Banggood tapasztalatok
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
- Tudástár RTX3070 16 GB VRAM-mal?
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [parandroid:] KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [aquark:] Milyen „light” RPG-t ajánlanátok kezdőnek?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Melack:] Allview WI7 16GB tablet, Black (Windows 8.1)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
fape
senior tag
Én már nem szórakoztatom magam a chat-tel vagy az oldalon keresztüli írogatással.
Email ezek a címekre:
- cservice@banggood.com
- cservicesz@banggood.com
- order@banggood.com
- service@banggood.com
Egy email mind a 4 cím benne van. Erre eddig mindig jött válasz (kopp-koppÖ. Most is kaptam, hogy jó lesz-e ha újra küldik.
Volt már olyan, hogy két címről is válaszoltak. Az egyik hogy így jártam, a másik hogy újraküldik. Persze, hogy az újraküldősre válaszoltam
[ Szerkesztve ]
Nem ezeket a drónokat keresik!
Tisztelt hozzászólók!
Mindenkinek a figyelmébe ajánlom az alábbiakat és kérem betartani.
(Különösen az aláhúzással kiemelteket)
Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF)
III. Moderáció
10. Különösen tiltott a Felhasználói Tartalomban:
1. Bármely beavatkozás, mely hátrányosan változtatja meg a Szolgáltatás megjelenését, illetve akadályozza annak rendeltetésszerű használatát, zavarja a többi Felhasználót (például: mértéktelen hangulatjel használat, óriási méretű képek, kártékony programkódok, felesleges üres sorok, túlburjánzó díszítések és sorminták, folytonos nagybetűs írásmód, illetve a jóérzést zavaró, agresszív, kötekedő, hangulatkeltő, sértő, vulgáris, személyeskedő tartalom).
2. Jogszabálysértés (vagy arra buzdítás), például rágalmazás, becsületsértés, kegyeletsértés, közösség elleni izgatás, rémhírterjesztés, közveszéllyel fenyegetés, önkényuralmi jelképek használata, nemzeti jelképek megsértése.
3. Etnikai, faji, vallási, nemzeti, nemzetiségi, nemi, politikai hovatartozás sértése.
4. A kiskorúak fejlődésére káros tartalmak (a 2010. évi CLXXXV. törvény III-IV-V-VI kategóriájába sorolható: erőszak, szexualitás stb.).
5. „Flood” (illetve „keresztpostázás”): ugyanazon vagy nagyon hasonló tartalom egy helyen többször vagy több helyen.
6. „Cyberbullying”: fenyegetés, zaklatás, támadás.
7. „Flame”: erőteljes érzelmi töltetű, indulatokat gerjesztő, lejárató, elfogadható érv nélküli, valami ellen hangoló tartalom.
8. „Trollkodás”: téma- és közösségromboló provokáció.
Egy stilizált hozzászólás, hogy esetleg hasznos információ senkitől se legyen megvonva:
akkor ezek szerint nincsen ezeknek szipi-szupi IT es raktarnyilvántartást támogato rendszer ha keveredhetnek a cuccok? de mindenhol emberek dolgoznak es hibaznak.... csak az utobbi idoben egyre tobbet hibaznak foleg az EU priorityvel.... de meg ezzel sem lennre baj! HA
szol az ember hogy fiuk baj van legyszi kuldjétek ujra ha mar volt biztim stb....
ha chaten tolom azt mondja nem tud segiten a honlaprol jelentsem be es 24 ora mulva válaszolnak..... de a bejelentesrol hiaba van ott mail cim is nem kuldenek a usernek mailt hogy mi volt a baja semmi nyom nincs.... eltellik 24 48 72 egy hét.... es még mindig lapitanak a fuben mint a bizonyos.... xxxxxxxxx lehet vagy PC jegyeben cukorkanak hivjuk?
1 hét utan ujra rajukir a user... a valasz ujabb xxxxx.... aztan megrendeli ALI.rol a hianyzo cumot persze olcsobban mint a BG-tol lett volna! azt igy 5-ot fizetsz es 4-et kapsz
megy az ido..... a user el is felejti a xxxxxxxxx mikor kovetkező honapban megint xxxxxxxx valamivel pl csak a csomag értékének a fele hianyzik???? megint reklamalas... megint csak xxxx van hetekig....
kovetkezo honap azt megint hibaznak.... de mostmár minden letezo maill cimukre reklamal a user.... ÉS??? 24 oran belul valaszolnak hogy bocsi az elso ket hianyzo cuccot mar nem kulidik ujra mert lejárt az 1 honap!
Erre mit mondjon a user.... xxxxx koszi hogy ilyen jo a szerviz.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx csak kinai ujevkor nem ....
szerintem.
- video felvetel készités
- amig nem valaszolnak erdemben bombazni oket chaten mailen.MINDEN NAP..
de igazat megvalva na van video? es akkor mi lesz?
igy is xxxxxxxxxxxxxx a vásárlok xxxxxxx... telibe!
nalam meglévö mail cimek......
cservicesz@banggood.com
service@banggood.com
order@banggood.com
trigger@deals.banggood.com
vagy a cuccok nagyreszevel at kell szokni Ali-ra......
BG-rol csak azt venni ami jobbnak tunik mint mashol....
tiszta xxxxxxxxxx....... fél eve rendeltem toluk utoljara...
(#8800) vandor01
vandor01
őstag
akkor a magyar irásbeli erettsegin megbuktam? vagy 2-es duplan alá?
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
A kulturált szöveghasználatnak nem sok köze van az érettségihez és az eredményéhez, azt máshol sajátítjuk el. Meglepő módon akik magyarból érettségiznek nem szoktak úgy írni, beszélni hogy az kulturálatlannak tekinthető legyen.
Megérkezett. Egyelőre nem igazán tudok róla rosszat mondani.
Meglepett, gyengébbre számítottam. Ennyiért ajándék, de még az eredeti árán is nagyon jó vétel.
Jó hangja van, bár eléggé kiemel a mélytartományban, de ez nem nyomja el a többi frekvenciát. Vokál érhető, tiszta, magasak rendben vannak. Instrumentális zenéket ugyanolyan jól bírja, mint az elektronikusokat.
A hatótávolság nem acélos, rálátással megvan a 10 méter, telefont zsebben hordva nem tapasztaltam hibát. Persze ez városban változhat, mert a nagyfeszültségű vezetékek és minden egyéb zajforrás bezavarhat (KZ-nél tapasztaltam).
Az összekötő vezeték szerintem kicsit rövid, de nem akadályoz semmiben.
Mozgás közben helyén marad, kényelmes viselet, nem megterhelő mint pl. a KZ fül fölött átívelő megoldásai.
Akkuidőről még nincs tapasztalatom.
Harrrr!!!!
lev258
veterán
Sziasztok.
Endoszkóp kamerákkal van valakinek tapasztalata? Mennyire használható, megéri?
Ha jól értem, a "rigid" fajta hajlítható-alaktartó, ami talán szerencsésebb ház körüli alkalmazásokhoz.
Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő
EU pri... Ugye GLS téma. Ha azt írják 13 május, az az lesz? Mert: kb bármikor jöhet, de az aznap nem. Viszont a melóhelyre írnám be a címet. Cumi akkor van ha nem jön aznap. Mert más napon nem vagyok ott.
Ha már a Magyarországon van lehet egyeztetni a szállítást.
A GLS ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 7.00 – 20.00 között érhető el. Telefonszám: +36 1 802 0265
Bár jöhet postai szállítással is az EU priority.
[ Szerkesztve ]
Na azt nem veszik fel és van jobb cumi. A 13 meló helyen jó, de ha elkezdem gépelni a ir.számot atugrik 14-re, de én aznap nem vagyok bent ott csak éjjel. A 13-as alap dátum meg csak az eredeti címre él, mivel maga a dátum nem variálható. Átjön mi a baj ezzel?
csaba17
senior tag
sziasztok!
tegnap meghozta a postás az április 13.án rendelt és kifizetett BlitzWolf® BW-AS1 hangszórót.
tényleg van benne anyag, jóval nehezebb mint az előző xiaomi amit a lurdyban vettem 10ért, bár azt azért megjegyzem, hogy az okés, hogy kisebb hangerőre volt képes mint ez, de az max hangos sem torzított a mély hangoknál, ennél azért 80-90%on is puffognak a mélyek(azt hogy a mobilon van e húzva a hangszínszabályzó most nem tudom, talán picit)
ennyi amit kicsit negatívként tudok irni de amúgy frankó.
Hát nem vették fel, a csomag pont sem nyert hisz addig nincs rögzítve még nem adom meg ott ki veszi át. Ott rhdj meg ahol van hát nem igaz h ennyire defektes a rendszer. Itthon vagyok mindig kb, csak aznap nem.
Cyborg
senior tag
Ennyiért már kb. lett volna Doss Soundbox XL is, na abban van mély
solti
aktív tag
hogy mondjam.. amennyibe kerül, annyit megér (~1500 huf), többet nem. Kvázi alkalmatlan a legtöbb dologra pont azért mert hajlik összevissza
tometalian
újonc
Eddigi tapasztalataim nagy értékű (egy telefon egy akciókamera) EU priority line idejére. Eddig pozitívan nyilatkozhatok. Előző rendelés 04.06, feladás 04.08, glsnek átadva 04.26, kezemben 05.02., tervezett 05.01. Másik rendelés 04.22., feladás 04.26., glsnek átadva 05.07, jelenleg németországban van. Előzőnél 3 munkanap volt a német központtól házig, így a csomagot 05.14 körülre várom. Tervezett szállítást 04.19-ig írja, szóval még gyorsabb is lehet a becslésnél.
EDIT: Mondjuk gls nem túl vásárló barát. Nyomkövető csak tervezett napot ír. Valamikor jön, nem telefonál előtte, vagy otthon van az ember, vagy nem.
[ Szerkesztve ]
csaba17
senior tag
11ezer volt összesen.
-=RelakS=-
veterán
Na, ezt most én is kipróbálom.
Nem azért a 800 pénzért (felőlem újra is küldhetik a cuccot), hanem csak azért, mert ha valaminek rossz a leírása, akkor vállalják a felelősséget.
A weboldalon meg még mindig "processing" a jegyem...
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
A weblapon beküldött téma megjelöléses űrlap a vásárlás utáni problémákkal ide megy: cservice@banggood.com, az ügyfélszolgálathoz.
A service@banggood.com meg a kézhezvétel előtti problémák rendezésével foglalkozok e-mail címe, az űrlaporól ezek a témák oda mennek.
A vásárlás törlés elfogadása és ha a vásárlással kapcsolatosan van közölni valójuk azt erről küldik: order@banggood.com, ha erre írsz egy kifizetett vásárlás miatt akkor továbbítják az ügyfélszolgálatnak.
Ha nem akarod az űrlapot használni akkor inkább ezekre, cservice@banggood.com, service@banggood.com, a vásárlási azonosító megadásával írj.
[ Szerkesztve ]
-=RelakS=-
veterán
Köszi!
Ez akár az összefoglalóba is bekerülhetne, nem?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
updog
senior tag
Sziasztok!
BG-n van valahogy lehetőség üzenetet küldeni másik felhasználónak? A már említett nem működő párásító termékoldalán két napja került fel egy komment hogy a support segítségével megoldotta a dolgot valaki, ő egy hónapja írta először ide hogy nem megy... gondoltam megkérdezném. Ha nekem is egy hónapig fog tartani míg a kedvesz szupport elszüttyög, agyvérzést kapok
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
updog
senior tag
Sziasztok!
Supporttal több mint két hét hadakozás után a következőre jutottam: "We no reply yet. Could you please take it to your local to check if it can be fixed? " Itt felteszem take it to your local Xiaomi shopra gondolnak, mivel Xiaomi párásítóról van szó (kár hogy nálunk nem forgalmazzák, de mostmár rákérdezek a Lurdyban hogy tudnak-e vele valamit kezdeni). Ugye a we no reply meg a supplierre vonatkozik, neki továbbították az egész levelezést, és ****ik válaszolni.
Szerintetek érdemes még küzdenem, vagy írjam meg hogy megy az egy csillag emiatt, hátha történik valami, vagy szó nélkül tényleg menjen az egy csillag? Az a fő bajom, hogy egy nem olcsó ($150) termék nem működik rendesen, de nyilván a visszaküldés többe kerülne mint a termék ára, részleges refundot nem nagyon remélek mert manuális módban viszont megy, ráadásul nem paypallel fizettem.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
A WayteQ Magyarország szervizt kell megkeresned. Ő a magyarországi forgalmazó.
updog
senior tag
Köszi, utánuknézek (bár gyanítom hogy nem nagyon láttak még ilyet ).
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
updog
senior tag
Sziasztok!
Ha virtuális Visa bankkártyával vásároltam (amin ugye minden alkalom előtt be kell állítani hogy engedélyezem, amúgy lekorlátozza magát 1ft-os limitre), és azt mondják, "we would like to refund you 20000 HUF to your payment account ", akkor vissza tudják juttatni a pénzt a bankszámlámra? Vagy ez azt jelenti hogy a BG accounton írják jóvá és muszáj levásárolnom?
Ha valaki innen venne Smartmi Humidifiert, nem tudom őszintén ajánlani, ennek az ügynek a vége lett a refund, nem csatlakozik a Mi Home-hoz...
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
ace22
tag
Virtuális kártyára érkező refund a kártyához csatolt bankszámlára érkezik (ERSTE esetében tapasztaltam)
Mivel a bankszámlákhoz van bankkártya hozzárendelve (nem fordítva) és fizetéskor a kártya hozzáférést ad a bankodnak hogy a kereskedő bankszámlájára átutalja a te bankszámládról a pénzt, a visszaúthoz nem kell a bankkártya, számláról (a kereskedőnek nem a bankkártyájára ment a pénzed) a te számládra utalják vissza a pénzt.
Minden kártyás vásárlás így működik, akár igazi kártya, akár virtuális kártya. A hitelkártyák mögött is van valamilyen bankszámla, bár azt a kártyatulajdonos nem tudja szabályozni, a bank kezeli.
A könyvelési tétel megfogalmazás arra utalna hogy kártyára megy a pénz, de nagyon kevés bank biztosít olyat hogy más, idegen banktól direkt menjen a pénz a bankkártyára, azt mondanám hogy ez egyáltalán nem jellemző.
[ Szerkesztve ]
Markizmark
addikt
Újabban 7-45 munkanap a szállítási idő a hagyományos módokon, nem rossz...
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
updog
senior tag
Most nem tudom hogy sírjak vagy röhögjek már.. írtam vissza nekik, hogy OK, jöhet a felajánlott részleges refund, kérdeztem hogy mik a további teendőim. Valószínűleg elkezdtek számolgatni, hogy nekik ez nem éri meg, mert most ezt a bullshitet írták:
"We are very sorry for such destabilizing encounters you have been faced with. One of our strengths is the way we respond to our customers promptly. We fully understand the inconvenience caused.
Hopefully, we will provide you further solution within 24 hours. If by any chance you failed to receive response from us, please feel free to contact us again for further solution.
Please accept our sincere apology for the difficulties we have caused you. Our aspiration is to keep you as one of our most valued customers, and we hope to serve you better in subsequent times."
Értem én, nagyon meg akarják oldani a problémámat (lassan két hónapja tucatnyian jelzik nekik hogy ez a konkrét termék sz*r, én lassan egy hónapja levelezek velük), hirtelen 24 órán belül majd adnak megoldást?
Nekem is az lenne a legjobb, ha a kifizetett pénzemért lenne (már alapból....) egy 100% funkcionális termékem, de most már baromira elegem lett a variálásból, megy az 1* holnap ilyenkor. Ha lenne bennem egy kis tartás (de nincs ) már a refund ajánlatnál szó nélkül mennie kellett volna, mert ez amúgy így kb. megvesztegetés (visszakapom a pénzem csak adjak jó értékelést), ráadásul ezzel csak azt segítem hogy másokat is át*****nak.
(amúgy nyilván azért nem küldöm el őket a rákba, és adok rögtön 1*-t, mert még mindig bízok egy kicsit a megoldásban, pont nem fáj az a ~70$ ha nem kapom vissza ha cserébe működne ez a szutyok)
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
(#8829) MittuDomain_ válasza Markizmark (#8827) üzenetére
MittuDomain_
őstag
Nincs szétbontva boltokra (GB, BG, Ali, eBay, Qwertee, amazon, kinzd..., minden amit el tudsz képzelni, ömlesztve) a statisztikám, de eddig elég ergya a 2019es beérkezés nálam:
2017: 24,07 nap, 205 rendelés
2018: 24,40 nap, 227 rendelés
2019: 29,38 nap, 56 rendelés eddig - idén kicsit visszafogtam magam, bár összértékre már most felette vagyok a komplett 2017-es évnek
Szóval 20%-al lassabban értek eddig ide az idei cuccok.
Hű, itt tolulnak szépen az idék.
Si tacuisses, philosophus mansisses.
Marcell2002
csendes tag
Sziasztok!
Nemrég rendeltem egy rollert Europen Railway Direct Mailel. (tracked) 05.17én feladták. De nem kaptam TN-t. Még mindig nem mutatja a trackingnél. Nektek mennyi idő volt még adtak TN-t?
Megoldom!! :)
Hát ezzel a vasúti akármivel szerintem nagyon kevesen rendeltünk, de már szállítva van? Letelt a Processing time?
Marcell2002
csendes tag
Szállítva van 17-én lett "shipped" de TN azóa sincs. Pedig járna hozzá.
Megoldom!! :)
Flashy
veterán
BG-nél még nem rendeltem ilyennel, de ha ez "áfacsalós-teleportos" szállítási mód, akkor lehet hogy 1 hónapig még ha lenne TN-ed akkor se mozdulna vagy érvénytelennek mutatná. ez még a teleport szakasz, amikor "becsempészik" Európába, rosszabb időkben a GB-nél másfél hónap is eltelt, mire megjelent a csomag. utána viszont elvileg kb 1 hét és nálad van.
Akkor kérdezz rá, (Contact Us, Order&tax, Tracking information invalid és Email Us), bár azt tudod hogy a nyomkövetet küldemény az csak a feladónak elvesztésre biztosított szállítási mód, amit te fizetsz, te csak nézegetheted, de azon kívül más haszna nincs.
Mikorra van írva a várható érkezés?
[ Szerkesztve ]
Marcell2002
csendes tag
Rákérdeztem.
Expected Delivery Date: 2019-07-28 06:40:56
Ezt azért nagyon remélem hogy nem lesz ennyi. Korabbi eus rendelesemnel azonnal volt TN azért nem értem miért nincs.
Megoldom!! :)
sambenez
addikt
Pedig a vasúti szállítással simán lesz ennyi.
(#8837) Markizmark válasza Marcell2002 (#8835) üzenetére
Markizmark
addikt
Amúgy miért vasúttal rendelted?
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
(#8838) Marcell2002 válasza Markizmark (#8837) üzenetére
Marcell2002
csendes tag
Más opció még pénzért sem volt.
Megoldom!! :)
vandor01
őstag
Azert van a vonatos szállitas mert 100watt/hour-nal nagyobb aksikat vagy nem vallaljak a repulok vagy ha vallalnák is lehet draga lenne! De barmikor barmit vonatra tehetnek ha ugy gondoljak....
Nekem volt TN-em szépen lehetett kovetni vegig ázsian a cuccot kina-kazasztan-ruszkik-belorusz-poland.... lengyeleknel áll meg a vonat onnet meg akar posta akar GLS is lehet! a minimum 30 a maximum 55nap volt a szállitas.... extra fizetes mentes volt...
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
Marcell2002
csendes tag
Köszönöm! Bangoodos rendelés volt? Illetve azonnal ahogy feladtak kaptad a TN-t?
Megoldom!! :)
KisBundi
őstag
jFox
őstag
Én ilyenkor már szoktam küldeni a Postának a szükséges iratokat. Lehet 1 hét is, hogy küldenek neked levelt. Ha most megküldöd e-mail-ben, lehet gyorsabb lesz kicsit.
--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
vandor01
őstag
NE kuldjél semmit sehova!!!
EZ meg el sem indult!
Gondolom 'OKOS' posta lesz (EU priority)
EZ nem "CUSTOM" ez "CUSTOMER" semmi koze még a vámoláshoz!
NEM kell a postat megzavarni mert a végén feleslegesen fizetsz!
Valszeg a termék nem all rendelkezesre ezért informálnának teged lehet pontokoat akarnak felajánlani a kesedelem miatt etc... 5napja rendelted... nyugi... vard ki mi lesz! Kinabol (occcon) rendelni nem loverseny.... arra ott van a DHL es tarsai természetesen akkor fizetsz mindent! de legalabb gyors! Viszont ennek még nincs semmiféle tracker numbere.... szoval el sem indult!
[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
Már miért is? Ez a Banggood felülete, bármit küldenél vámolásilag, ellenőrizd a Magyar Posta nyomkövetési oldalán is, az Áfa persze "önként bevallandó", de célszerű megvárni hogy hivatalos legyen. Bár itt nincs nyomkövetési szám, ezért várd csak meg az értesítőt, ha egyáltalán jönne neked olyan, de ahogy Vandor01 is írta, ez nem vámolás.
[ Szerkesztve ]
luciferk
senior tag
A mobilos mókájukat nem ismerem, a böngészős oldalon, meg más nyomkövetőben nézem, de véleményem szerint az 1-es postán átvehető, lenne jó. 10 napig őrzik nem küldik vissza 2 óra múlva, néha keverednek az adatok.
luciferk
senior tag
Köszi a választ, azért kérdeztem mert tegnap voltam a postán de azt mondták, hogy nincs még náluk a csomag
22-én nem veheted át, de ott van náluk, csak nem a hivatali kézbesítő helyen, a követő nap vehető át, tehát 23-án. Ez rajta szokott lenni az értesítőn.
KisBundi
őstag
Persze, TN nélkül gondoltam, hogy nem vámolás miatt keresnek, de igazából nem kerestek még semmivel és az oldalon újra "Processing" felirat látható. Igen, EU Priority-val jön "okosba". Az idő nem fontos annyira, mert nem azonnal kell, de jó áron volt és annyiért nekem megéri.
jFox
őstag
Akkor bocsi. Az untracked miatt gondolom, hogy free standard posta. Meg az előzményeket sem írtad, hogy miről váltott erre.
Nekem volt egy pár vamolós ügyem és ott is valami hasonlót írt a trackinkig, amikor vám alá vették.
Még olyan is volt, ami értékben meg sem közelítette a vam/áfa határt csak nagy/nehéz volt és gondolták biztos drága...
Elküldtem mindent, és egy hét múlva jött is tovább.
[ Szerkesztve ]
--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
Téma tudnivalók
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot
- Endorfy Fortis 5 ARGB CPU hűtő áron alul! (3 db)
- Forradalmasítsd a digitális világodat a HoloLens 2-vel!
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 / 3 ÉV
- Apple AirPods 2 bontatlan 1 év Apple garancia
ingyenes kategóriában
- LENOVO E31-80 i5-6200U/8GB RAM/256GB SSD/13.3 HD MAGYAR bill. garanciás laptop eladó
- Logitech Z2300 2.1
- Intel Core i5-10400F + Corsair VENGEANCE LPX 16GB (2x8GB) + ASUS PRIME Z490-P+ SilentiumPC Fera 3
- Breitling B-1 Superquartz UTC modullal, dupla dobozzal
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit (ZT-P10800C-10P)