Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30401) Simi37 válasza TTomax (#30386) üzenetére


Simi37
őstag

A jövőheti lottó számokat is légyszi...

Ryzen 9 5900X • Asus Crosshair VI Hero • ASRock RX 6900 XT OC Formula

(#30402) TTomax válasza Pug (#30389) üzenetére


TTomax
nagyúr

Szerencsére nem az amit te!

(#30401) Simi37
Esetleg cáfold meg,ez egy szakmai topic,hajrá!

(#30395) Abu85
OPenCL benchre alapoznád a DX-es gaming teljesítmény megjóslását?Ugye nem komoly? :)

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#30403) TTomax válasza velizare (#30390) üzenetére


TTomax
nagyúr

Persze,nincs is ezzel baj,ha a Fijihez hasonlítod rendben is lesz ez csak hát nahhh.. gyanítom ha lesznek diák mármint promó akkor azon a Fijihez lesz hasonlítva,mert úgy látszani a fog a fejlődés,az már más kérdés hogy ez mire lesz elég amikor az árat kell belőni.

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#30404) szmörlock007 válasza TTomax (#30402) üzenetére


szmörlock007
aktív tag

ÜDv :)

"OPenCL benchre alapoznád a DX-es gaming teljesítmény megjóslását?Ugye nem komoly?" :)

Ebből látszik, hogy a Vega-ra optimalizált driver-rel jóval gyorsabb lesz játékokban az Rx.

(#30405) #45185024 válasza HUNszabi90 (#30396) üzenetére


#45185024
törölt tag

Na így már értem köszi, kettőtök kommentjéből összeállt hogy működik, ha utólag tényleg lehet driverből is állítani, az nagyon ütne akkor.

Más:
'On PC Perspective they said 10% at best and Gamers Nexus said 'if you expect 30-40% it is unrealistic'.
vagyis a pc perspektíva 10%-ot mondott a Nexus 30-40%-ot már nem tart reálisnak...

Igen ez egy normál driver optimalizálásra igaz lehet. Ahol kiadod a Falloutot és fut mondjuk 480-on 55 fpst és az egyre újabb driverekkel meg felhúzzák mondjuk 70 fps fölé.
Itt meg funkciók aktiválásáról beszélünk, amiből egyesek teljesítményt növelnek spórolás által mások szimplán fogyasztást csökkentenek. Ha itt egy Fiji szintű driverről beszélnek akkor a GCN4 és 5 összes előnyéről beszélünk, ez nem tenne ki 10-20%ot ? :) Ne már...Inkább jó az 20-40%-nak ami programonként eloszlik és a Vulcanban csúcsosodik.

[ Szerkesztve ]

(#30406) TTomax válasza szmörlock007 (#30404) üzenetére


TTomax
nagyúr

Biztosan gyorsabb lesz... csak az nem mindegy mennyi is az a "jóval gyorsabb". Most azért van ám egy csomó olyan ficsör ami megvan papíron,de részint +sebességet nem hoz,meg olyan is ami csak itt csak ott,meg olyan is ami meg majd egyszer ha talán...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#30407) Drizzt válasza HSM (#30399) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Hát szerintem ez így nem igazán járható út. Honnan tudja mégis az a driver, hogy melyik shader-nek lehet csökkenteni a pontosságán? De még ha tudná is, feleslegesen sok munka lenne. Régi játékokat úgyis megold majd erőből. Fene se fog ezek Vega optimalizálására már erőt kifejteni. Se driver, se engine oldalon. Mert pontosan 0 dollár érdekük fűződik ahhoz, hogy régi játékok shadereit molyolják újra végig a pár százalékos javulásért(, mert az a dupla tempo az össz. teljesítmény elenyésző részére vonatkozik).

I am having fun staying poor.

(#30408) TTomax válasza füles_ (#30393) üzenetére


TTomax
nagyúr

Ezt most látom... én nem a FuryXhez képest várok még +10-15%ot hanem az FEhez képest amikor az RXröl beszéltem,elnézést ha félreérthető voltam... tehát most van 25-40% előnye az FEnek a Fijihez,az RXnek akkor 40-55% előnye lesz,szerintem többet nem is lehet elvárni,ennyi szokott lenni egy gen váltás...Elmúltak már azok az idők amikor +100%ot kaptunk sajnos... nem is volt sokszor igazából...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#30409) velizare válasza TTomax (#30403) üzenetére


velizare
nagyúr

?! fiji x 1,2 x 1,4=fiji x 1,68, ennyivel a 1080ti előtt/nyakán lenne. :F

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#30410) HSM válasza Drizzt (#30407) üzenetére


HSM
félisten

Túl sokat nem kéne átírni bennük, csak a megfelelő adattípusokat float32-ről 16-ra.
A shader kicserélések amúgy már lassan évtizedes dolgok, generációk óta belenyúlkál mindkét gyártó, és lecseréli a játékok shadereit a saját vasukon gyorsabban futó kódokra. Nem kellene dollármilliókat beleölni, hogy az a néhány régebbi, de nagyon erőforrás igényes játékra jöjjön optimalizálás, főleg, hogy a tapasztalat is adott az ilyesmiben.
Ami az elenyésző részt illeti, én nem lennék ebben olyan biztos... Az összes szín és árnyék kb. ebbe a kategóriába tartozik. Inkább csak az lehet a időigényesebb tesztelni, melyiknek van látható minőségromlása, melyiknek nem. Az árnyékok számítása pl. szvsz azonnal átírható lenne észrevehető minőségromlás nélkül.

(#30411) Jack@l válasza HSM (#30410) üzenetére


Jack@l
veterán

Azt ha netán az árnyék nem egyenletes színátmenetű lesz, hanem sávos meg recés, akkor meg menni fog az ajvék :)
Mindezt néhány éves játékokért, ami már egy alsó kat kártyán is elmegy és 5 dollárra van akciózva steamen. Van benne üzleti logika bőven, amd-től kitelik hogy belevágjon.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#30412) TTomax válasza velizare (#30409) üzenetére


TTomax
nagyúr

Ez a matek így nem jön ki,vagyis én nem így számolnám.Azt tudjuk,hogy pro driverral az FE Vega 25-40%al gyorsabb mint a Fiji....Az FE meg az RX között gpuban nem lesz difi.Erre jön még szerintem driverböl 10-15%,legyen 15,akkor a 40-55% elönye lesz az RX Veganak a FuryXel szemben,akárhogy is nézem ugyanannyi feldolgozóval/fogyasztással dupla VRAMmal szerintem a Fiji felől nézve rendben van,én többre nem számítanék.Szerintem a +80% amit itt néhányan várnak irreális.

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#30413) #45185024


#45185024
törölt tag

Fiúk EZ MI ?
A Vega 20-at levetítette valaki MCM-re ?
Vagy csak mém megint..

[ Szerkesztve ]

(#30414) Shaq-34 válasza Abu85 (#30395) üzenetére


Shaq-34
csendes újonc

(#30415) stratova válasza #45185024 (#30413) üzenetére


stratova
veterán

Ez egy mém... 600 W TDP.. :)

(#30416) HUNszabi90 válasza HSM (#30410) üzenetére


HUNszabi90
csendes tag

Színekkel azért vigyázni kell! Fénynél hajlamos láthatóan sávos eredményt adni, ha leveszed a precizitást, árnyékoknál pedig ismét árnyékolási technika kérdése, szögekre rendben van pozicióra már nem.

Emellett nem úgy működik, hogy valaki nekiesik replace all float32 to float16, hanem:
1. elemeznie kell a shader kódot
2. megállapítani, hogy melyik változót lehetne alacsonyabb precizitással számítani
3. átírni a shadert és tesztelni, hogy okoz-e grafikai hibákat vagy észrevehető minőségromlást.

Régebbi játékokra szerintem nem sok értelme van, maximum ha nagyon nvidia barát a játék és feltűnően rossz benne az AMD kártya.

(#30417) HSM válasza Jack@l (#30411) üzenetére


HSM
félisten

Épp ezért írtam, hogy tesztelni kell. De nem hinném, hogy pl. pont az árnyékok 16 bitessé tételétől recés meg sávos lesz. :N Elég sok érték az, színkomponensenként 16 bittel szintén elég sok mindent meg lehet valósítani.
Ez nem olyan, mint amikor a windózban 8 bitessé rakod a kinézete, és lesz 16 színed összesen... :DDD

(#30416) HUNszabi90: Alapvetően mindenben egyet értünk. :K Szvsz (bár nem vagyok nagy grafika programozás guru) sok múlik azon is, belül hogyan dolgozik a program/shader. De mivel a végeredmény úgyis 24 bites monitorra fog kerülni az esetek döntő többségében (ugye 3 x 8 bites integer) így azért a színenként 16 bittel elég sok mindent meg lehet csinálni szvsz.

(#30418) Ren Hoek válasza HSM (#30417) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Esetleg 1-2 régebbi húzócímre megcsinálják, ahol még szerepelnek a tesztekben DX11-ben... Witcher, GTA, néhány shaderre stb... de kizártnak tartom, hogy a szénné terhelt driveres csoport, aki most épp az AMD VEGA életbenmaradásáért küzd, majd ezzel fog foglalkozni most. Eleget szenvednek az új feature-ökkel, és az új játékok profilozásával.

[ Szerkesztve ]

(#30419) HSM válasza Ren Hoek (#30418) üzenetére


HSM
félisten

Ha jobban végiggondolod, nyilván ezekre fontos megcsinálni. Nem egy 10 éves játékra, ami alapból 500FPS-el fut rajta... :D

(#30420) Jack@l válasza HSM (#30417) üzenetére


Jack@l
veterán

Csak nem szinenként(R-G-B) van 16 vagy 32 bited, hanem összesen... (Ugyanez van kordinátageometriában is)

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#30421) HSM válasza Jack@l (#30420) üzenetére


HSM
félisten

Nem nyert. ;)
A végeredmény, ami a kijelzőre kikerül, az lesz összesen 16 vagy 24 esetleg 32 bites, de ennek semmi köze a belső számításokhoz.

[ Szerkesztve ]

(#30422) Ren Hoek válasza HSM (#30419) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Najó de kérdés, hogy mennyi játékra van idő most... és hány%-ot hoz? Mikor már mindenki régóta DX12-ben játszik, nincs is értelme DX11-es játékokat belevenni a tesztcsomagba már fél éve - és eleve ez egy DX12-re tervezett arch ;]

[ Szerkesztve ]

(#30423) Abu85 válasza HSM (#30410) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Áh. Az messze nem elég. Az FP16 inkább packed math, vagyis egy packing stratégia kell a támogatásához. A Vulkanhoz a AMD_gpu_shader_half_float kell, míg DX12-höz egy speciális shader header. A DirectX esetében a min16float típussal az a baj, hogy valójában 32 bites az aligmentálás, illetve a half típus is 32 bites. Ezekre tartalmaz kerülőutakat a header.

(#30411) Jack@l: Aki packed mathra ír shadert mindenképpen a legnagyobb egységre törekszik utána, vagyis azokon a hardvereken, amelyek nem támogatják a packed mathot enélkül számolnak ugyan, de az eredményt le fogják konvertálni 16 bitre. Ez biztosítja azt, hogy a teljes munkafolyamatnak csak a lehető legkisebb része legyen különböző az egyes hardvereken.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#30424) gbors válasza HSM (#30421) üzenetére


gbors
nagyúr

De nyert, az INT8-as és az FP10-es formátumok mennek 32 biten. A packed math szerintem csak a compute shaderekben lesz használható, és ott is állatira vigyázni kell vele.

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#30425) Abu85 válasza gbors (#30424) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Igazából mindegy a shader típusa. A TressFX új verziója például vertex shaderen belül is használja. Inkább úgy fogalmaznék, hogy compute shaderen lesz a legelterjedtebb, de leginkább azért, mert egyre több dolgot compute shaderben írnak.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#30426) velizare válasza #45185024 (#30413) üzenetére


velizare
nagyúr

így tippre vega20.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#30427) Abu85 válasza velizare (#30426) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Inkább baromság. :D

A Vega 20 az gyakorlatilag egy Vega 10, csak 7 nm-en készül, 1:2 az FP64 és támogatja a PCI Express 4.0-t, illetve dupla széles a memóriabusz. Az való igaz, hogy az AMD a következő körben szeretne egy olyan fejlesztést csinálni, ami a Vega 20-at a Rome CPU mellé rakja ugyanabba a tokozásba. Erre be lesz építve egy rakás GMI mindkét lapkába. Ebből valószínűleg lesz egy nulladik generációs verzió is Zeppelin+Vega 10 lapkákkal, de ez nem valószínű, hogy kereskedelmi forgalomba kerül. Olyasmi lehet max, mint az SSG a Fijivel.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#30428) Jack@l válasza HSM (#30421) üzenetére


Jack@l
veterán

Idézet tőled: "Szvsz (bár nem vagyok nagy grafika programozás guru)"
Kb ennyi igaz is abból amit mondál. Ha nem hiszed, járj utána (alaposan). Pár évtizedes alap dolog a 3d grafikában.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#30429) velizare válasza Abu85 (#30427) üzenetére


velizare
nagyúr

nem is lenne rossz a 48 magos rome mellé tokozott vega10 képességű "igp". csak akkora socket kéne neki, hogy külön ketridzsben lakna. intel p2 klamath megvan? :D

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#30430) #45185024


#45185024
törölt tag

896 Stream Processors Ha semmi mást nem lehet kapni ő lesz a leggyorsabb AMD kártya :D

(#30431) HSM válasza Jack@l (#30428) üzenetére


HSM
félisten

Azért remélem nem veszed rossz néven, ha hirtelen nem képzem át magam gyorstalpaló autodidakta módon profi grafikai programozóvá. :D Maradnék a műkedvelő amatőr szinten.

(#30432) gbors válasza Abu85 (#30425) üzenetére


gbors
nagyúr

OK, ez jogos - pixel shaderre jellemzően nem lesz jó, a többire mérlegelni kell.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#30433) Abu85 válasza gbors (#30432) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Buktuk amúgy Damien review-jeit. :D

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#30434) TESCO-Zsömle válasza Abu85 (#30433) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Mit fog ezentúl csinálni?

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#30435) Abu85 válasza TESCO-Zsömle (#30434) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

AMD RTG Sr. Manager.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#30436) gbors válasza Abu85 (#30433) üzenetére


gbors
nagyúr

Ja láttam. B****a meg az AMD ;]
Na jó, nem, de k**vára legyen már valami eredménye annak, hogy a legjobb GPU-s újságírókat kivonják a forgalomból...

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#30437) -FreaK-


-FreaK-
veterán

AdoredTV: Poor Vega Jó kis elemzés kedvenc Skótunktól.

(#30438) TESCO-Zsömle válasza Abu85 (#30435) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Értem...

...és mit fog csinálni?..

Mármint az oké, hogy vezető manager lett belőle, de ugy ő szak?újságíró volt. Hogy jön össze a kettő? Hol a közös keresztmetszet?

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#30439) stratova válasza gbors (#30436) üzenetére


stratova
veterán

Először Scott most Damien... Meh...
Ő lesz a keresek még helyet 64 blending egységnek abban a drága Vegában manager.

(#30440) Z10N


Z10N
veterán

A 470D utan itt az 560D :DDD

[ Szerkesztve ]

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#30441) solfilo válasza Z10N (#30440) üzenetére


solfilo
veterán

Ha lenyomja az RX 550 árakat, akkor jöhet. :)

solfilo

(#30442) velizare válasza TESCO-Zsömle (#30438) üzenetére


velizare
nagyúr

tech marketinget szoktak rájuk bízni. ők magyarázzák meg az újságíró haverjaiknak az amd termékeit éa technológiáit.

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#30443) JordyG válasza Z10N (#30440) üzenetére


JordyG
tag

RX 560D

Ha igazak azok az infók amiket össze lehet harácsolni innen-onnan, akkor nagyon jó energiahatékonysággal működtethető, akár 50%-al is.
Így tökéletes lehet alacsony fogyasztású kis bányászgépekhez. D akár = Digger :D
Ennek kapcsán talán ezért is újfent az ázsiai piac (Kína) a célközönség.

mydrivers.com RX 560D

[ Szerkesztve ]

(#30444) PuMbA válasza solfilo (#30441) üzenetére


PuMbA
titán

Csak Kínában adják ki, mint az 570D-t, szóval nincs itt semmi látnivaló :)

[ Szerkesztve ]

(#30445) Z10N válasza solfilo (#30441) üzenetére


Z10N
veterán

Ez megint csak kinai piacra lesz sajnos(?!).
Az 550 helyett jobb valasztas a 460 moddolva 560-ra.
570D kellett volna, de abbol mar nem lesz semmi.
Majd a banyszhullam utan olcso 480 fel ev mulva.

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#30446) Z10N válasza JordyG (#30443) üzenetére


Z10N
veterán

460 (14CU) 75W
560 (16CU) 75W
550 (8CU) 50W
560D (14CU) 65W

Nem lesz itt semmi 50%-s fogyasztas. Az netto hulyeseg.

"Így tökéletes lehet alacsony fogyasztású kis bányászgépekhez."
Nah igen.

"D akár = Digger"
Ez jopofa, de a mai napig nem tudjuk mit jelol a D.

[ Szerkesztve ]

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#30447) JordyG válasza Z10N (#30446) üzenetére


JordyG
tag

A fogyasztás a felhasználástól függ. A Kínai oldal szerint bányászatra kifejezetten energiahatékony, lévén az 560 eredményeit hozza kisebb fogyasztással így kifejezetten ajánlottként tünteti fel. Más területeken 90%-on belül van a teljesítménye. Persze csodák nincsenek, már csak azért se, mert ha minden igaz akkor a bennragadt 460-s chip-ekkel lesznek szerelve, modolt 560 bios-al.

A D = Digger-t csak viccnek szántam, ami valószínűbb, hogy D = a Downgraded rövidítése, vagyis butított. Persze ezt se tudhatjuk biztosra.

(#30448) Yutani válasza JordyG (#30447) üzenetére


Yutani
nagyúr

D mint Defect :DDD

#tarcsad

(#30449) Z10N válasza JordyG (#30447) üzenetére


Z10N
veterán

"A fogyasztás a felhasználástól függ."
Nyilvan a maxot irtam. De akkor sincs felezett fogyasztas (30-40W).

"A Kínai oldal szerint bányászatra kifejezetten energiahatékony, lévén az 560 eredményeit hozza kisebb fogyasztással így kifejezetten ajánlottként tünteti fel."
Nem nehez hoznia mining-nal, mivel eth-nal foleg a memoria szamit. A lenyeg itt az amugy is rossz arazason fog mulni.

470 1499cny ($179)
470D 1299cny (~$155)
1299/1499=0,86657771847898599066044029352902
28CU/32CU=0,875

560 $99
560D $86,625 (inkabb $85, mondjuk ennyiert kene az 560-t vesztegetni)
14CU/16CU=0,875

Mikozben az 550 $79 (ami mondjuk egy rossz vicc). Ezt kene a banyaszoknak gyartani $40-45-ert :DDD

"Más területeken 90%-on belül van a teljesítménye."
Ez meg evidens, mint anno a moddolt 460-nal.

"ha minden igaz akkor a bennragadt 460-s chip-ekkel lesznek szerelve, modolt 560 bios-al."
Ami viszont erdekes, mert a P21 is kapott uj vce-t (elvileg). De ertheto, hogy ki akarjak szorni, miutan senkinek nem kellett.

"D = a Downgraded rövidítése, vagyis butított"
Ilyesmire tippeltem en is anno. De a mai napig nincs hivatalos slide a sufix-rol.

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#30450) JordyG válasza Yutani (#30448) üzenetére


JordyG
tag

:D :C

- Legalább mókával ütjük az időt amíg befut a játékos Vega.
(Igazán zsugázhatna egyet az AMD a helyes megfejtőnek a hónap végén, de lehet még ők se tudják minek a rövidítése.)

:Te főnök, melyik nagyobb az ász vagy a király.???... :DDD

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.