- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Távol álljon tőlem, hogy ezt védjem, de alapvetően borzasztóan nehéz zárt middleware-eken keresztül effekteket építeni egy játékba úgy, hogy azok az effektek probléma nélkül is fussanak és még gyorsak is legyenek. Jellemzően csak a problémamentesség sikerül, vagy az sem. Ezért hülyeség már a GameWorks koncepciója is, hiszen nyílt formában ugyanaz sokkal gyorsabb lehetne.
Az pedig, hogy a kamera megjelenít valamit, nem biztos, hogy valóban ki is lesz számolva a benchmarknál. Persze itt az Ansel bezavarhat, ez nem véletlenül egy kritikus tényező a játékoknál. Ennek az integrálását ugyanis kegyetlenül el lehet rontani (és hajlok afelé, hogy az FFXV esetében kötöttek kompromisszumokat a működés érdekében), és ha az adott motor nincs igazán felkészítve erre, akkor rengeteg olyan kényszerű döntést igényel, amely még az Ansel nélküli futtatás sebességét is radikálisan csökkenti. És itt visszatérünk oda, hogy nem volt idő vagy szimplán humánerőforrás normális portot tervezni. Mert ezek a problémák kezelhetők, csak programozókat kell ráállítani, amely programozók persze a Square Enixen belül már az EIDOS Labs részlegén dolgoznak. Egy csak konzolokon jártas csoport nem feltétlenül tud jó minőségű PC-s portot kreálni. Ez pedig nem feltétlenül az NV hibája, hiszen a Square Enix hülyeséget csinál azzal, hogy a PC-ben valamennyire is jártas szakembereket elviszi nyugatra, de a keleti játékok portolását már nem adja oda nekik. Az NV-nek maximum annyi esze lehetett volna, hogy nem csak middleware-eket ad, hanem szakembereket is, de a GameWorks modellben beálltak arra, hogy a szakemberek már nem kellenek, mert könnyen integrálható formában szállítják az effekteket. Az a kommunikáció megy félre a médiában, hogy ettől mindenki jól optimalizált, gyors portokat várt, holott már magába a koncepcióba van kódolva a rossz sebesség.
Persze rácsodálkozunk megint, hogy jött egy GameWorks cím, és az effektek bekapcsolása után egyáltalán nem olyan, amilyenre számítottak a PC-s játékosok. Persze értem én, a remény hal meg utoljára, de alapvetően maga a zárt kód lehetetleníti el az egész rendszert attól, hogy gyorsan fusson. Nem véletlen, hogy amíg a Far Cry 4 tele volt GameWorksszel, addig a Far Cry Primal csak azért csúszott egy hetet PC-n, hogy lejárjon a szerződés, így ne kelljen GameWorksöt rakni bele. A Far Cry 5 pedig már ott tart, hogy GPUOpennel készül. Persze oké, az Ubisoft más kategória, azért nekik még mindig elég nagy a tapasztalatuk a PC-ben, míg mondjuk az Square Enix keleti stúdiói kizárólag konzol fókuszúak. Ők egyszerűen nem feltétlenül képesek többre önmaguktól.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BESZÁMÍTÁS! Sapphire PULSE RX 7900XTX 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE Radeon RX 7900 XTX GAMING OC 24GB GDDR6 384bit
- SAPPHIRE Radeon RX 5700 XT NITRO+ 8GB GDDR6 256bit videokártya
- Gigabyte RTX 2070 SUPER WINDFORCE 3X OC 8GB GDDR6
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL WD19S dokkoló + 130W töltő
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest