem és játszom is vele pár naponta 1-2 órát. Szerintem eddig a legjobb rallys játék amivel játszottam (Richard Burns included).

Páran itt, és én csak arra próbálunk rámutatni hogy a PC optimalizálás nem volt a prioritási toplistán. Ahogy ez jellemzően van mostanában. Ettől még ez egy jó játék. És amúgy meg nagyon rendes tőled hogy próbálsz segíteni az emberek nyűgjén. :R

[ Szerkesztve ]

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#676) PuMbA válasza d4Y.187 (#674) üzenetére


PuMbA
titán

"ebben az esetben pc-n sem készülhetne el 60-nál több kép másodpercenként, mindegy milyen konfigunk van"

Nem is 60-ra, hanem 120-ra vagy 144-re van belőve :) A grafikonon jól látszik, hogy az a maximum. A lényeg viszont nem változik, le van korlátozva a CPU számítás, mert a magokra lebontott grafikonon látszik, hogy 1 szálat sem használ ki 100%-osan a játék, pedig 5 perc alatt csinálok neked olyan programot, ami 100%-ra kinyúvasztja a procid, mert nem használok fix időzítést.

[ Szerkesztve ]

(#677) PuMbA válasza Gomez86 (#675) üzenetére


PuMbA
titán

"Ezzel a gondolkodásmóddal a chrome nem töltene be előre minden linket amikor egy honlapot megnyitsz. A windows nem tenné be a leggyakrabban indított alkalmazásaid egy részét a memóriába amikor elindítod, etc. Nagyon sok program dologzik előre hogy kevesebb legyen a töltési idő, nem rocket science és már újdonságnak sem mondanám. (ezt csinálja a telefonod is BTW, de ha programozó vagy nyilván nem tőlem tudod meg.)"

Ezeket azért csinálják így, mert olyan dolgok, amik megjósolhatóak a felhasználói szokásodból és millió darabot eladnak a Windows-ból és az Android-os alkalmazásokból. Van mögötte nagyon sok fejlesztő és egy halom pénz. Egy kisebb projekt és jóval kevesebb emberi erőforrás esetén, mint a Dirt Rally 2.0, ezek a finomságok nincsenek. Erre időt elpocsékolni, mikor így is úgy adták ki a játékot, hogy volt benne számos nagyobb hiba? Egy projektvezető sem vállalja be. A programozás nem úgy működik, ahogy gondolod, hogy ez meg az is jó lenne, csináljunk meg mindent és szivárványokon ugrálunk. Én is szeretnék néhány plusz könnyítő és segítő dolgat beleírni egy programba, de ha nincs rá pénz és idő, akkor nincs. Ennyit fizetnek érte, fix idő van rá és nem tudod megcsinálni, mert kifutsz az időből.

[ Szerkesztve ]

(#678) d4Y.187 válasza PuMbA (#676) üzenetére


d4Y.187
tag

:W :))

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#679) PuMbA válasza d4Y.187 (#678) üzenetére


PuMbA
titán

:F Ha annyit nem tud a procid, akkor természetesen nem annyival fog menni és ezért lesz az a kicsi számítási eltérés, amit te mondasz, de lefelé. Nem láttam még 120-nál több fps-t a játékban. Hagyjuk egyébként, mert már nagyon off, de megoldható. Csak fogalmam sincs, hogy hogy gondolkoztak az ottani programozók, ők sokkal okosabbak. Sok autós játékot csináltak.

OFF VÉGE

[ Szerkesztve ]

(#680) PuMbA válasza PuMbA (#679) üzenetére


PuMbA
titán

Bocs, de ez lesz valójában az off vége, hátha valakit csak érdekel :D Ebben a topikban a csávó a Square Enix-nek dolgozik és a játékok fix 30 (lassabb játékok, például stratégia) vagy 60 (szimuláció, autós játékok) fizika frissítéssel dolgoznak, tehát a végső fps-nek nincs köze a fizikához, egyes esetekben nagyon ici-pici a különbség, sokkal kevesebb, mint 1 másodperc. Ha letöltünk egy mai ingyenes játékmotor legújabb verzióját, például a Unity-t ott is e kettő között lehet választani.

[ Szerkesztve ]

(#681) d4Y.187 válasza PuMbA (#680) üzenetére


d4Y.187
tag

ehhez viszont feltételeznünk kéne hogy a kód tökéletesen van megírva, és itt csúszik meg a dolog. :D
pölö több shooternél is framerate trükkökkel jumpbugokat vagy hasonló csínyeket lehetett kihasználni a fizikai motorok hiányosságai miatt.
rf2-nél 500hz-n jár a fizikai frissítés órajele. ez mondjuk pontos magyarázatot ad arra hogy miért eszi meg az erősebb gépeket akár több optimalizáló patch után is, holott még most is igengyenge grafikailag. pár ősrégi szimnél is 300hz vagy efölötti rate-ről tudok.
egyébként itt is köszi a cikkeket, érdekes témakörök! ha már így leoffoltuk a topikot, akár ide is bedobhatnád őket :)

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#682) PuMbA válasza d4Y.187 (#681) üzenetére


PuMbA
titán

Igazad van, olvastam, hogy a mai single player játékokban pl Elder Scrolls Skyrim-ben is meg több régi multi játékban pl Quake 3, Cod2 annál nagyobbat ugrasz, minél több fps-ed van. UT2003 pl nem, ott tudtak programozni :D Ezt azért vállalják be manapság is, mert single player játéknál a csalással nincs előnyöd, megspórolnak pénzt, mert nincs online része a játéknak. Autós és online játékoknál, mint a DR2.0 ilyet nem csinálnak már rég óta :) A Forza sorozatban, ami szintén árkád játék például 350Hz-zel dolgoznak, szóval valószínű, hogy a DR2.0-ban is már többel, mint 60, mert ezek a hozzászólások 2012-esek.

[ Szerkesztve ]

(#683) PuMbA


PuMbA
titán

Ma délben jön az 1.3-as verzió :)

[ Szerkesztve ]

(#684) LeventeV válasza PuMbA (#683) üzenetére


LeventeV
senior tag

:C végre
Tegnap direkt nem indítottam el, mert vasránap sikerült Tier1-ben végezni az Audival (már vagy ötödjére). Remélem most beadja a trófeát.

(#685) #78687232


#78687232
törölt tag

(#686) havri1 válasza #78687232 (#685) üzenetére


havri1
félisten

Én nem látok benne FFB javítást. Nem úgy volt, hogy ezzel érkezik végre?
1.4-ben.. :W

[ Szerkesztve ]

havri

(#687) PuMbA válasza havri1 (#686) üzenetére


PuMbA
titán

Nem, majd az 1.4-ben :)

(#688) Strezi válasza PuMbA (#682) üzenetére


Strezi
őstag

Kb. 8 éve 1000Hz a CM rally játékok gumi és auto dinamika szimulációs magja. E körül a merevtest fizika (ütközések a környezettel) megy 60Hz-zel.

Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

(#689) PuMbA válasza Strezi (#688) üzenetére


PuMbA
titán

Na akkor ennyi, kösz a tényleges választ :R Az biztos, hogy az fps függő fizika manapság már alig létezik és akkor is csak single player játékoknál. Régen volt ez jobban probléma, az 1990-es és 2000-res évek elején.

(690) snecy20: Teljesen jónak számít :)

[ Szerkesztve ]

(#690) snecy20 válasza Strezi (#688) üzenetére


snecy20
veterán

...és az mennyire számít rossznak manapság? :DD

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#691) d4Y.187 válasza snecy20 (#690) üzenetére


d4Y.187
tag

amíg 4 gumira 8db számítás jut, teljesen mindegy :D

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#692) PuMbA válasza d4Y.187 (#691) üzenetére


PuMbA
titán

Az azért jó, hogy nem kell egy Core i5 minimum processzornak, mint egy Assetto Corsa Competizione esetén :)

[ Szerkesztve ]

(#693) d4Y.187 válasza PuMbA (#692) üzenetére


d4Y.187
tag

őszintén szólva, teljes ac vonal kapcsán van némi szekunder szégyenérzetem, amiért azt is mint szimulátort reklámozzák. :D de valahol megértem őket hogy inkább pénzt akarnak keresni, mint egy szűk réteget kiszolgálni gyakorló eszközzel.. valszeg én is ezt tenném kunosék helyében. :B

.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

(#694) LeventeV válasza LeventeV (#684) üzenetére


LeventeV
senior tag

Bevált.
Patch után indítottam a játékot, meg is jött a trófea :)

(#695) snecy20


snecy20
veterán

Na, kellett egy pár hét mire rájöjjek, hogy a TAA-t OFF-olni kéne ahhoz, hogy ne legyen ilyen mosottas, homályos a kép. :)

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#696) PuMbA válasza snecy20 (#695) üzenetére


PuMbA
titán

:DDD Pedig írtuk is itt 2-3 hete, de ezek szerint épp akkor nem olvastad a topikot.

[ Szerkesztve ]

(#697) Gomez86


Gomez86
őstag

Na ha valaki másnak is van problémája a pálya betöltéssel, akkor találtam valami használhatót mert a törlés-újratelepités nem segített.

Codemasters Forum

A CPU a probléma (látszólag mégis kell a pályabetöltéshez :U ). Az első kommentelőnek nagyon hasonlo a setupja mint nekem, így nem tudom kiszűrni hogy melyik komponens a baj, de az i7-re gyanakszom, mert én azóta áttettem másik SDD-re, és azon is szar. Meg mások is próbálták azt.

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#698) Gomez86 válasza Gomez86 (#697) üzenetére


Gomez86
őstag

Sorry, a lényeget kihagytam. Amikor fut a játék akkor alt+tab -> task manager -> high priority.

vagy így kell indítani:

C:\Windows\System32\cmd.exe /c start "" /High "*Steamfolder_ahol_a_dirtvan*\steamapps\common\DiRT Rally 2.0\dirtrally2.exe"

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#699) fagy53 válasza Gomez86 (#698) üzenetére


fagy53
nagyúr

Még egy lényegest kihagytál, neked segített ?

(#700) Gomez86 válasza fagy53 (#699) üzenetére


Gomez86
őstag

Igen, jobb lett sokkal, de a korábban valaki által írt "az utolsó set info-t alig tudja elolvasni" még nincs meg. Ahhoz szerintem kellene hogy több szálat használjon

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DIRT Rally 2.0
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.