Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4301) Draco13


Draco13
csendes tag

Sziasztok!

Lenne egy problémám:
Van egy Olympus C-720-as fényképezőgépem körülbelül 4 éve és kb. másfél éve kezdett el előadni egy érdekes hibát:

Készítek vele 1-4 képet aztán a következő képnél vagy már a fókuszálás közben vagy a kép rögzítése közben "lefagy", néha ha vakuzni akarok a vaku "kibillentése" közben és a töltési idő alatt "fagy" le, nem reagál egyik gombra sem, aztán ha megnyomom a kikapcsoló gombját és nem csinálok vele semmit pár perc múlva kikapcsol. Ezután ha újra bekapcsolom megint tudom használni "pár kép" erejéig

Mi lehet a probléma? Van úgy, hogy be sem tudom kapcsolni, aztán gondol egyet és tökéletesen működik.

Előre is köszönöm a segítséget.

(#4302) Emb3rke


Emb3rke
tag

Sziasztok!

Még elég kezdő vagyok a témában, de azt szeretném kérdezni, h érdemes-e fordítógyűrűt beszerezni makrózáshoz vagy maradjak a közgyűrű + esetleg előtétlencse kombinációnál?
A fordítógyűrűvel állítólag elég extrém makrofotókat lehet készíteni, viszont azt hallottam, h iszonyat szenvedés egy éles képet összehozni.

(#4303) ottkar válasza Emb3rke (#4302) üzenetére


ottkar
addikt

Hát nézd egy fordítógyűrűvel pld 28mm-es optikával egyből 2:1-es leképezést kapsz. Persze itt az AF megszűnik és a MÉ is kicsi lesz de makróoptikánál se lesz nagyobb. És a blende is kézzel kezelhető. Viszont ezt 20ezer alatt megkaphatod mig egy makróoptika a legolcsóbb is 70-90 ezer. Komoly közgyűrűsor is 40 körül.A DCR 250 is jó eredményt ad. A fordítógyűrűs megoldás nagyon jó minőséget ad amúgy. Ugyanis egy optika megfordítva jobb képet ad mint normál állásban, ezért is találták ki.

[ Szerkesztve ]

(#4304) BEE válasza Draco13 (#4301) üzenetére


BEE
addikt

A C-725-öm produkált hasonlókat, de kiderült hogy az aksik rosszak.
Ezek a gépek még sokat fogyasztanak, ha csak az egyik aksi hibás,
már lekapcsol a gép.

BEE

Fradi volt, Fradi lesz, amíg a földön ember lesz !