Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-03-24 06:10:09

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8801) fape válasza vandor01 (#8800) üzenetére


fape
senior tag

Én már nem szórakoztatom magam a chat-tel vagy az oldalon keresztüli írogatással.
Email ezek a címekre:
- cservice@banggood.com
- cservicesz@banggood.com
- order@banggood.com
- service@banggood.com

Egy email mind a 4 cím benne van. Erre eddig mindig jött válasz (kopp-koppÖ. Most is kaptam, hogy jó lesz-e ha újra küldik.

Volt már olyan, hogy két címről is válaszoltak. Az egyik hogy így jártam, a másik hogy újraküldik. Persze, hogy az újraküldősre válaszoltam :D

[ Szerkesztve ]

Nem ezeket a drónokat keresik!

(#8802) V/


V/
Topikgazda

Tisztelt hozzászólók!
Mindenkinek a figyelmébe ajánlom az alábbiakat és kérem betartani.

(Különösen az aláhúzással kiemelteket)

Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF)
III. Moderáció
10. Különösen tiltott a Felhasználói Tartalomban:

1. Bármely beavatkozás, mely hátrányosan változtatja meg a Szolgáltatás megjelenését, illetve akadályozza annak rendeltetésszerű használatát, zavarja a többi Felhasználót (például: mértéktelen hangulatjel használat, óriási méretű képek, kártékony programkódok, felesleges üres sorok, túlburjánzó díszítések és sorminták, folytonos nagybetűs írásmód, illetve a jóérzést zavaró, agresszív, kötekedő, hangulatkeltő, sértő, vulgáris, személyeskedő tartalom).
2. Jogszabálysértés (vagy arra buzdítás), például rágalmazás, becsületsértés, kegyeletsértés, közösség elleni izgatás, rémhírterjesztés, közveszéllyel fenyegetés, önkényuralmi jelképek használata, nemzeti jelképek megsértése.
3. Etnikai, faji, vallási, nemzeti, nemzetiségi, nemi, politikai hovatartozás sértése.
4. A kiskorúak fejlődésére káros tartalmak (a 2010. évi CLXXXV. törvény III-IV-V-VI kategó
riájába sorolható: erőszak, szexualitás stb.).
5. „Flood” (illetve „keresztpostázás”): ugyanazon vagy nagyon hasonló tartalom egy helyen többször vagy több helyen.
6. „Cyberbullying”: fenyegetés, zaklatás, támadás.
7. „Flame”: erőteljes érzelmi töltetű, indulatokat gerjesztő, lejárató, elfogadható érv nélküli, valami ellen hangoló tartalom.
8. „Trollkodás”: téma- és közösségromboló provokáció.

(#8803) V/


V/
Topikgazda

Egy stilizált hozzászólás, hogy esetleg hasznos információ senkitől se legyen megvonva:

akkor ezek szerint nincsen ezeknek szipi-szupi IT es raktarnyilvántartást támogato rendszer ha keveredhetnek a cuccok? de mindenhol emberek dolgoznak es hibaznak.... csak az utobbi idoben egyre tobbet hibaznak foleg az EU priorityvel.... de meg ezzel sem lennre baj! HA
szol az ember hogy fiuk baj van legyszi kuldjétek ujra ha mar volt biztim stb....
ha chaten tolom azt mondja nem tud segiten a honlaprol jelentsem be es 24 ora mulva válaszolnak..... de a bejelentesrol hiaba van ott mail cim is nem kuldenek a usernek mailt hogy mi volt a baja semmi nyom nincs.... eltellik 24 48 72 egy hét.... es még mindig lapitanak a fuben mint a bizonyos.... xxxxxxxxx lehet vagy PC jegyeben cukorkanak hivjuk?
1 hét utan ujra rajukir a user... a valasz ujabb xxxxx.... aztan megrendeli ALI.rol a hianyzo cumot persze olcsobban mint a BG-tol lett volna! azt igy 5-ot fizetsz es 4-et kapsz
megy az ido..... a user el is felejti a xxxxxxxxx mikor kovetkező honapban megint xxxxxxxx valamivel pl csak a csomag értékének a fele hianyzik???? megint reklamalas... megint csak xxxx van hetekig....
kovetkezo honap azt megint hibaznak.... de mostmár minden letezo maill cimukre reklamal a user.... ÉS??? 24 oran belul valaszolnak hogy bocsi az elso ket hianyzo cuccot mar nem kulidik ujra mert lejárt az 1 honap!
Erre mit mondjon a user.... xxxxx koszi hogy ilyen jo a szerviz.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx csak kinai ujevkor nem ....
szerintem.
- video felvetel készités
- amig nem valaszolnak erdemben bombazni oket chaten mailen.MINDEN NAP..
de igazat megvalva na van video? es akkor mi lesz?
igy is xxxxxxxxxxxxxx a vásárlok xxxxxxx... telibe!
nalam meglévö mail cimek......
cservicesz@banggood.com
service@banggood.com
order@banggood.com
trigger@deals.banggood.com
vagy a cuccok nagyreszevel at kell szokni Ali-ra......
BG-rol csak azt venni ami jobbnak tunik mint mashol....
tiszta xxxxxxxxxx....... fél eve rendeltem toluk utoljara...

(#8800) vandor01

(#8804) vandor01 válasza V/ (#8803) üzenetére


vandor01
őstag

akkor a magyar irásbeli erettsegin megbuktam? vagy 2-es duplan alá? :C :C

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#8805) V/ válasza vandor01 (#8804) üzenetére


V/
Topikgazda

A kulturált szöveghasználatnak nem sok köze van az érettségihez és az eredményéhez, azt máshol sajátítjuk el. Meglepő módon akik magyarból érettségiznek nem szoktak úgy írni, beszélni hogy az kulturálatlannak tekinthető legyen.

(#8806) Ndruu válasza Ndruu (#8700) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

Megérkezett. Egyelőre nem igazán tudok róla rosszat mondani.
Meglepett, gyengébbre számítottam. Ennyiért ajándék, de még az eredeti árán is nagyon jó vétel.

Jó hangja van, bár eléggé kiemel a mélytartományban, de ez nem nyomja el a többi frekvenciát. Vokál érhető, tiszta, magasak rendben vannak. Instrumentális zenéket ugyanolyan jól bírja, mint az elektronikusokat.

A hatótávolság nem acélos, rálátással megvan a 10 méter, telefont zsebben hordva nem tapasztaltam hibát. Persze ez városban változhat, mert a nagyfeszültségű vezetékek és minden egyéb zajforrás bezavarhat (KZ-nél tapasztaltam).

Az összekötő vezeték szerintem kicsit rövid, de nem akadályoz semmiben.

Mozgás közben helyén marad, kényelmes viselet, nem megterhelő mint pl. a KZ fül fölött átívelő megoldásai.

Akkuidőről még nincs tapasztalatom.

Harrrr!!!!

(#8807) lev258


lev258
veterán

Sziasztok.
Endoszkóp kamerákkal van valakinek tapasztalata? Mennyire használható, megéri?
Ha jól értem, a "rigid" fajta hajlítható-alaktartó, ami talán szerencsésebb ház körüli alkalmazásokhoz.

Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő

(#8808) Kolondrum


Kolondrum
félisten

EU pri... Ugye GLS téma. Ha azt írják 13 május, az az lesz? Mert: kb bármikor jöhet, de az aznap nem. Viszont a melóhelyre írnám be a címet. Cumi akkor van ha nem jön aznap. Mert más napon nem vagyok ott.

(#8809) V/ válasza Kolondrum (#8808) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha már a Magyarországon van lehet egyeztetni a szállítást.
A GLS ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 7.00 – 20.00 között érhető el. Telefonszám: +36 1 802 0265
Bár jöhet postai szállítással is az EU priority.

[ Szerkesztve ]

(#8810) Kolondrum válasza V/ (#8809) üzenetére


Kolondrum
félisten

Na azt nem veszik fel és van jobb cumi. A 13 meló helyen jó, de ha elkezdem gépelni a ir.számot atugrik 14-re, de én aznap nem vagyok bent ott csak éjjel. A 13-as alap dátum meg csak az eredeti címre él, mivel maga a dátum nem variálható. Átjön mi a baj ezzel?

(#8811) csaba17


csaba17
senior tag

sziasztok!

tegnap meghozta a postás az április 13.án rendelt és kifizetett BlitzWolf® BW-AS1 hangszórót.
tényleg van benne anyag, jóval nehezebb mint az előző xiaomi amit a lurdyban vettem 10ért, bár azt azért megjegyzem, hogy az okés, hogy kisebb hangerőre volt képes mint ez, de az max hangos sem torzított a mély hangoknál, ennél azért 80-90%on is puffognak a mélyek(azt hogy a mobilon van e húzva a hangszínszabályzó most nem tudom, talán picit)
ennyi amit kicsit negatívként tudok irni de amúgy frankó.

(#8812) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Hát nem vették fel, a csomag pont sem nyert hisz addig nincs rögzítve még nem adom meg ott ki veszi át. Ott rhdj meg ahol van hát nem igaz h ennyire defektes a rendszer. Itthon vagyok mindig kb, csak aznap nem. :C

(#8813) Cyborg válasza csaba17 (#8811) üzenetére


Cyborg
senior tag

Ennyiért már kb. lett volna Doss Soundbox XL is, na abban van mély :)

(#8814) solti válasza lev258 (#8807) üzenetére


solti
aktív tag

hogy mondjam.. amennyibe kerül, annyit megér (~1500 huf), többet nem. Kvázi alkalmatlan a legtöbb dologra pont azért mert hajlik összevissza

(#8815) tometalian


tometalian
újonc

Eddigi tapasztalataim nagy értékű (egy telefon egy akciókamera) EU priority line idejére. Eddig pozitívan nyilatkozhatok. Előző rendelés 04.06, feladás 04.08, glsnek átadva 04.26, kezemben 05.02., tervezett 05.01. Másik rendelés 04.22., feladás 04.26., glsnek átadva 05.07, jelenleg németországban van. Előzőnél 3 munkanap volt a német központtól házig, így a csomagot 05.14 körülre várom. Tervezett szállítást 04.19-ig írja, szóval még gyorsabb is lehet a becslésnél.
EDIT: Mondjuk gls nem túl vásárló barát. Nyomkövető csak tervezett napot ír. Valamikor jön, nem telefonál előtte, vagy otthon van az ember, vagy nem.

[ Szerkesztve ]

(#8816) csaba17 válasza Cyborg (#8813) üzenetére


csaba17
senior tag

11ezer volt összesen.

(#8817) -=RelakS=- válasza fape (#8801) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Na, ezt most én is kipróbálom.
Nem azért a 800 pénzért (felőlem újra is küldhetik a cuccot), hanem csak azért, mert ha valaminek rossz a leírása, akkor vállalják a felelősséget.
A weboldalon meg még mindig "processing" a jegyem...

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#8818) V/ válasza -=RelakS=- (#8817) üzenetére


V/
Topikgazda

A weblapon beküldött téma megjelöléses űrlap a vásárlás utáni problémákkal ide megy: cservice@banggood.com, az ügyfélszolgálathoz.

A service@banggood.com meg a kézhezvétel előtti problémák rendezésével foglalkozok e-mail címe, az űrlaporól ezek a témák oda mennek.

A vásárlás törlés elfogadása és ha a vásárlással kapcsolatosan van közölni valójuk azt erről küldik: order@banggood.com, ha erre írsz egy kifizetett vásárlás miatt akkor továbbítják az ügyfélszolgálatnak.

Ha nem akarod az űrlapot használni akkor inkább ezekre, cservice@banggood.com, service@banggood.com, a vásárlási azonosító megadásával írj.

[ Szerkesztve ]

(#8819) -=RelakS=- válasza V/ (#8818) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Köszi!

Ez akár az összefoglalóba is bekerülhetne, nem? :DDD

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#8820) updog


updog
senior tag

Sziasztok!

BG-n van valahogy lehetőség üzenetet küldeni másik felhasználónak? A már említett nem működő párásító termékoldalán két napja került fel egy komment hogy a support segítségével megoldotta a dolgot valaki, ő egy hónapja írta először ide hogy nem megy... gondoltam megkérdezném. Ha nekem is egy hónapig fog tartani míg a kedvesz szupport elszüttyög, agyvérzést kapok ;]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#8821) updog


updog
senior tag

Sziasztok!

Supporttal több mint két hét hadakozás után a következőre jutottam: "We no reply yet. Could you please take it to your local to check if it can be fixed? " Itt felteszem take it to your local Xiaomi shopra gondolnak, mivel Xiaomi párásítóról van szó (kár hogy nálunk nem forgalmazzák, de mostmár rákérdezek a Lurdyban hogy tudnak-e vele valamit kezdeni). Ugye a we no reply meg a supplierre vonatkozik, neki továbbították az egész levelezést, és ****ik válaszolni.

Szerintetek érdemes még küzdenem, vagy írjam meg hogy megy az egy csillag emiatt, hátha történik valami, vagy szó nélkül tényleg menjen az egy csillag? Az a fő bajom, hogy egy nem olcsó ($150) termék nem működik rendesen, de nyilván a visszaküldés többe kerülne mint a termék ára, részleges refundot nem nagyon remélek mert manuális módban viszont megy, ráadásul nem paypallel fizettem.

[ Szerkesztve ]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#8822) Ance válasza updog (#8821) üzenetére


Ance
őstag

A WayteQ Magyarország szervizt kell megkeresned. Ő a magyarországi forgalmazó.

(#8823) updog válasza Ance (#8822) üzenetére


updog
senior tag

Köszi, utánuknézek (bár gyanítom hogy nem nagyon láttak még ilyet :) ).

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#8824) updog


updog
senior tag

Sziasztok!

Ha virtuális Visa bankkártyával vásároltam (amin ugye minden alkalom előtt be kell állítani hogy engedélyezem, amúgy lekorlátozza magát 1ft-os limitre), és azt mondják, "we would like to refund you 20000 HUF to your payment account ", akkor vissza tudják juttatni a pénzt a bankszámlámra? Vagy ez azt jelenti hogy a BG accounton írják jóvá és muszáj levásárolnom?

Ha valaki innen venne Smartmi Humidifiert, nem tudom őszintén ajánlani, ennek az ügynek a vége lett a refund, nem csatlakozik a Mi Home-hoz...

[ Szerkesztve ]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#8825) ace22 válasza updog (#8824) üzenetére


ace22
tag

Virtuális kártyára érkező refund a kártyához csatolt bankszámlára érkezik (ERSTE esetében tapasztaltam)

(#8826) V/ válasza updog (#8824) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel a bankszámlákhoz van bankkártya hozzárendelve (nem fordítva) és fizetéskor a kártya hozzáférést ad a bankodnak hogy a kereskedő bankszámlájára átutalja a te bankszámládról a pénzt, a visszaúthoz nem kell a bankkártya, számláról (a kereskedőnek nem a bankkártyájára ment a pénzed) a te számládra utalják vissza a pénzt.
Minden kártyás vásárlás így működik, akár igazi kártya, akár virtuális kártya. A hitelkártyák mögött is van valamilyen bankszámla, bár azt a kártyatulajdonos nem tudja szabályozni, a bank kezeli.
A könyvelési tétel megfogalmazás arra utalna hogy kártyára megy a pénz, de nagyon kevés bank biztosít olyat hogy más, idegen banktól direkt menjen a pénz a bankkártyára, azt mondanám hogy ez egyáltalán nem jellemző.

[ Szerkesztve ]

(#8827) Markizmark


Markizmark
addikt

Újabban 7-45 munkanap a szállítási idő a hagyományos módokon, nem rossz... :D

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#8828) updog válasza updog (#8821) üzenetére


updog
senior tag

Most nem tudom hogy sírjak vagy röhögjek már.. írtam vissza nekik, hogy OK, jöhet a felajánlott részleges refund, kérdeztem hogy mik a további teendőim. Valószínűleg elkezdtek számolgatni, hogy nekik ez nem éri meg, mert most ezt a bullshitet írták:

"We are very sorry for such destabilizing encounters you have been faced with. One of our strengths is the way we respond to our customers promptly. We fully understand the inconvenience caused.

Hopefully, we will provide you further solution within 24 hours. If by any chance you failed to receive response from us, please feel free to contact us again for further solution.

Please accept our sincere apology for the difficulties we have caused you. Our aspiration is to keep you as one of our most valued customers, and we hope to serve you better in subsequent times."

Értem én, nagyon meg akarják oldani a problémámat (lassan két hónapja tucatnyian jelzik nekik hogy ez a konkrét termék sz*r, én lassan egy hónapja levelezek velük), hirtelen 24 órán belül majd adnak megoldást?

Nekem is az lenne a legjobb, ha a kifizetett pénzemért lenne (már alapból....) egy 100% funkcionális termékem, de most már baromira elegem lett a variálásból, megy az 1* holnap ilyenkor. Ha lenne bennem egy kis tartás (de nincs ;] ) már a refund ajánlatnál szó nélkül mennie kellett volna, mert ez amúgy így kb. megvesztegetés (visszakapom a pénzem csak adjak jó értékelést), ráadásul ezzel csak azt segítem hogy másokat is át*****nak.

(amúgy nyilván azért nem küldöm el őket a rákba, és adok rögtön 1*-t, mert még mindig bízok egy kicsit a megoldásban, pont nem fáj az a ~70$ ha nem kapom vissza ha cserébe működne ez a szutyok)

[ Szerkesztve ]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#8829) MittuDomain_ válasza Markizmark (#8827) üzenetére


MittuDomain_
őstag

Nincs szétbontva boltokra (GB, BG, Ali, eBay, Qwertee, amazon, kinzd..., minden amit el tudsz képzelni, ömlesztve) a statisztikám, de eddig elég ergya a 2019es beérkezés nálam:

2017: 24,07 nap, 205 rendelés
2018: 24,40 nap, 227 rendelés
2019: 29,38 nap, 56 rendelés eddig - idén kicsit visszafogtam magam, bár összértékre már most felette vagyok a komplett 2017-es évnek

Szóval 20%-al lassabban értek eddig ide az idei cuccok.
Hű, itt tolulnak szépen az idék. :B

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#8830) Marcell2002


Marcell2002
csendes tag

Sziasztok!
Nemrég rendeltem egy rollert Europen Railway Direct Mailel. (tracked) 05.17én feladták. De nem kaptam TN-t. Még mindig nem mutatja a trackingnél. Nektek mennyi idő volt még adtak TN-t?

Megoldom!! :)

(#8831) V/ válasza Marcell2002 (#8830) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát ezzel a vasúti akármivel szerintem nagyon kevesen rendeltünk, de már szállítva van? Letelt a Processing time?

(#8832) Marcell2002 válasza V/ (#8831) üzenetére


Marcell2002
csendes tag

Szállítva van 17-én lett "shipped" de TN azóa sincs. Pedig járna hozzá.

Megoldom!! :)

(#8833) Flashy válasza Marcell2002 (#8832) üzenetére


Flashy
veterán

BG-nél még nem rendeltem ilyennel, de ha ez "áfacsalós-teleportos" szállítási mód, akkor lehet hogy 1 hónapig még ha lenne TN-ed akkor se mozdulna vagy érvénytelennek mutatná. ez még a teleport szakasz, amikor "becsempészik" Európába, rosszabb időkben a GB-nél másfél hónap is eltelt, mire megjelent a csomag. utána viszont elvileg kb 1 hét és nálad van.

(#8834) V/ válasza Marcell2002 (#8832) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor kérdezz rá, (Contact Us, Order&tax, Tracking information invalid és Email Us), bár azt tudod hogy a nyomkövetet küldemény az csak a feladónak elvesztésre biztosított szállítási mód, amit te fizetsz, te csak nézegetheted, de azon kívül más haszna nincs. :(
Mikorra van írva a várható érkezés?

[ Szerkesztve ]

(#8835) Marcell2002 válasza V/ (#8834) üzenetére


Marcell2002
csendes tag

Rákérdeztem.
Expected Delivery Date: 2019-07-28 06:40:56
Ezt azért nagyon remélem hogy nem lesz ennyi. Korabbi eus rendelesemnel azonnal volt TN azért nem értem miért nincs.

Megoldom!! :)

(#8836) sambenez válasza Marcell2002 (#8835) üzenetére


sambenez
addikt

Pedig a vasúti szállítással simán lesz ennyi.

(#8837) Markizmark válasza Marcell2002 (#8835) üzenetére


Markizmark
addikt

Amúgy miért vasúttal rendelted?

[ Szerkesztve ]

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#8838) Marcell2002 válasza Markizmark (#8837) üzenetére


Marcell2002
csendes tag

Más opció még pénzért sem volt.

Megoldom!! :)

(#8839) vandor01 válasza Marcell2002 (#8838) üzenetére


vandor01
őstag

Azert van a vonatos szállitas mert 100watt/hour-nal nagyobb aksikat vagy nem vallaljak a repulok vagy ha vallalnák is lehet draga lenne! De barmikor barmit vonatra tehetnek ha ugy gondoljak....
Nekem volt TN-em szépen lehetett kovetni vegig ázsian a cuccot kina-kazasztan-ruszkik-belorusz-poland.... lengyeleknel áll meg a vonat onnet meg akar posta akar GLS is lehet! a minimum 30 a maximum 55nap volt a szállitas.... extra fizetes mentes volt...

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#8840) Marcell2002 válasza vandor01 (#8839) üzenetére


Marcell2002
csendes tag

Köszönöm! Bangoodos rendelés volt? Illetve azonnal ahogy feladtak kaptad a TN-t?

Megoldom!! :)

(#8841) KisBundi


KisBundi
őstag

Nekem a rendelésem (Fimi X8 SE) most váltott át "Contact customer"-re. Ez nem hiszem, hogy sok jót jelenthet. Még nem vették fel velem a kapcsolatot vagy nekem kell lépnem? :F

(#8842) jFox válasza KisBundi (#8841) üzenetére


jFox
őstag

Én ilyenkor már szoktam küldeni a Postának a szükséges iratokat. Lehet 1 hét is, hogy küldenek neked levelt. Ha most megküldöd e-mail-ben, lehet gyorsabb lesz kicsit.

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

(#8843) vandor01 válasza jFox (#8842) üzenetére


vandor01
őstag

NE kuldjél semmit sehova!!!
EZ meg el sem indult!
Gondolom 'OKOS' posta lesz (EU priority)

EZ nem "CUSTOM" ez "CUSTOMER" semmi koze még a vámoláshoz!
NEM kell a postat megzavarni mert a végén feleslegesen fizetsz!

Valszeg a termék nem all rendelkezesre ezért informálnának teged lehet pontokoat akarnak felajánlani a kesedelem miatt etc... 5napja rendelted... nyugi... vard ki mi lesz! Kinabol (occcon) rendelni nem loverseny.... arra ott van a DHL es tarsai természetesen akkor fizetsz mindent! de legalabb gyors! Viszont ennek még nincs semmiféle tracker numbere.... szoval el sem indult!

[ Szerkesztve ]

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#8844) V/ válasza jFox (#8842) üzenetére


V/
Topikgazda

Már miért is? Ez a Banggood felülete, bármit küldenél vámolásilag, ellenőrizd a Magyar Posta nyomkövetési oldalán is, az Áfa persze "önként bevallandó", de célszerű megvárni hogy hivatalos legyen. Bár itt nincs nyomkövetési szám, ezért várd csak meg az értesítőt, ha egyáltalán jönne neked olyan, de ahogy Vandor01 is írta, ez nem vámolás.

[ Szerkesztve ]

(#8845) luciferk


luciferk
senior tag

Helló V/ topikgazda, a posta nyomkövetőjébe a csomagomról az alábbi látható.....

Felülről második bejegyzésben az látható, hogy a csomag a postán átvehető de az első bejegyzésben már más látható, ebből te mit tudsz kibogózni?

(#8846) V/ válasza luciferk (#8845) üzenetére


V/
Topikgazda

A mobilos mókájukat nem ismerem, a böngészős oldalon, meg más nyomkövetőben nézem, de véleményem szerint az 1-es postán átvehető, lenne jó. 10 napig őrzik nem küldik vissza 2 óra múlva, néha keverednek az adatok.

(#8847) luciferk válasza V/ (#8846) üzenetére


luciferk
senior tag

Köszi a választ, azért kérdeztem mert tegnap voltam a postán de azt mondták, hogy nincs még náluk a csomag

(#8848) V/ válasza luciferk (#8847) üzenetére


V/
Topikgazda

22-én nem veheted át, de ott van náluk, csak nem a hivatali kézbesítő helyen, a követő nap vehető át, tehát 23-án. Ez rajta szokott lenni az értesítőn.

(#8849) KisBundi válasza vandor01 (#8843) üzenetére


KisBundi
őstag

Persze, TN nélkül gondoltam, hogy nem vámolás miatt keresnek, de igazából nem kerestek még semmivel és az oldalon újra "Processing" felirat látható. Igen, EU Priority-val jön "okosba". :D Az idő nem fontos annyira, mert nem azonnal kell, de jó áron volt és annyiért nekem megéri. :)

(#8850) jFox válasza KisBundi (#8849) üzenetére


jFox
őstag

Akkor bocsi. :B Az untracked miatt gondolom, hogy free standard posta. Meg az előzményeket sem írtad, hogy miről váltott erre.
Nekem volt egy pár vamolós ügyem és ott is valami hasonlót írt a trackinkig, amikor vám alá vették.

Még olyan is volt, ami értékben meg sem közelítette a vam/áfa határt csak nagy/nehéz volt és gondolták biztos drága... :DDD
Elküldtem mindent, és egy hét múlva jött is tovább.

[ Szerkesztve ]

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.