Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #66499 üzenetére
Az van.
Nem nagy, de szep.
De arra csendes verdakkal jarnak a nepek. -
windlord
őstag
válasz Vismajor01 #66495 üzenetére
Tudok ajanlani par embert, akik megernek egy telefont.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #66485 üzenetére
1000 km-t nekem is szokott mutatni az F20, még nem sikerült összehozni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #66485 üzenetére
Ismerem Senj -t, pécsiek vagyunk így nekünk is közel van.
Menjetek el Lukovo -ba. Kis falu, Senj alatt ugy 20km.
Gyonyoru hely, de nincs ott semmi szolgaltatas szinte.
Mar ha be mered kockaztatni a plusz utazast
Magas labda voltTavaly Mali Losinj -ban voltunk. Orokzold sziget, eszmeletlen szep a Krk kornyeki (alatti) szigeteknel.
De amugy igen, eleg balkan a viselkedesuk.
En sem rajongok ertuk tulzottan.[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Ezredeshez h tudok autót vinni? Van hozzá vmi elerhetoseg? Illetve Budapest?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #66485 üzenetére
Barmelyik sziget jo valasztas.
Rodosz, Korfu alap -
negro
őstag
válasz tasiadam #66483 üzenetére
1,5? Inkabb szor ketto. Meg a fapad valtozatokert is elkernek 3 millat ha az jo. De inkabb 10 ezer euro az a jo. Ami ma mar 4 milla. De arra is kell majd kolteni. Mobilen csak most 100db elado van 9-15 e euro kozt, benzinesbol. Az ilyen lelakott hahus meg sk (afa csalos) hirdetesket ne vegyuk mar ide.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #66479 üzenetére
Furcsa ez azert. En jo 10-12 alkalommal voltam hr-ban. Mindig mas tamaszpont. Autoval persze es apartman foglalas, igy nem egy telpulesre korlatozodott a tapasztalas. Ugyanakkor utobbi 7 evben nem voltam. En viszont sose tapasztaltam bunkot, pont a boltos kislany volt a legmeglepobb Gorog az adja bar ott csak a halkidiki reszt ismertem meg (kint meloztam) Olasz viszont meg nekem volt csalodas. Mar az eszaki partszakasz egy triesete, bibione, venice vonalon. Illetve tobbet vartam...
Az viszont teny, h olaszban meg az utszeli, varos vegi pizzeriaban is epic volt egy 4 euros margherita is.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
FIREBLADE78
addikt
válasz windlord #66480 üzenetére
Aha. Tankolás határ előtt. Még 700 x km-t ír ki, úgyhogy eljöttünk Senjbe. Haza innen 670 körül van. Ezért fasza ez a sav. Belemegy 80 l. Kiírta h kb 1000 km-t megy el.
mennék dominikára,de sajnos nincsen felesleges millióm nyaralni. Görögbe hova érdemes járni? Természetesen repülővel mennénk.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
aero.
veterán
válasz atti29 #66481 üzenetére
Nem, csak kell mellé a gempa. Közel 20 éves autók, nehéz kifogni gondos tulajt, rendesen szervizelt példányt. A helyedben megnézném a márka/típus specifikus csoportokat, hátha ott rátalálsz egy jobb darabra. Autóvizsgálót szerezz, akkor egész jó korképet kaphatsz. Mind a 220/320cdi egy jó motor, ha karban van tartva. De igaz ez E39-re is, vagy bármelyik hasonszőrű vasra. 1m tartalékkal belevághatsz, csak nézesd meg szakértővel szvsz. Annak a fele gyorsan elmegy rutin szervizre, apróságok javítására.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz atti29 #66481 üzenetére
Én a szüleimtől vettem nyomott (400e) áron. Turbot, váltót cseréltek, injektorokat is átnézték amikor kapott egy fullos pumpa felújítást (kis és nagynyomású szivattyú csere), olajcsere mindig megvolt és csak castrolt kapott, emiatt vettem meg. Tehát az, ami drága és elromolhat, egy ideig biztos hogy jó, de minden ami ezen kívül van és esztétikai meg kényelmi, már gatya. Pl rókát kapott az eleje, kasztnizták pár éve, akkor az se sikerült jól, tovább tört a műanyag, rozsdál ott, ahol az e39 rozsdálni is fog. (ajtók élei, sarkai, minden kerékív allja)
Első futómű elkészült nálam 150e ft ment rá, most kerékcsapágy cserre kell és hamarosan féktárcsa és betét is. Nincs benne a legjobb (anyám 80al járt az autóval dolgozni, nem kellett neki a brembo), ezért is cserélném mert én hosszabb távra használom. A csapágy és fékbetét + tárcsa csak az első tengelyen oldalanként 100e ft kb.
Hátsó futóműhöz úton vannak a cuccok, az is volt vagy 100e ft és az sem a legjobb minőségű (értsd: nem gyári)Egy 20+ éves autóról van szó, van olyan ami még gyári benne, a futómű a rossz lengécsillapítókkal is simán átment a műszakin, cserébe a menetkomfort olyan is.
Amiket ÉN megcsináltam eddig:
EGR kikötés, örvénycsappantyú csere, Első futómű feéújítás, első lökhárjtó esztétikája, csomagtérajtó csere, minden egyéb kis esztétikai dolog cseréje, mint kerékkupak, belső zsebed ragasztása, kartergáz szűrő cseréje, új gumik, futómű beállítás, kormány "bőrözése" (én varrtam rá)
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]Pl itt a cserélt turbo, új, szépen fúj és tölt, EGR kikötése óta rendesen fütyörészik meg van az "surge" hangja is ha úgy nyomom a gázt, de ezt én cserélném. Az olaj az eltömődött szűrő miatt van benne, de ez teljesen normális.
Ha van szabadidőd és pénzed, hajrá. Drágábbak közül 1.5m egy jó ami kitudja mennyire jó
[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #66477 üzenetére
Egy tank magyar, olcso uzemanyaggal terveztek megfordulni?
-
Shadowbull
addikt
válasz Gsx-rr #66472 üzenetére
Mi inkább Olaszországba szeretünk járni, bár hozzánk közelebb is van.
Voltunk tavaly Horvátországban kíváncsiságból (sose voltunk előtte). A tenger nem volt rossz, de nem homokos a partja. A kaja a közelében sincs az olasznak. Ja és a horvátok bunkók mint az állat, egytől egyig. Tök mindegy hogy boltos kislány, parkolóőr, pincér... Épp hogy le nem hánynak.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #66477 üzenetére
En Eu-ban csak Gorogorszagba jarok.
De ha jot akarsz tudod hova kell jonni
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #66472 üzenetére
Nem akartam gyorsan jönni. Tehát nem akarok itteni dízelt venni dupla pénzért. Amúgy itteni pályán még 120-al is király vagy. Nem mennek mint az őrült. Nem Mo.
Azért jöttünk ide,mert tengert akarok. Balaton,hugyos vizet utálom. Drágább is,mint a tenger. Jövőre görög kéne,de az repülővel. Ajánlj tengerpartot,ami jó. ( EU-s)Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
Ezen milyen jót röhögtem, meg a Fb-on a kommenteken is.
[link] -
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #66470 üzenetére
Latod par napja ezt irtad: Köszönöm de 28 millióért nem 120-al akarok a külsőben ballagni.
Nem is kell annyit kolteni es az erzes ugyanaz
Amugy miert jartok Horvatorszagba?
Mert kozel van?
Arban ugyanaz mint barmelyik Europai varos, vagy dragabb
Ellenben a legszarabb tengerpartok, kaja szinten[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #66470 üzenetére
Tankolásból is számold, mert nekem se volt pontos az értek egyik autóba se egészen.
-
FIREBLADE78
addikt
Tegnap óta horvátban vagyunk. 7.8l lett a fogyasztás. Pálya 120-130 tempomat. Mikor hogyan sikerült menni. Nem gondoltam volna.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
aero.
veterán
válasz tasiadam #66466 üzenetére
W209-ben már nincs sorhat dízel. A V6-on nem hulladék a turbó, csak nem szabad a 30 ezres olajcserét tartani. Nagyon sokat elmennek, mind a 320 CDI V6, mind a 270-es, plusz iszonyú jó hangja van. Ebből kevés kilométeres nem sok lehet. 5G-vel csak egy évig szerelték, a 270 5-ös, a 320 7-es.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
Merci: ha automata 5G tronicot nezed, jobb,mint az e39 valtoja (automata persze). A merci sem olcso, de szerintem az a csodas taxis multja miatt inkabb tojnak a karbantartasra, mint szeretik csinalni. A v6 motornal volt hulladek a turbo, a 320 cdi es a 270 cdi az kvazi 5 es 6 hengeres 220cdi, amibol meg annyi van mint a szemet.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
tasiadam
veterán
válasz atti29 #66463 üzenetére
Hat arra kell szamitani, hogy mindegy milyen e39-et veszel, arra kolteni fogsz. Dizelnel meg egy turbo +injektor cserevel is szamolhatsz. Meg ha 30d es automata, akkor a valtot is nezned kell. Akkor ott a futomu, 500k also hangon a fullos felujitasa. Imadkozni kell h ne rohadjon barhol es valahol.
Ugyan ezeket a dolgokat szopom most vegig, most a futomu van sorban. Belul kesz, motor kesz (?), Valto kesz (?),futomu es kasztnizas utan jon a 6 injektor csereje (felujitott/bemert injektor 25-30e darabja), vagy a valto mosasa es olajcsere. De ennek sose lesz vege.
[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
atti29
tag
Sziasztok.
Első autóm megvásárlása előtt állok és szeretném kikérni az itteni szakik véleményét.
Kezdésnek írom,hogy mindenféleképpen dízelt,manuális váltóval,kupé vagy szedán, a keret 2,5 millió + 1 millió tartalék.
Az e46 330d-t néztem elsőkörben,de nem nagyon találtam belőlük jó állapotút vagyis egy volt 2,5 M-ért de elvitték. :/
Az e90 sajnos nem tetszik annyira,mint az e46,persze tudom újabb technika,fiatalabb.
Közben nézegettem az e39 530d fl változatát és hát nagyon tetszik,ráadásul valószínű kényelmesebb is lenne számomra,mert 192 cm es 105 kg vagyok.
Az e60 már átlépi a keretemet,mert ahogy néztem azok jó állapotban kb 3,5 körül mozognak,pedig tetszik.
Nektek mi a véleményetek ezekről amit kinéztem,motorikusan,kasztni,esetleg van köztetek aki hasonló méretű,mint én és próbálta mindkét (e46-e39) autót,gyanítom van?!Félve hozom fel a témát,tudom szentségtörés itt erről írni,de hátha valamelyikőtöknek van összehasonlítási alapja és ismeri mindkét márkát.
A Mercedes w209 270-320 cdi a másik ami még érdekelne,esetleg arról van információtok,hogy mennyire megbízható,használható stb?
Valaszaitokat es segítségeteket előre is köszönöm! -
Vismajor01
addikt
válasz Vismajor01 #66461 üzenetére
JSZP szerint 2010ben hozták forgalomba/be magyarországra 15e kilométerrel...
BMW tudja nekem konfirmálni a kilométert?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz FIREBLADE78 #66460 üzenetére
Na de akkor gondolom nem is e70 ha 14m :)
Most szembe jött egy ajánlat fbookon, nem árulja de látta h keresek,
Ezt tudja;Bmw x5 e70, 2008, 135,000km 286 ló, nem legrugós! dupla turbó, Full extra, M paket, ajtó szervó,motoros kormány, head UP display, üveg tető, komfort memóriáts ülés, fekete bőr belső, fekete tető kárpit, ülés hűtés, fűtés, szervizkönyv, kulcs nélküli indítás, ajtót nyitás, zárás, friss szerviz, kamera elöl hátul, DVD, panoráma tető,lejt menet asszisztens, navigáció, 2 kulcs, plusz indítás gátló, törzskönyv, style 227 M 20" felnivel,szép állapotban eladó 5,5M Ft
Jah 2008as 135e km... Ha igaz lenne meg is venném
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Vismajor01 #66454 üzenetére
Nálam van csak itt X5. Egy fizetős szervizen vagyok túl,mivel szerviz csomag már lejárt. Nekem olaj,szűrők + első hátsó fékbetétek ( nem gyári) volt 296k munkadíjjal. Majd a gyári fék + betét szerintem 400k körül lesz. De addigra nem lesz meg a kocsi. Eladó,igaz tegyél az összeg elé meg egyest. 4 misi karcsú lenne
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Newlachka
őstag
válasz H.Ezredes #66445 üzenetére
így van. itthon nagyszervízig használnak kocsikat utána piac.. szjon vele más elven.... ilyen a mentalitás.
Vismajor01: pl. az enyém németbe volt szervízelve itthon meg már nem érdekelte őket hogy be legyen írva.így hogy megszakadt az online életút,már én sem erőltetem a beírást.A megszokott szerelőmhöz viszem,és mindent is fényképezünk.Most pl rezonátort cseréltünk.
[kép][ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Vismajor01 #66457 üzenetére
Tekintve a magyarországi kínálatot és szerviztörténetet, pláne amit megosztottál, meglehet.
-
Vismajor01
addikt
https://prohardver.hu/tema/bmw_club/hsz_66439-66439.html
Ráadásul a gyári az 180e km, v 200? Mármint h cserélni kell, vagy itt azt mondja rá a gyár h örökélet?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
aero.
veterán
válasz Vismajor01 #66454 üzenetére
M57-be elég felesleges is lenne láncot cserélni olyan hamar.
-
Vismajor01
addikt
Ja azóta volt már ,
Szerviz vagyunk, mi szervizeltük de munkalapokat tudunk adni, minden megvan rajta csinálva. Hm tényleg, vezérlés hány kilométernél lett cserélve? Nem lett, belenéztünk és semmi baja nem volt úgyh még a gyári van benne (260e km van az autóban)De találtam egyet, a srác ugyan magának szervizelte de azt mondta video doku van mindenről+számlák megvan az összes javitásról, 15 kocsi után ez kb a legjobb amit feltudok mutatni...
Semmi vezetett szervizkönyv, semmi számlákkal igazolt javitások, itt mindenki akinek X5öse van az vagy magának szereli vagy leégett a szerelőműhely ahol szerelték...
Ezredes, privibe megtudod irni hogy nagyjából mennyi egy KAMELOT által leirt művelet? ". Sebességváltó olaj + szűró, motor olaj + szűrő, szívósor tisztítás, vezérlés csere." Én erre ráraknék még +500k-t mindenre ami kotyog.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #66449 üzenetére
Menj el valakivel nézzétek át, próbáld ki. Ha minden oké hozd el, utána meg vidd el Ezredes-hez egy alapos szervizre. Sebességváltó olaj + szűró, motor olaj + szűrő, szívósor tisztítás, vezérlés csere. Igaz, hogy beléraksz még pénzt, de tuti fog menni még sokat neked.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tasiadam
veterán
válasz Vismajor01 #66449 üzenetére
Nemtom am mibe faj az embereknek minden szamlat bedobni valahova. Nekem minden szutyokrol megvan, kiveve a kiegeszitokrol, mint ledes vilagitas a rendszamtablara
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
chess001
aktív tag
válasz Vismajor01 #66449 üzenetére
Nem kell papír munkalap, a rendes szervízek egy kulcsolvasóval le tudják kérni a szervíztörténetet és írni is tudnak oda...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Vismajor01
addikt
válasz Vismajor01 #66448 üzenetére
Na felhivtam ezt is, ne csak az aljából válogassak, erről sincs semmi papir de higgyem el az autó jó, adja a régi vezérműláncot a kocsival
Felhivtam az alapból linkeltet, bizományiba van, szintén semmi papir mert "a szerviz aki szervizelte elköltözött és elvesztek a munkalapok"
Végén még Toyotát veszek
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz H.Ezredes #66445 üzenetére
Teljesen egyetértek/értem. Lehet drágán is szart
Egyelőre végig telefonálom ami 4 milliós határig van, hogy találjak egy olyat ami igazoltan karba volt tartva és at nézetem természetesen. Van egy példány ami 4m és 300 fölött az osszes km de leírás alapján 1.6 millas nagyszerviz volt rajta- azt mennyire érdemesebb választani? Sok a kilométer de megvan csinálva rajta sok minden? [link]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #66441 üzenetére
Várjál. Azért mert mondjuk vezérlést / csapágyakat / váltó olajat vízpumpát főtengely szíjtárcsát kell cserélni pl nem azt jelenti,hogy szar az autó. Ezeket rendszerint nagyszerviz előtt szokták eladni. Ritka az,hogy valaki mindent rendberakat az autóján és úgy adja el vagy ha így van akkor az esetek 95%-ban meg is van kérve az ára. Ha megnézed ezt az X5-öt az E70 kínálat alján / elején van ( ársávban ) . 2007-12 között 63 eladó dízel X5 van. Árban ez a tizedik legolcsóbb... 53 drágább van 9 olcsóbb. Ezzel nem azt akarom mondani ,hogy ami olcsó az = szar de igen is ( Mert lehet drágán is szart venni ) de a tapasztalataim azt mutatják,hogy amik úgy az átlagon felül vannak szervizelve tehát nem várják meg,hogy elszakadjon a lánc nem várják meg,hogy leessen a szíjtárcsa stb. azok árban is drágábbak szoktak lenni. Egyébként lehet jó az autó de ha nem voltak ezek rajta megcsinálva akkor igen is számítani kell rá mert ELSZAKAD. Ez tény és vitán felül áll. Így máris ott tartunk,hogy tisztességesen leszervizelni milliós tétel. De gondolj csak abba bele,hogy kell előre hátra komplett fék gyáriba bőven fél millió egy ilyen autóra egy szett vagy még több is lehet. Ha csak elvégzel vásrálás után egy összes szűrő / olaj szervizt motorolaj diffi osztómű váltó stb már az is rengeteg pénz. Ezeknél az autóknál 500K-t 1M vagy akár mégtöbbet úgy elköltesz mint a huzat...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #66442 üzenetére
Ha mar ilyen huzos ttetelekrol beszelunk akkor valoszinu nem bemondas alapjan hanem szervizszamlak ellenorzese munkalap, lehet tajekozodni.
+ 1 atvizsgalas. De igy ,hogy azonnal ravagja valaki barmelyik hasznalt autora, hogy egy nagyszervizzel kell keszulni az furcsa
Pl en meg iden a dizelbe bele se ultem, de 700.000 volt az idei szerviz.
A csomagtartotelesztkopoktol kezdve a porlasztocsucsokig amit kellett mindent csereltunk.
Kor es kilometer alapjan meg a bontoba lenne kuldve -
Gsx-rr
veterán
válasz Vismajor01 #66436 üzenetére
Itt az senkinek nem jut eszebe,hogy egy jol karbatartott autot is vehet az ember.
Nalam is felmerul a kerdes ilyen szarokkal jar akkor itt mindenki?
Ha valaki eladja az autojat akkor azokra is lehet milliokat kolteni? -
-
H.Ezredes
őstag
-
CharlieDrop
veterán
válasz Vismajor01 #66436 üzenetére
Nem. Mi csak azt írjuk mik jöhetnek elő. Mert ha előjön, akkor ne lepődj meg.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #66436 üzenetére
Javaslom tényleg Ezredesnek írjál és vele egyeztess azért Ő eléggé képben van a típusokkal és motorokkal kapcsolatban, amit Ő mond azt veheted kb. készpénznek.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Vismajor01
addikt
válasz CharlieDrop #66433 üzenetére
Akármikor ide jövök BMW-rol legyen az 5os GT vagy e92 hármas, mostmeg X5 de mindegyik egy beteg szar és a gatyám ramegy majd minden reggel. Komolyan ti milyen bmwket vezettek h az általam kinezettek ennyire taligak? :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
tasiadam
veterán
Egyebkent ABS jelado lehet hangos? Megtettem 500 kilometert az uj elso felfuggesztessel es erdekes kattogo hang van gurulas kozben. Nem morog mintha csapagyas lenne egyik kerek sem, nincs ellenaplas es darabos jarasa egyik elso kerekcsapagynak sem, csak kattog, ha porgetem. Mitol lehet? Zavaro kifele de abszolut nem befoolyasolja a vezetest. Egyebkent tervezem mind a 2 elso kerekcsapagy csere es a lemezeket.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Vismajor01 #66429 üzenetére
Vezérlés. Hát. Ezeknél kb. az a legkevesebb. Turbó, injektor, szívósor. Váltó, diffi, futómű…
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
tasiadam
veterán
válasz Vismajor01 #66424 üzenetére
Hat ha d1 ha d3 akkor is szivosor tisztitas, en az EGR-t messzire kidobnam belole, 6 injektort instant cserelnek es 1 felujitott turbot is tennek ra. Aztan a futonu is kitudja milyen. Ha d3 akkor vezerles csere. Nem neztem mennyi lo, ezert irom hogy d1 vagy d3.
Egyebkent a d1 motornal is lehet/kell vezerlest cserelni de nem szokasa megnyulni ha nem padlogaz es satufek a 2 hasznalati modja.
De am ezek villognak le belso savban. 155-160al mentem Debrecen fele, ott is leturtak penteken
[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
KAMELOT
titán
válasz Vismajor01 #66429 üzenetére
Azt honnét fogod tudni, hogy tényleg volt e cserélve? Papír sokat elbír
Régebbi kocsi vásárlásnál az a legjobb, ha te csinálod meg, így tuti biztos nem érhet meglepetés.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Vismajor01
addikt
válasz CharlieDrop #66427 üzenetére
Ezeken a vezérlés mikor cseres? Ezek alapján érdemes olyat keresni ami vezetett szervizkonyv+számlák és még volt rajta a vezerlescsere?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #66425 üzenetére
Ez egy konkrét válasz volt!
Ahogy írod, mert a lista elég hosszú!Vismajor01: Ezredes tudna egy szép listát írni. Szerintem keeresd őt és segíteni fog neked.
261.000km, 15 éves a kocsi és dízel? Inkább abban több van.
Vezérlés csere, porlasztó felújítás, hűtőkazetta csere, szívosor tisztítás és a többi cucc.
Inkább ilyet jobb komplett szétszedni és felújítani aztán kimegy a világból is neked, mert nagyon jó motor. 1-2M alsó hangon pluszba.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz Vismajor01 #66426 üzenetére
Mondjuk úgy hogy ha jól karban van tartva, akkor nem sok bajod kész vele, ha nem, akkor a kocsi ára vígan rámegy, de ha kevésbé hasfájós is, fél milla belemehet az első szervizbe.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Vismajor01
addikt
válasz CharlieDrop #66425 üzenetére
Amekkorát kell. Értem én h nem Toyota, de gondolom bmw és bmw között is van jobb és rosszabb konstrukció.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
CharlieDrop
veterán
válasz Vismajor01 #66424 üzenetére
Hát. Mekkora listát írjunk?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
Ennél a példányát mire kell figyeljek vásárláskor illetve mennyire meredek fenntartási költséggel számoljak?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #66422 üzenetére
Viszont ilyet már soha nem fogunk hallani [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
Es Bjorn tudja fokozni. Kivancsi vagyok a Teslasok ezt is ,hogy magyarazzak ki.
Hogy is van akkor ez? Hogy a rohadt nehez I4 igy tejesit?
667 km egy toltessel
[link][ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #66419 üzenetére
Aha. Lehetne már európai is. Talán nem két évet kellene várni egy épkézláb autóra. Már ha van pénzed rá.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
3-as ev-ről olvastatok infót? Lesz e nálunk? Családi kocsinak azt jobban eltudom képzelni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #66412 üzenetére
90 nel:599
120 nal:436Normal vegyesben tudja nyaron az 500-at szerintem
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #66414 üzenetére
1 éve még egy 545e kombi is kijött 28M körül...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KAMELOT
titán
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #66410 üzenetére
A sima jol felszerelve is megall 23 korul ha nem kell M csomag.
Miert kellene cammogni 120-al?
130-140 kozott is nagyon jol fogyaszt
A lenyeget nem lattad,hogy tenyleg atlag felhasznlas autopalya, autout milyen fogyasztast produkaltKivancsi leszek az M50 tesztre ujra igy nyaron, mert amikor ment vele 1 fok volt.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
I4 40 teszt egy kicsit hitelesebb tesztelotol.
Erdekes a suly pont ugyanannyi mint az Ioniq 5 de azt senki nem tartja nehez autonak
Borzaszto a fogyasztasa is.
Kb az egesz piacot veri
Csak ugy bele lett ganyolva egy elektromos motor a belsoegesu valtozatba sokak szerint. Mi lenne ha nem igy lenne?
[link][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
"De hát megszokjuk majd szép lassan, hogy egy egyszerű lakossági beruházás is olyan lesz (sőt, már most olyan) mintha ruletteznénk vagy tőzsdéznénk."
Pont ezt nem lenne szabad, komolyan bzmeg 2022-ben így élni egy ilyen országban, máról holnapra kitéve ennek a bagázs kénye kedve szerinti bohóckodásának? Nemár komolyan...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
addikt
válasz chess001 #66405 üzenetére
Az EU-s direktívák miatt van így, és már mindenki meglépte (kivéve minket), hiszen ez elég fájdalmas a kasszának, a szolgáltatónak, meg úgy kb. mindenkinek, leszámítva a napelemtulajdonost. A rezsicsökkentés is pont ilyen. Nálunk csak annyi a kérdés, hogy megvárják e a kötelező dátumot, vagy előbb eltörlik. Hogy utána mi lesz, meddig maradhat akinek már van, az ugyancsak hatalmas kérdőjel. A jelenlegi rendelet pl. enged invertercserét, ha tönkremegy (a legendáknak ne üljetek fel, sok telepítő cég azzal a dumával akarja eladni a méregdrága extra garanciát, hogy nem szabad hibás invertert cserélni másikra, mert kiesel a szaldóból, ez nem igaz).
Amit nem enged, az a bővítés (tehát pl. más típusú, de ugyanakkora teljesítményű inverter mehet majd fel nyugodtan), akkor azonnal bukik a szaldó (mármint 2024 január 1-től). De könnyen belátható, hogy a végtelenségig nem lehet ilyen szolgáltatást nyújtani, főleg nem egy olyan hálózaton ami már most az összeomlás határán egyensúlyoz.Bármi elképzelhető, a legoptimistább becslés az, hogy marad a szaldó 2024 január 1-ig, és utána kapnak X évet azok, akiknek már üzemelő rendszerűk van (és amiben NEM VOLT semmilyen támogatás, se pályázat, se kedvezményes hitel). A legpesszimistább meg az, hogy jövő hét hétfőn törlik az egészet úgy ahogy van. Na innét legyél okos... De hát megszokjuk majd szép lassan, hogy egy egyszerű lakossági beruházás is olyan lesz (sőt, már most olyan) mintha ruletteznénk vagy tőzsdéznénk.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
Én úgy tudom, hogy a szaldó elszámolás az Európai Uniós szabályozással összhangban 2023. december 31-ig maradhat max. Az utána beüzemelésre kerülő rendszerekre már a bruttó elszámolást kell alkalmazni kivétel nélkül, de aki szaldóban kezdte abban is marad elvileg...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
addikt
válasz Gsx-rr #66396 üzenetére
Ez nem utcai, hanem otthoni töltésre vonatkozott. Ingyen meg addig töltesz napelemről amíg van szaldó. Azt bármikor eltörölhetik. A 2024 január 1-es dátumról van ugyan egy kormányrendelet, de ez EU-s direktíva miatt született, ami arról szól, hogy rögzíteni kell hogy MAXIMUM addig maradhat a szaldó. Azt senki nem mondta/írta sehol, hogy kötelező addig maradnia, és hát ahogy láthatod is, már csak nálunk van az egész EU-ban.
Persze utána lehet játszadozni, hogy csak akkor töltöd amikor van hozzá elég termelés, de legyél otthon, ne kelljen másra az áram, és ja, legyen nyár, na akkor tudsz ingyen tölteni majd Egyébként meg egy 120Ah-s i3-at 10-12eFt-ért töltesz tele, ha igaz amit rezsibiztos főispán úr állít. Igen, otthon....
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #66399 üzenetére
Mivel mar vagy 8 eves a napelemes rendszer szamoljam ki mennyibe lesz?
Nem most telepitek az elektromos auto miatt[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házimozi belépő szinten
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- További aktív témák...
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest