- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Szólánc.
- Bambanő háza tája
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabi98
tag
Válasz az #1936-os hozzászólásomra:
Javaslat alapján akkusaru levétel után az összes sarus csatlakozási pontot megtisztítottam ami a motortérben található! Nem változott a helyzet ezután sem!
Viszont mivel elektrohidraulikus ezeknek a szervója ezért gondoltam rá,hogy a generátortól illetve akkutól kapja az áramot a szivattyú és mivel nagy áramot vesz fel illetve generátor meghibásodásnál ez az első fogyasztó amit lekapcsol ezért is gondoltam rá,hogy talán még ez kavarhat be. Ezért megkerestem a hozzátartozó biztosítékot a tábla rajzban,kiváncsiságból próbaképp kivettem amelyik hozzá tartozik és így hidegindításnál figyelve a multimétert 5mp mulva 14,3V a töltés,ha így rákapcsolom a tompítottat akkor lemegy 14,2V-ra,bekapcsolt fűtés 2.es fokozaton+tompított és így sem megy 14V alá alapjáraton!
Nem lehet,hogy az elektrohidraulikus szervószivattyú körül lesz inkább mégis valami gubanc? Teljes vagy kezdődő meghibásodás esetén az produkálhat ilyen tünetet? De akkor ezt miért csak hidegen csinálja bizonyos ideig?
Menetközben rendellenességet nem veszek észre a szervó működésében egyébként! (Hibajelzők sem világítanak!)
Már kíváncsi vagyok erre ki-mit mond..
Új hozzászólás Aktív témák
- Monster Hunter World - PS4/XBOX ONE/PC
- Interactive Brokers társalgó
- Hegesztés topic
- Hálózatokról alaposan
- Formula-1
- Vége a Swype billentyűzet támogatásának
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...