Banggood tapasztalatok
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
leskopeter3
csendes tag
Egy kis segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktől.
Rendeltem egy Xiaomi Fimi X8 SE drónt, két nap alatt fel is adták,
létezik hogy az EU Priority Line szállításnak ilyen követési száma van?
LXxxxxxxxxxNL vagy csak sima holland postával küldik és fizethetem a vámot?
Köszi
Jó az a szám is, olyan módú postai szállítás hogy EU priority line valójában nem létezik, EU elsőbbségi ajánlott küldemény az igen.
Ha Hollandiában kerül neked feladásra, akkor holland postai azonosítót kap, és mivel EU-n belüli feladás, nem jár vám és Áfa fizetéssel.
Az EU priority line szállítási mód valójában ezt jelenti, hogy neked EU-n belülről küldik valamivel.
De ezt itt többszörösen leírtuk és az Összefoglalóban is szerepel, a 8. Speciális szállítási módok résznél.
[ Szerkesztve ]
leskopeter3
csendes tag
Köszi! Kár, hogy nem olvastam el előtte az összefoglalót.
Lényeg az ha ezt a szállítási módot választod akkor annyiba kerül a dolog mint amit kifizettél érte.
Egy új formát nem igazold még vissza senki, amikor a Europen Railway Direct Mail-el van szállítva hogy itt Magyarországon azt minek tekintik majd és ki lesz a közvetlen kézbesítője.
Sziasztok!
Sajnos nem érkezett meg egy februárban rendelt lámpám és az ügyfélszolgálattal sikerült látszólag odáig kiegyeznünk, hogy fizetek nekik 758Ft-ot és újraküldik.
A dolog azon egyszerű résznél látszik elbukni (és kezdem hinni, hogy ki akarnak bújni, mert ez persze nekik valamennyi veszteség), hogy szimplán csak nem akar megérkezni tőlük az üzenetben leírt "You've received an invoice (*****) from Banggood Technology Co.,Limited" tárgyú pénzbekérő e-mailjük..
Írtam is, hogy nem érkezett meg, mire megint írták, hogy újraküldték és ellenőrizzek minden mappát az e-mail címemen (természetesen ezt megtettem) és már azóta is eltelt egy nap e-mail nélkül.
Létezhet az most tényleg, hogy direkt nem akarják küldeni, miközben meg hülyének néznek engem?
Nem hinném, hogy Gmail címre nem tudnának "invoice" e-mail-t küldeni.
Mit írjak most nekik legközelebb tényleg, hogy jobb belátásra bírjam őket?
Ti biztos tapasztaltabbak vagytok, én még nem annyira ismerem az itteni ügyfélszolgálat sajátosságait, gyengéit.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Flashy
veterán
amikor nekem újraküldtek valamit (nem működött, videót mutattam, elismerték, ígérték hogy újat küldenek), több nap múlva jelent csak meg mint új rendelés, várj még
Én a Gmail-es címre egy napon belül megkaptam az ilyet.
A PayPal fiókodba nem érkezett véletlenül? Mert úgyis kaptam tőlük utólagos fizetési számlát.
PayPal-ban sem szerepel semmi sem.
Mit válaszolnál nekik?
Például, hogy küldjenek közvetlenül PayPal-ra pénzbekérőt, Gmail-t kikerülve?
Arról is jönne ugyan e-mail biztos, de az csak értesítő funkció szintű lenne gondolom és az egészet talán le lehetne rendezni közvetlenül PayPal-on.
---------------------------------------
@Flashy: Az a fejezet még a későbbiekben vetődhetne fel majd nálam.
Tudnak ott is küldeni pénzbekérőt, de a Gmail-en az Összes levél címkével megnézném nem-e elkavarodott másik helyre és ha nincs ott akkor az e-mail címet is leírva megkérdezném hogy arra lett küldve, mert nem kaptad meg.
james008bond
őstag
Sziasztok!
Kezdő banggood vásárló vagyok. Mit jelent az, hogy "Contact customer"
Life's Good!/Samsung Galaxy S 6 Edge + Gold/Platinum/S 7 E/Fit 2/PowerBeats 2 wireless/Sony LX900
Köszi!
Megnéztem ott is és nincs.
Rájuk kérdeztem akkor, hogy a megfelelő címre küldték-e el, leírva mégegyszer a címemet. Majd meglátjuk.
Szia!
Azt jelenti, hogy "kapcsolat az ügyfélszolgálattal".
james008bond
őstag
Köszi, ezt kb lefordítottam, de mit jelent ez esetben?
Life's Good!/Samsung Galaxy S 6 Edge + Gold/Platinum/S 7 E/Fit 2/PowerBeats 2 wireless/Sony LX900
(#8864) Markizmark válasza james008bond (#8863) üzenetére
Markizmark
addikt
Várhatóan e-mailben meg fognak keresni, mert valami probléma van a rendelésed teljesítését illetően. Lehet hogy a szállítási mód nem működik vagy lehet mégsincs készleten az adott motyó.
Nekem is volt ilyen státuszú rendelésem amikor több dolgot rendeltem és 2 akkut is a csomagba válogattam, de azokat biztonsági okokból semmi mással nem lehet együtt küldeni, ezt kellett levajaznom velük.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Vikusz77
tag
Nekem volt egy fuvarom a railway-jel, 4 hónap alatt jött meg, az UPS kézbesítette (problémás volt velük az egyeztetés: az ígért időpontra nem érkezett meg az átvételi pontra, ahová átkértem).
A csomag tartalmának érték szerinti egyharmad része "eltűnt", elég viharvert állapotban érkezett meg, összevissza celluxozva, lehet, hogy nem ellopták, csak kiestek belőle a kisebb cuccok valahol.
Nem emlékszem már, hogy miért ezzel szállítással kértem, talán kalandvágyból , én nem ajánlom.
[ Szerkesztve ]
Köszönöm az információt, ez bizony nagyon elszomorító.
Nah, visszaírtak, hogy természetesen ők a jó e-mail címre küldték.
Én meg megint ellenőriztem mindent, összes e-mail, spam, kuka, PayPal account, semmi.
Milyen e-mail mehet most nekik?
Például megkérem őket, hogy mondjuk másik e-mail címre (mondjuk családtagé) próbáljuk meg vagy pedig amit előzőleg is írtam, hogy ha lehet, akkor közvetlenül PayPal-omra küldjenek pénzbekérőt?
[ Szerkesztve ]
Szerintem elküldték, de amit hogy Paypal bekérő az lehetséges, a másik nem, csak regisztrált embernek tudnak küldeni ilyen e-mailt.
DolbySys
csendes tag
Sziasztok.
EU Priority Line szallitassal rendeltem par lampat , eddig GLS trackingel kuldtek , de most egy 15 jegyu szamot kaptam : 4831905243XXXXX
Ezt ,hogy lehet kovetni ? Nem ismeri fel egy track oldal sem.
Udv.:Ede
''Vorschprung durch Technik'' by T+A
Itt is nézted? Lehet hogy majd lesz egy másik szám
vandor01
őstag
mindig varialnak van mikor xxNL-est kap etc...
ezeket az elso hetekben nem mindig lathatoak foleg a Kina - EU kozti utvonal akkor ugrik fel mikor EU szinten "hivatalossa" valik! gondolom a kulonbozo nemzeti postak se talalhassak lathassak a csomi mozgását ugy nezzen ki mintha EU belul lett volna feladva!? de talan itt lathato es ilyeneket mozog "Europien processing center" "varakozas a repcsire" etc... ITT
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
DolbySys
csendes tag
igen , probaltam ott is : No information about your package. Package has not been sent yet or you entered invalid tracking number.
''Vorschprung durch Technik'' by T+A
Mikor lett ez a szám beírva? 2-3 napja? Mikor telik le a várható érkezési idő? Előtte pár napig nem igazán érdekes hogy mit látsz a nyomkövetésnél.
[ Szerkesztve ]
KisBundi
őstag
Ugyan így jártam én is csak nekem egy 500$-os drónt adtak fel így (EU Priority). Ugye ilyen számsorral a 25$ alatti termékeket szoktak feladni kinában és ezt ők is írták. Elég furcsa, hogy egy ekkora összegű terméket igy adnak fel, mert EU és Kína között simán el is tűnhet.
[ Szerkesztve ]
És még mindig nincs nyomkövetési információd? Ez egyébként nem postai azonosító, hanem valamelyik logisztikai vagy futár cég küldeményazonosító, nincs nagyobb eltűnési rátájuk mint a postai csomagoknak.
[ Szerkesztve ]
Ha megnyugtat akkor ahogy ebben a hsz-ben írom kérdezz rá hogy jó számot adtak-e meg.
KisBundi
őstag
Ma hajnalban adták fel, szóval még változhat a dolog, de akkor is gyanús.
DolbySys
csendes tag
Ma hajnalban adtak fel,de ugyanezt a rendelest a multheten GLS kuldtek,most meg ezzel a furcsa 15 jegyu szammal.
''Vorschprung durch Technik'' by T+A
Azért nem egészen úgy működik a dolog hogy bemész a postára, beadod a csomagot kapsz egy nyomkövetési számot és az azonnal "élő" lesz.
Ekkor is kell legalább 1 nap hogy az átvétel látszódjon és akkor direkt a szállítóhoz adtad le a csomagot, nem pedig arra vár hogy a logisztikai cég átvegye, mert jó eséllyel nem a BG dolgozója szalad vele a postára.
Tényleg nem értem hogy honnan veszítek azt hogy egy "nyomkövetési számnak" azonnal meg kell jelenni az adatbázisokban, itt is van egy munkafolyamat.
Ma hajnalban és még nincs mozgásban?
Lényeg az, ha nem érkezik meg 60 napon belül akkor neked automatikusan visszajár az amit kifizettél.
[ Szerkesztve ]
KisBundi
őstag
Rosszul értelmeztétek amit irtam. Nem, nem az a bajom, hogy ez nem látható még sehol, hanem, hogy ez a szám nem is lesz követhető (ők is leírták), mivel ezeket a számokat 25$ alatti termékekhez adják. Nagyon sokat rendeltem már és tudom, hogy néz ki egy nemzetközileg nyomon követhető TN, de ez nem az. Ilyen számmal csak a kínában nyomon követhető vackokat szokták feladni. Amint átlépi a kínai határt, már nincs róla infó.
[ Szerkesztve ]
Nem tudom honnan vetted ezt 25 $-os számot amit nem követnek.
Megnéztem ezt a Fimi akármit, az EU Priority Line-t választva az van írva hogy Tracked. Így ha neked azt írják hogy nem nyomkövetett akkor becsaptak
Milyen egy logisztikai cég által adott nemzetközileg követhető nyomkövetési szám? Te postai viszonylatokban gondolkozol, a futár cégek nyomkövetési számai is mások. És mind követhetőek.
De tényleg nem értem a problémádat, neked nincs semmi hasznod a nyomkövetéssel, azért szokta feladó úgy küldeni hogy a szállítási közbeni elvesztés esetén a biztosítási díjat megkapja, az hogy ezt legtöbbször te fizeted, bár ingyenes szállításnál a feladó, nem befolyásol semmit.
Az hogy te nem követed nem jelenti azt hogy nem is fogod megkapni.
Ha megérkezik akkor kézbesíteni fogja valaki, ha nem tudják átadni akkor van szükséged a nyomkövetési számra. Addig nem igazán.
De ezzel a számmal elszállítják mondjuk Hollandiába, ott becsomagolják és kap egy holland postai azonosítót. Ez lesz a valószínű forgatókönyv.
[ Szerkesztve ]
KisBundi
őstag
Ali, ebay tapasztalatok és emailben is írták, hogy ne lepődjek meg ha nem látható sehol, mert 25$ alatt nem adnak olyat. Ez a szám amit adtak a kinai posta által megadott TN szám és csak belföldön követhető, ez biztos. Ismerem a többi futárcég TN számait is és egyik sem ilyen. Valószínüleg majd EU-n belül kapok majd csak másikat.
[ Szerkesztve ]
Erre az 500 $-os vásárlásra írták ezt? emailben is írták, hogy ne lepődjek meg ha nem látható sehol.
Soha nem kaptam ilyen levelet a Banggood-tól. Ha olyan szállítást jelölök meg ahol az látható hogy tracked és ilyet írtak volna, képletesen rájuk borítottam volna az asztalt.
Ha így volt akkor már most mehet a reklamáció hogy valamit elrontottak.
[ Szerkesztve ]
KisBundi
őstag
Igen, konkrétan az 500$-os termékre kaptam ezt. Azt írják pontosan, hogy egyenlőre nem látható, de tudom, hogy ez kína után nem látható majd később se.
Ez egy általános üzenet a szállításról. Mindig, akár nyomkövetet akár nem, ugyan ezt kapjuk.
Tracking information of your order may not be immediately available. Please note that orders under $25 using standard shipping will not have a tracking code, unless you paid an extra fee for tracking your parcel. View our Shipping Section in our new Help Center.
Természetesen az 5 $-os vacakra is fizethetek nyomkövetést.
Amelyik nem untracked (üres a nyomkövetési információ mező, Tracking Number az Oder Details-nál) annak látható a mozgása majd.
A Banggood azoknak nem ír be számot amelyek nyomkövetés nélküliek, így a Kínán belüli mozgás sem látható, mint mondjuk egy AliExpress-es Yanwen számnál.
[ Szerkesztve ]
KisBundi
őstag
Igaz, bár itt majd váltogatják a TN-t?
DolbySys
csendes tag
Az en tapasztalatom kb 300 EU Priority Line rendeles utan, hogy a kapott tracking rogton el, kivetel nelkul rogton megjelenik a rendszerben ( Chronopost , DPdUK,UPS,GLS stb) az egy mas dolog ,hogy csak 2-3 het utan kezd ujra frissulni,mikor Europaba ert
A normal postai kuldemeny a hollan ,belga singapuri posta 2-3 nap utan frissul csak. de az EU Priority az rogton ahogy megvan a tracking.
Ezen a heten 4 db. EU Priority Line rendelesem volt kb 1000$ ertekbe ,mindegyik Shipped allapotban van es a trackingnel ez a 15 jegyu nemlekovetheto szamsorozat ,ha az egerrel ramagyek mar rogton kiirja ,hogy : No tracking number available., pedig ott a 15 jegyu szam,
A multheten meg rendben voltak , GLS szamokkal lettek elkuldve,
En varok turelmesen, hisz nem a gyorsasag miatt rendelek EU Priority Line- al , de azert megis furcsa ami ezen a heten tortent.
''Vorschprung durch Technik'' by T+A
leskopeter3
csendes tag
Üdv!
EU Priority Line szállításnak ilyen követési száma van LXxxxxxxxxxNL,
lehet tudni itthol ki fogja hozni?
Péter
pn4hvq
senior tag
Nekem a Posta hozta.
Ez egy ajánlott nemzetközi postai nyomkövetési szám, ezt a Magyar Posta viszi ki. De nyugodj meg, ők is úgy tudják hogy Hollandiában van feladva.
[ Szerkesztve ]
leskopeter3
csendes tag
Köszi, megnyugtattatok!
Beni2360
félisten
Nekem is avval jött a telcsi és a postás hozta ki.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
szemmelver
aktív tag
Sziasztok!
Új vagyok banggoodon, rendeltem egy telefont, majd az applikációban rámentem a "Remove"-ra. A rendelés ilyenkor törlésre kerül és visszakapom a pénzt, vagy csak simán átkerül az "Orders Recycle bin" és minden megy tovább? A státusz processing..
Hogy tudom a rendelést visszamondani?
Köszönöm!
Cancel order-t kell indítanod ha fizettél és még nincs szállítás alatt.
A böngészős verziónál ezen az oldalon
Order&tax és bal szélen Cancel order majd a következő sorban a No longer needed majd a 2.pontnál amit engedéyles kapcsolatfelvételre email vagy chat, de az orders-nél is van cancel lehetőség.
[ Szerkesztve ]
szemmelver
aktív tag
Köszönöm!
Az összeget a számlámra kapom vissza, vagy pont formájában?
(#8896) V/ köszönöm. Ez kb hány nap?
[ Szerkesztve ]
A bankszámládra megy vissza.
szemmelver
aktív tag
Nem tudják már törölni... Pedig processing alatt van még. Írtam neki hogy még nincs szállítás alatt, de azt írta hogy hamarosan szállítva lesz... Ez milyen indok?
szemmelver
aktív tag
Az ordersnel hol találom a cancel lehetőséget? Mindenhol keresem, de nem találom.
Chaten beszéltem, de nem akarja visszamondani azt írogatta hogy már nem lehet. Kicsit erőszakos voltam utána már azt írta, hogy 1-3 napon belül megkeresnek emailben, de attól félek, hogy hazudott és addigra már feladják. 27-re írják a szállítást.
Jó lenne minél előbb vissza mondani!
Köszi!
Feladják postára, akármit csinálsz.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Amikor az űrlapon kiválasztod nem tudod az Email Us-t választani?
A My Orders Order details listában az adott vásárlásnál a jobb szélen az Order Details alatt nincs Cancel orser gomb vagy arra a linkre kattintva sem kerül elő. Most konkrétan nem látom maga előtt.
Téma tudnivalók
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!