Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:31:37

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8748) updog


updog
senior tag

Sziasztok!

A korábban említett rendelésemnek van egy érdekes fejleménye (Xiaomi párásító, nem csatlakozik a Xiaomi apphoz). A termékoldal Q&A részén 4 nappal azután, hogy én rendeltem (és csak most találtam rá, ahogy elkezdtem felgöngyölíteni a dolgot) megjelent egy hozzászólás, hogy a párásító neki sem csatlakozik. Ez alá jelenleg már 4 másik csalódott vevő bejelentkezett, hogy nekik se, tehát úgy néz ki nem egyedi a problémám.

Jelenleg levelezek a supportal (a kommentekben azt is írják hogy megpróbálnak majd lerázni).

Jelenleg manuális módban működik, de az lenne a pláne, hogy becsattanjon a Mi Home-ba, és érzékelje a szenzorokat, tudjam automatizálni, stb. ami úgy tűnik nem megy.

Mik a lehetőségeim? (leginkább olyasmire gondolok hogy némi szájkarate után visszakapok valamennyi pénzt (mivel ~160$ ráment, cserébe a fő funkció használhatatlan) és megtartom a nem 100%ban funkcionális terméket).

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.