Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #69599 üzenetére
130-nál? Keveslem azt a 4-4,5-et. 520d-t, 25d-t próbáltam, nem tudtam ennyire levinni. Modern turbós benzinest sem kell igazán pörgetni, B58 1600 körül már csúcsnyomatékon van, 130-nál meg forog 1800-at.
#69595 kardkovacsi: Az nagyon jó. Nekem januárban Inssbruck környékéről hazafele (780km, tankolástól tankolásig) evett 7.7-et az M440i. Osztrákoknál 130, német szakaszon 230, itthon forgalommal.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #69598 üzenetére
Szerintem egy 2.0 tdízel fogyasztott volna 4-4,5 körül. Alacsonyabban adja le a nyomatékot, nem kell annyira pörgetni, de benzinestől tényleg jó érték. Én nem szeretem a traktormotorokat, de ilyen felhasználásra ideálisak ebből a szempontból.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #69597 üzenetére
De ez tényleg 130 körül volt. Valójában lefelé 6,0 lett (beugrottunk Plitvicére Bracra menet és volt vagy 150 km ami sima közút) visszafelé meg valszeg 6,2 mert úgy jött ki az átlag 6,1-re. Tény, nem toltam neki, mindenütt betartottam a határokat, de alatta se mentem. Én is meglepődtem, hogy ennyire jól fogyaszt az autó. Itthon nem nagyon van "lehetőség" ilyen tesztre, mert azért a hazai autópályákon jobban tolom neki
Amúgy mások is írták, hogy a phev-ek gyakorlatilag értelmetlenné tették a dízeleket, mert autópályán közel vannak a dízel fogyasztásához, városban meg ugye tudjuk. -
nagyúr
válasz kardkovacsi #69595 üzenetére
Az derék, nekem 1x volt 6,1 tavaly nyáron az osztrákoknál, a tegnapi Budapes-Bécsi SCS-Budapest út vége kis malőrökkel meg 7,5 lett. Még ezt se tartom soknak egy ekkora autótól, a Focus alapból ennyit evett
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz brumi1024 #69589 üzenetére
Én megjártam Horvátországot, gyakorlatilag végig autópálya, végig 130. 6,1-re jött ki a közel 2000 km fogyasztása. Nem tudom egy dízel ezen a távon mennyit evett volna, de szerintem nem sokkal kevesebbet. A városi fogyasztás meg nyilván teljesen más, ott van igazán a brutál előnye a PHEV-nek.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #69593 üzenetére
Én ennél is úgy tudom, hogy az N-est érdemes elkerülni inkább.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #69592 üzenetére
ahogy elnézem d-ből sokkal több eladó van.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #69591 üzenetére
Amiből kevesebb van,annak nő az ára. Mivel nincsen kínálat
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #69590 üzenetére
persze, még ott van a 40 is, 2017-18-tól, ha jól emlékszem
De ki tudja mennyire fog ezeknek az ára lefele, vagy felfele menni, ahogy kopnak ki...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #69587 üzenetére
Masik topikban is irtam, hogy szerintem teljesen ertheto. Modern benzinmotor is jol fogyaszt, igazan sporolni napi ingazasnal egy PHEV-vel vagy EV-vel jobban lehet (otthon toltve, akar napelemrol).
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #69587 üzenetére
még most kellene venni valami 35-öt
csak nem tudom, hogy i-t, vagy d-t....Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz brumi1024 #69585 üzenetére
A dizelarány már több mint 10 éve folyamatosan csökken a BMWnél, 2010ben volt a csúcson 44%kal. Tavaly már csak 13% volt.
Az Euro7 meg úgyis beveri az utolsó szöget is a dízel koporsójába, azután tényleg csak mutatóba marad, ha egyáltalán.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #69584 üzenetére
Megírta egy kínai újság, hogy állítólag....
Hát, erre azért ne alapozz.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #69584 üzenetére
A masik oldalon pedig BMW elkezdte leepiteni a dizel kinalatat. Erdekes szam, hogy 2016-ban UK ujautok kozel fele (47%) dizel volt, 2022 elejere ez 5,1%-ra apadt.
-
FIREBLADE78
addikt
[link] Végre a pofa kezd összemenni. Remélem ide is begyűrűzik aztán lehet menni cigánykodni
Vicc ami utóbbi időben itt megy az árakkal kapcsolatban.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #69577 üzenetére
Nem elemes, plugnplay, itt egy beszerelesi utmutato:
[link]KAMELOT:
hehe, lehet pont ezert nem foglalkoztam a temaval, anno kicsit bazarinak tartottam, de igy, hogy megleptek, ameddig tetszik marad, tenyleg par perc az egeszworkworkwork...
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #69575 üzenetére
Azert szabalytalan mert egyeletlen poros foldut, betonon jol fest, csak sotetben akartam lefenykepezni, ahol nincs kozvilagitas, szulinapomra kaptam, de dupla szett jott a csomagban, igy majd visszakuldik ami nem kell, gondolom dupla arat is fizettek erte, siman ajto alatti kis burat kell kipattintani
workworkwork...
-
Arcképgyáros
válasz FIREBLADE78 #69570 üzenetére
-
vedini
őstag
ADAM1337, -secret- , ezredest nem kerdezitek meg, en hozza jarok
ma kaptam ajandekba, pimpeltem a verdat, par perc volt a szereles (nehez volt olyan helyet talalni ahol nincs kozvilagitas)
workworkwork...
-
H.Ezredes
őstag
válasz bandus #69566 üzenetére
3 hengeres motorral ne vegyél.....20D B47-el jó. 20i B48-al jó de ott annyi verzió van,hogy pontosan adott autónál kell tudni milyen van benne van olyan széria ami talán B48A amiben a dugó gyenge. a többi jó
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kardkovacsi
senior tag
válasz ADAM1337 #69567 üzenetére
Nekem a tavaly áprilisi 4 éves nagyszervizre (motorolaj, olaj szűrő, pollenszűrő, gyújtógyertya csere, átvizsgálás) mondott a szervíz 250e-et, vagyis azt mondták, hogy ennyi lett volna ha nincs service inclusive-om.
Elnézve a múltkori 50e környéki óradíjakat, reálisnak tűnik, persze ettől még pofátlanul sok. -
ADAM1337
nagyúr
Mennyi lehet most márkaszervizbe az alábbi:
Olajcsere szürökkel
Fékfolyadék csere(nyilván elektronikus szervizkönyvbe frissítéssel)
Csak mert előzetesen 230k-t mondtak nekem, amit eléggé irreálisnak gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
üdvözlet! egy szenvedős autóvásárlás elején, közepén tartok. egyelőre a c5 aircross mellett x1-eket nézegetek, fiatalabb F48 (2-3 éves) vagy lehet várok egy picit, amíg normalizálódnak a lízingdíjak és akkor inkább már egy U11.
kérdésem főleg az előbbihez lenne: van-e kerülendő motortípus, motorkód. egyelőre nincs dízel/benzin preferenciám, automata legyen mindenképp. illetve emellett a legfontosabb extra a távolságtartó tempomat, ezt nem nagyon látom említve a hirdetésekben. van már ezekben a kocsikban és ha igen valamely csomag részeként volt elérhető?
köszi a szakik véleményét
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #69563 üzenetére
Egyes gyártóknál már biztos utólérte. Egyre több helyen látni autóhirdetéseket, plakátokon. Pont a múltkor néztem, hogy a bécsi úti elkerülőn vagy 4-5 autós plakát volt (VW, Toyota, Audi), hogy vegyél most mert van kedvezmény. Ez elég újdonság, eddig nem nagyon költöttek marketingre mert nem kellett.
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #69563 üzenetére
Vagy addigra éppen nem e drágul valami.
PumaK: Elnézést, így már rendben van a fogyasztás!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #69562 üzenetére
Ez csak attól függ, hogy a gyártás vajon utoléri-e a keresletet végre. Pár hónap múlva okosabbak leszünk.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #69556 üzenetére
Persze ezzel tisztában vagyok, de elvileg most még alku se nagyon van. Erre vonatkozott a kijelentésem, hogy elképzelhetőnek tartom, hogy az idei év közepénm vége felé meg fognak jelenni újra 20% feletti alku opciók.
-
Puma K
nagyúr
válasz KAMELOT #69559 üzenetére
Azt írtam Budapest-Miskolc-Budapest. Az meg barátok között is 378 km az a konkrét táv amit akkor mentem.
Az autóm nem ilyen tempóra van hangolva. Ennek az autónak a 90-110/130-140 fekszik inkább. Akkor 7,2-7,6 liter körül változik a fogyasztása. Legalábbis volt már ilyen.
Nyilván nem tudtam az egész 378 km-en keresztül 190-200-zel menni, de ahol volt erre lehetőség ott tartottam ezt a tempót. Volt mikor egy ideig "csak" 170-el tudtam menni.
Tavaly amikor ezt a távot mentem kíváncsi voltam mit bír az autó. Jelenleg egyáltalán nem megyek ilyen hosszú utakra. Hibakód vagy bármi rendellenességet nem tapasztaltam.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #69558 üzenetére
Ezt eltaláltad. Öcsémnek Grand Voyager van. Ajtók gomnyomásra mennek oldalsók és a hátsó. Könnyű beszálni. 2.8 dízel is szépen szedi a lábát. 7-8L szépen elmegy.
AZ ülések szintén motorosak és lemennek a kocsi padlójába, így kapsz egy sík felületet. Na ott elvizszel bármit.PumaK: BP - MISK 200km Ha te 200-al mentél végig akkor is 20 liter környékén kellett hogy fogyaszzon. Tehát még maradni kellett volna kb. 20 liternek a tankban. Vagy jó xar a fogyasztása.
735i bmw-m 200km/h mutatott 20L, akkor neked kevesebbet kellett volna. Amúgy meg nem tudsz haladni végig annyival.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Puma K
nagyúr
Nekem az E39 520i M54B22+5-ös kézi váltóval városon belül tábla szerinti 50-70 (valóságban 40-80...
max 140) hétköznapi ~32 km-es távra amiben hazafele van felfelé hegymenet is (forgalom elkerülése miatt felmegyek a BAH csomópontnál az Orbán hegy-Martinovics hegyre majd onnan legurulok) 1 tank (70 literes) benzinre 550-650 km-es hatótávot ír ilyen használat mellett. Ha hideg van akkor 500-550 km-t ír.Egyszer Budapest-Miskolc-Budapest távon 190-200-as utazóval a 70 literből bepuszilta az egész tankot. Budapesten világított a sóher lámpa majd kiírta az utolsó 10 km-re mait még mennem kellett, hogy legfeljebb még 50 km-nyi üzemanyag van a tankban.
De volt olyan is mikor nyugisan autózva 700-800 km-es hatótávot írt. Szoktam figyelni és lehet az autó korából adódóan de jól tippeli az adott használati mód mellett az autó, hogy még mennyit tud elmenni.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #69555 üzenetére
Hagyományos gyárak amúgy sem változtatgatják a listaárakat, a kereslet változását a márkakereskedők által adott végső ajánlatok árszintjével szabályozzák le.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
kardkovacsi
senior tag
Nem hiszem, hogy sokáig ezek az árak maradnak. Kínában már megindult az árháború, szerintem Európában is el fog jönni rövid időn belül. A Tesla már elkezdte (volt azóta még egy árcsökkentés egyes modelleken), ha csökken a kereslet fogják a többiek is kénytelenek lesznek vágni. Nyilván a BMW lenyilatkozza, hogy ő nem fog csökkenteni de nyilván ez kicsit politika. Ha bemondaná, hogy lesz, akár egy kevés is, akkor egyből elhalasztaná mindenki a vásárlást. Meg amúgy is miért nyilatkozna ilyet bárki is ha nem a megnyugtatás és a kereslet fenntartása lenne a cél.
-
CharlieDrop
veterán
válasz ArthurShelby #69553 üzenetére
Ja, meg fogok nézni egyet a tesztek szerint magasabban van az ülése is.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ArthurShelby
addikt
válasz CharlieDrop #69547 üzenetére
Ha beszállási magasságban jó, akkor nem rossz ötlet.
Nem tudom élőben mennyire crossover-es, én az utakon csak annyit látok, hogy följebb van a fenekeA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
KAMELOT
titán
válasz ArthurShelby #69545 üzenetére
Csak mutattam, hogy nálunk van ilyen műsor ahol egy tulaj őszintén beszél a kocsiról és annak bajairól.
Közben reagáltam arra amit Ezredes írt, hogy minden használt kocsira költeni kell, egy E60 sima 530d estén ennyit. Főleg, ha valaki hosszú távon gondolkodik az autója mellett.cOxeR: Ideje lenne olyan EV csinálni, ami 3-6M ársávban jön. Nincs senkinek 10-20M kocsira.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #69546 üzenetére
-
brumi1024
veterán
Most főleg kezd kiéleződni, ki mennyit megy otthoni töltéssel, meg útközben betárazottal. Teslasok röhögnek még a free suc-on, de lesznek páran akik emiatt gondolkozni fognak merre tovább.
Raadasul nem lett olcso az a Supercharger, siman Ionity arban van elofizetes nelkul, ehhez kepest a 110 Ft-os vilagjaro csomag kifejezetten megeri. Hosszu uton dragabb tolteni a Model 3 Performance-ot, mint a B58-at tankolni.
-
CharlieDrop
veterán
válasz ArthurShelby #69544 üzenetére
Gran Turismo?
Talán BMW-sebbNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz CharlieDrop #69525 üzenetére
+1 az egyterűre (igaz én kicsit suv ellenes vagyok...)
Praktikus, és gyakorlatilag suv (viszont nem növeszti úgy a pélót, mint a suv), ez családi autó (kevésbé dögös, sportos):
Magasan van, nagy a tér, rövid az eleje (nem úgy mint egy szedánnál, hogy félve dugod ki a hosszú orrodat egy szűk beláthatatlan kereszteződésnél), rövid a vége (látod belülről a kocsi végét, nem úgy mint a szedánnál ). És vannak még pluszba olyan finomságok, mint panoráma tető (ez van suv-nál is), panoráma szélvédő (ilyen nincs suv-ban, igaz 225xe-ben sincs , csak opelbe meg citroenbe van), illetve tele szoktak lenni praktikus feature-ökkel.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #69542 üzenetére
Akkor nincs
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #69540 üzenetére
Elvileg.
Az olvastam, hogy 2015-tól már B-s van.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #69534 üzenetére
Öreges felhasználásnál én X3 méretet választanék M57, vagy B57 sorozatból, márkán kívül Toyota Rav4, vagy Kia Sorrento hibrid... De csak így fotelből.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #69534 üzenetére
Nekem se lenne kedvem hozzá, őszintén, de ha a használati érték van csak előtérben meg esetleg a gazdaságosság, akkor nem rossz vétel, és még az ára se az az elmebeteg szint. Minden más opció vélhetően szerethetőbb lesz.
-
cOxeR
Ármester
válasz brumi1024 #69531 üzenetére
Meg persze csak 100-ig.
Na ja, ez a rákfenéje ezeknek az autóknak.
I3-ba is vennék leginkább ültető rugókat meg I8 felnit, szélesebb gumikkal, de nem éri meg a macerát, meg akkor a hatótáv is biztosan csökkenne.
Most főleg kezd kiéleződni, ki mennyit megy otthoni töltéssel, meg útközben betárazottal. Teslasok röhögnek még a free suc-on, de lesznek páran akik emiatt gondolkozni fognak merre tovább. -
CharlieDrop
veterán
elolvastam, városi használatra tök jó lenne, sajna a nagyobbik gyerkőc miatt sokat utazunk az országban, no meg anyósék is határon kívül vannak. Akkor már egy 35i-be tolom a naftát, az élvezhető is.
Szumma szummárum, ha BMW lesz, akkor kompromisszummal. Az 225xe ötletet azonban köszönöm, eddig abszolút nem volt scope-ban.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #69514 üzenetére
X5-t felejtsd el. Ha viszem nagyszülőket,akkor kín szenvedés. Igaz ők 80+. Illetve magasságban sem jók. Pláne ott az a kva küszöb ami engem is bosszant.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #69525 üzenetére
Nekem pl kell egy “egyterű” abba lehet csak pakolni, vagy kombi vagy suv. Sedan úri móka. Mikor el akarsz vinni egy mosógépet, egy hűtőt, bármi ilyet, egyszerűen verhetetlen. I3-ba is imádom ezt…
Nehéz is lenne venni most I3 helyett valamit ami hasonlóan pakolható… hol vannak a kombi teljesen elektromos autok?!
6-7 között simán ott vannak, tudom elől kapar, meg ilyen “aprosagok” de nem egy totálisan rossz koncepció.
Butított I8 motor van benne, ha jól tudom, utána kell jobban nézni. -
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #69518 üzenetére
Ahogy cOxeR mondja, illetve gyanitom ez nem gyari.
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #69518 üzenetére
4 személyes az, nincs öv se közepén, meg fejtámla se.
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #69514 üzenetére
Tudom ördögtől való, de 225xe? Pénzben mit szánsz rá?
I3-at nem javaslom, az a jó, aminek az ülés széle közel van az ajtóhoz, nem széles a küszöb, illetve magasabban van maga az ülés pozíció az átlaghoz képest. -
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #69514 üzenetére
X6 csak 2015-tol 4+1 szemelyes (F es G szeria), az elso generacioban nem volt hatul kozepso ules.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Tsebacsi #69515 üzenetére
“ehhez miért egy BMW a legjobb?“
nem az a legjobb. De momentán egy BMW topikban vagyunk itt nem fogok másik márkáról érdeklődni
Amúgy eddig ez a legpreferáltabb márka.és tudom, hogy a próba a legjobb, de ha valakinek van tapasztalata már egy fokkal előrébb vagyok
egyelőre nem kell napi szintem vinnem senkit, de ez bármikor változhat.
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #69514 üzenetére
Mennyit kell őket szállítani és ehhez miért egy BMW a legjobb? Vagy ez csak egy plusz szempont? Minél könnyebb legyen ki-be szállni, az a fontos. Egy szedánból ez nem kényelmes fájós végtagokkal/háttal/miegyébbel.
Az X5 meg már lehet, hogy magas, oda meg fel-le kell lépni?! Érdemes lenne az egyik szülőt elvinni próbálni, hogy neki milyen magasság fekszik.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CharlieDrop
veterán
Srácok!
ki mit venne idősebb szülők szállítására? Ami fix az F20 túl alacsonyan van nekik.
Kézenfekvő lenne valamelyik X. Amit néztem úgy 2010 és 2015 közt és beleférne az az X1/X3 azok belülről nagyon E széria, még a frissebbek is.
X5/X6 már nem olcsó, ráadásul az X6 sokszor 4(!!!!) személyes.
Agyaltam a Gran Touringokon, abból a hármas széria jobban bejönne (F34), mint az F07.
és akkor a motorokról nem is beszéltem. Mi lenne a jó? N57, N20B20 vagy N55?úgy hogy azért városban többet kellene mennem vele, mint eddig.
valakinek van tapasztalta esetleg?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #69492 üzenetére
Itt egy tanulságos videó sima E60 530d [link]
300.000km vette, jelenleg 500.000km felett van.
Röviden...17.000€ rakott bele.
Kardán csere, futóművek, komplett fékcsövek, borítólemez, 6x porlasztó + komplett motor felújítás, 2x turbó csere, váltó felújítás stb.
A xar utak végett minden évben cseréli a futóműn a kopó dolgokat.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
-
negro
őstag
válasz Tsebacsi #69502 üzenetére
Ar\ertek aranyban szerintem igen. Illetve meg nem jott ujabb HP4. Ugye ez 2018-as fejlesztes. A hoban valo viselkedese #1. Jobb mint egy Conti pl. tesztek alapjan is. Viszont szarazon es ilyen "szottyos" utfeluleten jobban "taknyolodik" es csak kozep mezony. Ezen meglepodtem de szamolok vele. Ez szoszerint hoban az igazi de ilyen hideg, nedves utfeluletre van jobb.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #69504 üzenetére
Csináld te is magadnak, és akkor neked sem lesz munkadíj! De szabad időd sem marad. Vagy ha az is kell, akkor csináld főállásban, de akkor bevételed nem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #69473 üzenetére
Nem egy M5 de P zero van. Ehez merem. Elotte volt PS2, ContiSportContact2, stb. Telire most Kleber Krisalp HP3, elotte GY UltraGrip, stb. Telen is kell a jo tapadas...
Itt amugy megint esik a ho.''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házimozi belépő szinten
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Villanyszerelés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gumi és felni topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Call of Duty: Black Ops 6
- Politika
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- További aktív témák...
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Új légpárásító 6hó jótállással!
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest