Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#152551) Salex1 válasza lappy (#152550) üzenetére


Salex1
senior tag

Nem, a Budai-n 50-es korlát van.

(#152552) Salex1


Salex1
senior tag

Egy ilyen MESH-nél a dobozok egymással hogy kommunikálnak? Néztem róla videót, de ott vezeték nélkülinek látszik. Namost nálunk a WIFI jel nem megy át a födémen így az emeleten használhatatlan. Ha ez is WIFI-n kommunikál, akkor hogy lesz neki erősebb jele?
Gondolom kábelen is össze lehet kötni... na úgy már jó lenne.

(#152553) Aryes válasza Salex1 (#152552) üzenetére


Aryes
nagyúr

Inkább vegyél egy másik rendes routert és kösd össze madzaggal a mostanival. :K

(#152554) SOAD19 válasza Salex1 (#152543) üzenetére


SOAD19
addikt

Ma 3-kor beugrottam a Kálvin térre. Kb. 20 perc alatt végeztem is cakk-pakk (fotó készítés, ujjlenyomatok levételei), de lehet még annyi se volt. Úgyhogy nem sok értelmét látom az időpontfoglalásnak.

(#152555) elfelejtette válasza Salex1 (#152551) üzenetére


elfelejtette
veterán

A Vámospércsi úttól a Huszár Gál utcáig 30-as korlátozás van, és pont a Huszár Gál sarokra is rakni akarnak trafi boxot.

"Nagyon jó dolog fontosnak lenni, de még fontosabb dolog jónak lenni."

(#152556) Dan-szan válasza SOAD19 (#152554) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Na erről beszéltem,időponttal sem végeztél volna hamarabb csak jó pár nappal később.

lappy : a Szabó Kálmánnál igazán tehetnének egy kiegészítő táblát, hogy csak iskola időben legyen érvényes a 30-s korlátozás, előtte-utána- éjszaka tök értelmetlen.

[ Szerkesztve ]

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#152557) Papaj x


Papaj x
tag

Eladó!

Topic 10% kedvezmény.

"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”

(#152558) schulc99


schulc99
tag

LG 27MK400H-B Full HD 75 Hz-es monitor eladó [link]

Érdeklődni privátban lehet.

Sokaknak fáj az intelligencia. Akinek ilyen fájdalma van az kerüljön, ha kérhetem. (A 99 NE tévesszen meg, nem a születési évem!)

(#152559) Cs1csó válasza SOAD19 (#152554) üzenetére


Cs1csó
félisten

Ennek örülök!
Az időpont olyannak kellhet akinek mondjuk a napjában van egy kis "időablak" ami mondjuk fix: pl. ebédszünet, vagy munkaidő eleje/vége előtt-után egy kis idő pl. fél óra de el akarja érni a buszt, vonatot stb. és nem ér rá akár 1 órát várni vagy az ügyfélszolgálat nyitására odamenni.
Egy délután 2-ig tartó műszak után mondjuk oda tud érni valaki fél 3-ra neki jó.

(#152560) S-eye


S-eye
senior tag

Gree klíma évi 2x -i garanciális karbantartásához mennyi a korrekt munkadíj? 2 x 15000 Forintot kicsit soknak érzem. Nálatok mennyiért csinálja a klímás?

(#152561) Cs1csó válasza S-eye (#152560) üzenetére


Cs1csó
félisten

Csak tipp de szerintem okés: a kiszállás - hiszen helyben kell takarítani, a szakértelem, a használt eszközök, szerek sajnos ennyi.
Más cégtől is lehet árajánlatot kérni. Esetleg ha az a cég aki szerelte előfordulhat, hogy kicsit "vastagabban" fog a ceruzájuk mondjuk 30%-al.

(#152562) robag93


robag93
aktív tag

Aki mostanában szervezett esküvőt: hol-merre-mennyi? :R

(#152563) Csöves válasza S-eye (#152560) üzenetére


Csöves
senior tag

Miért kell 2x?

Aquila non captat muscas.

(#152564) bul07 válasza Csöves (#152563) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha fűtés is arról megy akkor ajánlott 2x

Na meg vissza is élhetnek ezzel, mert a garancia miatt úgyis megcsináltatják így akkor meg már miért ne 2x évente

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#152565) SOAD19


SOAD19
addikt

Esetleg nem küldött valaki vissza csomagot zalandonak, amit az egyik gls csomagponton adott fel?
Ha igen, akkor hol sikerült? Tegnap 2 helyen is, csak akkor adhattam volna fel, ha kifizetem a szállítási díjat, holott ingyenes a visszaküldés, ami a csomagra ragasztott matricán is olvasható. Tegnap a zalandoval is chateltem, és mondta a leányzó, hogy márpedig át kellett volna venniük a csomagot, és hogy tájékoztatják a gls-t a problémáról, hogy tudassa a vége leszerződött csomagpontokkal, hogy mi a szitu.

(#152566) Csöves válasza bul07 (#152564) üzenetére


Csöves
senior tag

Azt kell mondani, hogy Te csak hűtésre használod.

Aquila non captat muscas.

(#152567) Aryes válasza Csöves (#152566) üzenetére


Aryes
nagyúr

Hiába, a Gree garanciális feltétele az évi 2x tisztítás.
Többek között ezért sem Gree-t vettem. :U

(#152568) S-eye válasza Csöves (#152563) üzenetére


S-eye
senior tag

A 10 év gari feltétele.

(#152569) szotyika77 válasza robag93 (#152562) üzenetére


szotyika77
aktív tag

Sógoromék a Parkhilben szervezik az esküvőt, 2023 nyár elején lesz, és a vacsora 31500 ft/fő ár felé tendál, viszont hogy mi van benne az árban azt nemtudom.
Ismerősömék a Guthi erdőben szeretnék tartani 2023 tavaszán és kb fél éve a vacsora árán egyezkedik velük a rendezvényház tulaja, mert kb hetente/havonta akarja emelni az eredeti összeget. Kezdésnek valami 25-27 közötti vacsora árról volt szó/fő, mostmár 32-35 közé szeretné emelni, mert nemfog kijönni a költségeiből.

Párom unokatestvérének a nyíradonyi Fekete Farmon volt most tavasszal egy 120fős lagzi szombati napon, és valami 2-2.5 millióból megúszták. Nekik valami 20-25 között volt a vacsora, ajándék zenekarral, vőféllyel, koktélsarokkal stb. :)

(#152570) elfelejtette válasza S-eye (#152560) üzenetére


elfelejtette
veterán

Én azzal csináltatom, akitől vettem, és akivel szereltettem. Ilyenkor ősszel van a karbantartási szezon, mivel aki csak hűtésre használja, annak így tisztán fog állni jövő tavaszig. Nemrég jött az email, az időpont foglaláshoz:
"Amennyiben az ütemezett időpontban veszi igénybe szolgáltatásunkat, jelentős kedvezményt biztosítunk 15.000 Ft helyett 10.000.- Ft / db.
Kettő készülék esetén 8.500.- Ft / db, ill. 3 vagy több készülék esetében 7.000.- Ft / db (azonos helyszín esetén)."
Ha nem az általuk jelzett héten akartam volna tisztíttatni a klímát, akkor maradt volna a teljes ár.

[ Szerkesztve ]

"Nagyon jó dolog fontosnak lenni, de még fontosabb dolog jónak lenni."

(#152571) S-eye válasza elfelejtette (#152570) üzenetére


S-eye
senior tag

Akkor csak 1x évente?

(#152572) Cs1csó válasza S-eye (#152571) üzenetére


Cs1csó
félisten

Ha jól értem mivel csak nyáron hűtésére használja ezért elég évente egyszer takarítani . Aki télen is használja fűtésre annak kellhet a két takarítás.

[ Szerkesztve ]

(#152573) elfelejtette válasza S-eye (#152571) üzenetére


elfelejtette
veterán

A miénk C&H volt, ami Gree klón. Az 5 év gari feltétele évi 1 karbantartás volt, pedig tudták, hogy fűtésre lesz használva.
Már jópár éve, mikor a Fujitsu először kitalálta a 10 év garanciát, ők egyértelműen leírták, hogy a fűtésre is használt klímáknál évi 2 karbantartás a 10 év gari feltétele.

"Nagyon jó dolog fontosnak lenni, de még fontosabb dolog jónak lenni."

(#152574) Williamgrant válasza elfelejtette (#152573) üzenetére


Williamgrant
veterán

Az a baj, hogy amit neked a klímás 8-10k-ért csinál, az nem szabályos karbantartás. Ahhoz ez az összeg túl olcsó, csak egy gyors felületes tisztítás fér bele.
A karbantartásnak tartalmaznia kellene a kalorikus kör nyomásainak ellenőrzését, a burkolatok leszerelését, teljes tisztítást - beleértve a kondenzátor és elpár takarítását, műszeres szivárgás vizsgálatot, kompresszor ellenőrzést stb. Ezt 20k-ért sem csinálja meg senki, mert több órás meló is lehet.
Viszont fontos lenne, mert pl egy szivárgás amellett hogy elsősorban környezet szennyező, még hatékonyság csökkentő is lehet, pl egy hőszivattyús klíma on-off kategóriás fogyasztást produkál.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#152575) elfelejtette válasza Williamgrant (#152574) üzenetére


elfelejtette
veterán

Az a baj, hogy az általad felsorolt dolgokat sokszot a 15000-es karbantartásért sem csinálják meg...

"Nagyon jó dolog fontosnak lenni, de még fontosabb dolog jónak lenni."

(#152576) Aryes válasza elfelejtette (#152575) üzenetére


Aryes
nagyúr

Pontosan így van.
Két klíma van a családban, 10 év alatt a spriccelés+szűrő mosás kivételével semmi mást nem csináltak (két különböző cég). Miután ezt egyedül is el tudom végezni, pár éve nem is hívtam senkit. :U
Most 3 évig viszont muszáj leszek, mert új a klíma és kell a garancia miatt. :(((

(#152577) Williamgrant válasza elfelejtette (#152575) üzenetére


Williamgrant
veterán

Ha megnézed alaposan a hozzászólásom, írtam is benne hogy 20kg-ért sem.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#152578) szotyika77


szotyika77
aktív tag

Sziasztok!

Vegyetek E-rollert! [link]
Topiklakóknak kedvezmény! :)

(#152579) Williamgrant válasza Aryes (#152576) üzenetére


Williamgrant
veterán

Hagyd a francba. Ha gond lesz vele, olcsóbb kamu karbantartást igazolni.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#152580) S-eye válasza elfelejtette (#152573) üzenetére


S-eye
senior tag

Most csak annyi a problémám, hogy alig használtam nyáron (előtte rendesen ki lett takarítva), nem nagyon van mit belőle kipucolni az őszi időszakra . Így sokallom, hogy karbantartásra egy havi gázszámlám árat ki kell fizetni, és az olcsóbb tisztítás a klímás szerint nem felel meg a Greenek.

(#152581) Cs1csó válasza Williamgrant (#152574) üzenetére


Cs1csó
félisten

+1 a melohelyen a kültéri egyseget már teljesen belepte a por, kosz erre jön a klimatakarito srác és csak a belterikkel "foglalkozott" : egy koszos ronggyal attorolte a klíma felnyitott része alatti felületet aztán spriccelt a sprayel párat majd bekapcsolta a klímát mondta hogy vagy 5 percet legalább menjen és kész. Ez szerintem lófax de volt. Egyolyan helyen ahol van legalább 3-4 klíma jobb ha vesz egy ilyen sprayt és évente 1-2x maga atfujkalj megtorli

(#152582) bobace


bobace
őstag

Eladó Samsung Galaxy S22 bontatlan 8/128GB DS fekete.

Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.

(#152583) Papaj x


Papaj x
tag

Üdv mindenkinek!

Adott lenne egy monitor, gyártási időből számolva még kellene rajta legyen gyártói garancia. Elküldtem a termék minden azonosítóját a supportnak, hogy megkérdezzem, hogy ez meddig él esetlegesen.

A válasz az volt, hogy ha nincs meg a vásárlásról a papír, akkor nem él a garancia. Ez igaz, vagy esetleg nem akarnak segíteni(ebben az esetben felkeresek egy külföldi supportot)?
Nem tudom elhinni, hogy a mai világban minden azonosítóval van ellátva, s nincs esetleg nyoma ennek a gyártónál.. :F

Köszönöm előre is a válaszokat!

[ Szerkesztve ]

"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”

(#152584) aldebaran válasza Papaj x (#152583) üzenetére


aldebaran
őstag

Regisztráltad amikor megvetted?

Gandhi mondta: "Élj úgy, mintha meghalnál holnap. Tanulj úgy, mintha örökké élnél."

(#152585) Pyttawrx válasza Papaj x (#152583) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

De van nyoma, csak annyit kell igazolnod, hogy a tied. Csak megvan nem?

(#152586) Papaj x válasza aldebaran (#152584) üzenetére


Papaj x
tag

Nem lett regelve gondolom én, én is használtan vásároltam anno.

Pyttawrx:
Sajnos ahogy írtam, nem én vásároltam újonnan.. :(

A terméket eladásra kínálom, csak próbálom elintézni azt, hogy a gyártói garancia valami úton módon éljen rá, s nem fér a fejembe, hogy ha nincs papírral igazolva, akkor minden bukó.. :U
2020. 10.hó gyártás (nyilván pontos vásárlását így nem tudom), s 36 hónap gyártói garancia van rá, s ezt próbálom valahogyan megoldani, hogy ezt papír hiányában is lehessen esetleg értékesíteni, ha véletlen valami baj lenne majd vele.

Anno pl. egy SSD-vel volt hasonló, felkerestem a gyártót, mondták, semmi nem kell, látják a rendszerben amit látnak, küldjem az általuk adott címre, s intézik, ezért nem értem..

[ Szerkesztve ]

"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”

(#152587) sto1911 válasza Papaj x (#152586) üzenetére


sto1911
veterán

Milyen márka, hogy messzire kerüljem el?

(#152588) Papaj x válasza sto1911 (#152587) üzenetére


Papaj x
tag

LG..

De esküszöm, ez nekem így ebben a formában új, avagy ennyire tudatlan vagyok..
Anno egy samsung monitort is úgy gariztattam, semmi nem volt meg, küldték érte a futárt miután elküldtem a címkéket, s azonosítókat (mellesleg kiderült, hogy az sem magyarországi vásárlás volt).. Így most vagy ők voltak jófejek, vagy változott a törvény, nem tudom..

[ Szerkesztve ]

"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”

(#152589) mezis válasza Papaj x (#152588) üzenetére


mezis
nagyúr

Régen történt: Egy év kereskedő garancia lejárta után a Samsung HDD-m tönkrement. Interneten megtudtam, hogy pontosan erre a típusra 3 év (vagy 2 ?) garanciát ad a gyártó.
Samsung hazai márkaszervize: "Hologramos garancia levelem van?" No asztat nem kaptam hozzá.
E-mail a Samsung gyárnak. Bekérték a típus, SN-ert. Megkapták. Jött a válasz: Sajnos kívül esem az ő ellátási területükön....
Bementem egyik multihoz Samsung HDD-t venni. Kérdeztem hogy jár hozzá hologramos garancia levél? Néztek rám, mint aki a Holdról érkezett.

Mi lehet e mögött? Gyanítom, hogy a gyárak tisztában vannak a kikerülő kevésbé megbízható sorozataikkal és azokat eladják nagykereskedőknek garancia nélkül, ócón, megveszik a kisebbek és árulják minimális"kereskedői" garanciával....

Ezekben a napokban meg fagyasztó szekrények között válogattam. Nem tudom honnan, de jött egy olyan infó is, hogy belefuthatok egy olyan eladóba, akinek a beszerzési forrása nem biztosítja a honi márkaszerviz garanciáját. Maradtam a márka által ajánlott kereskedőknél.

[ Szerkesztve ]

mezis

(#152590) Papaj x válasza mezis (#152589) üzenetére


Papaj x
tag

Hm..

Itt igazából az az érdekes, hogy a support felületen beütve a monitor típust, azonnal hozza, hogy gyárilag van rá 36hó gyártói garancia, ami ahogyan írtad -gondolom én is- ez független attól, hogy az adott termék hol lett vásárolva, ha jól értelmezem.
Ergo jelen esetben, ha lejár a kereskedőtől kapott garancia, s van rá gyártói, akkor igazából teljesen mind1 is, hogy hol lett véve, s ki vette, az én értelmezésemben..

"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”

(#152591) Pyttawrx válasza Papaj x (#152586) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Pedig ez a bevált eljárás, ha nem tudod igazolni, hogy a tied, ők nem tudhatják, hogy nem-e loptad. Nyilván nem. Ha megkenne az eredeti számla, plusz egy adásvételi, akkor nyert ügyed van.

(#152592) Papaj x válasza Pyttawrx (#152591) üzenetére


Papaj x
tag

Mégha loptam is volna, részemről valamiért nem tiszta sor az, hogy ezért miért ne lenne rá a gyártói garancia (az az adott termékre szól, ha lopott, ha nem- nyilván ezt szőrszálhasogatva, s értem a realitását).. Lehet akkor ténylegesen így van jogilag, hogy igazolni kell számlával, de eddig nem volt ilyen tapasztalatom az előző 2 garanciáztatás esetén, utalva akár ezzel a kereskedő és gyárói garancia "különbségéről".

[ Szerkesztve ]

"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”

(#152593) Pyttawrx válasza Papaj x (#152592) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Nem azt mondtam, hogy loptad! És igen van ahol nem kérik.

(#152594) Papaj x válasza Pyttawrx (#152593) üzenetére


Papaj x
tag

Persze, nyilván nem, nem is így értettem. :)
Nyilván a kettő nem fér össze még most sem, főleg, hogy mindent látnak a rendszerben - gondolom én, de szerintem az utolsó kiskereskedőig mindent, az eladás dátumával együtt-.
Ergo egy papír meg nem léte miatt, simán eldobják a gyártói garit, ezt nem értem.

Dolgoztam gyártósor vezetőjeként, több mint 10 éve, ott az adott munkásnak a kakálása is hozzá volt rendelve az adott termékhez..
Így ezt inkább "lesz@rom" felfogásnak tudom felvenni, mintsem bármi tényszerű dolognak..
Érdekes, Samsungéknál - bár lehet kivételesen jó ügyintézővel vettem fel a kapcsolatot -, minden gördülékeny volt.
Itt pedig a termék mégcsak nem is hibás, csak egy igazolást kértem a gyárói gari létéről..

[ Szerkesztve ]

"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”

(#152595) Pyttawrx válasza Papaj x (#152594) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Nyilván ez egy kibúvó nekik.

(#152596) Papaj x válasza Pyttawrx (#152595) üzenetére


Papaj x
tag

Nagyjából, akkor kifordítva.
Ha ilyen h@lye vagy, hogy papír nélkül vetted meg a termékünket, hiába látjuk a rendszerben, hogy még vállalnunk kellene rá garanciát, de így levettük a kezünket róla, ergo nem is mi gyártottuk..

"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”

(#152597) Aryes válasza Papaj x (#152588) üzenetére


Aryes
nagyúr

LG mosógép, 10 év garancia van a motorra, 7 éve vásároltam, most romlott el. Gyártóval felvettem a kapcsolatot, rendszerben rögtön látták, hogy 7 éves a gép, de azért csak megkerestették velem a 7 éves számlát hozzá :W

(#152598) Papaj x válasza Aryes (#152597) üzenetére


Papaj x
tag

Nem akadékoskodnék semmin - ha igazam van, ha nem-, ha másik két gyártónak kérdés nélkül sikerült ugyan ezen feltételekkel a ténylegesen hibás terméket javítani is/cserélni-, itt meg erről még szó nincs.
Minden esetre felkeresem a külföldi supportot is, hátha rugalmasabbak lesznek, de egy biztos, hogy ezen márkát semmiből nem fogom választani, mindentől függetlenül..

[ Szerkesztve ]

"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”

(#152599) Papaj x válasza Papaj x (#152598) üzenetére


Papaj x
tag

Magyarán mondva, amit én kiállítok számlát, s garanciát vállalok rá, s nem hozzák a meghibásodott termékhez a számlát mert nincs meg (holott nekem minden infóm megvan), akkor nem vagyok köteles...? :D
Ugye, így más..
Minden esetre a magyar LG supportot hasonló írásokkal elküldtem a..., ha igazam van, ha nem.. Részemről nem releváns, ennyi..

Most próbálok egy Sapphire rx580at is gariztatni/sapphire gyártókkal konzultálni, parasztok, de próbálnak segíteni, sőtt, még ahova visszaküldtem kisker is normálisan áll a dologhoz - pedig mint kiderül, nem is hozzájuk szól a gari, de próbált segíteni-... Nekem nonsense..

[ Szerkesztve ]

"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”

(#152600) Pyttawrx válasza Papaj x (#152599) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Így van, nem vagy köteles. Pont jól mondod :K
blokk is elég ha van

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.