Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9301) jFox válasza V/ (#9300) üzenetére


jFox
őstag

Köszönöm a választ, én sem nagyon számolok a garival, mert általában nem éri meg vissza küldeni.
De egy 20eFt-os eszköznél már jó lenne valami "védelem". Régebben volt partial refund. (Egy tablettel jártam így.)
A linkek amiket írtál nem jönnek be. 404-re fut mindkettő.

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

(#9302) V/ válasza jFox (#9301) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindkét link jó, a böngésződ beállításai, reklámblokkoló esetleg
De ezek azok https://www.banggood.com/Return-policy_hl104 és a https://www.banggood.com/Return-policy_hl103_at591

(#9303) jFox válasza V/ (#9302) üzenetére


jFox
őstag

Érdekes... telefonon nem jött be egyik sem. (404) De PC-n működik. :F

[ Szerkesztve ]

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

(#9304) Markizmark válasza V/ (#9265) üzenetére


Markizmark
addikt

"Hozzáteszem, meg fognak szűnni ezek a könnyített módszerek, van még másfél év, használja ki mindenki."

Ezt kifejtenéd? :D

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#9305) V/ válasza Markizmark (#9304) üzenetére


V/
Topikgazda

2021 január 1-től megszűnik az hogy a 22 EUR-t meg nem haladó értékű áruk vám elé állítás nem volt szükséges, eleve szabad forgalomba bocsátásra bejelentettnek tekinteték és így nem kellett Áfá-t fizetni rá.
Azután minden EU-n kívülről érkező vásárolt küldemény áfa köteles lesz.
(Az év elején én is azt hittem hogy ez egy vicc, de sajnos a jogszabály már él.)

Elméletben értesít Posta a küldeményről, a küldeményre vonatkozó információkat egy vámolási honlapon megadva az adatok te "vámkezelteted le" a megállapított áfá-t meg azonnal, akár bankkártyával is fizetheted.
Gyakorlatban függőben kérdések a következőek:
A Posta így már nem kérheti a mostani 3500 Ft-os eljárási költséget, de szerintem az 1100 Ft-os vámközvetítési díjat azt valószínűleg igen, mert ezt most is fizetni kelle ha nem ők végzik a vámeljárást (persze ez a mostani árak).
Ha ez a honlap a NAV-VÁM akkor hogy fizetem a Postának a költségét?
Hogy tudják meg hogy az a küldemény már áfáztatva van, hiszen ők egy "magáncég", hogy férnének hozzá az állami adatokhoz?
A Nemzetközi Kicserélő Központban dekkolnak addig a csomagok vagy esetleg leszállítják a kézbesítő postákra és ott adják át nekünk miután bemutattuk azt hogy kifizettük az állam járandóságát?
A nem könyvelt küldeményekről miként értesítenek?
A futárcégek sem fognak vámoltatást végezni?
Csak magánszemélyek vagy cégek is így kell hogy végezzék?
Nem Banggood (eBay), van ahol eleve ki lehet fizetni a megrendeléssel az importálási költségeket, azt hogy fogják elszámolni, figyelembe venni?

Kérdés az is hogy az Áfa törvényben benne marad az hogy a 10 €-ot el nem érő közterhet (vám, áfa) nem kell megfizetni? Mert most ez van még és így ténylegesen 37,037 € az Áfa határ. Ez nemzeti jogkör, nem EU-s vámszabályozás.

Azt lásd, hogy szerintük képesek kezelni a 20 millió külföldi küldemény (2018-es adat) áfáztatását, én nem hiszem.
A 6000 Ft-os kedvezmény ami volt annak 1620 Ft az áfája, ezt szedik majd, de most is vettem olyan dolgot ami 216 Ft lenne az áfája így majd gyártjuk az 1 $-os vackok után a 76 Ft-os áfa befizetéseket.
Persze ahhoz viszonyítva hogy tavaly úgy 10000 db vámeljárást csináltak (postai forgalom) a 19,9 millából ha csak 1620 Ft-al számolom lesz bőven pénzünk, mert ez a miénk is.

Megint nálunk lesz szívás a 27% miatt, de az Állam jóval nagyobb adóbevételt ér el és költhetjük mondjuk a ...... (Ez már politika, nem folytatom)

[ Szerkesztve ]

(#9306) Primary92


Primary92
senior tag

A BG kérte, hogy küldjem vissza a hibás terméket a legolcsóbb lehetőséggel. Mivel, kivel érdemes küldeni?

(#9307) V/ válasza Primary92 (#9306) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézz be ide és van ötlet a 8.b Ha eladtuk a terméket azt el is kell juttatni a vevőnek. résznél.

(#9308) Fizsó


Fizsó
kezdő

Primary 92-nek:
Én a Gearbestnek küldtem egy éve vissza jótállás keretében telefont.
Legkönnyebb és leggyorsabb a Magyar Posta regisztrált levél (nem kell csomag).
Egy éve 3400.- Ft volt és 5 nap alatt Hongkongban volt.

Ha esetleg valakinek ez segít. Megadta a Banggood messengeres supportja a Royal Shipments elérhetőségét. Azt mondták egyébként,hogy a csomag ezen a héten várható.
info@swiatprzesylek.pl

[ Szerkesztve ]

(#9309) Bec


Bec
tag

Jun.27.-én rendelt EU priority ma (07.15). érkezett meg,a nyomkövetésben GBASMA a végén "Bejövő küldemény átvétele a kicserélőben" olvasható miközben már átvettem. Tartották a 18-napos szállítási határidőt! Ha ez mindig így lenne akár öröm bodottá..

(#9310) V/ válasza Bec (#9309) üzenetére


V/
Topikgazda

Ki volt a szállítód? Posta vagy GLS?

(#9311) Bec válasza V/ (#9310) üzenetére


Bec
tag

Nem én vettem át,a postás hozta..A csomagon NL (Holland) feladási adatokkal.. Korábban is próbáltam az itt írottak alapján valami összefüggést keresni a szállítási módok,idők stb. között,de úgy tűnik reménytelen..

[ Szerkesztve ]

(#9312) V/ válasza Bec (#9311) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor ez a "normál" EU Priority volt, ezek kevesebbet szédelegnek.

(#9313) Ra3 válasza Bec (#9311) üzenetére


Ra3
őstag

Milyen tracking számod volt?

''...te vagy a Jedi-ből az Onedin Kennedy?''

(#9314) Csabcy válasza V/ (#9298) üzenetére


Csabcy
tag

Szia!
Azért Anglia nincs messze.
Gearbest Angol raktárból rendeltem 8:30.kor és másnap a futár 14h-kor a kezembe helyezte, semmi gyorspostát nem kértem.
Üdv:

Cs

(#9315) V/ válasza Csabcy (#9314) üzenetére


V/
Topikgazda

Világos de ez BG. Amott sem mindig ilyen gyors és ugye csak futár hozta, mindegy hogy mit fizettél. És gondolom nem az összes ennyi idő szokott lenni.

[ Szerkesztve ]

(#9316) MasterMark


MasterMark
titán

Előrendeltem egy Blitzwolf kábelt, most kellett volna megjelennie, erre jött az üzenet, hogy out-of-stock.
Most ez akkor hogy van? Minek lehetett akkor előrendelni? Minek volt ott számláló?

Switch Tax

(#9317) Fizsó válasza V/ (#9305) üzenetére


Fizsó
kezdő

A 2021. január 1-től belépő EU-s szabályzásnak egyelőre semmiféle eljárási és gyakorlati szabálya , módszere még csak nem is körvonalazódik.
A jelen rendszerbe illesztve kizárt dolog, hogy működtethető lesz az új, EU-s vámszabályoknak megfelelő eljárás.
Valami újat kell személyi feltételekben, technikailag, (számítógépes feldolgozási rendszerek, ügyfél-kapcsolatok) jogilag, eljárásilag is létrehozni. Olyat, amely képes lesz normál határidőkön belül kezelni ezt az éves, 20 millió tételes, főleg magán importot.
Ebben a legegyszerűbb lépés a jogi keret létrehozása (vám-adó-szabályzás).
Ez innen, most, egyelőre emészthetetlen falatnak tűnik.
De gondolom, ez az egész EU-ban is igencsak nagy falat!
Szóval: Hűha! Ez igen kemény lesz azoknak, akik ki kell, hogy dolgozzák.


(#9318) monchichi20 válasza MasterMark (#9316) üzenetére


monchichi20
aktív tag

Én is így jártam múlthéten csak 2 xiaomi kamerával :D
Miután rákérdeztem mikor adják fel őket azt mondták hogy elvileg holnap...
Nem tudom hogy a többi előrendelésnél is ilyen van, vagy csak ennél a 2 terméknél.

(#9319) V/ válasza Fizsó (#9317) üzenetére


V/
Topikgazda

Már meg van a módszer, a szabályozás, hiszen a 22 € felettieket vámeljárás után lehet vámjogi szabadforgalomba bocsájtani, a vámos rendszerben pár perc és kész a határozat, a posta is elektronikusan küldi meg nekik az adatokat.
Nem ezzel van a gond. Sokat mellébeszélnek, de az a lényeg hogy képtelenek feldolgozni azokat amit kellene.
Postos adatot nem közölnek, de vegyük úgy hogy a tavalyi 20 millás tétel egy harmada a 22 € (24,4 $) feletti kb 6,5 millió. Történt úgy 100000 vámeljárás, de ebben benne vannak azok is, ahol nem kell semmit sem fizetni, mert a bekért igazolások alapján ez bizonyosodott be. Van némi elmaradás, holott a jogszabályok egyértelműek.
Jönnek a csúsztatásaik hogy szerintük miért nem megy a dolog. Vámkódex alap: A vámértéket elsődlegesen az ügyleti érték alapján kell meghatározni. Az ügyleti érték az az összeg, amely általános esetben a számlán feltüntetésre kerül
Mondják a kínai kereskedő nem a valós értéket tünteti fel a csomagoláson. teljesen mindegy mert a csomagolás alapján a vámérték nem határozható meg. A vámosoknak talán alkalmazniuk kellene a jogszabályukat.
Ami valójában 24,4 $-ig érdektelen, ha például a 10 $-os kütyühöz azt írja hogy 4 $ az értéke, akkor sem kell áfát fizetni.
De induljunk ki abból hogy ez egy CN22 vámárúnyilatkozat, ahol a valódi értéket kell feltüntetni.
Hány alkalommal vették fel a kapcsolatot Kína Vámhatóságával, hogy a kereskedők közokirat hamisítást követnek el a valótlan érték feltüntetésével, így Magyarországnak anyagi károkat okoznak. (Soha)

Ez állam szintű probléma, miért nem tettek lépéseket a hiba kiküszöbölésére eddig?

Nem az a lényeg hogy a sajtóban ezt mondogatják, hogy kamu adat van.
Ha tudják, akkor jelezni a másik félnek, mert ott az exportálási szabályokat sértik meg ezzel, illetve vegyék elő a Vámkódexüket és nézzék meg, hogy a vámértéket (ami alapja az áfának) hogyan kell figyelembe venni. Be kell kérni a kifizetett összegről az igazolásokat, függetlenül a CN22-re beírttól.

Írtam én is, hogy még milyen problémák jönnek elő, ha ezt végig akarják vinni, azokt most nem sorolnám, inkább újabb dolgot említek meg.
Az informatikai és jogi rész egyszerűen megoldható.
A küldemények kezelésének logisztikája a jelenlegi rendszerben sem megoldott, hiszen 6,5 millió küldemény nincs benne. Tehát egy 100000-es tételhez megjelenik 19900000 darab +.

Egy másik dolog amire utalgatnak és csak mindenki gondolja tovább, hogy a határozatoknak nyoma marad.
Egyszóval az ügyfél saját maga végzi el az áru vámkezelését. Ebben nagy segítséget jelent majd, ha már mindenkinek lesz e-személyi igazolványa és/vagy ügyfélkapuja
A NAV elektronikusan már most is nagyon sok dolgot lát.

Ráadásul a nyilatkozó szerint gyorsabb lesz a dolog, ez igaz is lehetne, ha továbbra is 70-100 ezer vámeljárás lenne.

[ Szerkesztve ]

(#9320) Fizsó válasza V/ (#9319) üzenetére


Fizsó
kezdő

Valószínűleg bennem a hiba, és nem jogszabályi hátteret, csak médiát olvastam.
De nem az e legfontosabb változás, hogy ez a 22 eurós vámmentes behozatali lehetőség megszűnik?(ide értve a jelenlegi 10 eurós közteher alatti vámfizetési felmentést)
Hogyan fog bírni a jelenlegei struktúra azzal a sok milliós apró tétellel, ahol eddig zömében eljárás nélkül továbbították a termékeket?
Ezt rosszul értelmeztem eddig?

(#9321) V/ válasza Fizsó (#9320) üzenetére


V/
Topikgazda

(ide értve a jelenlegi 10 eurós közteher alatti vámfizetési felmentést), a közteherben benne az Áfa is, nem csak a vám, ami legtöbb esetben 0 %
Ez az engedmény, hogy nem kell megfizetni az 10 €-ot el nem érőt, az a magyar Áfa törvényben van benne. Vagy kiveszik, vagy nem.
Ténylegesen áfamentesség, nem vám ami megszűnik.
A 10 EUR összértéket meg nem haladó termékeket adómentesen be lehet hozni. A tagállamok mentességet adhatnak a 10 EUR -nál nagyobb összértékű, de a 22 EUR értéket meg nem haladó termékek behozatalára.

Van ahol 10 €, pl Románia.

Nem értelmezed rosszul, én is erre utalok, hogy a százezres tétel több milliós lesz, az hogy mi vámoltatjuk magunknak online, az rajtunk múlik, de az hogy tudjunk róla és a fizetés után megkapjuk, no az kezelhetetlen lesz. Írtam, hol fogják tárolni?
Ha Nemzetközi Kicserélő Központban várja amíg kifizetjük, akkor az egész Repülőtérre szükség lesz. Bár egy idő után a sok küldemény miatt úgysem tudnak leszállni a következő szállítmánnyal ;]
Legalább 5 napos tárolások lesznek.

Változik más is egyébként, mondjuk a Banggood kérhet engedélyt és beszedheti az áfá-t amit a vevő adott országának az ottani mértékében kell befizetnie és így eleve áfás áron vásárolunk, más kérdés hogy egyszerűbb egy EU-s lerakat, az beimportálja az adott terméket és az fizeti be a meghatározott áfá-t az eladás után. Tényleg vannak még opciók amelyek kidolgozásra várnak.

[ Szerkesztve ]

(#9322) SiloV


SiloV
újonc

Na en is felszalltam a Longdon vonatra, 06.03-an rendelt telefon 07.01 ota Longdonban.
Az elozoleg rendelt 2 telefonom Feuchtban tunt el (Gearbest, Geekbuy), nem art egy kis valtozatossag :).
De most mar azert orulnek egy telefonnak is.

[ Szerkesztve ]

(#9323) Bec válasza Ra3 (#9313) üzenetére


Bec
tag

Bocs csak este fórumozom LX...NL volt.

(#9324) Ra3 válasza Bec (#9323) üzenetére


Ra3
őstag

Köszi, a BG már úgyis türelemre nevelt :)
Az mindenesetre érdekes hogy nekem még a két héttel ezelőtt rendelt csomagot se így küldték, hanem a 15 jegyűvel.

''...te vagy a Jedi-ből az Onedin Kennedy?''

(#9325) Fizsó válasza V/ (#9321) üzenetére


Fizsó
kezdő

Kösz a választ. Kíváncsian várom a fejleményeket és a megoldást. Szakmámnál fogva a jelenlegi vám (áfa) szabályzást nagyjából ismertem.
Még-egyszer köszi.

[ Szerkesztve ]

(#9326) Ra3 válasza Ra3 (#9324) üzenetére


Ra3
őstag

Nekem most így néz ki a két hetes 15 számjegyű trackinges EU priority rendelésem, remélem nem húzzák sokáig az angol vámosok az időt:

Data Status
2019-07-16 18:48:08 In Transit (Arrive in London and wait for customs clearance)
2019-07-15 05:56:00 In Transit (Leaving Hong Kong)
2019-07-11 20:31:07 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)
2019-07-03 17:05:12 pending
2019-07-03 12:56:17 System has accepted the order
2019-07-03 12:56:16 System is processing the order
2019-07-03 12:56:15 Request for shipping label

''...te vagy a Jedi-ből az Onedin Kennedy?''

(#9327) qqzs válasza Ra3 (#9326) üzenetére


qqzs
őstag

Hol latod ezt? Nekem a banggodon nezve semmi tracking info nincs. Viszont erdekes monon bejott a tracking info a trackchecker appba tegnap valamitol amiben jul 1 longdon van

Eladó: GTS450

(#9328) Ra3 válasza qqzs (#9327) üzenetére


Ra3
őstag

royalshipments.com-on

''...te vagy a Jedi-ből az Onedin Kennedy?''

(#9329) oszy


oszy
veterán

Hogy lehet "kiszállni" az "Affiliate program"-ból? Sikerült belépnem. :D

Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!

(#9330) V/ válasza oszy (#9329) üzenetére


V/
Topikgazda

Az ügyfélszolgálattal kell beszélned és akkor kivesznek. Ezt kell választani itt: Pre-sale, Partnership problems, Affiliates program és persez a Telefonos kapcsolat felvételt javasolja, de mehet a Live Chat is.

[ Szerkesztve ]

(#9331) oszy válasza V/ (#9330) üzenetére


oszy
veterán

Írnom kell emailt. Ezt erőlteti a live chat. Írok.

Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!

(#9332) monchichi20


monchichi20
aktív tag

Szóval.

Ugye rendeltem 2 kamerát elővételben, egy hete meg jelent mire kaptam az emailt hogy nincsen.
Oké megkérdezem mikor adják fel leghamarabb mert nincsen raktáron, a válasz az volt hogy ma.
Megnézem hogy változót-e valamit változót Back order-re (nem tudom az mint jelent), ezért írtam nekik újra a válasz az jelenleg hogy 13 nap múlva lesz termék és a lehető "leghamarabb és leggyorsabb szállítása" küldik. Remélem karácsony előtt lesz raktáron végre

(#9333) tarat válasza V/ (#9298) üzenetére


tarat
tag

Még nem, de holnap már valószínű....

2019-07-17 07:18:55Balík sa bude dorucovat v priebehu dna (GLS)2019-07-17 05:09:20Balík dorazil do zásielkového strediska. (GLS)2019-07-16 18:31:00Balík prijaty do systemu GLS (GLS)2019-07-16 11:24:59sent2019-07-16 10:56:30Údaje o zásielke boli zadane do IT systému GLS, cakame na odovzdanie balíka GLS (GLS)2019-07-13 12:43:14Outgoing manifest generated2019-07-13 09:56:50In Transit (Nysa)2019-07-12 22:02:38In Transit (Complete customs clearance)2019-07-12 21:50:24In Transit (Arrived in the UK, waiting for customs clearance)2019-07-01 18:12:47In Transit (Leaving Hong Kong)2019-06-21 14:55:57pending2019-06-21 10:52:09System has accepted the order2019-06-21 10:52:07System is processing the order2019-06-21 10:52:07Request for shipping label

(#9334) pn4hvq válasza monchichi20 (#9332) üzenetére


pn4hvq
senior tag

Back order=beszerzés alatt.

(#9335) walakyb


walakyb
aktív tag

Tegnap ismét beszélgettem a supporttal, ahol egyből elkérték a regisztrált mail címemet (ezt mondjuk nem értem minek, hiszen látják...), majd kaptam egy igéretet, hogy felveszik a kapcsolatot a szállító céggel, és megadják nekik a címemet, hogy feltétlenül tájékoztassanak a csomagom állapotáról, ami már nem az, amit a TN mutat (vámolásra vár szerintük). 24-48 órán belül várható a levél.
Ez így önmagában akár tök jó is lehetne. De (ami ugye mindig van :D). Szombaton ugyebár azt állította a csaj, hogy természetesen ők kaptak értesítést arról, hogy már nem transitban van a csomagom, hanem a vámosoknál. Miért nem küldik azt el? Ennek így nem sok értelme van...
Majd ma kaptam egy levelet. Nem, természetesen nem AZT a levelet, hanem a Banggood küldött egyet, bemásolom:

Dear xy,

Thank you for your reply.

According to the information shown on the tracking website, your order ....... is still in transit.

The expected shipping time to your country is usually around 7- 15 business days which varied from a different carrier. Since you know there are some exceptional circumstances outside Banggood's control (i.e. delayed or restrictions on local customs, strikes, delayed due to natural disasters) All orders to your country are tracked and guaranteed to be delivered within 67 days from the date the order is shipped and Banggood will offer a refund in case your order can’t be delivered on time.

Best regards,

Inkább nem írom le, hogy mit gondolok...

(#9336) ibgy válasza walakyb (#9335) üzenetére


ibgy
csendes tag

Öööm, ezt most nem értem!
Honnan került ide a 67 nap, és miért a csomag feladásától számítva?!?
Eddig azt hittem, hogy a rendelés visszaigazolásától számított 60 napon belül kell a csomagot leszállítaniuk!!!
Akkor most hogy is van ez?!?

SonyEricsson P990i -> Nokia 5230 -> SonyEricsson Xperia Mini Pro -> Huawei Ascend P6 -> Xiaomi RN3 -> Xiaomi RN5

(#9337) walakyb válasza ibgy (#9336) üzenetére


walakyb
aktív tag

Az, hogy feladástól számít, eléggé egyértelmű. Gondold végig, előrendelésben rendelsz valamit, kicsit elhúzódik, aztán marad 2 hetük feladni?
A 67 napot én se értem, meg kell nézni a szabályzat mit ír. Bár ettől függetlenül jövő hét végén nyitom a PP case-t, ha addig nem történik semmi

(#9338) oszy válasza walakyb (#9335) üzenetére


oszy
veterán

Hogy ez a 67 nap, hogy jött ki nekik... Más dimenzióban élnek? :DDD

Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!

(#9339) pixelking


pixelking
tag

Sziasztok!

Egy barátom bíztatásomra rendelt még május végén egy nagyobb értékű csomagot bangoodról EU Priority Line-al.
Június 1-én elpostázták, július 1-én pedig a parcellsapp.com szerint In Transit (HUB UK - LONGDON) státuszt kapta. Azóta nem mozdul a csomag, a Bangood türelmet kér, hárít. :(( :F

A fórumban visszaolvasva láttam többeteknek is beragadt hasonló módon az ekkor rendelt csomagja, Nektek idő közben megérkezett, vagy lett róla frissebb információ? :R

(#9340) Silent77 válasza pixelking (#9339) üzenetére


Silent77
veterán

Senkinek nem jött meg azóta. :(

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#9341) KDaniel0915 válasza pixelking (#9339) üzenetére


KDaniel0915
lelkes újonc

Szia.
Nálam ugyanez a helyzet, Máj 26-i rendelés, Júli 1 óta Londonban, azóta semmi. Banggood türelmemet kéri...

[ Szerkesztve ]

(#9342) solor válasza pixelking (#9339) üzenetére


solor
tag

Ugyanez a szitu nálam is. Mai érdeklődésemre 600 pontot adtak "kárpótlásul", de releváns info továbbra sincs...

(#9343) Fizsó


Fizsó
kezdő

Helló Sorstársak!
Én vettem egy másik teljesen azonos telefont, itthon, hétfőn, ugyanannyiért, 2 év magyar garanciával, mint amennyit igen kedvezményes árként június 2-án a Banggood-nak fizettem. Ma kézhez-kaptam.
Innentől kezdve azon drukkolok, hogy ne érkezzen meg meg még 14 napig (június 3-án postázták állítólag) és akkor visszafizetik az árát, nem kell vesződnöm visszaküldéssel, vagy eladással.
Kértem ugyan, hogy érdekmúlás miatt (írtam, hogy ajándéknak szántam és kénytelen voltam másikat vásárolni) fizessék vissza a pénzt és azt, hogy állítsák meg a csomag további sikertelen vámolását és küldését. De erre nem hajlandóak.
Azt írták 3 napja, hogy a héten már szállítani is fogják a státusza alapján. Amit természetesen nem hiszek. Viccesek!
A státusza nem változik, július 1.óta Longdon UK tranzit.
Jó kis tanulópénz volt.
Több éves kapcsolatunk végét jelenti ez a tranzakció a Banggood-dal..

Ja! És az állítólagos szállító, a Royal Shipment ezt írta az érdeklődésemre szintén 3 napja:
"
Hello,
parcel arrived to Europe and is processed between hubs.
Will be sorted and directed to destination country shortly. "

[ Szerkesztve ]

(#9344) V/ válasza Fizsó (#9343) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha szállítás alatt van és ilyen közel, akkor pénzt úgy nem fognak visszaadni, hiszen csak kézbesíteni fogják, ha nem veszed át, akkor meg a visszaérkezés után fizetnek. Ez szerintem nem elveszett kategória, csak nem találtak olyan vámost, aki a trükkös verziót megcsinálta volna
De majd tájékoztass bennünket a fejleményekről.

(#9345) Fizsó válasza V/ (#9344) üzenetére


Fizsó
kezdő

Szia!
Mondjuk, ha megkapom a 60. napig (feladástól számítva) a telefont, nem küldöm vissza, mert az elég nagy veszteség lenne. Szállítási költség ide, szállítási költség vissza, biztosítási díj, ez legalább 10 ezer forint mínusz, veszteség lenne.
Az érdekmúlást nem fogadták el.
Ez esetben megtartom a telefont, illetve majd itthon eladom. Sokkal kisebb lesz a veszteség.
Ha 60 nap alatt nem jön meg, kérem vissza a pénzt.
Walakyb-nek írt 67 nap elég tréfás. Nekem 60 napra, illetve még + 10 napra hivatkozgatnak!
Bár a szállítási információkban, illetve a visszatérítési feltételekben a 60 nap szerepel, nincs szó sem további 7, se, tovább 10 napról.
Ez a csomag és a többi társa - állításuk szerint - valóban nem elvszett, csak hosszú ideje kóborló életmódot folytatnak.
Még az is elhiszem, hogy az eddig sikertelennek bizonyult vám- (áfa) elkerülési metódus (partnerek) miatt.
Minden sorstársam nagyon sajnálom.

(#9346) walakyb válasza Fizsó (#9345) üzenetére


walakyb
aktív tag

Azert arra kivancsi lennek, hogy hol es mennyiert vetted, mert (legalabbis neken) az igen jo ar banggoodon a 360$ (tobbszor is volt mar annyi, amiota jon az enyem 380ert), ami durvan 105k.
Ami pedig a megvetelt illeti, arra ne nagyon szamits, hogy a 61. napon kapod is vissza a penzed, eloszor majd jonnek a full folosleges korok, es az se kizart, hogy PP is kelleni fog a vegen...

(#9347) Spicli


Spicli
csendes tag

Sziasztok!
Nem nagyon értem én ezt az egész szituációt!!!
Én nem Eu -ból kértem és nem trükkösen, de az enyém is Longdon fekete medrében tűnt el!
Minden kérdésemre csak pontokat kapok amivel igazából frankón kitörölhetem!
Eddig minden úgymond kisebb értékű rendelés rendben megjött!
Ugyan így rendeltem fejegységet az is áfás lett volna, de az már régen megérkezett minden nélkül és semmi plusz költségem nem volt! Egyszerre rendeltem a telefonnal!
199dollár volt a telefon és most csak pislogok! :D Ahogyan nézem sokan vagyunk a fedélzeten! Számomra is itt lesz vége a nagy Banggoodos barátságnak! Maradok az Ali-nál! Ott soha sem csalódtam! ...

(#9348) walakyb válasza V/ (#9344) üzenetére


walakyb
aktív tag

Csak az az erdekes, hogy mind elotte, mind azota hogyan lett sikeres, ha ez meg nem? Es ha lattak, hogy az nem megy, de mas meg igen, akkor miert nem intezkednek, es viszik oda ezeket is?
Sajnos 1 dolog biztos, ossze-vissza hazudik a support, es ez nagyon gaz.

(#9349) walakyb válasza Spicli (#9347) üzenetére


walakyb
aktív tag

Hat, ha ott meg sose csalodtal, akkor vagy nem vasaroltal sokat, vagy nagyon szerencses vagy :)

(#9350) V/ válasza Fizsó (#9345) üzenetére


V/
Topikgazda

Valójában én is sajnálom a többieket, mert ez nem volt jellemző a BG-re. Az EU priority küldemények vagy a holland postán keresztül vagy a a GLS-el Belgiumon keresztül lettek küldve.
Májusig nem is volt ezzel gond, de jött az a hosszú számos logisztikai partnerük, aki elkavarja a dolgokat.
Ha most a holland postás számmal küldik az továbbra is normálisan "közlekedik".

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.