Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8701) V/ válasza Ndruu (#8700) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi.

[ Szerkesztve ]

(#8702) Andralin válasza V/ (#8698) üzenetére


Andralin
aktív tag

Rendben, majd jelzem, hogy mi lett a történet vége.

(#8703) Geza74 válasza Ndruu (#8700) üzenetére


Geza74
tag

Én is köszönöm. Jól jött. Rendelés leadva. :)
Mondjuk nekem 4367 Ft-ra jött ki, annyi számolt a bank.
PayPal-lel fizettél? Átváltottad fizetés előtt az konvertálást saját bankra?

[ Szerkesztve ]

(#8704) MittuDomain_ válasza Geza74 (#8703) üzenetére


MittuDomain_
őstag

Neki:
"szállítással és biztosítással"

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#8705) Geza74 válasza MittuDomain_ (#8704) üzenetére


Geza74
tag

Igen, én is úgy rendeltem.

(#8706) tometalian


tometalian
újonc

Legutóbbi nagyértékű vásárlásom EU prioritin: rendelés 04.06, gls-nek átadva 04.26.

(#8707) vacs


vacs
veterán

Sziasztok.

Szeretném megrendelni a linkelt kamerát.
Kínából 78,99 az ára + 4,80 EU Priority Line szállítás > add to cart > itt beírom a kupont ami 17 dollár kedvezményt ad, így 61,99. Ekkor rányomok a fizetés PayPal-ra itt már 62,99, a részleteknél látom, hogy $1 a szállítás!
Tehát ha jól gondolom, akkor nem EU Priority Line-al jön, hanem normál módon, vagy most mi van?

Ha a Kosárból a Proceed to Checkout gombra nyomok, akkor Priority Direct Mail-t ír szállításnak, ha én átállítom EU Priority Line-ra, kikapcsolom a Shipping Insurance-t akkor lejjebb görgetve US$66.79!

Saját kép, jó ez így, rendelhetem?

(^)(>.<)(^)

(#8708) V/ válasza vacs (#8707) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem. Ne kapcsold ki a szállítási biztosítás. Nem véletlenül van kitalálva, akkor szó nélkül ingyen újraküldik, illetve biztos a refund, nem kell könyörögni. Mivel 27%-al és 3500 Ft-al olcsóbb lesz az a 1,8 $ nem igazán számít.
Shipping insurance offers premium protection and safety for your valuable items during shipping. We'll reship your package or fully refund you if it's reported lost or damaged.
Persze lehet agyalni a Paypla-on kersztül hogy teljes költséget visszakapd, de 1,8 $-ért nem lesz gond.

Nem a kosárban kell a szállítást kiválasztani, hanem a mikor fizetsz az előtt, a Proceed to Checkout-ra kattintás után.
Az Eu Priority elő jön akkor is ha lenyitod és lejjebb görgeted a szállítási módokat a Your preferred shipping method-nál.

[ Szerkesztve ]

(#8709) updog


updog
senior tag

Türelmetlenkéknek egy tapasztalat tőlem (aki hasonlóan türelmetlenke, szkeptikus, pesszimista, stb.), és ez volt az első ilyen rendelésem:

Március 29-én lett shipped az EU Priority csomagom, majd három hétig semmi változás nem volt. Aztán múlt héten megérkezett Belgiumba, és ma reggel már a kezemben volt :) Szóval kitartás :K

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#8710) fape válasza Hopkins_001 (#8654) üzenetére


fape
senior tag

Nekem sem adja egy pár napja. Lehet a daily check -in kiváltotta. :S

Nem ezeket a drónokat keresik!

(#8711) Andralin válasza V/ (#8698) üzenetére


Andralin
aktív tag

Nos, pénteken végül csak elküldtem a DHL-nek egy e-mailes kérvényt, hogy a hivatkozott törvény értelmében ne vámkezeljék majd az úton lévő csomagomat és csatoltam a számlákat is.
Választ nem kaptam és nem tudom, hogy volt-e bármi hatása, de ma meghozta a DHL futár a csomagot és nem kellett semmit sem fizetni a 26,50 eurós csomag után. :K

(#8712) Queen válasza csaba17 (#8676) üzenetére


Queen
csendes tag

Én 13-án éjjel adtam le a rendelést ugyanilyen cuccra, ma meg is érkezett rendben.

--- Az ember egyedül okos, tömegben buta.----

(#8713) sopruk


sopruk
aktív tag

Sziasztok!
Tegnap adtam le egy rendelést egy selfie botra. USA raktárból rendeltem, mert picivel olcsóbbra jött ki még postaköltséggel is. Igaz azóta rájöttem, hogy Kínai raktárból ajándék is jár hozzá.
Most viszont azt írja a rendelésnél, hogy Back Order (visszaolvasva a topicban = nincs raktáron) A termék oldalán viszont még 15 db-ot mutat.
Ilyenkor most mi van? Jobban járok ha törlöm és megrendelem a Kínai raktárból?
Előre is köszi a segítséget!

Update: Most meg már megint azt írja a termék adatlapján, hogy van raktáron... :F

[ Szerkesztve ]

(#8714) sopruk válasza sopruk (#8713) üzenetére


sopruk
aktív tag

Csak az ijedtség volt a nagy, már meg is jött az e-mail, hogy feladták... :)

(#8715) V/ válasza sopruk (#8714) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha megnézed mindig van egy várható feladási idő, amíg az nem telik le nincs mit ijedezni.

(#8716) sopruk válasza V/ (#8715) üzenetére


sopruk
aktív tag

Köszi! Legközelebb meglesem azt is. Holnap elvileg lejár az akció, aztán azért sem tudtam mi legyen...

(#8717) sopruk


sopruk
aktív tag

A Banggood app-al naponta belépve a 7. napon kaptam egy kupont ajándékba, de nem tudom mire lehet felhasználni. Autós töltőt szeretnék venni vele de, azt írja:
"This coupon can only be used on products in a specific category and on orders over a certain amount"
Úgy láttam 10$-os vásárlásnál érvényes, ami nem tudom miért nincs ráírva utólag is.
De mit jelenthet az "on products in a specific category"?
Köszönöm előre is!

[ Szerkesztve ]

(#8718) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Üdv. Csoportos vásárlás. Kifizettem sokkal kevesebbet mint alapból, mondom semmi baj bnőm beszáll, de mintha nem venné csoport tagnak, nekem meg lejár az idő. Utána mi lesz?

BlitzWolf® BW-SHP2 16A Smart WIFI Socket 220V EU Plug Work with Amazon Alexa Google Assistant Compatible with BlitzWolf Tuya APPhttps://m.banggood.com/groupshopping-detail-228816.html
Ha ezen át veszi és ki is fizetni akkor vagyunk rendben?

[ Szerkesztve ]

(#8719) V/ válasza sopruk (#8717) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt jelenti: egy adott kategóriába tartozó termékekre, amire van ott egy link amely oda visz a termékekhez. Ez nem általános kupon.

[ Szerkesztve ]

(#8720) V/ válasza Kolondrum (#8718) üzenetére


V/
Topikgazda

A linkek beírását ha lehet azért így kérném.

Ha ezen át veszi és ki is fizetni akkor vagyunk rendben?

[ Szerkesztve ]

(#8721) V/ válasza Kolondrum (#8718) üzenetére


V/
Topikgazda

Ott a QR kód, az a rules résznél szépen leírja hogy mi a szitu. Megveszed, elküldöd a linket, csatlakozik a csoportodhoz és ős is megveszi és refund-ként visszakapod a kedvezményt

(#8722) sopruk válasza V/ (#8719) üzenetére


sopruk
aktív tag

Sajnos nincs rajta link. Van több kuponom (próbálkozásokból, de számomra használhatatlanok), azoknál van link.
Az app-ban is, ha az"Use"-re kattintok, nem ugrik a termékekhez mint a többinél.
Gondoltam hogy időzóna különbség miatt, de Kínában előbb van ápr.30-a, amely időponttól a kupon érvényes...
Most látom a kuponok felett, hogy Chicago időzóna -6 óra, de már abba is belefér...
Véletlen megláttam még egy hasonló kupont, ott sincs link:

(#8723) Kolondrum válasza V/ (#8721) üzenetére


Kolondrum
félisten

Megvetted? Mert nekem jött üzi h kész a csoport.
Qr kódot sehol nem láttam még.

[ Szerkesztve ]

(#8725) Kolondrum válasza V/ (#8721) üzenetére


Kolondrum
félisten

Nem, mert semmi arra utaló jel nem volt h csoporton belül teszi ezt. Így bezárta az appot. Nekem 10k kb ki lett fizetve, és mióta ott jártál nem számol vissza. Státusz: grouped
Most akkor mi lesz? Mondom semmi baj veszek egyet én egyet bnőm, de most végképp bekavarodtam.

(#8726) V/ válasza Kolondrum (#8723) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak a szabályokat néztem meg, a Rules-re kattintottam, terméket egyet sem néztem, így nem én voltam. Akit meginvitáltál annak kellene csinálni valamit.

[ Szerkesztve ]

(#8727) Kolondrum válasza V/ (#8726) üzenetére


Kolondrum
félisten

Az fix: processingbe ment át minden, és outlookos mail cím került be a csoportba kicsillagozta mi pontosan.

(#8728) jFox válasza sopruk (#8717) üzenetére


jFox
őstag

Ott van rajta, hogy bizonyos kategóriára. (For partial category.)
Hogy miért nem részletezi, hogy melyek ezek a kategóriák, nem tudom. Esetleg nézd meg web-en, hátha ott közlékenyebb!

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

(#8729) V/ válasza Kolondrum (#8727) üzenetére


V/
Topikgazda

Na olyan e-mail címem nincs. Valaki külsős csatlakozott. A szöveget úgy értelmeztem ha szállításra kerül azután adják vissza refundként a kedvezményt.

[ Szerkesztve ]

(#8730) sopruk válasza jFox (#8728) üzenetére


sopruk
aktív tag

Mind a két helyen (weben, appon) is nézem, de semmi, csak másolni lehet a kupon kódot. Így kb arra jó, ha valamit a kosárba raksz, kipróbálod, hátha... De hát ajándék lónak ne nézd a fogát... :DDD

(#8731) Kolondrum válasza V/ (#8729) üzenetére


Kolondrum
félisten

Hát ez azért érdekes, mert eleve a csökkentett árral fizettem ki. A 3db volt nem egész 10.200ft és ebben benne van minden féle biztosítás bla bla. Az első 4200 volt magában. Bevált, jöhet a többi.

Más lépett be a csoportba és vett egyet magának olcsón.

[ Szerkesztve ]

(#8732) Kolondrum


Kolondrum
félisten

EU pri... Csomagom 26 óta áll, a TN szerint a gls hozza, az ő követésük szerint értesít fázisban van, de nekik még nem adták át a csomagot, ez normális? Eleve fizetés után napokkal jött csak az az állapot és a mai napig csak itt tartunk. Nem egy usb kábel...

Aaah köszi!

[ Szerkesztve ]

(#8733) Ance válasza Kolondrum (#8732) üzenetére


Ance
őstag

A GLS azt várja, hogy megérkezzen Kínából.

(#8734) V/ válasza Kolondrum (#8732) üzenetére


V/
Topikgazda

Hány munkanapot ír árható szállításra? Ha abból az utolsónál tartasz és még nem kaptad meg akkor lehet gond.
Többször leírtuk a folyamatot. Az EU priority az szállítási mód, nem pedig a termék tartózkodási helyére utaló dolog.

(#8735) jFox válasza Kolondrum (#8732) üzenetére


jFox
őstag

Nekem április 17-én jött az az értesítés, hogy The parcel data was entered... Azóta tegnap történt változás, megkapta a GLS a csomagot...
Szóval türelem! :K

[ Szerkesztve ]

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

(#8736) vandor01 válasza Kolondrum (#8732) üzenetére


vandor01
őstag

februar 26? akkor már reklamálni kell!
marcius 26 akkor mar itt kene lenni a kanyarban!
aprilis 26? akkor raérsz még kukkolni a TN-t!

MINDENKÉPEN videos bontas a BG-s csomagra!
nekem havonta akad egy amibol kilopjak a kinaiaik az akcio árát!
eddig minus 40 euronal tartok....
nemsokara jon egy nagyobb csomi 10+5 termékkel...
kivancsi vagyok mennyi lesz a kis sarga haszna rajtam :DDD

[ Szerkesztve ]

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#8739) updog


updog
senior tag

Sziasztok!

Email support mennyi idő alatt szokott válaszolni? Illetve egyáltalán érdemes releváns/konkrét válaszokra várnom tőlük? Egy Xiaomi párásítóhoz várok technikai segítségre, de sokat nem érek vele, ha bescreenshotolják a manualt, konkrét hibaelhárítás kéne.

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#8742) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Április 26. 7-15 napot írtak. Várok, köszi.

Ezt videóval bontom. Túl drága.

[ Szerkesztve ]

(#8743) koncsik


koncsik
MODERÁTOR

Sziasztok,
Ápr.13.-án rendeltem (elvileg készleten volt) EU Priority Line-nal, utána láttam, hogy shipping-re ápr.29 volt írva, azt hittem, ez majd az EU feladás dátuma lett volna. (lehet, hogy az). 29.-én írtam nekik ("If you do not ship it within 5 working days, I will ask refund with PayPal".)
Válaszoltak:
Thank you for your order xxxxxxxx.
Item1: [1345185]BlitzWolf® BW-AS2 40W 5200mAh Double Driver Wireless bluetooth Speaker 30W Strengthened Upward Bass Hands-free Aux-in Speaker
Shipment deadline: 2019-04-30
We are glad to tell you that your order is still in our shipment period and we are stocking up on goods now. Please don't worry. If the order do not ship on time, we will send an email notification. Would you mind waiting for it?
stb. blabla Mandy Li
azóta semmi.... nem hív, nem is ír Mandy :DDD

Az order status most back order. (illetve order processing)

Nem sietős tulajdonképpen, mi a véleményetek érdemes még várni vagy kérjek refund-ot?
Köszi előre is.

Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html

(#8744) Beni2360


Beni2360
félisten

Ápr.16.-n EU Priority Line-vel rendelt Original LeEco Le 2 X526 telefonom a mai napon megérkezett.
17 napot futott. Nem rossz eredmény.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#8745) csaba17 válasza Beni2360 (#8744) üzenetére


csaba17
senior tag

nekem a 13.án rendelt bt-s hangszóróm még az országba sem ért be holott ha hihetek a tracking számnak akkor 24.én küldték el angliából.
bezzeg a legó amit másfél hete rendeltem kínából már az olk-ban van...

(#8746) Beni2360 válasza csaba17 (#8745) üzenetére


Beni2360
félisten

Nekem NL-n keresztül jött.

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#8747) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Én meg naivan max hétfőn már a GLS rendszerében akartam látni a kütyűt, egy igen nagy és nehéz kütyűt. Ilyen Nagy, nehéz, drága cucc soha nem jött. Van para, de még le nem telik a 15 munkanap, addig peace van.

(#8748) updog


updog
senior tag

Sziasztok!

A korábban említett rendelésemnek van egy érdekes fejleménye (Xiaomi párásító, nem csatlakozik a Xiaomi apphoz). A termékoldal Q&A részén 4 nappal azután, hogy én rendeltem (és csak most találtam rá, ahogy elkezdtem felgöngyölíteni a dolgot) megjelent egy hozzászólás, hogy a párásító neki sem csatlakozik. Ez alá jelenleg már 4 másik csalódott vevő bejelentkezett, hogy nekik se, tehát úgy néz ki nem egyedi a problémám.

Jelenleg levelezek a supportal (a kommentekben azt is írják hogy megpróbálnak majd lerázni).

Jelenleg manuális módban működik, de az lenne a pláne, hogy becsattanjon a Mi Home-ba, és érzékelje a szenzorokat, tudjam automatizálni, stb. ami úgy tűnik nem megy.

Mik a lehetőségeim? (leginkább olyasmire gondolok hogy némi szájkarate után visszakapok valamennyi pénzt (mivel ~160$ ráment, cserébe a fő funkció használhatatlan) és megtartom a nem 100%ban funkcionális terméket).

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#8749) sambenez válasza updog (#8748) üzenetére


sambenez
addikt

Linkeld már be légyszíves ez melyik. Mert amit én találok annak 21db 5 csillagos értékelése van.

(#8750) updog válasza sambenez (#8749) üzenetére


updog
senior tag

Pontosan az az. q&a-ban több ilyen megjegyzés is van, nem csak azok amiket írtam. Sőt, egy 04.28 review (5* LOL, ennyit jelent) is azt írja hogy jó-jó, csak nem connectel a Mi Homehoz.

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.