Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DIRT Rally 2.0

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:10:54

LOGOUT.hu

Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1951) 30z.Samu válasza sberci (#1950) üzenetére


30z.Samu
félisten

Jaja, én konzolra vettem meg, de elvileg ez nem befolyásol semmit, mert van benne crossplay. Legalábbis az eredményeknél felajánlotta hogy ne csak PS tulajokét listázza. Még nem vagyok bent Club-ban, regisztrációt sem csináltam még, azt is meg kell ejteni, mert később az Eventekhez fog kelleni. :D

Sic Parvis Magna

(#1952) Met válasza Gomez86 (#1947) üzenetére


Met
nagyúr

Akkor 4WD :DDD

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#1953) sberci


sberci
tag

Valaki aki mar ult ilyenben, vagy van infoja rola, arulja mar el, miert nem indul ez egyik auto sem, amig teljesen le nem veszem a labam a kuplungrol a rajtnal?
Olyan mintha egy nem letezo rajtautomatikat nyomnek meg, olyankor,hogy elinduljon.
Az egy dolog, hogy bosszant, de hogy most assettoban bebuktam a rajtot, mert hasonloan akartam ott is indulni, mehettem is buntibol a pit-es athajtasra, mert termeszetsen ott lehet csusztatni a kuplungot, aztan meglodultam.

(#1954) sberci


sberci
tag

ahh, sorry kicsit osszevissza irtam, mert elszakadt a kezifekem, a kormany gombjan nincs jo helyen, igy attettem ideiglenesen a kuplungra, az legalabb mindig keznel (labnal) van :)
Szoval a kerdes ugy hangzik helyesen, hogy miert csak 100%-osan kiengedett kezifeknel indul el az auto.

(#1955) sberci


sberci
tag

hatso kerekes iskola :)
na ilyet nem lehet a wrc8-ban....

https://youtu.be/n3pTTy7gFJo

(#1956) GalaHU válasza sberci (#1954) üzenetére


GalaHU
őstag

A komolyabb vasakban, mondjuk WRC2000-től felfelé a rajtprogramon múlik, valószínűleg a kézifék végálláskapcsolója indítja magát a rajtot.

De egy Historik autón szimplán Codi-s nonszensz, ott elrúgott kuplungra simán elrajtolsz...

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#1957) Gomez86 válasza DanielK (#1948) üzenetére


Gomez86
őstag

Welcome Back!
R5 that is... Este összerakom.

sberci: crossplatformon van mindkettő! van itt is a fórumban több kolléga aki Xboxról és PS-ről van.

Met: tudod hogy értettem na! :DDD

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#1958) Met válasza Gomez86 (#1957) üzenetére


Met
nagyúr

:DDD
Mivel nem mentünk még?

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#1959) Gomez86 válasza Met (#1958) üzenetére


Gomez86
őstag

Tuti hogy nincs olyan. Mgé a legcsírább géposztályokat is kipróbáltuk már :)

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#1960) ndlx válasza GalaHU (#1956) üzenetére


ndlx
aktív tag

A kuplungja a kézifék, tehát kézifékre rajtol, mint mindenki más :)

(#1961) Met válasza Gomez86 (#1959) üzenetére


Met
nagyúr

Nem tudom, olyan jókat szoktál választani (kivéve amikor hátsókerekes :DDD )

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#1962) Gomez86 válasza Met (#1961) üzenetére


Gomez86
őstag

Én az S2000-et szeretem de az DLC-s, szóval R5 lesz :)

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#1963) sberci válasza ndlx (#1960) üzenetére


sberci
tag

na de jol ertette Gala mit akartam kerdezni, szoval az osszes auto olyan, mintha rajtautomatika (ha egyaltalan igy mukodik) lenne benne es amig nincs 100%-osan kiengedve a kezifek, meg sem moccan, semekkora gazra.
Na most hirtelen mar nem si tudom mi a helyzet, ha kuplunggal jatszik az ember, azert erre elegge erzeketlen az egesz jatek...

(#1964) fagy53 válasza sberci (#1955) üzenetére


fagy53
nagyúr

Miért ne lehetne? :F
Pontosan úgy lehet, mint itt...csak a kormányt kell rendesen belőni. Egy L Stratos éppen olyan izgága, mint a DR2 autója és mindkét játékban részben a setup-al, részben jól összehangolt gáz-kormány technikával megeszik reggelire az elsőkerekeseket az RWD-k.

A kéziféket meg 100% ban ki kell engedni akárcsak a valóságban.

[ Szerkesztve ]

(#1965) sberci válasza fagy53 (#1964) üzenetére


sberci
tag

Nekem messze nem ez a tapasztalatom vele, marmint a wrc8-cal, de akkor vegre van a jelek szerint egy elegedett vasarlo is:) (na es pont a ket lanciat neztem epp ossze tobbek kozott)

Marmint melyik valosagban, milyen kezifekkel? :) Egy sima bovdenes auto elindul mar, ha nem fogja annyira a hatso feket a tarcsa, mint amennyire akarna menni az auto, legalabbis az enyem igy mukodott anno, gondolom a fele rally kocsinal sincs maskepp.
Hiszen a regi szepidokben, pont igy tanitottak a kezifekes indulast is emelkedonel.(marmint megtalalni azt a pontot, ahol meg fog a kezifek, de mar menne elore az auto, vagyis nem gurulsz hatra kicsit sem. Bar ez a te verzodnal is kivitelezheto, de eskuszom kimegyek a garazsba es kiprobalom, hoyg ez mar a korral jar e nalam :)
Vagy masra gondolsz?

[ Szerkesztve ]

(#1966) Met válasza Gomez86 (#1962) üzenetére


Met
nagyúr

Majd raksz be képet mik lesznek?

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#1967) ndlx válasza sberci (#1965) üzenetére


ndlx
aktív tag

Esküszöm rápróbálok néha a WRC8-ra, ha már suta módon megvettem (fiatal voltam, kellett a pénz), de annyiszor is hagyom abba.
Vannak jó részei, pl monte carlo kifejezetten tetszik, illetve az aszfalt érzés jó benne, még kicsit jobb is mint DR-ben, de nekem a murván csúszkálás a fő irány, és ott a fizika fura kiszámíthatatlan módon működik.
Ami nem is lenne baj, minden megszokható és megtanulható, a fő probléma inkább az, hogy egyszerűen csak nem élvezetes.

(#1968) n3m3r3 válasza Gomez86 (#1947) üzenetére


n3m3r3
tag

R5 tökéletes.

(#1950) sberci
Sínautó :) Még a Spanyolt se nevezném sínnek, igencsak jó setup kell ahhoz is hogy az legyen. Jól nyomod amúgy a futamokat, Te is kikapcsolt stability, traction-nal csapatod?

(#1969) fagy53 válasza sberci (#1965) üzenetére


fagy53
nagyúr

Én arra gondolok, hogy ahol nincs kuplung ott valóban lehet analóg /bowdenes/ fékkel egy versenystartnál kipörgésgátlóst játszani, bár ezt a gázpedállal is meg lehet tenni ha a kézifék, mint nálam, digitális / igen-nem/. :D
Nem kell lemenni a garázsba a valós autók kézifékét úgy kell használni ahogy leírtad, a hátsó tárcsások különösen alkalmasak finom csúsztatásra...
A WRC 8 fizikája pedig nem rossz, inkább a széria image eléggé visszavágja a vásárlásokat.
4 játék fut nálam most DR1, DR2, WRC 8, RBR, és a vezethetőség szempontjából a sorrend RBR, DR1, DR2 - WRC 8, láthatóan a harmadik hely megosztva. Nagyon fontos a helyes kormány elford szög beállítása, a WRC 8 nagyon kihegyezetten 410-425° és az RBR is hasonló beállítással működik. A WRC 8 ettől eltérő beállítása nekem élvezhetetlen, játszhatatlan, így viszont ideális.

(#1970) sberci válasza fagy53 (#1969) üzenetére


sberci
tag

Mar par eve fix 540-el jatszok, mert van amikor 5 percenkent mas autoval megyek (foleg assetto) es az izomreflex-et megsem lehet egyik pillanatrol a masikra megvaltoztatni. Igy az osszes rallysban is ennyivel megyek. a wrc8-ban amikor kijott keptelen voltam beallitani a kormanyt, linearis sem akart lenni, egyszoval borzaszto volt.
Amugy pont jo, hogy emlitette ndlx az aszfaltot, mar a wr7-ben is elvezetesebb volt menni aszfalton joval mint a dirt 1-ben. Biztos ezt a hullamot ultek meg a fiuk az uj reszben, mert most meg ugy mukodnek az autok murvan, mintha aszfalton mennenek, szerintem tovabbra is egyszeruen szar. De mig pl egy dirt2, vagy az egy, azert nagy kulonbseg nincs elegge rbr kompatibilis ertsd, jatszol dirt-tel elinditod az rbr-t, 5 perc es mar hibatlanul csapatod, na ez total nincs meg a wrc 8 eseteben szamomra, vagyis vagy a wrc8 a kiraly es az osszes tobbi szar, vagy forditva :)

Amugy en egymagam elegge hangoztattam milyen jo lett a wrc 6 vagy melyik is kerult az uj emberkek kezebe, de gyakorlatilag azon a szinten maradtak kulcsinre mindenkepp, belul valtozott, de total nincs olyan erzesem, hogy autot vezetnek mar. Na mindegy, ez is csak egy jatek mint a tobbi.

UI: na ugy otodjere majd adok egy utolso utana eselyt ennek a wrc-nek jobb pillanatomban 420-as kormanyszoggel, de pont par napja probaltam es igazai csalodas volt megint.

@ n3m3r3 : a tobbi kategoriahoz kepest sinauto, tenyleg mintha egy magnes szivna az utra, nem pattog mint egy kecske es reagal mindenre egybol. Az eletben is allitolag igazi kezesbaranyok, szoval ilyen is kell. Mondjuk eleg gyorsak ami megkoveteli a jobb palyaismeretet, de ennyi :) egy hatsokerekes , netan egy group b utan, olyan, mintha matchboxot tologatnal :) nem hasznalok segitseget, (ami szeirntem nem is segit amugy) max az automata ablaktorlot :)

(#1971) sberci válasza Gomez86 (#1957) üzenetére


sberci
tag

csak azert kerdeztem, mert mig pl jatekon belul egy sima time trialnal lehet kapcsolagatni kinek az idejet mutassa (steam, vagy mindenkiet ugye) addig ennel a nyamvadt klubnal, legalabbis a webes feluleten nem engedi. Ami kulon vicc a webes feluleten meg engedi szurni, segitsegekre (amit multkor irtam, nem jol mukodik) meg kormanyra vagy kontrollerre, azt meg jatekon belul nem engedi. Szoval most a klubnal nem tudom megnezni van e konzolos ido vagy sem.

(#1972) SirRasor


SirRasor
őstag

Érdekes, csak gondoltam megosztom:
H2-ben tanulok éppen és néha el-el pártolok az Opel Kadettől. Nézem, melyik autóval milyen időt futok vagy mennyire más kezelni és beleakadtam a Fiat 131-be. Valahogyan annyira intuitív ezzel menni, hogy a szerintem egész jó opeles időmre is ráraktam még 5 mp-et már az első 2 próbálkozás végén.
Azt hittem, hogy az egyes kategóriákban nincs olyan nagy eltérés az oda besorsolt kocsik között, de ez mondhatni ég és föld :U
A nap végére ~15 másodperccel futottam jobb időt a legelsőhöz képest :DDD

Make Love not war!

(#1973) 30z.Samu válasza SirRasor (#1972) üzenetére


30z.Samu
félisten

Én is folyamatosan feszegetem az autó határait, na meg sajátomét persze. :D

Sic Parvis Magna

(#1974) ndlx válasza SirRasor (#1972) üzenetére


ndlx
aktív tag

Ha már H2, akkor Ford Escort MK2. Tégy egy próbát :D

(#1975) GalaHU válasza SirRasor (#1972) üzenetére


GalaHU
őstag

És akkor vedd hozzá, hogy a 131-es kategóriáján belül (itt) a leggyengébb! :)

De a lóerő nem minden, sokkal többet számít a vezethetőség! Ha az ideális autót keresed akkor nézd meg a szakasz világranglistáját, az első 10-ben általában abból a típusból van a legtöbb ami a leggyorsabb. A többivel az ufók mennek... :)

Amúgy nagy bánatomra még egyetlen játékban sem lehetett jobb és balkormányos változatokból választani, mégha az adott típusból volt is. Pl. Az MK2-es Escortot imádnám, de sajna rossz oldalon ülök... :(

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#1976) sberci válasza GalaHU (#1975) üzenetére


sberci
tag

Ha mar felhivtak ra a figyelmem, eladod a kormanyod, mire csereled es miert?
HA a dirt rally miatt, maris topikba vag a tema :)

(#1977) GalaHU válasza sberci (#1976) üzenetére


GalaHU
őstag

Nem az aktuálisan használt kormányomat adom el, hanem a gyűjteményem egyik duplikált darabját. Ez a nagyobbik része a kollekciónak:



Dirt-özni megmarad a Fanatec DD...

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#1978) 30z.Samu válasza GalaHU (#1977) üzenetére


30z.Samu
félisten

Aqvaf..ba! :Y

Sic Parvis Magna

(#1979) SirRasor válasza ndlx (#1974) üzenetére


SirRasor
őstag

Jobbkormányosaktól kiráz a hideg :B

GalaHU thx a tippet, nézek egy toplistát!

Make Love not war!

(#1980) n3m3r3 válasza SirRasor (#1979) üzenetére


n3m3r3
tag

Nem olyan gáz a jobb oldal, nincs szembeforgalom itt sem . Ebben a szituban a jobb oldalt tudod szűkebbre venni... néha nagyon is. ;]

(#1981) ndlx válasza SirRasor (#1979) üzenetére


ndlx
aktív tag

Kevés annál brutálisabb autó van a játékban, ha azzal tudsz vezetni, mindennel.

(#1982) sberci válasza GalaHU (#1977) üzenetére


sberci
tag

vauu, nem is tudtam idaig, hogy letezik kormany fétis :) szep gyujtemeny, latszik nem ma kezdted.
Bar hasznalhatosag, minoseg szempontjabol az egyik legjobb darabodat adod el :)

Nekem ennyi "egyforma" dolgom egyszerre max a tesomtol orokolt sorozdoboz gyujtemeny volt eletemben :)

(#1983) Sub-ZeRo válasza GalaHU (#1977) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Jó kis driving force ps-hez és pc-hez! Ezen tanultam meg Colin 2-be rallyzni! :B
nyári szünet végére mindenhol vertem a gépet a legnehezebb fokozaton!
Régi szép idők! :R

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#1984) Gomez86


Gomez86
őstag

Kész a PH2 bajnokság!

Mehet az R5 autókázás!

LOCATIONDURATION1 - NEW ENGLAND6 Stages -7 Days2 - CATAMARCA PROVINCE6 Stages -7 Days3 - RIBADELLES6 Stages -7 Days4 - MONARO6 Stages -7 Days5 - HAWKES BAY6 Stages -2 Days6 - ŁĘCZNA COUNTY6 Stages -7 DaysCHAMPIONSHIP ENDS ON DECEMBER 20TH @ 21:30

SZERK: a 2 napot hawkes bay-en javítottam

[ Szerkesztve ]

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#1985) DanielK válasza Gomez86 (#1984) üzenetére


DanielK
addikt

Gyorsan meg is vettem a season 3-4-t. Bàrmi is lesz, tudjak menni.
Köszi!
Holnap vagy pénteken tudok is menni majd akkor az elsőn

(#1986) PuMbA válasza Gomez86 (#1984) üzenetére


PuMbA
titán

Csak R5 az összesen?

[ Szerkesztve ]

(#1987) GalaHU válasza sberci (#1982) üzenetére


GalaHU
őstag

Nyugi maradt belőle egy szinte zsír új példány, ráadásul a régi zölddobozos...

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#1988) sberci válasza GalaHU (#1987) üzenetére


sberci
tag

Hat annyira nem kovetem a fanatec vonalat, hogy tudjam mit jelent a zold dobozos? ujabb revizio? 2.5-os talan?
De az erdekesebb, hogy mivel mesz? Gondolom nem cserelgeted oket naponta :)

(#1989) Gomez86 válasza PuMbA (#1986) üzenetére


Gomez86
őstag

igen!

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#1990) GalaHU válasza sberci (#1988) üzenetére


GalaHU
őstag

Opsz, kicsit zavart érzek az erőben... :) A "zölddobozos" kifejezés az a Logitec DFGT-re vonatkozik, ennek plusz példánya távozik a retro-kormánmygyűjteményemből ami kb a PS2-PS3 éra határáig tart. (Nyilván, mivel az aktuális modellek felhalmozásához egy fejlődő afrikai ország GDP-je is kevés lenne)

A rendszeres játékhoz most Fana Podium Racing Wheel F1-et használok, igaz az F1 rim helyett egy XO HUB van felrakva, rajta egy rendes MOMO versenykormánnyal. Korábban Fana V2-es Base-t használtam, az is eladósorba került, valószínűleg erre gondoltál...

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#1991) sberci válasza GalaHU (#1990) üzenetére


sberci
tag

Igen a v2-rol szolt az egesz mondokam :)
De mivel a hirdetesben azt irod, alacsony eron hasznaltad (hany szazalekon is?) igy a dd-s kormany sem az ero miatt kellett. Azon felul, hogy kitepii a kezedbol ha akarod, netan gyorsabban is forog, precizitas atadott ero sokfelesege szempontjabol erzel kulonbseget?
Ha igen eg es fold kulonbseget, vagy csak eppenhogy?

[ Szerkesztve ]

(#1992) ndlx válasza sberci (#1991) üzenetére


ndlx
aktív tag

@GalaHU
Ez engem is érdekel, mi a tapasztalat a másik után.
És lehet hosszan írni, nem feltétlen kell három szóban összefoglalni :)

(#1993) GalaHU válasza sberci (#1991) üzenetére


GalaHU
őstag

A kormányos topikban már tárgyaltuk a témát anno...

Én nagy kritikusa vagyok a feltekert FFB-nek, mert teljesen szembemegy a sport/versenyautózás fejlődési irányával. Soha sehol sem cél hogy nehezen lehessen tekerni a kormányt, hogy "birkózni" kelljen vele a kanyarokban. Nyilván kell egy egészséges visszajelző erő, de minden ami fölötte van az felesleges önszívatás.

Különösen igaz ez a rallye-autókra, ahol nagyon gyorsan és adott esetben váratlanul kell kopptól-koppig tekerni, ott kifejezett hátrány a nehéz kormány. Ha elpukkan a szervó, akkor az adott esetben a verseny végét is jelenti. :( A mai modern slick-ek melegen úgy fognak mint a zöld festék, szervó nélkül már egy 15-ös kereket is (mondjuk egy Ladán) is emberes tekergetni. Nem véletlen, hogy mióta itthon megjelent a P-csoport (eltérhetsz a Homlóglaptól) elsők között a szervósítást léptük meg a sporttársakkal. (Én már nem is mennék szervó nélküli kocsival).

De rátérve a DD-re. Ez is olyan mint az összes többi versenyfejlesztés: a minőség és/vagy teljesítmény növeléséhez egy határ után már nagyságrendekkel többet kell költened. Nyilván jobb a Base, de hogy megéri-e, azt már a felhasználónak kell eldöntenie.

Nekem simán bírja a XO-Hub-omat a MOMO kormánnyal tekergetni (nem csoda), sokkal közvetlenebb visszajelzést ad vezetés közben és valahogy az egész simábbnak tűnik. Rumlisabb helyzetnél valahogy könnyebb összeszedni, és -erről sose tudjuk meg hogy placebo vagy sem- de mind az AC-ben, mind pedig a Dirt-ben gyorsultam vele. De konkrét mp-et ne kérjetek, de tény, hogy minden rekordomon javítottam...

Nekem fontos volt, hogy mindhárom platformot lefedjem, úgyhogy a teljes piacon egyetlen alternatívája volt (Fana CSL Elite) de az hiába járt nálam, érezhetően tompább volt mint a CW2.

Összefoglalva, minden tekintetben egy picivel jobb, és tágabb felhasználási lehetőséget ad.

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#1994) ndlx válasza PuMbA (#1986) üzenetére


ndlx
aktív tag

Ma még tart az első klubban a H3 RWD.

(#1995) DanielK


DanielK
addikt

Előjött a rally szépsége...
Az első szakaszt elfinomkodtam, így a másodikon nyomtam neki. Nem is ment rosszul, míg...
Nem láttam meg egy követ, megdobott, a lámpák szarrá törtek, az autó megforgott és defektet is kaptam. Végig lámpák nélkül mentem végig, az erdőben szart se láttam.
Na mindegy, az autót megcsináltatom, mégha bünti is jár érte és végig megyek azért is...

Ja hogy csak a 3. után lesz szerviz... Áá :O :Y :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1996) sberci válasza GalaHU (#1993) üzenetére


sberci
tag

Ezzel en is igy vagyok sose ertettem a tuloldalt. plane a sok "gyenge" kormannyal, ami mar egy sima kanyar bevetelenel a max erejehez kozel ellentarty es sem erosebben nem tudja tartani ha kell, sem finoman nem tudja visszaadni amit nem art ha erez az ember. Na persze ez a palyaversenyes jatekoknal igaz. A dirtnel meg az igaz, plane egy finn szakaszon, vagy a kezedbe veszed a kontrollert, vagy kikapcsolod az ffb-t, es elobb utobb gyorsabb leszel, mint kormannyal, mert a sok ugrato azert kitepi az ember kezebol a kormanyt, palne egy konnyu pattogos autonal, ossze sem tudod szedni olyan hirtelen, ugy rangat. Persze oda az elmeny faktor, de hat a dirtnel kb tokmindegy mert 90%-ban csak elmenyt ad az ffb, semmi mast murvan.
Sajat tapasztalatom az, hogy jobb kormannyal valoban lehet biztosabb az ember, netan palyaverenyen ezert gyorsabb, vagy konstansabb, de hat dunat lehet rekeszteni azokkal akik 5 forintos kormannyal mindenkit szarra vernek, szoval a tehetseget azert nem lehet kezpenze valtani :) Mondjuk egy szint felett (kormany), jobban jar az ember mar egy loadcelles pedallal, felteve, ha hasznal olyan autokat, ahol kell is. De ez megint csak palyaverseny, dirtnel megint a tokmindegy kategoria, beletapasol neha aztan ennyi., kb digitalis fek is megteszi :) Persze megint csak murvarol beszelek.

CSL Elite az uj 1.1-es jart nalad aminek a belseje kb megegyezik a cw-vel?
"The servo motor, electronics, and power supply come straight from the ClubSport Wheel Base V2.5."

ui: ma jott egy 1.2 GIB patch, nana hogy letolttetik az afrikai rallycrosst, mindenkivel, aki meg sem vette azzal is. Szerencsere lehet ezt is torolni egybol..

[ Szerkesztve ]

(#1997) sberci válasza Gomez86 (#1984) üzenetére


sberci
tag

Itt nem arrol volt szo, hogy kevesbe szivatos? Egyol harom teljes hosszusagu szakasszal kezdeni a kozepen tok sotetben, a nem szivatos kateogiraba nem fer bele szerintem :)

(#1998) GalaHU válasza DanielK (#1995) üzenetére


GalaHU
őstag

Amíg mentem a bajnokságban úgy tűnt hogy a sötét pályák fájdalmasan túlreprezentáltak a valósághoz képest. Az meg szintén ritka mint a fehér holló, hogy egy szakaszon belül (szervízparktól-szervízparkig) 3 gyorsasági esetében csak a középső menjen sötétben.

Nem értem minek szívatjátok magatokat... :)

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#1999) DanielK válasza GalaHU (#1998) üzenetére


DanielK
addikt

Ez így van, azért is hittem hogy szerviz jön.
Amúgy sem szeretem ezt az amerikai pályát.

(#2000) Zoolee1976


Zoolee1976
aktív tag

Gyerekek a Beaver Creek Trail Reversén 6.17?A ma délelőtti program az volt,megnéztem hol lehet "vágni" meg beállítottam a Space Strat a feladathoz és hatodikra mentem egy 6.38 at.Repültem és kinyomtam a "szemét",kirúgtam az alját és lábbal is rásegítettem!Tehetségtelen vagyok ehhez,de lagalább színvonalas a bajnokság mert mennek itt WR közeli időket csak úgy! :)

Zoolee

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DIRT Rally 2.0
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.