no offense, csak azért írtam, mert sokszor azt látom, hogy fordítva van üzemeltetve az a bizonyos lovacska és sok boltnál, cégnél, szolgáltatónál az a kialakult mentalitás, hogy a vendég/vásárló/előfizetö van a cégért, nem fordítva és ezt sokszor viszontlátom a köztudatban.
Digivel eddig még mindig sikerült megoldásra jutni
de pl. tesóméknál Lrt-com van, velük fél évig vitáztunk, mire kicseréltek egy 5e forintos Thomson kábelmodemet.
Mert ők mindig úg látták, hogy van net nálunk, csak éppen 1x nem jöttek volna ki megnézni, hogy tényleg nincs a modem után vonal.
Persze sajátot sem lehetett venni, mert eszközazonosítós.
A cserekor a szerelő magától mondta, hogy szériahibás és nem is érti miért erőltetik még mindig.
2 hónapig alig volt internet, több mint 10x lett bejelentve, mire megcsinálták, miután írtunk levelet a vezetőségnek és a fogyasztóvédelemnek.
Ezek után nagy kegyesen jóváírtak fél havi díjat.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs