Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30407) Drizzt válasza HSM (#30399) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Hát szerintem ez így nem igazán járható út. Honnan tudja mégis az a driver, hogy melyik shader-nek lehet csökkenteni a pontosságán? De még ha tudná is, feleslegesen sok munka lenne. Régi játékokat úgyis megold majd erőből. Fene se fog ezek Vega optimalizálására már erőt kifejteni. Se driver, se engine oldalon. Mert pontosan 0 dollár érdekük fűződik ahhoz, hogy régi játékok shadereit molyolják újra végig a pár százalékos javulásért(, mert az a dupla tempo az össz. teljesítmény elenyésző részére vonatkozik).

I am having fun staying poor.

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.