Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Az emberek furák lettek
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabi98
tag
Válasz az #1936-os hozzászólásomra:
Javaslat alapján akkusaru levétel után az összes sarus csatlakozási pontot megtisztítottam ami a motortérben található! Nem változott a helyzet ezután sem!
Viszont mivel elektrohidraulikus ezeknek a szervója ezért gondoltam rá,hogy a generátortól illetve akkutól kapja az áramot a szivattyú és mivel nagy áramot vesz fel illetve generátor meghibásodásnál ez az első fogyasztó amit lekapcsol ezért is gondoltam rá,hogy talán még ez kavarhat be. Ezért megkerestem a hozzátartozó biztosítékot a tábla rajzban,kiváncsiságból próbaképp kivettem amelyik hozzá tartozik és így hidegindításnál figyelve a multimétert 5mp mulva 14,3V a töltés,ha így rákapcsolom a tompítottat akkor lemegy 14,2V-ra,bekapcsolt fűtés 2.es fokozaton+tompított és így sem megy 14V alá alapjáraton!
Nem lehet,hogy az elektrohidraulikus szervószivattyú körül lesz inkább mégis valami gubanc? Teljes vagy kezdődő meghibásodás esetén az produkálhat ilyen tünetet? De akkor ezt miért csak hidegen csinálja bizonyos ideig?
Menetközben rendellenességet nem veszek észre a szervó működésében egyébként! (Hibajelzők sem világítanak!)
Már kíváncsi vagyok erre ki-mit mond..Galaxy S21 Fe 5G vadonat új szilikontokok eladóak és Dell E6410 laptop alkatrészek is (Nézz szét a profilomon!)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest